Azok után, hogy a finn válogatott egy rettenetes harmad alatt elbukta a döntőbe jutást, egy nappal később pontosan ennyi kellett neki, hogy megszerezze a bronzérmeket az olimpián. Itt nem az első, az utolsó felvonás hozta meg a döntést. Szlovákia negyven percen át jól csinálta. Annak ellenére, hogy az északiak többet lőttek és a vezetést is megszerezték, a második harmadot simán elvitték szomszédaink. Sorban betaláltak az ikonok: előbb Gaborik, majd Hossa, végül Demitra, az utolsó kanyarba ha nem is megbízható, de tisztességges előnnyel fordult az olimpiákon érmet még soha nem szerzett csapat. A végére azonban összekapták magukat a finnek, és négy perc alatt – a 45. és a 49. között – megfordították az állást. Ezen a tornán a kapuslehozatal egyszer sem vezetett semmi jóra, és most sem jött be: Filppula 11 másodperccel a vége előtt mindent eldöntött, 5-3. Finnország négy évvel ezelőtt ezürstérmes volt Torinóban, most bronzzal mehet haza a csapat. A szlovák nagy generáció így is történelmet írt, először jutott a legjobb négy közé. Hajtás alatt boldog és csalódott nyilatkozatokat kínálunk.
Finnország
Tuomo Ruutu: "Nagyon boldogok vagyunk, hogy erről a nagyon komoly olimpiáról éremmel térünk haza. Ezüst után bronzot nyertünk, igaz, Torinóban nem voltam ott. Nagyon jó érzés, hogy egy csomó csapattársam ilyen remek élménnyel búcsúzik a válogatottságtól vagy éppen az olimpiáktól."
Teemu Selanne: "Boldog vagyok. Ha valaki azt mondja a torna előtt, miénk a bronz, azt mondom, add ide azonnal. Az arany volt az álom természetesen, de nem találtuk meg a döntőbe vezető utat. Úgy gondolom, a két legjobb csapat jutott a döntőbe, és remélem, a jobbik nyer vasárnap. 23 évig játszottam a finn válogatottban, öt olimpián vettem részt, remek érzés bronzzal búcsúzni. Az első harmad nagyon tetszett, a második borzalmas volt részünkről, mindent elrontottunk. De a harmadik jobb nem is lehetett volna. Hittünk benne, hogy vissza tudunk jönni, és egy igazán nagy harmadot produkáltunk."
Olli Jokinen: "Az első húsz percben jók voltunk, aztán letaglóztak minket. 1-3-mal mentünk ki a záró harmadra, előtte az utolsó szünetben csapatkapitányunk, Saku Koivu tartott egy beszédet. Különös érzés bronzéremmel a nyakamban erre a csapatra nézni, mert társaim fele többé már nem viseli ezt a mezt."
Szlovákia
Zdeno Chara: "Nehéz szavakat találnom. Nagy csalódás ez nekünk, nem tudom elmondani, mennyire. Jól álltunk, de gyorsan kaptunk egy gólt. Amikor a finnek vezettek, nyitni kellett a játékunkon, ezzel kockázatot vállaltunk. Követtünk el, nem mindig hoztunk jó döntést. Korábban nem voltak ilyen hibáink a tornán, ez most megbosszulta magát. Radivojevic kiállítása vitatható, kicsit megkérdőjelezhető. De a játékvezetők döntenek, mi pedig elfogadjuk a döntéseiket."
Pavol Demitra: "Jó meccset játszottunk, de túl sok időt töltöttünk emberhátrányban, emiatt kaptunk ki. Az egész tornán jól küzdöttünk, megprobálunk örülni ennek a helyezésnek, de ez most nehéz. Közel álltunk a bronzérem megnyeréséhez, nagyon akartuk a győzelmet, megmagyarázhatatlan, hogy négy gólt kaptunk a harmadik harmadban. Ez pályafutásom legnagyobb veresége. Úgy érzem, mi vagyunk az olimpia legnagyobb vesztesei. Küzdeni a bronzért, de végül negyediknek lenni, ez rosszabb, mintha nyolcadikként mentünk volna haza."
Zigmund Pálffy: "Négy gólt kapni egy harmad alatt nem szabad. Nem tudom, mi történt a bírókkal, túl sok kiállítást osztottak ki ma. Nehéz arra gondolni, milyen jó hogy negyedikek lettünk, mert meg lehetett volna a bronz. Most már tényleg végleg visszavonulok a válogatottságtól, ha nehéz is lesz megemészteni a történteket."
Marian Hossa: "Nem megfelelő módon akartuk az érmet. Keserű pirulát kellett lenyelnünk, mert a harmadik harmadra nagyon jó helyzetben mentünk ki. De belekeveredtünk egy kiállításmizériába. Néhány kiállítást nem éreztem jogosnak, de ilyen a hoki, az van, ami van. Mindezzel együtt büszkék lehetünk elvégzett munkánkra. Nyilván sok jó dolgot hajtottunk végre. Nagyon akartuk a győzelmet, nehéz megemészteni mindezt."
Lubomir Visnovsky: "Ennek a csapatnak ez volt az utolsó esélye olimpiai érmet nyerni. Több esélyünk nincs. Játékosaink nagy része visszavonul, nincs túl sok fiatal tehetségünk, akik a helyükre léphetnek rövid távon és ezen a szinten. A szlovák jégkorong nehéz időszaka következik."
kiralyfi 2010.02.28. 07:23:25
konovalenko 2010.02.28. 07:42:49
csaboti 2010.02.28. 07:43:22
Go can go!
csaboti 2010.02.28. 07:44:53
Mikszáthnak milyen érme volt?
:)
suomi 1995 2010.02.28. 07:55:11
konovalenko 2010.02.28. 07:55:38
kovacsistvan · http://www.khl.hu 2010.02.28. 07:55:43
Azért nem ők az olimpia legnagyobb vesztesei.
suomi 1995 2010.02.28. 07:56:55
O'Neil 2010.02.28. 08:19:32
suomi 1995 2010.02.28. 08:25:32
thehandsomest (törölt) 2010.02.28. 08:36:46
csatoimi 2010.02.28. 08:42:22
Dukla, nem errol beszeltem vegig? Te meg szidtal, hogy nem ertek a hokihoz. Ha nekem nem is, de honfitarsadnak hidd el, hogy vegetek van. Amikor a szlovak hoki lejtmeneterol beszeltem, erre gondoltam es nem arra, hogy szerencsebol nem tudnak egy meccset megnyerni az olimpian. Hosszu evekig nem fogunk hallani szlovak uj sztarokrol, mert azok egyszeruen nem leteznek.
Walmer 2010.02.28. 08:51:16
Annyit amúgy mindenképpen megjegyeznék, hogy tipikus k-európai nyilatkozatok.
Sok kiállítás, ellenünk fújtak, jaj szegény szlovákok.
Ez a szlovák csapat mesze erőn felül teljesített ezzel a negyedik hellyel.
suomi 1995 2010.02.28. 09:00:43
csaboti 2010.02.28. 09:05:41
lazits!
:)
csatoimi 2010.02.28. 09:06:34
Illene tudnod.
csaboti 2010.02.28. 09:07:15
:)
csaboti 2010.02.28. 09:09:05
jo-vancouver-2010.francetv.fr/?page=smoothHD
Van egy-ket Oh la la benne, meg egy keves kanadai akcentus, de annal viccesebb.
suomi 1995 2010.02.28. 09:11:25
Suomi&Anaheim 2010.02.28. 09:13:06
ezen én is röhögtem, képzelem mi mehetett 1-3-nál az öltőzőben. Valami Herb Brooks szerű csataindulót képzelek...... Amúgy aki megnyerte az a döntőt a svédek ellen(szigorúan kisbetűvel) az Peltonen volt inkább, aki már sajnos nem fog szerepelni az oroszlánoknál. Amúgy nem mertem megnézni a meccset, mert a szlovákok formáját látva azt hittem beledöngölnek minket a jégbe, főleg azután az USA meccs után.... De nem baj összefoglaló 12:35 m1.
Azért a szlovákoknak hatalmas GRT!!!! megérdemelték volna ők is, sajnálom valahol őket, de ez van. Az utánpótlásuk 0 szóval fokozottan sajnálhatják ezt a vereséget, nem tudom mikor fognak újra olimpiai bronzmeccset látni a szlovák csapat részvételével. Azt meg sajnálom, hogy pár primitív ember összemossa a szlovák válogatottat, a szlovák nemzetet, a politikával, 1-2 ostoba nacionalista szlovák politikussal. Semmi köze nincs ehhez, csak gratulálni lehet ezeknek a srácoknak, de a finnekellen mindenkinek meg kell szenvednie, ők most megszívták.
A lányok után a fiúk is bronzérmesek, jó kis olimpia volt ez. döntőben hajrá Kanada, bár az USa-ra tettem pénz, szerintem ők nyernek.
Szoljanka 2010.02.28. 09:13:47
Okostojas 2010.02.28. 09:14:48
csatoimi 2010.02.28. 09:18:56
csatoimi 2010.02.28. 09:21:02
En meg teged sajnallak.
Szoljanka 2010.02.28. 09:21:42
Suomi&Anaheim 2010.02.28. 09:21:57
thehandsomest (törölt) 2010.02.28. 09:22:01
Azért kommenteltem, mert láttam, hogy sokan nem annak örültek, hogy a finnek nyertek, hanem annak, hogy a szlovákok vesztettek. Ez pedig nem sportemberi magatartás, hanem a szomszéd tehene is dögöljön meg stílus. Ha itt a kommentelők közül mindenki annyit rakott volna az életébe mint a szlovák és más olimpiai sportolók, már rég milliomosok lennénk...Amúgy én sem a szlovákoknak szurkoltam...
HBlog: Bocsánat az OFF-ért, de ez kikívánkozott belőlem.
Timberke 2010.02.28. 09:22:25
Timberke 2010.02.28. 09:23:45
Timberke 2010.02.28. 09:25:16
csatoimi 2010.02.28. 09:25:45
Igen, ez valoban igy van, az USA is vegig szenvedett ellenuk. :)))))
Timberke 2010.02.28. 09:28:21
Suomi&Anaheim 2010.02.28. 09:28:45
Finn meccsen lehet nem a finneknek szurkolni? na jó hogy nem.
Amúgy én nem kezdettem volna ezt a ***** kiprusoff-ot az amcsik elleni meccs után Backström megérdemelte volna h védjen, mindegy lényeg hogy lányok-fiúk is bronzzal mennek haza.
csatoimi 2010.02.28. 09:31:23
Ember, ha valaki eltori apad kezet-labat, de amugy jol teniszezik, te a masnapi meccsen neki szurkolsz, csak azert, mert sok munka all mogotte?
Suomi&Anaheim 2010.02.28. 09:32:44
jó az a finn hoki legnagyobb összeomlása volt az uccsó 10 évben. amúgy talán meg kéne nézni, milyen eredményei vannak ennek a finn csapatnak, ha nem is nyertek soha (1995) de mindig top4 6 ban ott vannak/voltak.
@Timberke: hááát így utólag már inkább csak a gólok érdekelnek.
Suomi&Anaheim 2010.02.28. 09:34:11
suomi 1995 2010.02.28. 09:34:29
Na erről ennyit...
Egyébként a döntő hőse valóban Peltonen volt, hármat hintett a svédeknek, azt tudod ki lőtte a negyediket?
csatoimi 2010.02.28. 09:35:57
duran3 2010.02.28. 09:36:47
Timberke 2010.02.28. 09:36:58
csatoimi 2010.02.28. 09:39:37
csatoimi 2010.02.28. 09:41:26
Suomi&Anaheim 2010.02.28. 09:44:34
Timo Juhani Jutila, kb. a kékről. Amúgy talán ő volt a csk is, de erre már nem emlékszem. Ő biztos volt csk, csak az nem biztos h 1995-ben is az lett volna.
Amúgy a magyar nacionalistáknak is vannak szép számmal támogatói ebben az országban, mégsem mondanám hogy akkor mindenki támogatja őket. Ott is, itt is van primitív hozzáállás.
És nem hinném hogy bármiért is kollektíven el lehetne ítélni bármilyen országot is. Azok akik szeretik a jégkorongot meg különösen figyelhetnek erre. A cél az hogy jobb legyen a viszony nem az h rosszabb, ezért kell tenni ott is, itt is.
@csatoimi: jó, tudod, ha a svédek nyernek nekem is az az első reakcióm hogy> csesszék meg . De a második az hogy> Gratulálok. így megy ez a civilizált emberek között. Mássz le, és próbáld ki te is. Nincs értelme haragot tartani örökké se a szlovákokkal se mással.
suomi 1995 2010.02.28. 09:47:09
És te milyen fiú(lány) vagy? Az meg mi, hogy kocsog?
szszama 2010.02.28. 09:51:54
Rothstein 2010.02.28. 09:53:05
Csak annyit meg a vegere, a politikusok nem gerjesztik, hanem meglovagoljak, kihasznaljak a feszultsegeket. Lehet hogy Jano es Pista egyutt isznak a kocsmaban, de utana Jano siman a magyar iskola ellen, vagy a Benes-dekretumok eltorlese ellen szavaz amikor kell ...
A dontoben hajra Kanada, eljen a hoki!
csatoimi 2010.02.28. 09:55:15
csaboti 2010.02.28. 09:55:16
En megertem az Anyaorszagon kivuli emberek erzeseit ebben az ugyben, de akkor is el kell ismernem a Szlovakok erdemeit ezen az olimpian.
csatoimi 2010.02.28. 09:58:27
pokerface (törölt) 2010.02.28. 10:00:55
a Zamboni nem egy tészta 2010.02.28. 10:01:45
csatoimi 2010.02.28. 10:06:32
borszódával 2010.02.28. 10:06:35
Nemzetet pedig ott ahol sosem volt, az én fajtám ellenében (kárára) építenek.
Ebben a régióban ugyanis pl. a román foci válogatott VB-részvételét Kolozsváron a magyar konzulátuson lévő zászló letépésével, magyarok kollektív mocskolásával ünnepelnek.
A tótok most VB résztvevők lesznek, meg is kaptuk érte a lenéző beszólásokat, fickotol az utolsó alkesz tótig Galánta alsón.
Ebből a közép európai szarból pedig mi vagyunk a kivételek, sportsikerek esetén ugyanis mindig magunkkal, és sosem a szomszéddal foglalkozunk. Úgyhogy minden nemzetközi sporteseményen a román, rác, tót csapat ellen szurkolok.
Véletlenül sem elfelejtve, az ott küzdők kétségtelenül meglévő sportemberi kvalitásait.
BéZé74 2010.02.28. 10:07:47
suomi 1995 2010.02.28. 10:08:55
a Zamboni nem egy tészta 2010.02.28. 10:10:55
a Zamboni nem egy tészta 2010.02.28. 10:11:36
a Zamboni nem egy tészta 2010.02.28. 10:13:06
sporttárs 2010.02.28. 10:14:08
Éppen, hogy elfogadják, hogy ez van a hokiban. Ott van, szó szerint.
Elég érdekesen tipizálsz, k-európai,persze, mert a kanadaiak nyilván még sosem reklamáltak kiállítás után.
Mindkét csapat szimpatikus volt és nagyot küzdött, a finnek megérdemelték, a szlovákok pedig nyilván szomorúak, ennyi.
(Aki a sportba beleviszi a politikai előítéleteit, az meg szánnivaló, mert éppen a sport lényegét nem érti, ezt persze csak azoknak, akik szlovákgyűlöletüket a hokicsapatra is képesek kivetíteni.)
csatoimi 2010.02.28. 10:15:43
sporttárs 2010.02.28. 10:18:02
Na jól van, van aki leírta már előttem/helyettem. :) Hyvä Suomi. :))
(Sajnálom, hogy a szlovákok nagy generációja után most vissza fognak esni, mert azért annyi nagycsapat nincs a válogatottak között, és elég unalmas lenne mindig ugyanazt a négyet bámulni minden torna döntőjében. Bár hokiban hozzászoktunk már ahhoz, hogy kevesen vannak az elitben. Remélem, mi meg jövünk felfelé továbbra is, bár ha a szlovákoknál ilyen tárgyi feltételekkel visszaesés van, akkor nálunk...?
Ja, amúgy a csehektől se várhatunk már semmit? nekem évek óta nem meggyőzők.)
Dukla Trenčín 2010.02.28. 10:19:20
sporttárs 2010.02.28. 10:19:28
csaboti 2010.02.28. 10:20:12
Dukla Trenčín 2010.02.28. 10:26:37
szamarhegy 2010.02.28. 10:26:53
suomi 1995 2010.02.28. 10:29:08
Timberke 2010.02.28. 10:36:01
...
És akkor most mindenki vegye tudomásul, hogy SZERINTEM Mats Sundin a legnagyobb ász a hokitörténelemben! :-DDD Vitának helye pedig nincs!!! Ha-ha-ha! Estéig pá, szép napot mindenkinek!
suomi 1995 2010.02.28. 10:39:21
csaboti 2010.02.28. 10:40:18
:)
Blava 2010.02.28. 10:42:16
Buta nacionalista mindegyik hozzászóló aki vélt politikai politikai sérelmei miatt - amit ráadásul nem rajta és nem azok követtek el akik a jégen ütik a pakkot - a szlovákok ellen szurkol, csak mert szlovák, kárörvendő megjegyzéseket tesz, belekeveri a hokiba a politikát. Éppolyan buta nacionalista mindegyik, mint a Slota, Fico és társai a Duna túloldalán, akik éppúgy a magyarok ellen szurkolnak, csak mert magyarok, kárörvendő megjegyzéseket tesznek, belekeverik a hokiba a politikát. Ezek a buta nacionalisták épp ellenünk, szlovákiai magyarok ellen uszítanak amikor csak tudnak ugyanazon a logika mentén mint ahogy ti magyar buta nacionalisták teszitek. Kurvanagy magyarok vagytok és biztosan feláll otthon nektek Nagymagyarország térképére a szobátokban, csak éppen azt nem veszitek észre, hogy ezzel a szlovákiai magyaroknak ártotok a legtöbbet. Megkérdezném: milyen magyar az, aki állandóan árt a másik magyarnak? Na, ezen gondolkodjatok el.
szszama 2010.02.28. 10:43:13
Van baj eleg...
Átvitel honvéd 2010.02.28. 10:43:39
Rothstein 2010.02.28. 10:46:27
Amikor nem emelhettuk fel a szavunkat ertetek 45 even keresztul, akkor sem volt jobb.
Ti vagytok a tuszok a kezukben. Ha pattogunk itthon az a baj, ha nem segitunk akkor meg az. Akkor mit varsz az anyaorszagtol? Felejtsunk el titeket?
Azt hiszed a politikusok gerjesztik a balhet? 70 eve folyamatosan? A bajok sokkal melyebben gyokereznek, minthogy el lehetne kenni annyival hogy Fico es Slota meg par szelsoseges miatt van ez.
ZoTYA 2010.02.28. 10:46:38
Thresher 2010.02.28. 10:47:33
Finnország megérdemelten nyert meg a meccset.
Dukla Trenčín 2010.02.28. 10:48:20
csatoimi 2010.02.28. 10:48:57
Rothstein 2010.02.28. 10:54:00
Ne itelj tul kemenyen Imi. Nekem nagyon sok baratom van a szorvany videkekrol es nekik a legnehezebb. Iszonyatos nyomas nehezedik a szulokre, gyerekekre nap mint nap, hogy adjak fel, olvadjanak be. Itt lathatjuk a peldakat, Dukla Trencsen, Blava, stb. ok meg frusztraltak, egy picit magyarok meg, de mar inkabb a szlovakokhoz huznak. Az o gyerekeik mar 100% szlovakok lesznek a szivukben. Sajnos ez van ha nem teszunk semmit, elvesztegettunk 65 evet ...
suomi 1995 2010.02.28. 10:55:25
csaboti 2010.02.28. 10:56:51
Ebbol latszik, hogy mi magyarok magunk is mennyire masok vagyunk. Teljesen maskepp gondolkodik egy erdelyi, ujvideki, felvideki magyar.
Elnyomas alatt van osszetartas, vagy ha van egy kozos ellenseg. Nalunk ezek nincsenek (szerencsere), ezert megy a szethuzas. Szlovakok, romanok utalhatnak minket hivatalosan, mi meg nem tehetjuk ugyanezt...
Egy nemzetet 3 dolog tart ossze: nyelv, foldrajzi hely es kozos kultura tortenelem. Ezen a blogon a nyelv megegyezik, de egy erdelyi magyar sosem fog ugy gondolkodni mint egy felvideki vagy anyaorszagi.
Badarsag azt gondolni, hogy a sport nem politikai indittatasu. Nem lenne egy Mihaly Arpija a Volannak ha Stoicanak hivnak es a roman valogatott is jobban teljesitene, ha egy Szekely cimer lenne a sracokon.
gogosz 2010.02.28. 10:57:25
csatoimi 2010.02.28. 11:00:17
csaboti 2010.02.28. 11:04:46
Majdnem megvolt...
:)
Dukla Trenčín 2010.02.28. 11:07:52
borszódával 2010.02.28. 11:09:04
Ez a poszt is azt hiszem jól rámutat miért nem lehet közös magyar-tót bajnokságot rendezni.
Minden jóhiszemű, a fejlődésünket szem előtt tartó honfitársam kívánalmával.
Ugyanis messze a hokin túlmutató konfliktusokat emelne be, amire sem a magyar jégkorongnak, sem népemnek nincs szüksége. A magunk útját kell járni, jó szakembereket idehozni, közösködni pedig a velünk közösködni akarókkal kell. Ügye nem kell magyarázni hogy a Fehérvár-Zágrád szimpátiának mélyebb, a hokin túlmutató okai vannak (Szigetvártól Doberdóig). Ilyen még véletlenül sem fog kialakulni északra vagy délre. Nem is beszélve egy Nagy Gergő vs xytót bunyó következményeiről...
Az EBEL amúgy is a mi kis monarchia ligánk :)
@csatoimi: este jól szurkolj :)
Dukla Trenčín 2010.02.28. 11:09:16
Blava 2010.02.28. 11:12:04
Jó a kérdésed - mit várunk az anyaországtól - de ez a tipikus magyarországi, a Kádár-rendszeren szocializált ember gondolkodása. Egy ember ne várjon semmit főleg ne az államtól, erről szól a kapitalizmus, de ez egy másik topic. Személy szerint nem várok semmit, mert az életben magam kell, h boldoguljak. Állami szinten meg a magyar állam tudatosan vállalja a határon túli magyar intézmények támogatását. Ez engem nem érint.
Nemcsak Slota és a többiek miatt van ez, hanem a nacionalisták miatt, mindkét oldalról... Sajnos.
csaboti 2010.02.28. 11:12:52
csatoimi 2010.02.28. 11:16:13
a Zamboni nem egy tészta 2010.02.28. 11:16:38
Tavaly a vb előtt vesztek itt össze sokan azzal az "áruló" szlovákiai magyarral, aki képes szlovákoknak drukkolni magyarok ellen. Nem baj, ha magyaroknak drukkol vs szlovákia, de az sem, ha fordítva. Ott nőtt, fel, ott hokizik, ott sörözik szlovák és magyar barátaival, szlovák hokis poszterek voltak a falán és a szlovák vb győzelem volt élete tán legnagyobb pillanata......
mondjuk, amit Dukla Trencin mond kicsit erős, mindenkinek az a hazája, amit annak érez.
Blava 2010.02.28. 11:16:40
Csak szólok még1szer: 2010-et írunk és odaát ahogy te modnod nem Magyarország van, hanem Szlovákia. Bármennyire is szeretnéd az ellenkezőjét. De ettől rossz/áruló/agymosott - megfelelő rész aláhúzandó - magyarok lennénk-e?
:nagyotsóhajtésszemetforgatószmájli:
a Zamboni nem egy tészta 2010.02.28. 11:17:21
a Zamboni nem egy tészta 2010.02.28. 11:17:59
Dukla Trenčín 2010.02.28. 11:18:02
csatoimi 2010.02.28. 11:19:56
Blava 2010.02.28. 11:20:07
Peace.
Rothstein 2010.02.28. 11:22:14
Nyilvanvaloan soha nem eltem szorvanyban, legfeljebb 1-1 hetet toltottem el ilyen helyeken. Nem egett belem a reflex, hogy ne beszeljek hangosan magyarul, mint az ott lako barataim. Azt viszont nem lehetett nem eszrevenni hogy kapom a gyulolkodo pillantasokat, olyan varosokban, amelyekhez eredetileg a jelenleg uralkodo tobbsegnek semmi de semmi koze nem volt. Sajnalom hogy te feladtad a meg oly nehez es gorongyos utat, es atalltal a mondjuk ki, ellenseg oldalara. Az okokat meg tudom erteni, nem akarlak elitelni ezert, de nagyon szomoru. Azt hiszem nagyapaid(akik azert kuzdottek hogy te magyar maradhass) ugy kapnanak szajon a gondolataidert hogy a fal adna a masikat, dehat valtoznak az idok. Van meg 25-30 ev, es akkorra a Csallokoz is elesik ha nem teszunk semmit.
Egyebkent kulfoldon elek, nem kisantant orszagban az igaz, de azt tervezem hogy szorvanyba koltozom ha majd a munkamat onnan is tudom vegezni. Mert en tenni is akarok nem csak sirni rini, es vannak meg nem kevesen olyan magyarok, akiket igenis erint ami teged mar nem. Ok megerdemlik a segitseget.
Blava 2010.02.28. 11:22:52
Na léptem, szevasztok, hajrá hoki :)))
Peace.
Dukla Trenčín 2010.02.28. 11:23:35
krumplee 2010.02.28. 11:24:01
Blava 2010.02.28. 11:24:22
Igen. És van izraeli állampolgárságom is!
szamarhegy 2010.02.28. 11:25:55
mik vogymuk 2010.02.28. 11:27:44
borszódával 2010.02.28. 11:27:59
csaboti 2010.02.28. 11:29:25
Dukla Trenčín 2010.02.28. 11:29:30
Dukla Trenčín 2010.02.28. 11:30:07
Rothstein 2010.02.28. 11:31:43
A hatarok nincsenek kobe vesve, meg valtozhatnak. Ha Trencsent visszavennenk, akkor te atvedlenel magyarra? Hm erdekes gondolatok. Az meg egy onmegcsalas, hogy csehszlovaknak tekinted magad. Ilyen nemzet nem letezik. Benesek talalmanya volt, hogy letrehozzak csehszlovakiat, foleg a mi borunk rovasara. Lasd meg jugoszlavizmus ...
csatoimi 2010.02.28. 11:32:27
Thomas_AV 2010.02.28. 11:35:52
csatoimi 2010.02.28. 11:38:33
konovalenko 2010.02.28. 11:39:11
csaboti 2010.02.28. 11:40:06
Dukla Trenčín 2010.02.28. 11:41:12
Rothstein 2010.02.28. 11:41:35
Tudom Imi, rajottem mar hogy szekely vagy :)
Nagyon a szivemhez nottetek ti szekelyek, a nyakassagotokkal, a csavaros eszetekkel, humorotokkal az izes magyar beszedetekkel. En csak annyit akartam mondani, hogy meg tudom erteni az okokat, amik beolvadasra kesztetnek embereket. Termeszetesen nem helyeslem es nagyon fajlalom.
Ha majd feletek jarok, legurithatunk par Csiki sort, de lehet Hargita is :))
csaboti 2010.02.28. 11:41:54
kaze007 2010.02.28. 11:43:41
Jussi 2010.02.28. 11:44:00
csatoimi 2010.02.28. 11:44:23