HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Magyarország–Ausztria 2-3

2010.04.10. 20:42 Hblog

Ausztria már a második napon megnyerte a Pannon Hoki Gálán, miután Norvégia 4-1-es legyőzése után Magyarországot is verte 3-2-re. Igyekeztünk, de nem játszottunk igazán jól, igaz, nem is most kell teljes erőből mennünk. Vasárnap Norvégia következik.

A meccs előtt Kangyal Balázst, a 237 jégre lépéssel magyar válogatottsági rekordert és a kétszázadszor címeres mezes Günther Unterluggauert köszöntötték, a korongot előbbi dobta be, utóbbi pedig játszott, csapatkapitányként. Lendületesen kezdtünk, de viszonylag gyorsan átvették az irányítást az osztrákok. Több ziccerük volt, igaz, nekünk is akadtak helyzeteink, Fekete és Magosi lőtt szépet, egyik sem ment be. Az első hátrányt mi kaptuk, kajla góllal megszerezte a vezetést az ellen, Markus Pirmann ért a koronghoz utolsóként. Meglódultunk, húsz másodperc kellett az egyenlítéshez, Palkovics lekorcsolyázta az osztrák védelmet, perfekt visszapasszát Horváth vágta be a felsőbe. A folytatásban egyenlő erők küzdelme zajlott, a rivális valamivel gyorsabbnak tűnt.

pannonjk1 29

A második felvonást nagy lendülettel kezdtük, de semmi sem ment be. Megint hátrányba kerültünk, de kis híján így is megszereztük a vezetést, Kóger ellépett, lövése lecsorgott a kapusról. Aztán alig egészültünk ki, Schuller 1-2-re módosította az állást. Továbbra is úgy tűnt, erősebbek az osztrákok, többnyire domináltak, gólt mégis mi szereztünk, Palkovics átvert néhány védőt és egy kapust. Sokáig nem örülhettünk az egálnak, egy elrontott támadóharmad-beli buli után két osztrák meglódult, megint David Schuller fejezte be, egygólos hátrányunknál kezdődhetett a második szünet.

A harmadik harmadban előbb egy csúnya sérülés történt osztrák oldalon, majd a 48. percben szétrobbant egy elem a plexiből, amíg kicsrélték, nagyjából negyedórát állt a játék. Hajtottunk, de nem igazán jutottunk semmire, az első két sor jól ment, a többi kevésbé. A végén volt néhány jobb percünk, az utolsó negyven másodpercben egy kiállítás és a kapuslehozatal következtében hat a négy ellen nyomhattunk, de nem találtunk be, maradt a 2-3. A büntetőlövéseket nyertük, Peterdi és Ladányi bevágta.

85 komment

Címkék: magyarország ausztria felkészülés pannon hoki gála

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@aroncika: majdnem nevetségessé tettük a tornát
Szerintem nagyon jó eredmény a meglepően gyors osztrákok ellen - azért a kemény Sator-féle edzések nyomot hagytak a játékosokon, ennek ellenére méltó ellenfél volt a magyar válogatott, a büntetők még kicsit javítottak az amúgy is jó hangulaton..... az igazi forma remélem a VB-n jön majd elő...
jó eredmény! Kíváncsi vagyok a keretszűkítésre.
Hát nagyon lagymatag meccs volt. Budai öngólja jó nagy hideg zuhany volt, szépségdíj: Pedro büntetős gólja. Látszik,h kevesebb a pénz, a lézer pedig mindig jót tett a hangulatnak.
Remélem holnap élvezhetőbb lesz a meccs.
A plexi az miért nem plexi? Miért üveg?
A lézer show szerintem is hiányzott:)

És a korábbi meccsekhez képest a hangulat egy árnyalatnival jobb volt, ami mindenképp pozitívum:)
@Bambalazs: mert a plexi élesen törik
Legelőször is Részvétem Varga Zoli családjának és a sportszeretők népes táborának!
Továbbá Részvétem a baráti Lengyel népnek!

Kérdésem, nem lehetett volna egyperces gyásszünetet tartani?

Jobbulást az osztrák srácnak, elég csúnyán nézett ki a dolog :(((
Remélem nem volt szándékosság a dologban, de azért furi, hogy épp egy Starsos szabálytalansága után történt a dolog.

A meccs egy gyenge, hangulattalan edzőmeccs volt, de nem is most kell parádézni, hanem egy hét múlva, a csúcsforma meg jöjjön 13 nap múlva!

Nagy csalódás a fél ház, vmit nagyon elrontottak a kedves illetékesek a szervezés terén.

BUDAI TE VAGY A LEGNAGYOBB!

HAJRÁ MAGYARORSZÁG!

CÉL 2011 Pozsony!
@ F.Kapus: ott ültem melletted pár székkel arrébb, belőtt séróval :D a barátnőmmel, ittam a sört rendesen... Szerinted milyen volt a hangulat? Szerintem volt már jobb is. Szerintem holnap többen lesznek... Nem játszottunk rosszul, a második harmadra felpörögtünk de nem is voltam elájulva a srácoktól. Nem baj, azért szép volt! Vártam már nagyon hogy lássam a srácokat újra. MAGYAROK!!!!!!!!
@potocsi: Szerintem nem a szervezést szúrták el, hanem ez csak bizonyíték volt, hogy az országban 'A' csoportos csoda ellenére sincs hokiláz és ha nem jön nagy neves csapat, még a divatdrukkerek sem mennek ki.
@potocsi: A jegyár volt szerintem túl lőve az ellenfelek hírnevéhez képest! Az 1000-2000ftos helyek 90%ban elkeltek.

Mindenesetre bizakodásra ad okot, hogy sokan mentek a pénztárakhoz jegyet venni holnapra.
@freddyD: meg pénzük sincs az embereknek :(
Frusztráló pillanatokkal teli este volt, csak Palkó két villanásakor éreztem magam igazi hokimeccsen..Már a Hminuszok lelomboztak, aztán,szegény osztrák gyerek, szegény plexi /?/, szegény Csúszka a második szüneti "produkciója" okán, szegény mi...:-(((
Amúgy az osztrák B csapat bántóan gyorsabb , biztosabb volt /pedig tegnap este is játszottak!/, szerintem a szlovénok sem rosszabbak, írtó nehéz lesz felpörögetni ezt a csapatot.
Ha mégis sikerülne, megbocsájtjuk a mai "Csúszkálást"!!!
@freddyD: Ez egyrészt igaz, másrészt alig volt reklámkampány, harmadrészt nem éppen családbarát a jegyárak miatt a rendezvény, bár kétségtelen, a legolcsóbb helyek sem teltek meg.

A meccs nem volt különösebben jó, mert elég fásultak voltak a fiúk. Gondolom, az a cél, hogy kipróbálja Sator mester, ki és mennyire bírja a sorozatterhelést.

A Pannon GSM megfelelő embereinek üzenném, hogy ez az sms-fal lehetne kicsit empatikusabb is. Kangyal Balázs ünneplése idején jó volt olvasni a Szeretlek Bözsi! szintű feliratokat, a visszajátszásokat meg elk*rták MMS-ekkel!

A csapat bevonulásánál meg a nézőkkel kellene kiabáltatni a játékosok keresztneveit. Aki nem tudja is látja a LED-falon.
@freddyD: jaaaaj, ne haragudj már freddyD, de Te kinn voltál? Ki a divatdrukker? Ilyen nincs, csak olyanok használják a kifejezést, akik épp übermenschet játszanak. Divatdrukker...ne viccelj már!
@1116001: Az ellenfelek mondjuk középkategóriások (mindketten erősebbek mint mi), a jegyárak is így alakultak a múlt évi finnekhez képest, az akkori árak 2/3-a volt a mostani, elfogadható kategória.
A meccs elég langyosra sikeredett! Jó lenne már 23.-a lenne! :-)
Csaladdal szerettem volna kimenni, de most nem kolthetunk ilyen mokakra. Egyedul meg nem az igazi.
De a mi macijaink mar jo kezekben vannak, es holnap jegre mennek nelkulunk is ;-)
nagyon rossz meccs volt, így nyugodt szívvel mentem el a 2. szünetben a Bem térre gyertyát gyújtani :(

Holnap remélem jobbak leszünk!
@Morgó Muki: Teljesen igazad van az sms-fallal és a bevonulással kapcsolatban, az egy katasztrófa volt.
Ezzel kapcsolatban a góllövőknek is a keresztnevét ordíthatná a közönség, az a leányzó elég erőtlen volt, aki ezt intézte.

A jegyárak meg tényleg magasak voltak, tudomásul kéne venni, az embereknek ennyit nem ér egy ilyen meccs, szerintem ha olcsóbb lett volna, több ember kijött volna.
Hát, ez a Gangeszter Zoli féle H-O-K-I helyett K-A-K-I volt, tény, hogy nem most kell menni, mint a meszes. Mindenesetre ennél még a harmadik hely megszerzéséhez is sokkal sokkal több kell majd.

Hajrá, Magyarország!
@freddyD: Na ezért ez csak részben igaz...
Pár apróság:
1. Már megint nem volt "eseménykorong", pedig ez elvileg egy torna.
2. A 205 szektor előtti eredményjelzőn az első harmadban nem írták ki a gólokat, és az óra mintha visszafelé futott volna.
3. Ugyanott a kivetítőt most bekapcsolták, de csak "zaj" volt rajta, kép nem.
4. A gólbíró fülkéje nem a kapu mögött volt, hanem kicsit oldalt... "Helyén" a kamera volt... Ráadásul poros volt a teteje...
5. Ezúttal show sem volt...
Végig arra voltam kíváncsi, mennyire fontos az eredmény, ott ültem a srácoktól pár méterre, látszott, hogy könnyedebben vették, a második harmadot megnyomták, de a rohanásból is a szomszédok jöttek ki jobban, de biztató volt hogy mind a négy sor végig játszott kivéve az utolsó öt percet, mert látszott, hogy azért kikapni mégsem akarunk.
A válogatottba kívánkozók közül tetszett Roger akarása, és sajnos látszott az is ,hogy néhány biztos befutó most nem tette oda magát igazán.
aztakurva mennyi elégedetlen ember
Lézershow nuku, lángok a csapat felkonferálásánál szintén elmaradt.
Tavaly a himnuszokat kórus énekelte, idén meg az osztrák himnusz még elment, na de kérem szépen szégyen, hogy egy 10 éves zavarban lévő kislány nyöszörögte el a NEMZET HIMNUSZÁT.
Kérem szépen, kedves szervezők, először tanuljon meg a lány énekelni, szerezzen tapasztalatot, amikor nem bakizik bele az országunk himnuszába, és majd, ha ez úgy 18 éves korára bekövetkezik, akkor állítság oda ezrek elé énekeltetni, mert ez sajnos így siralmas volt... Nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek, de, hogy minden volt csak felemelő nem, az tuti... Szomorú...
Egyszer egy ilyen hangulatú meccset kívánok minden Magyar sportbarátnak!

www.youtube.com/watch?v=0HE4A8tPfFg

HAJRÁ MAGYARORSZÁG!
Ja és a körítési színvonal fordítottan arányos volt a jegyárakkal... :O:O:O
Nem ezt szoktuk meg kedves Magyar Jégkorong Szövetség!
A hangosítás silány mínőségére már ki se térek, mert az kb egy falusi majálissal vetekedett... plusz a kijelző összevissza működése.
Meg, hogy nincs tartalék plexi és áll negyed órát legalább a játék???? :O:O
@potocsi: "Remélem nem volt szándékosság a dologban, de azért furi, hogy épp egy Starsos szabálytalansága után történt a dolog."

Ó, de magas laszti (látszik, nem múlt el nyomtalanul a bajnokság), de mivel már válogatott-szezon van, hagyom leesni. (Pedró gólt lőtt, ráadásul Stars-os, ez is "furi" ;))

----
Valamit ki kell találnom, mert egy meccstől majdnem elment a hangom, rossz előjelek ápr. 23-ra.. Biztosan az volt a hiba, hogy nem "olajoztam" be sörrel:)
@facsipesz: Ne is mondd...azt hittem eleget regenerálódtak a hangszálaim az utolsó bajnoki óta. Bajban leszek jövőhét szombattól....... :)
@galmat: Alapjában véve egyetértek,az elmúlt évekhez képest minőségileg hatalmas visszalépés történt a show-elemekben,de azért a kislányt nem kellene bántani! Gondolom,nem ő jelentkezett a feladatra,annyira nem is énekelt rosszul,ráadásul amekkorát esett szegényke,én olyantól napokig csak nyöszörögnék...
@progmet: Nyilván én se a 10 éves lány nyakába varrom a dolgot, de szerintem ez a commentemből egyértelmű. Én a szervezőket okolom, hogy ilyen baklövéseket csinálnak. És mivel a Himnusz én is a sajátomnak érzem, ezért elvárom, hogy ilyen rendezvényen adják meg neki a kellő tiszteletet!
Gyenge játék, gyenge közönség, gyenge főpróba ebből /nem/ lesz A csoport?
@galmat: szerintem a kislány nagyon szépen énekelt, nem kéne bántani! Te ki mernél állni 3-4000 ember elé?
@miki78: a kislány szerintem is aranyos volt. 10 évesen sokan még a Himnusz szövegét se tudják. Sőt, vannak, akik később sem.
@bdan: egyetértek. Épp most akartam írni. Reméljük, holnap nem Király Linda énekli a Himnuszt!!!
Nagy-Britannia-Hollandia 4-2
@miki78: Most megismétlem magam utoljára, hogy a kislány tette a dolgát a képességeihez képest.
De kérem szépen, ez itt egy sportesemény volt, ahol a himnusz magasztos, és büszke pillanat! Én pedig továbbra sem tartom elfogadhatónak, hogy egy kisgyereket raktak be ilyen eseményre.
A kiskutyák is aranyosak. Na és??? Ettől még nem rakom be őket Himnuszt énekelelni...
Nemtom ti mit hallgattatok, de ez a Himnusz se nem volt szép, tele bakikkal, NAGYON tré volt!
A kislány legközelebb inkább először az iskolai ünnepségeken gyakorolgassa ezt, ne ott ahol ennél magasabb színvonalat várnak.
@potocsi: @Snow-ice-hunter: a magyarokat összehasonlítani a déli országokkal sajnos felesleges. Én egy ilyennel is beérném :) www.youtube.com/watch?v=XhxbJlcUWA0 Ezek MI voltunk s leszünk még remélhetőleg jó sokáig!!! Hajrá Magyarok!!!
@M.Lac: Nem is emlékeztem a kalapodra :-)
Ja és remélhetőleg Studniczky regnálása alatt ez az utolsó jégkorong torna...

És remélem, nem a sportág szűnik meg :-)
@progmet: "amekkorát esett szegényke,én olyantól napokig csak nyöszörögnék... "

Hihetetlen, hogy még mindig képtelenek egy 3forintos szőnyeggel - a szereplők szempontjából - izgalom- és sérülésmentessé tenni a meccs előtti hivatalos részt.
Szegény kislány, nevem elfelejtettem volna, ha többezer ember előtt ekkorát perecelek, nemhogy a Himnuszt...

Holnap a macikkal együtt beszórok egy vég szőnyeget is a jégre, ha már a szervezőknek nem jutott eszükbe.
@M.Lac:

Kommentár nélkül:
"Apa, én még soha egyetlen meccsen sem szórakoztam ilyen jót! Lehetek holnap is a dobosokkal?" :))

Rajongó:)
Az a baj, hogy egy ilyen színvonalú tornára az Aréna túl nagy és drága, a vidéki csarnokok pedig kicsik, kivétel a Főnix.
Mostanában nem nagyon hallani a Kisstadion helyén felépítendő 5000 férőhelyes központi pályáról, tudom, recesszió van.
A mérkőzésen nem történt más, minthogy egy jó csapat legyőzött egy kevésbé jót. Egy már éles magyar válogatott is valószínűleg így járt volna, ez a realitás. Majd ha a MOL- liga legalább megközelitően olyan erősségű lesz mint az EBEL...
Éppen ezért ezennel felszólítom a magyarországi "csatóimiket", tessék szponzorálni a klubokat hamar!
Az a plexicsere meg.....én szégyelltem magam.
Azt gondolom egy kemény fizikai felkészülés után,igen tisztességes helytállás volt a fiaink részéről.Jó lesz ez a V.B.-re figyeljétek meg.
A kislány nagyon aranyos volt,sajnos ,hogy a csarnokban lévő emberek nem segítettek neki.Azaz nem mindenki énekelte vele együtt.
@Henry The Navigator: 0,40 -nél Léderer Ákos-))
1.03-nál Ocskay Gábor-))
Magyarosítom a szöveget!-)d
@potocsi: Szerintem azért volt ilyen kevés nézö mert elszúrták a jegyárakat.Nekem 4000ft volt a jegyem.Tavaly csak 990 azért ez jelentös külömbség szerintem de talán ma többen kijönnek a Norvégok ellen.Hajrá Magyarok!!!!!!!!!
@Ringleader: Én ma megyek ki. És nem értem, mi a baj a divatdrukker kifejezéssel. Mindenki, aki volt már korábbi Arénás meccseken, tudja miről beszélek. Ami alapjában még nem is volna baj, mert világos, hogy csak velük lehet megtömni az Arénát egy neves ellenfél elleni meccsen. De míg évek óta mondták az emberek (meg én is), hogy jöjjenek, mert ezek lesznek a holnap hokirajongói, ez szerintem mára kijelenthető, hogy ez egy önámítás. Mert egy látszólag kevésbé nívós csapat ellen már sem az arénába nem mennek el és akkor a magyar bajnokságot meg sem említem.

És ne tessék übermenschezni. Nem is értem mi alapján dobálózol ezzel
@freddyD: Nem biztos, hogy önámítás...
Csak az nem igaz, hogy attól, hogy mindenki, aki egyszer kijön egy "finnek" elleni meccsre, az másnaptól már mindig megy...
@M.Lac: Természetesen tisztában vagyok ezzel, csak válaszoltam kollégának.
A svájci teljesítmény a mi szintünk, az viszont a hokiban egyedülálló.
Ezt szeretném jövőre is, Felvidéken látni:
www.youtube.com/watch?v=WISPCckY5Qo&feature=related
www.youtube.com/watch?v=2B0APxPHub4&feature=related
tegnap sikeresen elhagytam ismet a penztarcam (fehervaron mar siekrult egyszer),mondanom sem kell minden benne volt!
ahogy fehervaron igy itt is megtalaltak es visszadatak.maradektalanul.(ezutan egy jo sorozes kerekedett belole...)

KOSZONOM SZEPEN A JASZBERENYIEKNEK!!!!
remelem ma nem hagyom el...:)
Nem értem mi ez a rinya h nem volt lézer, meg fos a körítés. Itt kérem egy felkészülési torna lett elkövetve, ha úgy tetszik edzőmeccs minimális befektetéssel, maximális profitra hegyezve, amiből remélem nagyon sokat visszakapnak a srácok, hogy ljubljanába meg tudjanak halni a jégen ÉRTETEK kedves hokibarátok. Aki megvásárolja a jegyet az támogatja a felkészülést...
Ha a Kovács apja vasúti váltókezelő, akkor is játszana a válogatottban?
@Charta77: a tudása és játéka alapján igen és ezt elkezdeni sem kell, nemhogy folytatni...
@Charta77: ez nagyon korrekt kérdés... Nem a legnagyobb ászunk, nekem sem a kedvencem, de ez azért erős. Látszik mennyire követed a hokit.
Jegyáras mizériát nem értem. Ha valaki szereti a csapatot és támogatni akarja őket ennél jobb alkalom nincs is.
Vidékről most nem tudtam felmenni(Szombathely), áprilisban meg előtte is voltam. Nem a jegyár a gáz, hanem az utiköltség, esetleg a szállás.Így már egy osztrák ellnefél nem éri meg. Ha pesti lennék,vagy legalább ott tanulnák,ennyi pénzért tuti kimentem volna.
Az elmúlt 18 évben összesen két meccsen unatkoztam, a tegnapi volt az egyik.
Tiszta Rocky Horror Picture Show volt.
Egyetértek azokkal, akik azt sérelmezik, hogy "egyesek szerint" csak a divatszurkolókkal lehet megtölteni a csarnokot, olyanokkal, akik két pofára zabálják a jegyhez járó virslit és megosztják az amúgy egységes szurkolói nézőteret az értelmes véleményükkel.
A plexinek mondott üveg gyors szikszalagozása az abszolút EU komform megoldás, amit a játékosok mindent eláruló arcán, a mosolyok tettek még viccesebbé :-)))
Nálam a láblógató gumipop dj is leszerepelt, mert a hokihoz nem illik a Csavard fel a szörnyeket stílus.
Úgyhogy remélem, a mai meccs már olyan lesz, amire kb. egy éve várunk.
@jegib: ezeknek a tornáknak az a lényege, hogy legyen show, színvonal, mert mindenki tudja, hogy maga a meccs álltalában nem ad nagy élményt. Ha Fehérváron lett volna, akkor biztos kimegyek, de ennyi pénzért nekem bőven jó a tv-ben is.

Hogy a bevételből mennyi jut a válogatottnak? lehet nem vagyok elég naiv, de szerintem nem sokat, (esetleg semmit)
Pestiként örülök, hogy lejutok párszor Fehérvárra. Örülök, hogy a válogatott meccsekre el tudok menni mint tegnap és ma is. Örülök, hogy meg tudom venni a jegyet, mivel sajnos másképp jelenleg nem tudom támogatni a hokit, és a csapatot.
Ha minden összejön összel bérletet veszek az AV meccsekre, még ha nem is tudok mindig lemenni.

Magyar Hoki, én így szeretlek!

HAJRÁ MAGYAROK! és ma este maciiiii!!!!
Egy kislány is előtudja úgy adni a himnuszt hogy beleborsózik az ember háta, jah és ő 3 évesen még beszélni sem tudott valami betegség miatt
www.youtube.com/watch?v=5FqCWuqsYqw&feature=fvw
@[Roller]: Véleményem szerint ezeknek a tornáknak a lényege a válogatott felkészítése. Lehet hogy én vagyok naiv, de ezeknek a meccseknek a bevétele, közvetve a válogatottat segíti. Valahogy azt se hiszem, ha beharangozzák hogy lesz lézersó, meg gázégők akkor megtelt vna az aréna, megette a fene, ha egy hokimeccset ez ad el
@tianka: A mindenit, tényleg nagyon jól énekelt. Pedig az ami himnusz még nem is egy könnyű dal.
kezdő kérdés: kezdés előtt mennyivel érdemes odaérni a meccsre? mármint a mai norvégra (jegy van)
Tökmind1, nem lesz tumultus. Tegnap 17.00-kor volt kapunyitás. Néztem jegyeladást , ma sem lesznek nagyon sokan.
@peterbalogh: Szivesen ! Igaz nem én találtam meg de én is jászberényi vagyok. Itt nagy multja van a hokinak és most is sokan voltunk ott :)
Kangyal is megemlítette , hogy nálunk volt az első válogatott meccse jászberényben :)
Örülök , hogy meglett a pénztárca. Ma jöttök ?
Szerintem jó meccset játszott a csapat, végig egyenlő ellenfelei voltunk az osztrákoknak akik azért jobbak. Ahol mi voltunk a 204-es szektorban jó volt a hangulat, a szurkolás jól éreztem magam:))
HAJRÁ MAGYAROK
@jegib: remélem így van, mármint a támogatás.

Persze jó lenne, ha nem a show-val kéne egy hokimeccset eladni, de nincs hatezer állandó szúrkoló, akivel meg lehetne tölteni egy ilyen csarnokot. Tehát sokkal jobb promóció, jó műsor, komoly betétprogramok kellenének, hogy megfogjanak nagyobb közönséget és jól érezzék magukat egész délután. Én nem a show miatt járok meccsre, de sokan vannak akiket ezzel lehetne lekötni, aztán közben megértik, megszeretik a hokit és majd később már a hoki miatt fognak kijárni.
Nem volt túl biztató ez a meccs. A feljutáshoz elég kevés lesz.
@quitz: bízzunk benne, hogy értik a dolgukat a vezérek és a játék is összeáll jövő hétre! ;)
@[Roller]: Gondolj arra, hogy esetleg az ember családdal megy, annak aki nem "hardkór" rajongó, lehet, hogy ez is kell, hogy ne unatkozzon... Lehet, hogy egy gyerek egyenlőre jobban élvezi a "hurkák" összecsapkodását, mint a játékot...
@jacint70: ezt mondom én is csak más szavakkal. :) szuper délutáni, családi programot lehetne csinálni egy ilyen hokigálából. Csak ehhez komolyabb szervezés kéne. A "hardkór" rajongók meg úgyis jobban élvezik...
@[Roller]: a vége lemaradt:
A "hardkór" rajongók meg úgyis jobban élvezik a tétmeccseket
Günther, én úgy tudtam, hogy GERHARD UNTERLUGGAUER az illető...
@freddyD: Soha nem szerettem a divatdrukker kifejezést. Nem szerettem azoktól, akik azért, mert fanatikusok, mert egyedülállók, mert egyéb dolguk, mint a hobbijuknak élni nincs, megbélyegeznek mást, aki esetleg nem fanatikus, kevés fizetésből él, családja, netalán nagycsaládja van, vagy egyáltalán nem meccsre járó. Azok viszont, akik fotelból divatdrukkereznek, azok még annyira sem támogatják a magyar hokit, mint azok a "divatdrukkerek", akik elmennek a meccsre és befizetik az 1-2-3 ezer forintot. Ennyi!
Az übermensch kifejezés számodra miért bántó, ha a divatdrukkerezés nem? Nem is értem!
@xdgabixd: tavaly 990 Ft???? Ilyen jegyár nem is volt!!! Ahol most voltál 4000-ért az tavaly 5500 Ft volt, úgyhogy ez csak rizsa!!!
Ha még olvassa valaki...
Ki ült ezen a mérközésen a 116-os szektor H2-es vagy H3-as székén?
Üdv.
süti beállítások módosítása