HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Az elejétől a végéig figyelni kell

2009.12.29. 10:55 kerusz

Ma délután kezdődik a Magyar Kupa négyes döntője. Mint ismeretes, az OB I.-ben fölényesen vezető házigazda, a Dab.Docler mellett az Újpest, a Ferencváros és a Miskolc került a legjobb négy közé. Az elődöntőkben egy héten belül harmadszor mérkőzik egymással az Újpest és a Ferencváros, a Dab.Docler pedig a Miskolccal találkozik.

A Magyar Kupa alkalmából a szokásos intézkedések lesznek érvényesek, ami a szurkolók beléptetését illeti, egy változással. A két fővárosi csapat összecsapásán a ferencvárosiak kerülnek a vendégszektorba, ők a kézilabdacsarnok felől léphetnek be. Számukra a szokott módon ott lesz egy külön pénztár, ahol jegyet vehetnek. Az újpesti hívek a büfé felőli oldalon szurkolhatnak, a hazai pénztárnál vehetik a jegyeket. Érdemes időben kimenni a csarnokhoz, hogy a beléptetés miatt senki se maradjon le a mérkőzés elejéről.

A két fővárosi csapat délután fél háromkor kezd, az újpestiek a karácsony előtti kupameccs, a ferencvárosiak a Winter Classic eredményének az ismétlődésében bíznak. Ez lesz kettejük idei hatodik csatája, eddig a zöldek állnak jobban. A december 23-ai kupadöntőn második végleges fegyelmijét összeszedő Hüffner Adrián a Winter Classicon letöltötte eltiltását, csapata rendelkezésére állhat. A másik oldalon a végleges kiállítást kapott Beau McLaughin eltiltásából egy mérkőzés még van, ő a lelátóról szurkolhat.

Egyértelműnek látszik a Dab.Docler és a Miskolc csatája, ám a dunaújvárosiak ebben a szezonban elszenvedett két veresége közül az egyiket épp a miskolciak mérték rájuk. Nem ez volt az első eset, hogy kellemetlen meglepetést szereztek Galaniszéknak a borsodiak. Ráadásul a Dab több mint három hete játszott utoljára, míg a vendégek az ünnep előtt hárommeccses selejtezővel hangolódhattak a négyes döntőre. Mindkét oldalon vannak hiányzók, a hazaiaknál Jonkl, a Jegesmedvéknél Duschek kapus nem játszhat.

Alábbi videónkon id. Azari Zsolt házigazda-főszervező, Szilassy Zoltán Dab.Docler-vezéregyéniség, Mayer Péter Miskolc-vezetőedző, Jamalainen FTC-tréner és Kiss Gábor UTE-hokis is nyilatkozik várakozásairól.

215 komment

Címkék: elődöntők magyar kupa

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A fa...ó Miskolc sajnos tisztán hallható volt.
Majd Szorgalmas megmondja, hogy elhangzott-e ez a rigmus, ő kint volt, látta és hallotta!
Hova tűnt a Brassó-Sc post? Épp írni akartam oda.
A szinvonal milyen volt? Meglepodtem, hogy Miskolc milyen sokaig tartotta magat. Holnap jo meccsre lesz kilatas, hala az egnek a tv is kozvetiti.
@Szoljanka: pontosan tudom, hány fehérvári srác játszik ott, mert magam is fehérváron lakom. nem vetted észre a vigyor jeleket, vagy nem akartad úgy érteni. és nem volt f...szopó miskolcozás, csak bírózás, de ne menjünk ebbe bele szerintem. a lelátón békének kell lennie.
@Szoljanka: a szurkolás milyenségébe meg ne menjünk bele, mert fehérváron sincs nagyobb hangereje azoknak, akik végig szurkolnak. de ne gyerekeskedjünk már könyörgöm.
@Thomas_AV: nem teológiát végeztél?:):):)
nos mivel be lett írva mikor hangzott el, megismételném magam (mert mi köze is lenne a Miskolcnak Erdélyi 10percéhez)
(m)i/sk/oooooooooooo(lc)
(b)í/r/óóóóóóóóóóóóó

Sajnálom, hogy egyesek Gárc (vagy Zágráb) helyett Dújba jöttek, nem volt egy EBEL szint. (elárulom DAB szint se volt)(pláne nem redwings szint)

Druszám, neked hogy tetszett a szurkolás? (direkt itt kérdem. :D) (Miskolcot inzultáltuk?)
Én is Miskolcot hallottam. Legközelebb jobban kéne ügyelni hogy az utolsó harmadra se jöjjön meg a hang :D
@Lazlee: maradjatok a hülye vagy, hülye vagy rigmusnál, azt nem lehet félreérteni, amúgy én is Miskolcot hallottam ám! És nekem abszolút hallásom van!
@csatoimi: az első meccsen nem sok színvonal volt sajnos, a fradi nem tudott nagy ellenállást kifejteni. a miskolc sokáig nagyon jól tartotta magát, de végülis bedarálta őket a dab. színvonal volt már jobb is, de a dab ugye kihagyott 3 hetet meccs nélkül, ez nagyon látszódott. talán csak a korol,macsweyn,magosi sor dicsérhető. összességében azért nem volt rossz meccs az összes hibával együtt, és tényleg nagyon szimpatikus volt a macik helytállása.
Ami nekem nagyon tetszett az online közvetítésben, hogy a riporter lement villáminterjúkat csinálni a harmadra megérkező játékosokkal. Ezt lehetne még überelni egy kézi ("görény") kamera alkalmazásával!
@Lazlee: A jégre való dobálózásban megvolt az EBEL-színvonal :D
Megnyitom fülészeti szakrendelésem:):):) kérem a páciensek előzetes bejelentkezését:)
@kiralyfi: Későn vettem észre a szmájlikat, nem akartam kötekedni csak leírtam amit láttam hallottam...
Ha előbb észre veszem a szmájlikat, akkor nem így fogalmazok...
@kiralyfi: Milyen a hallása? Nekem római katolikus.
@Rock me Amadeus: tépd le az első sorszámot a vizsgáló melletti tömbből:)
@Szoljanka: majd megbeszéljük valamelyik EBEL meccsen egy sör mellett:))
@kiralyfi: Jólvan, mondjuk elsején a Linz ellen ! :)
@kiralyfi: Az sem sokkal jobb. Nem a játékvezető hagyta ki a 2 teljes percig tartó kettős előnyötöket sem.
Miskolcon van 6 Volános, ezért jogos a Volán mezes szurkolás, de ilyen alapon Fehérváron is meg lehet jelenni más mezben akár a hazai sorokban is, mert ott is van egy pár volt jászberényi srác, vagy milyen... :)
Én szemben ültem a B középpel és tisztán lehetett hallani a bírózást az ominózus esetben. Nem lehetett domináns Miskolc szidalmazás a meccsen, mert nagyon szimpatikusan küzdöttek a Macik! A végén nekik is szólt a taps a közönségtől.
@kiralyfi: Koszonom. Remeljuk a holnapi donto jo lesz. Azt mar mi is tudjuk nezni. Szamitottam arra, hogy ma az UTE megveri a Fradit, de ekkora kulonbsegre azert nem. Szegeny Budait egyedul hagyhattak.
@Rock me Amadeus: na igen, ezt is fölírjuk kéménybe korommal, hogy te saját testi valóddal veszel részt jégkorongmérkőzés megtekintésében :D
@Video Tóni: hát az mókás volt. nem maga a dobálózás része, mert persze elítéljük, csak 1 4 db műanyag alátét volt vagy mi, amik csúsztak a jégen 2 a bírók tudomást se vettek róla 2b a miskolciak szedték össze 3 akikre rá akarták kenni hogy voltak, élek a gyanúperrel, hogy tényleg nem ők voltak.

Márk,ha bevágod ezt a részt, érdekelne, hogy valóban elhangzik e. Még1x: nem a tábor volt. Voltunk hálisten annyian, hogy sokan kiabálhatták.
@Szoljanka: nem fogok elszaladni:) hol találkozunk?
@kiralyfi: Első szünetben a közvetítő dobogó mögött! A mezem 4-es a nevem, mint itt!
OK?
@kerusz: mennyire igazad van, persze az sem szebb dolog:) és mindig én kiabálok, hogy ne bántsuk a bírókat. de haszonits ma különlegesen indiszponált volt, persze nem csalt én nem mondom, de mindkét oldalon fújt össze-vissza, persze ez benne van, és nem kellene szidni, hidd el én nem is tettem. egyébként tényleg szimpatizálok a dab.doclerrel, mert odavalósi vagyok , de hidd el szorítok a volánnak is, és nem azért, mert most fehérváron lakom :)
@csatoimi: krinyó ma elég indiszponált volt, kapott egy nagyon kínos kötényt, amikor a korong éppen csak áthaladt a gólvonalon, olyan lassú volt, de többször éreztem bizonytalannak, de valóban a fradi védelem nem játszott magas színvonalon. holló olyan gólpasszt adott például, hogy utána már nem kellett játszania:) ez nem az ő meccsük volt...
@Szoljanka: félve megyek arra, de megtalállak, biztos lehetsz benne:)
@kiralyfi: Szeretem a Budait, mindig is szurkoltam neki. Sajnalom, hogy ma nem ment neki. Flinta mit csinalt? Hat Petres?
@csatoimi: Petres gólt szerzett. :)
@kerusz: Azt lattam. :) De amugy jol jatszott?
Én úgy láttam hogy a Miskolc egy nagyon összeszedett csapatjátékot mutatott be. Sem felfelé, sem lefelé nem lógott ki senki közülük.
@csatoimi: Boti küzdött , de neki sem ez volt élete meccse. igazából nehéz lett volna ebből a csapatból kitűnni. Petres pedig tényleg gólt ütött. A Maciknál nem volt kiemelkedő teljesítmény, de mennyire más volt ez, mint a Fradinál. Az egész csapat küzdött nagyon, és néha jól is játszottak, bár voltak időszakok, mikor a félpályán sem nagyon tudtak átmenni, tényleg kitették a szívüket a pályára.
@csatoimi: Az egész Miskolc nagyon jól pörgött. Meglepő lehetett a 0-0 két harmad után, de a játék képe alapján szerintem nem volt irreális. Fegyelmezettek és gyorsak voltak. Sokáig nem volt hang, a kép meg annyira nem volt jó, hogy mindig el lehessen dönteni, éppen ki volt jégen, így marad általánosságban ennyi.
Az látszott a Macikon, hogy nagyon felpörögtek, próbálták kihasználni, hogy a csapat legnagyobb sikerét érheti el, és ma is bebizonyosodott, hogy a MEDVE NEM JÁTÉK:)
@kiralyfi: Alig varom a negyes dontot. Azon mar en is ott leszek. Hianyzik nagyon a Mol liga, sok jo meccsen voltam a tavaly.
@kiralyfi: sajnáltam hogy a Maciedző nem kért időt a góljuk után. pedig akkor lehet hogy nem lett volna Láda Péter bottalakasztása, és a fejekben az utolsó 3 perc maximális koncentráltságon lett volna,plusz kapuslehozatal :)
@csatoimi: várunk szeretettel, tuti jó hangulat lesz, szerintem jó meccsekkel, és bízunk benne, hogy utána hamarosan egy sokkal szebb jövő köszönt ránk:)
@Thomas_AV: igazad van, de én már levittem volna a Macik helyében akkor is a kapust, amikor ők voltak kettős előnyben, mit veszthettek volna...
@kiralyfi: pont erre gondoltunk a körülöttem lévőkkel,hogy 6 a 3-ban lett volna ám izgalom:)
@Thomas_AV: annál is inkább, mert majdnem tejes 2 perc voltak kettősben, és ha hamar gólt lőnek, valószinűleg több mint egy perc maradt volna a másik büntiből. tényleg érdekes lett volna
jó éjszakát pajtások, Thomas, Szoljanka, jöttök a döntőre is?
@kiralyfi: csak Én tudok menni, szerintem Torontós mezben leszek :)
ma épp aktuális színeket adott a Pittsburg-ös mezem!
jóéjt!
@Lazlee: De, sztem közülük volt vki aki bedobott vmit a jégre, de egy kicsit túl lett reagálva a dolog. Mindkét oldalról. (de miért mindig a legkisebb a legerősebb)

Én örültem, hogy ott vannak a törzsgyökeres kézilabda szurkolók, jöjjenek máskor is. A végén még a szabályokat is megtanulják :)

A köv. meccsig pedig feltornázzuk az újvárosi logopédus életszínvonalat, hogy a bíró szó ne hasonlítson a Miskolcra.

(viszont az a gólöröm és megkönnyebbülés az első gól után. Háááááát!) :)
Mi már egyszer játszottunk kupadöntőt még anno a lehet ellen és 3-0rol kikaptunk 6-3ra de ez már jó régen volt,a 90es évek lején asszem!
Lényeg,hogy össze állt a csapat most már senki sem írhat le minket és nem sima győzelmet könyvelhet el!
nagyon jól összeszoktak a volánosok a miskolciakkal,a légiósok is jol muzsikálnak megráztátk magukat(sijka kassa juniorbol,a cseh cizek is már egyre jobb,strengel,oksa finn, a petres is annak számít még) még annyit,hogy nem is értettem amikor az angolok ellen nem a Bálizs védett!!???
És ha még pénzünk is lenne akkor tudnánk még jobb neveket is igazolni!
ja még több csapat kellene az OB1-be mert ez kevés!!!
ja hajrá macik!!!
a Lehel ellen!!!:) volt a kupadöntő
Én miskolciként nem hiszem,hogy faxopoztak volna de majd akik ott voltak elmondják.
És még az afrikai sorunk nem is játszott!!:)
@Video Tóni: ja, meg volt "buzi Árkovics!", én is hallottam!
@gogosz: a Miskolc dicséretesen küzdött, és amikor kifelé mentek a Maci-drukkerek (a vérivó DAB-fanok gyűrűjében persze!), akkor azt hiszem, nem én voltam az egyetlen, aki azt kívánta nekik, hogy holnap, ill. már ma kapják el a Fagyit! :)
@polarbears: 1992-'93-as szezon, Magyar Kupa:

negyeddöntők:
NSzE - Lehel 1-7 (0-1,1-2,0-4)
Miskolc - Alba Volán 10-5 (4-2,4-1,2-2)
Ferencváros - Szeged 0-5 Versanybíróság

elődöntők:
Szeged - Miskolc 6-7 (3-2,1-0,2-5)
Miskolc - Szeged 5-3 (2-0,0-2,3-1)

Újpest - Lehel 2-1 (0-1,0-0,2-0)
Lehel - Újpest 12-2 (3-0,5-0,4-2)

döntő (1993. jan. 30.)

Miskolc - Lehel 3-6 (1-0,2-5,0-1)
@Nyuszí O_o: Az mekkora volt :)

Valaki végig Árkovicsot szídta minden ítéletnél.
Hiába, népszerű az öreg.

(nála már csak Oltyán volt nagyobb kedvenc anno)
Bartha sem volt semmi anno :) sportszerűtlen fejvédőhasználatért szórta ki mindig az embereket---:)
Utolsó gondolat a rigmusról.Vendégpad feletti szektorból néztem a meccset,többek között egy első osztályú jv társaságában.Ő mosolyogva megjegyezte,hogy végre van egy olyan kollégája akit jobban szidtak Újvárosban mint őt.100% hogy bírózás volt.
@Rock me Amadeus: Majd kíváncsi leszek a mai lila invázióra, a tegnapit nem lesz nehéz überelni :)
@foma: Te is voltál tegnap meccsen?:)
@Lazlee: Köszönöm kérdésed. Ha már rákérdeztél néhány szóban reagálok a tegnapi meccsre!

Ahogy hallomásból tudom, sajnos az idei szép menetelés ellenére igen kevés néző előtt játsza hazai meccseit a Dab.Docler. Ehhez képest tegnap szerintem jóval többen kilátogattak a jégcsarnokba. Ha viszont a "koca" nézőket ott kívánja tartani a továbbiakban is a csapat, akkor ehhez kevés a 60 percből 10-et játszani tisztességgel. Sajnálom, hogy nem sikerült látnom a Dab valódi arcát. Sajnos az idei szezonban most láttam őket először játszani.

Valószínüleg a szurkolás is azért volt olyan, amilyen. (Mellesleg megjegyzem, Fehérváron se robbanik a csarnok, ha éppen nem megy a Volánnak). Amikor már megindult az újváros szekere, egyből megjött a helyiek hangja is. A miskolci szurkolók igen szimpatikusan végigszurkolták a meccset. Egy ember volt, akinél elszakadt a cérna, ő a végére sajnos már csak a bíróval volt elfoglalva.

A bedobálás sajnálatos. Addig nem is fog változni semmi, amíg nem nem kap a klub egy olyan büntetést, mint a Volán tavaly. Jobb lenne, ha mások hibájából tanulna a dunaújvárosi közönség.

Az meg egyenesen szánalmas, ahogy harcolnak itt egyesek, hogy ki fa....opózik a másikra. Lehet, hogy tényleg volt ilyen kiabálás (én nem hallottam), de aki meg azt üvölti, hogy "nagy lóf..sz az acélbikáké", az ugyan már, ne tegyen szemrehányást a másik oldalon egy hasonló rigmusra. Jó lenne, ha a játéké lenne a főszerep.

@foma: ez lehet, hogy egyeseknek vicces, de szerintem meg szánalmas a magyar játékvezetésre nézve. Inkább abban lenne verseny, hogy ki tud normálisabban meccset vezetni és nem abban, hogy kit fújjog ki a közönség jobban.

"A" csoportos hoki nemzet - hagyjad már! Hahahaha
@M.Lac: respect barátom, amit írtál megállja a helyét minden betűje
@peterszky: Nem volt elég attraktív az ellenfél. ;)
egyébként szerintem többen voltak, mint a kommunikált 1400, én 2000 körül tippelném, de ezen nem fogok vitázni senkivel sem:) remélem ma tele lesz a csarnok, és nem lesz vita mennyien is voltak.
A bírót szídták. Meg is lepődtem, mert ezt még nem hallottam. Vaze kollega közölte, hogy ők már kezdetek óta szeretik így üdvözölni a jv-őket.
Amúgy remélem Babic hasonlóan hiba nélkül fogja vezetni a meccset, és majd megnézem mit fogtok itt anyázni.
@kerusz: Magyarázat mindig van ;)
@peterszky: Te csak igyekezz, hogy odaérj a meccsre! ;-)
@Ringleader: Ne félj, ott leszek, mivel Nagyvenyimről kb. 15 perc alatt oda lehet érni ;)
Az utóbbi időben, és pár helyen többet foglalkoztunk a szurkolás milyenségével,értelmezésével, célzottságával mint amennyit kellene.Vagy elmaradnak az ilyenek, vagy kénytelenek leszünk elfogadni.Kevesebb szó esett a Macik figyelemre méltó teljesitményéről, ami már nem szalmaláng.A hoszú meccsnélküliséget hogyan lehetne kiküszöbölni, a másik oldalon meg ennek pont az ellenkezöjét kezelni,stb.Egyik sem jó.
Persze van még pár fontos dolog, aminek itt igazán helye van.

u.i.:mi van Nikával, remélem nincs nagy gond.
@M.Lac: Klassiukusokat csak pontosan: "nagy....az acélbiRkáké"! ;-)
@mannisenmaki: bár fehérváron omlott be az akol a hó súlyától:):):)
@Uteapu: tegnap meccs végén bekorcsolyázott mez nélkül a kézfogásra, talán nincs baj, én Fisera miatt jobban aggódom, bár lehet Ő is csak a biztonság miatt nem játszott végig.
@kiralyfi: Köszi. Remélem játszanak.
@kiralyfi: így igaz, emlékszünk is az azt követő Újvárosi derbiről a kollégák kiírására, ahol meg lett említve egy bizonyos "istáló". Lovásztémában egyikünk sem volt otthon, ezért nem tudtuk, mit akar ez jelenteni, de az is elképzelhető, hogy a másik l betűre már nem maradt elég festék. :)))
@Raon: köszöntöttük a nyelvész zseniket fehérvárról:) egyébként csak azt figyeltük, észreveszitek -e a hibát:)
@Raon: testvérem elsején a linzi meccsen egy tali? Szoljankával már lebeszéltem , tettlegességig fogunk fajulni:)
@kiralyfi: ha jöttök pénteken, a drapit okvetlenül hozzátok! Áginak ígéretet tettem ezzel kapcsolatban :)
én tuti ott leszek, de nem tudok ígérni semmit, mert ugye én fehérváron lakom, innen kell céloznom a mérkőzés színhelyét:)
@kiralyfi: olvastam, részemről egyértelmű az igen, első szünet, kamerák mögött. Szebb jövőt addig is! :)
Az év szőkéje címet Szoljanka nyerte, szoros versenyben kerusz előtt! :)

Nem szép dolog a bírót szidni, majdnem mindenki megteszi, nem Haszonits volt tegnap a legszarabb, hanem mi. Egyébként tényleg vicces volt elolvasni, hogy a legbékésebb meccsből is sikerült botrányszagot fingani, gratulálok!
@vaze: öreg megmondó, nem vén megmondó:)
@Raon: Isten áldjon addig is, de nem tudom, hogy fogok megbirkózni ennyi megvadult volán huligánnal. szerencsére gyorsan tudok futni:)
@vaze: Legyen így, de akkor szorosan a második helyen CTZ78, aki tüstént eltűnt, ahogy jöttek az őt megcáfoló kommentek...
Ma már magam is kissé csodálkozom, hogy ezt hozta ki belőlem ez a meccshangulat, de Én még nem voltam ott a nagy-nagy Újváros-Volán derbiket, hát tudjátok be ennek. Azt meg kívánom, hogy emelkedjen olyan magasságokba az Újvárosi hoki, hogy ismét igazi rangadók legyenek a két szomszédvár között, bármelyik bajnokságban is! Ez mindenképpen jót tenne az egész magyar jégkorongnak!
@Raon: Akkor Ördögi Kör-BLL találka is lesz egyben+ egy királyfi...
Nem rossz program egy szünetre... :)
@vaze: Nem Budai ved? A bronzerem mar nem eleg fenyes? :)
@csatoimi: Krinyónak tegnap elege lehetett idénre:)
@kiralyfi: ugy latom a harmadik harmadtol o ved.
@kiralyfi: azért az elmúlt egy hétben számolatlanul kapta
rossz hír: Nikának részleges szalagszakadása van a térdében, 3 hét pauza...Fisera sem játszik ma, sőt egyáltalán idén nem fog játszani, ezek a friss hírek Dab.Docleréknél:(
Én csak most értem ide!
Elolvastam a kommenteket. Hajjaj! Adja az ég, hogy mindig csak ilyenekről keljen vitatkozni!

Ahogy én látom:
Nem először jártam Dújba. A DAB-ot már többször láttam. Most a Miskolcra voltam kiváncsi, mert őket még egyszer sem. A tabella alapján arra számítottam, hogy nagy ruhát is kaphatnak a DAB-tól. De!!! A meccs nagyon sokáig kiegyenlített volt. Nem bírt egymással a két csapat.
Néhány bocs nevét megjegyeztem / azért bocs, mert szemtelenül fiatal ez a csapat /: Oksa, Kállai, Hetényi. Ja, és Bálizs...de őt már "ismertem".
Adrián sajna nem játszott.:(
Lassúbb iramra számítottam, így nagyon tetszett a meccs végéig történő hajtás!
Viszont vmi nem tetszett! Az a vendégdrukker, aki csak nagy néha biztatott, viszont egyfolytában ordenáré módon szidta az egyik játékvezetőt!

Azt a találkozót távolról én is meglesem. :) Egy kérés: a királyfi lovon érkezhetne! :Dd
megjöttem, de csak holnap írok, alszom még egy-két dologra.
Üdv: Thomas AV,Bárd velük személyesen is találkoztam:)
süti beállítások módosítása