HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Nem Hungary, hanem Magyarország 3.

2008.05.28. 13:24 D. Gromov

Továbbra is arra biztatjuk olvasóinkat, vegyenek részt kiváló mezpályázatunkon, díj nincs, csak a dicsőség és a bloglátogatók kiemelt érdeklődése. Az is lehet, hogy a végén megszavaztatjuk, melyik a legszebb. Néhány eddigi munkát összegyűjtöttünk alant.

Fejjelafalnak kedveli az egészen nagy címereket:

Dzenisz Pankratov a népi(es) motívumok feltétlen híve:

Prenix látványosan hullámoztat:

Zsootika ellenben íveltet:

Gyöngytúk a legkevésbé sem tart a pulitól:

48 komment

Címkék: magyarország válogatott

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az észrevételeim csak,-de nem bíráló megjegyzéssel. az elsö:-nagy a címer a "kis országhoz,..második:-túl népies,majd elhúzzák a nótánkat...harmadik:-erős a mosópor...negyedik:-már tetszik...ötödik:-sötét paca,címer nélkül..
Szerintem az első kettő szuper.. bár az elsőn még lehetne finomítani , de a második az szerintem telitalálat.

Bár én azért az ősi jelképünkkel a turul madárral is "operálnék" kis címert. + szentkorona.

Lehet, hogy meg is csinálom.
Óóó, Dzenisz Pankratové szuper!!!!!!!! És ráadásul most épp nagy divatja is van az ilyesminek!!! (És ne jöjjön senki avval, hogy ciki. A tavalyi volános rózsaszín mez: na, az ciki volt. És mégis kedves.) Egy ilyen mezben igazán huszárosan lehetne nekivágni a vb-nek :)
A második nagyon jó, de talán nem elég kemény - nem nagyon tudnék komolyan venni egy Palkovicsot aki ilyen mezben korcsolyázik felém, bármekkora gólt is lőne utána.

Talán a negyedikből lehetne kiindulni, feldobhatná mondjuk valami funkybb font. Vagy a betűtípusra van valamilyen megkötés?

Nekem az első nagyon tetszik !
Bármilyen betűtípust rá tudok fabrikálni a mezre! bdan! pontosan mire gondolsz az alatt hogy "funkybb font"? Ha megmondod nekem esküszöm kreálok olyat is :)

Dolgozok teljesen új kollekciókon is. Ha valakinek van ötlete, de valamiért nem tudja megcsinálni, az írjon nekem és én megpróbálom kivitelezni!
Nekem az első nagyon bejön, de félek, hogy felvéve nem mutatna.
A második is tetszett már elsőre is, de kicsit kevesebb zsinórral.
Egyet én is összeütöttem:
img520.imageshack.us/img520/733/hun1gb9.png
Nekem az első tetszik a legjobban, igazán kreatív!! A kérdés, hogy hogyan nézne ki az idegenbeli párja...
A népies tetszik leginkább, de a nadrágból kihagynám a mintát. És akkor tuti lenne!
az elsőnél nekem is túl nagy a címet, a harmadiknál a szinárnyalat-átmenet nem jött be, a negyedik süti, csak zöld helyett piros kellene idegenbeli meznek. A pulis aranyos.
egyébként gartulálok mindenkinek, nem savazok senkit, csak a véleményem mondtam. Mégegyszer gratula mindenkinek!
Nekem a második nagyon tetszik, igazán egyedi lenne.
Grat mindenkinek!
Azért a zsinóros nadrág, meg a pulikutya kicsit túlzás. Mi jön még? A sisak helyett huszárcsákó, a korcsolyát meg csizmán viselik, esetleg kardot kötnek?
Azért jópofa, nem fikázásnak szánom a hozzászólást. :)
Az első a legjobb innen
Nekem a második jön be. Nagyon ötletes, és ország image-nak sem utolsó
szerintem a pannonos mezünkön a legjobb a színelrendezés
Gromov, lehet, hogy Off volt, de miért vetted ki a hozzászólásom? Szerintem ez egy fontos és érdekes hír, ami teljesen más perspektívába helyezi a magyar bajnokságot....
Írtam neked levelet, megmagyaráztam, elnézést kértem, nézd meg, kérlek.
Kösz Gromov, így már érthető, elnézést ha ezzel fejfájást okoztam bárkinek...
Erős a mosópor:D. Szerintem nagyon ötletes a hímzés. Zsootika ezen terve szerintem nagyon '80-as évek. Tényleg milyen megkötések vannak a meznél a fekete shorton kívül?
Nem lehetne adidas mez? Vagy reebok?
És azt ki dönti el h a zöld-piros-fehér mezek közül melyik kettő lesz a kiválasztott?
Föl kéne rakni a mezre a szövetség címerét, mint a svédeknél.
A márkát az IIHF határozza meg. ( az a gyártó adja ki megvette a jogot arra, hogy ő adhassa a mezeket a vbre)
Nem tudom, hogy a mintát is ők szabják meg. Ha igen akkor a nemzeti szövetségek csak színezhetnek. Erről mások többet tudnak.
Fasza meztervek. Amúgy sztem a zöld vagy a piros sisak lenne még nagyon fasza.
aki tud photoshopot használni az tudna nekem segíteni sztem nagyon király amit kigondoltam a német mezt alakítgattam csak paintben. A mez bal vállán rovásírás H betű a jobb válán a magyar szövetség logoja.
www.kepfeltoltes.hu/080528/HUNmez_www.kepfeltoltes.hu_.gif
Szerintem leginkább csak színezhetnek a szövetségek, nézzétek meg a vb mezeket, szinte mind ugyanolyan, csak más színűek.
nahálisten újra enged kommentelni.
szóval nemtudom, de szerintem még mindig a nike a mezszállító, így mint mondtam a meztervek többsége úgyse fog megvalósulni, mivel igen, leginkább csak szinezni lehet, meg feliratot logót rakni rá.
nem a legjobb PS temp, de rapidshare.com/files/117116959/jtemp.rar.html én is ezt alkalmaztam a fehér
images.netbag.hu/20080528/21285193293.jpg
a piros
images.netbag.hu/20080528/21285874973.jpg
a zöld (Macpisto elgondolása alapján) mezterven.
images.netbag.hu/20080528/21290535996.jpg
Aztán csináltam retrot is (aranybetük, és kerusz: fűző)
images.netbag.hu/20080528/21291372278.jpg
bónusz NHL minta
images.netbag.hu/20080528/21323452256.jpg
bdan! Mentettem a betűsablont! Ráfaragom a mezekre és felrakom majd újra. Talán holnapra meglesz...
nem vagyok ruhaipari szakértő, de el nem tudom képzelni, hogy miért is ne lenne a megrendelőnek szabadsága abban, hogy milyen mintája legyen a meznek.

Lazlee: a fűző a nyak kivágásán első osztályúan néz ki!

Valaki meg tudja nekem mondani, hogy hívják azt a betűtípust, amiből a Dzsenisz Pankratov már-már kultikus meztervén látható feliratok készültek?
Kerusz. Ehhez nem ruhaipari szakértőnek kell lenni. Ez marketing. Jelen esetben a megrendelő nem fizet a mezekért semmit. Ellenben a szállító súlyos euró milliókat fizetett azért, hogy ő szállíthassa a mezeket. Innentől a szponzori szerződésen múlik minden, hogy abban mit foglaltak benne. Hogy a színen és a címeren kívül minden mást a gyártó határoz-e meg vagy sem.
A mostani magyar mez jo,de ezek itt nagyon csunyák kivétel a negyedik mez.
Ne is törődj vele Stasny, ezen csak a jó poénokat értők tudnak szórakozni.
Mindegyik mez ötletes, de Dzenisz-é óriási! A játékosok ebben igazi mesebeli királyfinak érezhetnék magukat! :))
Dzenisz, a kiegészítőkre még nem gondoltál? Hokibot? Fejvédő? Kori?
zsinór ide, zsinór oda, nekem rettenetesen tettszik a huszáros!
Gerbeaud: lehet, hogy a megrendelő nem fizet a mezekért egy vasat sem, de én pl. majdnem kilencven eurót fizettem Helsinkiben egy eredeti finn mezért a sportboltban, és gyanítom, nem voltam egyedül...
Fiúk, lányok! Zsenik vagytok ezzel a meztervezéssel.:-) Nálam is Pankratov a nyerő, igazi Hungaricum.:-) Viszont javasolom, hogy a nadrág mintázatát alulra csúsztatni, mivel a szabályok szerint a mezt kívül kell viselni, így az a mintázat nem látszana. (Azért megnézném a sógorok, bajorok és svájciak arcát, ha meglátnák ezt a mezt a VB-én!)
Pankratov a nemzet stylist-ja!!! :DDD

(és én láttam élőben a nick névadóját Gyulán az IBV-n, valamikor 1988-ban. Azt hittem, másik bolygóról jött)
Dzenisz meze egy kuruc stílusú sisakkal nagyot ütne :) Bár ezt már nehéz lenne elérni a játékosoknál, hogy vegyék is fel.
ja, ütő helyett meg fokost kéne használniuk! :DDDD
Mindenesetre a székely-magyar évvégi gálameccseken szerintem feltétlenül be kéne játszani Dzenisz terveit.
Nem vagyok egy magyarkodod tipus de a Janos Vitezes mez kurvara tetszik:)))
Ha másképp nem, szurkolói meznek mindenképpen meg kell csinálni!!! :DDDD
A msodik nagyon jóóóóó:) igaz csak szurkolói meznek, mert elég viccesen nézne ki a fiúkon. Ezért inkább a negyedikre voksolok.
Lazlee

Amit itt belinkeltél az elején csak a magyar címerrel kurva jó!
süti beállítások módosítása