Tizenkettedszer is a bécsiek örülhettek a magyar bajnok ellen az EBEL-ben. A sok hiányzó csatár ellenére remek emberelőnyös játékot mutattak be a hazaiak, hatból négyszer góllal végződött létszámfölényük. A Fehérvárnak ugyanennyi lehetősége volt, ezekből csupán egy gól született. A statisztika és a helyszíni beszámolók szerint egyenlő létszámnál egyáltalán nem volt jobb a hazai csapat, de 1-1 után végig csak kapaszkodtunk. Ladányi góljánál Bornhammar gólpasszt adott, így pontosan mutatkozott be. 3-2-nél és 4-3-nál közel volt az egyenlítés, de sajnos mindkétszer gyorsan jött a válasz is. A vége 6-3 lett. A Medvescak két váratlan idegenbeli győzelmével egy ponttal a Fehérvár elé került, de az áhított rájátszást érő hely még mindig négypontos biztonságban van. Eredmények: Ljubljana–Medvescak 2-3 büntetőkkel, Linz–Klagenfurt 3-6, Jesenice–Graz 1-4.
Vienna Capitals–Fehérvár 6-3
2009.10.25. 20:32 F. Kapus
90 komment
Címkék: fehérvár mol liga
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
rider70 2009.10.25. 21:01:48
hüjeliba 2009.10.25. 21:17:24
Rock me Amadeus 2009.10.25. 21:41:21
Horiko 2009.10.25. 21:57:45
kacibogár_13 2009.10.25. 22:05:55
eletem elsö elö volan mecsse....
nagyon hihetetlen jo volt.....
mar alig varom a februari mecsset....
üdv
bojl 2009.10.25. 22:58:09
sutyi2 2009.10.25. 23:50:38
sutyi2 2009.10.25. 23:51:19
balumaci · http://myspace.com/djbalumaci 2009.10.26. 01:28:39
HAJRÁ VOLÁN!!!!
wooba (törölt) · http://indafoto.hu/hulberbetti 2009.10.26. 06:39:29
M.Lac 2009.10.26. 06:51:13
nyilasjegyű 2009.10.26. 07:22:02
ardea 2009.10.26. 09:49:17
Az egyik rajtunk múlik.
Kint volt kb. 100-150 magyar Bécsben, egy tömbben, ha minden igaz, a csapatát buzdítani. Szégyen, hogy 100 ember hallgat. Igazi csalódás volt ez a szurkolás.
Ha valaki azzal címkézi a csapatot, hogy lélektelen játékot játszik, hát lélektelen szurkolók előtt más el sem várható. Azzal, hogy szurkolók tömege sznobizmusból vagy mert jól hangzik, kiautókázik Bécsbe, még nem tett semmit. Miért nem lehet buzdítani a csapatot?
A kapott gól után a lélektani lökés lehetősége ott van a szurkolótáborban. Nem élünk vele. A leghangosabb hangok innen is onnan is ezek: Fiúk, ez kevés, nagyon kevés! És ezek a hangok gúnyosak! Undorító...
Én a Volánnak drukkolok, akkor is, ha rosszul megy a meccs, nem csak akkor jön meg a hangom, ha nagyarányú gólkülönbséggel vezetünk. Jó lenne, ha a szurkoló értené a csapat lelkét, a játék ritmusát!
És nem kellenek azok a hangok, hogy de ők ezért profik, meg hogy azért fizetik őket, hogy szórakoztassanak.
Nem a csapattal és a játékukkal van a gond.
A lelkesítő hangunk hiánya ciki.
Kint van egy 100 fős tábor, és csönd van...
A másik csalódásom, amiről tulajdonképpen nem tehetünk, az a bécsi drukkerek, a csapatuk és a hangosbemondójuk kapcsolata. Tanítani való! Meg persze technikai hátteret is feltételez, meg azt, hogy jó minőségű hokira kiváncsi közönség kicsit több éve jár ki a meccsekre, mint nálunk. Igazi fesztiválhangulat van.
Ezek fergeteges show-t csinálnak a meccsből, ez nagyon szimpatikus!
Ráhangolódott közönség előtt szuper lehet játszani!
Ha valakinek nem inge a fenti eszmefuttatás, ne vegye magára!
drukker60 2009.10.26. 10:02:03
Szóval, szurkolni kell akkor is, ha nem jön össze a győzelem, vagy pontszerzés.
hugi1971 2009.10.26. 10:08:13
balumaci · http://myspace.com/djbalumaci 2009.10.26. 10:08:58
10telet
2009.10.26. 10:14:54
petyagergő 2009.10.26. 10:21:05
medvid 2009.10.26. 10:23:17
viszont tegnap én ezt abszolút nem érzékeltem. szerintem a körülményekhez képest (több ezer, a szpíker által jól navigált) lelkes bécsi között szerintem - ha nem is a maximumot hozta a vendégtábor, de meglátásom szerint igenis jól teljesített. annak meg külön örültem, hogy én személy szerint egyetlen, saját játékosainkat gyalázó hangot sem hallottam. lehet, hogy ahol Te álltál, ott egy-két ember ezt a vonalat vitte, de körülöttünk ez nem volt jellemző.
Raon 2009.10.26. 10:29:54
A tendencia ettől függetlenül létező jelenség, ahol én állok Fehérváron, ott is voltak, akik csalódottságaikat/indulataikat a játékosokon próbálták levezetni - szerencsére korrekten le lehetett beszélni velük a dolgokat, és azóta inkább a Hajrá Volán megy. :)
Ez van, ahogy a játékosoknak, úgy a szurkolóknak is fejlődnie kell (és a helyzet még mindig ezerszer jobb, mint pl. a magyar fociban, ahol ötgólos vezetésnél is konstans anyázás megy a lelátón).
Egyébként egy tipp: velem párszor már megesett, hogy ledobtam az ékszíjat, és mgamból egészen ritkán látható módon kikelve ráüvöltöttem a körülöttem állókre, hogy mi a rákért jöttek ki a meccsre, ha végig kussban állnak, nem szégyellik a képüket... és bármilyen viccesnek is tűnk ez a fajta picolóiai hadviselés, általában bejött. :))
Régi tapasztalat, hogy akinek nincs "harcedzett" hangja, az sokszor szégyell/fél belekezdeni bármilyen szurkolásba - de ha megvan az alaphang, akkor szívesen becsatlakozik. Ezért kellenek azok az állhatatos, soha el nem fáradó vezérszurkolók, akik bármi áron végigkiabálják a meccseket úgy, hogy közben levegőt is alig vesznek. :))
Raon 2009.10.26. 10:36:33
@szorgalmas: teljesen igazad van, bár én a magam naív módján még mindig hiszek abban, hogy ez a Volán, ez a teljesítmény életre tud hívni egy olyan fehérvári szurkolótábort, akik szurkolónak is jók, de csürhének sem csürhék. Azért amit Laciék összehoztak a BB-el, az szerintem elég bíztató (persze még nem elég, ezért kellene összefogni, szerveződni, a szebb jövőben gondolkodni :) ).
@petyagergő: remekül összefoglaltad a lényeget, komolyna mondom, hogy az ilyen gondolatokból szórólapot kellene gyártani, és azokat a meccsek előtt osztogatni, hogy mások is belegondoljanak ezekbe (nekem az a tapasztalatom, hogy ha ezt így elmondja az ember, a legkritikusabbak is visszavesznek a lendületükből - csak épp maguktól nem gondolnak ezekbe bele).
2009.10.26. 10:48:16
összesen kb. 10-12 ebel meccsen voltam a 3 év alatt. soha nem éreztem, hogy a közönség húzta volna a csapatot, ha felpörgött a meccs, a hangulat, az a csapat miatt történt. pedig voltam olyan meccse, hogy ha nem semlegesként vagyok ott, én már a hálón lettem volna meztelenül. de csak zúgott a hajrá volán.
KCs 2009.10.26. 11:04:04
Viszont érdekes, hogy a légiósok rendre arról számolnak be, sokszor még az ellenfél edzői is, hogy ritkán tapasztalnak ennyire lelkes szurkolást. De tényleg úgy van, hogy ha jól megy a csapatnak, akkor azért hangos tud lenni a közönség.
medvid 2009.10.26. 11:16:11
Leo945 2009.10.26. 11:19:48
És lehet itt beszélni divatszurkolóról, meg mittomén mikről, de a lényeg:
1) hétről hétre Tele itthon a csarnok
2) Hozzánk honnan jön annyi szurkoló, mint amennyi Tőlünk ott volt? egy kör alatt összesen a vendégektől nincs ennyi...
3) Én magam sem szoktam nagyon üvöltözni, mert pl személy szerint a hangomból élek, nem engedhetem meg magamnak... sajnos... tegnap így is berekedtem :D:D:D
4) Én tegnap a csapatot fikázó embert nem hallottam, de pl tettünk egy kört az egyik szünetben, és akkor is szépen lehetett hallani a túloldalról a fehérváriakat...
5) Ahány ember annyi féle gndolat erről... Nem kell azért bántani valakit, mert nem kiabál... Lehet tapsolni is hangosan... javarészt sajna nekem is ez marad
Raon 2009.10.26. 11:20:36
Ahogy látom más csapatok szurkolóit, a jégkorong eleve nem az a közeg, ahol a hagyományos "ultra" csoportosulás kell jelentse a szurkolói élet csúcsát. De ez nem feltétlenül baj - lásd Svájcot!
És így nézve a dolgokat, a BB szinte a semmiből jött létre, és mára egyrészt ismertek, másrészt lelkesek és nyitottak a fejlődésre. Most már van dob is, ami rendszeresen szól, próbálják összeszervezni az állórész két széleivel a kommunikációt, hogy mindenki egyszerre ugyanazt kiabálja... illetve dalokban is fejlődnek (bár abban igazad van, hogy ez mehetne gyorsabban is, ez gyértelműen Laci sara :) ).
A mostani helyzet szerintem kb. már olyan alap, amire építkezve kis munkával, szervezéssel nagyon szép dolgok jöhetnek létre.
@KCs: ezt szépen mondtad. :)
Én is egyetértek, ha megy a csapatnak, vagy örülni kell, akkor úgy fel szokott robbanni a csarnok, hogy a hideg futkározik az ember hátán. Az általános szurkolást kellene még erőíteni/ azt, hogy akkor is menjen a bíztatás, ha épp hátrányban vagyunk.
Horiko 2009.10.26. 11:23:33
Szanee · http://www.bluebrothers.eu/ 2009.10.26. 11:38:22
KCs 2009.10.26. 11:38:58
És ha nem jön egy olyan fiatal generáció, amelyik hozna egy kis frissességet és lelkesedést, akkor nem fogunk tudni előbbre lépni a szurkolás terén.
Szanee · http://www.bluebrothers.eu/ 2009.10.26. 11:42:28
KCs 2009.10.26. 11:49:18
Szanee · http://www.bluebrothers.eu/ 2009.10.26. 11:58:54
-de ezek az emberek pontosan ilyenek, csak elveszik a hangjuk a csarnokban. Nem hiszem, hogy akkor áldozat lenne legalább egyszer kipróbálni.
AVfan 2009.10.26. 12:00:25
KCs 2009.10.26. 12:06:04
Horiko 2009.10.26. 12:10:40
2009.10.26. 12:16:50
Ha szabad leegyszerűsítem a képletet: vagy a lelkes jégkorongkedvelő tapsikol, vagy a szurkoló (félreértések elkerülése végett: a csürhe) SZURKOL. én személy szerint nem látom a középutas megoldást. és személy szerint az utóbbit tartom üdvözítőnek.
alpec 2009.10.26. 12:24:21
hajrá, Volán!
Horiko 2009.10.26. 12:30:50
Horiko 2009.10.26. 12:38:52
Szoljanka 2009.10.26. 12:40:42
http://www.youtube.com/watch?v=avam9QJnkQE&feature=PlayList&p=0F1946DADBE88679&playnext=1&playnext_from=PL&*****=50%20%280:51-t%F5l%20sz%F3l%20a%20l%E9nyeg%29.
0:52-től ismerős? :)
Én nem tudom, hogy milyen volt 5-6 évvel ezelőtt a szurkolás, de a fent említett szurkerekkel már majdnem mindenhol voltunk idegenben az EBEL-ben, és ahhoz képest igencsak jól szurkolunk. Sok helyen csak egy-két nótájuk van, van ahol szinte csak fütyülnek, és 2-3 helyen megy ez a blőd rigmus: kérdez a szpíker, válaszol a nép... dankeeee-biteee. Graz kettős, egyrészt jobban szurkolnak, mint a többi osztrák csapat szurkolói, de a szpíker által vezérelt ellenfél "fikázás" is divat náluk.
Még mielőtt kiderülne itt, hogy mennyire nem szurkolunk, azt ne felejtsük el, hogy melyik osztrák csapatot kísérik el ennyien, mint Mi a Volánt???
HAJRÁÁÁ AV19!!!
---BLL---
Scofi 2009.10.26. 12:49:56
Gondolok itt arra , hogy jelöljünk ki egy adott helyet a lelátón , és aki hajlandó kiengedni a hangját az jöjjön oda .
Tudom , hogy ez sokaknál a régi jó hely feladásával jár( részemről ill részünkről is igaz mannisenmaki? ), de egy próbát meg ér.
Sokszor az is probléma , hogy a csarnokban 4 csoport 4 féle nótába kezd vagy kánonba énekli ugyanazt.
szurker08 2009.10.26. 12:51:19
Tény, hogy ma az olyan indulatokkal fűtött szurkolás nem állja meg a helyét, de egyes dalok, valamint a fent említett, a nézőtéren létrehozható, látványos dolgok átvehetők lennének. Ehhez esetleg lehetne pénzt gyűjteni, én személy szerint szívesen hozzájárulnék.
Szanee · http://www.bluebrothers.eu/ 2009.10.26. 12:51:59
Szoljanka 2009.10.26. 12:52:07
Horiko 2009.10.26. 12:54:53
Scofi 2009.10.26. 12:59:39
bojl 2009.10.26. 13:02:55
M.Lac 2009.10.26. 13:04:43
Vannak, akik egyébként sem hangoskodnak, hát ez van. Nem vagyunk egyformák. Lásd fentebb, van aki a "hangjából él", esetleg olyan pozícióban dolgozik, hogy nem mehet másnap rekedten dogozni. Elfogadom, megértem őket is. Ott vannak a meccseken, jegyet vagy bérletet váltanak, szorítanak a csapatnak, örülnek a sikereknek, javarészt még el is tapsikolnak.
De aki meccs előtt énekelve megy a csarnokba, az miért kukul meg szektorban? Azoknak kellene (szerintem) magába szállni, aki két gólos előnynél torkaszakadtából üvölt és egyébként kussol ha 1 v. 2 gólos hátrány van. Nekem ez szúrja a szememet. A tegnapi nap pocsék szurkolás volt, leszámítva a meccs elejét, meg a góljaink utáni pár perceket. Nem a szünetben a teraszon kell Volánozni, hanem a harmad alatt. Rossz ember írja e sorokat, mert véglet vagyok én is, tudom. Csak a másik.
Az EBEL-ben valóban nem tolerálják a negatív jelenségeket. De Magyarország úgy látszik abban a mocskos fertőben foglal helyet, ahol csak huliganizmus árán lehet igazi szurkolást elérni?! Szégyenteljes, ha ezt komolyan így van. Én az EBEL szurkolótáborai közül a linzieket tartom példaértékűnek. Az EBEL legnagyobb hangulatát állítom ők csinálják. Mégsem jelent meg "óhatatlanul" semmi jele a negatívumoknak. Úgy fogadtak maguk közé, mintha Black Wings mez lett volna rajtunk.
Szóval ez egy baromság. Mintha le lenne írva, hogy csak az a szurkoló tábor, aki ULTRA. Hogy kik ők? Javarészt aki keménykedik, aki verekszik, aki csinálja a feszkót. Tisztelet a kivételnek, bár sajnos több a negatív hozadéka, mint a pozitív. A mai napig a Volán honlap galériájában www.albavolanhockey.hu/index.php?pg=media210_hu ők jelennek meg, mint a "közelmúlt szurkolótábora", ami tulajdonképpen nem gond. A csapat történelméhez tartoznak. De tudomásul kéne venni, hogy ők a fehérvári jégcsarnok életében már csak a múlt. Szép volt, de elmúlt. Mellesleg megjegyzem ugyanazt szeretnék erősíteni, amit anno ők. Egy orbitális nagy különbséggel: BALHÉ NÉLKÜL. Az eszébe sem jut senkinek, hogy esetleg akik ma is vagy már kijárnak a meccsekre, ők alkotják a Volán mai szurkolótáborát, még ha nem is oly látványosan, mint elődeik. Csak, hogy kikről beszélek: drukkerfoto.hu/ lehet csemegézni. Véleményem szerint őket is igazán illene betenni egy korhű képtárba. De lehet, hogy ez az "archív kontra jelen" csak nekem bassza a csőrömet.
Elnézést, aki utánam kommentel, esetleg választ vár. Ebből a témából ennyi nekem éppen elég mára, kivontam magamat a forgalomból, mert rohadtuk besokalltam. Holnap a lelátón találkozunk!
KCs 2009.10.26. 13:17:45
Szerintem is lehet jó szurkolás ultrák nélkül, de természeténél fogva más lesz, mint ultrákkal. Az EBEL súlyosan bünteti már az ultrák szurkolását is - ez van...
Másrészt továbbra is az a véleményem, hogy örömteli a létszáma a fehérvári szurkolóknak, és igenis tudnak hangosan, lelkesen szurkolni. Meg kell becsülni, ami most van a lelátón: igenis sokszor nagyon jó hangulat, nagy létszám, béke, kulturált szórakozás. Ezen szempontok közül egyikben sem szabad visszalépni, hogy a másik erősödjék.
Ha lesz élőkép újra, lesz róla galéria is a hivatalos holnapon - ezt megígérem.
Szanee · http://www.bluebrothers.eu/ 2009.10.26. 13:17:57
petyagergő 2009.10.26. 13:20:31
Ha valami, ez biztos sokat jelentene a fiúknak. A RBS ellen ki is lehetne próbálni! (Arra nem is gondolok, hogy kedden a HKJ ellen ilyen előfordulhat:)
petyagergő 2009.10.26. 13:37:09
Viszont tegnap Vidi meccs után fültanúja voltam a kórházban egy srácnak, (nem volt teljesen tiszta) akit fejberúgtak -nem tudja kik, hol, miért, múlt heti balhé, majd a jövő héten Vasas ellen újra balhé, pia, ilonka (gondolom ő rúgta fejbe:D)-ilyenekről beszélt, szóval ezek jobb, ha nem találnak ki a Raktár u.-ba. Mert utána a hat éves gyerekek nem jöhetnének, akikből még lehet az, akinek 15 év múlva szurkolhatunk, ki hangosan, ki halkan...
hugi1971 2009.10.26. 14:13:37
hugi1971 2009.10.26. 14:38:59
Természetesen ettől függetlenül minden tiszteletem a Tiétek, hiszen kegyetlen nehéz az amit csináltok.
Ott ahol mi szurkolunk, ott is csönd van körülöttünk, nem mondhatnám, hogy ott a szurkolástól hangos a lelátó. Mi mindent megteszünk, sokszor másnap semmi hangom nincs, de más helyett nem tudok szurkolni.
wooba (törölt) · http://indafoto.hu/hulberbetti 2009.10.26. 14:48:41
azért én változatlanul helyesnek tartom annak ellenére hogy én a "bűnös" némák csapatát erősítem legtöbbször!!!!
Szóval szerintem mindenki úgy szurkol ahogy akar, ha csak a jelenlétével az is valami!!!
De ez csak az én véleményem!!!
Thomas_AV 2009.10.26. 14:49:12
mutassuk meg,hogy mit tudunk!
Gyerünk srácok,harcoljatok,
hisz értetek,szurkolunk!"
...::: BLL :::...
Szoljanka 2009.10.26. 14:52:42
wooba (törölt) · http://indafoto.hu/hulberbetti 2009.10.26. 15:00:52
EisHockey 2009.10.26. 15:19:05
Nem kötözködés volt az, hanem óvaintés. Tapasztalatból tudom, hogy milyen,ha hónapokig hallgatni kell. Egy gégész jobban ki tudná fejteni, hogy a hangszálakkal nem lehet játszani.
Persze van, akinek erős a hangja, az ordibálhat gond nélkül, de aki a meccs után napokig nem tud beszélni és a doki hangszál-gyulladást jelez, annak százszor is meg kell gondolnia!
Szurkolás: ahol én álltam, ott meg lehetett süketülni!
A pszichika a szurkolóknál is működik: a kapott gólnál egy kicsit ők is letörnek, a lőttnél meg szárnyalnak.....
wooba (törölt) · http://indafoto.hu/hulberbetti 2009.10.26. 15:26:24
részemről ez a téma lezárva ugyse ez volt a lényeg!!!
csak szerintem nem mindenki az a "kieresztem a hangom" fajta!! (én se)
és hogy őszinte legyek nem tudok egyszerre kiabálni és a meccsre figyelni!!! (meg mint legutóbb fényképezni) nekem egyszerűen nem megy!!! úgyhogy nem értem miért baj ha valaki nem szurkol hangosan!!! de mégegyszer mondom ez csak az én véleményem!!
Szanee · http://www.bluebrothers.eu/ 2009.10.26. 15:45:15
nagypi 2009.10.26. 15:45:25
brunzwik 2009.10.26. 15:47:12
Azt kikérem magamnak, hogy régen csak ultrák szurkoltak.Nem nem így van, én nem nevezném magam ultrának és mégis mindenhova elkísértem a csapatot, és szerintem a szurkolói csoport vezetője se volt nevezhető ultrának.igen voltak közöttünk balhés alakok de nem csak ez volt a jellemző, hanem az, hogy éltünk haltunk a csapatért.
Saját sál, mezek stb. Minden meccs előtt volt drapéria zászlók, koreográfiák. Ezt ma nem látom.
Ráadásul régen a törzsszurkolók nem ott álltak ahol ma a BB-sek. A jól megszokott helyeket nem hagyják el az emberek, köztük én se tenném.
Csak ennyit szerettem volna
További szép napot.
brunzwik 2009.10.26. 15:49:31
Szanee · http://www.bluebrothers.eu/ 2009.10.26. 15:56:51
wooba (törölt) · http://indafoto.hu/hulberbetti 2009.10.26. 16:01:02
pakero 2009.10.26. 16:30:38
exL:1 2009.10.26. 16:34:47
medvid 2009.10.26. 16:47:44
Lazlee 2009.10.26. 17:16:52
de kapcsolódva (Kontinentális Kupához is) 3 videó a lengyelektől:
www.youtube.com/watch?v=4pYDgO-vnvI
www.youtube.com/watch?v=BerSc-c5C2E
www.youtube.com/watch?v=LETESSW01Lg
brunzwik 2009.10.26. 17:26:39
Thomas_AV 2009.10.26. 17:27:13
Szoljanka 2009.10.26. 17:45:05
@Lazlee: Az első videó első pár másodperce nem rossz, amúgy a tüzelésen kívül, ilyet a Raktár u.-ban is láthatsz...
Lazlee 2009.10.26. 18:07:04
@Szoljanka: aha igen. :D
Egy kicsit írok Dújvról is: nálunk se megy ez a végigszurkolás, sőt néha van feddés is, de soha nem kipécézve, hanem kollektíve (pl szitokszó: Miskolc!). A csokidobálás is win-win alapon lett ugye kitalálva. (persze máshol ezt nem tudják, pedig milyen jó egy szar meccs után legalább az a kis csoki :D)
De szombaton a szezon szurkolása volt. Ehhez mint már volt is elébb is írva egy vezérszurkoló kell, álljon itt a neve: Jogász. De máskor is, ha vki elkezd vmit a többiek beszállnak, csak legyen ki elkezdi. És én megmondom, utálom a nagydobunkat, amíg nem drukkolnak 100an telitorokból, addig elég lenne egy kisebb, mert elnyom minket. Érdekes, nem ment a dob, de ment a taps, és úgy is sikerült szurkolni, és bár én nem hallom az összhatást, de sztem szólt az is nagyon jól. A lényeg, ez alá már ne adjuk. :)
És összegezve: a szurkolás zajkeltéssel jár. Tehát ha nem kiabálsz legalább ütsd össze a tenyered!
FrankK 2009.10.26. 19:04:33
È auspicabile l’arrivo di un forte straniero al posto di Martz (bene avrebbe fatto Kelly a spedirlo via un mese fa: il giocatore si limita a entrare sul ghiaccio con il minimo sforzo, non vede l’ora di scappare).
bobitomi 2009.10.26. 19:09:56
1:jól esik olvasni,hogy van aki észre vette a fiamat,és a kis barátait akik próbálkoznak a dobolással.igen ők is szeretnének közétek tartozni"BB"ezt ők mondták,csak tartanak a vissza utasítástól,ha ti hívnátok őket biztos szívesen fogadnák,és sokat tanulhatnának tőletek kulturált szurkolásdiból.amúgy,(mivel a fiam és kis barátai is a volánt erősítik (jégkorongoznak))kértek minket szülőket szurkoljunk hangosan lelkesen nekik meccseiken.bejött a dolog,azt mondták sokkal nagyobb öröm úgy játszani,ha érzik van mögöttük valaki.
2:a nézőtéri hang adásról csak annyit,nekem kellően erős hangom van,eddig ahányszor el üvöltöttem magam:hajrá volán a körülöttem állók hangosan rá zendítettek.ez gondolom hallható felétek is"BB"(eredményjelzőtől felétek haladva,lépcső melletti rész.(a munkahelyemen,úgy fogadnak a meccsek utáni napon:meccs volt hogy nincs hangod?)
3:van aki nem szeret hangosan szurkolni,nem baj.viszont a csapatunk hangosan fikázása nagyon csúnya dolog,ezért már én is vesztem össze körülöttünk levőkkel.csak néhány apróság ez,de fontosnak éreztem leírni...
ja,és ha egyesítés folyik jelezzetek,én elhagyom a helyem ha van értelme.
M.Lac tudja az e-mail címemet is.
Thomas_AV 2009.10.26. 19:11:34
Remélhetőleg Martz helyett érkezik egy erős külföldi ( Kelly jól tette volna ha elküldte volna már egy hónappal ezelőtt a csapatból - (((gondolom ő az edző lehet a csapatnál)) - : minimális erőfeszítéssel játszik a jégen Nathan, nincs ott lélekben a pályán...
de azért várok egy hivatalosabb fordítást is majd :)
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2009.10.26. 20:07:45
Tegnap beszélgettünk pár emberrel, hogy kis pénzösszedobással meg lehetne valósítani az egész lelátós zászlós képet..bármit. Többen benne lennének. Csak egy ember kéne, aki megszervezi.
Nem feltétlenül kell mindenkinek kiabálni, ez így is van rendjén, de attól én is felhúzom magam, hogy sokan, akik kiabálnak, csak akkor képesek rá, amikor vezetünk, vagy gólt ütünk. Persze én is a Laci féle túlzásokba eső vonalat képviselem, szóval ez sem mérvadó.
Bobitomi: a mi társaságunk nem egy olyan társaság, akik elküldenék az újonnan érkezőket. Szerintem mindenki szívesen látná a kissrácokat köztünk. Az utóbbi időben oda szokott jönni egy kisfiú a nővérével, komolyan mondom, sokszor ő motiválja a felnőtteket a szurkolásra. Mondtam is neki múltkor, hogy ő szurkolta ki a csapatnak a győzelmet. :)
Lehet holnap hazamegyek meccsre...nagyon érik bennem a gondolat.. :)
HAJRÁ VOLÁN! :)
KCs 2009.10.26. 20:13:55
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2009.10.26. 20:16:10
ardea 2009.10.26. 20:51:35
Nem bánom, hogy bedobtam a szurkolós témát, sok igazság elhangzott pro és kontra, amit köszönök nektek, mert (most már higgadtabban szemlélve a dolgot) látom, hogy nem az én véleményem az abszolút igazság, vannak itt más, legalább annyira fontos gondolatok is!
Ha valami közösködés szerveződik, én is benne vagyok természetesen! :)
Zászlóvarrás, szurkolói-dal-költés, 'minden nagyhangút-egy-pontra!'-próbaszurkolás, élőkép, ötlet, szervezés, kivitelezés... :)
Holnap találkozunk!
Jó éjt mindenkinek!
HAJRÁ VOLÁN!
w.zolika 2009.10.26. 21:20:53
surdilovics 2009.10.26. 21:25:57
Szerintem a szurkoló egyesítés jó ötlet lenne,és a koreográfiára is sokan áldoznánk.Az osztrák hangulatfelelős példáját nagyon jó volna követni,mert egy megfelelő torkú szpíker nagyon kéne.
Holnap Mindent Bele!!!!
mannisenmaki 2009.10.26. 21:49:00
De akkor legalább legyen ott, ahol régen volt a tábor; azon gondolkodtam, hogy mi ugyanott maradtunk, csak a tábor fogyott el mellőlünk:-(.
Brunzwik kollégával általában egyetértek, most is, kivételesen KCs-vel is;-). Aki ott volt az ezredforduló környékén, az tudja, hogy mennyivel jobb hangulat volt, aki nem el sem tudja képzelni(bocs MLac, minden tiszteletem a Tiéd, azért, amit teszel/tesztek, de ez a véleményem). Az RBD 50-100 tagja állandóan énekelt (tehát hátrányban IS), ami egy ekkora csarnokban már elég jól szól, és mindig csatlakoztak, csatlakoztunk többen,kevesebben. Biztos, hogy volt néha balhé is, de szerintem egy kis szervezéssel meg lehetett volna jobban oldani (pl. meccs utáni irányított közlekedés).
Én személy szerint ott tartok, hogy szinte csak akkor szurkolok, ha hátrányban vsgyunk, mert kifejezetten ideges vagyok a megy a csapatnak, akkor én is kiabálok szurkolástól.
Aki meg volt Svájcban, tudja, hogy milyen hangulata van egy végigszurkolt meccsnek, még akkor is sanszunk sincs nyerni. Meg is nézek a youtube-on néhány videót.
mannisenmaki 2009.10.26. 21:58:34
mannisenmaki 2009.10.26. 22:11:24
Mit nem adnék egy ilyen hangulatú Volán meccsért, ha csak fele ilyen jó lenne az átlag szerintem kb. 5 meccsel többet myernénk bajnokságonként.
mannisenmaki 2009.10.26. 22:21:50
Lazlee 2009.10.27. 07:43:16
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2009.10.27. 10:08:27
vaze 2009.10.28. 11:30:07