Két harmadban is döntetlent játszott a Dab.Docler a Sapa Fehérvár AV19 vendégeként az OB I. döntőjének második mérkőzésén, de a középső harmad minden kérdést tisztázott. A megbetegedett Sevela hiánya miatt egy kapussal kiálló Acélbikák az első percben első lövésükből szerezték meg a vezetést, Pozsgai remek passzal hozta helyzetbe Magosit. Ezt Kovács Csaba valamivel több mint két perc múlva emberelőnyből egyenlítette ki. Bár kicsit aktívabb volt a bajnoki címvédő, de mindkét csapatnak voltak helyzetei, lövései szép számmal. A szünet után két gyors hazai gólra a fiatal Virág Tamás válaszolt egy távoli találattal, ezután viszont beindult a Volán-henger. Három és fél percen belül három találattal, amelyek közül az első kettő emberelőnyös helyzetben esett, mindent eldöntött Jarmo Tolvanen csapata. A harmad vége előtt 3 perccel Benk újfent előnyből megszerezte saját maga második, csapata hetedik gólját is. Érdekes, hogy a Volán-gólok között tulajdonképpen a vendégeknek is megvoltak a helyzeteik, de a védőmunka és a gondolkodásbeli sebességkülönbség mindent eldöntött. A harmadik játékrész a korábbiaknál kevesebb eseményt hozott, a Fehérvár nem nagyon akart, a Dab nem nagyon tudott gólt szerezni, maradt a 7-2, folytatás kedden, Dunaújvárosban.
Fehérvár-Dab.Docler 7-2
2010.03.21. 14:52 kerusz
364 komment
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
csatoimi 2010.03.21. 15:08:18
szurkolói busz · http://albavolanszurkolok.com 2010.03.21. 15:09:45
barnabas7 2010.03.21. 15:16:39
köszi előre is:)
miki78 2010.03.21. 15:27:55
freddyD 2010.03.21. 15:28:19
miki78 2010.03.21. 15:29:13
freddyD 2010.03.21. 15:30:17
Számotokra milyen értéket képvisel egy magyar bajnoki cím ilyen körülmények között?
Mi fontosabb, az EBEL vagy OB1?
Nem piszkálódásból kérdezem, csak érdekelne.
barnabas7 2010.03.21. 15:35:52
remélem csütörtökön teltház lesz, és jó hoki.
köszi miki78!
rol71 2010.03.21. 15:36:44
9BB9 2010.03.21. 15:36:53
A meccs maga jó hangulatú volt, Kiss Dani is nagyot játszott szerintem a mai meccsen. S bár a Volán 5 fával nyert, lehettünk volna közelebb is, ha egy-két helyzetünk befelé pattan. No, de mindegy, szép volt, jó volt így is. A két szurkolótábor pedig igen szimpatikus volt.
(Zárójelben: Nagy Gergő nagyon sportszerű mindkét meccsen, múltkor mikor a Lalit tette a palánkra, utána odament elnézést kért, most odapiszkált a Kicsinek, tőle is bocsánatot kért. Így kéne mindenkinek...)
szamarhegy 2010.03.21. 15:37:26
Licsimi 2010.03.21. 15:37:34
miki78 2010.03.21. 15:38:03
Licsimi 2010.03.21. 15:40:50
bakker81 2010.03.21. 15:42:53
Valszeg azért vagytok elkeseredve ,mert látjátok a valóságot.
Látjátok azt,hogy amikor elment a Volán az Ebelbe akkor még a Dunaferrel kiélezett harcok folytak.Most pedig!3 kemény év munkájával egy szintet feljebb lépett a Volán.Ezt nevezik tudatos csapatépítésnek.Nem elkenődni kell!!! Mégtöbbet edzeni.Amikor pedig az éles meccsek vannak nem megelégedni azzal,hogy 1-2 góllal nyertek.Amennyit lehet annyit kell ütni.Jó példa erre K.Á.Nemrég hallottam egy újvárosi szülőtől.
59 :0 ra nyertek a gyerekek utánna még futottak büntetésből.A mester azt mondta simán meglehetett volna a 60. Miért nem hajtottak!!
Továbbá azért is van értéke az OB1-nek mert így legalább látják hova is kellene fejlődni.
Habár ahogy ma is játszott a Volán ,tisztelet illeti a játékosait ,hogy nem akartak alázni!!
Fradi-Mate 2010.03.21. 15:48:26
miki78 2010.03.21. 15:52:44
fekete8 2010.03.21. 15:53:22
Mert ha még az EBEL-en kivül visszajátszanának a magyar bajnokságba (ami ugye lehetetlen) egész évben még lehetne is tanulni tölük.
Gabberboy 2010.03.21. 15:57:03
bakker81 2010.03.21. 15:59:49
Licsimi 2010.03.21. 16:00:21
Szerited annak idején nekünk jó szívni a continental cup-ban, meg az első idényben az EBEL-ben? De felhasználva a tapasztalatokat előbbre léptünk...
csillagoség 2010.03.21. 16:00:22
fekete8 2010.03.21. 16:03:43
barnabas7 2010.03.21. 16:09:40
Azon agyalni hogy fölösleges-e a Volánnak az OB1 címvédés csak annyit, hogy ha nem lenne fontos, akkor nyilván nem a legerősebb csapatukkal állnának ki, és nem hajtanának tisztességgel. Szerintem.
Hajrá Volán
1116001 2010.03.21. 16:11:27
Szerintem erre a kérdésre nem lehet jól válaszolni.
Ha nem szerepelne a volán az ob1-ben akkor az lenne a baj. És menne a fikázás, hogy jó hogy megnyerték, de igazából egy foghíjas mezőnyben, a legjobb magyar csapat részvétele nélkül.
Ha meg szerepelnek akkor amik fenntebb is olvasható kifogások jönnek: csak 8 jobb esetben 10mérkőzést játszanak. A tudásbeli és minőségbeli különbség miatt 5-7 góllal aláznak mindenkit.
Szerintem aranyközépút nincs ebben.
A stúdióban Ancsin mondott egy jó dolgot még:
az sem jó hogy ha a Volán elszipkázza a jó játékosokat. Mert ha egy középszerű mellől elviszik a jót, akkor ő hogy fog tudni fejlődni?
gogosz 2010.03.21. 16:13:43
A mai első harmadhoz gratulálok a mieinknek, a másodikhoz a tieiteknek, a harmadikat meg felejtsük el. Remélem kedden lesz esélyünk a győzelemre, mert a pályán nem mindig a jobb képességű csapat nyer. Bár ha a lelküket kihajtják a mieink, én akkor is elégedett leszek.
brainska (törölt) 2010.03.21. 16:20:57
és még valami, nem fogom a bírói tevékenységre a mai eredményt, a helyzeteket ui. be kell lőni, és meccs előtt megesküdtem Retyének, hogy csak alapos indokkal köszörüljük rajtuk a klaviatúrát - muszáj is gyorsan hozzáfűznöm, hogy nagyon szépen koriztatok, Retye! :) -, de a most meglehetősen indiszponált Martz számomra egyértelműen verekedést kezdeményezett Szilassy letaglózásával, ami a szövetség elődöntők előtt hozott határozata értelmében végleges kiállítást, valamint automatikusan és mérlegelés nélkül két meccses eltiltást ér. és lehet, hogy egyesek ezt fölösleges mantrázgatásnak érzik, de minden esetben számon kérem innentől a következetlenséget - itt jegyzem meg, hogy a végjátékban Lecsót is büntibe kellett volna zavarni a Palkó elleni támadás miatt.
amúgy nagyon szórakoztató kis meccs volt, szerintem a két tábor együttműködése is példás, Raon mester és Laci, itt mondanék egy (illetve kettő) rövid köszit a szimpatikus szurkolásért - az első harmad végén a "Magyarország, Magyarország!" megakorrekt volt, köszi, köszi!
Üdv, és reméljük, kedden látunk egy még ennél is jobb meccset!
budaijegesmedve 2010.03.21. 16:21:24
Így lehetne komolyan versenyezni, persze egyáltalán nem biztos, hogy a végén a Volán nyerne....A döntés tehát a Volán kezében van, amíg magasan ők teszik be a legtöbbet, nincs mese, a szövetség hozzájuk kénytelen alkalmazkodni!
Tény, hogy a három variációból az elmúlt három évben egyik sem szolgált a nagy többség megelégedésére, mert az ilyen meccseken aratott gyözelmeknek ki tud igazán örülni, a vesztesek lelkiállapotáról már nem is beszélve..:-(((
Henry The Navigator 2010.03.21. 16:21:56
csatoimi 2010.03.21. 16:29:09
Henry The Navigator 2010.03.21. 16:31:38
miki78 2010.03.21. 16:31:59
Licsimi 2010.03.21. 16:33:49
csatoimi 2010.03.21. 16:34:05
Licsimi 2010.03.21. 16:36:02
Azért a Kóger féle sor ma is kitett magáért. :P
Kóger mindenképpen nagy jövő előtt áll. Sofi, ha szed magára egy kicsit több alázatot, akkor Ő is ott lesz a csúcson...
csatoimi 2010.03.21. 16:36:15
brainska (törölt) 2010.03.21. 16:37:10
@Henry The Navigator: tudom, ez is lerágott csont, de fontos nyomatékosítani: idén a Dab a hazai viszonyok átlagához képest nagyon éles és nagyon precíz négysoros játékot alakított ki, amelyből kiesett a magyar bajnokság legponterősebb játékosa, ebből fakadóan a négy sor közül hármat át kellett variálni, lényegében egyetlen támadó trió (Magó és a két kanadai légiós) maradt változatlanul. abszolút történelmietlen, ebből fakadóan természetesen eredendően téves és igazolhatatlan feltevés, de mégis megkockáztatom: Galanisz Nikandrosszal a mai csapatunk keményebb játékot mutatott volna, több Dab-góllal.
kerusz 2010.03.21. 16:37:11
Minőségi edzők kellenek és minőségi légiósok. Szerencsére a szlovák extraligás múlt önmagában már kevés ahhoz, hogy valaki az OB I-ben meghatározó játékos legyen. Onnan is a jobbakat kell elhozni, az pedig pénzbe kerül. Havi párszáz euroért nem lehet meghatározó játékosokat szerződtetni, márpedig egy légiós minden körülmények között legyen húzóember.
csatoimi 2010.03.21. 16:37:12
miki78 2010.03.21. 16:37:21
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.03.21. 16:37:43
kerusz 2010.03.21. 16:38:01
kerusz 2010.03.21. 16:39:05
csatoimi 2010.03.21. 16:39:29
bakker81 2010.03.21. 16:40:15
Nagyon komolyan gondoltam.
Belegondolsz hány elvesztegetett év volt Vladóval akkor megértesz.Most jött a J.P. helyre rántotta a csapatot nagyjából.NAGYJÁBÓL.Itt olvastam ,ha meg lesz a lé akkor jövőre is őlesz az edző.
Még is mit vártatok a sok elvesztegetett év után???Egy év alatt kiütitek a Volánt?
Nézd meg a Starst.Odament Vili és ő is elég jól rendbetette a csapatát.Én nem írtam ,hogy nem edzenek rendesen.
Most ,ha bunkó lennék azt írnám ,miért nem igazoltátok le ti őket.-)
Tisztában vagyok vele ,hogy pénz is kell a dologhoz de ne mindig erre korlátozódjon már le.
Nézd nekem az tudatos csapat építés ,ha valaki visszajön külföldről,legyen az fiatal vagy öreg és beépítem a csapatba,amennyiben megüti a szintet.
A Medvescsák igen rossz péplda erre! Ő megvásárolja a játékost és honosítja.Én nem ezt látom a Volánnál.
Henry The Navigator 2010.03.21. 16:41:09
brainska (törölt) 2010.03.21. 16:42:26
brainska (törölt) 2010.03.21. 16:44:00
kerusz 2010.03.21. 16:44:33
JoAzUgyse 2010.03.21. 16:45:46
forestjr 2010.03.21. 16:47:00
brainska (törölt) 2010.03.21. 16:47:19
kerusz 2010.03.21. 16:47:23
kerusz 2010.03.21. 16:48:26
Henry The Navigator 2010.03.21. 16:48:44
Henry The Navigator 2010.03.21. 16:51:22
brainska (törölt) 2010.03.21. 16:51:55
kiralyfi 2010.03.21. 16:52:47
bakker81 2010.03.21. 16:53:02
Nem csalódtam benned-))D
Remek poén volt!-)
Nézd meg ismétlésben mi történt!!
A másik hatalmas poénra nem is reagálok-)))
csatoimi 2010.03.21. 16:53:48
Igerte egy srac, hogy segit ha kell, csak az a baj, hogy nekunk is akkor kezdodik a vb.
kiralyfi 2010.03.21. 16:54:33
tudatlan10 2010.03.21. 16:54:49
Amúgy meg a helyzeteket be kell lőni!
brainska (törölt) 2010.03.21. 16:55:32
bakker81 2010.03.21. 16:56:47
tudatlan10 2010.03.21. 16:57:08
vaze 2010.03.21. 16:57:51
A másik, hogy szerintem nincs ezeknek a meccseknek tétje vagy éle vagy hogy mondjam, számomra elképzelhetetlen a hoki kis szurkapiszka nélkül, ez meg ezekből a keretekből teljesen hiányzik, Martz-et és Fiserát leszámítva (néhol Lecsó volt "határozott"). És ez is érthető, három héttel a VB előtt.
Nálam Kiss Dani volt a mieink legjobbja, 18 éves hátvédként ilyen jól játszani, gratula!
gogosz 2010.03.21. 16:58:01
kerusz 2010.03.21. 17:00:08
Licsimi 2010.03.21. 17:00:20
Fisera, mivel nem bírta a tempót, ezért inkább könyökölt, akasztott stb. 8 perc lett a jutalma...
tudatlan10 2010.03.21. 17:01:52
" Én azt hangsúlyoztam, hogy nem a csapatok edzéseken való hozzáállása miatt alakult ki ez a különbség."
Hanem azért,mert Fehérváron több a fizetés?Ezt ugye nem hiszed el magad sem.
bandog 2010.03.21. 17:02:44
tudatlan10 2010.03.21. 17:03:10
Mert egyelőre arról volt szó,hogy elszipkázunk itthonról mindenkit.
Árpi pedig egyelőre légiós!
Stommy 2010.03.21. 17:03:17
brainska (törölt) 2010.03.21. 17:03:32
ja, becsszó, nem fogom tovább ekézni a bírókat, de megint volt egy pici hazai pálya - összemérhetetlenül korrektebb bíráskodással, mint a tavalyi meccsünkön itthon -, ami számomra egyszerűen érthetetlen: jobb a Volán, gyorsabb, fegyelmezettebb, látszik, hogy más szinten nyomják és más szinten gondolkodnak a játékról és a játék közben, és akkor még meg is kapják a hazait, nem fér a fejembe. mielőtt nekem estek, megjegyzem, hogy pont ennyire háborított föl, amikor a Volánnal csinálták ugyanezt az EBEL-ben - ha van még valaki, aki emlékszik a felháborodás hőfokára hasonló hazafújások miatt.
üdv
gogosz 2010.03.21. 17:03:38
bandog 2010.03.21. 17:03:47
Szal,jó kis meccs volt a mai.Akkor lenne tanitó-tanuló meccsnek nevezni......
vaze 2010.03.21. 17:04:38
Henry The Navigator 2010.03.21. 17:05:11
gogosz 2010.03.21. 17:06:12
tudatlan10 2010.03.21. 17:06:44
És miért mondják azt nálatok a játékosok,hogy a J.P. előtti edzésmunka elfecsérelt idő volt?
tudatlan10 2010.03.21. 17:08:02
Én sem virágnyelven fogalmazok.
Henry The Navigator 2010.03.21. 17:09:04
gogosz 2010.03.21. 17:09:29
brainska (törölt) 2010.03.21. 17:09:32
bakker81 2010.03.21. 17:10:08
Már többször leírtam itt a blogon,hogy nálatok is vannak minőségi játékosok!
Jóó. A Niká most sérült.Magosi,Mestyán,Pozsgai,Hegyi,PapV.,Orbán,Azari és Kis Ákos ,ha normálisan játszik.Ő hozzájuk hozni egy minőségi légiós sort és már a haladás útján is vagytok.
Én nem írtam azt ,hogy most nem edzettek!!
brainska (törölt) 2010.03.21. 17:11:44
tudatlan10 2010.03.21. 17:12:59
Ezt el is hiszed?Sorolj fel az elmúlt 5 évből az ideit kivéve 5 minőségi edzőt!
bandog 2010.03.21. 17:13:31
vaze 2010.03.21. 17:14:06
brainska (törölt) 2010.03.21. 17:14:12
bakker81 2010.03.21. 17:15:26
Lehet ott áltál a plexitől félméterre de azt már tudjuk,hogy a Dabosok csak azt látják ami velük történik!Ami előtte azt ugye nem igazán.Vagy mint tudjuk Szappanos esetében ,mivel nincs videó az megsem történt-)))
gogosz 2010.03.21. 17:16:17
brainska (törölt) 2010.03.21. 17:17:36
vaze 2010.03.21. 17:17:53
gogosz 2010.03.21. 17:19:08
bakker81 2010.03.21. 17:21:32
Bemegy a boltba és majd vesz egy kis állóképességet???
check 2010.03.21. 17:22:12
bakker81 2010.03.21. 17:22:39
Őszintén!!
brainska (törölt) 2010.03.21. 17:23:49
check 2010.03.21. 17:24:22
bakker81 2010.03.21. 17:24:26
Nézzétek meg a felvételt ,mielőtt sületlenségeket hordtok itt össze vissza!!!
tudatlan10 2010.03.21. 17:26:11
Márpedig idén az edzőtök minőségi(a Volán padra is elfogadnám),és a légiósok sem rosszak.A kapus és Kurt főleg.
brainska (törölt) 2010.03.21. 17:26:17
forestjr 2010.03.21. 17:26:22
bakker81 2010.03.21. 17:27:08
Megmondom miért! A kállításokat azért kaptátok mert lassúak voltak a játékosok! Egy nem reklamált miatta!
Vazeg ti valami ferde szemüveget vesztek fel meccs előtt??
brainska (törölt) 2010.03.21. 17:27:48
check 2010.03.21. 17:28:37
bakker81 2010.03.21. 17:30:21
Nem is vitatkozom.
Szemét bírók elcsalták a meccset ezért nem nyertetek.Na meg persze azért mert Niká nem játszott.Amúgy fordított lenne az eredmény.
brainska (törölt) 2010.03.21. 17:30:58
üdv.
tudatlan10 2010.03.21. 17:31:41
De elég lesz a nyári edzésterve is,hogy végre lássák,nem futtatni kell a játékosokat.
Spigott 2010.03.21. 17:31:45
bakker81 2010.03.21. 17:32:43
Semleges szemmel próbáld figyelni az eseményeket!!
Nem vagyok mester,de elfogult szurker sem!!
forestjr 2010.03.21. 17:32:46
Az itt vitatkozó fehérváriak úgyse fogják bevallani, hogy Martz durva volt, az újvárosiak pedig azt, hogy Káka teljesen feleslegesen lökte a kapuvasra az ellenfelet.
bakker81 2010.03.21. 17:33:44
gogosz 2010.03.21. 17:34:36
brainska (törölt) 2010.03.21. 17:36:16
üdv.
brunzwik 2010.03.21. 17:36:44
A pénz ebben az esetben csak másodlagos.
Mondom szerintem.
1885* 2010.03.21. 17:38:03
[Roller] 2010.03.21. 17:39:55
KCs 2010.03.21. 17:44:30
De nem is olyan attitűddel kószáltak a jégen, mint a DAB. Meggyőződésem, hogy ez a jelenlegi DAB is sokkal szorosabb és jobb meccseket játszana a Volánnal, ha végre úgy igazán harcolnának magukért és egymásért, és nem ez a lesz ami lesz alapon hokiznának.
check 2010.03.21. 17:44:31
miki78 2010.03.21. 17:46:23
A Volán egyedül a légiósokat hívta, de ezt bárki megteheti, ha van hozzá évi 30-40 ezer eurója/fő.
gogosz 2010.03.21. 17:48:47
Igazad van, de ezeknek a játékosoknak a megszerzése, akik ebben jobbak, az már igen.
"Ha ennyi edzéssel nem megy akkor edzek többet ha úgysem akkor még többet.."
Ebben is igazad van, sosem szabad feladni, törekedni kell a különbség eltüntetésére, de itt nem erről van szó. Itt olyan képességbeli különbségek vannak, amit nem lehet csak az edzésmunka különbségére fogni.
Lényegében a magyar válogatottat kellene megszorítani a második vonalnak. Nyílván nem véletlenül Ők a válogatottak. Ezeknek a játékosoknak a többsége kb 5-10 éve Magyarország legjobbja és bérelt helyük van a válogatottban.
bakker81 2010.03.21. 17:48:54
Mihály Á korcsolyázott be a védekező játékosok gyűrűjébe.Ott valamelyik Dabos(Ficsera) játékos félig leszakította a fejét,a sisak is leesett róla.
Középen érkezett Marzt N.Mivel a bíró a sípjába fújt elkezdi leereszteni a karjait.Majd jön az általam egyébként nagyra becsült Kákalaki Akka és hátulról rálöki a kapuvasra Marztot.Marzt féltérden odaver Kákalakki combjára egyett.Az valszeg visszaszól.Akkor Marzt bever neki egyet,majd leviszi a jégre.
Következő jelenet ,mint ahogy azt megszokhattuk az igen korrekt Dunaújvárosiaktól ,hárman esnek neki Maztnak.
Ennyi!
Ezért kapott Ficsera is 2+2.
[Roller] 2010.03.21. 17:49:40
Pierre 2010.03.21. 17:51:09
Inkább macska egér harc volt, a helyszínen érezni lehetett, folyamatosan nevetgéltek a fiúk. Természetesen ez az 1. harmadra nem igaz, de a másodikban nem erőlködtek, a harmadikban, pedig már nem akartak semmit...
Pierre 2010.03.21. 17:52:37
[Roller] 2010.03.21. 17:54:35
Stommy 2010.03.21. 17:55:00
Pierre 2010.03.21. 17:55:42
vaze 2010.03.21. 17:56:28
Stommy 2010.03.21. 17:56:53
Pierre 2010.03.21. 17:57:18
banyszi 2010.03.21. 17:57:44
banyszi 2010.03.21. 17:59:49
Lazlee 2010.03.21. 18:01:25
Pierre 2010.03.21. 18:01:57
Ma legalább kicsit ő is kapott teret!
Mint ahogy az Ob1 rájátszásának legjobb csatára Balu is!!! :-)
banyszi 2010.03.21. 18:03:03
check 2010.03.21. 18:04:44
Igen Mihály ment a kapu elé és a védés után Fisera odébtette, talán kissé nagyobb vehemenciával és igen leesett a bukója. De azért nem szakította le a fejét... Én azt láttam,hogy Martz még kotor egyet, Szilassy ennek vetett véget (tényleg nekiesett Martz a kapunak) majd visszafordulva bevert egy keményet Zsuzsinak majd a jégen folytatta. Az általad DAB-os szokásnak emlegetett eset nem történt meg, Fisera mindenkit félrelökve ugrott rá Martzra és némi küzdelem árán a vonalasok szedték le róla.
Én ezért írtam, hogy én hogyan osztottam volna le a büntiket.
Ha a te olvasatodban nézem, akkor Fisera 2+10 fejre irányuló támadás, Szilassy 2+10 hátulról lökés, Martz 2 testreütés és 25 VK verekedés kezdeményezése... A zéró tolerancia jegyében.
brainska (törölt) 2010.03.21. 18:05:19
szóval a két apró kérdés, elfogadva, hogy minden úgy történt, ahogy te láttad, Miszter Sasszem:
- a tökéletes légiós (Martz) miért üt combra? (mi a szándéka vele? mi az oka, hogy odaüt?)
- a tökéletes légiós (Martz) egy visszaszólásért miért üt még oda egyet?
(amúgy ezt, és részemről pontosan ezt - a messze időn túli, teljesen oktalan odabaszást neveztem verekedés kezdeményezésnek, de azért köszi, hogy segítettél a rekonstrukcióban).
és persze idegességre jó a negró, töltött málnás cukor, miegyéb (szegény apukám mindig azt mondta, aki ideges, szopogasson aranyeret, de én ezt nem írom neked, mert tisztellek). az indulatok sosem vezetnek sehová, a múltkor 2-3 órát hsz-eltem le totál begőzölve Nika sérülése után, és alig volt valaki, aki megértette volna, hogy mit is veszítettünk az ő kiesésével... veszítettünk=mindenki, aki szereti a magyar hokit, és még hisz a csodákban.
üdv.
Norbee00 · http://sapafehervarav19.blog.hu/ 2010.03.21. 18:05:22
Tengerentúlon minden máshogy van, a Volvo-t is csak a tengerentúlon lehet kapni.
Ne mondja senki, hogy Fisera soha nem kap büntetést, csak most igy jött ki neki, mert messze ő vezette a kiállitás perceket.
Mai meccsen a legjobb jelenet, mikor Balú izomból neki passzolta a Tokinak,hogy ezt kezeld le :) ott mindenki röhögöt :)
Pierre 2010.03.21. 18:06:01
gogosz 2010.03.21. 18:06:26
banyszi 2010.03.21. 18:07:20
banyszi 2010.03.21. 18:07:55
sutyi2 2010.03.21. 18:08:10
1.) Pozsgai nagyon ügyes volt, jövőre szívesen látnám nálunk!
2.) A Volán fiatal sora megint nagyon jól pörgött, tetszett a produkciójuk!
3.) Szegény "Kicsi" bőrében nem lettem volna, pokoli lehetett neki, h elég jól védett, de esélye sem volt... :-(
4.) Martz "verekedés-kezdeményezése" senem volt szép látvány, senem lett eléggé megtorolva, sajnos.
5.) Lencsés nem tudom mit szedett be meccs előtt, de folyton ütött-vágott mindenkit, nem is értettem mi baja lehet pl. Vas Marcival...
6.) A DAB szurkolók hozzáállása is eléggé tetszett a 3. harmadban! RESPEKT! ;-) És zúgjon továbbra is a RIA-RIA-HUNGÁRIA!
PEACE!
check 2010.03.21. 18:08:45
Norbee00 · http://sapafehervarav19.blog.hu/ 2010.03.21. 18:09:25
1885* 2010.03.21. 18:09:31
check 2010.03.21. 18:09:46
miki78 2010.03.21. 18:09:59
miki78 2010.03.21. 18:10:41
bakker81 2010.03.21. 18:10:58
@vaze: OKÉ!
Egyébként qurvára nem értem az igen éles szemű Dab szurkerek azt hogy a pitlibe nem veszik észre,hogy Kis t. eldobja azütőjét?? Valyon ezt jobb helyeken mivel büntetik??
banyszi 2010.03.21. 18:11:04
sutyi2 2010.03.21. 18:11:53
check 2010.03.21. 18:12:18
Annyi kiegészítéssel, hogy sokszor úgy jön ki nála a dolog, hogy megy akar, oda akar érni egy korongra, amire oda szokott (de most leeresztve nem) elmennek belőle 2 az egyben, kimarad, visszaér kifulladva védekezik és jön a kiállítás. Ez konkrétan a mai meccsen is megtörtént, a kiállításban gólt kaptunk.
1885* 2010.03.21. 18:12:26
Pierre 2010.03.21. 18:12:26
Jó kis csapat ez!!! :-)
Norbee00 · http://sapafehervarav19.blog.hu/ 2010.03.21. 18:13:38
Név GP 2p. 5p. 10p. 20p. 25p. PIM
Fisera Jan 17 13 3 2 4 1 166
Theutus 2010.03.21. 18:14:27
nos játszottunk egy jó harmadot és sajnos a Volán is
a harmadik azt gondolom elhanyagolható
bakker: majdnem úgy történt, ahogy láttad
azt felejtetted ki, hogy a 22-es kiskakas megütötte a kapust
Káka ezért lökte rá a kapura
utána pedig ő kezdeményezett verekedést
kísértetiesen hasonlít az eset a tavalyira, akkor Vichodyl picsázta el, idén Fisera fogja...(tavaly Rackot ütötte folyamatosan)
amúgy pl Kiss Ákos kiállítása teljesen felesleges volt, Orbáné vitatható, a végén pedig nem értettem, hogy Balu és Fisera kakaskodása miért nem ért egy párost (ennyit a bírókról)
nálunk szerintem is Kiss Dani volt a legjobb és külön gratula Virágnak a góljához
az első harnadban maximális koncentráció mellett úgy érzem partiban voltunk, de utána sajnos megint az öltözőben maradtunk és ezt a Volánnál gyengébb csapatok is büntették már többször is
Pierre 2010.03.21. 18:17:32
Amúgy 1 valamit nem értek. Azt gondolja bárki, ha ott a Martz kap egy VK-t akkor szorosabb, vagy bármi fordalat történik? Vagy ezen ment el a meccs. A szar kiállítások miatt lőttük a gólokat? Azért van különbség a 2 csapat között?
Nem tényleg van pénz fehérváron, senki nem vitatja, akkor kell, hogy legyen különbség, máskülönben hiába való Csicsó bá', meg a menedzsment fáradozásai...
ennyi.
1885* 2010.03.21. 18:21:01
banyszi 2010.03.21. 18:22:13
Theutus 2010.03.21. 18:22:47
sutyi2 2010.03.21. 18:23:02
sutyi2 2010.03.21. 18:24:33
1885* 2010.03.21. 18:27:19
OliBLOOD 2010.03.21. 18:27:20
De úgy látszik, hogy még ezt sem tartják be és ennek adunk hangot. Egy kis következetességet várnánk el.
Raon 2010.03.21. 18:27:28
Az említet esetnél Fisera keményen, de viszonylag szabályosan ütközött Árpival, akinek ettől lerepült a sisakja, de ebből még nem is volt gond.
Martz ment középen, és megállt a kapus előtt. Az ütője a kapus előtt volt, de egyértelműen látszott a mozdulat, ahogy nem odapiszkál, hanem a kapust kikerülve elveszi az ütőt.
Azt meg lehet érteni, ha a tavalyi Martzot ismerve ezt a Dabos játékosok félreértették (mert idén már nem csinált ilyet), de amit Szila művelt, az nem volt szép. Hátulról rálökte a kapuvasra Martzet, aki fejjel előre szépen koppant is a vason. Erre fel csapott oda a comjába Martz, és amikor Szila elnézéskérés helyett visszaszólt, kapott párat a képébe is. Erre az addig nyugodtan szemlélődő többiek is becsatlakoztak, Fiserával, Árpival. Ennyi volt az egész.
Szóval ez most egy elég egyértelmű helyzet volt, Szila szerintem örüljön, hogy ennyivel megúszta (meg persze mi is örüljünk, hogy Martzet nem a kapuvasról kellett összevakarni).
A meccsről amúgy mindent elmondtatok, folytatás kedden.
Nyuszi O_o, köszi a kedves szavakat, de ezúttal Laciékat illeti, én nem voltam ott. :)
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
OliBLOOD 2010.03.21. 18:29:17
bakker81 2010.03.21. 18:29:31
Valakinek igaza van rögtön csúsztatsz.
Visszafordítom! Ezt mi csináljuk a Magosival és véletlenül megsérül(mondjuk kulcscsont törés) Már itt sápítoznál,hogy direkt leszedtük a másik veszélyes játékosotokat.Gondolkodj ember! A dolgok oda ,vissza működnek álltalában.
sutyi2 2010.03.21. 18:33:20
Theutus 2010.03.21. 18:38:17
ezért kapott Káka Martztől
viszont Martz verekedést kezdeményezett és ez ugye vk
Nyúl egy szóval sem mondta, hogy Káka nem érdemelte meg a kiállítását....
check 2010.03.21. 18:40:04
1885* 2010.03.21. 18:43:09
bakker81 2010.03.21. 18:44:20
Tipikus esete a másik visszaütött című dolognak.
Theutus 2010.03.21. 18:45:36
ha vmi csoda folytán nálunk illetve bárhol lenne annyi pénz, hogy anyagiakban veletek konkurálva tudatosan tudnának csapatot építeni valszeg 2 éven belül lenne eredménye a dolognak (lásd pl Zágráb)
és onnantól nektek is rázós lenne, mert nem lenne egyértelmű, hogy mindenki hozzátok igazol akáér a pénz, akár a fejlődése érdekében (illetve valszeg a kettő együtt)
de addig a következő dolog fog történni: a mostani 30 feletti játékosaitok elmennek majd nyugdíjba és a helyükre érkezni fognak tőlünk, a Starsból a fiatal tehetségek
és sajnos minden marad a régiben
ellenben a magyar jégkorong fejlődésének az tenne jót, ha minél több csapat állna a mainál jóval szélesebb anyagi bázison
check 2010.03.21. 18:46:20
A VK-ra vonatkozó megjegyzésed teljesen téves, ugyanis senki nem mondta, hogy emiatt ment volna el a meccs (vagy egyáltalán a jv-k miatt). Mindössze kialakult egy kis vitatkozás a szitunk, különösen annak fényében, hogy alig másfél hete a szövetség jelezte, hogy mostaztánzérótoleranciaésiszonyatosanszigorúakleszünk... Nem lettek... A volán jobba a DABnál, szerintem reálisan 3-4 góllal mindenképpen. Éppen ezért nem igazán kellemes érzés, ha még kicsit jobban is védik őket a kelleténél ill. nem egyformán mérik a dolgokat. Konkrétet is mondhatok, Fisera-Horváth A., Fisera ment ki botfogásért asszem, pedig Balu akasztotta be a hóna alá a botot korábban. Minimum páros, de inkább fordított.
bakker81 2010.03.21. 18:47:18
Ja pont ezt megent nem láttátok.
Na erről ennyit-((
foma 2010.03.21. 18:48:25
Theutus 2010.03.21. 18:48:38
sutyi2 2010.03.21. 18:49:29
check 2010.03.21. 18:49:54
Theutus 2010.03.21. 18:52:14
nem én fújtam a sípot, tehát ne is rajtam kérd számon a dolgot
volt olyan "lesetek" is, ami szerintem nem volt az, de a bíró befújta
egyetlen dolgot nem akarsz tudomásul venni: a szövetség ígért valamit és nem tartotta be
ezt az egy dolgot kértük számon csupán
sutyi2 2010.03.21. 18:52:42
Theutus 2010.03.21. 18:52:48
check 2010.03.21. 18:52:50
foma 2010.03.21. 18:53:33
gogosz 2010.03.21. 18:53:59
bakker81 2010.03.21. 18:56:40
Az bosszant isten igazából,hogy annyira egyoldalúan nézik egyesek a meccset ,hogy felmegy a pumpa.
FOXMULDER 2010.03.21. 18:56:41
Minden reményem abban áll, hogy talán egyben marad a csapat a következő szezonra.
Galanisz igencsak húzó játékosunk szerintem és a grössssl tudta hogy kit kell kiszedni az alba volán köszönje meg gröslnek, hogy a legnagyobb értékünk nem lép ellenük pályára.
a végeredmény ugyanez lenne talán, de Galanisz igazán megérdemelné a bulihokit.
Galanisz Wonderful Champion Player :)
gogosz 2010.03.21. 18:57:35
check 2010.03.21. 18:57:50
check 2010.03.21. 18:59:11
sutyi2 2010.03.21. 18:59:46
check 2010.03.21. 18:59:58
sutyi2 2010.03.21. 19:00:22
Theutus 2010.03.21. 19:01:56
ne értsd félre a dolgot: egyáltalán nem zavar, hogy jó sok újvárosi játékos kergeti nálatok a pakkot...azt gondolom, hogy becsülettel küzdöttek és kitartottak nálunk, amíg lehet, de örökké nem lehet fillérekért játszani, ha van jobb ajánlat - azt gondolom megérdemlik, dolgoztak érte eleget -
szerintem a válogatott sikereinek nálunk is mki ugyanúgy örül, mint nálatok
foma 2010.03.21. 19:01:57
1885* 2010.03.21. 19:02:19
check 2010.03.21. 19:03:35
Theutus 2010.03.21. 19:05:15
Theutus 2010.03.21. 19:06:41
csak, hogy tudják mikor engedjenek be a jégre:D
sutyi2 2010.03.21. 19:06:58
Theutus 2010.03.21. 19:09:56
1885* 2010.03.21. 19:11:27
foma 2010.03.21. 19:14:44
Theutus 2010.03.21. 19:16:41
1. ha nem csak egy kirakat csapat lesz hazánkban
2. ha honosítunk pár jó képességű játékost
megjegyzem, hogy az én ízlésemnek ez utóbbi kevésbé tetszik (gondolok itt pl Dubekre, Sikorcira, Ondrejcikre, Martzre)
Theutus 2010.03.21. 19:17:25
kiralyfi 2010.03.21. 19:17:36
kerusz 2010.03.21. 19:18:02
Pontosan! Ehhez pedig muszáj a hazai bajnokságot vonzóbbá tenni.
Theutus 2010.03.21. 19:18:48
foma 2010.03.21. 19:19:27
bakker81 2010.03.21. 19:20:02
Számotokra azaz ami nem veletek esik meg ,minden véleményes.
De tudod mit. Mégjobban felborzoljam az idegeiteket.
Nem tartom emberileg ferrnek Nikát.Ahelyett hogy ő cáfolta volna ezt a hülyeséget a hallgatásával még tovább hergelte a szurkolókat.
Volt itt már nem egy sérülés ami komoly volt vagy még komolyabb mert a játékos elveszítette az egyik szemét.(nem kákára gondolok)Mindegyik adott utánna riportot,felsem tételezték a másik játékosról,hogy direkt volt.Neki egy Qrva szó nem hagyta el a száját ez irányban."sejtelmesen mosolygott"
Jó játékos elkell ismernem! Mint ember meg egy nulla.Lett volna vér a pucájában azt nyilatkozza :"egy rossz leütközés után ,nagyon rosszul estem."
Ilyen egyszerű a történet.Persze ezt utólag is megtehetné de nem teszi.Minek?Ő a szegény Niká most.
kiralyfi 2010.03.21. 19:20:28
Raon 2010.03.21. 19:21:14
Itt lehet, hogy tévedtek a bírók, de ezt senki nem vitatta szerintem. Meg azért a kapu előtti jeleneteket általában máshogy szokták megítélni, és persze más a büntetés, ha a mezőnyben történik ugyanaz.
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
kiralyfi 2010.03.21. 19:21:20
kiralyfi 2010.03.21. 19:22:12
foma 2010.03.21. 19:22:18
Theutus 2010.03.21. 19:23:04
jó lenne, ha szélesebb lenne a bázis és becsatlakozna egy Szeged, Győr, Debrecen, stb., hogy csak pár város nevét említsem
amíg itthon nincs megfelelő bázis addig pedig a Mol liga színvonalát kellene valahogyan megemelni, amit nem tudom hogyan lehetne megvalósítani
szlovák-szlovén-osztrák első osztállyal közös liga + SC?
nem tudom, nem nekem kell megoldani, én csak szimplán imádom a jégkorongot
check 2010.03.21. 19:23:06
bakker81 2010.03.21. 19:23:50
Meccs előttre gondoltam csatlakozhatsz te is.
Kicsit vicces lesz ,hogy sorba kell álljatok ,hogy benyalhassatok.
kiralyfi 2010.03.21. 19:24:23
check 2010.03.21. 19:25:09
kiralyfi 2010.03.21. 19:25:19
gogosz 2010.03.21. 19:26:08
Theutus 2010.03.21. 19:26:21
ellenben te sem válaszoltál arra, hogy meccs előtt vagy meccs után?
mert, ha nem válaszolsz, te vagy az, aki nem ember:)
brainska (törölt) 2010.03.21. 19:32:09
téma lezárva részemről, szívesen beszélgetek a meccs többi momentumáról, és pl. arról, hogy milyen tiszteletre méltó volt - ismét, sokadszor - a táborotok ma, bár ez őszinte sajnálatomra kevesebb visszhangot vált ki a körötökben (mínusz Raon, hello, akkor is jó volt, ha ott voltál, ha sem!), mint egy sarkos és határozott vélemény a bírói következetességről.
üdv.
bakker81 2010.03.21. 19:33:07
check 2010.03.21. 19:36:21
bandog 2010.03.21. 19:40:51
bandog 2010.03.21. 19:42:37
Egymás seggének kinyalását kinálgatni....
Mintha a Kék Osztrigában lennék..
brainska (törölt) 2010.03.21. 19:45:10
Bpstars 2010.03.21. 19:48:39
Mekkora gólt vágott Wideman a Bruins-Rags meccsen! :)
bandog 2010.03.21. 19:48:43
Valamelyik fövárosi csapatnál komoly terveket szövögetnek a jövöt illetően.
foma 2010.03.21. 19:52:11
Theutus 2010.03.21. 19:53:06
brainska (törölt) 2010.03.21. 19:54:12
bandog 2010.03.21. 19:55:32
Melyiknél?
brainska (törölt) 2010.03.21. 19:56:57
Raon 2010.03.21. 19:59:28
@check: szerintem nem ő...
Raon 2010.03.21. 20:02:43
foma 2010.03.21. 20:02:47
kerusz 2010.03.21. 20:07:19
Szoljanka 2010.03.21. 20:08:04
alpec 2010.03.21. 20:11:26
Dunaújváros lenne a legesélyesebb, ott gyakorlatilag minden más meghalt. Nem tudom, hogy politikailag mi várható ott, de fordulás esetén egy új vezetés kihasználhatná a sport közösség megtartó jellegét és egy jó jégkorong csapatot lenne ma a legolcsóbb csinálni.
Kövezzetek meg, de szerintem egy újabb EBEL csapat rövidtávon a legjobb megoldás a magyar hoki versenyképessé tételében. 2 EBEL csapattal gyakorlatilag a teljes bővített válogatott keret magas szinten versenyezhetne. Egyszerűen nem hiszek abban, hogy az OB1 megfelelő szinvonalú legyen akár középtávon is, újabb meg újabbb magyar csapatok valamilyen regionális bajnoksághoz való csatlakozása sokkal reálisabbnak tűnik.
Hajrá, Magyarország!
ultra viola 2010.03.21. 20:12:01
bakker81 2010.03.21. 20:14:13
"check: "Ahogy én láttam (1 méterrel mögötted): Martz odavert Kicsinek és Káka ezt kérte számon nem túl határozottan. Na erre Martz teljesen váratlanul és feleslegesen letaglózta ekkor jött Fisera."
Itt száltam el!-)
A bor volt a jó megoldás-)
Nem teszem ki gyermekeinket ilyen szőrnyűségeknek.
jó éjt!-)
check 2010.03.21. 20:19:03
sutyi2 2010.03.21. 20:20:21
beth01 2010.03.21. 20:31:51
Az Dújváros kapusa tényleg jól teljesített, ha nem tudtam volna, biztosan nem gondolom, hogy ő "csak" a második számú kapus. Mind a kettő csapat kitett magáért, ami igen csak szimpi volt. Benk A. igazán nagy gratulát érdemel a mai teljesítményéért.
HAJRÁ SAPA FEHÉRVÁR AV19!!!!!
Theutus 2010.03.21. 20:32:35
ha pl a Dújváros vagy egy másik csapat ebel tag lenne az csupán némileg nagyobb létszámú elitet nevelne
ha hosszú távon A csoportot akarunk, akkor igenis az alapokat kellene megerősíteni, tehát egy a jelenleginél jóval szélesebb bázist kellene teremteni a sportágnak
egyelőre azonban ennek ellentettje zajlik, a szövetség meglovagolva egyetlen csapat sikerét sütkérezik a napfényben, de ezt csak addig teheti, amíg pofára nem esünk
pl a mostani idősebb korosztály, ha abbahagyná mi lenne?
lenne ugyan pár tehetséges játékosunk, de a rutinjuk szinte semmi, mivel a langyos magyar bajnokságban játszik a többségük
szóval a magyar jégkorongsport a huszonvalahányadik órában van és sürgősen kellene tenni valamit a túlélés érdekében (természetesen ettől függetlenül, mint a zágrábi példa is mutatja, komoly háttér nélkül is ki lehet állítani egy ütőképes csapatot némileg erősebb szinten, mint a hazai pontvadászat)
Theutus 2010.03.21. 20:40:20
jött egy a mai magyar hokiszintnél nagyobb tudású edző, elvégeztetett egy iszonyatosan kemény és céltudatos alapozást, mellette normális szakmai munkát és a fiúk tönkreverték a teljes magyar mezőnyt (ezt tudta a Stars ellensúlyozni azzal, hogy leszerződtetett egy sornyi nagyobb tudású játékost)
és te is látod, hogy mekkora a távolság a Dab és egy Ebel csapat között (pontosabban egy olyan Ebel csapat között, aki nem nagyon vitézkedett, csupán a kötelezőt tudta hozni) és az Ebelnél azért vannak jóval erősebb bajnokságok
brainska (törölt) 2010.03.21. 20:47:41
1. a távolság nem mérvadó tétel, Miskolc és Debrecen + 3 óra Fehérvárhoz viszonyítva, és + 2 Pesttől, ez nem lehet akadály. Dunaújváros jól helyezkedett :)
2. az EBEL-szint financiális hátterére ma Dunaújvárosban 10% alatti a sansz, ha nem következik valami elképesztő fordulat, akkor ez nyugodtan lemehet 0-ra. Pesten a háttér az, ami nagyot dobhat, igaz, mi meg a kitűnő összeköttetéseinkben bízhatunk, adott, ugye, a közmondásos boda-öcaline sejtés arról, hogy a "világ nagy teljesítményei mögött ott dolgozik egy magyar elme" mintájára minden honi mutatványban találunk egy dunaújvárosi szálat (a Volán-drukkereknek ezt hadd ne kelljen külön magyarázni :) )
3. Ljubljana mérföldkő lesz, az biztos, szokásos pesszimizmusom azt íratja, hogy kicsi az esély a feljutásra, a realitás nekem a második, de még inkább a harmadik hely, nagy kérdés, mit tesz a mostani tudáshoz a finomhangolás utolsó heteiben Sator mester, illetve mennyire sikerül élesíteni a játékot előbb a lengyelek ellen (ott már sok minden eldőlhet), aztán az angolokkal szemben (akik ellen bizony néha egyértelműen formán kívüli teljesítményt mutatunk), és a házigazda marad a végére legnagyobb falatnak, de odáig is el kell jutni.
4. mélységesen hiszek abban, hogy az EBEL fontos és szükséges állomása volt a magyar hoki felemelkedésének, de az igazi áttörést egy erős hazai - még pontosabban: Kárpát-medencei - bajnokság tető alá hozása jelenthetné szerény álláspontom szerint, amelyben az erdélyi/román, a szerb, horvát, szlovén és magyar csapatok dominálnának, de szlovák és osztrák együttesek is becsatlakozhatnának. a képet erős "nagycsapatok" és stabil közepes gárdák, minimum regionális lefedettséget biztosító utánpótlásnevelő műhelyek színeznék, a háttérben professzionális marketing- és szponzorvadász csapatokkal. persze most majd sokan mondják, hogy ez leányálom, azoknak csak egy válaszom van: Sapporo.
mert az viszont vitán felüli, hogy ideális esetben egy ilyen Kárpát Liga létrehozása 10-15 éves távlat, vagyis örüljünk, ha megérjük :) és persze - mindezzel együtt - valami azt súgja, hogy a következő hetek-hónapok egyik legfontosabb kérdéskörét kezdtük feszegetni. rengeteg hang, álláspont és vélemény lesz, majd itt se árt gondolkodni :)
üdv.
Theutus 2010.03.21. 20:47:42
még nem lenne késő, ha a szövetség már most azon kezdene fáradozni, hogyan lehetne ezen problémákat megoldani és a hathatós közreműködésükkel felépíteni valami működőképes modellt (ezzel szemben a nagy magyar valóság az, hogy a Volán a válogatott érdekeire hivatkozva maximálisan ki van szolgálva és semmi más nem számít....lehet játszatni egy csapattal egy héten öt meccset, meg lehet határozni nagy szigorúan olyan dolgokat, amiket nem tartanak be, lehet olyan bajnoki kiírást csinálni, ami a Volánnak jó, stb...)
ne legyen félreértés, nem a Volánt akarom ezzel bántani, mert azt is tudom, hogy nem a Volán, hanem a válogatott sikerei miatt történik minden így és ugye a Volán a válogatott 85%-a
brainska (törölt) 2010.03.21. 20:51:31
brainska (törölt) 2010.03.21. 20:58:30
Theutus 2010.03.21. 20:58:54
ősszel nagyjából heti két meccs mindenkinek,néha 3
ezzel semmi baj nem lenne
aztán év végén egy hónapos szünet majd az utóbbi egy hónapban játszottunk 18-20 meccset (most nem akarom pontosan kiszámolni) és ezt megspékelték azzal, hogy ezen a héten a mai volt az ötödik jelentősebb tétmeccsünk
szóval egy szövetségnek nem csak a válogatottra kellene odafigyelnie, hanem a válogatottat esetleg a későbbiekben adó háttérbázisra is rá kellene néha pillantani (persze tudom, hogy a Mol/Ob1 csak 1/16-od hasábot ér meg a magyar sportújságban, szemben a világhírű focink 8-10 oldalával, kvázi ezzel teher foglalkozni)
tényleg az lenne a kérdésem, hogyan tovább, ha véletlenül nem úgy sikerülne a vb, ahogy mindannyian reméljük?
hogyan tovább akkor, ha válogatottunk erőn felül teljesít és megnyeri a vb-t?
hogyan tovább akkor, ha a válogatottunk gerincét képező 30 feletti játékosok befejezik a játékot?
Theutus 2010.03.21. 21:04:40
ha nem lesz egy ütőképes bajnokságunk a közeljövőben a vetélytársak válogatott szinten simán leköröznek bennünket
ha vmi csoda folytán Dújvárosban is összejönne a pénz az Ebelre természetesen örülnék neki, mert a kedvenc csapatomat látnám egy jó bajnokságban, de hosszú távon az sem lenne megoldás, mivel csak az elitizmust bővítenénk 25-ről 50 tagúra, amely létszámból kb 15 légiós lenne, tehát a mostani 15 helyett mondjuk 30 jégkorongozót jelentene
ez hosszabb távon nemzetközi szinten kevésnek tűnik nekem - ne legyen igazam
kerusz 2010.03.21. 21:04:55
kerusz 2010.03.21. 21:06:54
Theutus 2010.03.21. 21:07:32
Theutus 2010.03.21. 21:11:55
a Volán szurkolói a jelenlegi szövetségi attitűdhöz még asszisztálnak is, mivel ők - nyilván nem indokolatlanul - nagyon jól elvannak a saját csapatuk nyújtotta eufóriában
és nincs egyetlen hang sem a tömegből - lásd Brian élete - aki azt mondaná: emberek gondolkodjunk el, mert azért nem minden tökéletes
miki78 2010.03.21. 21:14:44
brainska (törölt) 2010.03.21. 21:15:24
@kerusz: igen, örülök is, bár tudtommal nálunk az a korosztály éppen lyukas - de ez már hadd legyen tényleg az én bajom.
brainska (törölt) 2010.03.21. 21:20:24
Theutus 2010.03.21. 21:23:42
kár...
pontosan erről beszéltem idáig
értsd már meg nekem semmi bajom azzal, hogy a Volán (kvázi válogatott) "élesben" döntőt játszik és nem csak átmozgató edzéseket végez
de ki kell ábrándítsalak, ez nem igazán bajnoki döntő, hanem inkább gálameccsek sorozata
egyrészt a különbségek is nagyok a csapatok között - sajnos -, másrészt elvétve látni egy nagyobb ütközést (ami talán jobb is, mert már így is voltak hangok, hogy "mi az, hogy a válogatott játékost felkenték a palánkra")
nos így tényleg nem sok értelme van a dolognak
illetve mégis van: én örülök neki, hogy a Dab fiataljai szembesülnek vele, hogy a hoki egy sokkal gyorsabb játék, mint amit idáig játszottak
de a jelenlegi helyzetben ennél sokkal több nem történik, mint annyi tudják van hova fejlődniük, azonban nincsen hol, mivel a hazai bajnokság alkalmatlan rá
ettől még egyszer mondom ti még Fehérváron örülhettek, hogy van pénz egy ebel szintű csapatra, de az még messze nem a magyar jégkorong hosszú távú fennmaradását és fejlődését jelenti
miki78 2010.03.21. 21:24:40
Az, hogy az OBI lebonyolítása ilyen szar, arról még továbbra sem a Volán tehet. Nem értem, h mi a gond velünk?
sutyi2 2010.03.21. 21:24:42
Nyugodalmas jó éjszakát!
miki78 2010.03.21. 21:26:54
sutyi2 2010.03.21. 21:29:15
Hogy a magyar jégkorong hosszú távú fennmaradásának és fejlődésének tekinthetjük-e a Volán EBEL-szereplését azt nem tudom, senki se tudja, de 1x már leírtam 2-3 napja: 2007 - EBEL indulás, 2008 - Sapporo arany. Ezt már a MAGYAR jégkorongtól soha, senki nem veszi, veheti el, és ez a lényeg!!! Ha további rohamos fejlődés nem is lesz, már megérte az EBEL-indulás, szerintem! ;-)
Licsimi 2010.03.21. 21:29:46
Pár éve egyszer beszélgettünk Vazze-val, és Ő mondta, hogy a Volán kínőtte már a Magyar Bajnokságot (szintén ide tartozik, hogy az a Volán a mainál nagyságrendivel gyengébb volt, Kangyallal és a többekkel) és nem érti miért nem megyünk el pl. az Osztrákokhoz. 3 éve elmentünk, most meg az a baj...
-d(-_-)b- 2010.03.21. 21:30:11
brainska (törölt) 2010.03.21. 21:30:22
@sutyi2: ua., jó éjt!
vaze 2010.03.21. 21:31:15
Theutus 2010.03.21. 21:32:58
teljesen mindegy melyik miatt, de teljesen más kávéházban vagyunk és foszlányokat átkiabálni a túloldalra felesleges
tisztelettel megkérlek rá, hogy vagy ahhoz szólj hozzá, amit feszegettünk vagy ne nekem címezd a kommentjeidet
köszi
vaze 2010.03.21. 21:33:17
Henry The Navigator 2010.03.21. 21:34:47
Licsimi 2010.03.21. 21:37:51
brainska (törölt) 2010.03.21. 21:39:59
és hidd el, nem az a baj, hogy 3 éve elmentetek. hanem hogy mindig rosszkor jöttök vissza :)
Theutus 2010.03.21. 21:44:37
@Licsimi: nem a jelenlegi lebonyolítási rendszerrel van a bajom >>> olvass már vissza te is
HANGSÚLYOZOM: nem a Volán vagy a Dab szempontjából filozofálgattam most
kizárólag a hazai jégkorong közép és hosszabb távú jövőképét nem látom jelenleg
még egyszer leírom: ettől még lehet Fehérváron + egy másik városban is egy Ebel csapat és helyileg lehet jó jégkorong
azonban, ha nem lesz relatíve rövid távon egy normális színvonalú magyar bajnokság hamar süllyesztőbe kerülhet a mindannyiunk által szeretett sportág
@-d(-_-)b-:
-kijárni, mint eddig is a meccsekre
-az euforikus lila ködből néha kipillantani és észrevenni a kis magyar valóságot, jelesül, hogy pünkösti a királyság (elismerem nem egyszerű)
-mindent, ami nem ártalmas
és tényleg ne legyen igazam...
Lakatos MarlonBrando 2010.03.21. 21:44:50
Theutus 2010.03.21. 21:49:20
gogosz 2010.03.21. 21:53:48
Theutus 2010.03.21. 21:57:18
vaze 2010.03.21. 22:07:06
Theutus 2010.03.21. 22:07:52
1. a hazai bajnokság színvonal nagyon kevés a komolyabb külföldi erőpróbákhoz - ezt bizonyítja az elődöntő illetve a döntő
2. a Volán oroszlánbarlangot csinált a hazai csarnokból, azonban idegenben minden egyes meccsét elveszítette Ausztriában az alapszakaszban
3. bejutott a rájátszásba (nem túl acélos szlovén csapatokat megelőzve)
4. hősiesen küzdött a Vienna ellen, de végül simán 4-1 arányban elszállt az első körben
5. mindezt harmadik nekifutásra sikerült elérnie, amit a Zágrábnak első nekifutásra sikerült túlteljesítenie (itt szeretnék utalni gogosz marketinges eszmefuttatására)
6a. a Ljubjanai vb-n közel sem biztos, hogy sikerül a harmadik helynél előbbre végeznünk, ha a realitások talaján maradunk
7. 2 éve Sapporoban elsők voltunk, akkor most mi a helyzet? >>> nem csak nálunk fejlődött a hoki, hanem a vetélytársaknál is
6b. nyerünk Ljubjanában - akkor minden csodás?
nem szeretném újra felsorolni a korábban leírtakat
szóval summa summarum minden elismerésem a magyar hokisoknak és sokkal kevesebb a felelős illetékeseknek
kerusz 2010.03.21. 22:51:13
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.03.21. 22:59:06
Minden elismerésem és gratulációm a DAB szurkolótáborának!
A fehérvári pudingoknak pedig üzenem, hogy igen kínos volt szembesülni ma azzal, hogy ha nincs dob, akkor semmi nincs. Őszintén mondom, baromi nagyot csalódtam ma ebben a "nagyszerű" fehérvári szurkolótáborban, ahogy mindenhol emlegetve van. Szerintetek a játékosainak hogy esett, hogy hazai környezetben kizárólag a DAB szurkolóit hallották??? Ha páran vettük a fáradtságot és se pénzt, se időt nem spórolva próbálunk tenni azért, hogy legyen némi hangulat Fehérváron, legalább annyira erőltessék meg magukat a többiek, hogy egy hajrá volánt elejtenek, vagy összecsapják a tenyerüket alkalom adtán. (Nem, nem KELL mindenkinek kiabálni, ezt már ezerszer megbeszéltük...de ha valaki olyan eszméletlen nagy szurkolónak hiszi magát, akkor ne csak az internetes világban hangoztassa....akinek nem inge...)
Nem véletlenül most írtam...lehet ha meccs után írok közvetlenül, akkor nem fogalmazok ilyen visszafogottan. Szép estét!
Fulike1 2010.03.21. 22:59:45
Henry The Navigator 2010.03.21. 23:07:13
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.03.21. 23:10:48
Henry The Navigator 2010.03.21. 23:19:59
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.03.21. 23:28:00
Henry The Navigator 2010.03.21. 23:37:49
alexdelpiero 2010.03.21. 23:44:17
Buffalo boy 2010.03.21. 23:51:10
edudusnak nem válaszolok mert nem akarok a...zni de nézzen magába meg a nagy dobolós brigád,hogy mit tud.Vagy inkább egy kérdés.Szurkoltál már úgy hogy nincs dobolás mellette.Nagyon gyenge volt a mai teljesítményetek,pedig ti is a "nagyszerű" fehérvári szurkolótábor egyike vagytok.Ma kb a fehérvári pudingok egy részei voltatok.A DAB szurkolóknak respect,nagyok voltak.Sajnálhatod hogy most írtad mert azt hittem,hogy nem kell majd fikáznom a mai szurkolást amit (ha tudnád) nagyban befolyásol a dobosok tevékenysége!!! De mivel ma egy 0 volt igy a többiektől csak a tükröt tartották nektek!!
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.03.21. 23:58:09
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.03.21. 23:59:20
Buffalo boy 2010.03.22. 00:05:06
Kicsit nagy a ló alattad nem?
Buffalo boy 2010.03.22. 00:09:11
Kicsit nagy a ló alattad nem?
Ja:"A fehérvári pudingoknak pedig üzenem, hogy igen kínos volt szembesülni ma azzal, hogy ha nincs dob, akkor semmi nincs." Ez a pár kedves szó pedig igencsak elárulja hogy mennyire tiszteled a szurkoló társakat!
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.03.22. 00:17:58
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.03.22. 00:24:45
Lazlee 2010.03.22. 07:22:06
már pénteken is igen gáz volt szvsz a fehérváriak szurkolása, ennyi ember a vendégben legutóbbi emlékeimben simán leordította a hazaiakat, most csak a dobot hallottam (szinte). 0-6nál jutottak el vmi hangfoszlányok, mikor mi már minden hangunkat kiordítottuk a 2,5 meccs alatt.
Elismerésre méltó hazai jött ki tegnap, és megint semmi: gólöröm, volt két hajrá volán, azt ennyi, amit igazán hallottam. Jó hogy van mindenféle Gipsz Jakab Barátai meg minden, néztem mindenféle csoport tagjait, eléggé csöndben voltak.
no offenz. csak leírtam gondolataim újvárosiként.
Tillasz 2010.03.22. 07:41:41
TV-ben ez azért nem így jött le. Igaz Laciék a TV kommentátor állása alatt álldogálnak.
OliBLOOD 2010.03.22. 08:11:42
Enzo Molinari 2010.03.22. 08:13:31
2010.03.22. 09:16:41
Raon 2010.03.22. 09:56:27
De ha nem az újvárosi tábor közepén álltál, hanem mondjuk szemben az ülőhelyen voltál, akkor elnézést, mert ezesetben viszonylag objektíven meg lehet ítélni, melyik tábor hogy szurkolt (bár szemből mindig jobban hallatszik ez, mint oldalról).
Amúgy pénteken mi is csak azt láttuk, hogy mozog a kezetek, hang az nem sok jött el hozzánk (azzal együtt, hogy a mi szurkolásunk - egy évtizedes tapasztalat alapján mondom - a jelenlévők adta lehetőség kb. 30 %-át hozta ki, tehát ritka béna volt).
Amiben viszont maximálisan igazad van, és nem csak neked, az előtted szólóknak is, az a szurkolótábor-mag téma.
Edudus, nagyon szerencsétlen ezt így lekommunikálni, ezzel csak azt éred el, hogy egyre többen fognak, hm.... nem szimpatizálni veled. Egy kicsit erős, hogy kikéred magadnak, még ha épp valamennyire jogos is. Mégis mire fel teszed ezt? Szerinted ezzel segítesz a helyzeten?
A diszkrét utalást is levettem, de csak azt tudom mondani, mint pénteken: oda kell menni, meg kell kérdezni, meg kell beszélni az okokat.
A Volán majd egy évtizede küzd azzal, hogy nincs igazi szurkolótábora. Amint a Laciék elkezdtek, az nagyon szép, így évek óta először nagy nehezen eljutottunk odáig, hogy a szurkolás már ott van valahol a "semmi" és a "valami" között. Az, hogy nem sikerült bevonni másokat, szerintem egyértelmű jelzés arra, hogy ennyi nem elég, valamit még javítani kell. Ez még véletlenül sem kissebbíti a résztvevők érdemeit. Csak ez sajnos még nem elég ahhoz, hogy kialakuljon egy várva várt, igazi szurkolás (pl. az ilyen meccseken, meg akkor, amiko amúgy nem nagyon megy a csapatnak).
Na ilyenkor kell az igazi keménymag, azok az emberek, akik átlendítik a többieket az efféle holtpontokon. És ennek sosem a kikéremmagamnak lesz a módja... Jó példát kell mutatni, húzni a többieket, megismertetni velük a dalokat, jól kombinálni a rigmusokat, jó hangulatúvá teni a szurkolást - és akkor lesz, aki követni fog. Akkor sem lesznek annyian, mint szeretnénk, de többen lesznek, mint most. De hogy kikérjük magunknak... ez az út szerintem nem vezet sehová.
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
szurkolói busz · http://albavolanszurkolok.com 2010.03.22. 10:39:12
mannisenmaki 2010.03.22. 11:01:52
Tegnap egyébként volt előttünk (álló, eredményjelző felőli buli magassága) 7-8 ember, főleg 20 év körüli srácok, nem voltak kicsit sem szomjasak, de a harmadik harmadban csak az ő hangjuk hallatszott. A végére nagyon berágtak a VIP-re, azt nem értettük miért. Én mondjuk tegnap ki sem nyitottam a számat, én is rossz formában voltam, pedig szoktam szurkolni; főleg akkor oltogatom a többbieket is erre, amikor vesztésre állunk. Mikor az egész csarnok énekel, mert 3-mal megyünk, akkor csöndben vagyok.
Nem igazán szóltam hozzá a miért indul a Volán a bajnokságért vitához, csak jelezni szeretném, hogy van aki (pl. én) fontosabbnak tartotta a magyar bajnokságot megnyerni, mint pl. ahogy a Zágráb járt. Mondjuk a nézőszámon és a hangulaton látszódott, hogy kisebbségben vagyok/vagyunk ezzel.
Még annyit, hogy a Volán nem a semmiből érte el, hogy ennyivel jobb, mint a többi. Velünk is söpörték fel a jeget annó, mi is mentünk semleges BS-be döntőt olyan rájátszást játszani, ami csak a fradinak kedvezett, stb. Hudákék jobbak voltak sokáig, de ráadásul ütöttek, vertek minket, amin a szimpatikus zöld drukkerek jól szórakoztak, és ha lehetett, ők is próbálták a jégen látottakat a lelátón véghez vinni.
Nem sírni kell, dolgozni, szenvedni rohadt sokat, aki kijár legalább 15-16 éve, az emlékszik, tudja miről beszélek. Aztán vagy bejön vagy nem
Áldás, békesség!
(de azért Lecsót vki kezelgesse meg, mert nagyon rázza a pofonfát-))
Thomas_AV 2010.03.22. 11:14:04
üdv,
Thomas_AV
Blue Line Legion
miki78 2010.03.22. 11:19:09
Az meg már régi téma, hogy Fehérváron nem olyan nagy és hangos a tábor, mint máshol. Ez elsősorban a szervezetlenségnek köszönhető. Hiába van 5-10 lelkes ember, de ez még önmagában nem sokat ér. Persze ha megy a csapatnak és nagy a tét, akkor belendülnek a többiek is, de alapból nem.
Ahhoz hogy jobb legyen az egész, ahhoz kellene egy hangos, egy vezérszurkoló, kellenének dalok szöveggel stb. Egy példa: www.youtube.com/watch?v=bBpjZ52lVsk
na, jó ez csak illúzió, de jó nézni :)))
miki78 2010.03.22. 11:21:13
Raon 2010.03.22. 11:34:05
> van igazad, de pl. te se nagyon szurkoltál Erzsébeten a szombati meccsen, láttalak, végigbeszélted vkivel.
Ez így van, bár csak részben. Az első kettő harmadban valóban inkább beszélgettem (botrányosan rossz mecs volt, a döbbenettől magamhoz kellet térnem), kb. a harmadik harmadra jöttem bele, akkor már nagyjából véggikiabáltam az egészet.
Viszont én sehol nem írtam, hogy végigszurkoltam a meccset, és mindeki bacca meg elöről-hátulról, amiért egyedül kellett gürcölnöm.
De szerintem nem is ez itt a lényeg, hanem hogy az előremutató dolgokkal kellene foglalkozzunk egymás kritizálása helyett. Mindenki a saját portáján, ugye, és ha ott minden rendben van, akkor lehet számonkérni másokat, esetleg (de akkor sem szerencsés akármilyen módon).
Én is tudom magamról, hogy ha nem olyan a meccs, vagy nem sikerült bevonnom az ismerősöket, akkor nem szurkolok (pedig hangom van hozzá, megtehetném). Sznob vén szemétláda vagyok, ez van - nekem meg ezen kell változtatni.
Sokan vannak, akik nálam ezerszer lelkesebben véggiszurkolják a meccset, de a magányos hangjuk elveszik a tömeg süket csendjében. Ezért kell az összefogás, ezért kell a szervezettség. Ezért nem mindegy, hogy a keménymag milyen irányba viszi el a szurkolást, milyen példát mutat.
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
mannisenmaki 2010.03.22. 12:07:48
Éljen a jó szurkolás!
LBogár 2010.03.22. 12:09:29
Szanee · http://www.bluebrothers.eu/ 2010.03.22. 12:15:55
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.03.22. 12:35:44
Szanee · http://www.bluebrothers.eu/ 2010.03.22. 12:39:18
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.03.22. 12:54:10
kapusLaci 2010.03.22. 13:03:58
Hajrá Magyarország!!!
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.03.22. 13:07:21
Buffalo boy 2010.03.22. 15:33:07
Buffalo boy 2010.03.22. 15:36:21
Szoljanka 2010.03.22. 15:56:00
Sok-sok torok kell, és máris jobb az egész. Meg nem mindig ugyanaz a 4-5 rigmus...
Thomas_AV 2010.03.22. 16:08:06
(a gyűjtés dolog is jó ötlet volt az egy-két Ebel meccsen, kár hogy abba maradt,vagy túl későn indult el ez a kezdeményezés.) várjuk majd a látványt belőle! :)
Aztán Pl. Nekem nagyon tetszett az Sport Club dob nélküli szurkolása még a Mol Liga elődöntőben! régebbi Magyar nóták alapjaira Magyar szöveggel rigmusok!
és nem BITTE! hanem Köszönöm! és nem Nulla ,hanem az épp aktuális ellenfél eredménye! :)
Peace!
mannisenmaki 2010.03.22. 16:18:55
Ekanait már régen láttam, de pl. a Kozmix-es induló szerintem simán jó lenne a hangosban is, vannak benne énekelhető részek is, meg kéne kicsit vágni, a játékosok neve nélkül is jó (főleg, hogy alig van van már abból a névsorból)?
Buffalo boy 2010.03.22. 16:30:17
Thomas_AV 2010.03.22. 16:31:27
nem a bulik alatti zenékről beszéltem ,hanem a szurkolói nótákról ,amit énekelgetnek az emberek!:)
Ekanai jól teszi a dolgát , bár mehetne kicsit több Prodigy is :) ;)
Szoljanka 2010.03.22. 16:31:54
mannisenmaki 2010.03.22. 16:52:14
Én is kértem már valamelyik meccs előtt az Invaders must die-t, a válogatott előtt elég ütős volt.
gogosz 2010.03.22. 16:52:26
Szoljanka 2010.03.22. 16:56:10
A "hangos" is bekapcsolódhatna a nézők szurkolásra bíztatásában, nagyon jól működik ez Graz-ban, Bécsben ( Wir freien die ganze nacht ), Zágrábban (Serbus Plavije ) ...
OliBLOOD 2010.03.22. 17:10:23
Elődöntő 5. meccsén remekül működött. Régen látott hangulatot teremtett újvárosba.
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.03.22. 17:10:46
@Szoljanka: Ebben is teljesen igazad van. Nem tudom, hogy nálunk miért nem lehet egy olyan embert odatenni a helyi kommentátori székbe, aki képes együtt élni a közönséggel.
Továbbra is fenntartom a véleményemet, hogy ez a bajnoki döntő, ahol akkora hangulatnak kéne lennie, hogy leszakad a plafon. Ne legyünk már olyan sznobok, hogy "egy DAB ellen" nem szurkolunk. Nem csak akkor kell szurkolni, amikor emberfelettit mutat a csapat (Linz elleni 1-5), hanem akkor is, amikor szükségük lenne egy kis "hajszolásra".
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.03.22. 17:11:27
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.03.22. 17:13:19
OliBLOOD 2010.03.22. 17:13:36
Szoljanka 2010.03.22. 17:19:11
bakker81 2010.03.22. 17:22:14
Szoljanka 2010.03.22. 17:23:03
Például míg Zágrábban 6500 üvöltik, hogy Joel, mikor bekorcsolyázik Pripc, azt megafonnal nem tudod elérni...
Szoljanka 2010.03.22. 17:24:09
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.03.22. 17:27:14
Őszintén remélem, hogy rámcáfol csütörtökön a fehérvári közönség és megkövethetek mindenkit a tegnapi "kirohanásomért"! Holnap pedig irány mindenki Újvárosba! Gyerekek, kaptunk két INGYEN buszt!!!! Töltsük meg! Hajrá Volán!!!
bakker81 2010.03.22. 17:30:13
Nyomjál valami ritmust ide megpróbálok írni valami ütőset.-)
peterszky 2010.03.22. 17:30:27
Szoljanka 2010.03.22. 17:32:32
Újvárosban ott leszünk!
HAJRÁÁÁ AV19!!!
BLL
Szoljanka 2010.03.22. 17:35:15
Mit írtál, és milyen zenére?
:)
bakker81 2010.03.22. 18:05:34
Theutus 2010.03.22. 18:08:18
Theutus 2010.03.22. 18:11:58
és a Pannon Kupán sem
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.03.22. 18:14:18
Theutus 2010.03.22. 18:16:01
Szoljanka 2010.03.22. 18:16:07
Azért ti sem nagyon szurkoltatok Újvárosban, sőt a csarnok is csak jó félig volt...
Theutus 2010.03.22. 18:18:22
egyébként akkor volt a leghangosabb a fehérvári tábor a vasárnapi meccsen, amikor a meccs vége felé Jogász megadta a jelet a fehérváriaknak (is), hogy mindenki szurkoljon
bakker81 2010.03.22. 18:19:55
Jussi 2010.03.22. 18:20:00
Szoljanka 2010.03.22. 18:22:46
Még nem jött meg...
Theutus 2010.03.22. 18:23:11
nekem illetve a családnak a döntő első napján hangja sem volt, csak suttogni bírt mki, mert az elődöntő betett a hangszálaknak
a döntő első meccsén én pl. inkább nézni akartam a játékot, kíváncsi voltam a Volánra
idegenben pedig, ahogy te is mondottad kötelező...
a nézőszámon én is meglepődtem, mert lényegesen kevesebbek voltak, mint az elődöntőben (valszeg sokan azt tekintették a döntőnek illetve kézilabda meccs is volt nagyjából egy időben)
kíváncsian várom, hogy holnap hányan leszünk...
remélem telt ház lesz, mert van sansza annak, hogy a szezonban az utolsó meccsünk lesz hazai pályán
bakker81 2010.03.22. 18:30:23
Bemásolom ide:
Íme itt jön már!Megjött a Volán!
Oly sok harc után ,ismét jégen a brigád.
Mert nyertünk mi már béécsben és küzdöttünk a Salzburg ellen is.
Hát jól figyelj társam és üvőltsd ,hooogy Volán!
Rakd alá a panzerlied zenéjét és énekeld-))
Szoljanka 2010.03.22. 18:32:26
kiralyfi 2010.03.22. 20:24:12
Szoljanka 2010.03.22. 20:39:57
Holnap átszököm hozzátok, csak legyél ott!
:)
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2010.03.22. 22:02:12
@Jussi: Bécsben szerintem nem nullát mondanak. De lehet tévedek.