HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Dab.Docler-Fehérvár 0-7

2010.03.19. 20:21 kerusz

Nagyon nagy volt a különbség ma este a két csapat között az OB I. döntőjének első mérkőzésén. A hazaiakon látszott, hogy két kemény csatán vannak túl az elmúlt két napon, a vendégeken pedig az, hogy nem becsülik le az ellenfelet. Már 35 másodperc elteltével gólt ütött Ladányi egy sakk-matt helyzetben, nem egészen két perccel később Martz növelte az előnyt. Ezután kissé erőre kaptak a hazaiak, helyzeteik is voltak, főképp emberelőnyben, de nem sikerült a góllövés. Nem így Palkovicsnak, aki az első harmad végén lőtt még egyet, a második játékrészben már nem is a két legutóbbi elődöntő hőse, Peter Sevela, hanem Kiss Tamás állt a hazaiak kapujába. A második harmadban Kóger kipattanóból, Tokaji megpattanó lövésből növelte a vendégek előnyét, a harmadikban Fekete közvetlen közelről, majd Vas János oldalról lőtt még gólt, ezzel alakult ki a 0-7. Folytatás vasárnap Székesfehérváron.

384 komment

Címkék: döntő ob 1

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@bakker81: Most olvastam a Nemzeti Sportban A szöv. kap. nyilatkozatát! Idézem! " de a sérült Galanisz Nikandrosz nagyon fog hiányozni. Formája alapján biztos utazó lett volna a VB-re." Na akkor most lezárhatjuk végérvényesen ezt a válogatott-e Niká témát. A legilletékesebb mondta ki az "ítéletet" :)
10 éve amikor oda vissza verték a bikák az ördögöket miért nem jutott az eszébe senkinek , hogy a Dunaferrnek nem kellene a magyar bajnokságban indulnia, hanem a szlovákban? Vagy kérjük meg Kanadát , hogy ne induljon a vb-n csak az olimpián, mert mindenkit hülyére vernek?
Sőt aki a másokat megveri 5 gólnál nagyobb különbséggel azt zárjuk ki mindenhonnan!
Húzzunk le mindenkit a mocsárba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@vaze: Jaahh!!!-)Akkó jóvan.-))
Akkor nosztalgiából jólenne látni a csarnokban 4000 embert mint régen, egy -egy döntő alkalmával-)
Annyi szájból mégiscsak jobban hangzana.-)))D
Én az Ocskay ligát hiányoltam-)
Kedves Volán szurkolók! Kérlek benneteket, írjátok már meg, miért nem fontos a Volánnak, hogy elinduljon a Kontinentális Kupában?
@gogosz: Lezárhatjuk!!
Azért szeretem a külföldi edzőket ,mert nagyon udvarias tud lenni.-)
@bakker81: Ha csak egy-két góllal lennétek jobbak, akkor ne félj, megkapnátok az Ocskay ligát is! :)
@gogosz: Ez alapján néhány dolog eszembe jutott néhány jókívánság Gröschl felé... Nagyon sajnálom Nikát...:(((((
@bakker81: Igen, udvariasak. Ez tény! :)
@Ringleader: nekünk az a fontos hogy Ti induljatok :)
@bakker81: Nézd, alapvetően soha semmilyen komoly probléma nem volt a 2 tábor között. A hazaiak tegnap az eredmény ellenére végigszurkolták a meccset 1-2 alkalommal meg elsütötték ezt a nótát is. Szerintem ennyi zrikálás be kell, hogy férjen. Én azt nem értem miért kell rajta megsértődni...
@check: Én is sajnálom, de nem hiszem, hogy Gröschl ezt szerette volna elérni. Rövid távú céljai voltak csak.
@csa1: Ezek szerint idén is mi indulunk? :-)
@gogosz: Jól sikerült akkor, túl jól... De ezzel együtt az okozó ő volt és a felelős is ő
@Ringleader: Bár nem engem szólítottál meg, azért egy kérdéssel had válaszoljak. Ha a Volán indult volna idén a Kontinentális Kupában, nem arról szólt volna a kommentek fele, hogy még ezt a lehetőséget is elveszik a Mol ligás csapatoktól?
Nem akartam ezt a témát idehozni, mert nem idevaló. Csak Bakker vitatta Niká esetleges helyét a csapatban, és most látott napvilágot ez a nyilatkozat. Ezért írtam csak. Egyébbként udvariasság ide vagy oda, most nem hiszem, hogy Sator ne gondolta volna komolyan ezt.
@check: "Nézd, alapvetően soha semmilyen komoly probléma nem volt a 2 tábor között."
Ezért.
Megmondjam a frankót? Nem esett jól de túlléptem rajta.!-)
@Ringleader: Nem nem fontos,hanem az ebel beosztása miatt időben nem fér bele.
@F. Kapus: Van igazság abban, amit írsz! Akkor had kérdezzek vissza. Mitől fontosabb egy OB1-es bohóckodás (mert évről-évre inkább ide degradálódik a szint a Volán vs. OB1-es csapatok), mint egy újabb megmérettetés nemzetközi porondon. A Red Bullnak miért volt fontos?
@gogosz: Akármilyen hihetetlen számodra,vittem már ki magyar játékost külföldre. Vagy összejött vagy nem.Amikor nem jött össze a dolog ,egyszer sem hallotam az edzőtől: mert ügyetlen!
Sőt! És jöttek a dícsérő szavak......
Utánna pedig a de ....
Fiatal,rutintalan még,nem illik a csapatba a játéka,nem erre a posztra keresünk stb...:)))
Megnézném én Godó arcát, mikor az Újpesthez sorsolják a draftban:)))
Szerintem ez nem jó ötlet, nem ismerik a csapatokat, csak zavart okoznának a játékban. Kivéve, ha arra köteleznénk a csapatvezetőket, hogy a Volánosokat egy sorban játsszassák.:)

csa1: Kanadának nincs akkora fölénye az A csoportban, mint nektek itthon.

még valakik a Volán táborból: nem azt mondjuk, hogy a Volán ne induljon az OB1-ben. Hanem azt, hogy ha bajnok akar lenni, vegyen részt végig a sorozatban.

Kíváncsi lennék, erről hogy szavaztak eddig a klubvezetők...
@Ringleader: na ezt biztos nem én döntöm el :)
@Fugeute: Vedd úgy,hogy az alapszakasz két csoportos volt,és a Volán a nyugati csoportban játszott.
@alexdelpiero: "alexdelpiero 2010.03.20. 08:53:03
Egyébként kellemes meglepetés volt a Kiss Tomi!!!Jó látni,hogy nem csak a Hetényi jobb a Szupernél:)"

Ez arra volt jó, hogy többet senki ne vegyen komolyan.  
@csa1: volt az nyolc is, meg kifelé menet egy kapuvas nem? :)) amúgy a tegnapi este legszórakoztatóbb perceit valóban a te méltatásod hozta, örülök, hogy ott lehettem! :)
Gondolom ha tegnap este a DAB nyer, akkor senkinek nincs gondja a Volán indulásával.
@bakker81: jó, persze, egy valódi sporthasonlattal élve ilyen adukat csak akkor hagyok az ellenfélnek, ha betlire játszom, lásd még a klasszikus "ha az így meg úgy lesz, előre hirdetett időpontban nyalom ki a saját seggem a Városháza téren" tézist :)
@Nyuszí O_o: én is örültem, hogy ott voltam! :)
@bakker81: ja, de hogy érdemben is válaszoljak, több szurkeretek szerint az EBEL előtti magyar hoki az valami macskajancsik szöcskézése tükörjégen figura. :) pedig ezzel jószerével olyan apróságokat is figyelmen kívül hagynak, mint az egyébként klubhovatartozástól függetlenül egyszerre dicséretes, elismerésre méltó, mi több, példaadó Ocskay-életmű java, de hát ők tudják, mire és milyen ítéletet mondanak :)
@csa1: elmeséljük azt a röpke kis liasont a nagymellű vörössel, vagy arra is emlékszel? :)
@tudatlan10: Ebben Te biztos vagy? Csak azért kérdezem, mert a szintén EBEL-induló Salzburg idejébe belefért.
@gogosz: mint ahogy természetesen remény szerint kedden meg is kapjátok majd :)
@check: szerintem meg nem sértődött meg, félreértetted, barátom! kifejezetten hiányolta :)
@Nyuszí O_o: nagymellű vörös?????kikérem magamnak én jégkorong mérkőzésen voltam az esete !!! :D
@kerusz: Ha jól tudom,ők csak a négyes döntőben szerepeltek,ami egy hétvége.A Volánnak viszont selejtezőket kellett volna játszani.
@csa1: uppsz, booocs, ha tényleg nem emlékszel, nagyon sajnálom..nem lett volna szabad szóba hozni, visszavonom, vedd úgy, hogy nem is mondtam semmit! nem is találkoztunk, nem is ittál, nem is voltál itt! :)
@Ringleader: Ok,valóban,már a 3.körben is szerepeltek.
@Nyuszí O_o: mindenre emlékszem, csak a gólokra nem ;)
@alexdelpiero: "Egyébként kellemes meglepetés volt a Kiss Tomi!!!Jó látni,hogy nem csak a Hetényi jobb a Szupernél:)" <-- Ez viccnek is sz@r volt...
@gogosz: Hát nem tudom mi van ma velem, de eddig csupa negativ hozzászólást kellett irnom, de nem véletlen, adtok rá okot elegen. Szerintem a "ti" Zsocátok véletlen elpatkolna közülünk (ne adja az ég!!!!!!!!!!!), és mondjuk bundagyanús körülnmények között fújna Retye a döntőben a Volán ellen, ESZEMBE SE JUTNA KIEJTENI A SZÁMON, HOGY AZARI LIGA, ÚGYHOGY SZERINTEM ELSŐ DOLGOTOK LENNE EZT ELFELEJTENI! HATALMAS PATKÁNYSÁG, VEGYÉTEK MÁR ÉSZRE MAGATOKAT, EMBEREK!
@sutyi2: Mármint az Ocskay ligázásra értettem az egészet, de szerintem egyértelmű.
Aztán lehet, hogy én nem értek valamit. Például a támogatók viselkedését. Hogy pontot tehessünk a történet végére, javasolnám a blog szerkesztőinek, tegyék fel a következő kérdéseket a klubvezetőknek a szezon végén:
- A mostani lebonyolítási rendszerben kódolva van-e, hogy a Volán lesz a bajnok?
- Mikor, milyen feltételek mellett nyílhat reális esély leghamarabb arra, hogy ne a Volán legyen a bajnok?
- Mennyit számít a szponzorok részéről egy bajnoki cím, növelné-e a támogatói kört az OB1 megnyerése?
- Szükségesnek tartják a bajnokság lebonyolítási rendjének megváltoztatását a tapasztalatok birtokában?

Ha a válaszokból az derül ki, hogy nincs számottevő szponzorvonzó hatása az aranynak, elismerem, hogy tévedtem, és többet nem hozom elő a témát.
@Fugeute: Szerintem nincs számottevő szponzorvonzó hatása a bajnoki aranynak.
@sutyi2: Pedig ha egyszer Azari ligázni fognak, akkor örüljél, mert az azt jelenti majd, hogy az Újváros a legjobb. Kercsót sem véletlenül szidták sokan. Az EBEL pedig ugye gyakran Red Bull-liga.
Ennek az időszaknak az ünneplésről kéne szólnia, nem ? Fehérváron ezért, Dunaújvárosban azért. Hát legyen is így:)

A fehérvári srácnak gratula, aki átjött hozzánk a b középbe =) Vasárnap szétszedjük a vendégszektort képletesen, remélem :)
@sutyi2: milyen negatív köze van szegény Csicsó emlékének egy ocskayligázáshoz? mert szerintem semmi, ma már aki ezt komolyan veszi, annak lényegében szellemileg harangoztak! :) Azt meg végképp nem értem, mi a baja néhány volánszurkernek: tegnap játszottunk egy meccset, semmi probléma nem volt, nagyon kultúráltan viselkedett minden játékos, a végén mindenki (játékosok, szurkerek) beszélgetett egy jót mindenkivel, ehhez képest jöttök itt páran, és gerjesztitek a feszültséget. Mi szükség van erre?
@Henry The Navigator: Illetve nem kell örülnöd, bocs. De az biztos, hogy mindig a sokat elérőknek van a legtöbb irigyük amit ki is fejeznek különböző rigmusokkal.Az egykori Lehelnél a ruszkik haza volt pl. a menő,pedig senki sem tiltotta meg a többi csapatnak, hogy ők is igazoljanak légiósokat(ahogy ez később meg is történt).
@sutyi2:valami történhetett veled az elmúlt éjszaka folyamán...nem tudom mi lehetett, de bízom benne, hogy nem nagy a baj
ez a patkányozás ér annyit, mint a pénzérmék dobálása - ezen gondolkozz el
@vaze: Talán annyi köze van hozzá, hogy személyes cimbora volt, és k***ára nem tudtam még mindig felfogni, elfogadni, h nincs közöttünk. Nameg nemsokára itt az évforduló. És ha ez szerinted szellemi szegénység, akkor vaze gratulálok! Amúgy meg nincs harag se az újvárosi szurkolókkal, se a játékosokkal, se más csapattal, de amikor marhaságokat kommentelnek be páran, az azért idegesítő. Mondjuk lehet velem is van gond, nem szoktam ilyen nagyon ballábbal felkelni, bocs... :-S
@sutyi2: te teljesen hülye vagy, már ne haragudj - most tényleg, hogy jön ide Csicsó tragédiája? az Ocskay-liga sosem a Volán 19-esének szólt, de még véletlenül sem. amennyiben bármely idevágó hsz-em félreérthető volt, akkor természetesen megkövetlek itt és most, de azért olvass már, mielőtt baromságokat írsz légy szíves. Csicsót életében és holtában nagy becsben tartották/tartottuk és tartják/tartjuk Dunaújvárosban, így határozottan kérlek, ne láss rémeket. csak a miheztartás végett idézem:
www.dunaujvaros.com/sport.php?show=1&rid=3489
üdv.
üdv
@vaze: bocs, szóról szóra ezt akartam írni, csak közben ebédet készítettem a Jégtörők-drukkereknek :)
@sutyi2: valóban bal lábbal kelhettél, ami mindenkivel megesik. A ligázás Gabbára vonatkozott, azokban az időkben, mikor még nagy csatákat vívtunk egymással, amikben Csicsó mindig főszerepet játszott. Ennek tehát egyetlen, könnyen dekódolható üzenete a nosztalgiázás és az emlékezés!
@sutyi2: okés, magyarázatként elfogadjuk, mentségként nem, amit írtál (én személy szerint magyarázatként is csak a barátság/érintettség motívumát), ilyenkor szokás azt mondani, hogy bölcsebb lett volna várnod egy kicsit az indulataiddal. ja, és kalkuláld már be légy szíves, hogy ez egy nyílt fórum. köszi, és béke.
@sutyi2: és még valami, az évfordulóhoz - ha valóra válnak a terveitek és tényleg söpréssel győztök, akkor éppen az évfordulón adózhattok méltó módon Csicsó emlékének. és mi is veletek fogunk szomorkodni, hidd el.
összefoglaló és értékelések itt - tanulságos szavak, tiszteletre méltó mondatok:
jegkorong.tv/index.php?video_id=100319dav (Énekes Lajosnak mondja már meg valaki, hogy a Dunaferr egy ukrán cég, per pillanat sajnos már semmi köze a dunaújvárosi felnőtt jégkoronghoz, kösz szépen)
@sutyi2: Miről beszélsz ember? Először megharagudtam Rád, de aztán rájöttem, hogy már az indiánok is tisztelettel beszéltek a magadfajtával. Nem baj, ha nem érted! :)
Minden elismerésem a Volán részéről nyilatkozóknak! Ebben is profi módon jártak el. Látod Bakker? Ők is udvariasak, pedig nem is külföldiek! :)
Még valaki valamit esetleg? Vissza lehet keresni, h eddig mennyi ellenséges kommentem volt, és hányban fikázódtam. Nagyon keveset fogtok találni, garantálom, bár nem is fogtok visszakeresni, hisz én se tenném, felesleges... A ballábas témát kiveséztük, azzal is nyitottam, szóval ezzel sincs gond. A gondom azzal van, h mikor Ocskay ligáztok, nem gondoltok bele 1-2 dologba. Nyugodjatok meg, minden egyes igazi Volán drukker tudja nagyon jól, h ez a buta szitkozódás nem a kissebiknek szól, hanem az öregnek. Szóval nem gondoltok bele, h ezzel gyakorlatilag nem ismeritek el az egyetemes MAGYAR jégkorongért végzett munkáját. Abba se gondoltok bele valószínúleg, h mikor hallja ezt az öreg, akkor vajon mi futhat át benne. Én a helyében kb. ezt gondolnám, hallva a rigmust: "Persze, énekeljetek csak, de ha itt lenne a fiam, na akkor lenne csak igazán Ocskay liga, mert csúnyán elkenné a szátokat!". Szóval normál hangon, higgadtan kérem szerintem az összes Volán drukker nevében, h ha tényleg tisztelitek KisCsicsót, ha tényleg ekkora becsben tartjátok, és nektek is hiányzik, elismeritek ti is a tetteit, valamint együttéreztek velünk, a családjával, barátaival, akkor ne énekeljétek ezt a buta, ostoba rigmust. Köszönjük. Ja, és ismét bocs, ha kicsit felment az agyvizem, csak a tehetetlenség dühített fel, h nincs köztünk a LEGJOBB magyar jégkorongozó, lassan már egy éve... :-( Ennyit akartam.
@gogosz: nem csak az idiánok! Lásd még Michel Foucault vonatkozó remekművét, A Bolondság történetét.

@sutyi2: egy szóval nem közelítettél szerintem az igazsághoz, de még mielőtt végképp besértődnél, azért rögzítsük a tényt, hogy senki nem ocskayligázott tegnap :))))
mivel a Volán nem szerepel(t) a bajnokságban az ocskayligázás tényleg bolond dolog lett volna:P
@sutyi2: egyébként még csak nem is az öregnek
emlékeim szerint ezt a rigmust akkor szokták kiabálni, amikor a bírók sokadszorra fújnak nevetségesen - utalván arra, hogy a Volán van annyira jó csapat, hogy nem kell nekik bírói segítség (és persze kicsit a szövetségnek is, mivel az elmúlt években hoztak 1-2 olyan döntést, ami közvetve a válogatottnak, közvetlenül nektek kedvezett)
ellenben egyetlen normális szurkoló sincs, aki ne ismerné el az öregnek a magyar jégkorongért elvégzett munkáját
ami Csicsó tragédiáját illeti: pontosan tudod, hogy a Dab, a vezetők és rengetek szurkoló gyertyát gyújtott érte a hazai csarnoknál...még akkor is, ha patkányok
@Theutus: Az, ha valaki tesz olyan dolgokat, amit valaki más patkányságnak titulál, attól még nem a magát a személyt minősíti patkánynak, hanem azt az egy adott cselekedetet nevezi patkányságnak. Amit leírtál nemcsak, h elhiszem, hanem tudom is. Mármint, h a DAB szurkerek, játékosok, vezetők elismerik az öreg munkáját, és tisztelet övezi a mai napig a kicsit is. Éppen ezért akartam rávilágítani, h aki ezek ellenére Ocskay ligázni akar, akkor az kb. pofánköpi saját magát. De ha ettől a leendő skandálók jobban érzik magukat, hát tegyék, de akkor utána ne jöjjenek azzal, h de ők azért elismerik az öreget és a fiatalt is... Mondjuk azért hiszek benne, h nem lesz több skandálás DAB szurkolóktól.
Kérdezem,mert kint voltam a meccsen tegnap,volt O.-ligázás?
Mert én nem hallottam.
@F. Kapus: Az évszázad tehetségei szóösszetétel idézet volt. Így már lehet, hogy árnyaltabb a kép nem?
@Licsimi: Jóval árnyaltabb. De gondolom, aki mondta, azt kéne cikizni, nem az épp egy vesztes meccs után lévő fiatalokat. Elég sok ilyet lehetne írni a te kedvenceidre is, mert ilyen a sport.
@Licsimi: igen, és ha még tovább finomítod, akkor - Esterházy Péter nyomán - még ez a mindent magyarázó mondat is kap fogni egy vajszín árnyalatot :)
az idézetet ilyen "..." keretbe szokás foglalni
(és zárójelben a szerzőt is illik feltüntetni)
más gondolatait sajátként feltüntetni pedig minimum gyarlóság:D
@F. Kapus: Mindegy! Én nem az újvárosi fiataloknak "üzentem", hanem azoknak, akiket idéztem. Nekik továbbra is aktuálisnak tartom az "üzenetem"
Amúgy ahogy többször írtam partalan ez a vita. Mindenkinek megvan a pro-kontra érve, hogy miért van igaza. A kiírás szar, de ezen nem most kellene gondolkozni és nemcsak a Volán tehet róla...
A check féle személyeskedők meg bekaphatják!
Sírni tudnak, tenni valamit nem...
@Licsimi: ha még kétszer nekifutsz a dolognak az fog kiderülni, hogy nem is te írtad, amit itt olvashattunk a nicked alatti véleményként, csak pár másodpercre megszállt a gonosz és az ő műve:D
@Theutus: Ez főleg a diploma munkánál fontos a PATE-n. Én Dunaújvárosban (is) tanultam és a végén külön kellett irodalomjegyzéket csinálni és nem zárójelesen. :P
@Theutus: Nem futok neki. Ez a véleményem, de nem árulom el! :))
@sutyi2: ÉN KÉREK ELNÉZÉST!!
Félre értettél valamit azt gondolom.
Nem a Dabosok Ocskay ligáztak!!!!
Én vetettem fel de az más szövegkörnyezetben volt és poénnak szántam.A többiek vették is a lapot.(már a Dabosok)
Szerintem ,ha elolvasod az akkori kommenteket akkor te is megérted miről volt szó.
Amennyiben az olvasás után is sértőnek érzed,én mint Volán drukker kérek tőled bocsánatot!!
@bakker81: Nem értettem félre, a legelső kommentemnél ha megnézed mire irtam, rájössz.
@bakker81: Nincs gond amúgy, csak tényleg nem tartom viccesnek, nagyon nem...
@sutyi2: A gogosznak írtad,de előtte én hoztam szóba.Az már csak poénkodás volt.Én is csak a nosztalgiázással kapcsolatban hoztam fel poénként.
Nem volt itt semmi rossz szándék hidd el.
A régi időkben minden más volt bizto tudod.Most már kialakult egy normális jégkorong szurkolói kör.(kivéve persze néha a Dabosokat:D)Senki nem gondolt itt tiszteletlenül IdO.G-re.Ifj. O.G.-re tisztelettel emlékezik minden ember!!!
@bakker81:"kivéve persze néha a Dabosokat"
Ez csak egy kis zrikálás volt!!-))D
Nem ám komolyan venni-))D
@Licsimi: Hát komám, én nem gondoltam, hogy ennyire szint alatt vagy... De nem baj, ilyenek is vannak. Mellesleg nem személyeskedtem, hanem megválaszoltam egy kérdést. A probléma az, hogy a válaszomból neked ennyi jut el az agyadba...
@tudatlan10: Ha a Volán a nyugati csoportban volt, akkor nem is játszhatna eredménye alapján a döntőben. Holnap beadom az óvást!

Más: délben lesz vajon meccshangulat? Előtte még korai ebédelni, utána meg már késő. Zsírosdeszka legyen az ebédem?
Legyen szives egy Volán szurkolo megmondani nekem elég ciki de megkérdezem hogy a vendégszurkoloknak mennyi lesz a jegy előre is köszi!!!
nézzétek az eurosportot, én ilyet még nem láttam!!
1200 a felnőtt álló
@check:
Nem személyeskedsz? Ez mi?
"Kivívtad magadnak az eddigi tevékenységeddel, hogy CSAK ennyit várjanak tőled (és meg is kapják)"
Szerencsére nem vagyok a komád, mert akkor lennék igazán szint alatt.
@Fagyálló: akkor javaslom számodra a következőt jegkorong.blog.hu/2010/03/18/kez_es_lab_nelkul_is_lehet_jegkorongozni
Olvassátok a kommenteket is, remélem példás folytatása lesz a dolgoknak :-)
Mindenképpen sokan meríthetnének egy kis alázatot, akár a posztban elhangzottakból, látottakból, illetve az ottani hsz-ok jellegéből is.
@Ringleader: Kösz a linket! Azért ez nem semmi, ez ám a küzdeni tudás..
@Rock me Amadeus: Hú ez duhrva volt...nem kellett volna :-)
@Licsimi: Megválaszoltam a kérdést. Ez nem személyeskedés, én nem ajánlottam neked olyasmit, amit pl. te. Mellesleg a jelek szerint továbbra sem vagy képes felfogni a lényeget. Továbbá ha esetleg személyeskedem is, talán nem kellene kiborulnod, miután cinkelsz fiatal srácokat (egyiküket név szerint, na ez személyeskedés), akik időről időre próbálják igazolni a hírüket.
@sutyi2: ha lenne hozzá valami szaktudásod nem így vélekednél.nem azt kell nézni ki mennyire van futtatva,hanem azt ki hogyan reagál le bizonyos szitukat"pl 1 hokikapus"hidd el nekem a Szuper nem 4-et kapott vola hanem 7-8 at!
@csatoimi: nekem mindegy kinek mennyire szimpi a Szuper,Én azt látom,hogy nagyobb a füstje mint a lángja!én nem felejtettem még el a kupadöntőt ahol a mr Levike 6-ot kapott.
@alexdelpiero: Néha a védelem is tehet róla, nem csak a kapus.
@alexdelpiero: Szuper Levi nélkül nem jutunk fel sosem az A csoportba, nem szerzünk 2002-ben div. I. ezüstöt. Ez 100%!
@sutyi2: Véden csak az tud akit beállítanak.
Mint ahogy gólt ütni is csak azt tud aki játszik.
Az állításodnak van igazság tartalma mert ha kapus nélkül játszunk biztos nem jutunk fel:))
VISZONT! Marha jól eltudja magát adni de istenigazából sehol sem tudott megragadni.Ennek azért oka van. Nem így gondolod? Amennyiben ő akkora mint amekkorának gondolja magát és a körülötte lévő menedzsment gondolja,hogy a vérvörös rákba nem véd??Visszajött amikor nem volt csapata Kanadában az újvárshoz."Nagyot alkotott." Volánba szintén úgy került,hogy a lőtéri döglött kutya nem érdeklődött iránta.
Inkább ne beszéljünk az Ebel szerepléséről.
Hetényi méltánytalanul ült mögötte egy évet.
A Delben szintén NEM számítanak rá.Ül a kispadon.
Azért haza üzen ,hogy azért számítsanak rá mert edzésben van meg éles-)) Védeni megent a VB-én hátha valaki felfigyel a nagy SuperLevire.
Ne őróla szóljon már a V.B. Ne nagy dumával kerüljön már be.Védjen a jobb kapus!!Jelen pillanatban aki éles és jobb őnála azt Hetényi Zoltánnak hívják.
@bakker81: Nem beszálva ebbe a vitába, csak megjegyzem, hogy Budai Krisztián is jogtalanul van mellőzve. Legalábbis nem ezt az elbánást érdemli meg. Ő is letett már annyit az asztalra, hogy ne kerüljön sokszor ilyen megalázó helyzetbe, mint mostanában nem egyszer. Ráadásul idén sokat védett, és sokszor egyedül vitte a hátán a Fradit. Megkockáztatom, Nélküle most szerintem nem küzdhetne a bronzért a csapata.
@gogosz: Ráadásul tavaly a vb-re jól felszívta magát.Lehet jobban jártunk volna vele Svájcban mint Szuperrel!!!
süti beállítások módosítása