HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

A Los Angeles már csak 8. Nyugaton

2010.01.12. 09:39 Ryan O'Brien

Craig Anderson 44 lövést fogott a Colorado kapujában, az Avalanche büntetőkkel nyert Calgaryban. Csak a Minnesota győzött otthon. A San Jose nyerte a kaliforniai rangadót.

A négy hétfői meccsből csak a Minnesota nyert saját csarnokában, a Wild ráadásul a bajnokot győzte le. A meccs egyértelmű hőse Guillaume Latendresse, három gólpassza után a győztes gólt is bevágta. A 22 éves kanadai legutóbbi meccsén is nyerőember volt. Amikor a Wild négygólos hátrányból állt fel a Chicagóval szemben, Latendresse két gólt lőtt, utóbbi négy meccsén nyolc pontot hozott össze. A csatárt november 23-án szerződtették Montrealból, Benoit Pouliotért cserébe. A másik oldalon Sidney Crosby két gólt szerzett, gólpasszt is adott, nem sokat ért vele a Penguins.

Craig Anderson kifogástalan munkát végzett a Colorado kapujában. 44 lövést fogott, a büntetőpárbajban egyet védett, egy elkerülte a kapuját. A Flames 46-21-re nyerte a kapura lövéseket, az utolsó húsz percben 17-4 volt a különbség. Hiába lőtt Alexandre Burrows megint két gólt (egy hete két nap alatt két triplát vágott), kikapott a Vancouver, Nashville-ben négy perccel a vége előtt Shea Weber emberelőnyös gólja döntött egy 4 a 3 elleni szituációban. Daniel Sedin két asszisztja azt jelenti, hogy svédnek már 500 pontja van. Burrows a végén nem bírt magával, 59:56-nál 10 percet kapott. Egymás után harmadszor kapott ki a Los Angeles, mindháromszor otthon. Január 4-én még 6-2-re verték a San Josét, most kikaptak. Nincs jó szériában a Kings, utolsó tíz meccséből hetedik vereséget könyvelte el, már csak nyolcadik nyugaton. Ed Jovanovski, a Phoenix védője kétmeccses eltiltást kapott, mert szombaton brutálisan lekönyökölte John Tavarest. Mivel decemberben is volt egy ugyanilyen elmarasztalása, a fizetéséből 158 536 dollár a hokisokat segélyező alap számláját fogja gazdagítani.

99. játéknap, 2010. január 11.

Minnesota Wild-Pittsburgh Penguins 4-3 (1-1, 2-1, 1-1)
Gól: Belanger (Latendresse), Havlat (Latendresse), Clutterbuck (Latendresse, Belanger), Latendresse (Brodziak, Schultz), ill. Crosby (Dupuis, Eaton), Dupuis (Guerin, Crosby), Crosby (Eaton, Dupuis). Kapusok: Backström 35/38, ill. Fleury 20/24.

Calgary Flames-Colorado Avalanche 2-3 (1-0, 1-2, 0-0, 0-1)
Gól: R. Bourque (Langkow, Dawes), boyd (McGrattan, Prust), ill. P. Stastny (Liles, Hejduk, ee.), Stewart (P. Stastny, Wolski), Stewart (szétlövésből). Kapusok: Kiprusoff 19/21, ill. Anderson 44/46.

Vancouver Canucks-Nashville Predators 2-3 (1-2, 1-0, 0-1)
Gól: Burrows (D. Sedin, H. Sedin), Burrows (Edler, D. Sedin), ill. Ward (eh.), R. Jones (Legwand, Franson, ee.), Weber (Suter, Sullivan, ee.). Kapusok: Luongo 22/25, ill.Ellis 30/32.

Los Angeles Kings-San Jose Sharks 1-2 (0-1, 1-1, 0-0)
Gól: R. Jones (Frolov, Kopitar), ill. Boyle, Heatley (Thornton, Boyle, ee.). Kapusok: Ersberg 34/36, Nabokov 33/34.

A bajnokság állása itt olvasható, a statisztikák legjobbjai pedig itt.

70 komment

Címkék: nhl

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Calgaryban Anderson volt a coloradoiak hose, szenzacios vedeseket mutatott be, de elmenyszamba mentek Iginla es a torontoi szuletesu Chris Stewart megmozdulasai is. Eros csapat benyomasat keltette a Calgary.
Nem szeretném, ha a LA lemaradna a rájátszásról, semmi szükség Kopitarra Ljubljanában...
Kotelezo program ma ejjelre: Sport2 1.30 Tampa Bay- Washington. Elo. Igazi nagyagyuk csataja lesz ez.
@csatoimi: a Tampa mitől lenne nagyágyú?
@advocatusdiaboli: A VB áprilisban van,az NHL alapszakasz még áprilisban is tart,a rájátszás valamikor április vége fele kezdödik.
Vagy nem én tudom jol?
@Stommy: Lecavalier, St. Louis, Stamkos, Hedman.
@csatoimi: igen ismerem az urakat, de 25.ek a ligában... hiába a nagy nevek a csapat minden csak nem nagy...
@kapusLaci: Nagy vonalakban helyes amit mondasz, azonban még sincs igazad...:)
Az NHL alapszakasz valóban tart még áprilisban (tehát ebben igazad van) viszont április 11.-én van az utolsó forduló (tehát ezért nincs igazad)a VB pedig 17.-én kezdődik, ami sajnos azt jelenti, ha a LA elbukja a playoffot, Kopitar barátunk simán tud csatlakozni a kerethez. Ne így legyen, HAJRÁ Kings!!! :D
@Stommy: A nagyagyuk csatajat valojaban a nagy nevek csatajanak kellett volna nevezzem. Mert erre ertettem, nem magara a csapatokra. Ezen en is mindig gondolkoztam, ennyi jo jatekossal miert nem jobb a Tampa, de meg nem jottem ra.
@advocatusdiaboli: Kösz!Hát akkor más nem marad hogy szurkoljunk az LA-nek:)))
@kapusLaci: Így van, hajrá LA! :-)
a hazai Kings rajongók nevében köszönöm a támogatást. :)
@la_mikee: Csak és kizárólag Anze miatt! :-)
Eddig mindig csak az Ottawa-nak szorítottam, de most úgy látom lett egy másik kedvenc csapatom is!!! Hajrá Kings!!!
innen tudtok a mai éjjeli meccsekre linkeket vadászni ;) www.hockeyliveonline.com/
@csatoimi: www.ustream.tv/channel/s2-00000014
esetleg itt is nézheted majd szerintem éjjel :)
Van egy kenyelmesebb megoldas is. :) Sport2 Elo: Tampa-Washington. Most kezdodik.
@csatoimi: ott "is" nézem :) ;) bár amit linkeltem az ugyan az a kép teljesen 10 mp-s csúszással:)
így kényelmesebb nekem a laptopon nézni ,mert azt be tudom tenni az ágyamba is ,a nagy tv-t kicsit nehezebb lenne :D
kinek szurkolsz inkább ? én most semleges nézőként nézem a meccset.
@Thomas_AV: Washingtonnak szurkolok, de csak Ovecskin miatt. O a kedvenc jatekosom. Amugy a jo hokit szeretem, barki jatszik szivesen nezem.
az első 7 percben eléggé pörgősen kostolgatták egymást a csapatok, oda - vissza mentek a támadások... ejjj közben a Tampa bevágott egyet---
@Thomas_AV: Szep gol volt, nem? Backstrom elhanyagoskodta. Lecavalier meg persze nem hagyta ki.
@csatoimi: így van! de szinte egy ellen-kontrából született a gól
@Thomas_AV: Meg nagy kedvencem Green es Backstrom is, de Szjomin es Varlamov is az. Neked ki a kedvenc hokisod?
valami baj lehetett a jég minőségével ,hogy ilyen sokat mutatták a kisszünetben?
nem nagyon értettem mit magyarázott a "jégfelelös" emberke
@csatoimi: jagr ;) csak ő ugye már KHL-es . 3 éve jártam Prágában akkor tudtam venni egy Cseh válogatott Jagr mezt ;)
persze a Pingvinek csapatkapitánya Crosby a másik kedvencem... vhogy akarok szerezni egy Winter Classicos világoskék Pingvin mezt :
na ott a második gól is...
@Thomas_AV: Stamkos sem veletlenul volt 1/1. Egyebkent o is kedvenc.
@Thomas_AV: Újvárosban mikor elugrottam a Magyar Kupa döntőre mint semleges néző akkor az egyik fehérvári cimborám haverján volt egy olyan Pittsburgh mez...én hülye meg nem kérdeztem meg honnan rendelte és mennyiért...
közben Semin Szépített nem is csúnya rálövéssel. szerintem a Tampa kapus eléggé félrenézhetett vmit :)
@Thomas_AV: Smithnek ezt levonjak a fizetesebol. De gyonyoru gol volt, mintha Piret lattam volna. :)
@csatoimi: :) nekem még a klasszikus Újvárosi csapatból Vargyas Laci gólja ugrott be egyből.Ő tudott ilyen gólokat megereszteni !

na remélem akkor nem egy unalmas meccsnek nézünk elébe ma éjjel :)ott is van már a tampa emberelőny... :D
na ez volt a nemsemmi gól--- a gól előtt szegény kapus legalább 5-8 másodpercet a földön "fetrengett" :D
@Thomas_AV: Ez tenyleg nem unalmas. A Washington kicsit meg az oltozoben van, de remelem felebrednek.
na a végére egy Ovechkin szólót kérnék :)
@Thomas_AV: Szegeny Neuvirth a negy kapott gol ellenere vedett derekasan, csak alszik a csapat.
new jersey vs. ny rangers meccset is nézem fél szemmel ott az állás még mindig 0:0 a 2. harmad 13. percében ... most épp 3 a 5-ben támad a Jersey
@csatoimi: tényleg,volt már lehetőséged NHL meccset megtekinteni élőben a helyszínen?

nekem még sajnos nem, de szerintem egy KHL-es meccset mindenképpen előbb fogok a közeljövőben megnézni élőben, hogy melyik csapatét ,azt még én sem tudom :) de a szándékom az megvan ;)
@Thomas_AV: Green ezt nagyon megcsinalta. Mondjuk ket kapott golban benne volt. Nem volt meg nekem sem alkalmam, a KHL az nekem is hamarabb lesz, valoszinuleg.
uhh a lepkés felett szépen berepült a korong... :D na megkezdődött a felzárkózás :)
@Thomas_AV: A kapus vastagon benne volt ebben.
Green lövésébe beleért még valaki a kapu előtt? vagy hogy volt ez a 4. gól?
@Thomas_AV: Ugy lattam, hogy megpattant. De hatalmas gol volt. Es ezt az embert nem vittek az olimpiara.
@Thomas_AV: na most volt a visszajátszás...hát kisles is lehetett volna , de szép gól volt.
4:4 :D
@Thomas_AV: Mind nagy golok vannak ezen a meccsen. St. Louis is nagyot vagott.
@csatoimi: nem sokat teketóriázott az állítgatással az biztos:)
@Thomas_AV: Az Islanders agyonverte a Detroitot.
@csatoimi: a "Pingvin" szívem nem is bánja,hogy a Detroit 6-ot kapott ;)
6:4 ... és a 19-től a kiállítás szerintem felesleges volt...
7:4--- na ennyi gólra nem számítottam--- innen lenne szép fordítani :)
@Thomas_AV: Lattad Lecavalier atadasat? Tanitani kellene. Zseni a gyerek.
@csatoimi: fantasztikus volt tényleg !!
na most meg egykis box--- Ovechkin már nem bírta ideggel :) bár jogos volt az összezörrenés-
Ovecs majd megolte a szerencsetlent.
@Thomas_AV: nekem még az eredeti kékből van egy vintage mezem, azt javították fel egy kicsit (bár én várom már mikor adjuk le, mert rossz benne a statisztikánk :D)(meg jó lenne vmi Mario-erás 3rd)
egyébként a mezek ára >14+szállítás.

Szegény Ovie, nem nézte az embert :D
@csatoimi: fantasztikus volt tényleg !!
na most meg egykis box--- Ovechkin már nem bírta ideggel :) bár jogos volt az összezörrenés-
@Thomas_AV: nekem még az eredeti kékből van egy vintage mezem, azt javították fel egy kicsit (bár én várom már mikor adjuk le, mert rossz benne a statisztikánk :D)(meg jó lenne vmi Mario-erás 3rd)
egyébként a mezek ára >14+szállítás.

Szegény Ovie, nem nézte az embert :D

Ez a Bradley mekkora kötöcs, remélem Ovie leordítja a fejét. És még ki is kapott.
@Thomas_AV: nekem még az eredeti kékből van egy vintage mezem, azt javították fel egy kicsit (bár én várom már mikor adjuk le, mert rossz benne a statisztikánk :D)(meg jó lenne vmi Mario-erás 3rd)
egyébként a mezek ára >14+szállítás.

Szegény Ovie, nem nézte az embert :D

Ez a Bradley mekkora kötöcs, remélem Ovie leordítja a fejét. És még ki is kapott.
@csatoimi: fantasztikus volt tényleg !!
na most meg egykis box--- Ovechkin már nem bírta ideggel :) bár jogos volt az összezörrenés-

na ilyen sem láttam hogy egy 3. fél fejezi be a boxot... :D
@Thomas_AV: nekem még az eredeti kékből van egy vintage mezem, azt javították fel egy kicsit (bár én várom már mikor adjuk le, mert rossz benne a statisztikánk :D)(meg jó lenne vmi Mario-erás 3rd)
egyébként a mezek ára >14+szállítás.

Szegény Ovie, nem nézte az embert :D

Ez a Bradley mekkora kötöcs, remélem Ovie leordítja a fejét. És még ki is kapott.
@csatoimi: fantasztikus volt tényleg !!
na most meg egykis box--- Ovechkin már nem bírta ideggel :) bár jogos volt az összezörrenés-

na ilyen sem láttam hogy egy 3. fél fejezi be a boxot... :D
@Thomas_AV: nekem még az eredeti kékből van egy vintage mezem, azt javították fel egy kicsit (bár én várom már mikor adjuk le, mert rossz benne a statisztikánk :D)(meg jó lenne vmi Mario-erás 3rd)
egyébként a mezek ára >14+szállítás.

Szegény Ovie, nem nézte az embert :D

Ez a Bradley mekkora kötöcs, remélem Ovie leordítja a fejét. És még ki is kapott.
remek, kösz blog.hu :D
na ez egy eléggé gólgazdag meccs volt ,érdemes volt fenntmaradni :)
a mai napban az egyik legszebb momentum akkor az volt amikor Szoljanka felhívott ,hogy a kezében vannak a Magyar-Szlovén meccsre a jegyek :)

jóéjt neked Imi!!
@Lazlee: na megkaptam az üzenetedet ;)
@Lazlee: Mi az a 14+szallitas? Akkor nem eredeti?
@Thomas_AV: na az alsó link átszámítva 22 ezer Ft postaköltség nélkül
www.icejerseys.com/item_details.php?id=7457
ez csak 80 dollár azaz kb 15 ezer Forint... bár nem tudom hogy minőségben mennyire lehet más---
süti beállítások módosítása