HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Fehérvár-Ferencváros 11-1

2010.03.14. 20:16 Hblog

Az elődöntő első mérkőzésének váratlanul szoros eredménye után vasárnap a magyar bajnokcsapat saját pályáján megmutatta, tud annál hatékonyabban is játszani. A gólgyártás az ötödik percben kezdődött, és a 26. percben már 7-0 állt az eredményjelzőn. Tíz perc gólszünet következett, amit egy újabb székesfehérvári gól tört meg, csakhogy az előző szezont az Alba Volánban játszó Fekete, Rajz páros jelenleg zöld-fehérben szerepel. Nagy Lászlóval kiegészülve ők szerezték a ferencvárosiak becsületgólját. A második harmad utáni 8-1 állandosult szinte végig, de az utolsó percekben vágott még hármat a Sapa Fehérvár AV19, így a vége 11-1 lett. Nem kizárt, hogy Horváth András, a válogatott bekkje élete első mesterhármasát szerezte, ezt még egy gólpasszal is tetézte. Duplázott még Vas M., Palkovics és Sofron. Kedden Pesterzsébeten játsszák a harmadik mérkőzést, az állás 2-0 a Fehérvár javára. Érdekesség, hogy OB I.-es játékvezetőként ezen a mérkőzésen debütált a Nagy Attila, Németh Márton páros.

508 komment

Címkék: ftc fehérvár ob i

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@kapusLaci: a te kommentedre odáig vonatkozott, hogy ott a pont ;) Nem véletlenül nem egybe írtam.
@bojl: nem gondoltam, továbbá arra sem, hogy meccs végén nem lesz meg...
OFF
@beth01: tudod, nekem a három Nemzeti Ünnepünk többet jelent annál, hogy összekeverjem macskakődobálással, TV székház támadással (ráadásul az ominózus esetek nem Nemzeti Ünnepünk alkalmával történtek), tehát nem vicc kategória! Azt mondod, hogy a mérsékeltek közé tartozol (sic!), csendesebben szoktál ünnepelni. Már csak az a kérdés, kinél? ;-)
ON

Sajnos, ezt kevés kommentben (2-3) olvastam, hogy valakinek is tetszett volna a tegnapi meccs (mindkét részről) Inkább arról hallottam, mit csináltak a fradisták, bezzeg az EBEL-ben. Na, ezek a bezzegek nem szimpatikusak. Félreértés ne essék, szerintem sem volt korrekt a molinó (sem), de ha jól emlékszem egyetlenegy hsz.-ban volt kiemelve, hogy Balu zseniálisat alakított...Gratula érte! Újpestit Újpestre! Hajrá Lilák!
@Szurker: Természetesen csak azokra értettem. a normális Fradistákkal semmi bajom és alapban senkivel aki nem ad rá okot!
@Ringleader: ja, Balu zseniálisat alakított, de akkor nézd meg a jégkorongTV-ben adott interjúját is, ahol elmondja, hogy ezt az EBEL-ben soha nem tudná megcsinálni..
@cuceró: Én a Volán büntetőpad mellett álltam az első sorban és megmondom őszintén, nem láttam, hogy feltette volna a vonalbíró a sapkákat a büntetőpad tetejére. Gyorsan csinálta, de szerintem beadta a zsűrifülkébe. Meccs után megkérdeztétek őket is?
@beth01: A 11.05-ös hozzászólásod stílusa kiverheti a biztit, ráadásul hemzseg a pontatlanságoktól! Szándékosan fogalmaztam ilyen finoman, mert én sem akarok fröcsögni. :)
@miki78: hát erről beszélek...bezzeg az EBEL-ben!!! Akkor meg mi értelme?
Olvastam a Fradi fórumát, és a meccs Fehérvár-Fradi meccs utáni komment: Többen voltak mint a Vidi meccsen.
Na ezt kéne elérni, hogy minden hokicsarnok megtelljen meccs idején, és mindenhol ezrek láthassák hogy száll a pakk...
Nem "bazdmegolni" meg "köcsögözni" kell, hanem szurkolni. Nem irígykedni, és nem fölényeskedni! Egyszerűen csak SZERETNI EZ A CSODÁLATOS SPORTOT!

Hajrá MAGYAR Hoki!!!
a bíró a vendég bűntetőpadhoz adta be az összes sapkát...
remélem meg fogod találni a sapit:)
@kerusz: Én azt nem értem, hogy ezt miért nehéz bevallani. Néztem a tegnapi meccs összefoglalóját, benne Énekes Lajos nyilatkozata a szombati napra is kitért: kisebb a pálya, rossz minőségű jég. HAHAHA :)
@miki78: Persze hogy nem tudná, egyetlen egy alkalommal sem kapott rá lehetőséget sem. Magyarul ki sem próbálták...
@banyszi: csak finoman, mert mindjárt jön tudatlan10 (Fehér János) és kérdőre von, hogy mi a bajod az edzővel! ;-)))
Tegnap nagyon kellemes meglepetésként ért a rengeteg szurkoló, utánanéztem, ha a döntő két hazai meccsén hozzuk a 3000-es átlagot 98 ezernél leszünk. Figylembe véve a foci idei várható nézőszámait is ( www.european-football-statistics.co.uk/attn/current/avehun.htm ), szerintem kijelenthetjük, hogy ebben a szezonban az összes csapatsportot figyelembe véve, a Volánnak lesz a legmagasabb összes nézőszáma.
Nem tudom volt-e ilyen a hazai jégkorong történetében.
Nem hinném, hogy ezek az emberek akikre céloztam megsértődnének, hisz az igazság sosem sértő!!!! Mindenesetre ha már a jégkorongról beszélünk akkor inkább tegyenek a jó híréért ne rontsák azt..........
Téma innentől részemről lezárva.
@gogosz: @Ringleader: Jó étvágyat mindenkinek! Az előző szezonra is gondoltam...11.05.
Részletezhetném, de minek? Van olyan aki azt olvassa ki amit ő akar és van olyan aki azt, amit írtak. Részemről a fáklyás menet. (Ezt csak úgy a szólás kedvéért írtam, mielőtt megkapom, hogy ez sem Nemzeti Ünnepünkön való.) Még mielőtt bárki megszólna a párt hovatartozásom miatt, leírom: nem vagyok rasszista, egyformán gyűlölök mindenkit. (Jöhetnek a vélemények, hogy ez sem volt jó vicc, nekem akkor is tetszett. Én már csak ilyen szegényes lelkületü ember vagyok) Egyébként még a legelején írtam a meccsről és Baluról, ezek szerint olvastad.
@beth01: Egészségedre! Magadat ne bántsd! ;-)
@miki78: Miért Te láttad őt az idén eelőnyös sorban játszani? Nem vagyunk még a toppon EBEL szinten, de annyira azért nem vagyunk szarok, hogy eelőnyben vissza tudjanak zárni.
@beth01: Én elvesztettem a fonalat. Kiszállok. :)
@banyszi: ja, hogy arra gondoltál.. nem, nem láttam, de megvan az oka. Előre elnézést, de Balu nem tartozik a villámgyorsaságú védőink közé. Az EBEL-ben vissza is kell ám érni egy kontra esetén. Amúgy meg persze, be lehetett volna állítani, hiszen utólag tudjuk, ennél rosszabb előnyös játékunk nem nagyon lehetett volna. De akkor én már inkább Kógert vagy Sofit hiányoltam előnyben, hátha nekik jobban ment volna...
@csatoimi: Most már kapol!@beth01: én jót röhögtem, úgy látszik veled együtt szegényes a lelkületem.
@miki78: tényleg nem, de jól lő és a helyén a válogatottban évek óta a Godó áll, Ő pedig visszaér. Ami a fiatalokat illeti, igen, én is kipróbálnám őket előnyben is, nem hiszem, hogy nagyot vetne vissza a csapaton.
@csatoimi: Az hát ki más lenne!Ne hergeld magad jövőre biztos nem lessz itt!Én teherautóval járok, már felajánlottam,hogy elviszem ferihegyre!
Üdv mindenkinek!

Először is köszi F.Kapus, hogy megoldottad a problémám. Még mindig dolgoznak bennem az indulatok, de így legalább meg tudom állni a kényszert, hogy a történésekkel egyenes arányban reagáljak. Nem általánosítok minden Fradi szurkolóra, ez a provokáció nem ér annyit. A csarnokkal és az ottaniakkal kapcsolatos tegnapi véleményem továbbra is áll, ellenben azzal az x szurkolóval kapcsolatban, aki a meccsen ilyen szép dolgokat mutattak a Csicsónak szóló emlékdrapéria alatt, visszavonok mindent. Lehet, hogy ha tegnapelőtt ellhallatszik a szurkolásuk a vendégszektorig, már akkor megismerhettük volna az igazi arcukat. :)

A meccsről nincs mit mondani, szép gólokat lőttünk, a nyolcadik gólnál Sofi volt az isten!

Szerintem felejtsük el a provokációt, és nézzünk előre.
Kedden gyertek minél többen a juniordöntőre, NAGYON megérdemlik a fiatalok, hogy sok ember előtt játszhassanak! Kell a szurkolás, hogy meglegyen a győzelem! Mindenki hozzon még egy embert. :)

üdv,
Raon
Fehérvár ördögi Kör
@miki78: "Amúgy meg persze, be lehetett volna állítani, hiszen utólag tudjuk, ennél rosszabb előnyös játékunk nem nagyon lehetett volna."

Az edzo mondjon le. :)
@csatoimi: Imi vigyázz, mert a végén kényszerzubbonyt kapsz!:)
@csatoimi: mindez, gondolom a reggeli torna helyett van! ;-)))
@banyszi: Kivancsi vagyok nagyon, mi lesz a reakcio itt a blogon, mikor megjelenik a cikk, hogy a Sapa Fehervar es Tolvanen utjai elvaltak. Igaz arra is kivancsi vagyok, mi lesz akkor a reakcio, ha ez nem jelenik meg.
@Raon: te is mekkora madár vagy :)

holnap majd találkozunk, kíváncsi vagyok mi lesz a vége...
@BTom: én a három év alatt jó néhány volán meccsen voltam. volt, éles, elúszott, magabiztos, mindenféle.

fehérváron nincs szervezett szurkolás. ez nem vita tárgya, még a fehérváriak is elismerik.

amúgy megint sikerült egy szép napot kérődzni a semmin. a kommentek alapján a következő kiírást tudnám elképzelni: volán szutykok: b..tok az anyátok. de nem az volt.
@Ringleader: Nem, csak epp most megy a radioban az Almodj kiralylany es elragadtattam magam, beleeltem magam a zenebe. :)
@csatoimi: Bocs, de én nem (már mint nem vagyok kiváncsi egyik esetben sem a reagálásokra)
@Mr. Whisky: sok fehérvári nem lesz holnap, mert a junior döntőre megy a többség!
@csatoimi: Az ténykérdés, hogy az átlag 3000 szurkolóból ide ír kb 30-40. Az pedig a magánvéleményem, hogy ezen arányok miatt az, hogy mi itt a reakció a blogon, nem különösebben mérvadó. Ami a mérvadó az a közönségnek az a támogatása, amit a Tolvanen-csapatnak nyújtanak meccsről meccsre megtöltve a lelátókat, vagy éppen az ankét helyszínét.
@KCs: "@csatoimi: Az ténykérdés, hogy az átlag 3000 szurkolóból ide ír kb 30-40. "

Akkor a tobbi ideirogatot minek nevezzuk? Honlap szerkeszto, lakatos, butoros, bolti eladok, akik neha meg szurkolnak is.
@KCs: Sajnos nem tudtam elmenni az ankétra,de úgy hallottam ott sem dicsérték agyba-főbe és talán finoman fogalmaztam!
@csatoimi: Ha van kedved, írd össze egy papírra a rendszeresen hozzászóló Volános nickeket, 40-nél több nem lesz a listán, ebben biztos vagyok.
@Floki: hehe! Ez nagyon üt :)))
És tényleg...
@KCs: Nalunk mindjart kezdodik az unnepi eloadas, de ahogy vege lesz hazajovok es kiirom. Nem lesz nehez dolgom, egy Becs-Volan meccset nezek meg, ami idegenben volt. Kb 2-300-ra tippelek en. +1, mert az ejjel egy uj taggal is bovultunk, Feher Janos a neve. Az urat szamolhatom-e?
@csatoimi: Most, ennél a cikknél néztem rá, volt itt majdnem 500 hozzászólás, szinte az összes rendszeres Volános kommentelő drukker megszólalt. Nem érte el a 30-at a listám.
@Raon: köszönöm, hogy felhívást intéztél a szurkolók felé. Sajnálom, hogy a holnapi lehetőségről sehol máshol nem lehetett olvasni.
@KCs: Nezd meg egy Salzburg-Volan meccs alatt. Innen sokan indokolatlanul hianyoztak.
Csaba és Imi: megint felesleges dolgokon vitatkoztok :) és ezt annyira nem jó látni.
Holnapi junior döntőre ugye a bérletek nem érvényesek??Mennyi a beugró?(felnőtt,diák)Köszönöm előre is!
@Raon:Látom és örömmel tölt el meglett az a Sofi poszter a múltkori huzat után!!:)))
@ekanai: Dobj fel egy vitatemat es allunk ra arra. :) Egyebkent en beszelgeteskent fogom fel.
@ekanai: Ezt most én sem élem meg vitaként. Szerintem érdekes kérdés, hogy mekkora is ez a blogos közösség.
@csatoimi: legyen mondjuk a csarnok bővítése és szépítése, fejlesztése? :D
@KCs: sajnos nem vagyunk elegen. Ez jó válasz? :D
Jó lenne, ha a jövőben lenne még 1-2 magyar klubcsapat (pl.: Dab vagy Vasas) akik tudnának még csatlakozmi az EBEL-hez. Sajnos a költségvetések ennek még gátat szabnak, de ha összejönne, szerintem újra nagyot lendítene a magyar hokin és lenne 2-3 ütős magyar csapat (pl. szlovének is 2 csapattal képviseltetik magukat).
@ekanai: Lehetnenk tobben is, az biztos. Semmilyen mas sportag nincs ilyen szinvonalon kepviselve az elektronikus mediaban, mint a hoki a jegkorongblog altal. Itt mindent megtalalsz, koszonet a szerkesztoknek. Mas sportagakban ezert vegig kell bongessz 40 oldalt es akkor sem ezt kapod.
@M.Lac: köszönöm, köszönjük, hogy ismételten megtiszteled jelenléteddel a juniorokat. Köszönet illeti id. Ocskay Gábort is, hogy csütörtökön megnézte a csapatot Pesten.
@Jégkorong: nincs ezen mit megköszönni :)

@advocatusdiaboli: az első sor az nem harmadik.
M.Lac, elnézést, de mindenkire vonatkozik, amit írtam kilenckor, kösz a megértést.
Nem olvastam el az összes hozzászólást, nem is fogom, bőven elég volt az a néhány. Azért volt amin jót mosolyogtam főleg a következőn: "a Volán nagyképűen játszott, a Fradi meg mindent beleadott". Nem éreztem semmi nagyképűséget egyik oldalról sem. A Volán és a Fradi azt játszotta amit tudott. Igaza van annak aki megemlítette, hogy unalmas mérkőzés volt. Igen, az volt, nem egy Ebel a magyar hoki. Azért szánalmas, hogy sok hsz.-ból inkább az irigység tűnik ki. Mint az a srác aki a következőt mondta mérkőzés után: "azért megnézném, hogy mi lesz majd itt ha Ocskay megy a fia után". Ez Fehérvár és nem a főváros csak nem hagyják elsorvadni a jégkorong jövőjét.
@F. Kapus: Jaj de jó, hogy már elolvastam az előbb, igy nem halok meg hülyén!
@F. Kapus: nem probléma, csak nem vagyok hozzászokva, hogy kommentjeim nem tűrnek tintafestéket :)
@M.Lac: de igen is van, mert a jelen lévők többsége ( 90 % ) szülő, hozzátartozó.
@Mr. Whisky: Mi lenne,ha végre befejeznéd a csipogâst? Nagyon unalmas vagy...
@ezanevemeskesz: "Ez Fehérvár és nem a főváros csak nem hagyják elsorvadni a jégkorong jövőjét."

Sajnos el tudom képzelni milyen vélemények jelennének meg, ha a főváros elkezdené feltámasztani a csapatokat :)
@Jégkorong: hisz egy nagy család vagyunk, nem?

@peterszky: bár lenne valami realitása annak, amit mondasz. Nehogy azt hidd, hogy nekünk az a jó ha más ország bajnokságába kell játszanunk. Bár meglennének itthon is a feltételek, de nincsenek és sajnos nem is látok rá realitást.
@szorgalmas: Azt én is elismerem hogy az egész csarnokra nézve nincs egységes szurkolás, de a tegnapinál azért komolyabb szokott lenni, azt sem mondom hogy világszínvonalú, de akkor sem olyan mint tegnap. De ebbe mondjuk az is beletartozik hogy mióta ebel van sokan jönnek mindenhonnan akik a meccset nézni jönnek és nem szurkolni, amiért én nem is ítélek el senkit mert mindenkinek joga úgy élvezni egy meccset ahogy akarja. Lehet ha csak 500-az lennének kint akkor egységesebb lenne, de azért a teltház az teltház, mégha nem is egységes.
@M.Lac: Igy jartal, de en nem csodalkozom ezen, regota figyellek teged es egyaltalan nem torekedsz arra, hogy betartsd a blog szabalyait. :))))))
@csatoimi: Első esetben megkereslek egy Stendhal regény címének kissé módosított címével: Vörös vagy fehér? :-)))
@jacint70: Te nem egy uveg borommal logsz? :)
@csatoimi: Még nem... ;-) Vagy Te már tudsz valamit?
@csatoimi: Még nem... :-) Vagy Te már tudsz valamit?
Klassz ez a blogmotor... Elsőre semmi, másodikra mindkettő...
@jacint70: Csak vicceltem. :) Bar tudnek . . .
@csatoimi: A fogadásotokra felajánlott könyvet ma a Széna téri mini tornán Jácint70 átvette. szeretném a tiedet is oda adni, mielőtt még eldőlne az edző kérdés. Hol és mikor?
@M.Lac: igen, az vagyunk. Csupán szíves figyelmedbe/figyelmetekbe kívánom ajánlani azt, amiről neked/nektek is volt tudomásotok. Remélem mindenki örülni fog a Győzelem kapcsán; Játékos/SZURKOLÓ egyaránt.
mikor lessz a döntö????
üdv =)
@Tejpalkó: Jovo heten remelem ki tudok menni, koszonom szepen. Ahogy tudok valami pontosat, levelben megirom es egyeztetunk.
@csatoimi: OK várom a jelentkezésedet
@Mr. Whisky: az élet kemény, de az elveim magamra is vonatkoznak. Szombaton túlzott jókedvemben olyanról is pozitív hangnemben írtam, amiről nem tudtam biztosat. A csarnok, a rendezés, és a büfé továbbra is tuti Erzsébeten, a csapatot meg a sok exVolános miatt sem kell zsigerből gyülölni - de ez a legkevésbé a szurkolók édeme. Elismertem, hogy tévedtem - de legalább beismerem. Ha ezért madár vagyok, lelked rajta, de az biztos, hogy másféle gerincben hiszünk.

@rol71: öröm látni hogy visszatértél, mind régi nickedben, mind érdemi tartalomban. :)

@Jégkorong: ne viccelj, ez a legkevesebb. :)

Szóval ha valaki esetleg nem figyelt volna eléggé.
Ma gyertek minél többen a junior döntőre, NAGYON megérdemlik a fiatalok, hogy sok ember előtt játszhassanak! Kell a szurkolás, hogy meglegyen a győzelem! Mindenki hozzon még egy embert. :)

üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
@Raon: Hogyhogy érdemi tartalomban, volt valami hír rol71 részéről BA-ról? :)
@F. Kapus: tegnap biztos a jobbik lábbal kelt fel. :)
Olvasom az elmenybeszamolokat es a hozzaszolasokat. Nagyon lehangolo.
Probalom ismeroseim koreben a magams egyszeru modjan nepszerusiteni a hokit: meselek a macidobalasrol, a kulfoldon is hazai hangulatban jatszo csapatrol, arrol, amikor a szurkolok dobtak ossze a buntetespenzt es a kulfoldi szurkolokkal kialakitott remek kapcsolatrol.
Es akkor jon egy ilyen.
Elkeserito.
Erre mit mondjak azoknak, akiket eddig azzal futottem, hogy a hokis kozeg mennyire mas, mint mondjuk egy meltatlanul nepszeru labdajatek milioje.
Ehh...
@RCH: "Es akkor jon egy ilyen."

Miről beszélsz??
@RCH: ami történt, iszonyú. remélem egyszer fel tudunk állni az ütésből. együtt, megerősödve. és talán büszkén nézhetünk a jövőbe, mert ami most van, az borzasztó, rettenetes.
@KCs: Arra az acsarkodasra, ami a ket szurkolotabor(?) egyes egyedei kozott zajlik. A molino, a beszolasok, stb.
@RCH: Remélem érzed, hogy enyhén szólva is túlreagálod. Állítom, egy Volán-Salzburg meccsen különb molinók és beszólások voltak.
@KCs: Egy konkrét példát kérnénk...;)
@advocatusdiaboli: a lényeg az, hogy mindenkinek jobb lenne, ha előre tekintenénk, köszi mindenkinek
Te jó ég mennyi intelligens hozzászólást sikerült itt összehozni gyerekek :)
@F. Kapus: azért ez nem így van, ne bagatellizáljuk el az iszonyatot. együtt kell tenni azért, hogy az, ami vasárnap megtörtént, soha, de soha többé ne történhessen meg!!!
@szorgalmas: hát ha együtt kell tenni érte, akkor ugorj be hozzánk egy sörre! :)
@F. Kapus: ok, beugrom, megiszom akármennyit, csak legyen már béke az olajfák alatt:)

na, de on:

ma este alázunk, 3-2-vel irány a döntő!! tempó zöldek!
@szorgalmas: ahogy zsákutcától tanultam ma:
OK
Ámen :)
Kedves zöld hokibarátok!
Ennyi reakciót nem érdemeltek, de a hagyomány kötelezi mindkét oldalt, úgy tűnik.
A játékosoknak további sportsikereket kívánok!
süti beállítások módosítása