A németek hosszabbításos győzelme után újabb váratlan eredménnyel folytatódott az A csoportos világbajnokság. A dán válogatott – amelyet kerete alapján a meglepetésre esélyesek közé soroltunk előzetesen – alaposan felszívta magát a finnek elleni meccsre. Az első harmadban kétgólos vezetésre tettek szert Reginék, és bár a finnek átmenetileg közelebb kerültek, a második felvonás elején ismét nőtt a különbség. A 3-1-es állást a találkozó utolsó percéig tartotta Dánia, hiába kapott rengeteg lövést Frederik Andersen. A kapuslehozatalt meg kellett próbálni, de ebből sem sült ki semmi jó, a vége 4-1 lett. Hatvan percen át nyílt csatába bonyolódott Svájc és Lettország is. A svájciaknál jégre lépett a szupertehetséges Nino Niederreiter, aki ezzel minden idők második legfiatalabb vb-szereplője lett. Honfitársa, Bibi Torriani a rekorder, ő 1928-ban 17 éves és 4 hónapos volt, 4 hónappal fiatalabb. A tinédzser egyelőre nem sokat tett hozzá csapata sikeréhez, a győzelmet a rutinosak hozták. Nem ment könnyen, mert bár az első két menet egyértelműen Svájcé volt, a harmadikban a lettek nagyon belehúztak. Előbb szépítettek, majd folyamatosan támadtak az egyenlítésért, nem jött össze, sőt a kapuslehozatalnak itt is üres kapus gól lett a vége, 3-1. A kanadai eddig az egyetlen csapat, amely simán érvényesítette a papírformát, igaz, Corey Perry gyors góljára még itt is megvolt a válasz. Az 5-1 miatt ezzel együtt természetesen nem kell szégyenkezniük az olaszoknak.
Dánia legyőzte Finnországot
2010.05.08. 22:46 Hblog
57 komment
Címkék: vb a csoport
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
SakiCitizen 2010.05.08. 22:59:00
Bpstars 2010.05.08. 23:13:30
F. Kapus 2010.05.08. 23:20:56
kispufi 2010.05.08. 23:25:44
Bpstars 2010.05.08. 23:30:56
jágör68 2010.05.08. 23:31:35
Felesleges még csak nem is hasonló erős összeállítású válogatottakat elemezni, pláne a VB első 2 napja alapján
ValAki 2010.05.08. 23:37:05
ValAki 2010.05.08. 23:46:39
Rothstein 2010.05.08. 23:55:43
Az NHL-el egyezkedni kellene, vagy ugy is mondhatnam nekik velunk europaiakkal, mert ennek semmi ertelme igy.
M.Lac 2010.05.09. 00:00:08
@ValAki: Az 1. gól: www.youtube.com/watch?v=oXWeJKDoZkE 2. gól: www.youtube.com/watch?v=hlTmiBSrI5A 3. gól: www.youtube.com/watch?v=YtAODE7GRo8 Ennyi van eddig fent, amit találtam.
ValAki 2010.05.09. 00:05:08
Sokkal jobb meccsek lennének,ha ott lehetnének a a legjobbak...
@M.Lac: köszi:)
ValAki 2010.05.09. 00:12:50
Lacquo 2010.05.09. 00:27:19
Egyébként kicsit felháborít, hogy miért nem lehet a meccseket közvetíteni. A sport tv is kb. a felét közvetíti csak. Ma pedig volt Kanada, és Finnország is. Ennyire kis esemény a hoki vb, vagy mi?
Persze az NHL meccsek se lesznek közvetítve... :(
Itt egy félmegoldás:
myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=icehockey
1-2-höz kell program: stream torrent vagy sopcast.
Szerintem úgy kellene igazítani az olimpiát, a vb, az NHL-t, hogy mindenhova elmehessenek a nagyok is.
Mivel az NHL sokáig tart, valahogy tolni kellett volna a vb-t is egy kicsit, hogy a play off-osak is elmehessenek a vb-re.
Ha vmelyik csapat vb lesz, és az NHL játékos meg még a play off-ból is kiesik, akkor két szék közül középre ül. Meg amúgy is, kicsit rossz érzés lehet nekik, hogy nem lehetnek a vb-n, és ha még vb győztesek is lesznek, nem mondhatják el, hogy vb-t nyertem, Raúl se lett EB!
De a kicsik igen... nem értem!
--------------------------------------------------
Hajrá Finnország!
Hajrá Volán!
morbiczer 2010.05.09. 01:04:13
Nem nagyon értek a jéghokihoz, de a finnek elég erőtlennek tűntek.
Rothstein 2010.05.09. 01:21:30
60 meccses alapszakasz eleg lenne boven.
Ez adja a sava borsat az NFL-nek is, hogy minden meccsnek komoly tetje van, nem ugy mint a tobbi major ligaban.
A danok amikor feljutottak eloszor, egy rem gyenge USA elleni gyozelemmel megalapoztak a jovojuket. A kotott kiemelesi rendszernek koszonhetoen (lenyegeben nincs sorsolas), eleg volt egy relative gyengebb ellenfelre keszulniuk, es 1 nyert meccsel bennmaradhattka rendszerint. Kieso korbe ritkan kerultek. A hokijuk meg azota is izmosodik. Most mar egyre kevesbe vannak raszorulva arra az 1 ki-ki meccsre.
Suomi&Anaheim 2010.05.09. 07:13:22
Ez a meccs nagyon égő volt, nem az eredmény, hanem a mutatott játék miatt. Azért legalább meg kellett volna nehezíteni a dánok dolgát, legalább szoros meccset kellett volna vívni, de nem....
Ebben a finn keretben van 9 újonc, sokan visszavonultak, többen az nhl PO-ban vannak.... itt nincs más cél csak az, hogy ez a csapat, aki még ilyen formában soha az életben nem játszott együtt, összeszokjon és tapasztalatot gyűjtsön. Nem nagyobb égés ez a bukta, mint az Usákoké. De ugye ott is, B-már-már C keret van.
Mindegy... nagyon nem kéne az olimpia évében VB-t is nyomni, bár, erre pont jó, tesztelni bizonyos játékosokat, fiatalokat, de kb. ennyi- csúnyán színvonaltalan lesz ez a VB- mondjuk a 1/2, F -t leszámítva.
EZ van.
az oroszlánoknak meg a 8-10 hely a realitás idén.
G O F I N L A N D !!!!!!!!!!!!!
agentT 2010.05.09. 07:16:27
Az NHL álláspontja a világbajnokság esetében tökéletesen világos. VB: június.
Nem hogy nem érdemes velük leülni, hogy évente szakítsák meg a playoffot a VB kedvéért, de még az is komoly küzdelem lesz, hogy a következő olimpiára elérjék náluk, hogy elengedjék a legjobbakat.
Ha a VB nyolc csapatból állna (kb. hét nagy + évről évre feljutna valaki)esetleg lehetne valamit kezdeni legalább annak érdekében, hogy az NHL playoffból már kiesett játékosok elmenjenek a VB-re, mert jelenleg valljuk be, a VB igazából a kutyát nem érdekli.
A kedvenc csapatomból alig hiszem, hogy Jason Spezza pl. játéktudása alapján ne férne be a jelelegi keretbe, vagy Fisher, de hát nincsenek ott. Egy sor kiváló játékos inkább golfozik.
És azt se gondolja senki, hogy tegnap, mikor a Team Canada legyőzte 5-1-re az olaszokat, a kanadai nép a TSN előtt ült, és rágta a körmét.
Igazából őket a VB nem érdekli, az olimpia valamennyire, és aki megnyeri a Stanley kupát, az az isten.
Sokáig nem értettem ezt a mentalitást, de most már ott tartok, hogy ébren maradok gyakran egy-egy playoff meccs kedvéért, (éccaka is megnéztem a Penguinst mert az asszony szíve oda húz) de alig hiszem, hogy a tévét odakapcsolnám, ha mondjuk adnának egy Szlovákia-Kazahsztánt...
A VB-ken a játék is unalmasabb (egy-két meccstől eltekintve), aminek a fő oka ez a hülye nagy európai méretű pálya, mint egy végtelen jégmező, amelyen elvész a játék dinamikája. Tessék megnézni egymás után a tegnapi CAN-ITA és PIT-MON meccsek összefoglalóit, aztán tessék meggyőzni engem, hogy nincs igazam.
Rothstein, csökkenteni az alapszakaszt?????
Most, amikor az NHL a football, a baseball és a kosár mellett végre nem megtűrt major liga, amikor szorgos munkával elérték, hogy végre ne csak a kanadaiak, hanem a hatalmas piacot jelentő amcsik is elfogadják a hokit, amikor vissza akarja venni a műsorára az ESPN a meccseket, amikor tele vannak a csarnokok????????
Most, amikor élet-halál harc folyik a KHL-lel, lecsökkenteni a bajnokság hosszát???? Milyen üzenet volna az?????
Egy csarnok befogadóképessége átlagosan húszezer ember. Az alapszakasz jelenleg 82 mérkőzés, csökkentsük le csak 62-re, az négyszázezer néző levesztése a helyszínen, plusz a tévés jogdíjak, hirdetések. Ez tesók között is dollárszázmilliókat jelent franchise-onként. Ezt ki csengeti ki a tulajdonosoknak, a nemzetközi szövetség???????????
És miért?
Hogy pl. Crosby most ráérjen, és Kanada ne 5-1-re, hanem mondjuk 9-1-re verje az olaszokat????????
És ha ,ég így is lenne, ez mennyiben garantálná, hogy az észak-amerikai nézők megnéznének a tévében egy (direkt nem kiscsapatokat mondok) cseh-svéd összecsapást mondjuk a VB második körében????
Az NFL egyébként valóban látványosan rövidebb a többi major ligánál, ám épp a legutóbbi alapszakasz idején foglalkoztak a gondolattal, hogy a preseason rovására felemelik az alapszakaszt 18 mérkőzésre. A dolog még kérdéses, de szerintem az NFL boldog lenne, ha a liga alapszakasza mondjuk 32 meccsből állna.
Nem azért rövidebb az NFL alapszakasza, hogy a nézőknek olyan izgalmas legyen minden meccs, hanem mert a profi amerikaifutball akkora megterhelést jelent a játékosoknak, hogy kb. ennyit bírnak ki maximálisan. 16 alapszakasz + 4 playoff meccs, az húsz meccs szezononként, és aki ezt tovább bírja három-négy évnél (tehát egyetlen év NHL alapszakasz hosszánál, az már harcedzett veterán, szinte hős.
Az NFL-t ennyire bírja az emberi szervezet, elkopnak a csontok, az inak, az izületek, az izmok. Áh.
agentT 2010.05.09. 07:19:48
kovacsistvan · http://www.khl.hu 2010.05.09. 07:35:06
Bálna_ 2010.05.09. 08:03:00
Megbocsáss, te egy álomvilágban élsz. Az IIHF hatalmas sikere már az is, hogy az olimpia alatt szünet van, méghogy az NHL egyezkedjen velük, hát ezt indokold már meg, hogy miért tenné...
Tesznek a VB-re magas ívben. De lefogadom, hogy az NHL-játékosok, ha választhatnának egy Stanley-kupa és három VB-cím között, nem utóbbit választanák.
Bálna_ 2010.05.09. 08:06:12
kovacsistvan · http://www.khl.hu 2010.05.09. 08:30:00
Szerintem pedig az utóbbit, mégpedig az európaiak.
agentT 2010.05.09. 08:39:57
Bár lehet hogy igazad van, a "választhatnának" feltételes módban van. De hát nem választhatnak, oszt ennyi.
Suomi&Anaheim 2010.05.09. 08:42:14
A legjobb európai játékosok mind az NHL-ben játszanak, kivéve ha kiöregedtek.... megtehetnék, hogy itthon maradnak, és mennek a VB-re de ilyet érdekes módon senki nem tesz.....
Suomi&Anaheim 2010.05.09. 08:45:08
az olimpiai ezüst- és bronzérmes csapatokat elverték a nyitányon. Ennyit erről a Vb-színvonalról. B csapattal jött ide minden nagy. Na mondjuk a svédek még erősödhetnek, mert kiesett a Wings, és nem sokára (SAJNOS) kiesik a Canucks is...
kovacsistvan · http://www.khl.hu 2010.05.09. 08:48:02
@Suomi&Anaheim: Ha majd leszel olyan jó játékos, mint Radulov (akár a bátyja, Igor is), akkor hülyegyerekezheted. Addig ne.
Suomi&Anaheim 2010.05.09. 08:52:47
mellesleg nyugi.
és amit az európaiakról írsz továbbra is egetrengető baromság.
Ennek semmi köze a hazafiassághoz, semmi sem olyan fontos mint a Stanley Cup. de mindegy.
Suomi&Anaheim 2010.05.09. 08:57:14
hát igen, az is egy fasza liga, kétségtelen, nagy kár hogy soha az életben nem lesz olyan és akkora liga, mint az NHL.... de azért szerethető.... :/
kovacsistvan · http://www.khl.hu 2010.05.09. 09:02:47
Nem lesz olyan és akkora? Akkor mi van? Semmi. Ez van.
Részemről vita befejezve, legyen mindkettőnknek igaza :)
Afterforever301 2010.05.09. 09:10:00
agentT 2010.05.09. 09:15:58
Nem, szerintem nem kár, bár ez ízlés kérdése.
Nálam a hoki észak-amerikai sport.
Csak európaiak is játsszák.
De remélem nem lesz soha ebben a büdös életben megint Krutov-Larionov-Makarov korszak.
agentT 2010.05.09. 09:20:02
Ez az óceán túlpartján nem így van. Talán nem kellett volna évtizedeken át azzal szívatni őket, hogy az olmipiára nem mehettek a legjobbjaik, a Szbornaja meg ott vigéckedett, pedig a szovjet játékosok is a hokiból éltek, nem melóztak mellette mondjuk esztergályosként.
még a Kanada kupát is többre tartották akkoriban (meg is nyerték legtöbbször.)
Mióta az NHL játékosok is ott vannak az olimpián, jobban odafigyelnek. De ha mondjuk Bettmanék Szocsiba nem engedik el az NHL-eseket, nem hiszem hogy lenne kanadai, aki a kardjába dől.
Afterforever301 2010.05.09. 09:32:26
sziszi_15 2010.05.09. 09:49:50
Szocsiba meg el lesznek engedve a játékosok, a klubtulajdonosok nem merik megkockáztatni, hogy februárban csak úgy otthagyják őket az orosz ászaik (főleg hogy az amerikai és kanadai olimpiákra elengedték az nhl eseket).
agentT 2010.05.09. 09:50:38
Nem a munkáltatójuk nem engedélyezte az olimpiai részvételt az NHL-eseknek, hanem a NOB, a debil amatőrmániája miatt.
Kérdeztél már kanadait arról, hogy fontosabb-e neki az olimpiai győzelem, mint a Stanley?
Érdekelne, hogy ha Rafalski a Detroitból 2014-ben (ha még ott lesz) ellibbenne Szocsiba, hogy az olimpián vitézkedjen az USA csapatában, miközben mondjuk az NHL nem állna le, tehát szarban hagyná a klubcsapatát, mit szólnának az egyébként amerikai állampolgár Detroit szurkolók. Nyilván imába foglalnák, nem?
Hülye indokokkal mondják le a játékosok a VB részvételt. És? Ezzel mit akarsz mondani?
agentT 2010.05.09. 09:57:12
Egyébként szerintem is megegyezés lesz Szocsival kapcsolatban, de nem azért, mert Ovecskin kiköveteli, hanem mert a béke rentábilisabb hosszú távon.
Afterforever301 2010.05.09. 10:14:14
Kanada számára ez volt a sorrend
1. Olimpia
2.Stanley Cup
3.Világkupa (amíg volt)
4. VB
akár tetszik akár nem, ezt el kell fogadni, lehet vitatkozni hogy számunkra mi a fontosabb, és hangsúlyozom ez a sorrend a kanadaiakra vonatkozik.
De közelebb is jövök a csehek is "letolják" a 11 VB címet mert anno 98-ban volt egy játék Japánban... tudod Téli Olimpia
Afterforever301 2010.05.09. 10:16:29
Az USA és Kanada között azért húzzunk egy nagy elválasztó vonalat mentalitás kérdésében.
Skandinávia-mánia 2010.05.09. 10:20:50
Tillasz 2010.05.09. 10:32:08
Érdekes, amit az NHL mindent elsöprő magasságairól írsz. Szerintem az NHL sehol nem lenne európai játékosok nélkül, és azt hogy milyen játék hol üztek előbb, nemigen kellene erőltetni.
Nyilván ízlések és pofonok különbözőek, de nekem a beütöm, rárontok, felpasszírozom, szétverem stílus nemigen tetszik, de ettől még sokan extázisba jöhetnek, akár a hihetetlen izgalmas krikett meccsektől.
A vezetett szurkolás pedig egyszerűen borzasztó.
Mielőtt megkerdézed, voltam NHL meccsen.
De azt is tudom, hogy a pénz ott van és így az NHL-esek többsége marhára leszarja a VB-ét. Bár vannak annyira pénzéhesek, ha megfizetnék, akkor azért a fáradt szlovák légió is azonnal pihent lenne. (Mielőtt szlovák barátaink nekem esnének, ez igaz bármelyik náció - beleértve a tengertúliakat is - játékosaira is.)
És a szar meccsek aránya szerintem semmivel sem rosszabb a VB-én, mint az NHL-ben, vagy bármilyen más bajnokságban.
Tegnap én pl. a Svájc-Lett meccset néztem.
Azon nem aludtam el....
kőtörő 2010.05.09. 10:35:49
Az SAP arena felig telt meg, hangulat langyos viz. Talan az esti meccsen jobb lehetett, mert rengetek lettet meg svajcit lattam.
Lacquo 2010.05.09. 11:01:26
masterroofs 2010.05.09. 11:19:48
Kezdjük a legelején. Itt egy általános félreértés van: az NHL egy kökeményen üzleti vállalkozás, az NHL és a klubok tulajdonosainak alapvető anyagi érdekük, hogy a hokiból nemzetközileg bejövő bevételek minél nagyobb hányada hozzájuk jusson. Bármilyen nemzetközi rendezvény csak és akkor érdekli őket, amennyiben ez az NHL imázsát, azaz bevételeit közvetlenül növelni tudja. Slussz, ennyi. A VB-k ilyen szempontból a számukra kontraszelektívek, tehát a jelentőségüket mindenképpen igyekeznek eliminálni, a KHL pláne egy közvetlen fenyegetés (hiszen elszívhatja a legjobb játékosokat ÉS otthon tarthatja a potenciális NHL-sztárokat), az olimpia is csak és kizárólag abban az esetben érdekes, ha ezt az NHL alapvető szabályainak és érdekeinek érvényesítésével rendezik, lásd SLC, VAN.
Az egy visszatérő városi legenda, hogy a VB-k rossz időszakban vannak rendezbe, értsd nem nyáron, amikor az NHL már véget ért. Ez nem igaz, korábban (még a Fazel előtti időkben) többször is volt erre kompromisszumkészség az IIHF részéről, akkor az NHL azzal utasította el, hogy akkor meg már túl fáradtak a játékosok. Érdekes módon, ez az indok az aktuális Kanada Kupák ill az utóbbi időben az európai idénykezdő meccsek esetében mindjárt eltűnik, azaz a fáradtság mindig az NHL érdekeitől függ :-).
Az olimpia azért értékesebb (de ezt azért nem szabad túlértékelni) az észak-amerikaiak szemében, mert egyrészt olimpiát valóban csak négyévente rendeznek minden sportágban, másrészt (és ez a lényegesebb) ők a saját csúcssportágaik bajnokságát szeretik világbajnokságnak (world series) nevezni. Ami persze egy marhaság, de egy átlagamerikai elhiszi, tehát egy jó reklámfogás. De: ők az olimpiákat egészen 2010-ig ugyanúgy alárendelték az NHL érdekeinek, mint a VB-ket.
Ami Radulovot (és a KHL-t) illeti: Radulov esete pontosan kifejezte az NHL két ellentmondását. Az egyik: ha nem vagy benne az első csapat keretében, hanem kiraknak farmcsapathoz, akkor aprópénzért játszol. A másik: a többéves szerződések miatt hiába lesz a piaci értéked sokkal nagyobb, amennyiben kitöltöd az adott csapatnál a szerződésedet, a végén sokkal kevesebb pénzt keresel, mint amennyit egy másik csapatnál kereshetnél. Ami a kvázi szerződésszegéses hazajövetelét illeti, ott az oroszok joggal hivatkoztak a fordított irányú Malkin-esetre.
Még egy fontos dolgot meg kell említeni a KHL versus NHL vita anyagi oldaláról: Oroszországban a maximális SZJA 13%, így nettó jövedelmeket tekintve a KHL igenis versenyképes lehet a legtöbb játékos esetében. Arról, hogy most melyik bajnokság a jobb vagy rosszabb, nem érdemes vitatkozni: a KHL meccseinek közvetítéseit nagyon kevesen látják, látjuk, ellentétben az NHL meccseivel, így pedig korrekt véleményt formálni nem lehet. Én a magam részéről (ez szigorúan személyes vélemény) nem szeretem, amikor egy rendszert (lett légyen az politikai, gazdasági, sport, stb) kineveznek egyedül üdvözítőnek.
Nem teljesen megalapozott az a vélemény, amely szerint az egykori szovjet (vagy éppen csehszlovák) csapat tagjai profik voltak, ezért nem is vehettek volna részt az olimpiákon, illetve jogosulatlan előnyt élveztek a VB-ken. Az igaz, hogy a főfoglalkozásuk a hoki volt (egyébként a szovjet válogatott tagjai jórészt a hadsereg ill belügy állományába tartoztak), de ezzel a megszámlálhatatlan VB- és egyéb címeik mellé nyugati értelemben nagyon szerény fizetést ill jövedelmet kaptak, ami több nagyságrenddel kisebb volt az észak-amerikai profik hasonló jutatásaihoz képest. Nota bene, amennyiben ezt az álláspontot elfogadjuk, akkor joggal és megérdemelten tisztelt olimpiai bajnokaink is visszaadhatnák aranyérmeiket, hiszen nálunk sem a munkájukért, hanem a sporttevékenységükért kapták a fizetéseiket, Balczótól Szívóson át Egerszegiig.
Végül, visszatérve a VB-k színvonalának a kérdéséhez. 1. Az eltérő pályaméret nem döntő. A nagyobb pálya kombinatívabb játékot tesz lehetővé, a kisebb pálya erőhokit (vigyázat, nem gyorsabbat: a kisebb páyán sem hokiznak gyorsabban a játékosok, ez optikai csalódás), de jó játékos minden pályán képes jól játszani. 2. A VB-kre sok NHL-játékos azért nem jön el, mert fél a sérüléstől (amely közvetlen anyagi veszteséget jelenthet számára). 3. Ettől függetlenül, most is lesznek világklasszis játékosok a VB-n: Ovecskin, Jagr, Kovalcsuk, Stamkos. stb, nem kevesebben, mint ahány világklasszis marad az NHL rájátszására a négy versenyben lévő csapatban. 4. A VB-k lebonyolítása és az NHL-kapcsolat rendezése mindamellett egy égető feladat, az (ez ismét személyes vélemény) már más kérdés, hogy amíg a svájci fogorvos az elnök, ebben lényegi változás nem várható, az biztosnak látszik, hogy az NHL-nek történő benyalás nem vezet sehova, már ami a nemzetközi hoki pozícióit erősítené (ezzel nem az NHL-t akarom bírálni, a helyükben én is ugyanígy tennék mindent, már csak jól felfogott anyagi érdekemben is).
Rothstein 2010.05.09. 11:22:03
A hokit is az uzlet teszi tonkre, az amerikabol begyuruzo undorito kalmarszemlelet. A jatekosokat kizsigerelik. A fociban ez mar megtortent. Sok esetben nezhetetlen, ugymond a taktikat erto inyenceknek valo meccsek (ertsd kalap szar, lelektelen, zsoldos jatek).
Elobb utobb a szrukolok is unni fogjak az egeszet.
Dehat nem baj, csinaljunk meg 4 csapatot az NHL-be is, meg emeljuk 88 meccsre az alapszakaszt. Az megtobb nezo. Igaz hogy meg tobb tet nelkuli langyos meccs lenne. Sebaj, rotaljuk majd a jatekosokat.
Vagy esetleg zabaltassunk meg tobb chipset vagy pop corn a hajas, nagyszeru hangulatot teremto eszak-amerikai szurkolokkal(inkabb nezo, szemlelodo lesz az)? Mer' az ugy megeri.
Ki kellene jonni nekik az elefantcsonttoronybol, ahogy az angolok is tettek fociban. Igaz hogy ok talaltak ki (bar ez vitatott), de eszre kellene venni hogy ez az egesz helyzet ahogy van, nem hasznal a hoki terjedesenek, nepszerusitesenek.
Rothstein 2010.05.09. 11:39:56
Tudod ez olyan, hogy europat meg miert erdekelne az NHL.
A hoki nem csak NHL-bol all. Azon kivul is kell legyen, szerencsere egyre inkabb van is elet.
rihiranta&rantasila 2010.05.09. 11:48:46
(Mán bocsánat,hogy a címhez szóltam hozzá!)
csatoimi 2010.05.09. 12:31:01
Ezt nem komolyan írtad, ugye? :)
Jester 2010.05.09. 13:38:39
B-mac 2010.05.09. 14:29:54
.en is azon sasoltam
Rettenet tábornok 2010.05.09. 14:54:22
SakiCitizen 2010.05.09. 17:08:47
2002 2010.05.09. 17:34:23
Igy a futball is komolytalan mert franciaország kikapott valami kis csapattól, azthiszem haititől, vagy mert magyarország elverte olaszországot.
priest_ 2010.05.09. 18:15:22
EZEK után... magyar és/vagy európai emberként mit lehet erre mondani?! Mitől vagy úgy ráizgulva Lord Stanleyre francos kupájára??
Egy nemzeteket átfogó világraszóló sportesemény sokkal fontosabb kéne h legyen, mint 2 ország közös ligája. Ez nem színvonal, nem eredmény kérdése... ez egyszerű (sport)diplomácia dolga.
De annyira ősbunkók, hogy ezt nem látják be.
Ugyanúgy, ahogy te sem.
tolsztoj 2010.05.09. 20:03:58
Kanada, Szovjetunió,Csehszlovákia, Svédország, Finnország, USA, kész...
Persze azóta az idők változtak egy picit, de mi magyarok, csak nemrég ugrottunk fel a vonat utolsóelőtti kocsijára...
M.T. 2010.05.10. 00:27:11
Shikaka 2010.05.10. 09:45:21
Szerintem ez igaz.
Itt vagyok például én, a VB-ket nézem, a magyar válogatott meccseket nézem, a magyar bajnokikat nézem (élőben általában).
Az NHL meg egyértelműen nem érdekel (az EBEL sem amúgy).
Nekem baromira nem számít, hogy a Detroit, a Chicago vagy a San José nyer, számomra mindegyik idegen, ráadásul az észak-amerikai stílus sem nyerő nálam.
istvan77 2010.05.12. 16:18:45