Háromszor vezetett a Sapa Fehérvár AV19 az Olimpija Ljubljana ellen, mégis csak egy pont jött össze a végén. Nagy lendülettel kezdtünk, Vaszjunyin megszerezte első gólját a szezonban, úgy nézett ki, letaroljuk a riválist, de összeszedték magukat a szlovénok, egyenlítettek. A második harmadban nem esett gól, a szünetben viszont le kellett cserélni a sérült Satosaari kapust. A csereként beállt Hetényi Zoltán hiába védett jól, balszerencsés gólokat kapott, ráadásul a hosszabbítás is azon ment el, hogy magas bot miatt kiállították, ez eléggé megviselte, 3-4. A további eredmények: Vienna–Medvescak 5-1, Villach–Jesenice 5-3, Linz–Salzburg 3-2, Klagenfurt–Salzburg 3-2.
Fehérvár–Olimpija Ljubljana 3-4
2009.10.06. 21:44 D. Gromov
155 komment
Címkék: fehérvár ebel
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
norbikimi0217 2009.10.06. 21:51:12
Gabear 2009.10.06. 21:55:21
És balszerencsénk is volt. Legközelebb megint nekünk lesz szerencsénk!
Hajrá Volán!!!
Szoljanka 2009.10.06. 21:57:32
Vagy van Dead Bull 2 is...? :)
veghist 2009.10.06. 22:04:20
bravo_lima 2009.10.06. 22:04:21
waldy71 2009.10.06. 22:05:27
Nem értettem Hete kijövetelét ,és korongtartását.
Mi történt Sátorosi Tomival ,hogy nem ő fejezte be a meccset?
Metal_Storm 2009.10.06. 22:06:13
ott ücsörög a padon, bedobják és védeni kell...
a kiállítás butaság volt, de ne kenjünk mindent rá most
ha 1-el több gólt ütöttek volna a fiúk, akkor nincs hosszabbítás
Metal_Storm 2009.10.06. 22:06:53
Dreamliner25 2009.10.06. 22:06:55
Vincenzo90 2009.10.06. 22:07:50
Rex · http://albavolanesen.blog.hu/ 2009.10.06. 22:08:04
advocatusdiaboli 2009.10.06. 22:08:47
Lazlee 2009.10.06. 22:09:41
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2009.10.06. 22:11:18
Rex · http://albavolanesen.blog.hu/ 2009.10.06. 22:12:19
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2009.10.06. 22:12:49
orion66 2009.10.06. 22:18:13
Mihály viszont szenzációs! :)
ifjvit · http://hockey.powerplaymanager.com/hu/online-jegkorong-menedzser-jatek.html 2009.10.06. 22:18:52
Dany 2009.10.06. 22:20:16
Jól néztem, hogy kb. dupla dvd a Zágráb elleni,nagyon jó,hogy feltöltöd, csak kicsit nagy,leszedni is.
bobitomi 2009.10.06. 22:20:31
FAN:nagy voltál,csak keveset voltál jégen,itt is hiányzott a meccsrutin!:-))))
bravo_lima 2009.10.06. 22:23:44
DominiKing 2009.10.06. 22:26:46
A meccsről pedig csak annyit, be kell lőni a helyzeteket!
Horiko 2009.10.06. 22:29:59
Szerencse hogy a másik szlovén és horvát alakulat pontot sem szerzett, így talán nem annyira bosszantó a vereség.
Hetényi mozdulatában szerintem nem volt szándékosság. Sajnálom mert nem védetik, így nehéz fejlődni, rutint szerezni. Jó kapus ő, csak még rutint kell szereznie. Fel a fejjel!
Hajrá Volán!
nyilasjegyű 2009.10.06. 22:30:52
Akkor hozzáképest hol van Hete hibája???/ ha egyáltalán hibázott-e ??.....
check 2009.10.06. 22:34:31
Nem fog emelkedni a népszerűségi indexem, de szerintem a spori jól fújt, következetes volt és kellően toleráns is (Sofron-eset). Hetényi kiállítása megadható volt ott volt a bárd. Mondjuk azt valaki megmagyarázhatná minek tartogatta annyi ideig a korongot a kapu mögött, különösen ha látja, hogy nem csapattárs ér oda először. Szerintem itt kezdődött a probléma. Ami utána történt előfordul.
Sofronból viszont előtört a valódi énje, komolyan nem értem mit keres abban a csapatban. Szerintem örülhet, hogy a vonalbírók nem engedték, hogy sportszerűséget verjenek bele és hogy megúszta a bottal történt akcióját mezei 2 perccel.
solarys 2009.10.06. 22:34:41
A mecs biztatóan kezdődött, de már megint elkerülhető gólokat kaptunk (mint a Zágráb ellen). Hete szerintem nem akarta szándékosan megütni a szlovént, ő persze eljátszotta, a bíró pedig megette. Mihály és Palkó egyre ütősebb duót alkot, csak így tovább!
Lazlee 2009.10.06. 22:40:29
annyit finomítottam a zágrábin, hogy a 3.+ot a egyik dvd.
ja és még annyi, hogy xvidbe nem rakom át, sorry.
AVfan 2009.10.06. 22:44:06
AVfan 2009.10.06. 22:45:10
Horiko 2009.10.06. 22:48:40
Összességében azért nem játszottunk rosszul.
AVfan 2009.10.06. 22:50:27
norcyka20 2009.10.06. 22:52:00
AVfan 2009.10.06. 22:53:12
munkagep 2009.10.06. 22:56:02
check 2009.10.06. 22:58:39
miki78 2009.10.06. 23:03:47
Nem volt szép játék, de ez egy megnyert meccs volt.. Kár, hogy ez lett a vége. Sajnos Zoli se védte be magát a csapatba..
norcyka20 2009.10.06. 23:06:49
Sporikról meg annyit, hogy nem egy-kettő orbitális szar fújásuk volt.
norbikimi0217 2009.10.06. 23:09:10
check 2009.10.06. 23:10:19
AVfan 2009.10.06. 23:11:38
miki78 2009.10.06. 23:11:48
check 2009.10.06. 23:13:04
fehérváricsabi 2009.10.06. 23:14:27
Sokan sajnálták Hetét.hát én meg Palkóék sorát sajnáltam.mindhárom gól ők lőtték és egy ostobaság miatt elment a meccs.Mert hetényi kikorizása és ott tökölése az volt.
norcyka20 2009.10.06. 23:15:34
miki78 2009.10.06. 23:15:35
EisHockey 2009.10.06. 23:16:37
Már előre félek, ha emberelőnyben vagyunk, mert általában elbénázzuk....de az emberhátránytól is félek, mert azt meg belövik az ellenfelek./ Bár ma majdnem mi lőttünk hátrányból gólt, sajna nem jött össze./
Rengeteg az ELRONTOTT PASSZ!
A védőink meg rohanhatnak vissza, mert a csatár eladta a korongot....ma így kaptuk a 2. gólt!
Lelkesedés volt, meg akarat is, de az összpontosítás nem igen ment.
Csodálatos volt az első gólunk! Árpi kivárt 1 ütemet és addigra odaért Vaszjunyin!
Zolika! Fel a fejjel!
beth01 2009.10.06. 23:18:13
@check: Sofival kapcsolatban, hozzászólásod elég érdekes. A tavalyi erő-benő játéka nem tetszett, de az idei szezonban nagyon sokat változott, taktikus játékos lett és nagyon gyors. Biztos sokan nem értenek velem egyet, de szerintem a fiatal sorból ebben a szezonban eddig ő tudott valamit felmutatni, reméljük ez azért javulni fog. A verekedésről meg annyit amig a közönség skandálja a nevét utána, nincs miért megszólni.
Hetét sajnálom, de ez a második számú kapusok sorsa. Kiélezett meccseken nehéz felküldeni a második számú kapust, sima meccsből meg mostanában nem sok volt. Tény kispadon nem lehet fejlődni, de ott is kell valakinek ülni.
@Horiko: Alig néhány kommenttel ezelőtt írtam, hogy Vas J. nem az igazi, mindjárt utána lőtt egy gólt, de azért az egyenletes jó teljesítmény kicsit túlzás szerintem, most a csapatban igen kevesen mondhatják ezt el magukról, sajna. Reméljük, amikor kell, többen hozzák majd a tőlük elvárható egyenletes jó teljesítményt. Addig is HAJRÁ SAPA FEHÁRVÁR ALBA VOLÁN 19!!!!
check 2009.10.06. 23:20:00
Nagyon szomorú lennék, ha ő meghatározója lenne a magyar jégkorongnak.
check 2009.10.06. 23:21:59
norcyka20 2009.10.06. 23:23:46
norcyka20 2009.10.06. 23:24:53
beth01 2009.10.06. 23:27:39
facsipesz 2009.10.06. 23:29:44
Kegyetlen a kapussors. Ennél már csak a másodkapussors kegyetlenebb...
check 2009.10.06. 23:35:59
check 2009.10.06. 23:36:53
Horiko 2009.10.06. 23:42:46
DominiKing 2009.10.06. 23:44:46
A meccs meg élvezhető volt. Most valóban a szerencse nem állt mellénk, de volt már részünk benne, ebben az idényben.
hutyuru 2009.10.06. 23:52:58
Palko a jatek vegen ahogy beszelt ismet bebizonyitotta ,hogy egy nagy klasszis.
Mihaly Arpi fantasztikus volt .
doma11 2009.10.06. 23:57:47
Hetényi hibázott a kapu mögött, ez benne van, ettől még jó kapus, kell majd neki a meccsrutin.
Első sor rendben,sőt, nagyon jó, azonban a Feketétől,ill. a Peterditől jobb, aktívabb játékot várnék, valahogy a második sorunk csatárai méretre is kicsinek tűnnek, lehet, hogy érdemesebb lenne kissé megvariállni ezt.
Sofron idén gyors, ami nagyon sokat számít ebben a ligában(is), aktív, jól játszik, de én is úgy láttam, hogy a háttal álló játékosnak esett neki, tetejében a bottal, ez nem elfogadható, de majd későbbiekben ez korrigálható lesz a részéről, hogy ilyen ne legyen.(persze kérdés, hogy előtte mi történhetett, hogy igy nekiment az ellenfélnek)
facsipesz 2009.10.07. 00:00:27
2009.10.07. 06:53:52
-Egyetértek azzal, aki azt mondja az Olimpija többet tett a győzelemért. Szerintem jogosan vitték el a 2 pontot, mert a 3. gól amit kaptak (Banham öngólja ami ugye Mihály nevére lett írva) az demoralizáló, és ennek ellenére fel tudtak állni. Mi görcsösen nyomtuk, már az alső egyenlítő gól után, de addig sziporkáztunk.
-Sofi, szerintem is tetű módon vágta hátba a gyereket. Ez közel sem az a szimpatikus csibészség mint amit tavaly Martztől láttunk, vártam a megtorlását, de azért picit örülök is, hogy ennyivel megúszta. Talán tanul belőle. Örüljön neki, hogy nem Tazvelj kolléga nevelte meg, erről beszúrtam a kedvenc linkem:
www.youtube.com/watch?v=rmOHp91HRUI&feature=related
- A 3. gól után be kellett volna húzni a győzelmet. Szerintem nem Hetén ment el a meccs, hanem a rutintalanságunkon, mert 3x nem tudtunk élni az egygólos előnyünkkel...
- Végül "Matyi" barátom, köszönöm a könnyfakasztó piruettet a büntető padnál, úgy estél össze mint a kecske a napon :D
Hajrá Volán!
2009.10.07. 06:56:36
Farsi 2009.10.07. 07:29:34
Szerintem az első soros védönknek kéne összeszedni magát , aki a Zagrab elleni meccsen is csak -1 retudta hozzni magát. Ma is gólok multak rajta.
kapusLaci 2009.10.07. 07:41:25
Viszont a Volán vezetösége elgondolkodhatna hogy legalább hetente egyszer 1 orára hozzon egy jo kapusedzöt,ez nagyon fontos lenne.
Hete fel a fejjel,rendbe lesz minden!!!
PMilan83 2009.10.07. 07:57:19
PMilan83 2009.10.07. 08:02:38
alpec 2009.10.07. 08:22:53
Az emberelőnyös játékunk sírás, mindenki elveszti ezt a képességét, amint Volán mezt ölt? - én még jó volános emberelőnyös játékot soha, egyik szezonban sem láttam, tökmind1, hogy épp ki játszott nálunk.
Hajrá, előre, Grazban nem lesz egyszerű!
Sityusz 2009.10.07. 08:42:02
Palkó,Árpi nagyon veszélyes együtt..és hát Árpi ahogy korongért megy ill. korongot tart az sem piskóta.
Sofi hátúlról ütését én is láttam.Nem értem.Ilyet nem lehet csinálni...gyors és erős az tény de a meggondolatlansága sokszor kiállítást ér..Tegnap ha 5 percet kap sem szólhattunk volna semmit.Ott állt a bíró vele szembe...
Hetét nem lehet hibáztatni.
A Kovács Csabis sor egyenlőre max. eredményt tart.
Grazban úgy kell játszani mint az első kapott gólig..és akkor van keresni való.
Hajrá SAPA FEHÉRVÁR AV19!!
Győzni keeell..
Pierre 2009.10.07. 08:45:04
Jó hatással voltak rá a Palkóék.
Szanee · http://www.bluebrothers.eu/ 2009.10.07. 08:48:57
bakker81 2009.10.07. 08:51:48
Hetényit bántani,hogy miatta ment el a meccs az pedig egy baromság.Hidegen beállt,jól védett.Minden kapus aki hátulról jön vissza ,így teszi magaelé a botot.Tisztán látszott .hogy a ljubjanai belerohant az ütőjébe,még csak kiállítás sem volt.
drukker60 2009.10.07. 08:55:54
Az ütés az tény, de mivel pont előttünk volt,(szerintem) nemvolt szándékos, mivel a háta mögül húzta a botot előre és így ütötte hátba a madarat, ami utána volt azért egyébként (ismét szerintem) kb. 200 meccses eltiltást kaptunk volna. Miért is? 1. A csávó kb. 5 méterről érkezett hátulról, ledobott kesztyűvel, ergo végleges!!!!
2. verekedést kezdeményezett, ergo, végleges!!!!
Mi lett belőle, emberhátrányban játszottunk, na ez is véleményes. Nem azt mondom, hogy nem ért 2+2 kettő percet, de ezzel a körítéssel azért más a gyerek fekvése.
@miki78: Továbbmegyek, mi a túróért volt a pályán, mert hogy a leggyengébb volt tegnap (és meccsek óta). Ugyanakkor a Hegyi ül, illetve támaszkodik a padon. Ezt a "teljesítményt", bármikor, bemelegítés nélkül is tudja bármelyik juniorunk is, ettől jóval kevesebb pénzért.
Az unott arcal eladott korongjaitól szétdurran az agyam, a legrosszabb bulizo mióta meccsre járok és mégis odaáll.
Tudom, hogy a legelvetemültebb dolog amikor a sajátjainkat szidjuk, de már régóta forr bennem ez. Idejött kitölteni egy űrt, de ehelyett még nagyobb luk tátong a csapatban!!!
ui.: Nem fogok vitázni senkivel, ezt mind a felindultság íratja velem, hátha megváltozik a véleményem...............
kapusLaci 2009.10.07. 08:58:38
bakker81 2009.10.07. 09:02:09
kapusLaci 2009.10.07. 09:04:58
Nem akarom ezzel Levit blamálni,szerintem nagyon jo kapus,sok meccset hozott már,és örülök hogy a DEL-ben is egyre jobb formába lendül.
De amint Te is mondtad kellene hagyni meccseken is bemutatkozni a kis Hetét!
váradi 2009.10.07. 09:21:33
Bertuzzi 2009.10.07. 09:29:51
Pierre 2009.10.07. 09:39:20
Tulajdonképpen az ő helyére (is) keresik a játékost.
Szekig 2009.10.07. 09:39:33
Hiaba lovunk sokat, ha azok nem jol helyezettek. Ilyen helyzet kihasznaltsag mellett, sokszor fog bukni a csapat, mert ez igy nem jo, be KELL utni kulonben az ellen uti be. Igy is tortent most is. Az emberelonyoket is ki kell sokkal nagyobb szazalekban hasznalni. Kicsit az volt a benyomasom, hogy egy-egy mozzanat utan elvesztettuk a fonalat es oszze-vissza koriztunk percekig. Erre figyelni kell.
Most pedig lehet sokan megharagszanak, de azt kell mondanom, hogy Hetet el kell adni egy masik csapatnak, akar mol ligasnak is, hogy elso szamu kapus legyen. Kell neki a sok meccs, hogy fejlodni tudjon. Mostanaban emiatt rosszabul is megy neki. A kispadra egy idosebb kapus kell, aki mar kelloen magas szintre fejlodott, esetleg mar levezet. Egy fiatal kapusnak tobbet erhet, egy (akar gyengebb csapatnal is) elso szerep, minthogy egy eros csapatnal, eros bajnoksagban kispados legyen.
Osszesegeben igy lattam. Lessz meg ez jobb is.
csatoimi 2009.10.07. 09:52:49
[Roller] 2009.10.07. 09:58:56
@váradi: Nagyon remélem, hogy ez tényleg igaz. Kell még egy jó center.
Tegnap kellemes csalódás volt Artyom játéka. Nem csak a gól miatt. Eddig alig lehetett észrevenni, hogy ott van. Most meg jól mozgott, támadt és elég jól megtalálta a helyét Pire és Palkó között.
Szanee · http://www.bluebrothers.eu/ 2009.10.07. 10:01:26
voli 2009.10.07. 10:05:28
A nagy igazolások semmit sem mutatnak!
Tegnap este szurkoló elöttünk biztat: Szedd már össze magad Lada! Válasz Ladányitól a mérkőzésre nagyban koncentrálva "anyád picsáját"
Jobb lenne ha tényleg összekapná magát, mert eddig nagyon halovány!!
váradi 2009.10.07. 10:17:19
[Roller] 2009.10.07. 10:21:55
exL:1 2009.10.07. 10:23:13
már passzolni is megtanult.Hetényi Zoli rejtély számomra,olyan mintha visszafejlődött volna.Első ebel szezon hajrájában,mikor végre ő védett bravúrt bravúrra halmozott , nemcsoda hogy a válogatott 2ik.számú kapusa lett fiatal kora ellenére.Múlt szezonban nem sok lehetőséget kapott Szuper mellett,ha védett is ,háááátt. no comment.Tegnap mikor beállt,( kaptam pár smst ismerősöktöl ,hogy ajjaj ,game over)volt pár jó védése,de látszott rajt hogy ideges és kissé bizonytalan. Amit a hosszabításban művelt a kapu mögött amiből a kiállítás ,és a gól lett,a bizonytalanság számlájára írható.Igaz nem lehetett kellemes tv s meccsen beállni szinte nulla bemelegítéssel,egy fáradt védelemmel a kapuja előtt.Remélem Satosaari húzódása nem vészes,és tudja vállalni a következő meccseket,mert hihetetlen stabilitást ad a csapatnak a bravúrjaival.
miki78 2009.10.07. 10:25:17
De, hogy védekezni betenni hosszabbításban, ez óriási edzői hiba volt.
Hetéről meg még annyi, hogy Saatosari nagyon jó kapus, nehéz lesz Zolinak első számú kapusnak lennie. De azon talán érdemes elgondolkodni, hogy ki fog a válogatottban védeni?
Szuper se véd rendszeresen, Hete meg szinte soha..
KCs 2009.10.07. 10:29:03
AVfan 2009.10.07. 10:42:21
De mi lesz a fiatalítással?
Szekig 2009.10.07. 10:44:54
Nos szerintem nincs gond vele csak igy nem tud fejlodni, s az o koraban a meccs rutin megszerzese fontos lenne. Az pedig, hogy egy adott vereseget hogyan dolgoz fel, azt pedig neki kell sajat magaval rendeznie. Valoszinuleg fejben meg tobbet kell erosodnie, hogy kivalo kapus legyen belole.
Ez az en velemenyem, es nem mervado. :)
benö51 2009.10.07. 10:59:16
[Roller] 2009.10.07. 11:05:44
brunzwik 2009.10.07. 11:16:44
Respect.
Aki Hetét hibáztatja az nem ért a jégkoronghoz.
Nulla lehetőségel mit vártok???
Hol a fiatalitás???
Amúgy az már bemelegítéskor is látszott, hogy nem múlt el nyom nélkül a hosszú utazás. Én ezt egyszerűen a fáradtság számlájára írom, senkit nem hibáztatva.
Azaz csak egy valakit az edzőt. Aki az amúgy is fáradt játékosokkal visszaáll 3 sorra, és nem az egész meccsen gyengébben szereplő Ladányi féle sort ülteti le hanem az örökmozgó fiatalokat..
És igen azokkal is egyetértek ha már ott ülnek a padon a fiataloka kkor nem lehetne játszatni is őket??
Szegény BAlu és Toki ha igy folytatják teljesen elfogynak a szezon felére, ennyit nem lehet büntetlenül a jégen tölteni.. És még valaki csodálkozik, ha becsúszik 1-2 hiba.. Próbálja csak meg helyettük milyen is ez..
És igen azokkal is egyetértek akik azt mondják, hogy miért nem sikerült még megtalálni a megfelelő sorokat????, ha erre nem képes az edző akkor nem alkalmas a feladatára..
NA mindegy is..
Inkább nem irom le amit gondolok..
Üdv:Zoli
brunzwik 2009.10.07. 11:19:18
És csak örülhetünk, hogy nem véglegest kapott és utána meg eltiltást..
Nem volt szép mozdulat, de ettől számomra még nem lett rosszabb játékos ő az egyik kedvencem.
yeti2 2009.10.07. 11:26:04
Raon 2009.10.07. 11:26:28
Sofiról nagyon gyorsan le lehet szállni! Azzal semmi baj, ha valaki leírja a véleményét, meg azzal sem, ha valakinek nem tetszik x játékos x játéka, de legyen már egy kis esze annak, aki leír jól hangzó dolgokat anélkül, hogy utánanézne a tényeknek?
Sofi rengeteget szabálytalankodik feleslegesen? Tényleg? Nézzük csak meg az idei kiállításlistánkat:
Tokaji 18
Horváth 14
Palko 12
Jobb 12
Sofi 12
Benk 12
Ondre 12
Ackerström 10
... stb.
Sofi ezzel a brutálisan szabálytalan játékkal 48. az EBEL-ben, igaz és tény, kilenc meccs alatt kapta ezt a HAT két percet. A tegnapival együtt. Na ez aztán rettentő sok ám, igazatok van...
Tény, hogy a játéka erőhokira épül, és az is tény, hogy folyamatosan fejlődnie kell, hogy ezt minél jobban, minél szabályosabban csinálja - de az is tény, hogy a magyar fiatalok között ritkán látható (ha nem egyedülálló) lendülettel és akarattal darálja végig a meccseket, még ha rossz formában van, akkor is! Ha valaki nem érti, hogy ez mitől ritka kincs, azzal szerintem nem érdemes jégkorongról beszélni!
Úgy bírom, milyen könnyen elfelejtették itt sokan, hogy a tavalyi szezonban, amikor a jócskán túlterhelt első két sorunk már a harmincadik percben a seggén szedte a levegőt, nem egy, nem kettő meccset kizárólag azért tudtunk megfordítani, mert a fiatal sorunk ezzel az erőhokival egyszerűen lebontotta az ellenfelet. Sokszor ez csak a játékban, mezőnyfölényben, a nyomásban nyilvánult meg, de nem egy, nem kettő esetben ők lőtték a gólokat is. Az ikreket leszámítva a Volánnak még soha nem volt ilyen szinten reményteljes fiatal sora.
A tegnapi esettel kapcsolatban egyébként igaz, hogy Sofi barbár módon ütővel ütött - és ezért járt a retorzió. Viszont a bírók szerintem óriásit hibáztak, mert a gyerek is hátulról kezdte el ütni Sofit, aki nem ütött vissza, csak védekezett, így elé egyoldalú volt a bunyó. Erre kihozták a bírók, hogy +2 perc Sofinak, a verekedésért meg egyenlő arányban 2+2. Ez azért baromság, mert ennek az ítéletnek az a konklúziója, hogy ha valaki olyat tesz, mint Sofi, nyugodtan le lehet verni, ezért nem jár különösebb retorzió! Sofinak több kiállítást kellett volna kapnia a barbárkodásért, a szlovénnek meg a verekedésért, ez így lett volna korrekt!
@check: bravó ember, te aztán tudsz korrekten írni! Látom a gépelés megy, de érvelni ésszel kellene, abból meg neked úgy látszik kevés van...
Azzal semmi baj, hogy neked nem tetszik Sofron játéka, de az ilyen pitiáner okoskodás ("előtört az igazi énje") láttán az ember csak elnézően mosolyog, hogy jól van csimota, nyomás vissza homokozni. Ha a kellő tisztelettel és korrektséggel akarnál eszmét cserélni, akkor lehetne miről beszélnünk, de ez így eddig csak rólad szól, nem a témáról!
Raon 2009.10.07. 11:33:07
Egyébként szerintem ha az első gól után nem szórakozzuk el a helyzeteinket, és ütünk még egyet (de ez igaz a harmadik utáni időszakra is), akkor a Ljubjana megrogyott volna, és kalap kabát. Mi hoztuk fel őket azzal, hogy megérezték, lehet esélyük - és ez megbosszulta magát. Összességében gratulálni kell az ellenfélnek, különösen a kapusuk nagyon sokat tett azért, hogy győzhessenek.
brunzwik 2009.10.07. 11:33:48
Mert csak felhúztam volna magam.
2009.10.07. 11:40:13
Horváth Balut is szerettem nézni amikor bunyózott, de megtanulta, hogy nem célravezető. (biztos nem felejtette el a másik énjét, csak uralkodik rajta)
Én díjazom Sofi lelkességét, de a többit nem, ahogy a bírók sem. Az egyenlő mérce boncolgatása pedig valós probléma lehet, de úgy gondolom, hogy ehhez az elmúlt 2 évben már igenis fel kellett volna nőni. Akár lobbi szinten, akár mentálisan, mert az osztrákok köszönik szépen, de nem változnak meg egy csapat kedvéért.
Raon 2009.10.07. 11:56:33
Tegnap is a Ljubjanai védők sokszor kaszáltak nagy lendülettel, semmi, a csatáraikat meg rendre kiküldték valami röhejes indokkal... Szabályok szerint ez persze biztos jogos, kérdés, milyne lesz ettől a játék, ha ez így marad. Erről talán Kcs tudna többet mondani.
A lényeg: nem Sofi az egyetlen, aki azzal a gonddal küzd, hogy az erőjátéka idén több kiállítást ér.
Raon 2009.10.07. 11:58:31
Akarommondani - hiába csinálja fegyelmezettebben, mint tavaly, a kiállítások ugyanúgy megvannak.
ifjvit · http://hockey.powerplaymanager.com/hu/online-jegkorong-menedzser-jatek.html 2009.10.07. 12:00:06
KCs 2009.10.07. 12:18:04
check 2009.10.07. 12:23:30
Sajnálatos, hogy Sofron eddigi látszólagos fegyelmezettsége eddig tartott csak, de azt gondolom, hogy valahol ez a realitás vele kapcsolatban. Nem kell azt hinni, hogy utaznak rá a jv-k (sőt, tegnap kifejezetten vékonyan kapott), egyszerűen tudomásul kell venni, hogy ezt a játékstílust így tudja játszani, és ennek megvan az ára. Az egy elgondolkodtató dolog, hogy ezzel együtt bár Fehérváron nagy kedvenc, Cortinának 2 VB-n sem kellett (korábban is céloztam már rá).
Nem kell, hogy egyetértsünk, de azt hiszem azt elvárhatom, hogy ha megszólítasz, akkor azt annyi tisztelettel tedd, amennyit te kapsz tőlem. Még mielőtt megint előveszed a Sofronnal kapcsolatos hsz-mat, az a VÉLEMÉNYEM, nem pedig sértegetés, ellentétben a te hsz-ban leírtakkal...
mindighc 2009.10.07. 12:29:02
hajra Pire csak igy tovabb.
brunzwik 2009.10.07. 12:37:10
norcyka20 2009.10.07. 12:44:09
Raon 2009.10.07. 12:54:24
> Megértem, hogy nem tetszik, amit írtam, de azt gondolom, hogy a személyeskedés nem célravezető.
Ebben teljesen egyetértek. De ha nem gond, akkor nálam ugyanígy értelmetlen személyeskedésnek számít az is, ha sokak kedvenc játékosát valaki a szubjektív vélemény álcájába csomagolva leagyatlanazza, rendben?
> Igenis azt gondolom, hogy a tegnapi meccsen Sofron az igazi önmagát adta, legyen az akármilyen.
Tényleg nem szeretnék kötekedni, de azért ezt spirituszban kellene mutogatni... Mit akartál ezzel mondani? Ennek így semmi értelme.
> Nekem ez a véleményem a dolog kapcsán, és nem egyetlen meccsen láttam.
Értem én ezt, de ezen az alapon nekem meg pl. az lenne a véleményem az itt lévő bejegyzéseidről, hogy nem normális, aki ilyet le tud írni - ezt mégsem írom le. Vagy ha pl. bemegyek egy szállodába, és nem tetszik, amit ott látok, attól még nem érzem feljogosítva magam arra, hogy az aulába fingjak egy nagyot.
> Nem nagyon értem, hogy ezért miért kell engem sértegetni, bár lepereg rólam.
Lásd fentebb. Egyébként meg dehogy pereg le - ha így lenne, nem így válaszoltál volna egy ilyen nyilvánvaló csapdára, mint amilyet írtam. :)
> Sajnálatos, hogy Sofron eddigi látszólagos fegyelmezettsége eddig tartott csak
Ennek megint mi értelme van? Volt egy csúnya jelenet, amelynek nyilván oka volt, és pont. Miért az az alapállásod, hogy Sofi egy hőzöngő barbár, aki csak eddig tudta visszafogni magát?
> Nem kell azt hinni, hogy utaznak rá a jv-k (sőt, tegnap kifejezetten vékonyan kapott),
Én ilyet sehol nem írtam. Ellenben pl. írtam az idei játékvezetéssel kapcsolatban, érdekelne a véleményed, te hogy látod.
> egyszerűen tudomásul kell venni, hogy ezt a játékstílust így tudja játszani, és ennek megvan az ára.
Ezzel alapban egyetértenék, ha a leírt szövegből nem az jönne át, hogy te az ütővel barbárkodásra is gondolhattad ezt. Továbbvitt gondolat, továbbvitt tárgy... biztos ezt akartad sugallni?
> Az egy elgondolkodtató dolog, hogy ezzel együtt bár Fehérváron nagy kedvenc, Cortinának 2 VB-n sem kellett (korábban is céloztam már rá).
Részben igazat adok, már akkoriban írtam, hogy Sofinak fegyelmezettségben javulnia kell a stabil válogatottsághoz. Emellett azért ez csak a Te véleményed - és az igazság az, hogy Cortinának egy extrán jól védekező ember kellett a negyedik sorba, és ez Benk volt, nem Sofi. Sofi tehát nem kizálag a saját hülyesége miatt nem lett Cortina csapatának tagja, hanem azért is, mert Cortina kitalált egy játékrendszert, amelybe ő nem fért bele (bármilyen jó is volt támadásban).
> Nem kell, hogy egyetértsünk, de azt hiszem azt elvárhatom, hogy ha megszólítasz, akkor azt annyi tisztelettel tedd, amennyit te kapsz tőlem.
Nem kell, hogy egyetértsünk, de azt hiszem azt joggal elvárhatja bárki, hogy ha kritizálsz másokat, azt annyi tisztelettel tedd, amennyit elvársz magad is.
> Még mielőtt megint előveszed a Sofronnal kapcsolatos hsz-mat, az a VÉLEMÉNYEM, nem pedig sértegetés, ellentétben a te hsz-ban leírtakkal...
Na jó, de a VÉLEMÉNY nem azt jelenti, hogy leírhatsz szabadon bármit, aztán meg sírsz/megsértődsz, ha ennek vannak következményei.
A vélemény tényleg szent és szabad - de ha OLYAN, hogy az másokban visszatetszést kelt, akkor vállald is a következményeit. Ha meg nem akarod, hogy úgy írjanak rólad, ahogy te írsz másokról, akkor fogalmazz korrektebben, ennyi. :)
bakker81 2009.10.07. 12:54:41
Jégkorong= csapatjáték!!! Na ezt kellene tudatosítani Sofi fejében,vagy amit sokszor hallotunk ha a Dunaújváros ellen játszottunk,és még a Kercsó volt az edző!"Addjad a passzot fiam,mert soha nem lessz belőled játékos" Megszívlelendő!!Hiába a lendület ,ha minden kapott korongot elpuffogtat.Komoly helyezkedési problémái vannak a támadásoknál.ezeken a dolgokon kellene változtatni és tényleg jó játékos lehetne.
Mint volt jégkorongozó ezt bátran írhatom ,mégha nem is leszek népszerű!!
Hajrá Volán!!!
Raon 2009.10.07. 12:56:50
KCs 2009.10.07. 12:58:23
csatoimi 2009.10.07. 12:58:29
kör alakú vulkanizált gumi 2009.10.07. 13:03:11
Ez régóta érlelődik bennem,szerintem Budai sokkal jobb,(a vb-óta pipa vagyok,hogy nem kapott lehetőséget),Levi elment.1 kapussal, bármennyire is kiemelkedő nem lehet az EBEL-nek nekiindulni.
Sajnálom Hetényit,de régóta rendszeresen bakizik(ez nem csak meccs hiány) Hajrá AV 19 !
Raon 2009.10.07. 13:04:00
De komolyra fordítva, mert ha hokiztál, biztos jobban értesz nálam ehhez, tényleg érdekel a véleményed.
Ami tény, tavaly a Sofi, Gergő, Gomez trió a szezon közepétől nagyon nagyot alakított. Ahogy én látom, jelenleg nem Sofi helyezkedik rosszul, egyszerűen Gergő nincs a tavalyi formában, illetve bárkit tesznek be melléjük harmadiknak, képtelen hozni ezt a gyors erőhokit. Ezért sokszor azt látni, hogy Sofi egyedül kommandózik a támadóharmadban, a többiek meg ott járnak a kondenzcsík nyomában.
Igazad van abban, hogy ez csapatjáték, és úgy kellene működnie, ahogy írod, de ha Sofi mellett nincsenek társak, nem az a jobb megoldás, ha ő legalább megpróbálja befejezni a támadásokat?
Sajnos valamiért meg lett bontva a tavaly jól működő trió, szerintem ennek isszuk a levét. De ha Kóger Dani játszani fog végre, és egy sorba teszik a három fiatalt (Sofi, Kóger, Gergő), szerintem olyan negyedik sorunk lesz itt, amelyet sokáig fogunk emlegetni! :))
Raon 2009.10.07. 13:07:55
csatoimi 2009.10.07. 13:09:31
bakker81 2009.10.07. 13:21:32
Én azt mondom a fiatalokat az idősebb ,tapasztaltabb játékosok mellé tenném ,hisz a fiatalos lendület,az öregek rutinja többet kihozna minden játékosból.Például a sofit biztos ,hogy a Feketéékkel játszatnám,Nálam a Hegyi kezdő lenne valamelyik baloldalon,a Nagyot a Vas m. helyére tenném.
Sokkal frissebb lenne így a játékunk.
Ez az én véleményem.
kör alakú vulkanizált gumi 2009.10.07. 13:37:45
bojl 2009.10.07. 13:38:09
check 2009.10.07. 13:52:31
Engedtessék meg nekem is, hogy tételesen reagáljak.
-Ebben teljesen egyetértek. De ha nem gond, akkor nálam ugyanígy értelmetlen személyeskedésnek számít az is, ha sokak kedvenc játékosát valaki a szubjektív vélemény álcájába csomagolva leagyatlanazza, rendben?
Én nem agyatlanaztam le Sofront, mindössze céloztam arra, hogy ehhez a játékhoz ész is kell (ahhoz a stílushoz is, amit ő játszik!) és nem úgy tűnik, hogy használná.
-Tényleg nem szeretnék kötekedni, de azért ezt spirituszban kellene mutogatni... Mit akartál ezzel mondani? Ennek így semmi értelme.
Azt, hogy Sofron nem tud lényeges mértékben változni, a játéka és a stílusa is ugyanaz maradt.
-Értem én ezt, de ezen az alapon nekem meg pl. az lenne a véleményem az itt lévő bejegyzéseidről, hogy nem normális, aki ilyet le tud írni - ezt mégsem írom le. ...
Szoktad olvasni a többi hsz-mat is vagy csak ezt az x db-ot, amit ehhez a posthoz követtem el?
-Lásd fentebb. Egyébként meg dehogy pereg le - ha így lenne, nem így válaszoltál volna egy ilyen nyilvánvaló csapdára, mint amilyet írtam. :)
De, lepereg, nem tudok megsértődni. Azonban hajlandó vagyok energiát fektetni abba, hogy vitatkozzunk el egy témán és ezért belesétálok egy ilyen átlátszó csapdába is :). Meg aztán gépelési gyakorlatnak sem rossz :):):).
-Én ilyet sehol nem írtam. Ellenben pl. írtam az idei játékvezetéssel kapcsolatban, érdekelne a véleményed, te hogy látod.
Idézet tőled: " > A lényeg: nem Sofi az egyetlen, aki azzal a gonddal küzd, hogy az erőjátéka idén több kiállítást ér.
Akarommondani - hiába csinálja fegyelmezettebben, mint tavaly, a kiállítások ugyanúgy megvannak."
Ez egyértelműen arra utal, hogy utaznak rá a sporik. A játékvezetéssel kapcsolatban az adott meccshez szoktam írni a véleményem, már amelyiket láttam. A tegnapi pl. szerintem kifejezetten tetszett (fentebb is írtam), kiszámítható, következetes volt a spori és nem restellt támadó harmadbeli büntit i befújni (vendégeknél).
-Ezzel alapban egyetértenék, ha a leírt szövegből nem az jönne át, hogy te az ütővel barbárkodásra is gondolhattad ezt. Továbbvitt gondolat, továbbvitt tárgy... biztos ezt akartad sugallni?
Nem, nem. Ne érts bele olyasmit, ami nyilvánvalóan nincs benne. Én sem állítom, hogy Sofron minden meccsen ütővel esik az ellenfelének, de azt igen, hogy alapvetően fegyelmezetlen és nem tudja használni a képességeit szabályosan, vagy csak kicsit szabálytalanul. Nála az van, ha lebont valakit az sanszosan bünti lesz.
-Részben igazat adok, már akkoriban írtam, hogy Sofinak fegyelmezettségben javulnia kell a stabil válogatottsághoz. Emellett azért ez csak a Te véleményed - és az igazság az, hogy Cortinának egy extrán jól védekező ember kellett a negyedik sorba, és ez Benk volt, nem Sofi. Sofi tehát nem kizálag a saját hülyesége miatt nem lett Cortina csapatának tagja, hanem azért is, mert Cortina kitalált egy játékrendszert, amelybe ő nem fért bele (bármilyen jó is volt támadásban).
Kifejezetten azt gondolom, hogy Cortina a fegyelmezetlensége miatt tartott a beválogatásától. Szerintem egyébként a pozitív tulajdonságai (fizikai erő, lelkesedés) jól jöttek volna a csapatnak, de ezzel a stílussal nem férhetett be a keretbe.
-Nem kell, hogy egyetértsünk, de azt hiszem azt joggal elvárhatja bárki, hogy ha kritizálsz másokat, azt annyi tisztelettel tedd, amennyit elvársz magad is.
Na jó, de a VÉLEMÉNY nem azt jelenti, hogy leírhatsz szabadon bármit, aztán meg sírsz/megsértődsz, ha ennek vannak következményei.
A vélemény tényleg szent és szabad - de ha OLYAN, hogy az másokban visszatetszést kelt, akkor vállald is a következményeit. Ha meg nem akarod, hogy úgy írjanak rólad, ahogy te írsz másokról, akkor fogalmazz korrektebben, ennyi. :)
Én - bármennyire is komoly volt a kritika - azt azzal a tisztelettel írtam, amennyit elvárok magam is. Nem sértegetés volt, hanem vélemény, amelyet így fogalmaztam meg. Egyébként szerinted hogyan kellett volna?
Nem gondolom, hogy bármilyen felháborító, vagy morálisan kétségbe vonható véleményt fogalmaztam volna meg (legfeljebb annyit lehet terhemre felróni, hogy helyenként cinikusan fogalmaztam, ). De ettől ég korrekt hsz volt szerintem. Lehet is vitatni, de akkor a véleményt kell támadni, nem annak megfogalmazóját. Én szoktam vállalni a véleményemet és nem jellemző rám, hogy sírnék vagy megsértődnék, ha azzal nem értenek egyet. Tényleg nem ktekedésként, de én nem írtam úgy Sofronról, ahogy te rólam.
check 2009.10.07. 13:58:43
bojl 2009.10.07. 14:04:31
brunzwik 2009.10.07. 14:18:18
Persze ez csak az ÉN VÉLEMÉNYEM nem kell egyetérteni vele.
De tényleg ankét lesz a héten???
Üdv:Zoli
bojl 2009.10.07. 14:24:19
szeméremajax 2009.10.07. 15:08:39
váradi 2009.10.07. 15:30:32
norcyka20 2009.10.07. 15:34:31
Amúgy úgy értettem az elpattanós részt, hogy Sofiéknak pattan el az agya meccsközben:P De amiket olvastam, olvashattunk Sofiról attól nekem is elpattant az agyam.
bojl 2009.10.07. 15:41:12
nL 2009.10.07. 15:54:09
bojl 2009.10.07. 15:58:37
norcyka20 2009.10.07. 16:00:16
balumaci · http://myspace.com/djbalumaci 2009.10.07. 16:08:59
Most néztem végig a meccset.....
Nem sikerült gólra váltani a helyzeteinket, valamint nem sikerült a védelemnek teljesen helyt állni. Nem Hetényin ment el a meccs hanem a védelmen, illetve annak hiányosságain, amit könyörtelenül kihasznált a szlovén csapat.
Sofi baromira inkorrekt volt, örülhet h ennyivel megúszta, a Palkó-Mihály kettős nagyon érzi egymást,Takuma Sato :-) nagyon jól védett, Hete pedig a tőle telhető legtöbbet kihozta magából, hiszen se meccsrutin( itt egyet értek abban h legalább a MOL meccseken kellene engedni játszani) se bemelegítés nem volt csak egyszerűen hopp bele a mély vízbe.
1 pont itt maradt, sajna nem 3 de ez van ..
HAJRÁ VOLÁN!!!
M.Lac 2009.10.07. 16:15:25
2009.10.07. 16:35:48
Sofi tulajdonképpen ezért kapta (volna) a regulát, amiért viselni is kell a következményeket.
Nos ezt akárhogy is nézzük ezt minden tekintetben megúszta, bár lehet egy-két kiadós pofon nem ártott volna neki nevelő célzatból, mert azért korántsem akkora sztár még... (bár azt nem vonom kétségbe, hogy nagy játékos lehet belőle,pláne ha ésszel is játszik)
Végül ebben biztos egyet értünk: Hajrá Volán :D
hockeymonkey 2009.10.07. 17:22:37
balumaci · http://myspace.com/djbalumaci 2009.10.07. 17:41:06
Köszönöm h szóltál.
jágör68 2009.10.07. 18:52:52
Surdilovics 2009.10.07. 19:03:30
Egy MAGYAR hokicsapat NEMZETKÖZI szinten játszik hétről hétre, látványos játékkal, nagy küzdeni akarással és közben megy a fikázás. Szerintem látványos játékban + eredményben is SZUPER, amit kapunk.
AG 2.0 · http://albertgazda.blog.hu 2009.10.07. 19:15:21
bobitomi 2009.10.07. 19:31:09
Minek jár ki a meccsre olyan ember aki csak a rosszat látja?
Nem kell kijönni és akkor nincs fikázás!
Meg kell próbálni oda állni ,meg lehet mutatni!
Jaaaa én csak szurkoló vagyok mondanák sokan,akkor szurkolj ne fikázz!!!
Akinek nem inge.....akiknek szól,a SZAKÉRTŐKNEK ők vegyék magukra!
bobitomi 2009.10.07. 19:32:15
beth01 2009.10.07. 19:39:50
@check: Már nem nagyon fejteném ki, mivel raon a hozzászólásának első felében nagyjából leírta.
A védelemről azért még annyit, hogy 6x kevesebb munkájuk lenne, a végre néhányan megtanulnák nem eladni a korongot. Miután eladják a korongot lelki nyugalommal nézik végig, hogy a védelem megszakad. Egyébként Balu passzait tanítani kéne, szinte madzagon húzzák, olyan pontos. A be nem lőtt gólokat meg nerajtuk kérjük már számon. Sofiról tényleg utoljára. A büntit megérdemelte, tényleg nem volt szép mozdulat, fiatal meg kell tanulnia uralkodni magán, majd annyi meccsel a lábában, mint Palkó, Balu, Toki stb... valószínűleg ő sem fog ilyet tenni. Szerintem erre a mozdulatára ő sem büszke. @exL:1: Jól megfogalmaztad a lényeget, csak bólogatni tudok rá. HAJRÁ SAPA FEHÁRVÁR ALBA VOLÁN 19!!!!
norcyka20 2009.10.07. 19:41:32
Norbee00 · http://sapafehervarav19.blog.hu/ 2009.10.07. 20:02:25
2009.10.07. 20:08:14
banyszi 2009.10.07. 20:33:09
bobitomi 2009.10.07. 20:37:48
bobitomi 2009.10.07. 20:38:33
KCs 2009.10.07. 20:44:46
Az nem kérdés, hogy ahogy telik az idő, és érik össze a csapat, úgy lesz egyre jobb ő is. El fog jönni az idő, amikor a zsugái tuti ziccert teremtenek, a lövései pedig gólt érnek majd.
Nagyon hosszú még a szezon, és aki kicsit is követte a magyar hoki elmúlt éveit, az aligha kételkedhet benne: Godó a csapat játékát markánsan meghatározó kulcsjátékos lesz, ha igazán belelendül.
banyszi 2009.10.07. 20:48:10
KCs 2009.10.07. 20:56:17
Raon 2009.10.07. 21:06:27
Szerintem ha ezt többen olvasták volna, kicsit másképp látnák Godó dolgait... Egyébként sajnos én is tapasztalom ezt a bizalmatlanságot a nézőtéren, hintem is az igét ellen, amennyire tőlem telik.
Aki meg azt mondja, hogy ez Godó részéről csak diplomácia, azt így élből hadd szereljem le azzal, hogy nem érdekel az emberi rosszindulat, mert Ő nem szokott csak úgy félrebeszélni.
Többiek: megy majd a válasz, de most gyermekidő van. :)
bojl 2009.10.07. 21:19:43
brunzwik 2009.10.07. 21:50:17
Sajnos.
Raon 2009.10.08. 20:59:45
@check: köszi a részletes választ, így már értem a lényeget. Annak örülök, hogy te is tiszteled a játékosokat - de a magam védelmében hadd tegyem ide, hogy ha cinikusan fogalmazol, akkor talán nem olyan szembetűnő ez a tisztelet. :) Mivel nekem csak ezzel volt gondom - és ahogy írtam, ez csak a Sofival kapcsolatos, itteni bejegyzéseidre állt -, azt hiszem, ezt megbeszéltük.
@bojl: és mi volt a lap neve, azt meg tudod mondani? Hátha meg tudom valahonnan szerezni.
@norcyka20: hát jogos, szerencsére mindenki túlélte. .)