HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Pihentebben futunk neki a Klagenfurtnak

2010.01.17. 14:05 F. Kapus

Sokat dolgoztunk Jesenicében, és nem is rosszul. Azért tudatosítottuk a játékosokkal, hogy az elvárt jó játék még nem ilyen. A mérkőzés nagy részében uralni tudtuk a történéseket, ez döntött a javunkra, mondta blogunknak Énekes Lajos, a Sapa Fehérvár AV19 edzője. A magyar bajnok vasárnap este Klegenfurtban lép jégre.

"Igaz, hogy 0-2 után visszajött a Jesenice, de hamar sikerült újabb gólt szereznünk, és nem éreztük úgy, hogy veszélyben lett volna a mérkőzés végkimenetele. Követtünk el hibákat, de próbáltunk az elvárásoknak megfelelően játszani. Két gólt szereztünk emberelőnyből, fórban valamivel jobban ment a játék, mint eddig, többet dolgoztunk az ellenfél kapuja előtt. Balszerencsés gólt is kaptunk sajnos. A Jesenice előnyeiben sok lövés volt, de kevés igazi veszélyt jelentettek. A kapuban Satosaari kiválóan dolgozott.

Szombaton Bledben tartottunk egy jeges edzést, vasárnap száraz átmozgatással és videózással kezdtünk, ebéd után indulunk Klagenfurtba. A KAC ellen egy helyen változtatunk a csapaton, Benk helyett Vaszjunyin kezd a negyedik sorban, Kóger és Nagy mellett. Hetényi nem utazik utánunk, otthon dolgozik. A beteg Tokaji állapota javul, de nem kockáztatunk, így csak a Medvescak elleni keddi meccsen tér vissza a csapatba.

Mai ellenfelünkről tudjuk, hogy kapust cseréltek, aki kifejezetten jó. Bár csapatuk az utóbbi időben nem bizonyítja valós tudását, ez nem jelent semmit. Ha éppen ellenünk ábalnak ki a hullámvölgyből, még nehezebb dolgunk lesz, mint amire számíthatunk.

Pihentebben futunk neki ennek a mérkőzésnek, ennek megfelelően szeretnénk fizikailag föléjük nőni. Meghatározó, hogy a védekezésünk minősége milyen színvonalú lesz. Ha nem lesz vele gond, ahogy Jesenicében sem nagyon volt, lehet esélyünk a pontszerzésre. Öt védővel játszottunk Szlovéniában is, és ma is ez a terv. Amikor két bekkünk volt kiállítva, Vas Márton segített hátul, meg is oldotta a feladatot."

A Fehérvár most 6. az EBEL-táblázaton, a Klagenfurt hat ponttal lemaradva nyolcadik.

514 komment

Címkék: fehérvár ebel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@--Tidzs--: Ha...,lehet...,talán...,esetleg....
Felesleges ezen rágódni. Ellenben kedden helyet kaphatna.
medvescak-linz 2-2 jon a hosszabitas
zágrábi meccsen hosszabbítás...........
ez hogy lehet,az ebel live tickeren azt írják lejárt a 10 perc 49:11-nél??
Na akkor kezdjünk neki a 3. harmadhoz! Törjük meg őket!

HAJRÁ VOLÁN!!!
@bobitomi: ugy, hogy az akkor fog lejárni
@sutyi2: de igen azt hiszem még korai, csak gondoltam feldobok egy témát...
@bojl: az máskor nem járhat le így hát beírták előre
@bobitomi: Mivel az nem járhat le korábban, rögtön be szokták írni a végét is.
előnyben a medvék....
@edudus: @bojl: ja lehet,de eddig nem volt kiírva asszem
azért az, hogy a 10 percet nem tudtuk kihasználni sokmindent elárul sajnos...
Lőjünk becsületből még 1-2 gólt!
Hajrá Alba Volán!!
@barnabas7: milyen 10 percről beszélsz?
oriasi helyzet a hosszabitasban de szerencsere kimaradt!
@barnabas7: az fegyelmki büntetés, nem emberelőny... összesen 3 előnyünk volt eddig a meccsen.
@bojl: 37:11 10 Min. 39:11 - 49:11 39 SHANTZ Jeffery (Misconduct) ------>erről. bár a 2. harmadban volt, de ha jól látom akkor nem löttünk gólt.
@barnabas7: nagy golkülömbséggel ma már nem nyerünk :-)
@Raon: @bojl: ebben az esetben viszont ELNÉZÉST!
@-Toboz-: Nagyon úgy tűnik nekem is sajnos... Most már a hosszabbításért is mindent megadnék:)
ha a Zágreb ellen hozzuk a meccset akkor nincs nagy baj, meglehet a 6. hely. persze utánna sem lehet hátradölni...
@barnabas7: én már annak is örülnék ha lőnénk még 1-2 gólt
@barnabas7: de az nem azt jelenti, hogy 10 percig előnyben voltunk.. 2 perc után kiegészültek.
a horvátoknál szétlövés
úgy nézem a KAC ráült az eredményre
@bobitomi: én is, de valahogy nagyon bízok. valószinű fölöslegesen a mai napon, de akkor is. Lőjünk egyet, utána még egyet...

HAJRÁ VOLÁN!!!
Sokat lőnek kapusba...bénáznak mint állat.
@miki78: Oké, köszi. Mostmár fogtam, csak valahogy elragadott a meccshév.
mi van a 3. harmadban? Semmi nem történik?
@Skandinávia-mánia: pedig már írtam a megbélyegzést...aztán töröltem:-)
Linz gyözött, Zágreb felzárkozott ránk
nyert a zagreb..........................
nyert a zágráb.....................................
most akkor mi van?
bocsánat, elnéztem a Zágrábot...
megnéztem gyorsan és a zágráb 10 meccséből csak 3-t játszik otthon.ez még segíthet nekünk.

a villach 4szer,mit pedig hatszor
@-Toboz-: te miket beszelsz a zagreb nyert nem a linz sajnos..
@-Toboz-: te melyik meccset nézted?:)))))))))))
a tickeren vagy elolvastam vagy javitottak... kár pedig, igy elhuztak mellettünk
jééé azt hittem nem is játszunk..
@-Toboz-: kurvára benézhetted:D:D:D:D:D:D:D:D
@-Toboz-: a zag megelőzött bennünket!
Ne a végén csesszük el az egész éves munkát!
a mai mondhatom megalázó vereségből tanulni kell, és hozni a hazaikat, és ha elhagyjuk a határt akkor is menni kell.
Szerintem a fiúk a kelleténél jobban ellazultak Bledben a Jesenice elleni szép győzelmet követően. Egyébként gyönyörű hely, Júliai-Alpok, hamisítatlan téli hangulat, full wellness stb. Én is voltam, sajnos csak 1x. No nem baj, hazaérnek Fehérvárra és visszazökkennek a jó hazai valóságba és jönnek az eredmények megint.
HAJRÁ VOLÁN!!!
5 előnyböl semmi.
Hogy egy újabb közhelyet mondjak: kedden igazi 4 pontos derbi lesz, mindenki a csarnokba!!! Hajrá Volán!
Basszus ez eddig nem a mi napunk!
sajnos ez ma nagy pofon volt,de remélhetőleg észhez térítti a Fiúkat
sajnos a Zágráb beelőzött.. 7. helyen állunk. :(
@IndiszKretén: közhelykirály most igazat szóltál!
@Nomad69: négyből... na nem mintha ez jobban hangzana.
na a végén ez még kellett....
a bajnokságot kell a végén megnyerni :D
Igen! Ízzik a csarnok itt az EBEL bajnok!:D
Na,akkor hangoljunk keddre,és szurkoljunk teli torokból mert nagyon fog kelleni a Fiúknak a biztatás.
mire kaptuk a csapatbüntetést?ezt nem ismerem:
Bench Minor Penalty
@Nomad69: Valaki beugatott (játékos, edző)?
Kedden DACból nyerjünk!
Nagy Gergő a végén beszólhatot a játékvezetőnek!Gondolom megemlíthette ,milyen korrektek voltak:))
az első percben gól aztán meg gólcsend... ez szerintem olyan meccs lehetett mint a vb-n az osztrákok elleni....csak ott gólig sem jutottunk...
Na ez nem az én napom, de sebaj, majd kedden megmutatjuk!
Béccsel játszunk a playoff első körében, legalább közel van :)
@bakker81: Nem feltétlen, csak ő üli le!
Bench Minor Penalty cserepad kisbüntetés
@banyszi: Onnan gondolom, hogy azt írják, a "pad" kapta a büntit.
Ha jól értem 20 percet kapott kritizálásért.
Így már biztos vagyok benne ,hogy "korrekt "volt a játékvezetés.:((
@bakker81: be kell ütni az előnyöket és akkor nem kell pofázni meg bírókkal foglalkozni!!!!!!!!!!!!
@bakker81: Nem biztos, hogy Gergő szólt be. Ez csapatbüntetés, valakinek le kell ülni. Padról szólt valaki be ez biztos!
@banyszi: Nem !20 másodperccel a vége előtt kapott kétpercet,kritizálásért!
@bakker81: Látom, hogy két percet kapott, de nem ő, hanem a cserepad!
@bojl: 1000% -ig egyetértek! Az nem értem ,mindig azt mondják gyakorolják az emberelőnyt,ehhez képest én nem látok semmi figurát.Egyszer láttam ,de annak már legalább 2 hónapja. Azóta csak puffogtatunk.EZ NEM EMBERELŐNYÖS JÁTÉK!
Az első négy emberhátrányban gólt kaptunk...
Lehet inkább azt kellene gyakorolni, úgyis többet vagyunk és a rájátszásban főleg többet leszünk hátrányban!!

HAJRÁ VOLÁN!
Mindegy.Ezen nem múlott, előtte a Palkót és Nagyot emelte ki.Felejteni a meccset! Következőn győzni!! Hajrá Volán!!
Hali Mindenkinek!

Szerintem az előny/hátrány játékunk fő baja, hogy olyankor az ellenfelek LEGJOBB játékosai állnak fel ellenünk. Ilyen esetben volt NHL-es meg ilyen figurák ellen POKOLIAN NEHÉZ bármit tenni.
Nem árt hamar elfelejteni ezt a meccset, és keddevn visszaelőzni a medvéket! Hajrá Volán!
@Bencito: Honnan veszed, h a Béccsel játszunk? Még sok van vissza, nagyon sok!
Ma lehet, hogy a Volán csatlakozott a BKV sztrájkhoz :)))
@bravo_lima: Az majdnem olyan lenne, mintha a Zott csatlakozna a Danone sztrájkhoz! :-) Enyhe túlzással... :-)
@bravo_lima: Tökéletesen egyetértek, ráadásul a jóval gazdagabb osztrák csapatok a rájátszásra igazolják az igazi sztárokat. A KAC-nak is mára lett új kapusa ha nem tévedek.
@banyszi: Nekünk egy Frank Banham jól jönne a rájátszásra!
Vagy hogy is van, lehet vagy nem lehet igazolni más EBEL-es csapatból???
Igazolni lehet, csak nem játszhat ... :D
@Bencito: @AVfan: :-D Akkor meg minek? Gyúrónak, vizesfiúnak, vagy esetleg örökös #99-es fan-nak? :-)
@sutyi2: Sajnos a csapat teljesítményére nincs komment, örülök hogy ezt később Te is beláttad....
@crosby: Kedden megyek, én a csarnokban szoktam ugyanis szurkolni, nem virtuálisan.
Ami az internet előtti "szurkolást" illeti én azt csak egy csettelésnek tekintem, sajnos a kommentek nem érnek el a támogatott játékoshoz. Vagy a Tommi kapuján lévő kütyü az nem is egy kulacs, hanem egy laptop...Igaz is, már tudom miért kapott 4 percenként egy gólt, nézte a lelkesítő üzteneteiteket!
Akkor mégis csak én vagyok az igazi szurker, mert felhívásodnak megfelelően kikapcsoltam a gépet, és hagytam Tommit védeni...nem is kapott utánna csak 40 percenként egyet..:-)))))
@hokista25 csikszeredabol: A fenti crosby komment Neked is szól, én egy nem virtuális szurker vagyok,csak a meccsen szurkolok, az internet előtt legfeljebb szorítok....De ha Ti igy érzitek jól magatokat ígérem nem zavarlak többet meccs közben benneteket, mert én meg úgy látom többekről, hogy mintha nem teljesen normálisan reagálnának, de sebaj!
@bojl: Megnyugtadhatlak anyám szeret, pont nála voltam amikor a kifogásolt kommentemet írtam, kérdezte kisfiam mit csinálsz, mondtam, mire csóválta a fejét, normális dolog ez, mondtam egyáltalán nem, csak örültek csinálják, megbocsájtot, mert szeret...../Legközelebb azért kérlek hagyd ki őt a kommentedből, szégyelem előtte kivel állok szóba...../
süti beállítások módosítása