HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Vas Jánosokat adunk ajándékba

2010.04.17. 11:00 Hblog

A magyar válogatott remek támadójáról műanyag bábuk készültek, Vas János az első, akit ilyen fiatalon megszobortak a szapporói hősök közül. Hajtás alatt kiderül, szinte jobban néz ki, mint a fejlécünkben látható figura. Történetünk során először nyereményjátékot indítunk, a ljubljanai vb ideje alatt meccsenként három, azaz összesen tizenöt Vast vihetnek el nyájas olvasóink. Nem kell mást tenniük, mint megtippelni minden mérkőzés végeredményét. Az óra mindig a hivatalos kezdés előtt 120 perccel indul, a bolt az első korongbedobáskor bezár. A megadott időintervallum előtt és után beérkező tippeket nem fogadjuk el. Ide kell írni: jegkorongblog@gmail.com. Egy email címről egy tippet fogadunk el, a levél tárgya legyen az adott mérkőzés és a várt eredmény, a magyar gólok száma az első, kötőjel után az ellenfélé a második szám. Egy példa: Magyarország–Korea 5-0. Egy másik példa: HUN–KOR 5-0. Mindig az első három helyes megfejtőé lesz a bábu. Közjegyző nincs, mindenkinek muszáj magától elhinnie, hogy minden körülmények közt tisztességesek leszünk. A nyeremények eszmei értékét növeli, hogy a modell minden példányt dedikál. A győzteseket mailben értesítjük, a nyereményeket a vb után adjuk át. Elsőre tehát a Magyarország–Dél-Korea játszik. Óra indul, előre a műanyag Vasakért!

34 komment

Címkék: nyereményjáték

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tippeltem. Kérdezném, hogy tudtok-e szólni a srácoknak, hogy milyen eredménynek is kellene lennie? Mármint, hogy legyen egy Vasam :))))
Szép az első az enyém lesz, mert 7-1 nyerünk
Sziasztok,
van 2 bérletem a teljes vb-re, sajnos nem tudtam/tudok kiutazni, ha valaki igényt tartana rá, írjon nyugodtan a peter_papai@yahoo.com email címre!
köszi
pápai peti
@check: en is tippeltem remelem nyerek egy ilyen figurat mert nekem tetszik nagyon
en 4-2 tippeltem te mennyit??
Más játékos is van? Csak ha esetleg 5-ször nyernék:D
@sztenke: ha ötször nyersz, összeállunk csatoimivel, és csináltatunk neked :)
Egyelőre még egy Vasam sincs, de remélem ez majd változik. :D

p.s.: bocsi a borzalmas szóviccért :$
Nem érdemes reálisat tippelni, mert olyan túl sok lesz. Kiütéses győzelmet írtam.
Tippeltem 7:1-re, szerintem is ennyi lesz, meglepett, hogy nem vagyok ezzel egyedül. Öcsém is leadta a voksát, 4:0, de gyanítom ezt már több, mint hárman tippelték.
ne vicceljetek mar 6-1 lesz tuti:)):Pminjart kezdodik ezazz!
nekem bejott az eredmeny most mar csak Kapusekra varok ,hogy hirdessenek nyertest :D
@qx92: Ahogy nalunk mondjak: "mocsok g..i kocas"! :DDDDDD
Gratula, de azert nem sok hianyzott, hogy a vegen agyverzest kapj amikor eltokoltek ures kapura!:)
@qx92: Ugy lattam, hogy Vas Jankonak kell megcsokold a kezet a vegen kihagyott ureskapuert, kapsz is rola egy szobrot,szobrocskat dedikalva!;)
@Joegep: hat hogyha tenyleg nyerek ha kezet nem is csokolok de amint lehetosegem lessz ra fizetek neki egy sort :D
Boltban lehet kapni?
Hurrá, köszi szépen, utána is nézek! :-)
@sutyi2: Csak az a baj, hogy a Madonnáék bitang rég óta nem frissítették az oldalukat.
@bouba: Azt látom... Az árról lehet tudni valami? És a bábu méretéről?
@sutyi2: Nem tudok semmit, én is ma hallottam először erről a figuráról. Csak azért szóltam, mert Fehérváron vettem már olyan Madonnás cuccot még valamikor november elején, ami még mindig nincs az oldalon.
@bouba: Hát, ezek a Madonnás fiúk összekaphatnák magukat igazán. Azért nem egy nyeretlen ötévesekből álló cserkészcsapat a Magyar Jégkorong Válogatott... Még még hokis ajándéktárgyakat! Az ilyen hülyék meg, mint én, úgyis megvesszük! :-)
Szintén zenész! :)
@sutyi2: Pardon! Szintén zenész! :)
@bouba: Engem mindenképpen érdekelne ez a kis bábu!

És ki tudja mi igaz abból, h a VB-n van Madonna Sport-os stand is? Ha van, ott lehet kapni "műanyag Vasat"? :-)
@sutyi2: jer' má' vissza, aztán írom tovább, csak kajáltam :D
@sutyi2: A héten voltam náluk, megrendeltem a gyerkőc első Volán mezét, akkor azt mondták, hogy mennek Szlovéniába. Én sajnos nem tudok kimenni, viszont április végén lesz kész a mez, remélem akkor meg tudom venni ezt a figurát is. :)
@bouba: Akkor majd ma megnézem magamnak azt a standot kint! :-) Na indulás van... Hajrá fiúk, had ne hiába utazzunk ki! ;-)
@sutyi2: Jó utat, hatalmas szurkolást!!!
Na akkor én, mint az egyik büszke tulaj nyilatkozom:
A bábú úgy 20 cm lehet, természetesen kerámia, és nagyon jól mutat a polcon...

Az áráról sajnos nem tudok nyilatkozni, mert egy kisangyaltól kaptam, de szerintem bármi pénzt megér! Ja és javasolnám Jankó haverjának (aki tudtommal a bábukat készítette), hogy csak így tovább, ha elkészül a többiekével is nagy üzletet csinálhat...
süti beállítások módosítása