HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Sevela: Minden lövést meg lehet fogni

2010.01.27. 08:02 F. Kapus

A magyar jégkorong környékén sok korrekt emberrel találkoztam, mondja Peter Sevela. A Dab.Docler kapusa egyértelműen a Mol Liga egyik legjobb játékosa. Nem véletlen, hogy az összes csapat vezetőedzője őt jelölte a liga legjobb kapusának. A 26 éves szlovák fiatalember pályafutását mutatjuk be alaposan a következőkben. A Mol Liga-döntő előtt készült interjúnkból az is kiderül, mire vinnék a dunaújvárosiak a szlovák extraligában.

Édesapja vitte le a zólyomi jégcsarnokba, és egyből kapusnak nevelte. Az első hónapokban ő tanította fiát. Frantisek Kucerának köszönheti a legtöbbet, aki a mai napig a HKM Zvolen utánpótlásedzője, sok remek játékos karrierjének elindítója.

Már 14 éves korában korosztálya legjobb öt kapusa között tartották számon, és ez egészen juniorig így maradt. Tagja volt az U14-től az U20-as szlovák válogatottig minden évfolyamnak. Ehhez hozzáteszi, szerinte kiemelkedően sok, legalább tíz jó, közel egyforma képességű kapus volt ebben az évjáratban.

Élete mérkőzését a szlovák utánpótlás-válogatottban játszotta. "Az amerikai junior-vb 5. helyéért szlovák-cseh rangadót rendeztek. Végig én védtem a szlovák kaput, a végén kiderült, hibátlanul. 2-0-ra nyertünk, a második gólnál gólpasszt adtam. Nagy siker volt ez akkoriban." A jelenlegi szlovák kapusok közül Jaroslav Halakot tartja a legjobbnak. A legjobb játékosokkal akkor játszott egy csapatban, amikor a 2004/05-ös NHL-lockout miatt a tengerentúli szlovák hokisok hazaszerződtek. A HKM Zvolenben játszott Handzus, Zednik és Országh, Peter Sevela volt a cserekapus.

Bár már 17 évesen bemutatkozott a szlovák extraligában, nem tudott megállapodni sem nevelőegyesületében, sem azokon a helyeken, ahová kölcsönadták. Időközben megfordult a legkomolyabb amerikai juniorligban, a USHL-ben is. Azt mondja, azért nem tudott gyökeret verni sehol, mert azokban az években, amikor juniorból felnőtté vált, a zólyomiak a legjobb három csapat közé tartoztak Szlovákiában. "A klubvezetés két egyforma képességű és tapasztalatú kapust akart látni a csapatban, akik közül legalább az egyik sztár. Nem a fiatalokban gondolkodtak, kevés lehetőséget kaptam. mindig kölcsönadtak."

Magyarországra a korábbi Dunaferr-utánpótlásedző, Vladimir Babic közbenjárására került. "Babic jó ismerősöm, felhívott nyáron, kérdezte, van-e már csapatom. Mivel menedzserem még csak tárgyalt az érdeklődőkkel, akik közül a legkomolyabb egy dán élcsapat volt, nem voltam elkötelezve sehová. Másnap elfogadtam a Dab.Docler ajánlatát."

A fiatal kapus őszintén fogalmaz: a megállapodás után úgy érezte, visszalépést jelent számára, hogy a magyar bajnokságba szerződik. "De ahogy beléptem a dunaújvárosi öltözőbe, egyből jó érzésem támadt. Első pillantásra látszott, hogy fiatal, vagány társaságba kerültem." Nem titkolja, nagyon jól érzi magát a Dab.Doclerben.

"Megtaláltam a számításomat, jól érzem magam a csapatban és a városban. Az emberek és a szurkolók is nagyon jó közösséget teremtenek itt. Az az igazság, hogy a magyar jégkorong környékén sok korrekt emberrel találkoztam. Az igazat megvallva, talán ez az, ami leginkább hiányzik a szlovák jégkorongból. Ott nem foglalkoznak korrekten a játékosokkal. Ennek az az oka, hogy óriási túlkínálat van, és ezt a pénzemberek és a klubok kihasználják. Nekem nagyon fontos és jó, hogy így bánnak itt velem."

Sevela szavainak értékét emeli, hogy minden kérdésre igyekszik körültekintő választ adni. "Nagyon jó kis társaság jött össze nálunk, remek eredményeket értünk el a Mol Liga alapszakaszában és a Magyar Kupa-döntőben. Ez a teljesítmény azonban nem sok mindenre lenne elég a szlovák extraligában. Az egyelőre egy másik dimenzió. Lennének győzelmeink, nem is egy, a hatodik-nyolcadik hely alatt állókat el-elkapnánk. Azt azonban nem hiszem, hogy akár csak egy csapatot is megelőznénk az alapszakasz végére."

Bevallja, nemigen figyelt korábban a magyar hokira. "Szlovákiában nem fontos, mi történik ebben a sportágban a déli szomszédainknál. Így voltam ezzel én is. Talán mindenki akkor kapta fel a fejét, amikor sikerült az A csoportba jutniuk a magyaroknak. Mondtam magamban, hoppá, biztos valamit jól csinálnak ott a hokiban. Ez volt az első meglepetés. A második pedig novemberben ért, mert a Pannon Hoki Kupán tudtam meg, hogy csapattársaim közül senki sem volt ott Svájcban a vb-n. Hát akkor valóban jó kis válogatott lehetett az. De fontos, hogy a jövőben a fiatalokra több figyelem jusson a nemzeti csapatnál is, mert az övék a jövő."

A Dab.Doclerben több játékossal nagyon harmonikus viszonyban van, legjobb barátai Szilassy Zoltán és Kurt MacSweyn. A Mol Ligában az ellenfelek közül Ladislav Sikorcin játéka tetszett neki a leginkább. "Nagyon ponterős, nem könnyű ellene védekezni, nem egyszerű a lövéseit védeni." Egy műhelytitkot is elárul: a legkevésbé jobbos csatárok szólóit szereti védeni.

A szezon végén lejár a szerződése. Nem keni el a jövőt firtató kérdésre adott válaszát. "Amikor majd megyek tárgyalni, az első kérdésem az lesz, mi a helyzet a többiekkel. Ha a csapat nagy része itt marad, akkor majdnem biztos, hogy én is maradok. Persze ehhez az is kell, hogy ajánlatot kapjak. Jó idényünk van, de az fontos, hogy ez a gárda együtt maradjon. Aakkor van értelme a megkezdett munkának. Személy szerint nekem azért lényeges az a feltétel, amit elmondtam, mert a csatár akkor lesz jobb, ha jó védő játszik mögötte, a védő akkor tud előrelépni, ha jó kapus áll a háta mögött, a kapus viszont csak akkor tud fejlődni, ha jó csapatban véd."

26 éves, ez egy kapusnál a felnőtté válás kora, pályafutása 10 legjobb éve még hátravan. Mi lehet a reális maximum? "A cseh vagy a szlovák extraliga a vágyam. Egyszer nagyon szeretnék legalább egy-két szezonon keresztül első számú kapus lenni valamelyik ottani csapatban. Ennél több nekem már nem néz ki, de ettől a tudattól nem vagyok elégedetlen. Még ezért is sokat kell dolgoznom."

A dunaújvárosiak rendszeresen megnézik a Fehérvár hazai EBEL-meccseit. Sevela még egyszer sem tette ezt, azt mondja, amikor nincs mérkőzés vagy edzés, a családjával tölti idejét. Felesége és kislánya vele van Dunaújvárosban. A lát-e esélyt a magyar bajnok legyőzésére kérdésre óvatosan válaszol. "Először kerüljünk be a bajnoki döntőbe, utána gondolkodhatunk azon, mire elegendő a tudásunk, az erőnk, az akaratunk."

Nagyon bízik benne, hogy a szezonban mutatott formáját egészen a rájátszás végéig tartani tudja. A közel 96%-os teljesítmény ellenére úgy érzi, volt pár gól, amit fognia kellett volna. "Az az igazság, hogy jégkorongban minden lövést meg lehet fogni."

(a fotókat Mudra László készítette)

122 komment

Címkék: mol liga dab.docler sevela

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@gogosz: Ennafattit elfelejtetted. O a negyedik, az o helye nem kerdeses. Meg befer Hegyi es Sziranyi, hetedik az Jobb David lesz. Szerintem. Kissnek es Azarinak semmi eselye, de Galaniszt is ketlem a serulese miatt. A valogatottban van harom betonbiztos csatarsor, a maradek helyekre meg vannak tizen.
@Jimbo75: Te láttál már olyan kapust aki úgy áll be a kapuba - sportágtól függetlenül - hogy ma kapok 3 gólt és akkor elégedett leszek?!
Védeni csak ilyen szemlélettel lehet, és igenis minden lövést meg lehet fogni.
@Grundolf: Örülök hogy igy állsz hozzá a dolgokhoz,ennyire pártját fogod a kapusoknak.
Biztos vagyok abba is hogy minden kapus ugy megy fel a jégre (meccsre)hogy ma nem kapok egy golt se.De hidd el minden lövést nem lehet megfogni,ezt tapasztalatbol mondom!
@sziszi_15: De hamarosan kiöregszik az a stabil 2,5 sor is... Starsos öregek, szó szerint öregek, Roger és Svaszi esélyes, az újpest honosítottjai egyenlőre Dubek aki nem jobb mint az újvárosiak ráadásul öregebb, a volán és a DAB fiataljai kell legyena választás. Szirányi kiváló formában van, de még nem válogatottba való szerintem. Nika sztem jobb lesz mint új korában, Zsoci jólenne még mellé, Magó meg egyértelmü számomra
@csatoimi: Omart játéka nekem is nagyon tetszik! Szerintem is ott a helye. De nem említeném egy szinten a stabil hárommal. Svasznek nagyon lassú, most néztem meg a videón a tegnapi UTE meccset. A második üreskapus gólnál nagyon lekorizták. Szerinted melyik az a 3 betonbiztos sor? Mert én hármat nem látok olyat, amelyik be lenne betonozva.
@gogosz: Palkovics, Fekete, Kovacs. Ladanyi, Vas Marci, Vas Janos. Sofron, Nagy Gergo, Koger. Ha ezek kozul nem lesz ott valaki, mindenkinek fizetek egy sort. Holeczy es Magosi meg majdnem biztos, akkor meg hany hely is van kiado?
@Stommy: Mondjuk Dubeket figyeltem a négyesdöntőn, és el kell ismerni, hogy Ő annak a légióssornak a motorja! Ezen a szinten szenzációsan korizik. Szinte minden korongot Ő vitt be és nem nagyon tudtak vele mit kezdeni. Sikorcinnal nagyon jól kiegészítik egymást.
@csatoimi: sok ezer olvasónk van, csak mondom :)
Omar ha nem játszik, nem lesz válogatott.
Ja, és a szlovéneknek Dubek fogja ütni a győztest gólt.
Niká már a középszakaszban visszatér. A rájátszásra reméljük teljesen visszanyeri a formáját. Kapásból szerintem két sor centerénél jobb! És a Földid szerint ( Kercsó Árpád ) Magyarország jelenleg legjobb centere. Ő mondja, nem én! Pedig ért hozzá, letett már annyit az asztalra, hogy súlya legyen a szavainak. Sofron, Kóger, Nagy, Galanisz, Fekete, Azari, Magosi, Kiss Á., Borbás, Holéczy, Dubek között nincsenek olyan nagy különbségek. Bárki beférhet közülük, és nem lenne meglepetés. A sorok sincsenek bebetonozva szerintem. Van már annyi erős játékosunk, hogy nem csak klubsorokban kell gondolkodni. Tehát akinek nálam biztos helye van, a következők: Szuper, Hetényi, Horváth, Tokaji, Szélig, Ladányi, Palkovics, Kovács, Vas János, Vas Márton. A többi játékosból bárki ott lehet. Ha Valakit kihagytam az azért van mert hirtelen szedtem össze a gondolataimat. Hozzátezem, hogy ez az én szubjektív véleményem.
@AG 2.0: Ha valaki serules miatt nem vesz reszt, az nem allja. A vegen meg bujkalnom kell. :)
Svasznekra a két kék vonal között 5 métert vert rá Kiricsenko tegnap, ezt a videón is látni.
@Stommy: Kiöregszenek, de 2-3 vb még benne van az öregebbekben.
@csatoimi: Én is valahogy hasonlóan gondolom, max Nagy Gergő maradhat ki nálam ebből a névsorból. Az egész sikeres szereplés kulcskérdése szerintem az lesz, hogy Palkovicsot kivel rakják össze majd, és hogy fog muzsikálni az a sor (de ez még messze van).
@gogosz: Nagyon tisztelem a Kercso Arpit, de ugy latszik meg o is mond hulyesegeket. Magyarorszag kimagasloan legjobb centere az Vas Marci, ehhez ketseg nem fer.
Nagyon szimpatikus ember, megfontolt véleményének tűnik Sevela nyilatkozata. Ezek után jó érzés ha azt mondja, sok korrekt emberrel találkozik a jégkorong környékén, mert ez jó tjelent a jövőre nézve.
@csatoimi: " de miota meghallotta az en sztorimat..."
Elmondanád, mi ez a történet? Ha meg már leírtad, elárulnád, hol tudom elolvasni? Köszi!
@csatoimi: Ha megnézed, én sem azt írtam, hogy mind a három sorban Ő a legjobb. :) Csak kettőben. :) De Kercsó az Kercsó. Én nyíltan nem vitatkozom vele. :)
@gogosz: De azt sem szabad elfelejteni, hogy a 4. sor, amit keresünk nem a gólokért fog első sorban felelni, hanem az ellenfél fárasztásáért. Sajnos a Dabot csak néhány meccsen láttam játszani, de amiken láttam, azon a Galanisz féle sor nem épp ütközősor volt. Magyarországon szerintem csatárok közül nem sok olyan van, aki jól tud ütközni. Sofron, Vas János, Kóger, Benk, Fodor (na meg Mihály).
@sziszi_15: Palkovics meg Magyarorszag legjobb jatekosa. Kar, hogy az Arpi nem tud ott lenni veluk. En is kivancsi vagyok, kiket raknak melleje. A Ladanyi-Vas Marci-Sofron sortol meg nagyon sokat varok, ok most a valogatott legerosebb sora.
@sziszi_15: Nem értek egyet veled ebben. Már több jó játékosunk van annál, hogy a harmadik, negyedik sorunk csak tartsa az eredményt. A Volánban is termel mind a négy sor. Nyílván az első két sor mindíg ponterösebb lesz mint a többi, mert előnyben Ők játszanak. De mégegyszer mondom, vagyunk már olyan szinten, hogy erős harmadik, negyedik sorunk lesz! És reményeim szerint fontos pontokat is fognak hozni! Ha nem így lesz ne is álmodjunk feljutásról.
@Morgó Muki: Szimpatikus volt szamara az a tortenet, hogy egy szekely ember aldozatot hoz a szekesfehervari es az egesz magyar jegkorong erdekeben.
@csatoimi: Ez nagyon talányos, de szimpatikus. :) Nem szívesen kérkedsz az áldozat mikéntjével vagy titok mi az?
@gogosz: "És a Földid szerint ( Kercsó Árpád ) Magyarország jelenleg legjobb centere"

Vas Marcira gondolhatott. :)
@gogosz: Kanadának is ütköző (ütközőbb stílusú) sor a 4. sor, pedig ők tényleg megtehetnék, hogy csak "játszó" sorokat küldjenek. Fárasztani kell az ellenfelet. Év elején sok meccset hozott a Volánnak az, hogy a folyamatos ütközésektől az ellenfeleknek korizni se nagyon volt erejük a 3. harmadban.
Amúgy a 3. sornak mindenképp játszani kell, és nem azt mondtam, hogy nem szabad gólt lőni a negyediknek :)
@Morgó Muki: En vittem Szekesfehervarra a Mihaly Arpadot, en adom a fizeteset is es remenyeink szerint meg nemzetunk valogatottjat is segiteni tudja jo ideig. Sajnos meg nem. Roviden ennyi a tortenet. Ja, ezert meg a Volan reklam helyet biztositott nekem a mezen, jegen es a palankon, ahova a szulovarosom, CSIKSZEREDA nevet rakattam ki. Ez tetszett az oregnek.
@sziszi_15: Galaniszék soránál nem sok sor diktál nagyobb iramot a Mol ligában, és ütköznek Ők is ha kell. Mindent meg tudnak oldani amit kell. Hangsúlyozom, nem csak Ők. De most már nagyobb a merítési lehetőség, és a szövetségi kapitánynak szerencsére már nem az a dolga, hogy kipótolja a hiányzó sorokat, hanem hogy az adott feladathoz milyen összetételű kerettet állítson ki. Az megint csak az én véleményem, hogy szerintem most minden idők legerősebb válogatottját fogjuk látni.
@csatoimi: Végülis Vas Marci is meg Galanisz is Árpinak a neveltje,igy ö ebbe a dologba nem veszithet:))
De Galanisz nagyon a legjobbak nyomaiban van,a multkor is irtam neki még hiányzik +10 kg izom meg némi tapasztalat.
@csatoimi: Akkor most sokkal okosabb lettem. Eddig azt hittem, Csíkszereda önkormányzata fizeti a Volán mezen a Csíkszereda feliratot. Mindenesetre köszönjük!
@Rock me Amadeus: Gyergyoban -30,szerintem Csikba se kevesebb:))
@Rock me Amadeus: melyik oldalon van fent a tegnapi meccs videó összefoglalója?
@kapusLaci: Úristen! Itt -10 van, de kétszer is meggondolom, hogy kimenjek-e rágyújtani.
@kapusLaci: Szabadtéri jégkészítéshez ideális körülmények:)

(Én már a ma reggeli -8-tól halálomon voltam..)
@Szikigóóóól: jegkorong.tv

Ez a Szirányi Bence nagyon szimpatikus arc, remélem, a "be humble"-dolog megmarad benne és a többiekben is, és akkor nem lesz hiba.
@[Roller]: Jobb ha lemondunk mindannyian a dohányzásrol:))@facsipesz: Csomafalván jo jég van,és a hömérséklethez képest tele van a pálya.
Igy szokták meg az emberek,hideg nincs csak szar ember:))
@csatoimi: Nem csak az oregnek! Imi, ez egy TORTENELMI jelentosegu dolog! Nem tudok eleget halalkodni!
@bagyula: Igy igaz,nekem legalább annyira jolesett mintha Gyergyo lenne felirva a jégre.
@csatoimi: kösssz, én is örültem, hogy személyesen is találkoztunk, rengeteg témában nem értünk egyet most, de az alapok tekintetében minden szempontból egyre gondolunk, úgy érzem, és akkor a vitás kérdésk normális kibeszélése már nem is olyan nehéz szerintem :)
@gogosz: telitalálat, ezt éppen én is írni akartam - Sevela ezzel a mondattal az én szememben is nagyot nőtt, pedig kapusként is elsőrangúnak gondoltam, de sportembernek is az. mindezzel együtt félő, hogy "kinövi" a mi szintünket - vagy nekünk kéne hozzánőni, az lenne az igazi :)
@sziszi_15: az ütközők közt kell emlegesd Magót is, iszony, hányszor állítják ki testjátékért, mert nem hiszik el a bírók, milyen bátran és hatékonyan ütköz le bárkit.

Nika jövő héten edz, Sevela állítólag már a héten - nem sok időt töltött/bírt ki ágyban :)
@[Roller]: 3 eve Torontoban zsebre dugott kezzel cigiztem munkaba menet. Csak akkor fogtam meg amikor el kellett dobni :) Ott -30 volt jo eros szellel(wind chill). Ez szerencsere Csikban nem igaz. -35 joval kibirhatobb szel nelkul mint -20 nagy szellel.
Nem Mol-liga szintű kapus...
@bagyula: Nálam az a paradox helyzet van, hogy nem állom a hideget (és finoman fejeztem ki magam), viszont a jégkorongot szeretem az összes sport közül a legjobban.
@Rock me Amadeus: Ma reggel már csak -20 volt, hétfőn meg tegnap viszont -32...szél nélkül, így kibírható.
@bagyula: A -10+szél kombinációt én is nehezebben viselem, mint a -30-at:-)
csatoimi: "Palkovics, Fekete, Kovacs. Ladanyi, Vas Marci, Vas Janos. Sofron, Nagy Gergo, Koger. Ha ezek kozul nem lesz ott valaki, mindenkinek fizetek egy sort."

@AG 2.0: "sok ezer olvasónk van, csak mondom :) "

Ha máshogy nem megy, legfeljebb Árpi fizetésmegvonásban részesül, mert ez a blog nem a felelőtlen ígéretek tanyája, és én megjegyeztem a névsort...:))
@facsipesz: tényleg, kb. 15 ezer sör mennyibe kerül? vagy számítsuk be azokat is, akik csak az index-címlapos cikkekre jönnek be?
@AG 2.0: Már így is tartozik Imi egy pár sörrel, mert a Mol ligában sem SC-DAB döntő lett!
@gogosz: Nekem már nem tartozik! :)
@AG 2.0: Ilyen tételben már van kedvezmény, az biztos.
@gogosz: Kisdonto. Az is donto. :) Miert nem jottel velunk? Mindenkinek megvettem a palya melletti korcsmaban, tanuim is vannak ra, pl fugeute, kerusz, celebesz, kiralyfi es meg sokan masok. A tiedet itt Csikban rendezem. :)
Ha ezek a sracok mind ott lesznek, akkor nekem ki fizeti a sorom? :)
@csatoimi: Egy bajod van, hogy az egész csapatot nemismered. Vannak jó meglátásaid, figyelem a hozzászólásaidat, próbálom a mondanivalódat értelmezni ahogyan gondolhatod, de mindíg rá kell jönnöm, hogy nem vagy elég felkészült. Ha ennek a csapatnak munkáját végigkísérnéd visszamenőlegesen a kezdetekig, akkor biztosan nem lennének ilyen hozzászólásaid. A Mol liga azért ment el, mert az emberek nem voltak a helyükön, betegen játszottak, a Hal nyalja a Kangyal ....át, és a rosssz, igen rosssz hibás kiírás. A Mol remélem legközelebb odafigyel milyen ligát támogat, és beleszól, mert egyetlen egy meccsen nem lehet az egész éves munkát mérlegelni. A Stars a felét nem tette meg mint mi, egész szezon alatt csak annyi látszott, hogy elvannak mint hal a vízben, mi pedig egy rövidzárlat után le vagyunk írva. A válogatotság a Doclerből: Pozsgai, Hegyi, Orbán, Tőkési, Azari, Galanisz, Magosi, Kiss Á,. Ez lenne a minimum, ha követted vona a szezont, és te ereszkednél le a jégre közénk nem a játékosok.
@csatoimi: Én fizetem itt Bécsben.
Jössz 5-én?
@csatoimi: Ha ott lesznek, ha nem mindenképp megérdemelsz egy sört. Bármikor fizetem ha Fehérváron jársz. Azzal, hogy Árpit Fehérvárra hoztad sokkal többet érdemelsz.
@kapusLaci: Koszonom, ha megyek hivlak jo elore.
@Redalert Dabfan: Rossz volt a kiírás, de a liga az első kétharmadon ment el.
A felsoroltjaid majdnem helytállóak, de Orbán és Tőkési a koruk miatt szerintem még/már nem jönnek szóba. A többieknek sincs bérelt helyük, de számításba kell őket venni és remélem bizonyítanak majd a felkészülés alatt. Én 3-4 dunaújvárosinak már nagyon örülnék Ljubljanában. Mégis csak 22-es keretről beszélünk.

dh-online.hu/sport-elvonal/20100127_mentalis_gondok_

"Rendkívül csalódott vagyok. Ez a kudarc akkor ér valamit, ha tanulunk belőle, ha nem, akkor nagy a probléma. A sport azért is szép, mert néha az esélytelen nyer. Kár, hogy ezt most a saját bőrünkön tapasztaltuk."
@gogosz: És Galanisz jövő héten már megy is a jégre?
Ennak nagyon örülök, mert én is adom Kercsó Árpi bátyánk véleményét, hogy Galanisz magyarország legjobb centere.

@Redalert Dabfan: Igen-igen szerintem is Tőkési is jó formában van !
@Redalert Dabfan: Szerintem a kiírásra kár panaszkodni, nem két nappal a döntő előtt derült ki, hogyan fog zajlani a "rájátszás."
@Redalert Dabfan: Csak egy szurkolo vagyok en is, ne vedd rossz neven. :) Ami a felkeszultseget illeti vagy legalabbis a jo meglatast, ajanlok egy fogadast neked: Ha haromnal tobb DAB jatekos lesz a valogatottban, vendegul latlak Csikban es allom az ideutazastol elkezdve minden koltseged. Viszont ha az a csapat jon ossze amit en soroltam fel, fizetsz nekem egy sort Dunaujvarosban. Benne vagy?
@csatoimi: Na most nem mindegy az ékezet! sort vagy sört? :)
@Pyró: Koszonom, megigyuk majd Fehervaron. :)
@Morgó Muki: Sor, amit megiszunk. Egy Dreher, mondjuk. :) Csak iPhone-rol irok mindig, errol aztan nem raksz ekezetet.
@Morgó Muki: De elonye, hogy mindig nalad van es igy eleg sokat tudok okoskodni itt a blogon. :)
@Redalert Dabfan: Orban nekem is tetszett, de meg tul fiatal. Az, hogy nem ilyedt meg a Groschltol, kivivta a tiszteletemet. Ezentul ot is nagyon figyelem.
@Redalert Dabfan:

Variációk egy témára:
1. Az UTE veri meg a DAB-ot a döntőben:
"Bátran küzdöttek a Lilák, pedig alig volt emberük az egész szezon során, de mi fejben szétestünk, ebből tanulunk."
2. Az SC veri a DAB-ot a döntőben:
"Bátran küzdöttek a csíkiak, pedig az utazás és egyéb gondok biztosan megnehezítették a dolgukat, de mi fejben szétestünk, ebből tanulunk."
3. A Stars veri a DAB-ot az elődöntöben:
"Undorító a lebonyolítás, a bírók is Kangyalékkal voltak, akik ráadásul a Bahamákon nyaraltak egész szezon alatt, míg mi acélkeményen dolgoztunk, aztán a semmiből behúzták, ez így roppant könnyű, és ocsmányul unfair."
(Talán: "mi fejben szétestünk, ebből tanulunk.")

Hm?
@Redalert Dabfan: meg kéne nyerni az óbéegyet most már, hm?
@csatoimi: Ok. Majd elfogyasztjuk kint!@FOXMULDER: Igen, nekem azt mondta, hogy jégen lesz, és szeretne már a középszakaszban visszatérni. Reméljük nem lesz gond a térdével.@facsipesz: Lehet, hogy igazad van. Valamiért nekem is jobban fáj a Stars-tól a vereség mint mástól. Én 5 Stars meccsünkből 4-et láttam, és mindíg ugyanazt a stílust képviselték, ami nem tetszett. Egy kivételtől eltekintve mindíg felőröltük őket. Pont legrosszabbkor nem sikerült. Gratuláltam a győzelmükhöz, de egyáltalán nem tartom megérdemeltnek. Gondolom Te máshogy érzel, de itt mindenki a saját véleményét hangoztatja.
@csatoimi: Imi , mindegy hol isszuk meg a sört, Szeredában,Fehérváron vagy Újvárosban ,szerintem még az Északi sarkon is meg tudnánk tenni, egy a lényeg: egyikünk se legyen kocsival:)
Egyébként tanúsítom a dunaújvárosi sörök fizetve lettek, de ezt megerősítheti néhány újpesti szurkertárs is:)
@kiralyfi: A roman bajnoki donto idopontjai: marcius 14, 17, 19, 21. Ha ez nem eleg, akkor 24, 26, 28. Varlak.
@csatoimi: köszönöm , szervezem:)
@csatoimi: Oksa!, a pumpa azért ment fel, mert van egy jó cikk, csak már az elején bevágtad a frankót. Bocs ezért!
@Jimbo75: De bizony hogy minden lovést meg lehet fogni,mert nálunk ezt tanítják a kapusokkal,hogy mindent,mert mindent meg kell fogni!Sot ha kaput találják el puckal akkor is azt mondják,hogy jol zártad a szoget!Tehet nem szerencséd volt.Nagyon sok edzési metodus van nálunk,amin csak csodálkoznál.Látod még neki is agyenlore álom a cseh-szlovák extraliga.
@Dukla Trenčín: Ezt hogy minden lövést meg lehet fogni,hát ezzel veled se értek egyet,ismétlem tapasztalatbol mondom.Minden kapus tudja hogy mit kellett volna csináljon a gol elött.
Hogy nállatok ugy tanitják hogy megkell fogni minden lövést ez jogos,erre igy is kell tanitani minden kapust,csak hát ez nem jön be mindig sajnos:)))
Nekem is monsják sokszor hogy hallottade hogy megcsendült a kapuvas?!Erre az én válaszom,a kapuvasra nem pazarolom az idömet,tudom hogy nem gol:))
@csatoimi: nem egyenlő feltételek -> te aztán biztos vagy magadban Székely barátom! :) ha már írok: a régi fórumotokon (sportclub.ro) szerettem vna beszerezni egy SC mezt, de nem jött össze a dolog. kérdésem, h tudnál-e ebben segíteni? anno Elekesét akartam de mostmár inkább Hozó mez kéne.
@Endi86: idén a Madonna stúdió a támogatójuk szerintem e-mailban vagy telefonon lenne érdemes Őket megkeresned :)
www.madonnastudio.hu/referencia/html/30_csikszereda.html
itt meg a főoldal:

www.madonnastudio.hu/madonna_shop/shop.html
@Endi86: Az SC mostani meze kellene? Minek kell neked retro mez? :) En amugy HC-s vagyok, de ha megkersz ra, bemegyek es veszek egyet az uzletukben.
@Thomas_AV: Fehérváron minden Ebel meccsen készséggel állnak még a szezon végéig rendelkezésre a Fan Shopban is az eladók :) (ott tuti nem lesz rögtön SC mez , de a személyes megbeszélés ez ügyben tuti)
amúgy én a 8. sálamat veszem meg idén, annyit elcserélgettem már más csapatok szurkolóival :)
@csatoimi: :) igen a mostani SC mez kéne (persze ha nem sértődsz meg). :) mennyibe kerülne?

@Thomas_AV: fontos h csíkszeredából legyen.... ;)
@csatoimi: SC retró mez :) ez sejtet valamit a nagy bejelentésig ;)
na de a türelem, söröket terem! (ahogy olvasgattam a kommenteket visszamenőleg a posztokban:) )
@Thomas_AV: jesszus, én már legalább 2 éve ígérgetem fehérvári ismerőseimnek, h 1x elmegyek ebel meccsre.... :) még a hazai (DAB) meccsekre sem tudok kijárni, mivel szegeden járok egyetemre és ritkán járok haza. :(
@Endi86: Nem tudom, de megnezem holnap. Miert pont Hozo? Jobbat nem kaptal? :)
@Thomas_AV: Nem, dehogy. :) Nekik most jo csapatuk van, ilyenkor nem jonnek egyesulni. :)
@csatoimi: egy régebbi román bajnoki döntő csíkszeredai meccsén Hózó lőtt egy olyan gólt ami után az SC fórumon napokig emlegették azt a találatot. :) vmint a hétvégén tetszett a játéka....
@csatoimi: egy régebbi román bajnoki döntő csíkszeredai meccsén Hózó lőtt egy olyan gólt ami után az SC fórumon napokig emlegették azt a találatot. :) vmint a hétvégén tetszett a játéka....
@Endi86: Ez mar nem az a Hozo. Az nekem is baratom volt. Biztos, hogy hetvegen ott voltal a meccseken? :)
@Endi86: Nem hiaba van 5 bajnoki cime s meg sok mas erme... Az egy dolog, hogy nem olyan mint 3-4 eve, de most se szarik be es nem rossz. Tavaly is lott Gyergyonak felpalyan tulrol, Hricinanak fel a rovid vinklibe.
@Endi86: Basszus, beugrott, hogy mi tetszett Hozo jatekaban a hetvegen. Hisz o uttette a gyoztes golotokat. Majdnem megvezettel :)
@csatoimi: hm, az h most nem lőtt nekünk gólt, vagy nem adott gólpasszt nem jelenti azt h nem jó játékos.... :)

@rmad: "vinklibe" -> na ezt szeretem bennetek Székelyekben. egy kis székely nyelvlecke.... eddig csak azt tudtam, h az árdé=paprika (ugye?!). :)
szekely nyelvlecke a legjobb :)
lofasz. s estifeny :D
@Endi86: amugy utalom a romanbol jott szavakat, pl arde, gogos stb. a murok az elmegy a tobbi nem, de valahogy csak deszkurkalodunk:))
@rmad: ohjaj bocsássatok meg! azt nem tudtam, h a románból szedtétek át... nem is mondom többet. :)
Egy kivándorolt székely átmegy Ausztriábol Sopronba vásárolni a piacra.
Kér az elárusitotol árdét,fuszujkát,gogost,vénetét,és hasonlo dolgokat,persze ezeket a kifejezéseket nem ismerte az elado. A végén amikor fizetni kellett megkérdezte az asszonyt: asszonyom mit akar ebböl késziteni?Az asszony:zakuszkát.Elárusito:az meg mi?Asszony.ne izgassa magát ha kész lesz hozok egy borkánnal aztán megtudja:))
Ez igaz történet
@kapusLaci: ez nagyon jo volt :D 10*
@kapusLaci: ez is igaz történet:
Flinta, Egerben, egy vendéglőben igy próbált rendelni a pincérlánytól:
-micss van?
-az mi?
-flekken van?
-????
-kájzer?
-???
:-)))
süti beállítások módosítása