HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

A Ferencváros a Megyeri útra költözik

2010.09.15. 17:05 F. Kapus

Csütörtöktől Újpesten edz és játszik a Ferencvárosi TC felnőttcsapata, erről Csabai Gábor szakosztály-igazgató tájékoztatta blogunkat. A zöld-fehérek nem tudtak megállapodni a jégcsarnokot üzemeltető kft.-vel és az önkormányzattal a hétköznapi délelőtti edzésekről, elsősorban ezért döntöttek a távozás mellett.

"Délután 2-kor kaptunk volna jeget Erzsébeten – mondja Csabai Gábor. – Profi csapat ilyenkor nem edz, mert élettanilag nem megfelelő az időpont. Ettől a szezontól kezdve a délelőtti edzésekre álltunk be, többen fel is adták a munkájukat amiatt, hogy részt tudjanak venni a tréningeken. Korábban szó volt róla, hogy tudunk délelőtt edzeni, de végül nem biztosították számunkra ezt a lehetőséget. Az ideális időpont a délutáni órák lettek volna, de szándékosan nem azzal terveztünk, mert nem akartunk az utánpótláscsapatok elől jégidőt elvenni.

Őze Istvánnal, az UTE klubigazgatójával és Ancsin Jánossal megállapodtunk arról, hogy holnaptól ott tartjuk az edzéseinket, és a meccseket is a Megyeri úton játsszuk le. Mindeddig azért nem írtunk alá szerződést a Pesterzsébet Jégcsarnok Kft.-vel, mert nem tudtuk, hogy mire szerződünk, nem tudtuk, mit kapunk cserébe. Mindenki számára világos volt, hogy délelőtt kívánunk edzeni, egész eddig a hétig akkor voltunk jégen. Az árak is nagyon magasak voltak, Újpesten jobb időben olcsóbban kapunk jeget, de hangsúlyozom, nem ezért váltunk.

Az e heti tárgyalásokon egyértelművé vált számomra, hogy nem akarnak minket megtartani Erzsébeten, az óvodások délelőtti korcsolyaoktatására hivatkozva nem kapunk jeget akkor, amikor nekünk jó lenne. Sajnálom, hogy a pesterzsébeti jégcsarnoknál nem számít az az árbevétel-kiesés, amely a távozásunk miatt keletkezik, de nem volt más lehetőségünk, mint új helyet keresni, ahol megfelelő időpontban tudunk edzeni."

Megkerestük Mészáros Pétert, a jégcsarnokot üzemeltető kft. ügyvezetőjét is, aki a következőket mondta: "2007 óta 8-tól 14 óráig az önkormányzat előre fizetett és lefoglalt jégidővel rendelkezik a pesterzsébeti jégcsarnokban. Ebben az időben tantervbe foglalt óvodai és iskolai korcsolyaoktatás zajlik a létesítményben. Ahhoz, hogy az FTC beférjen ebben az időben, valamelyik csoportot ki kellene raknunk. A 8 és 14 óra közötti jéghasználatról önkormányzati testületi döntés van érvényben, ez köti a kft. kezét is. Mivel ezt a döntést nem változtatták meg, ezért továbbra is eszerint járunk el. Amennyiben a tulajdonos másként dönt, aszerint járunk el.

Az FTC az előző két szezonban 14 órakor edzett, most is ezt a lehetőséget tudtuk felajánlani nekik, addig az időpontig, amíg a tulajdonos meghozza a döntést az előbbi kérdésben, amely hivatalosan múlt csütörtökön keletkezett. Addig 14 és 16 óra között biztosítottunk jeget számukra, ha szerződést kötöttek volna velünk, kedvezményes áron kapták volna, óránként nettó 15 ezer forintért.

A szerződésre a tavalyi tapasztalatok miatt van szükség, belefoglaltuk, hogy a lefoglalt jégidő 50%-át akkor is ki kell fizetni, ha azt a szerződő fél nem veszi igénybe. Nem akartunk úgy járni, mint az előző szezonban, amikor a májusig lefoglalt jégidőt év közben módosította és felmondta a Ferencváros, mert a Millenárison olcsóbban tudott edzeni. Természetesen azt a jégidőt akkor már nem vagy csak nehezen lehetett értékesíteni.

Június eleje óta próbálunk szerződést kötni a Ferencvárossal, nem sikerült még tető alá hoznunk. Először múlt csütörtökön kerestek meg bárkit is hivatalos formában azzal, hogy egész évben délelőtt szeretnének edzeni Erzsébeten. Éppen aznap, amikor az önkormányzati testület elhalasztotta az ügyvezető személyéről szóló döntést. Utoljára hétfőn tárgyaltunk erről a kérdésről, akkor is jeleztük, hogy a délelőtti időpontok az önkormányzatéi. Nem tudok arról, hogy bárki is megígérte volna az FTC-nek, hogy az iskolai időszakban is tudnak délelőtt edzeni. Bár elképzelhető, hogy ez valaki mással folytatott tárgyaláson lehetőségként felmerült. Ám hangsúlyozom, ehhez mindenképpen önkormányzati testületi döntést kell hozni, erről értesítettük is az FTC-t.

Az FTC felnőttcsapata az e hétre kiírt 14 órás jégidejét lemondta. Fontosnak tartom hozzátenni, hogy innen senki nem küldte el a Ferencvárost, úgy tudom, az utánpótláscsapatok maradnak továbbra is, hanem arról van szó, hogy az időpont nem felel meg nekik. A HSC Csíkszereda elleni, e hétvégére kiírt mérkőzést még nem mondták le, jelen állás szerint a székelyek is itt edzenek. Mi továbbra is várjuk a Ferencvárost, amíg a 14 és 16 óra közötti időpontot más bérlő le nem foglalja, addig biztosítjuk számukra a visszatérés lehetőségét a kedvezményes óradíjjal."

85 komment

Címkék: pesterzsébet ftc ute csabai mészáros péter csabai gábor megyeri út

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mi ez ha nem amatörizmus? Két éve élnek együtt a gyerekekkel és senkinek nem esett le, hogy szeptembertől iskola?És hogy valaki megígérte h lesz jégidő délelőtt... Csabai nem gondolta, h erről papír is kéne? Talán a nagy álmokat szövögetve azzal kellett volna kezdeni, hogy csarnokot biztosítok egész évre, nem? És speciel 15 percre lakom a pályától, gondoltam veszek egy bérletet (ami a szezonkezdésre nem készült el!!!), de így már nem buli, nem érek át munka után a város másik felébe. Ráadásul pont a lilákhoz... a világ végére.. BRAVÓ Gábor
Semmi szükség rájuk a IV. kerületben, nyugodtan elmehetnek innen a francba.

A zöldek magyarázkodása meg jó kamu: ha a hétköznapi edzési időpontokkal van problémájuk, akkor miért játsszák a meccseket a Megyeri úton? A kettő között semmilyen összefüggés sincsen...

De legalább kiderült, hogy honnan volt a pénzük az igazolásokra: nem fizetnek a jégért.
Ki gondolta volna, hogy ilyen rövid idő alatt ütőképes csapat lesz a Megyeri úton! :)
Kabaré! Biztos sok néző fog kiutazni Újpestre...
Az azért nem kicsit lenne furcsa, ha Fradi logó jelenne meg az újpesti jégen...
@MeLa: Miért, az erzsébeti jégen volt ilyen? Én csak MTK-molinóra emlékszem a büféknél.
Nem hiszek a szememnek! Ez szarul fog elsülni, előre szólok. Inkább kérjenek a Vasastól jeget, az kevésbé lenne "problémás".
ezt sose fogadjuk el!!!
Ez nem semmi gyomros…….
Nem festettek logót a pesterzsébeti jég közepére? Mi van a nagy összeesküvőkkel? Ilyen fejleményekre még ők sem számítottak....
FTE vagy UTC lesz jövőre, zöld és lila klubszínnel?

Ez nem biztos, hogy jó ötlet....több szempontból se jó. Mi lesz a Fradi közönséggel?
Fradi hoki meccs, és újpest foci bajnoki kombináció pár óra csúszással lehetséges?

Sajnos eléggé behatárolt a kínálat normális csarnokokból. Kellene már Fradinak is egy.

De lehet, hogy így készült a sorsolás is. Csak két ütközés van a most érvényes programban….

MOL 125 2010.11.30 kedd 18:00 Újpesti TE - Vasas HC Újpesti Jégcsarnok
MOL 124 2010.11.30 kedd 19:00 FTC-Orangeways - Dab.Docler Pesterzsébet

MOL 128 2010.12.03 péntek 18:00 Újpesti TE - Steaua Rangers Újpesti Jégcsarnok
MOL 129 2010.12.03 péntek 19:00 FTC-Orangeways - Miskolci JJSE Pesterzsébet

+ egy azonos napi meccs:
MOL 86 2010.10.31 vasárnap 12:30 Újpesti TE - Fenestela 68 Brasov Újpesti Jégcsarnok
MOL 85 2010.10.31 vasárnap 18:00 FTC-Orangeways - HSC Csíkszereda Pesterzsébet
Amúgy ez azt jelenti, hogy a MOL Ligára lehet úgy neveznie egy csapatnak, hogy nincs aláírt szerződése egyetlen csarnokra sem? Jó tudni. Jövőre én is nevezek, nekem sincs csarnokom!
@horivan: A program még átírható, de mert biztos gyenge a fantáziám, nehezen tudom elképzelni, hogy nem esne bántódása egynémely zöldnek. Ahogy nekünk is eshetne fordított felállásban. Vagy a kerület minden rendőrét kivezénylik a hokimeccsre?
Ezt megfontolHATnák az illetékesek...
Amúgy lehet, hogy taktika……Csak nem így akarnak nyomást gyakorolni a döntéshozókra a saját csarnok ügyben?

De, ha balhé lesz, ennek csak a jégkorong látja majd a kárát. Eddig nagyrészt családi esemény volt egy hoki meccs.
a FRADI hazai pályán fogadja az UJPESTET:)))))
Egyáltalán, hogy lehet összehangolni a két csapat edzéseit? Mi is délelőtt vagyunk jégen., Vagy a pálya egyik fele lila, a másik zöld lesz? Vagy vég nélküli edzőmeccsek?
És ezt a szervezést?! Azt hittem, Comp kézben fogja tartani az ügyeket. Ilyen banális módon csúszni már a szezon elején...
Borba, lehet, hamarabb hazajössz, mint gondoltuk.
Miért nem Kápmegyeren??? ennyivel drágább??

Mi a helyzet a beígért Ferencvárosi pályával??? Déleőtti edzésre az is elég lenne.

Nekem közel van lilaföld, de nem szívesen járok oda. Nem lesznek valami hangulatos meccseink...
Vegyétek már észre, hogy Csabai valójában a két klub egyesítésén dolgozik! :DDDD

Viccet félretéve, szerintem ez szimpla zsarolás, most mondtak egy nagyot, aztán innen folytatódnak a tárgyalások. Bár, ha eszembe jut, hogy tényleg ott van a jóval kevésbé problémás Kápmegyer, hát, tényleg nem tudom, mit gondoljak...
jóval kevésbé problémás, de gondolom, drágább
Kiss Gábor nem fogja tudni melyik a csapata egy Újpest-Fradin? Vagy melyik tábornak mutasson be? Ha elrontja neki annyi. :-)

Lehet, hogy a klubvezetők megbeszélték, hogy együtt mossák a szerelést, így lehet, hogy spórolnak pár ezrest??? Milyen egy lila és zöld összemosva?

Ilyen nincs….
blogmotor! mukodj!
érdekes, én azt hittem, hogy a fradisták jobban ki fognak akadni, nekik sokkal szarabb lesz feldolgozni, hogy lila színű a "hazai pálya".

szerintem is csak egy kis nyomásgyakorlás a médián keresztül, a hokiban ez már-már úgy látszik bevett gyakorlat
Újpesten csak edzésidőről tudnak (vagy még arról sem, telefonjaim alapján), meccsekről nem, tehát utóbbi lehet a zsarolás része.
@munkagep: várj csak, még a "véresszájú" fradistaák nem értek ide...
Kezd kiszökni a levegő a zöld-fehér lufiból...? :)))
@munkagep: Hidd el, hogy ettől ki vagyunk akadva. Hazai meccshelyszín NEM (akkor sem, semmiképpen sem) lehet a Megyeri út!
@peterszky: Egyetértek.
Ha viszont arról van szó, hogy a vezetésünk segítséget nyújt, hogy az erzsébeti önkormányzattal folytatott vitátok a javatokra dőljön el, akkor g.ci sokkal jöttök nekünk:)
Egy Kocka elég lesz? :P
@vaze: egy hónapja még nem volt probléma a pénz....
@peterszky: Ha 6-os van rajta, akkor jöhet :-)
@gabute: azért más, ha infrastruktúra bérlésére kell költeni, más ha játékosra és megint más ha saját beruházásra. gondolom, mert ilyen kiadási tételeim még az életben nem voltak! :)))
@gabute: Okoska!Ne irjam le hogy te mire nevezzél be!Nehogy a 6ost duplán kapjátok vissza korongban!1 laza sz..ásra jók vagytok!Engem nem zavar hogy vidéken kell játszani,legalább láttok igazi jégkorongot!
@richy80: Látom még nem heverted ki :) .
Ez az egész ügy remélem csak egy szimpla zsarolási kísérlet, véleményem szerint az erzsébetieknek szüksége van a Fradira.
@forestjr: De igen!1üveg Whiskeybe került,de hát ez van!Halkan jegyzem meg,inkább egy ilyen zakó30 évente,mint 12-13 évet várni a bajnoki címre!A szombati,1 vidéki kiscsapat nagy napja volt!
Minden szép és jó, aztán amikor az első "hazai" meccset követően a "hazai" keménymag felgyújtja a csarnokot, akkor mehet majd az FTC és az UTE együtt albérletet keresni. Csodás jövőkép.
@richy80: Így van, fő a pozitív hozzáállás! ;) Óvjál :) .
@Szoljanka: barátom, te minek örülsz? addig válaszolj, amíg ilyen végtelenül cizelláltan fogalmazok, és nem csapnak ki innen 23 évre.

a lényeg: ez nem fog megvalósulni. nem, akkor sem. sehogy. soha.
@Szentmihály_: Gyima nem felejti el a korábbi sarat...oda be nem tehetik a lábukat, amíg nem rendezik!
Ha 15+fa sok, akkor ez lesz a legkisebb problémájuk!
Az a minimum, hogy szerződés kell, pláne ha volt már gáz a környéken!
Ebben a gazdasági helyzetben.....mègcsak most "kezdödnek" a problémák....és hol van még a vége????Ma nem kell a pálya.., holnap nincs pénz a csapatra!!! Vagy új a "vezetés" ès minden kezdet nehéz?? ;)
Na füge, most gyüjthettek majd a pálya renoválására is!-tisztelet a kivételnek, abból kevés van..... :(
multkor az ujpesten rendezett magyar moldavon vertek az ujpesti szekurity ceg a magyar drukkereket... Nehezentudom elkepzelni, h egy ket beesettebb zoldsalast nem fognak kejes vigyorral meggyepalni... Plane ha egybe esne egy ujpest foci otthon, es fradi hoki otthon... Rendor/rendezo remalom!
@Redalert Dabfan: milliókat kellett költeni ilyesmire mind kápmegyeren mind erzsébeten. természetesen játszhatjuk azt, hogy hülyeségeket írunk a jelenlegi helyzetben, de annyira azért nem viszi előre a dolgokat.
@SzDaniel: Az nem az újpesti security volt, a magyar válogatott meccseken más van.
Hát barátom ez a legnagyobb marhaság volt ,- milliók ide vagy oda
@SzDaniel: az magyar-moldávon véletlenül sem az a security volt, aki az Újpest meccseken.

A magyar-moldávot biztosító cég elég sok futballpályán működik közre (pl. Siófok, Székesfehérvár, Kispest, stb.), de Újpesten pont nem. Csak a válogatott meccsen voltak ők.
Ennek a hírnek nem örül semmilyen jégkorong szurkoló, pláne, hogy a szimpatizánsok még szépen meg is festették a jeget, az edzőpálya gyors építése vigaszt jelenthetne, de ha jól olvastam az is valami sulival, meg talán önkormival közös produkció lenne? Sulisok meg délelött vannak ott. Jó lenne egy igazi otthon a fradinak, normális jégkorongszerető szurkolókkal.
@szorgalmas: Nem örülök, a szmájlik most nem ezt fejezik ki. A MOL Ligának/OB1-nek minden magyar csapatra égető szüksége van. Jó pár kommentet olvashattunk itt egy-másfél hónappal ezelőtt, hogy a Fradi ilyen jó lesz, meg olyan jó lesz. Csak a bevásárlás még kevés, ezer más dolgot biztosítani kéne, mielőtt azt gondolják páran, itt a kánaán...
@Szoljanka: Alázat - barátom - alázat!...és sok-sok munka, de a csapat érdekében, nem önérdekből!
Tiszta zsarolás! Amúgy nem tudom, hogy feltűnt-e, de a délelőtti jeges edzésükkel pont az esetleg leendő kis hokisoktól vennék el az időt. A Fradi az erzsébeti iskolásoktól, óvodásoktól Erzsébeten... Tünjenek el Erzsébetről, nagyon helyes! Miután tavaly sem fizettek normálisan, nem hiszem, hogy jelentkezni fog bármilyen veszteség a jégcsarnokot üzemeltető kft-nél. Az utánpótlás viszont maradhat, a kis srácok megérdemlik a normális környezetet, bőven elférnek a Farkasok mellett. Csabai Gábor viszont végre nyílt lapokkal játszik! íme a bizonyíték, hogy mi történt volna, ha Ő nyeri a jégcsarnok üzemeltetésére kiírt pályázatot.
Öltözzön lilába, elmehet
Senkinek sem lehet öröm az, hogy komoly, sportból, sportért élő játékosokkal úgy bánjanak , mint a Moszkva téri culaágerekkel.
@richy80: FelfogHATatlan, mi? Egy évre vagytok hitelesítve. Vagy még annyira sem.
@Viharka: amíg a Fradi és a Farkasok egymás ellen határozzák meg magukat, és a cél a másik kiírtása, ebben a sztoriban nincs győztes. arra, hogy ezt mindkét fél "győzelme" esetén így gondolnám, vannak bizonyos bizonyítékaim.
Ereszt a lufi! Hogy áll a sátorépítés ügye? Gondolom sehogy...
@oldspieler: Ezt arra érted hogy nem kapták meg a fizetésüket, pedig ma kellett volna?
A szombati UTE- Fradi után biztos jó szórakozás lesz Újpestre járni Fradi meccsre. Fradi szurkerként mondom, nem a Pesterzsébet a hibás. Mars vissza kifizetni a tartozást, bocsánatot kérni és "az élettanilag kedvezőtlen" időpontban edzeni!Ti ugyanis nem vagytok profi csapat, rátok más élettani hatások hatnak!
@szorgalmas: TÉVEDSZ!
A Farkasokat nem a Fradi zavarja, sőt, a szülők nagy része szivesen kijár a Fradi "hazai" meccseire is. De az erzsébeti jégcsarnok nem lehet a Ferencváros otthona főleg nem az erzsébeti csapat ellenében, mint ahogy kiváncsi lennék, hogy mit szólnának az újpestiek, ha a Fradi miatt nem tudnának ott edzeni az újpesti utánpótlás csapatok, Káposztásmegyeren a stars gyerekei, a Kisstadionban a MAC csapata???
Nem a Farkasok vannak a Fradi ellen, és remélem nem a Fradi van a Farkasok ellen, továbbra is mondom, sőt kiabálom: Ez az egész egy sértett ember bosszúja, aki ugyan vesztésre áll, de sajnos soha nem fogja feladni, amíg tönkre nem teszi Dobos Tamást. Ennyi!!!!
@Viharka: ok, menjünk bele. az erzsébeti farkasok mitől erzsébeti? tényleg érdekel. mert valaki összegrundolt egy utánpótlás szakosztályt és így nevezte el? az Erzsébeti Fradi is erzsébeti lenne? vagy az önkormányzat hozta létre az egészet?

mi legyen a Fradi otthona, ha erzsébet nem lehet? ötlet?
@Viharka: már olvastad az UTE közleményét? :)
@Viharka: Tök jól látod az egészet,ez igy igaz!!!!
Közlemény 2010-09-15 21:44:00

A délután folyamán megjelent hírrel kapcsolatban, mely szerint a FTC hoki csapata holnaptól a Megyeri úton edz és játszik, szakosztályvezetésünk az alábbi közleményt adja ki.

Az UTE meglepetten értesült a hírről, miszerint megállapodás jött létre arra vonatkozóan, hogy a Fradi a "Megyeri útra költözik". Szeretnénk tájékoztatni a közvéleményt, hogy ilyen megállapodás nem jött létre. A nehéz helyzetbe került Ferencváros valóban megkereste az UTE-t és jelezte, hogy nem rendelkezik elég jégidővel. Az UTE természetesen kész a Ferencváros segítségére sietni, de a MOL Liga mérkőzései minden csapat számára azonos időben kerülnek megrendezésre, ezért a Fradi meccsek megrendezésére nem tudunk lehetőséget biztosítani. Szívesen fogadjuk azonban edzőpartnernek a jelenleg igen jó játékerőt képviselő Ferencvárost, különös tekintettel arra, hogy néhány régi játékosunk - egyelőre még sajnos nem lila mezben - de visszatérhet a Megyeri útra. Megállapodás az edzések vonatkozásában sem jött még létre, de amennyiben a saját szakosztályaink edzésigényét ki tudjuk elégíteni és marad még szabad jégidő, készek vagyunk a Fradi számára is edzéslehetőséget biztosítani átmenetileg.
@szorgalmas: Attól erzsébeti, hogy a 200 gyerek 90%-a erzsébeti. Ebben pedig maximálisan egyetértek: "amíg a Fradi és a Farkasok egymás ellen határozzák meg magukat, és a cél a másik kiírtása, ebben a sztoriban nincs győztes." Természetesen érintettségem okán máris többet írtam errőla témáról, mint illett volna.
@F. Kapus: Mindig is tudtuk, hogy nem csak látens fradista vagy! :)))

Viccet félre, azért én k*rva ideges vagyok. Lehet este kimegyek, aztán húzok valami fóliát a Kisstadion fölé, a világítás megtartja, aztán majd játszunk ott...
@F. Kapus: értem. csak jelen pillanatban egyiknek sincs más alternatívája. ha ezt nem értik meg, egy pofon itt, egy pofon ott, és kussban végzi tovább mindenki a munkáját. az egész magyar, és főleg budapesti jégkorong szcéna túl szűk, túl belterjes ahhoz, hogy bárki a másikat nyírja. kell lennie megoldásnak.
@F. Kapus: De azért még egy fontos megjegyzés kikívánkozik. Természetesen mindenki biztos lehet abban, hogy az összes érintett fél (FTC felnőtt, FTC utánpótlás, Farkasok, önkormányzat, kft. üv. ig., létesítményvezető) tudja, hogy így ahogy van a díszes kompánia, együtt szépen, lazán beférne ebbe a jégcsarnokba, egymás mellett éldegélve.
@peterszky: Segítek, ma már nem, de holnap este ráérek fóliázni :)
@szorgalmas: leülünk tárgyalni a jégidő elosztásáról, te képviseled a Fradit, én a Farkasokat, még berúgni sem tudunk, annyi idő alatt megállapodunk, biztos vagyok benne
@peterszky: @1885*: jovok segitek en is.

amugy hihetetlen, fel napig nem nezek ide, es maris ilyen dolgok tortennek?

gyorsan lefekszem aludni, hatha reggel felebredek es reggel mar nem lesz itt ez a valami...
Ez bevett szokás, Újváros is Fehérváron játszik.
@F. Kapus: Ha Te viszed a bort, akkor én is megyek.
kíváncsian várom mi lesz a vége a storynak...
nemtom van-e olyan klub kis hazánkban, akik szívesen látnák a fradi szurkolóit hétről hétre a saját csarnokukban...
egy kis zsarolás, publicitás és majd valahogyan megegyeznek
"Inkább kérjenek a Vasastól jeget, az kevésbé lenne "problémás". "

Hát, szerintem azok után, ahogy az utánpótlás-edzők eltávoztak a Fradiba, még a Kisstadion befedése is járhatóbb út lenne nekik..

Az új csarnok nem igazán akar megépülni, Csabai úr hitele erősen veszni látszik.

Hát nem szép a sztori, bízzunk benne, hogy normalizálódik a helyzet.
@facsipesz: Az új csarnokot nem Csabai Gábor ígérte meg.
@szorgalmas: Hát eddig úgy nézett ki, hogy a Fradi támadt a Farkasok védekeztek (jégidő, miegymás, főleg miegymás), meg mindenki más akit megtaláltak (persze "méltó" segítséggel). Megizenték, mindenkinek az orra a kakiba fog belenyomva lenni(de nem kicsit), ez eddig nem jött be, de majdnem!
@facsipesz: ...meg a régi ügyek Gyima felé!
ma reggel megneztem a naptarat, es tegnap nem Aprilis 1 volt. legalabbis a Gergely fele naptarban nem. Csabai naptarat nem talaltam sehol...
Nekem kezd összeállni a kép.
Kezdjük az elején:
Mohát gyerekeivel együtt eltanácsolják egy fővárosi utánpótlás nevelő klubtól. Az FTC akkori szakosztályvezetője, bízva benne, magához veszi és átadja a stafétabotot. A Ferencváros egy önkormányzat által fenntartott jégpályán játssza hazai meccseit és edz, eleddig amatőr szinten.
Szponzor áll a házhoz, igazolások kezdődnek, válogatott szintű játékosok érkeznek a csapathoz.
Állandósul a jégprobléma az önkormányzat által üzemeltetett pályán.
A pályát üzemeltető önkormányzati kft. ügyvezető igazgatói állást hirdet.
Moha "leigazolja" Csabai Gábort a SAPA Fehérvár AV 19 egykori szakosztályának vezetőségi tagját, akit „megkértek szépen” anno fehérvári vezetőségi tagságának lemondására, és aki júniusban elnökségi tag lesz az MJSZ-ben ferencvárosi segítséggel. A Ferencváros záradékkal nevez a 2010-2011. évi országos bajnokságra, miszerint csak a Mol Ligában szerepel, ha a SAPA Fehérvár AV 19 visszatér az EBEL-ből (nem jut be a 4 közé).
Minden ellenkező híresztelés ellenére az új immáron szakosztály igazgató megpályázza az ügyvezető igazgatói állást.
Szeptember 9.-én a testület nem nevezi ki az új ügyvezetőt.
Ezek megtörtént események.
Idézet Mészáros Pétertől a jelenlegi ügyvezetőtől:
"...A 8 és 14 óra közötti jéghasználatról önkormányzati testületi döntés van érvényben, ez köti a kft. kezét is...". És még egy idézet: "...Június eleje óta próbálunk szerződést kötni a Ferencvárossal, nem sikerült még tető alá hoznunk. Először múlt csütörtökön kerestek meg bárkit is hivatalos formában azzal, hogy egész évben délelőtt szeretnének edzeni Erzsébeten. Éppen aznap, amikor az önkormányzati testület elhalasztotta az ügyvezető személyéről szóló döntést...". Érdemes lenne megtudni a halasztás okát!!!
A dátumokra tényleg érdemes figyelni!
Mi következik ebből (figyelem ez csak következtetés, nem tény):
Amennyiben Csabai Gábort kinevezik szeptember 9.-én, a Ferencváros nagy valószínűséggel kap helyet délelőtt a pályán, ami pedig testületi döntés alapján 8.-tól 14.-ig korcsolya oktatásra van fenntartva. Ezért nem szerződött június óta a Ferencváros a pálya üzemeltetőjével, "erőből" megoldották volna. Ahogy „megoldották volna” az utánpótlás nevelő klub sorsát is.
A jelenlegi vezetés betartja (már csak azért is) a testületi döntést, így legkorábban 14.00-tól lehetett volna edzeni a Ferencvárosnak. Nem tudott megegyezni a két fél és Moha vezetésével Csabai Gábor közreműködésével bekopogtak az ősi rivális otthonába.
Eddig a történet.
Magánvéleményem következik: Ha és amennyiben nem történik kompromisszum az OB1 liga értekezletén, a Ferencváros csapata csak a Mol Ligában indul, tehát befejezi legkésőbb 2011. január 26.-án a Mol Ligát. A ferencvárosi érzelmű hoki szurkolók kb. 2 hónappal kevesebbet látták volna kedvenc csapatukat a jégen. Ezzel, és főleg a válogatott játékosok szakmai előmenetelével nem nagyon foglalkozott a Moha-Csabai szakmai vezetés, most meg „élettanilag nem megfelelő az időpont”. Élettanilag meg megfelelő lett volna egy válogatott játékosnak január végén befejezni a szezont, kérdem én.
Azzal, hogy az ősi rivális Újpest otthonába akarták átköltöztetni a csapatot, véleményem szerint a legfanatikusabb Fradi szurkereknél is kiverték a biztosítékot. A saját szurkolók előtt is lebőgtek, joggal gondolhatják a fradisták, hogy mennyire Fradi érzelmű a szakosztály igazgató, ha ilyen megfordul a fejében egyáltalán… A Fradi szurkolók meg ismét mehetnek a levesbe, menjenek Újpestre Fradi meccsre… A rendezésről, biztonságról még szó sem esett.
Jobb helyeken elköszönnek ilyenkor a szakmai igazgatói széktől…
Igaza volt tavaly a Pindáknak,hogy a fejétől büzlik a hal,de bent a FRADIba ezt meddig tűrik?Két vezető akik nem zöld vérűek.BRAVÓ!!!!!csak igy tovább.
no comment, magyar politika...
@peterszky: ezt adom maximálisan! :))
@Fugeute: Mi van mindig jövőre leszünk bajnokok?De kinyílt a csipátok!6os ide vagy oda,beszélgessünk jégkorongról!Mostanában tudjátok számolni a kapott gólokat?Nem baj,majd 100 után iszunk az egészségetekre,ha minden jól megy csak 2-3 meccset kell erre várni!De azért bajnoki címekben is előtettek vagyunk(FOCI,HOKI)!Ezzel zárom soraimat!
Sok sikert:Mindig jövőre!
Csak nehogy a végén a Gyakorlóban kössenek ki ők is.
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ebben az országban minden csak kapcsolatrendszer és pénz kérdése...
@richy80: Mivan, mivan, mivaaaan?
Ha rólatok van szó, semmi nincs. Mi lenne?

Meséld már el, az elmúlt években mit értetek el, mert nekem így hirtelen semmi nem jut eszembe. S ha már most, a szezon elején ilyen gondjaitok támadnak, nem kizárt, hogy idén is kimarad a dobogó.

Végezetül küldök pár felkiálltójelet, nagyon sokat elhasználtál a készletedből: !!!!!!
@richy80: Ez az egyik régebbi hozzászólásod:
"Fradista vagyok és büszke a 25 bajnoki címre, valamint a BEK negyeddöntőre!Szerintem nem kéne 2 legendás csapatot(FTC,UTE)süllyesztőbe lökni egy 2 éve létező ÁLLAMI pénzből "összevásárolt"lokálpatritizmust minden szinten nélkülöző csapat miatt!A fiadnak sok sikert,csak hogy mire felnő,addigra a stars már nem létezik!Ha a stars egyszer eléri a 10%-át annak,mint a Fradi,Ute,Újváros,igérem én leszek az első aki bocsánatot kér tőled!"
Meg kell kérdeznem: folyamatosan ellenségképet keresel? Örülj inkább annak,hogy van egy jó csapatotok. Üdv.
@moonk: "Két vezető akik nem zöld vérűek."

Lehet, hogy k..vára vidéki vagyok, de nem értem, ezt a "zöldvér-zöldszív" dolgot.

Ha valaki jó (és becsületes) szakember/manager (lenne), annál aztán baromira mindegy, hány évet élt/nemélt a kerületben, járt-e Fradi-meccsre, van-e sála, stb., a munkája kellene, hogy minősítse, nem a "vére".

Nekem amúgy úgy tűnik, hogy a "vér színe" a leglényegtelenebb abban a kérdésben, hogy ki jó/rossz edző/játékos, ki dézsmálja a klubkasszát, mert láttunk már ilyet is, olyat is. Vagy tévedek?..
(Vagy pszichológia az egész. Az meg nekem már transzcendentális.)
süti beállítások módosítása