HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Magyarország az A csoport küszöbén

2010.04.23. 14:28 F. Kapus

Érmet várunk, a feljutás lenne a ráadás, írtuk a ljubljanai divízió 1-es világbajnokság előtt. A válogatott szokása szerint természetesen simán teljesítette, amit reméltünk tőle, az érmek megvannak, ráadásul minimum ezüstből lesznek. Már csak az a kérdés, hogy meglesz-e a bónusz is. Könnyen lehet, hogy igen. Hiszen a torna első négy fordulójában bebizonyosodott: csapatunk erősebb, mint valaha. A feljutás nem elvárás, de az, hogy ilyen közel vagyunk hozzá, hátborzongató érzéseket kelt. Mondtuk már máskor is: hihetetlenül jó egy olyan sportért lelkesedni, amelyben egyre jobbak és jobbak vagyunk. Update: szöveges online közvetítésünket itt tudják nyomon követni olvasóink.

Vagy a szlovén, vagy a magyar válogatott tagjai úgy keltek fel pénteken, hogy egy évig utoljára kell magukat divízió 1-esnek nevezniük. Az már most biztos, hogy a négy EBEL-országból egy A csoportos lesz jövőre. Hogy Ausztria felkerül-e másodikként, az vasárnap dől el. A mi csoportunkban minden tiszta. Négy legyőzött ellenfelünk délután eldönti, ki esik ki, ki kapaszkodik fel a harmadik helyre, este pedig jöhet a lényeg. A szlovén–magyar mérkőzést a fehérorosz Vladimir Nalivajko vezeti, társai a svájci Andreas Kohler és a japán Sinicsi Takizava lesznek. Ez a hármas vezette a hazaiak legutóbbi mérkőzését. Nalivajko volt a Dél-Korea és a Horvátország elleni meccsünk bírója, rá a nyitómeccsről és a horvátverésről emlékezhetünk.

A szlovén válogatottat még soha nem vertük meg világbajnokságokon, de a lengyelekkel is ez volt a helyzet, nekik hatot lőttünk. Nemcsak ez tekinthető biztató előjelnek, hanem az is, hogy 12 mérkőzést nyertünk zsinórban a divízió 1-es tornákon. Most jön a tizenharmadik találkozó, azokkal játszunk, akiktől legutóbb, 2007-ben kikaptunk.

2010.04.21. Nagy-Britannia–Magyarország 0-2
2010.04.20. Magyarország–Horvátország 8-0
2010.04.18. Magyarország–Lengyelország 6-0
2010.04.17. Korea–Magyarország 2-4
2008.04.19. Ukrajna–Magyarország 2-4
2008.04.18. Magyarország–Horvátország 3-0
2008.04.16. Magyarország–Japán 4-2
2008.04.14. Magyarország–Litvánia 6-0
2008.04.13. Észtország–Magyarország 3-5
2007.04.21. Japán–Magyarország 3-4
2007.04.19. Magyarország–Nagy-Britannia 4-2
2007.04.18. Románia–Magyarország 3-5
2007.04.16. Szlovénia–Magyarország 4-1

Junior- és ifjúsági válogatottunk ebben a szezonban egyaránt ezüstérmeket szerzett, előbbi a divízió 2-ben, utóbbi a divízió 1-ben. Ideje lenne színesíteni a kollekciót. Ahogy fentebb már írtuk a maximumot még nem teljesítettük, de az elvárhatót igen. Arattunk egy kicsi, egy közepes és két nagy győzelmet. Négyből háromszor jól, egyszer elfogadhatóan játszottunk. A válogatott három év alatt elérte, hogy a feljutást ne csodának tekintsük, hanem lehetőségnek. Mert az már biztos, hogy lesz még módunk feljutni az A csoportba. Ez itt és most nem az egyszeri lehetőség kapuja, hanem egy hosszú folyamat eredményeképpen kialakult helyzet. A divízió 1 élvonalába tartozunk, mindenki ellen van esélyünk. A feljutás nem álom, hanem visszatérő alkalom, perspektíva.

Az előző négy meccsen valami újat is tapasztaltunk: évek óta először érezni, akkor is van megoldás, amikor sem Ladányiék, sem Palkovicsék sorának nem megy. A fiatalok még nagyobb számban megkapták a lehetőséget, mint Svájcban, és mindannyian élnek vele. Már-már azt mondhatjuk, helyenként húzni tudják a csapatot. És jók a védőink is, korukat meghazudtolva fiatalodnak évről évre a válogatottban, teljesen érett játékot mutatnak. Ráadásul csatáraink is a védekező munkában fejlődtek a legtöbbet.

Azonos létszám melett az eddig négy óra tiszta játékidő alatt egy gólt kaptunk, azt is csak a videóbírózás után ítélték meg. Az elmúlt három találkozón nem lőttek nekünk egyet sem, ilyenre magyar csapat vb-n még nem volt képes. Más válogatott sem sokszor, az biztos. Szerencsénk is volt természetesen, de alaposan meg is dolgoztunk érte.

Még egyszer: ha ma nyerünk, azt már nem fogjuk a csoda kategóriájába sorolni, mint a szapporói ukránverést. A magyar jégkorong tényleg eljutott oda, hogy a vágyott feljutását egyszerűen értelmezhető és nyugtázható sikerként értékeljük. Azt azonban ne feledjük, hogy a második hely sem lenne szégyellni való kudarc.

A szlovén válogatott vb-meccseinek összefoglalóit az alábbi linkek alatt nézhetik meg:

Szlovénia–Lengyelország 3-2
Szlovénia–Horvátország 10-1
Szlovénia–Nagy-Britannia 4-3
Szlovénia–Dél-Korea 8-3

Update. Egy fontos tudnivaló a végére. Az a csapat megy fel az A csoportba, amely bármilyen módon legyőzi a másikat. Ha hosszabbításban győznének a szlovénok, az az ő sikerüket jelentené. Ebben az esetben ugyanis pontegyenlőség állna elő – ellenfelünk két egységet kapna, mi egyet –, akkor pedig az egymás elleni eredmény döntene.

Divízió 1-es világbajnokság, Szlovénia

H
csapat m gy hgy hv v g p
1
Magyarország 4 4 - - - 20-2 12
2
Szlovénia
4 3
1 -
-
25-9 11
3
Nagy-Britannia
4 2 - 1 1 9-8 7
4
Lengyelország 4 2 - -
2
13-11 6
5
Dél-Korea
4
-
-
- 4
8-19 0
6 Horvátország
4 -
- - 4 2-28 0

745 komment

Címkék: vb divízió 1

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@aeroan42: Kb.15 percet még a harmadból sem jártak ki,végig emberhátrányban voltak?
ezért utálom az összes köcsög szlávot!

(kivéve lengyelek)

még a himnuszunkat sem hagyják elénekelni és abba is belekarattyolnak az ocsmány nyelvükkel.

nehogy már kicsit mi is ünnepelhessünk.
@kolbászbableves: há bunkók szegénykék, kisebb arcuk is lehetne egy bírói segítséggel nyert VB-n
OV-nak szólni kell, hogy ide is nyomjon egy kis pénzt ne csak a szerencsétlen magyar fociba...
Hátha nézi a meccset! :))
@attilabiro73: szerinted ez nem beolyásolta a meccset?
@Hilts: énekelték a himnuszt a közönség, a játékosain is szépen felsorakoztak szívre tett kézzel, tehát tudhatták a szlovénok, hogy himnusz megy, de belepofázott a műsorközlő, a közönség meg kiabált meg tapsolt, így a himnuszból nem maradt semmi
@advocatusdiaboli: Általában a "nagy vb" utolsó hetében döntenek róla.
@advocatusdiaboli: írtam, hogy arról még később döntenek, még lehet pályázni rá
@miről van itt nagybaszó: hát szerintem ő is inkább a focit fogja támogatni.
Szép volt fiúk !
Köszönöm ezt a hetet !
@kolbászbableves: Ha ezt mondjuk mi csinálnánk a szlovákokkal, már másnap minimum elmarasztalna minket az IIHF...
De hát ugye nálunk mindennél beszédesebb a már említett Pars-ügy.
akkor lehet megkapjuk cserébe a múltkori A vb-s leszavazásért
@aeroan42: Jobbak voltak a másikok ez egyértelű,annyival jobbak,hogy segitség nélkül is simán győznek.
A hokinak szükség van az országra, az országnak szüksége van a HOKIRA!!! (Kangyal B.) Ez szép volt!!!
Gyerekek hagyjuk már a kifogásokat.
Ne bírózzunk, mi értelme? Nyílván kicsit a házigazdát segítik, ez normális sajnos. Nem ezen ment el (főleg).

Ma egyszerűen jobbak voltak a szlovénok. Azt mindenki tudta aki nem teljesen elvakult, hogy egyénileg jobbak. Ma viszont a csapatjátékok is zseniális volt, amely a britek ill. lengyelek ellen akadozott néhol. Lekoriztak minket. Nem csak előnyben! Már az első harmadban is, amikor sok egyenlő létszámos játéko volt, gyorsabbak voltak, érződött, hogy jobbak. Ne csapjuk be magunkat, mért tennénk?

Azt mondjátok sokan, hogy csak azért nyertek mert ma jó formában voltak mi meg nem. Ez hülyeség. Mindenki annyit tud játszani amennyit engedik. Erős ellenfél ellen sokkal gyengébbnek tűnhet a szokásos játékunk szintje mint gyenge ellen (pl horvátok).

Nagyon jó csapat a magyar, hihetetlen gyorsan fejlődünk és ezt öröm látni. Jövőre megint megmutatjuk! HAJRÁ MAGYAROK!!!
Vajon mennyit kapott zsebbe a belorusz? Bottal akasztás, palákra lökés, fogás, magasbot a magyarok ellen? Szemei csukva. Inkább az anyját küldte volna ki a bűntetőpadra, amiért világrahozta őt. Aki azt mondja, hogy nem a bíró hibája, az vagy szlovén, vagy gyengénlátó.

Mindenesetre gyönyörű volt fiúk!!! Megmutattátok a vb során, hogy van miért ennyire büszkének lenni rátok!!!! HAJRÁ MAGYARORSZÁG, HAJRÁ MAGYAR JÉGKORONG!!!!
Mielőtt nyugovóra térnék:

melyik magyar válogatott tudott nekünk az elmúlt években ennyi örömet okozni?
(favágó megcsonkított egy kezén lehetne talán megszámolni?)

Legyünk büszkék rájuk!

Az A-csoport hajszálnyira van, de az a hajszál ott van.

KÖSZÖNJÜK SRÁCOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kedves Barátaim,
Ez nagyon bunkó,tiszteletlen, sportszerütlen dolog volt, hogy himnuszunk éneklése közben felerősítik a zenét és elkezdik osztani a szánalmas kis érmeiket.
Nekem, nekünk SRÁCOK TI vagytok a BAJNOKOK!!!!!!!!
HAJRÁ MAGYARORSZÁG!!!
@kiszol: Szerinted 5 az 5 ellen is ennyi gól ütöttek volna? Vagy mi ilyen keveset?
SZÉP VOLT FIÚK!!!
JÖVŐRE KIESNEK A SZLOVÉNOK ÉS MEGYÜNK A HEJÜKRE!!!
PEDIG CSICSÓ IS BIZTOS VISSZA AKART VOLNA JUTNI!!!
De igazatok van,ünnepeljük inkább a fiúkat!
Lehet tudni,mikor és hova érkeznek haza? Biztos lesz megint olyan fogadás,mint tavalyelőtt...
@Hilts: "sajnos ma este, ez ellen a szlovén csapat ellen nem volt semmi esélyünk" - Hetényi Zoli sírva.
ááá Hetényi.. kajak mindjárt nekem is folyik a könnyem h látom...:S
szegény Zolika, nagyon el van keseredve
@stratovarius: a VIZILABDA VÁLOGATOTT! de ettől még a hokisokAT is szeretjük, jaj szegény Hetényi sír!!!!! SZERETÜNK HETÉNYI ZOLI!!!!!
Most láttam nyilatkozni Hetényi Zolit, óriási EMBER, bár minden magyar (sportoló) ilyen alázatos lenne!
Hetényi...együtt sírunk :(
A magyar hoki sokat fejlodott az utóbbi évekbe és sajnálom hogy jovore nem jonnek hozzánk Szlovákiába. A bíro pontosan annyit segített a Slovéneknek amennyit kellet, azaz addig szórta a magyarokat míg nem lett 2-1 azután már tudta hogy ez óriási mennyiségu erot vesz ki a csapatból - és vége ...
@Hilts: Nem mondom. De ne csapd már be magad a többi elvakult fannal együtt, ugye nem gondolod reálisan komolyan, hogy minden kiállítás amit befújtak ellenünk fals volt és gusztustalanul elcsalta mindet a bíró? Miközben a szlovénoknak kellett volna még 20at adni? Remélem nem ez motoszkál a fejekben...

Persze, én is azt gondolom, hogy 1-2 kiállítás nem volt jogos, máshol meg 1-2 szlovén lehetett volna pluszban. Ezen múlhatott, hogy ne 4-1 hanem 3-1, esetleg 3-2 legyen a meccs. De nem minden. Jobb csapat a szlovén. Fájó, de így van. 10-ből 7-szer vernének ők minket semleges pályán is, ez a realitás. Annyit meg számított most a hazai hátszél, hogy simán nyerjenek.
Hetényi Zoli le a kalappal előtted!!!
Szegény Hetényi!

Igazi sportember és óriási kapus!

Nagyon sajnálom és semmi oka magát hibáztatni!!

Idióta riporter szövege: "Szedd össze magad!"

Ekkora egy tapló barmot! Mégha vigasztalni is akarta.
Ez van, nem baj... majd összejön ez még! Fiatalítani kell, lehet évekig Div. I. lesz, de mi ettől nem csüggedünk!
Szegény Zolika...le kell ennek ülepedni benne, a pályafutása elején van még, sokszor fogunk még sírni, de örömünkben.
@Knapp: Zoli volt a legjobb. Tuti felfigyelt itt rá nem egy külföldi csapat játékosmegfigyelője.

@kiszol: Legyen neked igazad.
Ez van, nem baj... majd összejön ez még! Fiatalítani kell, lehet évekig Div. I. lesz, de mi ettől nem csüggedünk!
Hetényi!!!!!!! Ez szép volt...
Nem tudja valaki, hogy mikor és hova érkezik haza a CSAPAT?
@1885*: ŐKET MINDENKÉPPEN MEGILLETI EGY UJJ A "CSONKA FAVÁGÓKÉZEN"
jövőre újra nekifutunk, remélem a szövetségnek újra lesz kedve vb-t rendezni. Szerintem megérné.
Sajnos ma nagyon gyengén játszott a csapat. Bírók ide vagy oda, sokáig osztálykülönbség volt a meccsen, pedig amúgy egyátalán nincs. Kár hogy az első meccs után pont a legutolsón nem sikerült a maximumot nyújtani.
Ennyire futotta,ez van...
Nem történt tragédia, egy folyamat elkezdődött, a fiataloknak jönni kell, be kell épülniük, nem is baj, ha nem az A-csoportban kezdik.

Viszont egy igazán szomorú folyománya van - a fentiekből következően - az eredménynek: Palkót (és könnyen lehet, mást is) ma láttuk utoljára a válogatottban tétmeccsen. Ha hinni lehet annak, amit pedzegetett a torna előtt.
Szép volt gyerekek. A bírok kapják be, a szlovénok ezt a pussy hokit gyorsan felejtsék el, mert megutáltatják magukat a világgal.
KIESETT: LETTORSZÁG? FEHÉROROSZORSZÁG.
Ezért gondolhatta a fehérorosz bíró, hogy minket könnyebben le fognak majd győzni mint a szlovéneket, ne mi jussunk fel.
@durex26: Mindenképpen érdemes lenne megrendezni. Én még egy U18-as VB rendezését is támogatnám.
Kéne még sok-sok jégpálya, gyerekekkel, hokiakadémiák!!!, még egy EBEL csapat és szlovák liga házasság!!!
@ecs: azért nem keveset kivesz ez a rengeteg emberhátrány, főleg, hogy PP-ket kellett volna kapjuk a divingokért.
@HUN_Sector: miről beszélsz? ki esett ki,honnan? "A" csoportos vb. még nem is volt testvérem...
Szerintem sem a bírókon ment el a meccs, pontosabban nem volt mindegyik alaptalan. Viszont tény, hogy az emberhátrány rengeteget kivesz egy ilyen tétmeccsen.
Én a taktikával sem voltam megbarátkozva, mert a palánkra előreütött korong csak akkor jó, ha gyorsabbak vagyunk, (horvát, lengyel meccs), de semmire sem jó, ha az ellenfél is gyors, (koreai, szlovén meccs)és nincs kifárasztva a csapat a sok kiállítással.
Satorral az Ebel-ben is ezt játszottuk, és szerintem nem volt semmi értelme.
Nehéz lenne vitatni, hogy a szlovénok jobbak voltak,de ettől még borzasztóan szomorú vagyok.
AZ az első gól nem sok jót sejtetett...
Ha mi adnánk otthont jövőre a vb-nek akkor szerintem Palkovics maradna, de persze jó játékot is kell nyújtania, hogy bekerüljön a csapatba, neki se lehet bérelt helye, meg van az utánpótlás, jó lenne ha a védelembe is megvolna.
Gratulálok a csapatnak a tornán mutatott játékért, kiváltképp Hetényi Zolinak. Ma nem jött össze, legközelebb sikerülni fog!

Hajrá Magyarok!

És köszönet a kiváló hangulatért a WestBalkánban, a kivetítő előtt szurkoló társaságnak! :)
Sajnáltam a Hetényit ahogy nyilatkozott és elsírta magát nekem is kicsordult...:( több pénzt a sportba!!!! ezt minden tekintetben minden vonalon(bár a focit nem kellene nyomni annyira) inkább a hokit akik sokkal közelebb vannak az élvonalhoz!!!!!!
@stratovarius: a polósokat? ne haragudj nem tudom, mi ez a csonka favágókéz:) nekem ők a kedvenceim, a HOKI ÉS A POLÓ CSAPAT!!!! de gondolom ilyesmire gondoltál!
@kolbászbableves: Palkovics jó lesz jövőre is, ezen nem fog múlni.
Hát nehéz egy meccs volt. Minden percért köszönet, amit láttam tőlük.

A britek elleni győzelmet megkönnyeztem, annyira szép és méltóságteljes volt, ahogy a srácok és a közönség elénekelte a himnuszt, pláne egy olyan brutális meccs után. Ja, és a "balsors"-tól lett hangos az éneklés. (Vajon miért ? :) )

Nem lehet hogy az a meccs rettenetesen lefárasztotta őket? Ráadásul ha az volt egy 100-as, akkor ez a mai egy minimum 150-es fokozatú játékot követelt.

P.S.: Szegény Hetényit nem kellett volna még nem tudom hány kérdéssel bombázni, amikor látszott rajta hogy elérzékenyült. Hadd dolgozza fel ő, elvégre is ő volt ott a kapuban, nem az a fajankó riporter...
@sulphurate: nincs abban semmi szégyen, hogy elsírta magát. Voltunk így ezzel egy páran. Szerintem ettől csak szerethetőbb lett.
@aeroan42: Ha azt a sok játékost mind honosítják...
@Csehszlovák Kém: De a cseh szkiper azt is megmondta,hogy osztály kulombség van a két csapat kozt,amit tényleg lehetett látni.Nem is kellet ide Kopitar.Ha a magyar kapus nem véd jol,akkor itt sima 8-1 vereség lett volna.
@Dukla Trenčín: Bírók is rásegítettek. Náluk több a kiemelkedő játékos. Kapusuk egyébként nincs olyan, mint nekünk.
@Borsy: Az nem számít, ha nem lövünk kapura.
@1885*: Persze, maximálisan igazad van, csak nem biztos hogy neki jól esett a dolog, és lehet hogy inkább egyedül szerette volna feldolgozni. De ezt én nem akarom helyette eldönteni itthonról a "fotelből".

Hajrá! Meglesz az majd.

Valaki írta a gyorsaságot. Szerintem is kulcspont volt ma. Mindenhol ott voltak a szlovének.

Asszem a szlovénok állampolgárságot adtak a tiroli Antonnak :)))))
@Borsy: Nem kellet itt segíteni a bíronak.Ez suket duma.A szlovénok tényleg nagyon jok voltak.Sokkal gyorsabbak voltak.Ilyen teljesítményel jogosan mennek az A-ba.Ha eljon nekik Szlovákiába Kopitár,talán bent is maradnak.Az A az A,a B az B marad.Szerintem az is szép hogy nyertetek az angolok ellen.B csoportos ezustot nyertetek,ami nagy dolog.Pezsgozni kéne szerintem.Gondoljatok bele mit adtak volna az ezustért a Koreaiak.Az A csoport az meg más bolygo.Aki nem becsuli a kicsit,a nagyot ne kapja.Oruljetek az ezustnek,mert szép eredmény.
@Dukla Trenčín: Szép eredmény, de mindig előre kell tekinteni, többet kell megpályázni.

Ennyire ne legyél lesajnáló légyszíves.
@Dukla Trenčín: Abban igazad van, hogy nem kellett segíteni a bírónak, mégis segített, sokat kivett a csapatból, hogy 16 percen keresztül emberhátrányban kellett játszanunk. Már máshol leírtam erről a véleményem, most is tartom, szarjanak, vagy szüljenek sünt! Ha pedig egy sportoló az ezüstnek örül és nem törekszik mindig többre, az nem sportoló! Egyébként abban is igazad van, hogy ma a szlovén csapat jobb volt és pont. De azt azért engedd meg nekünk, hogy szeressük ezeket a fiúkat a csapatot, a szurkolóikat az alázatukért, a hozzáállásukért. De úgy gondolom ezt Te nem értheted.
A 3. harmadban 2 percet voltunk előnyben és 1:06-ot hátrányban, a kapuralövések száma mégis 1:10 lett oda...

(a 2. harmadban ugyanez: előny 2 perc, hátrány 6:06, kapuralövések: 3:14)

Sokszor nem voltunk hátrányban, mikor beszorultunk, csak úgy tűnt.
(igaz, a késleltetett kiállítások miatt időnként 6 az 5 elleni játék volt)
@banyszi: Gondolom jobban értem mint te,mert mi az A csoportban nem csak az aranynak orultunk,hanem az ezustnek,bronznak is egyformán.Az ezustot meg nem adják ahogy a kapusotok mondja,mert azért is játszani kell,ugy hogy legyoztétek a Lengyeleket,meg az Angolokat.
@Dukla Trenčín: nem egyről beszélünk. Mi vissza szeretnénk menni az A csoportba, ez volt a cél ezen a vb-n, gondolom, ez érthető?! Az ezüst meg a vigasz, amit majd talán holnap értékelnek a srácok.
@Dukla Trenčín:

Tavaly azért gondolom összeszorult a segged a saját véreid ellen való szurkolásban amikor csak nagy nehezen, szabálytalan gólt is ütve sikerült megvernetek minket. Azért írom a többes szám második személyt, mert láthatólag már beolvadtál.
Nahát ez a magyar válogatott akinek nincs helye szerinted az elitben, miket nem tud csinálni a hős, eszméletlen jó, szuper tótok ellen!
@Rothstein:Csak Szlovákiának,Csehországnak drukkolok.De be kell látnod,hogy az A-csoportra még évtizedek kellenek.A szlovák hokit ne keverd ide,mert az más kategoria.A lényeg hogy végelett a Washington-Montreál: 1-2 mecsnek,és egy 24 éves tot(ahogy nevezitek ti) Jaroslav Halák védett a Canadiens-nél!Attol ha valaki ért magyarul,nem jelenti azt hogy magyar.
@Dukla Trenčín: Neked is van belátni valód szlovák testvér! Például az, hogy az A csoporthoz nem kellenek évtizedek, tavaly ott kínlódtatok ellenünk és soha nem fogom elfelejteni, ahogy a sztárjátékosaitok örültek annak a nagyon vékony, másodperceken múló győzelemnek. További belátnivalód, hogy mi sokkal szerényebb háttérrel és infrastruktúrával jutottunk el oda ahová, ami a maga nemében nagyobb tett, mint amikor ti világbajnokságot nyertetek. Továbbá lehet hogy te beszélni magyar, "csak" a lelked nem az, így nem értheted, mit jelent nekünk a jégkorong válogatottunk. Mert az szavakkal el nem mondható. Érezni kell...
@Dukla Trenčín: Dehogy kellenek évtizedek hozzá, hogy A csoportosak legyünk! Maximum egy évtized kell a stabil tagságig, de sikerülni fog. Ha az elmúlt 20 évét ismernéd a magyar hokinak, akkor nem beszélnél ilyeneket, ráadásul magyarul...
Mert, hogy 20 év alatt egy C csoportos alakulatból, az A csoport kapujában álló gárda lettünk 2010-re. A 2000-es években pedig sokszor fordult elő, hogy 3-4. helyen végeztünk. Az elmúlt 3 évben viszont kétszer 2. hely és egy A-csoportos szereplés. Amúgy meg az ezüstön nincs mit ünnepelni, mert a Divízió-1 lényege, hogy felkerülj a legjobbak közé. Ez a cél, majd jövőre összejön. És legyél nyugodt, mert el fog jönni az idő, amikor legyőzünk titeket A-csoportos VB-n.

Hogy honnan tudom? Onnan, hogy hiszünk benne, és mert van nekünk amit ti sose fogtok megérteni, hogy mi is az, úgy hívják Magyar Szív!
@Dukla Trenčín: Elszámoltam 100-ig, majd most írok. Nekef is jobb így, mert fogalmad sem lenne mit, miért írok, nekem is, mert kitiltanának fényévekre innen...szóval, csak arra kérnélek, ha ennyire lekezelő tudsz lenni(már nem először), akkor publikálj a szlovák és cseh blogokra, mert itt senki sem kíváncsi rá. Tényleg jobb volt tegnap a Szlovén csapat, megérdemelték, de előttem már leírták, hogy honnan indultunk, és nincs messze az idő, mikor megverjük az imádott Szlovák csapatodat. Én csak azt sajnálom, hogy jövőre hazai pályán nem tehetjük meg. A MAGYAR SZÍV mindig dobogni fog...Ja, és egy momentum, majd, ha idegenben ennyi szurkolótok leénekli a hazaiakat(Szlovénia,Svájc), akkor jogosan oszthatod az észt...
Én azt mondom nem voltak olyan hű de nagyon jók a szlovénok, ezt mi magunknak köszönhetjük, mert elk*rtuk! Nem kicsit, nagyon! Ha hozzuk a tudásunkat, nem lett volna gondunk. A 3. gól előtti kiállításról meg inkább ne is beszéljünk, igencsak felment bennem a pumpa! Szép volt fiúk!
@Dukla Trenčín: Ebből a reagálásodból is látszik, hogy mennyire nem érted! Hetényi Zolika nem azt mondta, hogy örül az ezüstnek, hanem azt, hogy az "ezüstöt adják, az aranyért meg kell dolgozni". A többiek leírtak előttem mindent, hogy honnan jöttünk, hova tartunk, nem fecsérlem a szót. Ez most igy történt, a csapat fele fiatal, rutintalan játékos, az "öregek" pedig nyitott pályán kezdtek... Még mindig úgy gondolom, hogy ezt Te nem értheted!
@banyszi: Újra elolvastam a reagálásodat és én is félreértettelek, pedig bennem magyar szív dobog! Ettől függetlenül, meg hogy gratulálsz, azt mondom amit eddig.
Nem kell bántani Dukla Trencínt, mert sajnos igaza van. Túl nagy volt a különbség tegnap a két csapat között és nem a mi javunkra. A bírók azért állíthattak ki annyi magyart, mert a szlovének iszonyatosan nyomtak és mi csak faultok segítségével tudtuk megállítani. Ez is benne van a sportban, legyünk arra büszkék inkább, hogy csak a hatodik alkalommal sikerült ezt a szlovéneknek kihasználni.
Az is tény, h játszottunk egy szoros meccset a szlovákokkal, de ha visszaemlékeztek arra a meccsre, ott azért piszkos nagy mázlink volt és úgy hajtottunk mint korea mi ellenünk. Az alapján a meccs alapján nehogymár at gondoljuk, hogy van valami közünk a szlovák hoki szintjéhez.
Az A csoporthoz pedig sajnos inkább évtizedek kellenek, legalábbis jobb hoki-infrastruktúra. Mi, magyarok szerintem kihoztuk a legtöbbet ebből a sporttágból, van egy szerethető csapatunk, aki versenyben van az A csoportért és stabil második ligás, de! Tegnap elmondta a cseh szpíker a lényeget: amíg infrastruktúrában, játékosállományban nem bővülünk addig nincs miről beszélni. Nézzük már meg, h kik vannak az A-ban milyen háttérrel, intézményi rendszerrel és hasonlítsuk össze a miénkkel.
Nem fogok a részletekbe belemenni, de sztem amíg nem lesz egy 8-12 csapatos erős nemzeti bajnokságunk, nem igazolnak magyar játékosokat az NHL-be minden évben, az utánpótlásunk nem küzd a legjobbakkal minden korosztályban és nem csak egy szubkultúra lesz a hoki szeretete addig álom az A csoport és minden, ami vele jár. Ébredjetek fel.
@Csehszlovák Kém: Még véletlenül sem bántani akarom, neki is van véleménye, nekünk is. Ami a hozzászólásodat illeti sok ponton egyet értek Veled, de bizony voltak jogtalan kiállítások, a bírók igen is ellenünk fújnak. Ami nálunk kiállítás volt, az náluk nem, ráadásul a hattyú halálát minden egyes megmozdulásunknál eljátszották a szlovének. Szanaszét bökdösték a játékosainkat, mindenki sztem kék-zöld, ezt is illett volna észrevenni, hogy egyenlőek legyenek a döntő esélyei.
Hetényi arra mondta, hogy adják az ezüstöt, és az aranyért meg kell dolgozni, mert már a döntőbe kerültek. A nyertesé az arany, a vesztesé az ezüst. Csak van olyan, aki szereti a szart keverni. Ennyi !!!
@banyszi: Igen. Én meg ebben értek veled egyet. Ezt hívják a hazai pálya előnyének a modorosblogon pedig úgy mondanák, hogy lejtett a hazai pálya :)
De ez mindenhol így van, és mi most csak azért akadunk ki ennyire rajta, mert ellenünk tették.
@Csehszlovák Kém: Jahhhh, ebben is igazad van. Azt hiszem 2005-ben rendeztünk utoljára div. I vb-t, de nekünk akkor sem fújták be a "hazai pálya előnyét". Legalább is én igy emlékszem, lehet, hogy ahogy öregszem, felejtek...
Egy dolog befújni és egy másik azt ki is használni :P
Mind1, én is öregszem ráadásul másnapos is vagyok...
@Csehszlovák Kém: Én nem azért küldtem a csókjaimat Dukla Trencin felé, mert most ezt írta. Ez felgyülemlett az idők során. Tudod, mikor örülünk egy kicsit, akkor jön és földbe szeretné döngölni az örömünket. Legyen boldog, hogy neki több jutott a hokiból. De ezt a CSAPATOT mi nagyon szeretjük, és együtt örülünk vagy sírunk. A sikereinket pedig már elvenni nem lehet tőlünk. És már csak azt szeretném, ha egyszer a nagy VB-n elkalapálnánk pl.Szlovákiát.
@kiralyfi: Megcseszheted a hazai világbajnokságod,mert az sem segít.Mit gondolsz ha 2011-ben nállunk lessz a vb akkor már aranyuk lessz?Ennek semmi koze a szurkoloknak,mert nem ok vannak a jégen!Na most ha feljutotál az elitbe akkor mi lessz?megin kiesés,mert nincsenek játékosok!!!Az olyanok mint az osztrákok,ahol a pénz nem gond,játékosuk is van elég,mégsem tudnak stabilak lenni!!!Egy sztárjuk van az is cseh-szlovák Tomáš Vanek!!!Ne az álom világban élj,hanem a realitásban.Nincs stabil eros 10-15 csapatos bajnokságotok,kevés a pálya,nincs elég pénz!Ha ezeket a gondokat megoldjátok,ami jelen pillanatban nem valoszínu,addig a elit csoport lehetetlen!Ezt a csehek is megmondták.Semmi provokácio nincs benne,csak egy nagyon komly vélemény tobb szakértotol.
@kiralyfi: Tudod én is hokiztam,tudommiaz veszteni.De nagyon nagy butaságot csináltok,mert ez a válogatottatok egy elavult hoki iskolt tanult,ami az elitre nem jelent semmit.Elég ha látod a korcsolyázást,testre játszást,lovések stb.Sator edzot inkább a gyerekek edzésére hoztam volna,nem az oregekre.Mikor értitek meg,hogy a gyerekekbe kel nyomni az osszes penzt,és nem ahasznált avtoba!
Srácok! Valaki tudna nekem linkelni vmi youtube-os videot, amin látszik/hallatzik, h mekkora hangulatot teremtettünk a meccs előtt? Újra át akarom élni! :-) Köszi!
@Dukla Trenčín: Tudom ebben a sportágban mindent csak a szlovák edzők és a szlovák játékosok csinálnak jól...majd meglátjuk nemsokára...
@kiralyfi: Félre értesz,de legyen igazad.Steve Wander solt beloled.
@Dukla Trenčín: Egyetértek!
Szarul játszottunk, szívtelenül, és most mindenki a bírókkal foglalkozik....magyaros....
Szép eredmény a 2. hely, én értékelem is, de a szlovének megérdemelten jutottak fel. Ha jó játékkal kapunk ki, akkor nem is lenne semmi baj, de ez egy vicc volt.

A szurkolásról meg annyit, hogy a 3. harmadban elég nagy volt a csend, persze a meccs utáni éljenzésben mindenkinek megjött hangja.....
No comment.
Én húsz évig üztem ezt a gyönyörű sportot,szerintem a világ legjobb sportját!
Minket a mostaniak lefikáznak,mondván ilyen jó még sohasem volt a magyar hoki.Ez nekem és a többi
holdfényhokistának nagyon fáj!Nem magyarázkodom,csak tényeket írok: A hatvanas évek
csapata zéró hokiinfrastuktúrával tizenkettedikek
voltak a világranglistán! A 70-es,80-as évek csapata is ki-ki meccseket játszott az osztrákokkal,olaszokkal,jugoszláviával/benne szuper szlovénokkal pl.: Hitti testvérek,Tischler
/franciákkal.Ezen csapatok most is ádáz ellenfeleink.A pályák számának növekedése,a vidék
bevonása a hoki vérkeringésébe,a fedett pályák
számának növekedése,a jobb média támogatás,a hoki
magyar sportéletben való megitélése a sportvezetés
körében jelentősen-pozitívan-megváltozott.Több hokista van,mint régebben.De!Tudomásul kell venni,
hogy az A csoportban az első 7-8 csapatot folyamatos egyenesvonalú fejlődéssel is csak évtizedek mulva tudjuk megverni és stabil "A" csoportosként szerepelni!Addig ingázás lesz és ez
is szép teljesítmény.A magyar szurkolói tábort a
világ bármely országának csapata megirígyelhetné,érzik a csapatban a Magyar Szivet
az odaadást,a lelkesedést,a magyar virtust,amivel
svéd,finn,svájci,német,lengyel,norvég elitcsapatokkal veszik fel eredményesen a harcot...Ezt régen és most is csak különleges szorgalmú és rendkívüli tehetségű sportolók tudták
elérni és ezt a sportszerető és értő közönség tudja és nagyra értékeli.Különleges játékosok régen is voltak,hasonló kvalitásokkal,mint a mostaniak közül Ladányi,n.Ocskay,Palkovics,Kangyal
Szélig.De ilyenekből több kellene és ennek záloga
a mennyiségi növekedés,amely törvényszerűen csap át minőségbe.Addig párhuzamosan kell fejleszteni
a hoki infrastruktúrát,a játékosok számának növelését,mert,ha nem,úgy -nemcsak mi- de más
országok sem tudják /törvényszerűen/utolérni a
nagyokat.Hogy megéri-e a befektetés?IGEN!Többszörösen is,ez nem szorul külön magyarázatra.
Azért gondoljunk arra,hogy a legtehetségesebb magyar játékosok vállán már évtizedes teher van,és sajnos nagyon kevesen vannak és Ők sem
duracell-bébik-kimerülnek./30 év felett az erőt be
kell osztani és ebben a korban a pihenés és aterhelés kényes egyensúlyát meg kell tartani és
ezt nem mindegyik edző veszi figyelembe...de ez
már egy másik megbeszélés tárgyát képezheti.Elnézést,a hosszú bejegyzésért,de ezekről a dolgokról könyvet is tudnék írni,nem lenne érdektelen...HAJRÁ MAGYAROK!CSAK ÍGY TOVÁBB!
Te nemcsak beszélsz, mondasz is valamit! Bizony, akkoriban aki nem a kezére húzta a korcsolyát az válogatott lehetett. És az a brigád 73-ban 6:1-re verte Dániát a Kisstadionban. Azóta hová jutottak a skandinávok és nekünk sincs miért szégyenkezni.
Meg talán sok fiatal játékos sem tudja hogy a Fradi nyolc között volt a BEK-ben. Póth Öcsi a Davos ellen másfél percig korcsolyázott körbe-körbe a koronggal emberhátrányban, tízezren tomboltak a lelátón. Más világ volt, de tény koruknak legalább akkora hősei voltak, mint most Ladányiék. A politikai vezetés meg csak eltűrte, de nem támogatta, mert brutális, kapitalista sport.
Hanem azt a könyvet megírhatnád....
@M.Messier: Sőt, a Fradi a legjobb négy között volt a BEK-ben és egy olyan holland(!)csapat verte ki őket végül, ahol Jakabházy szerint mindenki angolul beszélt.Ugye B csoport 5. hely volt a válogatott legjobb helyezése, az akkor a 8 csapatos A csoport miatt, 13. helynek számítható. Aztán Szovjetunió, Csehszlovákia,Jugoszlávia szétesett-jöttek a fehéroroszok, kazahok, lettek, ukránok, szlovákok, stb...
Biztos forrásból tudom, már nem kell neki szólni! Még nem ő a miniszterelnök, de már járt a megfelelő helyeken és nem csak általánosságban tájékozódott, hanem konkrétumokat is említett, mit ne mondjak, ígéreteket tett!:)
süti beállítások módosítása