A HK Lucenec részére a a szlovák jégkorongszövetség (SZLH) nem adja meg a Mol Liga indulási engedélyt. Erről Igor Nemecek, az SZLH főtitkára szerda délután, a 16 órai határidő előtt nem sokkal telefonon tájékoztatta magyar kollégáját, Kovács Zoltánt. Információink szerint a Mol kitart a magyar–román jégkorongliga támogatása mellett, és a történtek ellenére is megrendezik a Mol Ligát a 2009-10-es szezonban. A bajnokság lebonyolítási rendje hétcsapatosra változik. A csapatok csütörtök délig megkapják a módosított menetrendet.
Hétcsapatos lesz a Mol Liga
2009.09.02. 15:53 F. Kapus
61 komment
Címkék: losonc mol liga lucenec
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
OliBLOOD 2009.09.02. 16:01:48
Akkor itt az ideje már most elkezdeni szervezni a jövő évi bajnokságot.
vaze 2009.09.02. 16:06:29
Video Tóni 2009.09.02. 16:06:58
M.Messier 2009.09.02. 16:19:08
Lehet jobb is így, elég zűrös egy brigád a losonci.
Az más kérdés, hogy biztos hogy őket kellett-e megkörnyékezni, meg hogy nem volt b terv.
Lett tehát a tízcsapatosból egy hét résztvevős Mol-liga és egyetértek az előttem szólókkal, most kell elkezdeni a munkát, hogy a tendencia ne folytatódjon.
gabute 2009.09.02. 16:25:08
nL 2009.09.02. 16:38:24
nL 2009.09.02. 16:50:02
orion66 2009.09.02. 16:50:03
Viszont tényleg igazatok van abban, hogy már most el kell kezdeni a jövő évi MOL szervezését, és próbálkozni kell mindenfelé, több bajnokság, több csapatánál.
És garanciák is kellenek.
ovechkin8 2009.09.02. 17:05:24
(persze nem a két EBEles), esetleg horvátoknál illetve szerbeknél is.De lehet hogy ezt csak én gondolom igy.
OliBLOOD 2009.09.02. 17:15:17
Ezzel elkerülhető lenne az idén nyár elején fellépő bajnokságkeresés, mert mindenki tudná mire számíthat.
7 csapattal pedig már lehet érdemes lenne 3 kört játszani (36 meccs), mert egyébként 24 meccs lesz az alapszakasz (tavaly is 36 volt), vagy pedig helyet találni a Magyar Kupának kicsit komolyabb kiírással (bajnokságos rendszerben), amikor a két erdélyi csapat egymás ellen játszik.
kovacsistvan · http://www.khl.hu 2009.09.02. 17:15:55
geriszu 2009.09.02. 17:20:15
geriszu 2009.09.02. 17:24:25
A 3 kör meg nem rossz ötlet. Eddig 28 mérkőzés volt betervezve. Azaz plussz egy oda-vissza kör esetén ez 36 mérkőzés, ergo 8 mérkőzést kell beiktatni. Ha nem, akkor meg mindenképpen legyen MK. Ami gondot jelenthet, hogy jelen esetben a mérkőzésnapok száma nem csökken, mert 7 csapat esetén 1 mindig pihen.
OliBLOOD 2009.09.02. 17:31:32
kovacsistvan · http://www.khl.hu 2009.09.02. 17:32:50
Pont most nézem az OB I/B menetrendjét, november 8-án lesz először Szegeden meccs.
kerusz 2009.09.02. 17:37:44
kerusz 2009.09.02. 17:39:52
kerusz 2009.09.02. 17:43:56
OliBLOOD 2009.09.02. 17:50:32
forestjr 2009.09.02. 17:58:31
kovacsistvan · http://www.khl.hu 2009.09.02. 17:58:32
Horiko 2009.09.02. 18:06:30
jegkorong.blog.hu/2009/04/02/kosa_2_3_ezres_csarnokot_epitunk
celebesz 2009.09.02. 18:10:03
Lazlee 2009.09.02. 18:32:14
ukrajnában 1 jó csapat van, az se ukrajnában játszik, és kb kijev van a legközelebb jégkorong szempontból, szóval az felejtős.
ausztria: van az ebel, a lentebbi eseményekről volt cikk; a national liga nagyon messze lenne, az oberliga gyenge, a körülmények nem mindig kielégítők ebelen kívül.
délszláv helyzetről is volt cikk:
jegkorong.blog.hu/2009/02/19/szloven_horvat_szerb_korkep
azóta csak rosszabb lett a helyzet, gondolva a csapatok gazdasági, felszerelési helyzetére. de különben is a presztizs, és a könnyebb közlekedés miatt jobban el vannak egymással.
kik is maradtak?
dél lengyelek "...két jó barát..", kérdés az északiak mit szólnának.
szlovákok: Extraliga lehetetlenség, másodosztály gyenge. Az első osztály jó lenne szvsz. Van erősebb, gyengébb.
Ebbe az északi irányú terjeszkedésbe viszont a székely csapatok nem hiszem, hogy beférnének (esetleg ha wizz liga lenne :D)
Tehát szerintem a lehetséges alternatívák:
legalább még 1 EBEL csapat
Dél lengyelek és/vagy szlovák elsőosztály erdélyiek nélkül
játszadozás magunk közt 6-10 csapattal
Lazlee 2009.09.02. 18:36:06
ladany 2009.09.02. 18:56:02
nL 2009.09.02. 19:06:29
zsolt007 2009.09.02. 19:17:03
Video Tóni 2009.09.02. 19:24:58
Lazlee 2009.09.02. 20:32:06
kiemelem neked az erre vonatkozó lényeget:
A Nationalligában a legkeletibb csapat a Red Bull Salzburg farmcsapata...
defó 2009.09.02. 20:35:46
kazincbarcikai hokis az öreg Borsodból 2009.09.02. 20:56:18
Öltözőfelszereltség/állapot
Pénzügyi követelmények
Játék szintje
egyéb dolgok
Tudom, hogy valahogy benne vannak a mostani rendszerben , de ezeket nagyon kellene fejleszteni
Ja meg a marketing részt ki kellen építeni
Egységes honlapok, mezárúsítás egy helyen csapatok részesedésével, jegy árúsítás ugyan így
meg stb, amit a szurkolók szeretnek.
Szerintem a Steuat kellene visszahívni elengedve a késedelmi díjat meg egyéb felesleges bürokratikus dolgot elengedve.
Szeged menne a Mol Ligába vagy az OB I.be , ha lenne pénze és játék ereje.
2009.09.02. 21:01:48
Gabberboy 2009.09.02. 21:06:13
"Szeged menne a Mol Ligába vagy az OB I.be , ha lenne pénze és játék ereje." Szerintem mindenki menne MOL-ba ha lenne pénze meg játékereje. Debrecen sem azért nem jön, mert nincs kedvük.
Szervezőknek meg gratulálok, ezt ők hozták így össze.
munkagep 2009.09.02. 21:17:11
kovacsistvan · http://www.khl.hu 2009.09.02. 21:38:19
szekelyek 2009.09.02. 22:11:19
A jövőt illetően: Brassónak és a SC-nak ma is több pénze van és biztosabb lábakon áll, mint jó pár magyarországi nagymellényű MOL ligás csapat. Játékerőben ... majd meglátjuk, de ami tény, az a tavalyi döntő, amelyet, ha nem tévedek, két erdélyi cspat játszotta. Az erdélyi csapatok a tavaly is azt mondták (sőt még a Steaua is), hogy inkább legyen nagy pénzdíja a ligának, legyen komoly tét, minthogy azon a tíz ezer eurónyi (csapatonként) utazási támogatáson vitatkozzanak.
Én azt mondanám, hogy legyen inkább egy 6 csapatos komoly liga komoly téttel, 5o vagy 1oo ezer euróval, lazább programmal, csak a jó játékerőt képviselő csapatokkal (mivel jobb Miskolc mint Gyergyó vagy a Steaua?), pl 2 innen, 4 onnan vagy 3-3 .... Ennek lenne értelme, lenne hajtás, kemény meccsek, stb. Nem bohóckodnának a csaptok, beiratkozunk, visszalépünk, jövünk, nem jövünk (lásd Gyergyó és Losonc, a tavaly pedig a Steaua).
Így az lesz mint a tavaly: akik a legtöbbet ugattak a MOL ligában, azok le... nagy ívben a ligát és csak az OB-ra koncentráltak. Semmi tétje nincs a liga megnyerésének.
Marketing: oda kellene adni egy profi marketinges cégnek, a szövetségeknek nincs erre képzett emberük. Ezen állhat vagy bukhat a liga jövője.
u.i.: Erdélyi csapatok nélkül garantáltan nincs MOL liga.
kerusz 2009.09.02. 22:15:57
Amúgy a Steaua maga választotta, hogy nem jön, és a Gyergyó is. Ha jöttek volna, akkor most lenne kilenc csapat.
zsolt007 2009.09.02. 22:21:56
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2009.09.02. 22:25:51
goaliebarni 2009.09.02. 22:33:28
F. Kapus 2009.09.02. 22:37:20
szekelyek 2009.09.02. 22:44:05
Azt modtam, hogy nincs értelme egy olyan ligának, ahol ötletbörzét szerveznek, arra, hogy kit lehetne meghívni. Lassan neten, sms rovatban vagy közvélemény-kutatással szedik össze azt a pár csapatot. Nem ez a megoldás.
Ki kell ..szni az asztalra 1oo.ooo eurót. Akinek kemény a ... botja és kell a pénz, jöjjön és vegye el. Nyerje meg a ligát. Ennyire egyszerű.
Csak az a baj, hogy a DAB, Fradi, talán még az UTE (a Miskolcot nem is említem) kaliberű csapaok ezt nem merik bevállalni. Jobb a tetves de biztos 1o.ooo euró, minthogy megküzdeni 1oo-ért. Ez a különbség a erdélyi és a ti csapataitok között.
Aggy'Isten nyugodalmas jó éccakát.
Lazlee 2009.09.02. 22:47:42
Gabberboy 2009.09.02. 22:52:24
geriszu 2009.09.02. 23:31:27
Amennyiben a Mol-liga túléli a köv. 2 évet, utána elképzelhető, hogy stabil 8 csapat lesz és nem azon kell morfondírozni, hogy miképpem kaparjuk össze a klubbokat.
A szlovák szövetséggel meg szépeket lehet mosolyogni, de jelen helyzetben egyértelmű a szitu:
1-1,5 hónapig szépen vigyorogtak, aztén 9 (!!!) nappal a Mol-liga indulás előtt letiltottak egy 3. osztályú csapatot! Asszem itt nem érdemes racionális okokat keresni, azaz én itt felejteném el őket!
geriszu 2009.09.02. 23:40:15
1 ötlet: a szövetség fizeti a ktg-ét egy juniorból kiöregedett, de csapat nélküli együttesnek, akik a mérkőzéseiket egyik vidéki városban játszák le (Debrecen, Kaposvár, stb.)
Ne legyünk naívak, ez a mostani Losonc sem lett volna veretesebb társaság. Népszerűsítenék a hokit, lenne 8 csapat. Mondjuk 9 nappal a liga indulása előtt ezek csak felesleges ötletelések...
1nf3rn0 2009.09.02. 23:57:54
1nf3rn0 2009.09.03. 00:32:10
M.Messier 2009.09.03. 04:31:24
Nem mintha már nem lenne teljesen mindegy, de az is tanulságos lehetne, mi az elutasítás indoka.
Mert ha bizonyos feltételek hiánya - a bünti be nem fizetése és egyebek - akkor a saját ligájukban sem indulhatnának. Ha mégis, akkor nehezen védhető az engedély megtagadása.
geriszu 2009.09.03. 08:18:21
nekem nem egy Losonc szintű csapat hiányzik, mert azt láttuk legutóbb Miskolcon, hogy mire képes egy 3.osztályú szlovák csapat, hanem az eljárás fáj. ezek után nem biztos, hogy keresném a koperációt velük.
@Boy@ 2009.09.03. 08:21:24
hockey4everbest 2009.09.03. 08:47:59
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2009.09.03. 08:59:49
@@Boy@: Brassó meg miért Erdélyen kívüli? erdely.terkepek.net/
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2009.09.03. 09:00:28
kerusz 2009.09.03. 09:33:07
kerusz 2009.09.03. 09:54:24
Egyébként egy bajnokság színvonalát úgy általában az határozza meg, hogy milyen színvonalúak az ott játszó csapatok. Az ugye a dolog könnyebbik vége, ha nem az én csapatom jó és színvonalas, hanem keresek egy olyan bajnokságot, ahol a többi csapatról azt feltételezzük, hogy ők majd jók és színvonalasak lesznek. Aztán legfeljebb jön a pofáraesés.
Horiko 2009.09.03. 10:36:40
gabute 2009.09.03. 10:53:08
Szóval azért az önkéntes távozásban részben a többi csapat elvárásai is közrejátszottak.
kerusz 2009.09.03. 11:16:46
@Boy@ 2009.09.04. 07:25:35
Igazad van Brassoval bar en mindik ugy tudtam hogy mar nem tartozik Erdelyhez www.magyarorszag-szep.hu/terkep.jpg Akkor kijelentem hogy iden is ket erdelyi csapat fog a dontoben jatszani !
Hajra SportClub ! Gyerunk Brasso !