Nagyon nagy volt a különbség ma este a két csapat között az OB I. döntőjének első mérkőzésén. A hazaiakon látszott, hogy két kemény csatán vannak túl az elmúlt két napon, a vendégeken pedig az, hogy nem becsülik le az ellenfelet. Már 35 másodperc elteltével gólt ütött Ladányi egy sakk-matt helyzetben, nem egészen két perccel később Martz növelte az előnyt. Ezután kissé erőre kaptak a hazaiak, helyzeteik is voltak, főképp emberelőnyben, de nem sikerült a góllövés. Nem így Palkovicsnak, aki az első harmad végén lőtt még egyet, a második játékrészben már nem is a két legutóbbi elődöntő hőse, Peter Sevela, hanem Kiss Tamás állt a hazaiak kapujába. A második harmadban Kóger kipattanóból, Tokaji megpattanó lövésből növelte a vendégek előnyét, a harmadikban Fekete közvetlen közelről, majd Vas János oldalról lőtt még gólt, ezzel alakult ki a 0-7. Folytatás vasárnap Székesfehérváron.
Dab.Docler-Fehérvár 0-7
2010.03.19. 20:21 kerusz
384 komment
Címkék: döntő ob 1
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
![](/img/blank.gif)
Szentmihály_ 2010.03.19. 20:27:34
OliBLOOD 2010.03.19. 20:27:48
Első két harmadban még főleg fejben voltunk fáradtak, helyzeteink is voltak, de a 3. harmadra már erővel sem bírtuk. Annak örülök, hogy a 4. sorunk is sokat volt a jégen. Jól fog jönni a pihenőnap.
Hajrá Kohász!
thokee 2010.03.19. 20:31:25
1. Tegnap még le sem esett, hogy ma meccs van. Azt a csillagharcost, aki ezt kitalálta, kivinném a prérire, s futtatnám három napig.
2. Marha idegesítő, hogy ütemszerűen egyszerre rendezik a kézi és a korong meccseket. Ez senkinek sem jó.
3. Ez már tényleg csak gála. Jó volt látni a régi arcokat újra újvárosi jégen, biztos nekik is jól esett újra itt lenni.
Izzik a csarnok, itt a magyar bajnok! :)
tolsztoj 2010.03.19. 20:34:50
Ami nagyon meglepett, és nem tetszett, hogy a vasgyár valami Donyecki focicsapatot támogat az újvárosi hoki helyett - világosítsatok fel - ezt mire véljem?!!!
korihoki 2010.03.19. 20:38:43
beth01 2010.03.19. 20:41:17
HAJRÁ SAPA FEHÉRVÁR AV19!!!!!!
Vincenzo90 2010.03.19. 20:42:08
OliBLOOD 2010.03.19. 20:43:22
bobitomi 2010.03.19. 20:45:45
Hajrá Volán!...és örülök,hogy újra a DAB-bal játszunk a döntőben.
beth01 2010.03.19. 20:46:39
HAJRÁ SAPA FEHÉRVÁR AV19!!!!!
Zsoldos91 · http://pontsic.org/hu/ 2010.03.19. 20:46:55
Jencii 2010.03.19. 20:48:35
tolsztoj 2010.03.19. 20:49:15
Hajrá DAB!!!
csatoimi 2010.03.19. 20:49:46
Spigott 2010.03.19. 20:50:24
beth01 2010.03.19. 20:52:35
eradam 2010.03.19. 20:53:22
thokee 2010.03.19. 20:55:36
Az arany lehet a Voláné, a magyar bajnokok viszont mi vagyunk!
Khrys84 2010.03.19. 21:00:59
montipájton 2010.03.19. 21:03:02
Ők is innen nőttek ki. Mit kellene tenniük, felvenni az osztrák állampolgárságot?
Én messzemenően elismerem a Dab és a Stars nagy hajtását, tényleg kaphatnának az újvárosiak aranyérmet, de ebben a helyzetben csak rossz megoldás létezik. A magyar válogatott gderincét adó csapatnak mégse lehet azt mondani, hogy iratkozzon ki a magyar bajnokságból.
Rock me Amadeus 2010.03.19. 21:04:21
Licitálni meg ne licitáljunk, mi egy éve Fehérváron vertük a Volánt.:-D
check 2010.03.19. 21:04:25
wincent · http://index.hu 2010.03.19. 21:04:41
Ez kb. olyan, mintha azt mondanánk, hogy nincs értelme (nem volt értelme) az A csoportba jutni...
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 21:06:31
check 2010.03.19. 21:07:19
check 2010.03.19. 21:08:30
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 21:09:29
Fugeute 2010.03.19. 21:10:08
Egy közepesnél gyengébb színvonalú találkozón vagyunk túl, ami a jégkorongnak biztos nem csapott nagy hírverést.
Az egész azért kell, hogy a Volán egy újabb bajnoki zászlót húzhasson fel a csarnokában. No meg a szponzoroknak legyen mit felmutatni.
Kell ez? Szerintem érdemes lenne azon elgondolkozni, hogy jövőre változzon a kiírás. A hozzáértők leírhatnák, hogy történik a szavazás a testületben. Minden csapatnak van egy voksa?
Ha valamilyen oknál fogva nem sikerül átverni a többség akaratát, akkor pedig nem kell kiállni a Volán ellen. Meccs nélkül legyenek "bajnokok".
eradam 2010.03.19. 21:10:59
wincent · http://index.hu 2010.03.19. 21:11:35
Szerintem ezen a téren még az út elején járunk. Lesz ez sokkal jobb is. :)
tolsztoj 2010.03.19. 21:13:17
legórágó 2010.03.19. 21:15:44
Ezt már vki eldöntötte felül.
Stars ugyanígy szívott volna
Kincses még mindig értelmi sérült szegény, bár párszor sikerült szerelnie a DAB játékosokat :)
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 21:15:59
eradam 2010.03.19. 21:17:59
Skandinávia-mánia 2010.03.19. 21:18:00
korihoki 2010.03.19. 21:19:06
legórágó 2010.03.19. 21:19:12
check 2010.03.19. 21:20:32
hockey4everbest 2010.03.19. 21:21:45
montipájton 2010.03.19. 21:22:56
Én nem mondom, hogy ne vegyük ki a Volánt (bár a fehérvári klubmenedzseri munka szempontjából igenis nem mindegy, vannak-e trófeák), vegyük ki, mondjuk azt, hogy az Újváros a bajnok - kérdés, akkor meg lett-e oldva a fejlődés? Nem, nem lett.
montipájton 2010.03.19. 21:24:17
Ez nem nagykéopűség, hanem tény. Szerintem ők is így gondolják.
montipájton 2010.03.19. 21:25:14
Theutus 2010.03.19. 21:26:01
@Spigott: arra én is kíváncsi lennék, hogy ki hazudik, de gyanítom a szövetség a hunyó
@thokee: ebben a futtatásban szívesen segítenék, hogy egy percig se tudjon pihenni az illetékes
a meccsről: egy mentálisan és fizikálisan is fáradt csapat próbált helyt állni a pihent és sokkal jobb bajnokságban edződött Volán ellen, aki éppen annyit adott ki magából amennyi szükséges volt
sajnálom, hogy egy gólt sem tudtunk ütni
a harmadik meccsben változatlanul bízom
jó volt látni hazai jégen a régi játékosainkat és a Volán szurkolóit is
egy kérdés a tv nézőkhöz: mi volt a riporterek előzetes és utólagos véleménye?
eradam 2010.03.19. 21:27:17
magadnak válaszoltál :) mert a trófeák Újvárosban, a Starsnál nem számítanak a szponzorszerzésben ugye? És a több szponzor nem kell a fejlődéshez? Mit nem értesz ezen?
montipájton 2010.03.19. 21:28:47
Nem a Volán a fejlődés ellensége, ezt kellene már megérteni. Ha Magosi vagy Azari lő még 5-6 gólt egy Fradinak vagy Starsnak, sokkal előrébb jut...?
Ami érthetetlen hülyeség a kiírásban, az az erőltetett menetrend. A 3 meccs 3 nap alatt érthetetlen és értelmetlen. Ezért lett ilyen a mai meccs, nem a Volán miatt.
thokee 2010.03.19. 21:29:22
Legyen a Volán kiemelt, s miután meg van a magyar bajnok, akkor játsszanak egy szuperkupát. S meg van oldva.
Spigott 2010.03.19. 21:30:21
Theutus 2010.03.19. 21:30:50
ez is a játékosok fejlődését szolgálja
beth01 2010.03.19. 21:31:44
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 21:32:32
montipájton 2010.03.19. 21:33:08
Más kérdés, hogy pont azt hallottuk a stúdióban, hogy az újvárosi tulajokat nem éppen az eredmények érdeklik.
Fehérváron pár éve ugyanezeket mantrázhatták volna, de inkább kapartak pénzt. Ezért felelősségre vonni őket elég sportszerűtlen lenne.
De fejezzük ezt be, a köv. meccsek élvezetesebbek lesznek és talán más következtetésekre juttok ti is.
montipájton 2010.03.19. 21:34:11
eradam 2010.03.19. 21:34:39
montipájton 2010.03.19. 21:35:44
a bajnokság a gyenge pontjuk, nem tudják kihagyni. Viszont meg se tiltották senkinek, hogy elinduljon az útjukon.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 21:38:08
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 21:39:20
ob4 2010.03.19. 21:41:11
A szponzorok a hajukat tépik, hogy végigfinanszírozzák a csapatokat egész évben, aztán jön a volán. Ráadásul nem a két legjobb ob1 es csapat játsza a döntőt ami ugye tv-s meccs, hanem egy sztárbrigád, igaz a legjobb Magyar csapattal, amit porig aláz. És azt nem kell kifejteni, hogy a tv-s meccs szóra néz fel szívesebben a szponzor a wallstreet journal-ból.
Szerintem a DAB-STARS meccset tegnap, többen nézték volna mint ezt. És WA-t idézve a több pénz jobb mint a kevesebb, márcsak anyagi oldalról nézve is.
Mi itthon játszók remélem azon vagyunk, hogy az ob1-et ebel minőség felé indítsuk el, aztán pedig tovább. éS mit kapunk: nem kell feltétlenül végigbumliznod a szezont, lehetsz bajnok úgy is ha elmész. Ráadásul egész évben zakatol a hajrá Magyarok, ami azért nem rossz.
Erre megoldást kellene találni, és szerintem erre jó lenne a MOL liga, csak lehetne értelmesebb vége. Ezt az ob1-et meg el kéne felejteni.
persze ezek most tanulóévek a nagy iternacionális ligák most alakulnak európában, ugorjunk nekik.
B4M13 2010.03.19. 21:42:27
beth01 2010.03.19. 21:44:04
Lazlee 2010.03.19. 21:45:47
kb akkor fogyott el a fiúk utolsó ereje is.
szerintem a nézők is besokalltak, tegnap jóval többen voltunk, pedig az simán munkanap volt; és ezt bár hiába adta a tv, egy döntő azért ki szokta hozni a népet.
a jövőévi kiírást azért eléggé meg fogja határozni a VBn való szereplésünk.
Khrys84 2010.03.19. 21:46:49
Csak mive iylen jo a szlovák magyar viszony esély sincs de mondjuk a kissebb költségvetésből dolgozo osztrák bajnokság ahol jelenleg a korábbi EBEL résztvevő insbruck is szerepel azok közül lehetne hozni a MOLba pár csapatot mert románok közül egyedül a CSík meg talán jövöre Steua lesz kihivás
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 21:47:38
beth01 2010.03.19. 21:47:42
Fugeute 2010.03.19. 21:48:32
Egyébként teljesen rossz az analógiád, valójában az a helyzet, hogy miután kialakult a divizió 1 végeredménye, lejön Kanada, és kipicsázza a győztest, aki így elveszti a címet.
benö51 2010.03.19. 21:48:47
Viszont az tény , hogy Pirének az elmúlt 9 meccsen nem megy, ez hosszú távra nézve azért szomorú.
Üdv.
Benő
Fehérvár Ördögi Kör
beth01 2010.03.19. 21:49:57
Bpstars 2010.03.19. 21:50:10
Fugeute 2010.03.19. 21:51:34
hockey4everbest 2010.03.19. 21:52:26
beth01 2010.03.19. 21:55:01
De tudod ez csak az én véleményem.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 21:55:26
1. Ez nem csak a Volán érdeme;
2. Ha idejönnek, akkor méltónak tartanak minket egy jó edzőmeccsre (mi meg elkapjuk a skalpjukat :-)), semmi több;
3. Örülnek, hogy végre a jégkorong-világ bővül még egy csapattal.
Ebből milyen következtetést lehet levonni a Volán és az OB1 (csapatai) kapcsolatára?
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 21:56:29
benö51 2010.03.19. 21:57:07
Üdv. Benő
Fehérvár Ördögi Kör
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 21:58:02
facsipesz 2010.03.19. 22:00:57
A kérdés, hogy ez esetben - amennyiben nem indul az OB I-ben - tekinthető-e hivatalosan "magyar" csapatnak a Volán? Honosítás szempontjából pl.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 22:02:11
beth01 2010.03.19. 22:02:49
miki78 2010.03.19. 22:03:17
Nem az a baj, hogy nincs megfelelő tehetség, hanem az, hogy se fejben, se fizikailag, se taktikailag nincsenek a Volánhoz képest sehol. Ebben óriási felelőssége van a szövetségnek és a klubvezetőknek, az edzőkkel együtt.
Fugeute 2010.03.19. 22:04:09
beth: Utolsó lehetőségként nyúlnék ehhez az eszközhöz. Egy játékosnak nincs nagyobb büntetés, minthogy nem léphet jégre. Ám ha másból nem válik világossá az érintetteknek, mi van elbaszva a rendszerben, akkor csak az marad, amit írtam. Talán így fel lehet hívni a figyelmet erre a problémára.
ringleader: így van, egymás magyar hangjai vagyunk:)
bandog 2010.03.19. 22:04:43
ob4 2010.03.19. 22:06:23
Ez a mostani helyzet olyan mintha úgy bonyolítanák le a vb-ket, hogy az A csoportból a középdöntőben kiesők a b csoport győztesével játszanának a b csoportos vb -címért. Így soha nem lenne új győztes, csak ha csoda történne.
barney's 2010.03.19. 22:07:44
miki78 2010.03.19. 22:07:51
holabda 2010.03.19. 22:08:18
bandog 2010.03.19. 22:09:26
thokee 2010.03.19. 22:09:33
S még mielőtt valaki félreérti, itt nem a Volánnal van a gond, sokkal inkább a szövetséggel...
hockey4everbest 2010.03.19. 22:10:05
miki78 2010.03.19. 22:10:36
bandog 2010.03.19. 22:10:40
Nem mindegy?:)
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 22:11:09
Mindketten szurkolunk a Magyar Válogatottnak, míg a Volánnal Te elfogult vagy, én meg nem. Ennyi!
CTZ78 2010.03.19. 22:12:16
Bpstars 2010.03.19. 22:13:30
vagy nem tudom értelmezni a soraid v. nem vagy tisztába az erőviszonyokkal.
bandog 2010.03.19. 22:14:21
Tényleg,legyen a Volán az örökös magyar bajnok.
mindenki elégedett lenne(főleg fehérváron).Hogy a többi csapat mit szólna ehez?Háááát...:)
OliBLOOD 2010.03.19. 22:14:40
@barney's:
Persze, legyen a legjobb magyar csapat. Magyarul a Volán. Kisbetűvel: Ha nem jut be a legjobb 4 közé az EBEL-ben, mert különben nem érdekes ez a kitétel, mindenki boldog lesz a bajnoki cím nélkül is.
bandog 2010.03.19. 22:15:49
OliBLOOD 2010.03.19. 22:16:02
B4M13 2010.03.19. 22:17:13
A holnapi Stars-fradi meccs biztos, hogy egy élmény lesz, de hát az csak egy bronzmeccs, vagyis nem jön ki rá a szövetségtől megnézni senki sem.
miki78 2010.03.19. 22:17:22
pKn 2010.03.19. 22:18:19
Szerintem már ha csak a fehérváriak + világvolánfanok megnézik a meccseket a tv-ben az több néző, mint a (szummajel) (többi PO meccsen), ez pedig a szponzor álma. Ha pedig esetleg /volánmeccs, akkor méginkább.
Kocanézőként meg egyébként símán élvezem, ha legyalulják az ellenfelet, és nem baj ha ezt előre tudom. És mondjuk 7-8-as különbség alatt vesztett meccsnek érzem, úgyhogy most egy kicsit szomorú is vagyok, ennél jobban kell menni. És tudom, hogy a gyengébb ellen nehéz produkálni, de azért hallottunk már 81 gólról is egy meccsen. Vagy 49-ről, most nem emléxem pontosan mit játszott egyszer a fradi valami nemzetközi kupában.
A helyszínen is több a néző Fehérváron, mint máshol, az sem rossz az OB1nek.
Ha a válogatott nagy része nincs meccs rutinban a világbajnokság idejére, mert kiesett az EBELben, az nem jó a válogatottnak.
Ha az EBEL-es ALBA nem lehet magyar bajnoki résztvevő, akkor az áhított személyek válogatottsága nem fog létrejönni lévén nem játszanak a hazai bajnokságban, főleg ha nincs farmcsapat indítására lehetősége Fehérváron.
beth01 2010.03.19. 22:19:15
Bpstars 2010.03.19. 22:19:54
Lengyel 50%, szlovén: 30%
ez valószínűségi alapon nálam 7,3 ponttal több, mint a nulla.
majd emlékezz!
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 22:20:32
facsipesz 2010.03.19. 22:22:17
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 22:23:23
holabda 2010.03.19. 22:23:45
miki78 2010.03.19. 22:24:03
bandog 2010.03.19. 22:24:25
miki78 2010.03.19. 22:24:42
házisör 2010.03.19. 22:24:45
Lesz még jobb is a DAB, ez biztos.
CTZ78 2010.03.19. 22:24:49
hockey4everbest 2010.03.19. 22:25:51
miki78 2010.03.19. 22:26:13
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 22:26:25
beth01 2010.03.19. 22:27:33
wincent · http://index.hu 2010.03.19. 22:28:14
A magyar bajnoknak annak a csapatnak kell lennie, aki az adott évben a legjobb Magyarországon. Pont.
Ahogy más is írta: ott a MOL liga, lehet vitézkedni.
A csoportos analógia: az OB1 alapszakasza volt a feljutás az A csoportba, ahol meg lehet mérkőzni az A (!) csoportos VB címért. Nem, nem a DIV I VB címről beszélek. Az az alapszakasz...
Ez olyan lenne, mintha azt mondanánk Sapporo után, hogy "megnyertük a VB-t. Ja, ne számoljuk Kanadát, mert az elit alakulat, nem is léptek jégre a DIV I-ben."
Nem értem, miért okoz gondot egyeseknek a helyzet. No, nem azt mondom, nem lenne jobb, ha több azonos erősségű csapat lenne. De most az út elején járunk! Igen, lehetett volna értelmesebb az időrend is. De a vita - úgy látom - nem ezen a téren zajlik...
Bpstars 2010.03.19. 22:28:50
A britekről nem tudok sokat, ez egy megérzés.
Lengyelek évek óta stagnálnak, de teljesen ki-ki meccset várok. Szlovének jobbak, szerencsének is kell lenni, ha akarunk vmit.
Az, hogy Te visszajösszz és belenézel a szolíd magyar hokivalóságba, amit ob1-nek hívunk, ne lombozzon le ennyire!
OliBLOOD 2010.03.19. 22:28:53
Hogy értsed miért tekintjük bajnoknak a csapatunkat. A szezont a magyar bajnokságban végigjátszó csapatok közül mi szerezzük a legfényesebb érmet. Nem alapszakasz, nem középszakasz, hanem végül kiosztott érem alapján. Nincsen más olyan csapat előttünk, akik végigjátszották a szezont.
bandog 2010.03.19. 22:30:04
És én még emlékszem az interligás időkre amikor csúnyán eldádáztak minket.azóta nem tartom valószinűnek,hogy annyit romlott volna a lengyel hoki,vagy mi olyan oriásit fejlődtünk volna. :)
miki78 2010.03.19. 22:31:06
A magyar ob1 meg nem ma lombozott le, hanem folyamatosan lelomboz.. sajnos...
bandog 2010.03.19. 22:31:18
beth01 2010.03.19. 22:31:28
miki78 2010.03.19. 22:31:44
OliBLOOD 2010.03.19. 22:31:47
Kismillióan írtuk, hogy legyen szuperkupa. Aminek a dátuma függhet attól, hogy meddig jut a Volán. Ami lehet akár 2 vagy több nyert meccses is. Megvan az összemérés, tétje is van, kecske is jóllakik és a káposzta is megmarad...
facsipesz 2010.03.19. 22:33:52
Na erre voltam kíváncsi: akkor ha a Volán nem indul az OB I-ben, akkor nem lehet a játékosait honosítani sem.
Catch 22.
Megoldókulcsok?:
1. A magyar csapatok feljönnek Volán-szintre.
2. Az AV megy még egy PO-kanyart az EBEL-ben.
bandog 2010.03.19. 22:35:29
Ha a következő szezonra nem gondolkoznak el a csapatvezetők és nem teszik meg a megfelelő lépéseket,akkor ez még így marad 100 évig.Akkor tényleg ki lehet hirdetni a Volánt örökös magyar bajnoknak. :))
OliBLOOD 2010.03.19. 22:35:59
holabda 2010.03.19. 22:36:06
miki78 2010.03.19. 22:37:30
1. az OBI.-nek semmi köze a válogatottsághoz..
2. Tudtommal van remény, h jövőre lesz farmcsapat..
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 22:38:34
A magyar bajnoknak annak a csapatnak kell lennie, aki az adott évben a legjobb a magyar pontvadászatban. Pont.
Ahogy más is írta: ott a MOL-liga és az EBEL, lehet vitézkedni
A következő mondat pedig értelmét veszíti: A csoportos analógia: az OB1 alapszakasza volt a feljutás az A csoportba, ahol meg lehet mérkőzni az A (!) csoportos VB címért. Nem, nem a DIV I VB címről beszélek. Az az alapszakasz...egyébként sem nagyon értjük, mivel az OB1 alapszakaszból mindenki bejutott a középszakaszba, onnan csak kettő nem jutott tovább, mert jött "Kanada", aki egyedüliként képviselte az "A" csoportot, és szarrá vert mindenkit! Köszönjük!
wincent · http://index.hu 2010.03.19. 22:38:47
Pusztán sportszakmailag:
a bajnoki arany (volán nélkül) + szuperkupa ezüst nem egyenlő a bajnoki ezüsttel (volánnal együtt)?
bandog 2010.03.19. 22:40:06
Ott a pont nálad. :)
hockey4everbest 2010.03.19. 22:42:31
wincent · http://index.hu 2010.03.19. 22:43:43
Továbbra sem értem, hogy mitől lenne jobb bármelyik csapatnak, a bajnokságnak, a szurkolóknak, ha a volán teljesen távol lenne az OB1-től.
gogosz 2010.03.19. 22:44:32
1, Aki azt mondja, hogy a Volán 25 százalékon nyomta ma az komolytalan! Pont azért volt szimpatikus ma a Volán, mert nem nagyképűen, hanem sportszerűen komolyan vette a meccset!
2, Amíg nem lesz több pénz a hokiban, addig ez a folyamat nem fog megváltozni, hogy a Volán kimazsolázza a legjobbakat, mert mind anyagilag, mind szakmailag monopolhelyzetben van! Hozzáteszem, ezért Őket nem hibáztatom!
3, Azoknak akik úgy gondolják, hogy a legjobb magyar csapat legyen a Magyar Bajnok azt üzenem, hogy ha a Volán jövőre bejut a rájátszásba és valami csoda folytán négy közé kerül, akkor meglátjuk, hogy hol fognak tovább játszani. Ha nem a bajnokságban, akkor Benneteket fognak nevetségessé tenni.
Azt mégegyszer megjegyzem, hogy ma a Volán a szertárostól az edzőig nagyon komoly csapat benyomását keltette, profin dolgoztak. Ezt magyar szurkolóként jó volt látni. Remélem a VB-n is kamatoztatni fogják a tudásukat. Bízom benne, hogy a mieink megmutatják még a párharc során, miért szeretjük Őket ennyire! A televízió illetékesei meg óriási szakmai baklövést követtek el avval, hogy az elődöntő meccsek nem kerültek képernyőre. Semleges hokibarátoknak az volt az igazi csemege.
holabda 2010.03.19. 22:45:53
alpec 2010.03.19. 22:46:38
Minden másról meg az jut eszembe, hogy ez a világ rendje: a kutya ugat, a karaván halad!
hajrá, Volán!
PS: a DAB néhány ifjú titánja meg végre testközelből érzi, hogy mi az amit ők fehérváron "semmi extrának" tituláltak nagy arccal. A tehetség kevés.
laci101 2010.03.19. 22:46:51
hockey4everbest 2010.03.19. 22:46:57
OliBLOOD 2010.03.19. 22:47:27
És sportszakmailag sem, mert így nem a rájátszás előtti héten derülne ki, hogy hány csapat kerül be a rájátszásba a Volán EBEL szereplésének függvényében. Ráadásul ha a Volán jobban szerepel, akkor a bajnok nem mérkőzik meg velük.
Remélem jövőre ezt átgondolják.
De mi ezt gálának tekintjük már így is :)
kőr alakú vulkanizált gumi 2010.03.19. 22:47:32
Tényleg jobb lenne kivenni és maradjon a szint, évekig élvezzuk a pocsolyát/nem bántó=állóvíz / és az aktuális bajnok happy és minden ok?
Nem inkább a többieknek kéne ilyen kitartó munkával mint a klubvezetés+játékosok hasonló szintre érni?
Döntsétek el végre mit akartok!
Pestiként minden Magyar csapatnak,és az egész sportágnak drukkolok,úgy hogy nem vagyok elfogult,de ezt a széthúzást most be kéne fejezni.
wincent · http://index.hu 2010.03.19. 22:49:03
Ez nekem már komikus. Így kellene nézni mondjuk a Kontinentál Kupát is: a kiemelteket leszámítjuk, mert ők nem játszották végig az alapszakaszt, csak a négyes döntőhöz csatlakoztak...
Ennyi erővel lehetne azt is mondani: a MOL liga volta végigjátszó csapatok számára az aranyért folytatott verseny. Azt követően indul a rájátszás a szuperkupáért, amibe beszáll a volán is.
Természetesen morális, etikai, igazságossági alapon NEM a volán a bajnok, hiszen nem játszott az alapszakaszban.
Mondjuk azt sem értem, hogy beszélhetünk egyáltalán az aranyról, hiszen még csak egy meccs zajlott le. Bármi lehet...
holabda 2010.03.19. 22:49:17
hockey4everbest 2010.03.19. 22:50:33
hockey4everbest 2010.03.19. 22:52:26
beth01 2010.03.19. 22:52:35
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 22:53:01
OliBLOOD 2010.03.19. 22:53:36
alpec 2010.03.19. 22:55:24
Pedig tényleg jobb lenne pl. arról beszélni, hogy mi az istenért zártak le 2 (!!) teljes szektort a hazai és a vendég tábor között? Illetve mennyibe kerülhet a kapu mögötti halászhálót lecserélni? teljesen élvezhetetlen a játék a kapu mögül nézve...
wincent · http://index.hu 2010.03.19. 22:55:51
Mielőtt bárki félreérti: nem azt mondom, hogy ez egy nagyon jó lebonyolítási rend. Főleg a zsúfoltság miatt. De a jelenlegi helyzetben kevés sokkal jobb megoldás van. Ami minden igényt kielégít: szurkolókat, szponzorokat, sportszakmai érdekeket, de egyben igazságos, fair stb.
Ebben a sportágban Magyarországon csak úgy tudunk fejlődni, ha erős külföldi (közös) bajnokságokban vesznek részt a csapatok. Mert a magyar piac önmagában nem tud "eltartani" egy erős, fejlődő bajnokságot. A lehetőség minden csapat előtt ott áll. Nem mondom, hogy egyszerű. De más utat jelenleg nem látok.
bandog 2010.03.19. 22:56:34
A hokihoz pénz kell,
A pénzt általában szponzorok adják össze.
A szponzorok eredményt várnak el a pénzükért.
azzal a dumával,hogy másodikak bizos leszünk,a szponzor elhajt a pi...ába.
Ez az az eset amikor a kigyó a saját farkába harap.Ez a menetrend,bajnokság lebonyolitás az általa magasabb játékszinvonal elérésével,egyedül a Volánnak fekszik.
Mutassatok olyan szponzort aki tudva,hogy a volán a többi csapat tudásával,lehetőségeivel verhetetlen,ennek ellenére nem a volánba,hanem a kiskunbüdösfütykösi hokiklubba tömi a pénzt.Nonszensz.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 22:56:38
facsipesz 2010.03.19. 22:58:13
Ezek szerint a honosítás lényege, hogy melyik ország szövetségéhez tartozik a csapat, az országos bajnokságban nem kell indulnia.
Így rendben?
sziszi_15 2010.03.19. 22:58:50
Hajrá Magyar Hoki !!!
[Roller] 2010.03.19. 23:00:22
kerusz 2010.03.19. 23:01:31
[Roller] 2010.03.19. 23:03:08
gogosz 2010.03.19. 23:03:18
bandog 2010.03.19. 23:03:21
De valami-valamennyi biztos van benne :))
kerusz 2010.03.19. 23:05:08
aeroan42 2010.03.19. 23:12:19
alpec 2010.03.19. 23:14:26
Kicsit sem vagyok pökhendi, és elismerem, hogy egy szmájli elfért volna a jelzett hozzászólásomban, így lehet, hogy nem érted félre.
brainska (törölt) 2010.03.19. 23:15:39
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 23:16:13
OFF
"Más a helyzet a hazai bajnokikkal. Az élő sugárzás magas költsége(...)és a viszonylag alacsony reklámbevétel lehet az oka annak, hogy idehaza ritkán kerül képernyőre a magyar bajnokság és a Mol Liga. Éppen ezért a versenysorozatok sugárzásáért az aktuális szerződés értelmében nem fizet a Sport1 Tv. Mi több, a válogatott jogaiért kvázi ellentételezésként minimális mérkőzésszámot határoztak meg a felek, amit köteles egy szezonban leadni. Ennél többet lehet, de kevesebbet nem. Ez a szám jelenleg alig több tíznél egy szezonra vetítve, amiben a Mol Liga és az OB I. alapszakasza és rájátszása is benne foglaltatik"
Akkor miről beszélt Máté Pali, hogy milyen pénztől bukott el a Fradi, hogy nem ment bele a cserébe, s így nem lesz közvetítés? Tudsz erről valamit?
ON
Lazlee 2010.03.19. 23:20:18
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 23:21:35
alpec 2010.03.19. 23:24:01
wincent · http://index.hu 2010.03.19. 23:24:25
a TV-csatorna reklámbevétele ill. a csapaté/csapatoké. Gondolom csere esetén a csapatok megosztottak volna némi pénzt. Vagy épp azért nem ment bele a fradi, mert neki kevés (semmi) jutott volna?
chatburry 2010.03.19. 23:27:26
Hát ami a Volánt illeti egy nagyon jo csapat ezzel senki nem szállhat vitába én elismerem amit az EBEL-ben nyujtottak idén de tényleg nem egy korrekt a versenykiirás az hogy a Volán fél gőzzel is szanaszét veri az OB1 résztvevőit ezt nem értem miért akkra májer dolog de nem is akarom az a lényeg hogy hoki gála van és nagyon jo volt látni azokat a játékosokat akik nálunk huztak "Árpi bácsinál" először korcsolyát a lábukra!!!!!!
kerusz 2010.03.19. 23:28:08
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.19. 23:28:51
brainska (törölt) 2010.03.19. 23:30:16
kerusz 2010.03.19. 23:31:01
csik city 2010.03.19. 23:35:50
Tisztelettel:
A Pire Barati Tarsasag Tagjai!
kerusz 2010.03.19. 23:36:35
gogosz 2010.03.19. 23:37:50
Gondolom a kutya vagyunk mi. :)
Theutus 2010.03.19. 23:39:36
illetve én azt tudom, hogy onnan szar nézni, mivel nálunk még nem néztem a kapu mögül
gogosz 2010.03.19. 23:41:19
rider70 2010.03.19. 23:45:10
alpec 2010.03.19. 23:54:38
A modell nem jó, de egyelőre az elérhető legjobb és ezt az eredmények is igazolják. Ezt akkor is így gondolom majd, ha "csak" 3.-ok leszünk Szlovéniában.
PS: külön örvendek, hogy a DAB került a döntőbe, legalább 3 roppant tehetséges újvárosi fiatal nagy magyar hokibarát minőségemben a szívem csücske és őszintén azt gondolom, hogy most kell nekik (is) egy rendes pofon, hogy ne térjenek le a helyes útról (vagy visszatérjenek a helyes útra). Az igazi versenyző típust a pofon még jobb teljesítményre és még több munkára sarkallja, kiváncsian várom a fejleményeket.
gogosz 2010.03.19. 23:55:07
gogosz 2010.03.19. 23:59:00
kerusz 2010.03.20. 00:04:44
Biringya 2010.03.20. 00:06:16
mik vogymuk 2010.03.20. 00:10:56
mik vogymuk 2010.03.20. 00:11:54
rider70 2010.03.20. 00:13:25
csillagoség 2010.03.20. 00:15:03
Stars-nak meg kell küzdenie a FTC ellen nem lesz könnyű dolga, FTC nem adja olcsón a bőrét.
vaze 2010.03.20. 00:17:30
A többieknek pedig azt javaslom, fontolják meg a következőket:
1) A kiírásról nem a Volán tehet, ami azt is jelenti, hogy aki ezt kritizálja, az nem alapból volán-ellenes.
2) Vannak érvek a Volán indulása mellett (pl. honosítások) és ellene is (nem fair).
3) Minél több magyar csapatnak kellene minél többet játszania a Volánnal, persze reális feltételek mellett.
4) A válogatott versenyeztetése nem függ össze közvetlenül a magyar bajnokság lebonyolításával, ki lehet találni olyan rendszert, ahol a Volán nem bajnok és mégis játszanak vele magyar csapatok (lásd pl. Füge ötletét egy korábbi poszt alatt).
5) A MOL-Liga és az OB1 már középtávon sem futhat párhuzamosan, a cél nyilvánvalóan a MOL-Liga megerősítése kell legyen, abba viszont már tényleg nem fér bele, hogy a végére beesik a Volán.
6) Nem tudom, hogyan követhetné bármelyik csapat is a Volán példáját, ehhez nincs elég magyar játékos. Vegyük észre, hány Volán-nevelés játszik az EBEL-csapatban. Ami most kivételesen nem fikázás, hanem ténymegállapítás, amiből viszont az is következik, hogy nincs realitása egy második magyar EBEL-csapatnak, többek között azért, mert nincs még egy csapatnyi ebel-kompatibilis magyar játékos. Mellesleg ez a helyzet egyhamar nem fog változni, mert a fiatalabb korosztályok legnagyobb tehetségei már nem maradnak itthon, hanem szerencsére a legkomolyabb európai korosztályos bajnokságokban nyomják.
Elsőre kábé ennyi! :)
tudatlan10 2010.03.20. 00:35:30
tudatlan10 2010.03.20. 00:36:15
tudatlan10 2010.03.20. 00:38:14
tudatlan10 2010.03.20. 00:40:09
csatoimi 2010.03.20. 00:41:44
sameszli 2010.03.20. 00:41:47
A Fradi jobban elenállt !!!
tudatlan10 2010.03.20. 00:44:12
F. Kapus 2010.03.20. 00:44:15
Talán át kellett volna nézni mindenkinek, nyilván lehetett volna racionalizálni. Ez a rossz időbeosztás szokásos módon rossz kompromisszumok eredménye, ezekben általában a klubok legalább annyira sárosak, mint a szövetség.
A 6) ponthoz meg annyit, hogy a második magyar csapat EBEL-indulásához nem elsősorban a megfelelő számú minőségi magyar játékos hiányzik, hanem a megfelelő számú nulla a költségvetések pénzösszegében. Akár a Medvescak, akár a Vienna Capitals példája bizonyítja, nem kell sok hazai játékos egy jó EBEL-csapathoz, csak elegendő pénz, kis túlzással persze.
Továbbá: nagyon boldogok lehetnénk, ha a legkomolyabb európai korosztályos bajnokságokban szereplő légiósaink jó része néhány év múlva EBEL-csapat húzóembere lenne. Mert elég csak megnézni a Rodman testvérek és mondjuk a fehérvári közönségkedvenc, Rotter pályafutását, több nagyon jó évük volt a kanadai juniorligában (CHL), és most mégis itt vannak, miként pl. Vas János is. És ugye a CHL-ben magyar csak kapusként járt mindeddig. Szóval jöhetnének fiataljaink nyugodtan haza az EBEL-be, mert egyrészt felnőttként nem könnyű kintmaradni, másrészt nem ciki itt játszani.
A következő gondolatomat le sem merem írni, mert már így is érzem kerusz, Oliblood, Fugeute és eszmetársaik kését a torkomon :)
tudatlan10 2010.03.20. 00:48:59
csatoimi 2010.03.20. 00:49:39
Akkor két ebeles magyar csapat játszaná az OB1 döntőjét? :)
wincent · http://index.hu 2010.03.20. 00:50:41
vaze 2010.03.20. 00:53:19
És igen, sokmindenki érintett abban, hogy ilyen lett a kiírás és minket se kötelezett senki sem arra, hogy öt meccsen döntsük el a sorsunkat, én a szövire azért vagyok pipa, mert ha kiderült, hogy szar van a palacsintában, akkor azért eddig lehetett változtatni (sőt, akkor is változtattak, ha nem is volt rá különösebb ok). Én szeretném az egyik legjobban, ha májusban sikerülne egy olyan menetrendet összerakni, amin áprilisig nem kell módosítani.
Persze, így-úgy is össze lehet vásárolni egy ebel-csapatot, bár a pontrendszerbe nem tudom, hogy férne be, csak attól nem lesz jobb a magyar jégkorong. de ez egy másik csörte, ha jól emlékszem! :)
tudatlan10 2010.03.20. 00:55:36
tudatlan10 2010.03.20. 00:57:46
tudatlan10 2010.03.20. 01:01:02
kerusz 2010.03.20. 01:02:22
csik city 2010.03.20. 01:04:55
tudatlan10 2010.03.20. 01:05:46
F. Kapus 2010.03.20. 01:08:17
a másik csörtét hagyjuk meg a bajnoki döntő után következő egy-két hétnyi csendesebb időszakra :)
Theutus 2010.03.20. 01:08:25
vaze 2010.03.20. 01:10:32
tudatlan10 2010.03.20. 01:10:44
Theutus 2010.03.20. 01:11:08
csatoimi 2010.03.20. 01:11:43
tudatlan10 2010.03.20. 01:12:02
kerusz 2010.03.20. 01:15:07
csik city 2010.03.20. 01:16:59
tudatlan10 2010.03.20. 01:18:11
kerusz 2010.03.20. 01:18:48
vaze 2010.03.20. 01:18:53
ma csa1-nek olyan búcsúceremóniát rittyentettünk, az elmúlt 10-15 év legszebb volángyalázó nótáiból összeállított dalcsokor formájában, amit fog még emlegetni, az biztos! Szegény teljes zavarában csak valami elfeledett vodafone-os telefonszám elejét emlegette, zavart formában, mert csak annyit bírt kinyögni, hogy hét meg nulla, vagy valami hasonló. Mire gondolhatott??? :))))
tudatlan10 2010.03.20. 01:20:04
@csik city: nem emlékszem rá,hogy dolgoztam volna szennyvíztelepen.
tudatlan10 2010.03.20. 01:22:28
F. Kapus 2010.03.20. 01:22:41
tudatlan10 2010.03.20. 01:24:24
Attól,hogy nem 1 a "lovunk",ugyanazt a szekeret próbáljuk meg húzni.
Raon 2010.03.20. 01:31:37
Árpi az egyik legjobb játékosunk, szerintem teljesen normális, ha sokakat foglalkoztat a sorsa. Az meg, hogy kb. egy hónapja nem megy neki úgy, mint előtte, sajnos tény (amit ő tud a legjobban, és ahogy láttuk-hallottuk, nem is örül neki). Akik tudnak innen-onnan dolgokat, jobban össze tudják rakni a lényeget, de ettől a tény még tény marad, amiben nincsen semmi bántó.
Ami pedig az Ördögi Kör tagságot illeti, egyrészt ha valami gondod van valamelyik tagunkkal, azt nekem kellene jelezned - másrészt meg, ha szabad kérni, ilyen lépjél ki dolgokkal még véletlenül se vagdalkozz légyszíves. Himnusz, zászló, hovatartozás - nálam ezek szent dolgok, és szerintem nem járok messze az igazságtól, ha azt feltételezem, hogy te is így lehetsz ezzel. A kritikát ki lehet fejteni békésebb hangnemben is - nem feltétlen kell mindenben egyetértenünk, de ettől a kölcsönös tisztelet még meglehet.
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
vaze 2010.03.20. 01:32:15
kerusz 2010.03.20. 01:35:59
Raon 2010.03.20. 01:39:32
Amúgy Gogosszal értek egyet, nem kellene olyan szövegeket nyomni, hogy 25 %-on lassulva nyert a Volán. Az első harmadban a két gól után eléggé visszavettünk, de a másik két harmadban szerintem szépen odatette magát mindenki a csapatból, és bemutattunk pár dolgot abból, amit tudunk. Nálam éppen ettől lett elismerésre méltó a DAB tartása - mert akkor is végigküzdötték a mecset, amikor nekünk elég jól mentek a játék. Aki már játszott valaha csapatsportban életében, az tudja, hogy ezek mennyire nem egyszerű dolgok.
Az újvárosi fiúknak mielőbbi, hatékony regenerálódást kívánok!
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
vaze 2010.03.20. 01:39:48
@kerusz: hát, mivel legnagyobb kérése (Godó fehérvári gólt szerez az Újváros ellen) már lényegében a 35. másodpercben teljesült, így onnantól csak az igazán fontos dolgokra kellett koncentrálnia. És koncentrált is! Ezek után bevállalni még egy kötelező perkátai küldetést is, hát, nem mindennapi igénybevétel ebben a korban! :)))
ON
Raon 2010.03.20. 01:40:43
kerusz 2010.03.20. 01:41:39
freddi 2010.03.20. 06:49:47
Licsimi 2010.03.20. 07:27:46
Persze ezt tudjuk be annak, hogy nagyon fáradtak voltak. Főleg Zsoci aki már annyit lerakott az asztalra. :P
gogosz 2010.03.20. 07:43:19
gogosz 2010.03.20. 07:45:34
Licsimi 2010.03.20. 08:19:48
Még egy észrevétel: Nem mi énekeltük, hogy nagy lóf@asz az Alba Voláné...
Én meg ezt vártam tőled...
F. Kapus 2010.03.20. 08:25:43
gogosz 2010.03.20. 08:29:00
Fedayn 2010.03.20. 08:30:18
Még az elején írta valaki, hogy jó lenne több ilyen szintű csapat. Nehéz, de nem lehetetlen. A legjobb példa erre a Zágráb. Gondoltak egyet, egyik évről a másikra a semmiből csináltak egy olyan csapatot, amit meg lehet nézni, simán pofoznak mindenkit az ebelben, 1 év alatt lehet ilyen szintű csapatot összerakni. Ehhez persze rengeteg pénz kell, és kizárólag pénz. Érdekes módon ezt náluk megoldották, az állam a csapat mögé állt, és beletolnak egy zsák pénzt. Így is lehet, de lehet egy tényleg tőkeerős szponzorral is (nálunk ilyet nem nagyon fogunk találni sajnos). De azt is meg kell érteni, hogy nem minden magyar játékos férne bele egy-egy ilyen csapatba a jelenlegi csapatokból... csapatonként 1,5-2 magyarorkból (fiatalokból) álló sor maximum. De ha belegondolunk, ha lenne 2 ilyen csapatunk, plusz mondjuk a Volán, akkor már folyamatosan lenne 5-6 olyan magyar sor, ami folyamatosan ilyen vagy ennél is erősebb szinten játszik. Az azért már nem lenne olyan rossz.
A mai fitalak, ob1-ben játszó fiatalok közül simán lenne 2-3 olyan sor, akik ha pár évig magasabb szinten játszanánakm, olyan szintre léphetnének, mint a Volán fiataljai, ha nem magasabbra.
Licsimi 2010.03.20. 08:30:56
comp3232 2010.03.20. 08:33:59
bakker81 2010.03.20. 08:34:04
Ki bajnok ,ki nem bajnok vitába nem mennék bele.
Vaze a (mhhester-)d) véleményét osztom.
Mihály Árpi szerintem jól játszott én úgy láttam élvezte a mérkőzést.Nem jönnek a gólok?? Majd jönnek!! Nem is ugyan abba a sorba játszik ,mint az Ebelben-))Na mindegy.Én kimondottan örültem ,hogy a 3.harmadban a Volán nem végezte ki a holt fáradt Dabot.
Ennek a túlbíztosításnak meg "gratula"!Ehez a hálóhoz képest a fehérvári az pókháló.A rendezők meg elfelejtették kihívni a lovasrendőrséget.Következő mérkőzésre ,még vagy 200 gyalog hajdút+kommandósok+lovasok.A terror elhárítókról meg is feledkeztem.:P
Fedayn 2010.03.20. 08:35:03
alexdelpiero 2010.03.20. 08:37:50
Fedayn 2010.03.20. 08:42:04
bakker81 2010.03.20. 08:43:09
20 évesek.Sőt az idei bajnokságba elég sokszor előfordult már ,hogy beszorították az ellent saját harmadukba.
alexdelpiero 2010.03.20. 08:45:12
gogosz 2010.03.20. 08:49:02
@alexdelpiero: Csak egy hozzászólást keress elő, ahol valaki nem ismeri el, hogy a Volán klasszisokkal jobb csapat.
@bakker81: Az, hogy nem végezte ki a Volán a végén a DAB-ot az azon is múlt, hogy a végén, (ellentétben az elejével) már szerencsénk volt. Voltak vasak, meg ordító helyzetek is amik kimaradtak. Igazad van, jobb volt ez így. Reméljük a továbbiakban jobban megtudjuk nehezíteni a Volán dolgát.
alexdelpiero 2010.03.20. 08:50:42
F. Kapus 2010.03.20. 08:52:00
bakker81 2010.03.20. 08:53:01
Maradnék továbbra is ennél a gondolatmenetnél:
"Én kimondottan örültem ,hogy a 3.harmadban a Volán nem végezte ki a holt fáradt Dabot."
alexdelpiero 2010.03.20. 08:53:03
MacskaJaj (törölt) 2010.03.20. 08:53:05
bakker81 2010.03.20. 08:58:10
Mert ,ha nem akkor:Muuuhhahaha!!!
alexdelpiero 2010.03.20. 09:01:02
gogosz 2010.03.20. 09:02:00
alexdelpiero 2010.03.20. 09:03:20
alexdelpiero 2010.03.20. 09:05:33
Fedayn 2010.03.20. 09:13:09
Fulike1 2010.03.20. 09:15:05
Egyetértek, és remélem lő Zsoca gólt a vb-n :)
@gogosz:
Egyértelmű, hogy Hetén is múlott, hogy tegnap semmi nem ment át a Volán gólvonalán, és gratula neki is!
Hajrá Acélbikák!
kedvencunk19 2010.03.20. 09:16:33
alexdelpiero 2010.03.20. 09:26:40
bakker81 2010.03.20. 09:30:05
Azért Kisst ne említsük már egy napon vele!!!!
Nem őrajta múlott ,hogy nem lett több gól!
alexdelpiero 2010.03.20. 09:31:26
alexdelpiero 2010.03.20. 09:32:46
alexdelpiero 2010.03.20. 09:36:21
bakker81 2010.03.20. 09:39:04
Maradjunk,ha a te lelkednek így jobb-)))D
brainska (törölt) 2010.03.20. 09:44:33
brainska (törölt) 2010.03.20. 09:52:04
üdv.
Thomas_AV 2010.03.20. 09:59:11
pár kép tegnapról.
durita 2010.03.20. 09:59:16
Ad.1. jogos, hogy sokan nehezményezik, a Volán tulajdonképpen úgy indult az - egyébként a magyar hokinak rendkívül hasznos - EBEL-ben, hogy ha a 8 között kiesik, jöhet az OB1-be, ha tovább megy, akkor számára nem érdekes a magyar bajnokság! Ez azért kicsit gáz!
Ad.2. a válogatott szempontjából jó, hogy továbbra is játékban maradtak a válogatott gerincét nem érdemtelenül adó Volán játékosai! Ad.3. ha annyira a magyar játékosok érdekét szolgálja, hogy bekapcsolodtak az OB1-be, miért nem játszanak a légiósok nélkül, akik száma 5+1!!! Ami úgye pont egy minőségi sor!!!
Ad.4. ez utóbbi felvetésem pedig a légiósokkal szemben lenne inkorrekt dolog, végig nyomták az idényt és pont a lényegről maradnának le!
Ad.5. egy olyan csapatot összeereszteni egy a magyar válogatottnál jelenleg erősebb Volánnal, mely előtte való 2 nap 2 tétmeccset játszott, pedig kivégzés volt és a játékosok önmagukba vetett hitének lenullázása!!! Ezzel nem szolgálják a játékosok mentális, fizikai fejlődését, a nagyobb sérülésveszélyről nem is beszélve!
Nem lehetett könnyű ebben a kérdésben jó döntést hozni, nem véletlenül szurkolt fél Újváros a Volán minnél hosszabb EBEL meneteléséért! Az ismeretségeken, barátságokon túl! Nem egyszerű újvárosiként szurkolni a DAB-nak, miközben a Volánban barátok játszanak, de talán valóban van igazság abban, a bajnok a legjobb csapat legyen, ez pedig jelenleg, sajna kétség sem férhet hozzá, a Volán!
Ui: azért a Volán EBEL szereplése kicsit felemás számomra, kíváncsi lettem volna, mire jutottunk volna, ha a szlovén csapatoknál nem fogy el a pénz!
Ui2: van sok minden, amit azért a Volán szurkerek nem tudnak az itteni állapotokról, pl. mikor itt jó csapat volt és lett volna érdeklődő, a Dunaferr nem engedte, hogy beszálljon, vagy hogy a Dunaferr jelenleg szó szerint a túléléséért küzd és mert csönd van, attól még nagyon nem túl rózsás a helyzet, stb...
brainska (törölt) 2010.03.20. 10:02:04
üdv.
brainska (törölt) 2010.03.20. 10:07:18
brainska (törölt) 2010.03.20. 10:13:44
uprmedia 2010.03.20. 10:15:04
Az idény elején még nem lenne akkora különbég a csapatok között, és szezonkezdésnek sem lenne rossz.
vaze 2010.03.20. 10:20:42
check 2010.03.20. 10:21:52
brainska (törölt) 2010.03.20. 10:25:29
bakker81 2010.03.20. 10:32:35
Egyébként jó ötletnek tartom!!Én a sors kegyére bíznám a választást.Kisorsolni kalapból.Mert ha draft szerint csinálnánk akkor megent csak háború lenne a vége. Miért így,miért úgy ,miért amúgy?
Míg sorshúzásnál ,ki mit húzott azzal él.
csa1 2010.03.20. 10:43:38
bakker81 2010.03.20. 10:44:04
Mit szólnának ehez azok a játékosok akik végig küzdötték a bajnokságot és emiatt maradnának ki a bajnoki döntőből???
bakker81 2010.03.20. 10:51:14
Itt a blogon összeölelkezés,kint a pályán meg lóf@ nekünk-( Miért?
vaze 2010.03.20. 10:51:20
vaze 2010.03.20. 10:53:05
csa1 2010.03.20. 10:53:05
bakker81 2010.03.20. 10:54:19
De ,ha nagyon hiányzik megkaphatod-))d
Csak kérni kell!-))D
gogosz 2010.03.20. 10:55:36
csa1 2010.03.20. 11:00:10
Sőt aki a másokat megveri 5 gólnál nagyobb különbséggel azt zárjuk ki mindenhonnan!
Húzzunk le mindenkit a mocsárba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bakker81 2010.03.20. 11:00:55
Akkor nosztalgiából jólenne látni a csarnokban 4000 embert mint régen, egy -egy döntő alkalmával-)
Annyi szájból mégiscsak jobban hangzana.-)))D
Én az Ocskay ligát hiányoltam-)
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.20. 11:03:07
bakker81 2010.03.20. 11:04:05
Azért szeretem a külföldi edzőket ,mert nagyon udvarias tud lenni.-)
gogosz 2010.03.20. 11:04:52
check 2010.03.20. 11:05:58
gogosz 2010.03.20. 11:06:04
csa1 2010.03.20. 11:06:32
check 2010.03.20. 11:07:48
gogosz 2010.03.20. 11:07:54
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.20. 11:08:00
check 2010.03.20. 11:09:23
F. Kapus 2010.03.20. 11:10:25
gogosz 2010.03.20. 11:11:30
bakker81 2010.03.20. 11:12:05
Ezért.
Megmondjam a frankót? Nem esett jól de túlléptem rajta.!-)
tudatlan10 2010.03.20. 11:18:15
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.20. 11:18:16
bakker81 2010.03.20. 11:19:14
Sőt! És jöttek a dícsérő szavak......
Utánna pedig a de ....
Fiatal,rutintalan még,nem illik a csapatba a játéka,nem erre a posztra keresünk stb...:)))
Fugeute 2010.03.20. 11:19:19
Szerintem ez nem jó ötlet, nem ismerik a csapatokat, csak zavart okoznának a játékban. Kivéve, ha arra köteleznénk a csapatvezetőket, hogy a Volánosokat egy sorban játsszassák.:)
csa1: Kanadának nincs akkora fölénye az A csoportban, mint nektek itthon.
még valakik a Volán táborból: nem azt mondjuk, hogy a Volán ne induljon az OB1-ben. Hanem azt, hogy ha bajnok akar lenni, vegyen részt végig a sorozatban.
Kíváncsi lennék, erről hogy szavaztak eddig a klubvezetők...
csa1 2010.03.20. 11:19:20
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.20. 11:20:03
tudatlan10 2010.03.20. 11:21:16
tudatlan10 2010.03.20. 11:22:03
csatoimi 2010.03.20. 11:24:28
Egyébként kellemes meglepetés volt a Kiss Tomi!!!Jó látni,hogy nem csak a Hetényi jobb a Szupernél:)"
Ez arra volt jó, hogy többet senki ne vegyen komolyan.
brainska (törölt) 2010.03.20. 11:27:11
csa1 2010.03.20. 11:28:22
brainska (törölt) 2010.03.20. 11:30:04
csa1 2010.03.20. 11:31:04
brainska (törölt) 2010.03.20. 11:33:35
brainska (törölt) 2010.03.20. 11:34:31
kerusz 2010.03.20. 11:35:19
brainska (törölt) 2010.03.20. 11:35:45
brainska (törölt) 2010.03.20. 11:36:56
csa1 2010.03.20. 11:41:31
tudatlan10 2010.03.20. 11:42:29
brainska (törölt) 2010.03.20. 11:44:29
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.20. 11:44:50
tudatlan10 2010.03.20. 11:50:35
csa1 2010.03.20. 11:52:05
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.20. 11:57:40
terminatrix 2010.03.20. 12:21:44
Az állam leesett az összefoglalótól
sutyi2 2010.03.20. 12:32:23
sutyi2 2010.03.20. 12:39:18
sutyi2 2010.03.20. 12:43:54
sutyi2 2010.03.20. 12:44:41
Fugeute 2010.03.20. 12:52:20
- A mostani lebonyolítási rendszerben kódolva van-e, hogy a Volán lesz a bajnok?
- Mikor, milyen feltételek mellett nyílhat reális esély leghamarabb arra, hogy ne a Volán legyen a bajnok?
- Mennyit számít a szponzorok részéről egy bajnoki cím, növelné-e a támogatói kört az OB1 megnyerése?
- Szükségesnek tartják a bajnokság lebonyolítási rendjének megváltoztatását a tapasztalatok birtokában?
Ha a válaszokból az derül ki, hogy nincs számottevő szponzorvonzó hatása az aranynak, elismerem, hogy tévedtem, és többet nem hozom elő a témát.
sutyi2 2010.03.20. 12:54:47
Henry The Navigator 2010.03.20. 12:59:12
Gabberboy 2010.03.20. 13:13:53
A fehérvári srácnak gratula, aki átjött hozzánk a b középbe =) Vasárnap szétszedjük a vendégszektort képletesen, remélem :)
vaze 2010.03.20. 13:14:49
Henry The Navigator 2010.03.20. 13:16:56
Theutus 2010.03.20. 13:22:40
ez a patkányozás ér annyit, mint a pénzérmék dobálása - ezen gondolkozz el
sutyi2 2010.03.20. 13:23:34
brainska (törölt) 2010.03.20. 14:16:11
www.dunaujvaros.com/sport.php?show=1&rid=3489
üdv.
üdv
brainska (törölt) 2010.03.20. 14:18:11
vaze 2010.03.20. 14:19:05
brainska (törölt) 2010.03.20. 14:23:09
brainska (törölt) 2010.03.20. 14:26:45
brainska (törölt) 2010.03.20. 14:37:43
jegkorong.tv/index.php?video_id=100319dav (Énekes Lajosnak mondja már meg valaki, hogy a Dunaferr egy ukrán cég, per pillanat sajnos már semmi köze a dunaújvárosi felnőtt jégkoronghoz, kösz szépen)
gogosz 2010.03.20. 14:50:26
gogosz 2010.03.20. 15:01:18
sutyi2 2010.03.20. 15:05:31
vaze 2010.03.20. 15:30:05
@sutyi2: egy szóval nem közelítettél szerintem az igazsághoz, de még mielőtt végképp besértődnél, azért rögzítsük a tényt, hogy senki nem ocskayligázott tegnap :))))
Theutus 2010.03.20. 15:42:32
Theutus 2010.03.20. 15:50:55
emlékeim szerint ezt a rigmust akkor szokták kiabálni, amikor a bírók sokadszorra fújnak nevetségesen - utalván arra, hogy a Volán van annyira jó csapat, hogy nem kell nekik bírói segítség (és persze kicsit a szövetségnek is, mivel az elmúlt években hoztak 1-2 olyan döntést, ami közvetve a válogatottnak, közvetlenül nektek kedvezett)
ellenben egyetlen normális szurkoló sincs, aki ne ismerné el az öregnek a magyar jégkorongért elvégzett munkáját
ami Csicsó tragédiáját illeti: pontosan tudod, hogy a Dab, a vezetők és rengetek szurkoló gyertyát gyújtott érte a hazai csarnoknál...még akkor is, ha patkányok
sutyi2 2010.03.20. 15:58:51
bandog 2010.03.20. 16:30:36
Mert én nem hallottam.
Licsimi 2010.03.20. 16:49:21
F. Kapus 2010.03.20. 17:03:29
brainska (törölt) 2010.03.20. 17:23:03
Theutus 2010.03.20. 17:41:20
(és zárójelben a szerzőt is illik feltüntetni)
más gondolatait sajátként feltüntetni pedig minimum gyarlóság:D
Licsimi 2010.03.20. 17:41:57
Amúgy ahogy többször írtam partalan ez a vita. Mindenkinek megvan a pro-kontra érve, hogy miért van igaza. A kiírás szar, de ezen nem most kellene gondolkozni és nemcsak a Volán tehet róla...
A check féle személyeskedők meg bekaphatják!
Sírni tudnak, tenni valamit nem...
Theutus 2010.03.20. 17:49:22
Licsimi 2010.03.20. 17:54:44
Licsimi 2010.03.20. 17:56:57
bakker81 2010.03.20. 17:59:32
Félre értettél valamit azt gondolom.
Nem a Dabosok Ocskay ligáztak!!!!
Én vetettem fel de az más szövegkörnyezetben volt és poénnak szántam.A többiek vették is a lapot.(már a Dabosok)
Szerintem ,ha elolvasod az akkori kommenteket akkor te is megérted miről volt szó.
Amennyiben az olvasás után is sértőnek érzed,én mint Volán drukker kérek tőled bocsánatot!!
mik vogymuk 2010.03.20. 18:01:09
sutyi2 2010.03.20. 18:02:26
sutyi2 2010.03.20. 18:03:39
bakker81 2010.03.20. 18:28:16
Nem volt itt semmi rossz szándék hidd el.
A régi időkben minden más volt bizto tudod.Most már kialakult egy normális jégkorong szurkolói kör.(kivéve persze néha a Dabosokat:D)Senki nem gondolt itt tiszteletlenül IdO.G-re.Ifj. O.G.-re tisztelettel emlékezik minden ember!!!
bakker81 2010.03.20. 18:30:13
Ez csak egy kis zrikálás volt!!-))D
Nem ám komolyan venni-))D
check 2010.03.20. 20:19:36
Rock me Amadeus 2010.03.20. 20:38:28
Más: délben lesz vajon meccshangulat? Előtte még korai ebédelni, utána meg már késő. Zsírosdeszka legyen az ebédem?
chatburry 2010.03.20. 20:51:33
Fagyálló 2010.03.20. 20:59:43
Fagyálló 2010.03.20. 21:02:26
Licsimi 2010.03.20. 21:09:52
Nem személyeskedsz? Ez mi?
"Kivívtad magadnak az eddigi tevékenységeddel, hogy CSAK ennyit várjanak tőled (és meg is kapják)"
Szerencsére nem vagyok a komád, mert akkor lennék igazán szint alatt.
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.20. 21:15:13
Olvassátok a kommenteket is, remélem példás folytatása lesz a dolgoknak :-)
Mindenképpen sokan meríthetnének egy kis alázatot, akár a posztban elhangzottakból, látottakból, illetve az ottani hsz-ok jellegéből is.
Fagyálló 2010.03.20. 21:27:47
Rock me Amadeus 2010.03.20. 21:33:06
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.03.20. 21:37:07
check 2010.03.20. 21:54:18
alexdelpiero 2010.03.20. 23:06:02
alexdelpiero 2010.03.20. 23:11:27
csatoimi 2010.03.21. 01:49:52
sutyi2 2010.03.21. 10:10:43
bakker81 2010.03.21. 11:03:28
Mint ahogy gólt ütni is csak azt tud aki játszik.
Az állításodnak van igazság tartalma mert ha kapus nélkül játszunk biztos nem jutunk fel:))
VISZONT! Marha jól eltudja magát adni de istenigazából sehol sem tudott megragadni.Ennek azért oka van. Nem így gondolod? Amennyiben ő akkora mint amekkorának gondolja magát és a körülötte lévő menedzsment gondolja,hogy a vérvörös rákba nem véd??Visszajött amikor nem volt csapata Kanadában az újvárshoz."Nagyot alkotott." Volánba szintén úgy került,hogy a lőtéri döglött kutya nem érdeklődött iránta.
Inkább ne beszéljünk az Ebel szerepléséről.
Hetényi méltánytalanul ült mögötte egy évet.
A Delben szintén NEM számítanak rá.Ül a kispadon.
Azért haza üzen ,hogy azért számítsanak rá mert edzésben van meg éles-)) Védeni megent a VB-én hátha valaki felfigyel a nagy SuperLevire.
Ne őróla szóljon már a V.B. Ne nagy dumával kerüljön már be.Védjen a jobb kapus!!Jelen pillanatban aki éles és jobb őnála azt Hetényi Zoltánnak hívják.
gogosz 2010.03.21. 11:38:00
bakker81 2010.03.21. 15:29:27