Ha az Alba Volán 19-nél megfogalmazott tervek teljesülnek, jó csapat játszhat jó meccseket a következő EBEL-szezonban Fehérváron. Ocskay Gábor sajtótájékoztatón jelentett be fontos dolgokat a mai napon. Úgy gondoltuk, olvasóink szívesen vennék, ha elmélyednénk a részletekben, ezért az esemény után hosszú telefonbeszélgetést folytattunk a szakosztály-igazgatóval. Az alábbiakban nemcsak a részben máris vihart kavart átigazolási kérdésekről beszéltünk, hanem például a hároméves, középtávú tervekről, a szponzorokkal folytatott egyeztetésekről és az EBEL-es tv-közvetítések esélyeiről is. Sok jó hírünk van, kíváncsian, bizakodva várjuk a fejleményeket.
Az új edző és a célok
"Jarmo Tolvanen 1+1 éves szerződést írt alá. Ez azt jelenti, hogy az alapszakasz után, a playoff előtt döntünk arról, közösen folytatjuk-e a következő évben. Kóger István személyében második másodedző érkezik a vezetőedző segítségére, Énekes Lajos mellé. Kóger elsődleges feladata a fizikai felkészítés lesz, emellett az ifjúsági csapatot is rá bízzuk. Mindennek alapfeltétele, hogy meg kell szereznie a szükséges edzői képesítést, el kell kezdenie a tanfolyamot. Tolvanen a héten itt van, találkozik a játékosokkal, elmondja elképzeléseit, a két edzővel is megbeszéli, hogyan folyjon a felkészülés a távollétében. Utána hazautazik, július 15-én tér vissza. Otthon sem pihen, játékosokat néz meg, elsősorban három légiós védő megszerzésére koncentrál. A harmadik szezonunkat kezdjük az EBEL-ben, ezúttal is a nyolc közé, azaz a rájátszásba jutás a célunk."
Régi és új játékosok
"A tavalyi keretből egy játékos sem jelezte eddig, hogy távozni szeretne, még az 5-6 lejárt szerződésű hokis – Szuper, Palkovics, Fekete, Horváth és még néhányan – sem.
Tóth Adrián és Maklári Erik profiszerződést kap. Fodor Szabolcs, Rajz Attila és Hajós Roland átmeneti, szeptember elejéig élő kontraktust ír alá. Ez tavaly is így volt néhány játékosunknál. Hármójuknak a felkészülési mérkőzéseken bizonyítaniuk kell az új edző előtt, hogy a végleges keretben a helyük. A fiatalok közül Balogh Bálinttal és Kovács Viktor Lászlóval is tárgyalni fogunk, őket is szeretnénk megtartani.
Tárgyaltunk Magosi Bálinttal, a dunaújvárosiak csatárával. Szóban megállapodtunk a fiatal játékossal, kijelentette, az Allba Volán 19-ben szeretne játszani a jövőben. Tudjuk, hogy élő szerződése van a Dab.Docler csapatánál, de innentől már a két csapat ügye, hogy megállapodjon a váltás feltételeiről. Ezek a tárgyalások még tartanak.
Szintén tárgyaltunk jó néhány válogatott játékossal, Kóger Dániellel, Ladányi Balázzsal és Vas Mártonnal. Vas Jánossal és Peterdi Imrével még nem, velük csak ezután ülünk le beszélgetni. Természetesen nagyon valószínű, hogy a sok felsorolt hokis közül nem mindenki folytatja Székesfehérváron. De erős magyar magot kívánunk kialakítani, egy bő, 27-28 fős keretet, amelynek a fele hazai fiatal hokis lesz.
Négy-öt külföldiben gondolkodunk, akik közül három védő lesz, egy pedig center. Az sem titok, hogy ez utóbbi terveink szerint Nathan Martz lenne, akit Palkovics Krisztián társaként képzelünk el. A svéd Byströmöt is szeretnénk megtartani.
Jó esély van arra, hogy Mihály Árpád a Volánban folytassa pályafutását. A HC Csíkszereda csatára és menedzsere az erdélyi csapat körüli helyzet miatt valószínűleg távozik. Beszéltem a támadóval, aki nyitott arra a lehetőségre, hogy nálunk folytassa. Tárgyaltam menedzserével, Csató Imrével is, ő is szeretne nekünk segíteni. Nagyon csalódott a HC-nál történtek miatt, szeretnénk, ha együtt tudnánk dolgozni a jövőben. Vele jövő héten tisztázzuk a feltételeket."
A jégcsarnok és a szponzorok
"Fontos elmondani, hogy itt volt Cser-Palkovics András önkormányzati és parlamenti képviselő is. Kinyilvánította, amíg az Alba Volán az EBEL-ben szerepel, a város teljes mellszélességgel a szakosztály mellett áll. Örömét fejezte ki, hogy a jégkorong a város leglátogatottabb sportága, és büszkeséget jelent a székesfehérváriaknak, hogy az A csoportos vb-n tucatnyi játékosunk neve mellett a fehérvári csapat neve szerepelt.
Szó esett a három szakaszból álló csarnokfelújításról. Idén a cső- és technikai rendszer cseréje valósul meg, ez mintegy 90 millió forintos beruházás. Jövőre komoly energetikai és hőszigetelési beruházás következik, 280 millió forint értékben. Mindkettő EU-s pályázati pénzből valósul meg, utóbbinak akár 80%-át is ebből fedezik. Két év múlva megépülhet a második pálya, amely szabvány méretű, szigetelt tetejű, de nézőtér nélküli lesz. A jégcsarnok fontos funkciója az iskolai sport ellátása is, sok idő áll az iskolás fiatalok rendelkezésére. Ez az idő is bővülni fog a második pálya létrehozásával.
Ami a szponzorokat, támogatókat illeti, Két-három lehetséges partnerrel tárgyalunk, vannak biztató dolgok, de nem akarunk semmit elkiabálni."
Középtávú tervek
"Farmcsapatot nem indít az Alba Volán, tehát a Mol Liga ismét szegényebb lett egy csapattal. Ennek oka kettős. Egyrészt kevés a játékos, másrészt anyagi okai is vannak a döntésnek. A farmcsapat történetét pozitívan ítélem meg, 10-12 játékosunk lesz a következő EBEL-szezonban, akiket onnan építettünk be a nagycsapatba.
Hároméves, középtávú tervként azt állítottuk fel, hogy 6-8 fiatal hokist adjunk a magyar válogatottba kimondottan a jövő évi keretünk 10-14 fiatalja közül."
A felkészülési program
"Adott a felkészülési program. Augusztus 14-15-én egy magyar csapattal, valószínűleg a Dab.Doclerrel játszunk, aztán Sosnowiecbe utazunk egy komoly tornára, valamikor 20-a környékén. Szeptember 1-jén a szlovák extraligás Zvolennel játszunk Zólyomban, 3-4-én megtartjuk az ifjabb Ocskay Gábor-emléktornát, EBEL-es ellenfelekkel. A Vienna Capitals és az Olimpija Ljubljana már biztos résztvevő, negyediknek a Klagenfurtot hívtuk. Ha nem jönnek, akkor a Graz vagy a Linz kerülhet szóba. Finn mesterünk az EBEL-rajt előtti utolsó hétre már nem kért mérkőzést. Még augusztus végére várható egy találkozó a felsoroltakon kívül, de az nem biztos egyelőre.
A csapat világbajnokságon nem járt játékosai jövő hétfőn kezdik meg a felkészülést, a többiek egy héttel később, akkor találkozik a komplett csapat, onnantól arccal a munka felé lesz a jelszó. Reméljük, remek társaságot sikerül összegyúrni idén."
Alba Volán 19 a televízióban
"Anyagilag még le kell zárnunk az előző szezont, ezt nem titkolom. Nem felhőtlen a helyzet, nagyon sok a feladat. Jó esély van rá, hogy az RTL Sportklub Tv-jével komoly mérkőzésszámra sikerül szerződést kötnünk, és a magyar hokirajongók több mint húsz mérkőzésünket élőben láthatják. Muszáj is növelnünk az érdeklődést, a nézőszámot és a bevételeinket, mert ugyan egy 50 milliós teher lekerült a vállunkról, de az euró árfolyama miatt legalább annyi pénzt kell összeszednünk, mint tavaly."
Licsimi 2009.05.20. 19:46:13
Jó munkát!
Zsootika 2009.05.20. 19:48:47
Szomorú hogy Dunaújvárosban nincsen pénz arra hogy az EBEL-ben induljon, mert ha lenne akkor a fél volán (kb 7-8 ŐSDUNAÚJVÁROSI!!!) Újvárosban lenne, és nem nekünk kéne nézni a szar meccseket!
És még mielőtt bárki is a nyakamnak ugrana:
IGEN!
SAVANYÚ A SZŐLŐ!
És irigy vagyok...
Zsootika 2009.05.20. 19:50:03
Licsimi 2009.05.20. 19:50:03
Zsootika 2009.05.20. 19:50:52
:)
noncsi28 2009.05.20. 20:02:15
ne csak a saját véleményedet hangoztasd, hanem gondolj bele a dolgokba, és hallgasd meg mások véleményét is.
ja, és ha nem szar meccseket akarsz nézni, gyere fehérvárra, hogy az ŐSDUNAÚJVÁROSI hokisokat nézd :)
kerusz 2009.05.20. 20:04:01
Borsy 2009.05.20. 20:04:59
@Zsootika: Fiatal magyar védőket sem ártana igazolni, mivel sajnos az utánpótlás nem büszkélkedik megfelelő védőkkel(max1-2.)Szlovákiában, Salzburgban és más külföldi ligákban(svéd, amerikai) is egynéhány fiatal magyar hokis. Feléjük is körül lehetne nézni. Szélig marad a Brianconban? Ami pedig a légiósokat illeti, olyan fiatal(ez még a pontszámításnál sem elhanyagolandó szempont), vagy középkorú légióst kellene igazolni, akit akár 2-3 éven belül honosítani is lehetne. Érdemes lenne körülnézni magyar felmenőkkel rendelkező játékosok körében. Ebből még a válogatott is profitálhatna.
A DAB-os kétkedőknek: Ha valamely tehetséges játékos Fehérvárra kerül, akkor sokkal jobban tud fejlődni. Ha az átigazolt játékosért fizetnek a DAB-nak, akkor az hozzájárul a klub működtetéséhez és az utánpótlás képzéséhez. Ami pedig a legfontosabb szempont, hogy hozzászoknak a nagyobb iramhoz, tehát ebből saját maga a játékos(könnyebben tud nívós bajnokságba igazolni) és a válogatott is profitál. Ha valaki sokat lehúz egy gyengébb bajnokságban, akkor hozzászokik a lassúbb iramhoz és beleszürkül a közegbe. (lásd akár hoki, akár foci válogatott)
barney's 2009.05.20. 20:10:09
noncsi28 2009.05.20. 20:12:50
ez nem az én véleményem, én csak reagáltam zsootika hozzászólására, aki dunaújvárosi, és "szar"-nak minősítette a meccseket...
Zsootika 2009.05.20. 20:15:31
Ki kell hogy javítsalak! Ahány meccsre csak tehetem elmegyek, és nem csak Újvárosba.
A "szar meccsek" kifejezés kicsit erős volt. Nagyon szeretem a mostani csapatot is, és azt is szeretni fogom ami maradni fog belőle!
Egyébként az EBEL színvonalához képest szarok a meccsek...
MINDÖRÖKKÉ HAJRÁ KOHÁSZ!
noncsi28 2009.05.20. 20:15:40
Rex · http://albavolanesen.blog.hu/ 2009.05.20. 20:17:55
Mindenesetre ezzekkel a hírekkel egész bizakodó lettem a következő szezonnal kapcsolatban. És ha nagy része sikerül is, akkor talán nem a 8közé jutást kéne célul kitűzni, hanem mondjuk középmezőnyt, mert bár a végén nagyobbat lehet koppanni ha nem jön össze, de viszont jobban is hajt mindenki ha a cél egy kicsit nagyobb megeröltetést kíván. Nagyjából ez a véleményem. Már most alig várom a következő szezont.
2009.05.20. 20:18:08
2009.05.20. 20:20:43
Gabbá' sok sikert és kitartást kívánok a terveinek megvalósításához !!!!
Nagy 'Omar' Ádám 2009.05.20. 20:24:24
Borsy 2009.05.20. 20:29:17
waldy71 2009.05.20. 20:32:57
Egyébként nem bilincsbeverve érkeznek ide az újvárosi játékosok ,hanem örűlnek a lehetőségnek ,hogy magasabb szinten játszhatnak.
Én annak idején élvezettel néztem a tévében a dunaferes sportokat. Nem kezdtem el irigykedni ,hanem szurkoltam nekik. Sajnos a ti városotokban elsődleges cél a sport tönkretétele. Vonuljatok a városháza elé ,és adjátok tudtára az általatok megválasztott hölgyeknek/uraknak ,hogy lépjenek pozitívan ez ügyben.
barney's 2009.05.20. 20:37:31
Jó lenne széles bázisra épülő magyar hokit látni, mert a jelenlegi helyzet nem sokáig tartható.
Ja és szerintem minden fehérvári nevében mondhatom, hogy jobban szeretnénk látni egy hozzánk hasonló szinten játszó Újvárossal szembeni derbit, mint bármelyik EBEL rangadót.
ifjvit · http://hockey.powerplaymanager.com/hu/online-jegkorong-menedzser-jatek.html 2009.05.20. 20:39:03
Hajrá Volán! Hajrá magyar hoki!
Zsootika 2009.05.20. 20:40:06
Én is egyet értek azzal hogy egy jobb bajnokságban játszani gyorsabb és eredményesebb fejlődéshez vezet.
Az a baj hogy mi nem tudunk a büdös életbe se indulni az EBELben. És rosszul esik hogy egy csomó jó (egykori)játékosunk ott játszik, és nem otthon.
Mindösszesen ennyi a kínom!
Dachstein 2009.05.20. 20:40:43
1116001 2009.05.20. 20:41:10
5*-os hozzászólás!!
Föld-lét 2009.05.20. 20:42:55
Hát nem tudom ezek után hogyan fog indulni.
Valami szlovák vagy nem tudom milyen csapatokat kéne bevenni de erre nem sok esély van.
elég gáz lesz a 2009-2010 es szezon.
Szanee · http://www.bluebrothers.eu/ 2009.05.20. 20:45:03
Zsootika: én is keseregnék, ha Sofit, Jobb Dávidot,Tokit vagy bármelyik játékosunkat elcsábítaná egy magasabb bajnokságban játszó csapat, de bár sikerülne Nekik....
Fly_G_Fly 2009.05.20. 20:47:40
Zsootika 2009.05.20. 20:48:19
1116001 2009.05.20. 20:48:37
Egyszerűen nincs tőkeerős szponzor aki a felnőtt csapatokra áldozna. Abban meg egyetérthetünk, hogy nem az önkormányzat feladata lenne a profi klubbok eltartása. (legalább is felnőtt szinten)
Az utánpótlás más tészta. De arra áldoznak is.
szamarhegy 2009.05.20. 20:52:55
Licsimi 2009.05.20. 20:54:20
comp3232 2009.05.20. 20:54:52
M.Lac 2009.05.20. 20:55:04
Viszont, mint szurkolói magatartás/véleménynyílvánítás mellett nem mehetek el szótlanul. Mindenki védi a saját klubját, csapatát, játékosait... Ez eddig rendben is van, csakhogy nem szabad szemet húnyni afelett, hogy azok a játékosok, akikről beszélünk, akikről e cikkek szólnak húsvér emberek. Emberek, akiknek saját életük, családjuk, érzéseik és álmaik vannak. Nagyon sajnálatos dolog, hogy el kell szakadniuk otthonuktól, meg kell alkudniuk azért, hogy álmaik teljesüljenek, hogy boldogok legyenek, hogy elérjék céljaikat. Vajon Szélig Viktor világ életében arról ábrándozott, hogy Franciaországban légióskodjon? Talán ha ugyanaz a fizetés, ugyanaz a körülmény lenne Újvárosban, mint ahol most van, vajon akkor is ott élne? Pedró vajon jönne Fehérvárra, otthon hagyva a gyönyörű kislányát, feleségét hogy aztán az év kétharmadát buszon töltse, hogy ha a DAB-nál ugyanazok a feltételek meglennének? Ezek a sportolók az életüket áldozzák erre a sportra. Nekik sem mindegy, hogy 1000 vagy 5000 €-t keressenek egy hónapban. Valószínüleg az sem mindegy, hogy 500 vagy 3500 szurkoló előtt lépjenek pályára és talán a ligákbeli szint különbség sem mindegy. Erre senki nem gondol, csak arra, hogy minek kell ennek meg annak elmennie ide vagy oda. Ráadásul mindezt még fűszerezik páran a jó magyar "dögöljön meg a szomszéd tehene" mentalitással. Kinek nem inge, ne vegye magára. Ja és a fent említett összegek kitalált adatok, semmiféle valóságot nem tükröznek. Uff én beszéltem. Most megint kimorogtam magam. Hajrá Volán!!!!!!!!!!
kazincbarcikai hokis az öreg Borsodból 2009.05.20. 21:01:48
kazincbarcikai hokis az öreg Borsodból 2009.05.20. 21:02:42
kazincbarcikai hokis az öreg Borsodból 2009.05.20. 21:03:47
nagypi 2009.05.20. 21:04:23
Borsy 2009.05.20. 21:06:50
OliBLOOD 2009.05.20. 21:07:18
Azért ezen is gondolkozzatok el a "magyar hoki érdekében"
Föld-lét 2009.05.20. 21:07:18
A szerbeket nem tudom, hány csapatuk van?
Borsy 2009.05.20. 21:07:29
1116001 2009.05.20. 21:13:50
Ebben nincs is semmi kivetni való. Ami sok embernél kiveri a biztosítékot, az a "az magyar hoki érdeke".
Amiben van is némi igazság, de ugyanakkor az is az érdeke, hogy ne csak egy erős csapat legyen.
barney's 2009.05.20. 21:14:04
És az nagy képtelenség, hogy a mi csapataink kéredszkedjenek be a szlovén bajnokságba? Az minimum MOL szintű. Bár ez is pénz kérdés.
D. Gromov 2009.05.20. 21:16:27
check 2009.05.20. 21:16:59
Mindig is ez volt a vezérelv a Volánnál és most sem lesz másként. Csak azokat a fiatalokat átvágva érzem, akik EBEL szereplés reményében aláírnak aztán a nagy igazolások miatt nem férnek majd be.
M.Lac 2009.05.20. 21:17:53
jegib 2009.05.20. 21:20:18
jegib 2009.05.20. 21:24:13
nazgul 2009.05.20. 21:24:38
jágör68 2009.05.20. 21:24:47
OliBLOOD 2009.05.20. 21:28:03
Csak nehogy az legyen, hogy most mi leszünk a magyar hoki ellensége, mert pénzt kérnénk egy szerződéssel rendelkező játékos eligazolásáért...
barney's 2009.05.20. 21:29:23
Azt kellene lassan tisztán látnotok, hogy nem a Volán a ti felemelkedésetek gátja, de lehetne a mintája, ha ez nem derogál.
Licsimi 2009.05.20. 21:29:59
KCs 2009.05.20. 21:32:29
M.Lac 2009.05.20. 21:34:19
Henry The Navigator 2009.05.20. 21:35:33
jegib 2009.05.20. 21:38:16
@OliBLOOD: Senki nem mondta h ingyen jöjjön Magosi, azt mondták, h a két klub tárgyal. Viszont ha megfizetjük az árát, akkor ne legyen az, h bezzeg a Volán elviszi a tehetségeket és nem tudtok fejlődni. Mert egészen eddig erről szólt a történet...
OliBLOOD 2009.05.20. 21:42:08
Mindenesetre elég inkorrekt lépésnek tartottam ma a Volán részéről, hogy bejelentették, hogy Magosi náluk folytatja és ezt kitették a honlapjukra is (igaz később javították)
Föld-lét 2009.05.20. 21:43:20
És igaz, hogy az Ebelben így van esély, és a játékosok is jobban fejlődnek ott, de ha pár év múlva csak egy két magyar csapat lesz és a volán nem szerepel az ebelben akkor mi lesz?
Video Tóni 2009.05.20. 21:44:22
rihiranta&rantasila 2009.05.20. 21:45:53
jegib 2009.05.20. 21:50:10
fabot 2009.05.20. 21:50:11
KCs 2009.05.20. 21:52:01
Pontosan és korrekten.
Video Tóni 2009.05.20. 21:56:24
Borsy 2009.05.20. 22:11:57
barney's 2009.05.20. 22:12:07
Ja és talán, mert az erős magyar csapatokban játszó magyar játékosok versenyhelyzetet teremtenének. Ami emelné a válogatott színvonalát is. Talán mindez az egész sportot eladhatóbbá tenné.
De lehet, hogy mindezekben nincs igazam és Fehérváron a többiek megsemmisüléséért dolgoznak. Csakhát annak tényleg nincs értelme!
Borsy 2009.05.20. 22:13:17
Horiko 2009.05.20. 22:18:59
Ettől függetlenül kívánom, hogy erőre kapjon a hoki Dunaujvárosban.
Knapp 2009.05.20. 22:22:55
A játékosoknak az az érdeke, hogy az általuk elvárt életszínvonalon megélhessenek a hokiból, illetve fejlődhessenek.
A magyar hokiért szurkolók azt szeretnék, hogy a szurkolhassanak egy erős válogatottnak és egy erős Fehérvárnak is.
Ha ezek megvalósulnak (és ehhez az Alba játékosgyűjtése alkalmas) több figyelem és szponzor juthat az egész magyar jégkorongnak.
Az Alba keretében soha nem lesz 28-30 játékosnál több. A többi csapat nyugodtan elkezdheti építgetni a jövőt a kiszorultakból!
veghist 2009.05.20. 22:26:25
Knapp 2009.05.20. 22:28:55
jegib 2009.05.20. 22:30:04
veghist 2009.05.20. 22:30:47
veghist 2009.05.20. 22:32:02
jegib 2009.05.20. 22:36:03
Nano 2009.05.20. 22:40:00
Mol liga: biztosan eddig csak a Volán Farm nem indul, vagy valamiről lemaradtam?
jegib 2009.05.20. 22:40:44
kerusz 2009.05.20. 22:55:29
kerusz 2009.05.20. 23:02:52
Borsy 2009.05.20. 23:07:30
NAGYON JÓ ÖTLET! Próbáld tolmácsolni felé!
Borsy 2009.05.20. 23:09:25
jegib 2009.05.20. 23:09:55
Rock me Amadeus 2009.05.20. 23:15:06
Rock me Amadeus 2009.05.20. 23:16:21
kerusz 2009.05.20. 23:16:37
Az az indoklás, hogy az a pálya a város polgárainak sportolását hivatott elősegíteni. Én ahányszor arra jártam, két-három embert láttam ott korizni. Simán elférne ott a hoki is, de ehhez sok embert kellene meggyőzni.
bojl 2009.05.20. 23:17:54
Borsy 2009.05.20. 23:18:19
murcicomp 2009.05.20. 23:24:21
hosszú lépés 2009.05.20. 23:24:45
jegib 2009.05.20. 23:28:54
@Borsy: Volán franchise :) Na de ne is beszéljünk ilyesmit, mert akkor az lenne a baj, meg Ocskay liga, meg mittomén...
Borsy 2009.05.20. 23:34:50
jegib 2009.05.20. 23:41:57
kerusz 2009.05.20. 23:52:06
kerusz 2009.05.20. 23:55:31
Borsy 2009.05.20. 23:58:35
jegib 2009.05.21. 00:07:04
kerusz 2009.05.21. 00:15:05
jegib 2009.05.21. 00:31:35
Pentele · http://ppm.powerplaymanager.com/hu/online-sport-menedzser-jatek.html 2009.05.21. 01:15:40
Gondoljátok el, hogy több 100 esetleg 1000 szurkoló üvölti: ÚJVÁROS ÚJVÁROS!! A volán pénzén, fehérvári pályán, az EBEL-ben, a légiósokkal megerősített újvárosi csapat!
Persze, ha valamelyik fehérvári nevelés ügyes akciót mutat be akkor öt is illedelmesen megtapsoljuk. :-))))
Tudom ironikus, de errefelé haladunk.
Zengjen egész Fehérváron teli tüdőből, hogy Újváros Újváros az EBEL rájátszásban!!!! Mi lenne a fehérváriakkal Dunaújváros nélkül??? Remélem nem csak nekem jutott eszembe és valaki megszervezi.
De azért örülnék, ha a srácok a jobb lehetőséget megfelelő erősségű külföldi csapatánál találnák meg. Ezt én is a hazai jégkorong érdekében mondom!
HAJRÁ ÚJVÁROS!!
ekj 2009.05.21. 01:33:10
Egyszerűen döbbenet ez a pitiánerség, minden jogos érv ellenére...
Én azt kívánom ezeknek az embereknek, hogy a sors legyen igazságos, és élják át az egyszer, ami ma egy minden más szurkoló iránt toleráns Volán fanatikus megélhet, annak minden pozitív és negatív vetületeivel együtt!
nem euklédeszi üdvözlettel,
Raon
2009.05.21. 06:22:58
- II -
- II -
hasonlóan gondolkodva, és töretlen üdvözlettel,
mike80
check 2009.05.21. 07:23:54
Frusztrációja meg egyébként a fehérvári kommentelőknek van (tisztelet a kivételnek), hiszen egy mezei vélemény esetén (ami nem is kell, hogy provokatív legyen) testületileg ugranak a komment szerzőjének.
Jelen esetben is a már régóta alkalmazott és ismételten bevetett módszer verte ki a biztosítékot újvárosi oldalon különösen azt tekintve, hogy - mint azt egy másik posthoz már írtam - többen, több ízben kinyilvánították Volán-rszről, hogy stratégia lépésekre készülnek játékoskeret terén. Az intézkedések és a szándékok ennek ellentmondanak.
zubov 2009.05.21. 07:38:56
Szerintem a Volán akkor lesz igazi profi csapat ha megtanul kommunikálni. Nem tudom ki felel a kapcsolattartásért? De ilyet ,hogy tárgyalás alatt
nyilvánosságra hozzák a kiszemeltek névsorát?
Komoly hiba, nem csodálnám ha nem jönne össze a
szerződések zöme.Ezt a játékosok sem szeretik,sőt a profi játékosok egyenesen komolytalannak tartják az ilyen klubbokat,ebből ki fog derülni hogy a mi játékosaink mennyire adnak az ilyen eseményekre.
Más: ez a Magosi nem az a srác akinek probléma voltak szivével az elmult szezonban?
@Pentele: Ha eljösz Fehérvárra és befizeted a jegy vagy bérlet árát szerintem azt kiabálsz ami akarsz, tudod ebből is a "szeretett" csapatod gyarapszik. Kell a pénz!!!
Hajrá magyar jégkorong! Hajrá Volán!
emlékező 2009.05.21. 08:07:52
Zalaegerszeg? Debrecen? Szeged? Halló Van itt valaki?
Fugeute 2009.05.21. 08:17:41
Tisztában vagyok vele, hogy a klubvezetők nem mindenhol álltak a helyzet magaslatán az elmúlt években. De azt is látni kell, hogy az esélyt sem hagyjuk meg a kitörésre a most népszerű gondolatokkal...
zubov 2009.05.21. 08:34:51
Szerinted mi lenne a megfelelő megoldás?
OliBLOOD 2009.05.21. 08:38:52
Láthatjuk, hogy mennyire fontos a magyar bajnoki cím. Különben a Volán nem ragaszkodna ennyire hozzá, hanem engedné a bajnokságot a benne résztvevő csapatoknak lejátszani és a végén megmérkőzne a bajnokkal.
De említhetném a magyar kupát is. Egyik legnagyobb hanyagság nem kiírni. Idén mindenképpen kell. Ha ráér a Volán ha nem. Mert egy Volán nélküli magyar kupa is többet ér, mint ha meg sem rendeznék.
defó 2009.05.21. 08:55:50
http://dabdocler.hu/hirek/0520mago/
Egyértelműnek tűnik! ...de,Magyarországon vagyunk.
emlékező 2009.05.21. 09:03:37
Amikor Interliga is volt, örömmel jött Dunaújváros és az UTE is, amíg pénze tartott.
...és itt a lényeg: Ha rendezett a klubok anyagi helyzete, akkor természetesen mernek nagyobb magasságokban gondolkodni és képesek megtartani értékeiket. Ugyanakkor nincs túlkínálat minőségi játékosokból, hanem éppen hiány, ami a jövőtlenségből ered, hiszen a civil életben kerestek megélhetőséget az elmúlt évek fiataljai. Az a nyerő, aki jövőképet képes adni, legalább 4-5 éves időszakra, ami a fiatal játékost a sportágban tartja.
Mit gondolsz a Volán farmcsapatának maradék játékosai /kb: 9-10/, akik ifiben már nem játszhatnak, vajon a hír hallatán, hogy nincs csapatuk, mit tesznek? Kereshetnek más csapatot, vagy munkát, de akkor már a civil életet választották, hiszen OB-I-es múltjuk miatt amatőr bajnokságban nem játszhatnak, OB-II-es csapat pedig Fehérváron nincs. Vajon lesz ajánlatuk magyar csapatoktól? Én bízom benne! ...és akkor a Volán is nevelt más klubnak.
Pentele · http://ppm.powerplaymanager.com/hu/online-sport-menedzser-jatek.html 2009.05.21. 09:44:00
Magyar Bajnok csak az a csapat lehet aki végig játssza az OB-t! Akik nem indulnak vagy csak a végén akarnak beesni azok nem! Nekik adva lenne a lehetőség amennyiben erősebb sorozatban indulnak mint az OB, hogy szezon végén kihívják az aktuális bajnokot és tolnak egy Szuper Kupát. Ha nyernek elmondhatják, hogy Magyar Bajnokok nem lettünk hiszen nem indultunk, de az idényben erősebbek voltunk mint a bajnok (ha nem nyernek akkor jöhetnek vissza az OB-ba)
És ez nem csak a volánra vonatkozik, hanem az összes többi csapatra, ha csak egy csapat indul az OB1-ben akkor ő lesz a bajnok.
kerusz 2009.05.21. 09:58:06
ultra viola 2009.05.21. 10:18:40
Sajnos úgy gondolkodnak az újvárosiak, mint az egyszeri cipész. Éveken át készíti élete fő művét és amikor elkészül, valaki elveszi tőle és elfut benne. Csak ezt a "cipőt" nem elveszik, hanem megveszik. És nem egy párat, hanem évek óta egyre többet. Jó lenne ezen elgondolkodni.
Amúgy nem értem, miért csak az újvárosiaknak fáj ez amikor sokkal több ex-újpesti és ex-fradista játszott Fehérváron az elmúlt évtizedben?
facsipesz 2009.05.21. 11:36:49
Vincenzo90 2009.05.21. 11:45:39
lautstarke 2009.05.21. 12:37:54
Bertuzzi 2009.05.21. 13:52:51
exL:1 2009.05.21. 14:00:06
Uteapu 2009.05.21. 14:23:03
Kevés a szponzor és az is meggondolja,hogy amit hajlandó a hokira áldozni azt hová tegye.Nekik eredmény kell és pillanatnyilag ezt a Szövetség és a Volán.
Nem elfeledve,de szakadjunk el most az A csoporttól.Gondoljunk arra,hogy a jövőben elég e ha csak egy szuper csapatunk van nivós bajnokságban,a hátország meg minden tekintetben lemarad.A "csoda" egyszeri és megismételhetetlen,a névjegyünk ott van,nem vagyunk ismeretlenek.Az ismételt feljutáshoz már más és több kell.Kell az erős Volán, ők felépitették magukat,kitaposták az utat.Valóban ezt kéne követni de pénz nélkül lehetetlen. A vicc jut az eszembe:Amikor a primás szétosztja a keresetet és a brácsás nem kap,megkérdezi,hogy nekem nem jár?Járni jár,csak nem jut.
Játszani a tehetségeknek egy erős MOL ligában vagy más bajnokságban még mindig jobb min ülni és várni a lehetőségre az "ötödik" sorban.
jav:ezt hely. ez
Uteapu 2009.05.21. 14:34:56
solarys 2009.05.21. 16:19:16
Szuper Levi kérdéses hogy marad-e. A VB nyújtott teljesítménye alapján szerintem elszerződik egy erősebb bajnokságba. A francia légió nem hiszem hogy hazajönne most még, viszont Pedro szerződtetése csak akkor lenne ralitás ha Godó mellett játszhatna. Nélküle teljesen más játékot nyújt(ott). Bár lehet hogy a környezet változás új erőt adna neki. Vas Jankó elég nagy gödörben van mostanában, vhogy nem találja a ritmust. Így nem hiszem hogy nagyon kapkodnának utána az erősebb csapatok. Estleg egy Volános év újra lendületbe hozhatná. Egy ambiciózus, motivált Mihályi Árpáddal nagyot nyehetne a csapat. A képessége megvan, technikás játékos. Érdekes lenne egy Mihályi Árpi, Vas Jankó, Palkó féle sor játéka.
Fugeute 2009.05.22. 13:13:37
Közben eszembe jutott, hogy lehetne csinálni egy mini BL-t, a régióba tartozó országok bajnokai (mondjuk négyen) egy kupán mérhetnék össze az erejüket, ennek is lehetnénk mi a házigazdái, itt a Volán alanyi jogon indulhatna. Meghívhatnánk a legerősebb bajnokságok nyerteseit (EBEL, szlovák Extraliga), vagy a második vonalas bajnokságok élén végzőket, hogy esélye legyen a magyar csapatoknak a végső diadalra. Ez is egy rangos esemény lehetne, szépen felfuttatva a médiában, sörsátorral (márciusban ez már dukál), dobosokkal, álézással, ami kell.