HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

A Dab.Docler megelőzte a Miskolcot

2010.10.17. 20:36 Hblog

Továbbra is hat pont előnnyel vezeti a Mol Liga-tabellát a HSC Csíkszereda. A székelyek a Ferencvárost győzték le viszonylag simán, a 7-2 hét góljából Jozef Hruby és Nagy László kettőt-kettőt vállalt. A Miskolc ma szabadnapos volt, így csak a Dab.Docler tarthatta úgy-ahogy a lépést az éllovassal. Roppant nehezen jött össze a hazai győzelem Dunaújvárosban, a Sapa Fehérvár AV19 farmcsapata háromszor is vezetett, a végén a légiósok hathatós közreműködésével sikerült fordítani, 5-3. A Vasas nem sok esélyt adott a Steauának, a bukarestiek mínusz négyről próbáltak felzárkózni, hiába, 5-2. Egyértelmű meccset játszott a Brassó is az Újpesttel, Antal Zsombor triplázott, a lilák becsületgólját az apránként a csapat legeredményesebbjévé avanzsált Németh Péter szerezte, 6-1.

164 komment

Címkék: mol liga

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@vaze: igen, úgy látszik a "jól értesült" szurkolók fejében is rendet kellene rakni, nem csak a csapatnál vannak problémák
imádom amikor a barátom barátjának a barátjának az ismerősének az ismerőse frankó akar lenni és ezt, mint tényt kezeli valaki
@tiriakos: ezeket a kommenteket pedig legjobb lenne töröltetned, mert egyrészt a valósághoz kevés közük van, másrészt ha igaz lenne sem magyarázna semmit sem
arról nem is beszélve, hogy a Liga első hat csapata egymás ellen momentán nem mehet biztosra, a pillanatnyi forma a döntő
ami pedig a vasárnapokat illeti:
a Steli ellen valamiért csak a mezeket küldték fel a srácok a pályára és ez kevés volt
a Miskolctól idegenben ki lehet kapni, a Vasastól egyszer kikaptunk idegenben, egyszer pedig emlékeim szerint elég jó játékkal nyertünk
szóval messzemenő következtetést ebből nem érdemes levonni -
@vaze: ja. és sportoltam. és bár nem vagyok rá büszke, de voltam másnaposan edzésen is, meccsen is.
Egyszerűen nem értünk egyet. De hogy miben nem, azt nem itt fogjuk megtárgyalni szerintem. Pláne nem ilyen hangnemben...
@tiriakos: MOL 89 2010.11.02 kedd 18:00 Dab.Docler - HSC Csíkszereda Dunaújváros.

Ez a kedd majd kicsit elrontja a többi kedd jó statisztikáját. :)
@tiriakos: mi a faszért teszel úgy, mintha tudnál valamit, ami megmagyarázza a tegnapi vereséggel felérő győzelmet? ne haragudj, egyszer nálam is betelik a pohár, ez valamiért most jött el. ja, és a kispályás foci az nem sport! :P :)
@csatoimi:
Ja, messziről jött ember azt mond amit akar.
Nekem volt szerencsém nem egy cseh bajnoki meccset a helyi TV-én megnézni, a sok született gól után valahogy nem jött le, hogy ilyen módon szórakoztatták volna a nagyérdeműt.
Nekem az a véleményem, hogy ha valami kimagasló gól, vagy teljesítmény után örömködnek - óvodás szinten - hát tegyék, de valljuk be, egyik gól sem volt olyan parádés, hogy ezután ki kellett üríteni a fejeket.
Bár, ha Te erre izgulsz be, az legyen a Te dolgod én tiszteletben tartom.
@Tillasz: A tegnap kb ezren izgultunk be erre. :)
@csatoimi:
Pedig elég hidegnek tűnt a csarnok.:-)
@csatoimi: Gondolom ha ellenetek csinálták volna, akkor is beizgul mind az ezer ember, csak más kommentek születnek utána :) :)

(mindezek ellenére, ha igazak a Fradi honlapról beszúrt idézetek, akkor az nagyon gáz)
@csatoimi: a keddi statisztikánkat az a meccs sem fogja elrontani
@Tillasz: A székely a hidegben is . . . :)
@vaze: és a kézilabda? az sportnak számít? :P:)
Van egy haverom, az meg vízilabdázott. Na az a kemény sport másnaposan... :)

Akkor szerinted miért van az, hogy vasárnap mindig szarok vagyunk? (Eddig 6 meccset játszottunk vasárnap. Ebből 3 vereség, egy kínkeserves hosszabbításos győzelem, a tegnapi bohóckodás, és az egyetlen kivétel, ami a szabályt erősíti: vasas elleni 1-4 idegenben.)
Egyszerűen nincs kedve a srácoknak vasárnap játszani? A hét végére motiválatlan lesz a csapat? Mindig hétfőn kapják az egy heti motiváció-adagot, ami vasárnapra elfogy? Én lennék a legboldogabb, ha a vasárnapi mutatónk nem olyan lenne, mint amilyen...
Theutus: Te tudod a legjobban, hogy a hokiban a statisztika milyen fontos. (Eddig legalábbis Tőled láttam statisztikai kigyűjtéseket kommentben. Pl.: kiállítási kimutatások)
Írtad, hogy a pillanatnyi forma dönt. A statisztika szerint nekünk ez a pillanatnyi formánk vasárnaponként nagyon rossz, mondhatni pocsék. Tőled is megkérdezem: Szerinted miért van ez?
@Csak a Sportklub : jaja, nem felejtettem el :) Elég messze álltam a győzelemtől :)

Kapd a nyakadba a lábad és találkozunk 31-én Újpesen.
Vagy ha az nem jó Neked, akkor majd úgyis megyek még Szeredába, vagy szívesen várlak Újvárosban.
(ha Te jössz, hozzál már légyszi jóféle székelyföldi házi szilvát, kezd apadni a készlet) :P
@Tillasz: sok mindenbe bele lehet kötni, de egy gólörömbe teljességgel felesleges
a gólöröm - amíg nem tiltják - a show része, egyáltalán nem, bánnám, ha kiütés után vmi hasonlóval rukkolnának elő a srácok (ha jól emlékszem 6:1-nél mutatták be)
@a. Bárd: tegnap még olvasható volt a Fradi honlapon, az idézetek tényleg onnan kerültek be
@csatoimi: lehet voltatok ezren, de a fele a közönségnek a büfében lehetett, mert az összefoglalóban elég szellősnek tűnt a csarnok
ez persze a győzelem értékéből semmit sem von le
@tiriakos: tőlem felesleges kérdezned
a játékosokat és leginkább az edzőt kellene megkérdezni - talán ők tudják a választ
de semmiképpen sem az a válasz, amivel te indokoltad
Szerintem teljesen rendben volt az összes gólöröm - bár tény, hogy nem lettem volna az ellenfél helyében. Aki sportolt, tudja, hogy az efféle örömködés még a jobbik eset, mert nem az ellenféllel foglalkozik. És ha netán valakinek ez megfeküdte a gyomrát, a jégkorong a legjobb sport arra, hogy a pályán korrekt keretek között elégtételt lehessen venni...
Az a két fonákkal bepöccintett gól szerintem elég szép voltak ahhoz, hogy a gólszerző megadja a módját az ünneplésnek. Nem gyakran látni ilyet magyar jégen. A csíkiak nyilván rangadóra készültek, ehelyett matiné lett a vége - és ennek megadták a módját. Én sem örülnék, ha az én kedvenc csapatom ellen kellene ilyet látnom, de akkor inkább azzal foglalkoznék, hogy lehet egy csapat ilyen balfasz, hogy így hagyja megalázni magát a jégen...

@tiriakos: szerintem hagyd, nálatok is van pár rózsaszín szemüveg, ez valahol a világrend része kell legyen. Hogy nem a bulizás, hanem más az oka, az szerintem itt teljesen mindegy - a lényegen, hogy a már három éve (szerintem amúgy teljesen jogosan) a magyar jégkorong reménységeinek kikiáltott újvárosi fiatalok egy részével valami nincs rendben, mit sem változtat.

üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
@a. Bárd: Nem igérem hogy megyek, már nem. Majd ha összefutunk elmondom miért. Hát akkor úgynézki hogy itt találkozunk Szeredába.:-)
@Theutus: hu.wikipedia.org/wiki/Occam_borotv%C3%A1ja
"ha egy jelenségre két magyarázat lehetséges, akkor az egyszerűbb magyarázatot fogadjuk el"
Nemtom mivan hogy kétszer kell leírjak egy komentet.

@a. Bárd: Már nemhiszem hogy megyek, majd ha összefutunk elmondom miért. Hát akkor itt kell Szeredába megigyuk azt a sört.:-)
@Theutus:
Ha jól emlékszem, a Fradi honlap emlékezett meg először az esetről és Góbéék ezt kérték ki.
Ezek után megnéztem az összefoglalót, és értékeltem a teljesítményt. Mert azt azért elfelejtik többen, hogy több produkciót is láthattunk a jégen.
De idézve a klasszikusokat a produkció: "Q-va gyenge!"
Amúgy ettől még be lehet rá izgulni, valakinek még tetszhet is, de hogy ez legyen a hokiban a show, hát ha lehet inkább ne.
Elég sok hasonló jelenetet láttam életemben, főleg EK, KO meccsen, de ott nem a show-ról szólt a dolog.
Itt sem érzem helyénvalónak, mert az ellenfél lenézését sugallja. Az más kérdés, hogy én biztos néhány foggal szegényebbé tettem volna az örömködőket, de hát én nem játszom.
@Raon: ez nem rózsaszín szemüveg kérdése
a rózsaszín szemüveg: ha a Volán nyer nagyon jó a csapat és kibaszott jól nyúl bele az edző a meccsbe
ha kikap a csapat akkor el kell zavarni az edzőt és a fél csapatot
egyébként nálatok a lelátón is hallani olyan hangokat, hogy azért nem játszanak jól mert buliztak
és ez véleményem szerint egy nagy baromság
azon pedig szintén érdemes lenne elgondolkodni, hogy miért is jelentkeztek be sorban mindenkiért hozzánk - nyilván azért, mert tehetségtelenek és nálatok klasszisokkal jobb utánpótlás nevelés folyik, mint Dújvárosban

ami a mondandód érdemi részét illeti: tény a mostani szezonban mutatott forma alapján - a válogatottba vágyó fiataljaink közül - relatíve kevés eséllyel indul harcba szinte mindenki
sajnos...
azonban még bőven van idő rendet tenni a fejekben és megmutathatják, hogy valójában mit tudnak
@a. Bárd: "mindezek ellenére, ha igazak a Fradi honlapról beszúrt idézetek, akkor az nagyon gáz"

szekelyhon.ro/videos/view/556/hsc-csikszereda%E2%80%93ferencvaros-7:2.html

Nézd meg, itt az összefoglaló. Még ha az ellenfélnek irányult volna, de semmi köze nem volt ahhoz, csak gólörömök. Szerintem meg a Fradi oldalon az a gáz amit a tegnapról írtak.
Tiszteletem.
@tiriakos: hagyjuk...szóval szerinted azért játszik rosszul a csapat, mert kollektíve bebasznak mérkőzés előtt
ezen logika mentén a kérdésem az, ha az elkövetkezendő vasárnapi meccseket megnyerik akkor fizetni fogsz nekik a kollektív részegségért, mert az bejön meccs előtt és kizárólag az eredmény a fontos?
ehh....
@Tillasz: ne haragudj, de melyik a kedvenc csapatod? melyiknek a sajátja ez a fogbeverés? szóljak, hogy ott ne csinálják. de ha a nézőtéren is ilyen agresszív vagy, mi sem fogunk örvendeni, a fogainkra nekünk is szükségünk van.
@Theutus: "...azonban még bőven van idő rendet tenni a fejekben..."

Bárcsak annyiszoros magyar válogatottak lennének a fiataljaink, ahányszor ezt leírtuk!!!! (Ne legyen igazam: és még le fogjuk írni...)
@Theutus: értem én, hogy mit miért írsz, de ilyen szintű általánosítás láttán a pofám szépen és diszkréten leszakad.
A rózsaszín szemüveg szerintem egy belsős poén, és komolyan véve úgy, ahogy van, hülyeség. Én például sosem ilyen fekete-fehér alapon nézem a dolgokat, ennél sokkal összetettebb baromságokkal szoktam előhozakodni.
De ha már így kezdted, válaszolhatok a te stílusodban is. Azért jelentkezünk be hozzátok rendre a tehetségeitekért, hogy megmentsük őket attól a fertőtől, ami nálatok van, és lehetőséget adjunk nekik az isteni fényben tündöklő dicsőséges Volán mez megpillantására az öltözőben. Elsőre ugyan csak szertárosként kezdhetnek, de ha jó fiúk lesznek, idővel előléptethetik őket korongszedőkké is (és akkor számukra beköszönt az aranykor).

Érdemi részre váltva: nem hiszem, hogy az Újvárost bármilyen módon is bántottam volna a megjegyzésemmel (éppenhogy dícséret, hogy nálatok vannak ilyen tehetségek, nem?).
Lehet, hogy tévedek (ha így van, elnézést érte), de én már három éve (de talán már négy is volt az, amikor döntőt játszottatok velünk) úgy láttam, hogy az újvárosi fiatalok jelenthetik a magyar jégkorong következő aranygenerációját. Azóta szerintem valahogy megtorpant a fejlődésük, és nem futották be azt a pályát, amit a tehetségük alapján kellett volna. Minden évben más gondok jöttek elő (ezt ti nyilván sokkal jobban tudjátok nálam), és lehet, hogy én vagyok túl maximalista, de szerintem előrébb kellene tartaniuk, ennyi lett volna csak a véleményem lényege.

üdv,
Raon
Fehévár Ördögi Kör
@tiriakos: azt írtad, imádod ezt a csapatot. inkább ne tedd! de igyekszem elmagyarázni a bazmegolás nélkül: szerinted akkor az van, hogy szombaton elmegy 22 ember Kecskemétitől a Kurt-ig és jól leittasodnak, amitől vasárnap nem tudnak játszani. Nekem vízilabdás haverek mondták, hogy korán hagytam abba a sportot, így nem tudhatom, de másnaposan az ember kiugró teljesítményre képes. De praktikusan képzeld el a szitut! Megvan? Mert nekem nincs! Erre te idejössz, és elkezded beirkálni a jólértesültség látszatát keltő marhaságaidat, azokat a közhelyeket, amik már akkor sem voltak igazak, amikor megszülettek. Nem elég szeretni valakit, azt is jól, intelligensen kell tudni csinálni, különben többet ártunk, mint használunk. Nincs szó szőnyeg alá söprésről, meg rózsaszín szemüvegről, hanem arról, hogy van az az ostobasági küszöb, aminek láttán még nekem is elgurul...
@Theutus: nem kollektíve. ezt soha nem írtam.
Ezt írtam: "Pár embernek talán el kéne gondolkodni..."

"ezen logika mentén a kérdésem az, ha az elkövetkezendő vasárnapi meccseket megnyerik akkor fizetni fogsz nekik a kollektív részegségért, mert az bejön meccs előtt és kizárólag az eredmény a fontos?"

Ezen logika mentén azt kell feltételeznem, hogy szerinted a túlzott alkohol-fogyasztás nem (negatívan) befolyásolja egy élsportoló sportteljesítményét.
@Raon: konkrétan mi is a bajod? Zsociék egyelőre a legjobban termelő magyar sor a bajnokságban, a tegnap látottak ellenére azt kell mondanom, hogy nem igazán látom, mennyivel lennének kevesebbek, mint Fekete vagy Kovács, de mivel nem láttam EBEL meccset az idén, ezért abba nem szólok bele. Emellett vannak, akik jönnek fel, idén Mestyán is egészen jó volt, Virág - bár ő nem dunaújvárosi - szintén, és a két farmcsapatunkban (Volán, Vasas) játszó játékosainkról is csupa szépet hallani! :)
@vaze: Ez igen öregem, új mértékegységet definiáltál: ostobasági küszöb :))))))
@Raon: ok, bocs, kicsit túlpörögtem
szerintem pontosan ismered te is a problémákat, mint ahogy mi is
a részletekről meg beszéljünk személyesen

@tiriakos: ha igaz lenne is, ami ugye szerintem baromság: a szennyest mosni kell, a tisztát szellőztetni
és télleg ne haragudj, de check kolléga írt valami küszöbről
@vaze:
Ha már ostobázól, tanulj meg olvasni ostoba.
Soha nem írtam ilyet:
"szerinted akkor az van, hogy szombaton elmegy 22 ember Kecskemétitől a Kurt-ig és jól leittasodnak"
Ezt írtam: "Pár embernek talán el kéne gondolkodni..."
Soha nem írtam, hogy "azt hallottam", sőt, statisztikai oldaláról próbáltam megfogni a lényeget, pontosan azért, hogy elkerüljem a "jólértesültség látszatát".

Örülök neki, hogy van olyan haverod, aki kiugró sportteljesítményre képes másnaposan. Szerencsés kevesek egyike.

(Gondolom nem nagyon szoktál darts klubban, terminálban vagy duna-fitt-ben mászkálni, és éjszaka-hajnalban sem szoktál a lángos-büfénél lángost enni. Na. Most nem a jólértesültség, hanem a szemtanú látszatát keltettem. Jobb?)

Akit szeretünk azt néha bántanunk is kell, ha a bántás célja jobbító szándékú. (Jól a fenekére versz a kölködnek, mert majdnem átrohant az úton és elütötte a kocsi. De ettől még ugyanúgy szereted.)
@Theutus: oké, semmi gond :)

@vaze: szerintem semmi, csak leírtam pár gondolatot. Te innen, én onnan nézem, nem hinném, hogy a kettő ne férne meg egymás mellett.
@vaze: pillanatnyilag az egyikük 3, a másikuk két ponttal áll
Godó 17, Sofi 14, Marci 13, Toki és Palkó 10
ha jól emlékszem
a csapat pontjainak közel 50%-át a Godó-Marci-Sofi csatártrió szerezte
@Tillasz: "... mert az ellenfél lenézését sugallja." Ott a pont. Bár én a videó alapján nem éreztem ezt.
Mindkét oldal szubjektíven áll a dologhoz, úgyhogy parttalan és felesleges szerintem ez a vita, főleg úgy, hogy már a meccs előtt elkönyvelhető volt a végeredmény.

Tény, hogy nekünk most magunkkal kéne foglalkozni és egymásra mutogatás és egyebek helyett dolgozni a játékunkon tovább.

Még egyszer gratula HSC-nek, remélem legközelebb itthon megizzasztjuk őket. :)
@vaze: Bázeg ma nagy formában vagy: a 2 farmcsapatunkban :)))))
@csatoimi:
Válaszoltam rá, de a Blogmotor letiltotta.:-)
Elküldtem személyes üzenetben, de ha megvilágosítod, mi nem jó benne, megköszönöm.
@SportClub: Félreértesz, én is arra gondoltam, hogy nem szerencsés, ha ilyen cikkek jelennek meg. Aki leírta, annak vagy aludni a kéne egyet a tudósítások előtt, vagy észrevenni, hogy nem feltétlen erre a pályára született.

A fenti vita pedig lassan kezd átmenni személyeskedésbe, ami szvsz szintén nem szerencsés.
Biztos megvan az oka a gyengébb szereplésnek (nem tisztünk eldönteni lehet bármelyik variáció igaz), remélhetőleg tudják az okot azok is, akiknek tudniuk kell, de a mi feladatunk az, hogy ha meccs van, kint legyünk a pálya mellett. És igazából ennyi.

Mondhat Kangyal és Gergely bármit, ezt nem mi és nem itt a blogon fogjuk megoldani.
@Edi a Sas:
Hidd el én ezt nem szubjektívan nézem...:-)
@tiriakos: sejtettem, hogy vagy annyira primkó, hogy a saját igazad fontosabb legyen a csapatnál. de még azt sem fogod, hogy bárkit is láttál hajnalban lángost enni, az sem magyarázat az egész csapat tegnapi teljesítményére. értem én, hogy dühös vagy, de ügyelj arra, hogy dühödben ne tűnj még a valóságosnál is butábbnak. :)
@Raon: ugyan-ugyan, csak nem fogunk egy ilyen semmiségen összevészni... ;)
@tiriakos: egy aranybánya vagy, baszkikám:
"Akit szeretünk azt néha bántanunk is kell, ha a bántás célja jobbító szándékú."
Hát ez nagyon szép, de tudod mi lett volna a jobbító szándékú bántás? Ha odamégy az emberhez hajnalban a lánogososnál, bemutatod a bérletedet és felpofozod. Másnap beirkálni a blogra, az minden, csak nem jobbító szándékú bántás, az egy alpári, prosztó dolog. Ennyi! :)
@a. Bárd: Ja, értem. ne haragudj:)
@Theutus: azért van egy képzelt ötletem amit sajnos nem lehet véghez vinni. ha a farm csapat légiósokkal kiegészülve játszana akkor mi lenne az eredmény bármelyik MOL Ligás csapat ellen. Az igazán tisztességes az lenne ha a Volán farm ellen a többiek se játszhatnák a légiósokat. Visszautalva ezzel az ominózus 15 fős szabályra. Már Várom
-----F. Kapus---
reakcióját , miszerint az osztrákoknál is ilyen szabály van az EBEL csapatokra, csak akkor azt nem értem, hogy a fegyelmi kódexet és a döntéshozás mechanizmusát, miért nem veszi át a MOL Liga
Üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör
@benö51: kevered a szereplőket egy picit
@F. Kapus: Miért, mindjárt utána olvasok?
@vaze: primitívnek és butának nevezel.
Fel sem tűnik, hogy azért hergellek, hogy legyen egy kis visszhangja és ezáltal egy kicsit foganatja.
Szerintem meg ez az igazi primitív megoldás:
"bemutatod a bérletedet és felpofozod."
Dehát hál' Istennek nem vagyunk egyformák.

Inkább egy kicsit megszellőztetni a szennyest, hátha kimosódik. Nekem sajnos nincs se mosógépem (nem vagyok az edző), se mosodám (se a csapat menedzsere), de hátha ettől a kis nyilvánosságtól kap észbe az akinek észbe kell...

Ha ettől Te, Theutus vagy más szurkolótársam megutáltok, lenéztek, butának tartotok, le primitíveztek, ostobáztok, bazdmegeztek azt nagyon sajnálom, de ha már ettől egy kicsit jobbak leszünk vasárnaponként, már megérte. (Még akkor is, ha ezentúl vasárnap úgy mentek ki szurkolni, hogy csak azért is mutassátok meg annak a "prosztó" tiriakosnak, hogy vasárnap is tudtok jól játszani...)

Ennyi.

Hajrá DAB!
@F. Kapus: Bocs igazad van Kerusz volt aki válaszolt. Még egyszer bocs a téves megszólításért.
Üdv
benő
Fehérvár Ördögi Kör
@tiriakos: hát, ecsém, én elhiszem, hogy a helyi bohócképzőben elhitték neked ezeket a dumákat! :)
@Tillasz: meg vagy értve, na meg valamennyire én is megnyugodtam, hogy járhatok ezentúl is az idegenbeli mérkőzésekre. :)
@vaze: na. én meg azt hiszem a legaljára értél. most már személyeskedsz is. van úgy, hogy az ember belefárad egy parttalan vitába... :)
hozzászólás gyere elő!:)
@vaze: Ez már sztem is sok. Ilyenkor félre kell tenni kicsit azt a qrva klaviatúrát.
@tiriakos szerintem azért legközelebb kérdezd meg azt a pár embert (vagy valaki olyat aki tudhatja),mielőtt ilyet írsz a blogra...
@vaze másnaposan télleg jól lehet játszani
/ezzel nem azt akartam mondani,hogy mindenki bulizzon meccs előtt,mielőtt kritika ér/
@a. Bárd: fél kilenckor kellett volna félretenni, vagy a magunk becsületére sem szabad olyan nagyon kényesnek lenni, ha már máséra nem tudunk tekintettel lenni. Ezek azért nem olyan rettenetesen bonyolult ok-okozati összefüggések...
@benö51: De már megbocsáss, hol van az leírva, hogy a Volán farmcsapatban nem szerepelhetnek légiósok?
@vaze:
Idézet tőlem:
"Mindenféle személyeskedés nélküli, óvó, figyelmeztető jó tanács"

Kinek a becsületébe gázoltam? Max. azéba, aki magára veszi.
@kerusz:
Durco játszhat a farmban, ugye? Csak, hogy játékba lendüljön!
@benö51: a Mol liga szabályait azért ne ti diktáljátok Benő
ha nem tetszik így nem kell indulni
@Tillasz: „Az más kérdés, hogy én biztos néhány foggal szegényebbé tettem volna az örömködőket…”

Ezt azért TŐLED nem vártam!

@benö51: „Az igazán tisztességes az lenne ha a Volán farm ellen a többiek se játszhatnák a légiósokat.”

Én úgy gondolom, hogy ebben az esetben a farm csapattal szemben lenne tisztességtelen, sportszerűtlen magatartás. Adott a feladat: jobban és alázatosabban kell edzeni, játszani, s akkor lehetséges lesz a nagyarányú vereségek elkerülése. ( Légiós ellenfelek nélkül több pontja lenne a Volánnak, de a mai helyzetben luxus lenne a több száz/ezer eurós játékosok ültetése. ) Mellesleg volt olyan eset, hogy amikor „eldőlt” a mérkőzés végkifejlete – II/III. harmad -, és néhány légiós az öltőző felé vette az irányt.

@tiriakos: @vaze: A tegnapi mérkőzésen a félgőzzel játszó DAB nyert, és megvan a 3 pont. Szerintem nem a többségében utánpótlás korú játékosok ellen kell 100%-ot kiadni magukból, nekik is szükségük van egy „mentálisan/fizikálisan lazább” mérkőzésre. Az egy más kérdés, hogy nem ezért mennek ki a szurkolók; vagy adott esetben kikapnak. Én a korábbi 14-1-es eredményre való hivatkozással tovább nem bosszankodnék.
@Raon: Azért az, hogy megtorpant a fejlődésük, egy kicsit erős. Példának okáért idén ment hozzátok egy megtorpanó Orbán, akiről már a szezon elején megállapítottátok, hogy lehet mégis tud hokizni. És azt azért hozzá kell tenni, hogy nem Ő volt a legjobb védőnk tavaly sem. Bár a játéka tetszett.
Már várom mikortól lesz fehérvári nevelés és mikor jön az első komment, hogy az EBEL miatt lett jó játékos. (nem azt mondom, hogy nem fejlődik tovább az osztrák ligában, nagyon is jót tesz Neki a magasabb sebesség)

Arról már nem is beszélve, hogy Magó simán beférne a fehérvári EBEL keretbe. És abban azért már nem vagyok olyan biztos, hogy akkor is ilyen szinten lenne, ha akkor elmegy hozzátok, amikor az Öreg vinni akarta a farmba
@tiriakos: te még a saját szavaidat sem tudod értelmezni, én itt befejeztem, elnézést a sokkhatásért
@Theutus: hát hiszen el se indulnak. csak ott lesznek. félreértések elkerülése végett szerintem ez egy értelmes kompromisszum
@Jégkorong:
Pedig még csatoimi is megértette!:-)
Átvitt értelembe tessék érteni...
Hajrá FERENCVÁROS!

Reggel hazatértünk Székelyföldről!
Jól éreztük magunkat, a két vereség is (amiből az egyik azért kalkulálható volt) csak kissé rontott a hangulatunkon.

Brassóban egy nagyon klassz csarnok és egy iszonyat szerencsés csapat fogadott minket.
Kb. 200 néző előtt (ebből 20-25 Fradi szurkoló Budapestről és Gyergyóból valamint Székelyudvarhelyről) ismét nem jött ki a két csapat közti valós különbség, ami olyan 5-6 gól, de sajnos góliszonyban szenvedünk, legalábbis az eddig lejátszott mérkőzéseink ezt bizonyították.
Az ellenfélnél a Polc ismét állta a nehezéket, nem roppan össze CSAPATUNK nyomása alatt. Vasárnap Szeredában a jelenleg jobbik csapat győzött, de közel se volt akkora különbség a csapatok között, mint azt az 5 gólos különbségből gondolhatnánk. Sajnos az anti gól tabletta ismét be lett szedve. Attól tartok, hogy a kiállítási arány csak azért nem lett nagyobb, mert nem volt rá szükség. Egy végig kiélezett, döntetlen körüli eredmény esetén nem nagyon lett volna üres a vendég büntetőpad. Mi végigszurkoltuk a mérkőzést, de meglepve tapasztaltam, hogy a hazai nézők, csak a gólok után eresztették ki a hangjukat egy Hajrá SportClub erejéig.
Holnap máris itt a javítási lehetőség, nyerni kell a Kohászok ellen!

ui: nem utolsósorban, hálás köszönet Kutyának a szíves vendéglátásért
@miki78: Szerinted miért nem?
@csatoimi: az a fura, hogy csak erre "izgultatok be". Egész meccsen néma csendben ült az az 4-500 hazai szurkoló, de 7:1-nél 5-600 torokból indult be az "ünnepel az egész város..." kezdetű szar.

Mindezt úgy, hogy én se ott, se Erzsébeten Csíkszereda gyalázó megnyilvánulásokat nem hallottam. Hallottam viszont a szeredai gyerekeket, akik a büszke apa mellett "fúj-fúj Fradiztak" a vendégszektorban, vagy Erzsébeten a csíki hölgy, akinek nem felel meg a vendégszektor, köztünk kell végigfújolnia az emberelőnyünket.

Nem nagy dolgok ezek, tudom, de egyrészt része annak a nagyképűségnek, ami Novakékból is árad, másrészt annyira unalmas, hogy mindig mindenki a Fradistákat basztatja.

Hajrá Fradi!
...legyen akkor 4-600... :)
A gól utáni mutatvány a két érdekelt csapat szurkolóinak szemszögéből- érthetően-más érzéseket váltott ki!Az egyiknek showelem,a másiknak sportszerűtlenül megalázó sertés(bocsi:sértés!)Én nem kívánok állást foglalni,csak két dolgot jeleznék:
1.az evezős örömködés nem originális,már nemcsak jégkorong,hanem focimeccsen is láttam(igaz,ott nem volt seggencsúszással kombinálva)
2.gondoljunk az izlandi focicsapat "halfogásos"-és azóta több más koreográfiával előadott-gólörömeire,mekkora nézettségnek és tetszésnek örvendtek sok-sok netes fórumon!(Igaz,az ellenfelek reakciójáról nem sok szó esett..!)
@kerusz: A 15 fős szabályban, ha az nem lenne pl amikor nincs EBEL forduló nyugodtan játszhatnának, de van akiknek ez nem tetszik
@Jégkorong: csak a Volánnál nem játszhatnak a MOL ligában
@Theutus: ezt azért te sem gondolod komolyan, hogy a Volán írja a szabályokat, azokat ti írjátok a szájízetek szerint. v
@Bandoar: mert biztos ezért is Mi vagyunk a hibásak :(

holnap találkozunk Erzsébeten!
@benö51: Elvi kérdés volt horivan részéről, ha jól értettem.
@potocsi: ott leszek, ránkférne egy felhozó győzelem... Hajrá Fradi!
@Bandoar: Más kultúra, más szurkolás. Csonkaországban is csak akkor van szurkolás, ha vezet a csapat (és ez nem csak a korongra értendő). Sajnos, nem sajnos ez a tendencia.
Vendégszektor. Ez sincs mindenhol.
Nekem csak abból van elegem, hogy nem mehetünk akárhova a csarnokban, merthogy nekünk van "vendég rész", mégis a csíkiak kénye-kedve szerint kell majdnem a szektor legszélén állnunk. Persze, ha Erzsébetre jön valaki, és nem tetszik neki a vendégszektor akkor bejön a hazaiba (ez elvileg már nem így működik, remélem, a gyakorlatban is meg fog valósulni).
Ez számunkra régi probléma (lehet, hogy a probléma szó erős, minden esetre minket bánt- ha más csapatról lenne szó, nem érdekelne, de egy magyar ember mindig más érzésekkel látogat Erdélybe, mint bárhova máshova).

Lehet beszélni sportszerűtlenségről, meg másról (a gyerekek káromkodása engem általában arra sarkall, hogy hangosabban szurkoljak, így nem hallom:) ), de sajnos gyengék voltunk vasárnap, még magunkhoz képest is.

Kedden javítani kell!
@benö51: Persze, hogy nem tetszik.
@kerusz: Miért? Nem az a magyar jégkorong érdeke, hogy minél erősebb csapatokkal játsszuk a MOL ligát?
Netán az a baj, hogy az Újpest és a Farm elleni 3 pontot mindenki beszámolta és félnek egy megerősített Farmtól, annyira,hogy inkább ilyen szabályokat hoznak.
@potocsi: @KrisztiFTC: Az a baj, hogy valamilyen okból kifolyólag az emberekben már nem ég az a tűz, mint régebb. Tavaly sem volt az igazi, de volt, az idén meg sajnos 0 szurkolásból. Nagyon hiányoznak már a régi szép idők, amikor mi adtunk példát szurkolásból. Jöttek a külföldi edzők és játékosok és csodálkoztak, hogy milyen hangulat van. Na ez az ami ma nincs, de jó lenne ha ismét lenne:)
@SportClub: Szurkolói szempontból mindig inspirálóbb, ha az ellenfél szurkolói is szurkolóként viselkednek, nem nézőként.
@benö51: ezeket a szabályokat elsősorban a Fradi vezetőségétől kérd számon, ha jól tudom ők kardoztak érte
engem egyáltalán nem zavart soha sem, hogy pl beszálltok a magyar bajnokság döntőjébe, mivel a Volán megverése nélkül nem sokat ér a bajnoki cím
azonban azt enyhe túlzásnak tartom, hogy ne játszhasson más csapatban az, aki adott pillanatban a csapat tagja és nem kevés pénzt fizetnek neki a játékáért cserébe
a Farmot pedig felesleges túlértékelned, mert a Mol liga élmezőnyéhez viszonyítva hidd el tényleg nagyon gyengék...lásd pl 14:1
és ezen pár légiós (a jelenlegi formájukat figyelembe véve) nem sokat változtatna
tehát visszatérve az alap kérdésre:
az OB1 bajnokságban egyáltalán nem zavar, ha a teljes Volán visszatér
a Mol Liga azonban az Ebel mellett folyó bajnoki küzdelem, kvázi el kell dönteni melyikben szerepeltek
vagy kellene a Mol ligában a sikerélmény mivel féltek tőle, hogy nem lesz EBEL rájátszásra esély?
ami a bajnokságot illeti a 35 pontos szabállyal véleményem szerint az sem lesz egyszerű dolog, bár ezt, mint korábban írtam nem tartom fairnek, viszont nem én írtam ki a bajnokság szabályait>>>igaz a korábbi években sem
@SportClub: amikor ott voltunk Szeredán a vendégszektorban szintén ránk szóltak, hogy álljunk arrébb, meg ide vagy oda, aztán jött egy diszkrét táposozás, amit természetesen megköszöntünk az "uraknak" a magunk módján
igaz ezért jött egy kis taps is és utána nem zavarta a hazaiakat, hogy hol állunk:D
a csiki kozonseg mindig hozta a kotelezo tamogatast, mindig akkor, amikor epp szukseg volt ra
@benö51: Én nagyon tisztelem a Te szenvedélyes küzdelmedet a 15 fős szabály eltörléséért, de próbáld meg Te is megérteni az ellenfelek (és a Liga) szempontjait. A Mol Liga és az OB I. önálló bajnokság is. A Mol Ligába a Volán a farmcsapatával nevezett be, az OB I-be pedig az első csapatával és a farmcsapatával.

Nem hinném, hogy jó vért szülne, ha ennek az önálló bajnokságnak, amelyet Mol Ligának nevezünk, a sorrendjébe kőkeményen beleszólna az, hogy melyik csapatnak sorsoltak ki meccset a Volán farm ellen azokra a napokra, amikor nincs meccs az EBEL-ben. Teljesen irreálisak lennének az erőviszonyok, szét lenne verve a bajnokság. A végén joggal protestálnának azok a csapatok, akiknek Ladányiék jutottak ellenfélül, hogy ha pont az őellenük vesztett meccsek/pontok miatt előzné meg őket egy másik klub, akiknek (nem lebecsülve őket) Reiter Ricsi meg Füri Martin volt az ellenfele. Szerintem nem olyan nehéz ezt megérteni.

A Volán úgy döntött, tehát, hogy az első csapatával játszik az EBEL-ben, a farmcsapatával pedig a MOL Ligában. Ezt a többiek tudomásul vették, és az első kérdésük nagyjából az volt, hogy akkor tessék megmondani, hogy mit takar a farmcsapat fogalma. Hát a farmcsapat fogalma ebben az évben azt takarja, hogy az EBEL keretből 15-en nem játszhatnak a Mol Ligában.

Nem is beszélve arról, hogy annak milyen üzenete van, hogy a fiatalokra akkor van csak szükség a Mol ligában, ha a "nagyok" nem érnek rá... A farm amúgy többször is meg lett erősítve, volt, hogy nyolc EBEL-kerettaggal, és így is meg úgy is kemény ellenfelek voltak általában. Ennyire lebecsülöd a fiataljaitokat, akiknek (mivel a Volán nem indul a junior bajnokságban) szintén kell valahol játszaniuk?

Szokták mondani, hogy egy fenékkel két lovat nem lehet megülni. Nos, azzal, hogy az OB I. hajrájába a Volán szabad kártyával becsatlakozhat, nagyjából ezt a lehetőséget kapta meg a klub. Amit Te szeretnél, az viszont egyenesen az egy fenékkel 3 lovon ülés esete.

Szeretnélek még emlékeztetni arra, hogy sehol a világon nem létezik olyan, hogy korlátozás nélkül lehet átjárni a farmcsapat és a nagycsapat között.
@Theutus: "ezeket a szabályokat elsősorban a Fradi vezetőségétől kérd számon, ha jól tudom ők kardoztak érte"

Nem így van.
@Bandoar: tényleg ne haragudj, hogy élveztem a csapatom játékosainak gólörömét. :) az "ünnepel az egész város" nevezetű szarság miatt már ott a helyszínen elnézést kértem tőletek, lehet te nem hallottad de volt aki igen, ez szánalmas egy nóta, mi mindannyian szégyenkeztünk miatta. csak hát sokféle ember van.
@kerusz: Köszönöm válaszodat, van amiben egyetértünk, van amiben nem. Nem tudom, hogy a másik 37 pontos tervezettel vajon mi van. Ha levonjuk a légiósokat akkor is kimarad 1 nem légiós magyar állampolgár, mivel egy más bajnokság pontrendszerét akarják ráültetni a OB1 re . Még egyszer köszönöm válaszodat és én ezzel a 15 fős szabály elemzését erre a szezonra befejezem.
Üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör
@benö51: A 38 pontos szabály egészen más tészta, mint a 15 fős, egészen másról is szól.
@kerusz: bocs, igazad van, ők a 38 pontos szabályért hadakoztak nagy vehemenciával
@a. Bárd: azt gondolom, alapvetően egyetértünk, csak erről a témáról nem beszéltünk eleget.
A véleményemet akkor megfogalmazom két kérdés formájában.
Három-négy éve, amikor a csikócsapatotok olyan szép teljesítménnyel rukkolt elő a magyar bajnokságban, felmerült bennetek, hogy na, itt láthatjuk az új aranygeneráció (Godó, Toki, Viktor) megszületését?
Kettes kérdés: szerintetek ez megtörtént?
Jó példát nyilván lehet mondani és ennek én is örülök. De szerintem azt nem érdemes vitatni, hogy jóval-jóval több lenne ezekben a srácokban. Én mindösszesen ennyit állítottam, mert ilyen maximalista gyerek vagyok.

Ami Orbánt illeti, igyekszem figyelmen kívül hagyni a neveléses hülyeséget, mivelhogy én soha sehol nem írtam ilyet (és megköszönném, ha a továbbiakban nem nekem címeznéd mások fóbiáit). Szerintem Orbán remek védő, és itt még jobb lehet belőle - én örültem, hogy idejött (Erdélyinek két éve még jobban örültem volna, de minden nekünk sem sikerülhet). Lehet, hogy tavaly nem ő volt nálatok a legjobb, viszont szerintem a fizikai adottságai nagyon jók (vagy Pozsgai jobb ezen a téren?). Ahogy én látom, már az eddigi meccsein több biztató dolgot mutatott, mint Jobb két év alatt. Várjunk egy fél évet, míg megszokja a ligát, és akkor okosabbak leszünk.

Magó esete számomra megintcsak egyértelmű, csak ezt nemigazán merem hangoztatni épp az olyan hozzászólások miatt, mint a tiéd. Konkrétan vérzett a szívem, amiért nem jött ide, mert vsz elképesztően jó felépítésű, lendületű és technikájú játékos, nagy értéke lett volna a csapatunknak. Ezt már tavaly is így láttam, de a vb-n meg láthattuk, mit alkottak Sofival egy sorban. Szerintem ha idejön, akkor még véletlenül sem a farmba került volna, hanem stabil ebele csapataggént viszonylag hamar simán eljut arra szintre, mint Sofi egy éve (és szerintem Magó még technikásabb is).
Summa summárum: tökéletesen meg tudom érteni, ha Magó esetleges távozását harakirihullám követné Újvárosban, de mert kár lenne ennyi fanatikus jégkorongszurkolóért, én nyár óta azért szurkolok, hogy ha már hozzánk nem jöhetett, külföldre vigyék mielőbb. Így neki is a legjobb lesz (a továbblépéshez kellene neki már egy magasabb liga), meg itthon sem lesz népharag, hogy a szemét Volán megint elszipkázta a szerintem is egyik legnagyobb magyar tehetséget.

És késő van már, fáradok, ezért idevésem: ha valami félreérthetőt írtam, előre elnézést, ne pöccenj be, mert csak holnap éjjel fogom látni a válaszod, és addig kár lenne ezen pörögni.

üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
@Theutus: Ez sem teljesen így van.
@kerusz: biztosan mások is, de róluk tuti megírtátok, kvázi ez igaz
@Theutus: mi is, asszem, de fontosabbnak látom az elvet, mint azt, hogy ki kezdeményezte, lehetett volna bárki. Itt 2 szempont van: mindenkinek fontos a magyar bajnokság és mindenkinek fontos, hogy a magyar játékosok minél tovább játékban legyenek. Ha a volán teljes kerettel indul, a magyar bajnokság legnagyobb kérdése, hogy ki fog kikapni tőle a döntőben (erre azért elég nehéz a többi csapatnak 80-100 milliót összekalapozni), így mondjuk valamivel nagyobb az esély, de kecsegtetőnek még ezt sem nevezném, pláne, ha megnézem, milyen légiósokra van pénz Fhváron, vagy ha azt nézem, hogy a válogatott 1-1,5 sor nem volánossal áll fel. Tényleg, kicsit a többi csapat fejével is kéne tudni gondolkodni.
@tiriakos:
"...Alig hallottam, sorsomba merülten,
hogy fecseg a felszín, hallgat a mély.
Mintha szívemből folyt volna tova,
zavaros, bölcs és nagy volt a Duna..."

részemről lezártnak tekintem a dolgot
@vaze: ha már így összeszaladtunk: megértem a te eszmefuttatásodat is, de a Volánt akár kötelezhetnénk arra is, hogy kapus nélkül álljon ki a döntőre
és végtére is magyar csapat a Volán is, mint bármelyik másik (azt én sem veszem természetesnek, hogy a magyar jégkorong érdekeire hivatkozva előbb-utóbb mindenkinek ott kell játszani...)
a másik kérdésem az pedig csak költői: ha lenne egy másik ebel csapatunk is, akkor mi lenne?
/egyébként meg nyert a Steelers, kikapott a Ravens, nyert a Canucks, majdnem tökéletes volt a hétvége/
@Erdkri: Magó az elmúlt bő egy évben összehasonlíthatatlanul többet tanult Kurt-től, Sofi szintén Godótól, mint amire egymással jutottak volna. Amellett a Nikáék sora továbbra is kiemelkedő, még ha egyelőre minden inkább kifelé pattan idén a tavalyhoz képest. És vessenek a mókusok elé, én kifejezetten örülök, hogy nem az van, mint tavaly, hogy egész alapszakaszban egy rendes játékidős és egy hosszabbításos vereségünk volt (a tegnapi teljesítményre ez természetesen nem vonatkozik). És hidd el, látni a fejlődést, annyi bizalmat meg egyelőre nem kaptak, hogy a válogatottban is bizonyíthassanak. És hát ennek a generációnak abból a szempontból nehezebb dolga van, hogy nem egy Zs-csoporton szocializálódott társaságot kell lenyomnia...
@Theutus: ezt a kapus nélküli kiállást nem igazán értem, ha az alap- és közepszakaszt ignoráló csapattal szemben erkölcsileg igazolhatóan támasztható feltételekről beszélünk, akkor valóban, a lehetőségek szinte végtelenek! :) a másik ebel csapat vagy az ob1 és a mol liga egyesítése egészen újrarajzolt pályát jelentene (ellenkező előjelekkel), ahol mindent újra kéne gondolni, ebben az értelemben ez tényleg költői.
süti beállítások módosítása