Egy jó és két gyenge harmadot csinált a Fehérvár az EBEL-szezon első meccsén, ennek pedig jelentős vereség lett a vége. A hazai csapat szerezte meg a vezetést Sofron révén, de az osztrákok az első húsz percben egyenlítettek. A másodikban jogtalannak tűnő előnyből jutottak fórhoz, aztán ütöttek még kettőt, egyiket és másikat is súlyos védelmi hiba előzte meg. A Fehérvár hiába hajtott a szépítésért, minden ziccer kimaradt, a túloldalon ezzel szemben beakadt még két korong, a vége 1-6 lett, Daniel Woger mesterhármast szerzett. A többi meccsen: Medvescak–Jesenice 6-5 (hosszabbításban), Vienna–Linz 1-3, Villach–Olimpija Ljubljana 3-0. Csütörtökön: Klagenfurt–Salzburg 6-7.
Sapa Fehérvár AV19–Graz 1-6
2009.09.11. 21:40 D. Gromov
185 komment
Címkék: fehérvár ebel
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 21:49:56
uprmedia 2009.09.11. 21:50:14
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 21:52:03
uprmedia 2009.09.11. 21:56:53
brunzwik 2009.09.11. 21:58:10
Elöször is előre elnézést kérek a blog szerkesztőitől és Banyszi-tól.
És akkor jöjjön:
A mai mecs egy katastrofa volt. Én nem láttam semmi taktikát. Az első harmad után szétesett a csapat.
Horvát A. nem tudom minek volt végig a pályán, akkora hibákat vétet, hogy az ilyen játékost jobb helyeken azonnal zuhanyozni küldik.Közben Meg szegény Flinta ott ült a padon, látzsott rajta, hogy szívessen játszana. Gondolom Csató Imi nem ezért fizet, hogy csak a padon üljön.
Benk hozta szokásos formáját egy kalap kakit nem ért a mai játéka ismét.
Azt meg végkép nem értem, hogy minek kevergette a sorokat az edző???
A védelmünk mint az átjáróház rendre üressen maradtak a akpunk elött.
A Brinconi különitmény ma leszerepelt elöttem Ladányinak ennek a tízszerese kell, hogy egyeltalán megtapsoljam. ahhoz meg, hogy szeressem is hát nem igy kellene játszania.
Elvileg ez a Magyar válogatott szine java, és nem tud vezetni egy épkézláb támadást..
De inkább be is fejezem mert csak felhuzom magam, és talán kicsit durvábban fogok fogalm azni..
Ezzel a játékkal meggyalázták Csicsó emlékét...
Ezt nem türöm el..
Üdv:Zoli
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 22:00:26
bojl 2009.09.11. 22:00:59
sokan voltunk kinn)
bojl 2009.09.11. 22:04:50
nem kérek kifogásokat h miért nincs. és én bocs előre is h meg mertem kérdezni
scip_ 2009.09.11. 22:04:57
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 22:08:51
Fejér Lilla 2009.09.11. 22:11:58
bojl 2009.09.11. 22:12:34
bojl 2009.09.11. 22:14:11
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 22:15:00
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 22:17:18
Thomas_AV 2009.09.11. 22:19:32
(Marlyn vos Savant)
tehát a játékosok sohasem fogják feladni,lesz ez jobb is higgyétek el!!!
AKKORIS HAJRÁ VOLÁN!!!!!
...::: BLUE LINE LEGION :::...
bojl 2009.09.11. 22:20:13
ekj 2009.09.11. 22:21:05
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 22:24:03
bojl 2009.09.11. 22:24:25
chris75 2009.09.11. 22:24:37
Video Tóni 2009.09.11. 22:25:25
rol71 2009.09.11. 22:26:13
bojl 2009.09.11. 22:28:02
chris75 2009.09.11. 22:29:36
arne krotak 2009.09.11. 22:29:49
Horiko 2009.09.11. 22:30:57
ekanai: az egyetlen dolog ami rendben volt ma az a hangerő. Így jó lesz:)
Kíváncsi leszek mi lesz Vasárnap.
bojl 2009.09.11. 22:31:37
jágör68 2009.09.11. 22:32:15
chris75 2009.09.11. 22:32:40
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 22:32:47
alpec 2009.09.11. 22:33:37
Aztán a másodikban, 1-1nél a játékvezető durván belenyúlt a meccsbe azzal, hogy két tiszta kiállítást nem fújt be nekünk (Peterdi vérző sérülése mérlegelés nélküli 5 perc, rosszul tudom?) majd egy műesést befújt oda, 2-1.
Innentől tényleg nem ment a szekér, főleg hátul, abban egyetértek, hogy néhányan elképesztően rosszul játszottak ebben a szekcióban. Elöl meg mintha AllStar meccset játszottunk volna, a jobbnál is jobb helyzetet akart teremteni mindenki.
Ne felejtsük el, hogy a Graz ellen sohasem ment, még akkor sem, amikor a mainál sokkal szarabb keretük volt. Ez a Graz nagyon agresszív és jó csapat.
Összességében küzdöttünk, hajtottunk ennyi jött ki ma belőle, előfordul. Messze nem volt 5 gól a két csapat között a játék képe alapján és biztos vagyok benne, hogy ennél sokkal jobb lesz, már akár vasárnap is.
Hajrá, Volán!
PS: ez a mez mizéria SZÉGYEN, nincs rá értelmes kifogás.
uprmedia 2009.09.11. 22:35:05
peterbalogh 2009.09.11. 22:36:05
kikaptunk kesz.
nem az elso meccs alapjan kell bekerulni a legjobb 8ba!!!(tobbit dontse el mindeki magaba ki hova varja a csapatot)
csatlakozom @ulrik utolso kommentjehez!!
ekj 2009.09.11. 22:36:25
Nagyon remélem,hogy vasárnap más lesz,de a mai játék alapján még jó pár nagy zakó vár ránk.
alpec 2009.09.11. 22:38:48
brunzwik 2009.09.11. 22:39:33
Lehet hülye vagyok, lehetnem elfogadtható, lehet a 10-dik meccs után kell ilyet ini, de 1. nem az első szezonunk tudtuk mi vár ránk
2. a magyar válogatott 80%-a játszott nulla eredménnyel
3. válogatott védő ilyet nem hibázhat
4. Csicsó számomra szent és én nem láttam azt a tűzet amivel csusztak másztak volna a pályán.
5 szerinted Sofit miért nem szidom sose???? Mert ő tényleg meghalna apályánb acsapatért, de az ide jött nevek lófaszt se csináltak ( LAdányi, VAs M, Vas Jlégiósók,stb.)
Hotváth hibát hibára halmoz, és nem csréljük le Flintára??? Ez mi ha nem hiba???
És igen egy kis vehemencia jól jött volna akispadon is(edzők részéről) talán kicsit felrázta volna a csapatot.
6. annyira nem érdekel ha nem értetek vele egyet, én már kinöttem a mesevilágból. nekem tények kellenek és nem igéret..
Üdv:Zoli
volanfan 2009.09.11. 22:39:51
Először is: a védelmünkben vmi nagyon nincs rendbe, tiszta átjáróház az egész, szegény Tommi ilyenkor már szinte tehetetlen, ha nincs védelem.
Másodszor: volt sok helyzetünk, csak be kéne lőni őket!!! Az emberelőnyöket pedig már nem is említem, mert szerintem semmit nem változott a tavalyihoz képest. Szinte felállni alig tudunk sajnos...
De lesz ez még jobb is!!! És majd vasárnap megmutatjuk a Dead Bull-nak!! :D
HAJRÁ VOLÁN!!!!
FrankK 2009.09.11. 22:40:17
Biztos lehetsz benne ,hogy látta ...már bemelegítésnél ott lehetett már. Ma nagyon hiányzott, hiányoztál..
A mai játékunkból hiányzott a tűz, egyedül talán Vas Jankót lehet kiemelni , nagyon akart de semmi sem jött össze neki.
Tolvanen és a légiósok szerintem nem érik meg a karácsonyt, gyenge a védelmünk de ez a finn kapus csak azt védte ami amúgy sem lett volna gól. Megjegyzem Day gólját is meg adhatta volna a bíró mert csak később fújta le az akciót.
arne krotak 2009.09.11. 22:41:28
FrankK 2009.09.11. 22:42:07
norcyka20 2009.09.11. 22:43:20
Akik meg ennyire tudják osztani az okosságot, hogy mekkora kaki volt a Benk, a Horváth, a Ladányi... mutassátok már meg legyetek szívesek, hogy hogyan kellett volna csinálni... a palánk mögül mindenkinek nagyon nagy a szája. Nem hiszem, hogy Tolvanen a hibás a vereség miatt, az meg hogy keveri a sorokat nem újdonság, ha jól emlékszem Sator is kevergette őket, de lehet, hogy én vagyok a hülye..
Rex · http://albavolanesen.blog.hu/ 2009.09.11. 22:43:26
chris75 2009.09.11. 22:44:32
miki78 2009.09.11. 22:45:12
FEJBEN VESZTETTÜK EL A MECCSET!!!!
A fiatal sor viszont jó volt, különösen Sofi!
SZÉGYEN, HOGY NINCS MEZÜNK. MÉGIS, HOGY GONDOLTUK, HOGY FEHÉR LESZ A HAZAI????
SZÉGYEN VOLT A SZURKOLÁS IS, MÁR TAVALY IS SZÓVÁTETTEM, DE A MAI MINDENT ALULMÚLT...
chris75 2009.09.11. 22:45:49
norcyka20 2009.09.11. 22:45:59
brunzwik 2009.09.11. 22:46:14
Sator is keverte azt vehette a kabátját és repülhetett haza, ez sem fog sokáig tartani ha igy folytatja..
rie 2009.09.11. 22:48:08
Horiko 2009.09.11. 22:48:58
Azt hiszem értjük egymást....
chris75 2009.09.11. 22:50:02
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 22:50:20
nem a hibák felvetése a nézeteltérés alapján, hanem annak módja. Szerintem lehetsz kritikus, csak tudd a módját.
Én nem tartom szurkolónak azt, aki szapulja a csapatát. (az építő kritika normális megfogalmazása nem szapulás...) Persze véleményt lehet fogalmazni bárhogy, hiszen szólásszabadság van :)
rie 2009.09.11. 22:50:57
norcyka20 2009.09.11. 22:51:00
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 22:51:40
Fejér Lilla 2009.09.11. 22:52:13
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 22:52:57
arne krotak 2009.09.11. 22:53:13
bojl 2009.09.11. 22:53:33
brunzwik 2009.09.11. 22:53:38
chris75 2009.09.11. 22:54:36
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 22:54:42
bojl 2009.09.11. 22:54:44
bojl 2009.09.11. 22:56:08
chris75 2009.09.11. 22:57:00
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 22:57:04
miért fizettél?
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 22:59:05
brunzwik 2009.09.11. 23:00:40
alpec 2009.09.11. 23:00:43
Hajrá, Volán!
chris75 2009.09.11. 23:01:34
gah 2009.09.11. 23:01:55
Kint voltam a meccsen és nem voltam boldog! Nem úgy mint a felkészülés alatt:) Senkinek nem tűnt fel, hogy ugyanazok az emberek voltak a pályán, akiket úgy szeretünk ha felállnak a bukóból Bécs ellen, Csicsó emlékével a szívükben? Tegye a dolgát az edző az öltözőben ezután a meccs után és álljunk helyt tisztességesen a jégen a következő meccseken. uff
Hajrá Volán!
chris75 2009.09.11. 23:02:07
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 23:03:08
Fejér Lilla 2009.09.11. 23:03:43
rie 2009.09.11. 23:03:51
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 23:05:04
Fejér Lilla 2009.09.11. 23:06:02
cuceró 2009.09.11. 23:06:04
Persze ezzel a játékkal (a 25. perc utánival) idén sem lesz.
Ellenben van még hátra 53 alapszakasz meccs, szerintem...
Így hát:
HAJRÁ VOLÁN! FŐ A GYŐZELEM...!
Szerinted...?
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 23:07:51
check 2009.09.11. 23:10:25
Inkább a jellegzetesen fehérvári hozzáállással. Egy hete még ömlengtetek, hogy milyen fasza volt ez, micsoda überigazolás az, milyen hihetetlenül király volt amaz. Most meg? A Ladányi-sort szidjátok, a légiósok (akiket überigazolásnak tartottatok egy hete) nem érik meg a telet az egy hete még azeddigilegjobbedző Tolvanennel, stb. Mi van veletek? Nem támogatni kellene a csapatotokat? Nyilván a kritika kell meg mehet is, de amit ide föcsögnek egyesek az nekem felháborító. Gondolkodjatok már el egy kicsit.
A magam részéről egyébként épp a védelmeteket féltettem kicsit valamelyik postnál pár napja.
Fejér Lilla 2009.09.11. 23:11:13
check 2009.09.11. 23:12:23
norcyka20 2009.09.11. 23:12:54
Más kérdés, hogy ma nem jöttek össze a dolgok, de mint már említették előttem páran még van 53 meccs, lehet ezen javítani.
És azért ne felejtsük el a bírók szép bemutatkozását, kicsit "déja-vu" érzésem volt, egy dolog biztos nem változott tavalyhoz képest az pedig a bírók hozzáállása.
rol71 2009.09.11. 23:13:29
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 23:13:45
De azért nem nevezném "jellegzetesen fehérvári hozzáállásnak" :)
csaboti 2009.09.11. 23:16:28
Tul nagy volt az elvaras a kezdes elott, s emiatt nagyobb a csalodas. A nagy csalodas sok emberben csak tanusitja a torodesuket a csapat irant.
Nem kell temetni a csapatot, de jot tesz nekik egy kis kritika.
Elottem szolok mar irtak, hogy ok a profi sportolok es ezert kapnak fizetest, ezert nem kell a szurkolokat, amator hokisokat osszehasonlitani veluk.
Nemcsak az edzo ismerkedik a csapattal, hanem a csapattagok is meg ossze kell erjenek. Lesz ez a Volan sokkal jobb is. Es jo hogy a hibak az elejen jonnek elo. Johettek volna a legelejen.
Ez egy meccs volt es remeljuk, hogy a jatekosok leszurik a tanulsagot az eredmenybol.
norcyka20 2009.09.11. 23:16:35
exL:1 2009.09.11. 23:16:49
check 2009.09.11. 23:18:19
rol71 2009.09.11. 23:20:20
alpec 2009.09.11. 23:20:35
mindenesetre akármikor voltatok válogatottak, akkoriban még kevesebbre futotta válogatott és klub szinten egyaránt, úgyhogy respect a maiaknak :D
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 23:21:41
Egyébként nagyon egyszerű a képlet: nem kötelező meccsre járni. A bérlettel, jeggyel nem a győzelmet vásároljuk meg. A kritikának is van határa, illetve a stílusának.
Én kérek elnézést...
-d(-_-)b- 2009.09.11. 23:21:52
Ezen kívül az emléktornán mutatott játék után ez a meccs egy nagy csalódás volt, mert a csapat -- az új igazolásokkal együtt -- igen jó játékot mutatott. Most pedig nem volt semmi csapatjáték, semmi passzolás, csak egyéni akciók. A kapus meg hiába jó, ha egyszer tisztán rávihetik a korongot. És hát hibázott is. Tommi is meg Sofi is, "és még sokan mások". Eladott passzok, emberelőnyben majdnem gólt kapunk, stb.
Lehet, hogy a hangnem többeknek nem tetszik, de attól még a kritikusoknak igaza van.
A mez-témára meg teszek. Felőlem rózsaszínben is játszhatnak, csak játsszanak.
rol71 2009.09.11. 23:22:35
gabute 2009.09.11. 23:23:21
Fejér Lilla 2009.09.11. 23:23:49
rol71 2009.09.11. 23:24:14
cuceró 2009.09.11. 23:25:19
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 23:26:26
cuceró 2009.09.11. 23:27:04
bojl 2009.09.11. 23:27:15
Hockey_Fan 2009.09.11. 23:27:22
Levente ismét végig védte a 60 percet. A statisztika szerint összesen 18 lövést kapott, ebből 13-at sikerült hárítania.
del.stats.pointstreak.com/boxscore.html?gameid=1045707
rol71 2009.09.11. 23:27:34
Fejér Lilla 2009.09.11. 23:28:09
jokerit33 2009.09.11. 23:30:18
Ha tényleg sportoltál valaha, még ha csak haverok között is, akkor tudhatod, hogy van olyan nap amikor semmi nem jön össze.
Nekik ez a munkájuk, mégse egy gyárba megyünk a futószalag mellet dolgozókat nézni, hanem sporteseményre. Érted?
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 23:30:49
egyébként tényleg nehéz írásban, pár szóban ilyen dolgokat fejtegetni, főleg azért, mert érzelmekről van szó
rol71 2009.09.11. 23:31:41
Fejér Lilla 2009.09.11. 23:34:14
rol71 2009.09.11. 23:34:30
rol71 2009.09.11. 23:35:06
Fejér Lilla 2009.09.11. 23:39:51
Megfordítom a dolgot, leírom, miért feltételeztem, hogy nem volt az. Jó?
Ezt írta szó szerint: "én pl. minden héten jégkorongozom. Nálunk is nagyobb az iram, mint amit most láttam a csapattól. Pedig mi csak egy baráti társaság vagyunk." Arra merészeltem gondolni, hogy ha ők csak egy baráti társaság, akiknek ennek ellenére össze lehet hasonlítani az iramát a válogatottaktól hemzsegő csapatéval, akkor itt most ugyebár egy ellenpontozással van dolgunk.
Hát ezért.
Mondatelemzésileg.
De mivel ketten is abba kötöttetek bele, hogy honnan tudom, hogy nem volt válogatott, gondoltam, hátha én sejtem rosszul, és mégis az volt.
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2009.09.11. 23:39:53
Vitatkozni nem fogok, bár megvan a véleményem. Vasárnap találkozunk, már persze, ha hajlandóak vagytok fizetni mégegy kétes kimenetelű meccsért...
ekanai · http://www.hangositas.com 2009.09.11. 23:40:31
Mert az volt.
Nem kertelek, ez nem volt a volán napja. Egyértelmű volt, hogy 2. harmadtól valamiért nem ment. Van ilyen, csak hát fáj. Pont kisCsicsó szülinapján. Mondjuk ez idegenben nem fájt volna ennyire, mondjuk jövő héten.
De első hazai meccsen, majdnem teltház előtt, sikeres emléktorna, és jó mutatott forma után ez eléggé fájt. Talán meglehet érteni a csalódásokat, de temetni se kell semmit, van 53 meccs javítani. Másik 4 csapat is kikapott az első fordulóban. Szóval annyira nem vagyunk lemaradva.
DE: ennél sokkal több kell. Méghozzá lendület, akarat, tűz, gyorsaság(nem behúzott kézifékkel kell közlekedni), keménység és vagányság.
Nagyon remélem, hogy nem sok ilyen lesz a szezonban, és inkább az elején legyen ilyen kevergetés, próbálgatás a csapat, edző részéről, de azért ne túl későn kapjanak észhez a srácok.
Tudom, hogy ez csapatsport, és nehéz 54 meccset ugyanúgy lehozni. Emberek vagytok ti is, de ha lehet, mutassátok meg, minél többször, hogy mit tudtok. Ez tényleg nem volt méltó egy A csoportot megjárt válogatotthoz, aki vissza akar áprilisban kerülni.
Úgyhogy fel a fejjel, de tessék igyekezni és produkálni valami eredményesebb játékot.
Amúgy remélem, hogy ez az első meccs hasonlítani fog a tavalyi Barcelona első meccsére. Első meccs, új edző, borzasztó forma, kiesőjelölttől kikapni egy lélektelen játékkal. Utána viszont év végén mindent megnyertek.
Szóval hajrá fiúk!
Levi,látom ez ma neked se ment :S
AVfan 2009.09.11. 23:42:49
Tetszett,h Tolvanen meglépte az időkérést, de sok hasznosat ezek szerint nem mondott. Ő benne sem látok semmi tüzet. Már amikor megtudtam,h finn, félni kezdtem. Milyen tűz lehet egy hideg, rideg finn emberben? (Remélem, erre rácáfol a továbbiakban). Hogy miért nem játszatta a Flintát, erre nagyon szeretném, ha valaki választ adna. Nem értem. Fiatal, tehetséges. Imi biztos nem azért hozta ide, h végigülje a szezont. Majd elmegy máshova, csak figyeljetek!
Amúgy a védelmünk katasztrófa volt. Toki kikorizik a csatár elől????Vicc!!!cicáztak a védőinkkel rendesen.
Én 3 gól után megléptem volna egy kapuscserét. Remélem, Hetét idén nem hanyagolják úgy, mint tavaly. Felváltva kellene védetni őket.
Azt csak halkan jegyzem meg, h a bírók még mindig sezretnek ellenünk fújni. Hogy Pedró orrvérzésénél miért nem adott 5 perces büntit???Sztem erre a bíró sem tudna választ adni. Idióták!!!
Ja, és hát a mezek. Vicc!Amatőr hiba!
Amúgy hajrá Volán! Imádom a csapatot!
Csicsó ne haragudj, ígérem vasárnap kijavítjuk a csorbát!!
Fejér Lilla 2009.09.11. 23:46:09
miki78 2009.09.11. 23:49:22
Egy dolog, hogy mi szarul játszottunk, de a Graz meg nagyon jól játszott.. többet korcsolyáztak, jól helyezkedtek stb.. Benne lehetnek az első 5-ben!
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.11. 23:56:27
"Kellemetlen közjáték előzte meg a találkozót, a figyelmetlen Graz ugyanis szintén ugyanolyan fehér alapszínű mezt hozott magával, mint amilyen a Sapa Fehérvár hazai meze. Így kényszerűségből a tavalyi mezekben futott ki a jégre a házigazda."
AVfan 2009.09.11. 23:58:26
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.12. 00:00:01
ekanai · http://www.hangositas.com 2009.09.12. 00:01:01
A Graz idén meglepetés csapat lesz, szerintem. Idén más taktikát játszanak, kezdettől fogva nyomni fognak, nem csak a szezon második felében.
@ulrik: Sajnos erre csak azt tudom mondani, hogy ez bizony kommunikációs hiba, csak nem tudni, hogy kinél.
Mert tény, hogy a Volán idén fehér mezben lesz hazai meccseken az eddigi kékkel szemben.
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.12. 00:01:20
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.12. 00:02:39
AVfan 2009.09.12. 00:03:01
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2009.09.12. 00:05:47
nagypi 2009.09.12. 00:07:30
Leo945 2009.09.12. 00:10:07
Pár előttem szóló írt, hogy a sporik belenyúltak.... Bele... nem is kicsit... de aztán az uccsó 3-at már csak benyaltuk...
A nap egyetlen öröme számomra, hogy Csató Imi meglepett egy Mihály Árpi mezzel!
Köszi Imi mégegyszer....
vasárnap este meg remélem ökröt sütünk! :)
KCs 2009.09.12. 00:10:26
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2009.09.12. 00:14:10
nagypi 2009.09.12. 00:21:11
Raon 2009.09.12. 00:36:36
Sok mindenben egyetértek a karcosabban szólokkal - egyetlen különbség, hogy én az óbudáig utazás cirka kétésfél órája alatt már kiszellőztettem a fejemet.
Ami tény, hogy ilyen elképesztő vehemenciával rég kezdett meccset a Volán. Ha nem kapjuk azt a buta gólt a végén (illetve ha nem állunk be eszetlenül védekezni az utolsó két percre), vastaps kísérte volna le a fiúkat.
Sajnos már az első harmad második fele is erről szólt, de a második harmadban a bírók egyértelműen szétfújták a meccset. Azaz ez tulajdonképpen mi szurkolók már megszoktuk, de úgy tűnt, annyira kicserélődött a keretünk, hogy a játékosok többségét lebénította a felborult pálya. Mondjuk azt is hozzá kell tenni, hogy amikor nagy véletlenül mi votlunk előnyben, tökéletes impotenciát mutattunk be támadásban.
Én is amondó lennék, hogy az a második-harmadik gól eldöntött mindent. A helyzeteink megvoltak, de semmi sem jött be - védekezésben meg olyan elképesztő hibákat vétettünk, ami megbosszulta magát. A Graz hazai pályán mindig is mumus volt, de idén még ráadásul sokat erősödtek is (szerintem 4-6. hely környékére várhatók).
Amivel viszont maximálisan egyetértek, az az, hogy ki lehet kapni, DE NEM ÍGY. Ez a mai meccs Csicsó emlékének meggyalázása volt - és tisztában vagyok azzal, hogy necces ilyen kategórikus kijelentéseket tenni, de ez itt és most nem érdekel.
Nem jó emberekre kihegyezni a dolgot, de egyszerűen nem lehet elmenni amellett, hogy Balu játékát még nézni is fájdalmas volt (ennyire rosszul még nem láttam a Volánban játszani), Ondre szegény úgy lett szívatva folyton, hogy az már megalázás számba ment... Elől Elomo messze a leggyengébb láncszem volt az első sorban, Palko rendre botrányosan rossz megoldásokat választott, csak Mihály Árpi hozta, amit tud. A francia kontigens kritikán alulit nyújtott - lehet, hogy ez odaát elég volt, de itt édeskevés lesz. Godó teljesítménye nulla, Macié a kihagyott ziccerek miatt duplanulla, egyedül Pedró hozott meglepően jó, átlagon felüli teljesítményt (számomra ő volt az egyetlen pozitív jelenség a meccsen). Vas Jánosnak már négy meccsét láttam, és ha továbbra is ennyire mélyen a tudása alatt játszik, bizony el kell gondolkozni azon, hogy miért ne Hegyi szerepeljen helyette - ziccereket ő is remekül ki tud alakítani, és ugyanígy állandó jelleggel ki tudja hagyni, de fiatal korára való tekintettel az ember vele szemben mégis megbocsátóbb lenne. Egyszerűen hihetetlen, hány egy az egyben rávezetés kell még Jankónak ahhoz, hogy betaláljon végre (én abban bízok, hogy ha meglesz a gólja, az meghozza neki az áttörést).
A fiatalok közül Sofi nagy király lehetett volna, ha a harmadik (kvázi mindent eldöntő) grazio gólnál nem ad a védőharmadban egy szuper asszisztot - a többiek most szürkék voltak.
Szürkék... talán ez jellemzi a legjobban a mostani játékot. A legfájdalmasabb az volt, hogy amikor 1-2, 1-3 után a Graz elkezdett durvasággal határos módon keménykedni, mi nem vettük a lapot, nem álltunk ki magunkért, hanem nyuszó mód kezdtünk védekezni, és miután pszichológiai szempontból szépen megaláztak minket, törvényszerűen jött a kiütéses vereség.
Éppen ez az, ami gyalázat Csicsó emlékére nézve... mert ő nem adta fel... soha nem adta fel, és nagyon jó lenne, ha ezt az új játékosok is megértenék végre. Mert ha azt látja a Volán szurkoló, hogy meghalnak a jégen, akkor meg fogja tapsolni őket akármilyen vereség után is. De sok mai hozzáállást nem fog elviselni a közönség.
Reméljük, hogy ez csak egy kisiklás volt, és sikerül rendet tenni a fejekben, mert ilyen játékkal a Dead Bull és a Bécs tizet hint nekünk.
A szurkolásról: aki azt mondja, nem volt szurkolás, az (már elnézést) gondolkodjon egy kicsit. A hang előre terjed, és nem oldalra - ezért csak keveset lehet érzékelni abból, amit melletted húsz méterrel megy. Én a pálya közepén álltam, és azt kell mondjam, bal oldalról rég volt már ilyen erős szurkolás, még 1-4-nél is (csak az ötödik után halkult el). A hátam beleborsództott, pedig tizeniksz éves tapasztalattal nem könnyű már ilyet elérni.
manders 2009.09.12. 00:40:28
Az első meccsről beszélünk, tényleg egy olyan Graz ellen, akitől nem sok pontot vettünk el a 2 év alatt, akármilyen hátul is volt a tabellán. Az első harmadban a bekapott gólig minden rendben ment. Sokszor 5az5ben beszorítottuk őket, fel tudtunk állni. Aztán elkezdődött a hihetetlen hibák sorozata a védekezésben. Eddig sem és ez után sem lesznek egyénenként és összességében is ennyire gyengék a játékosok. A mai napon valami fejben nem volt rendben. Lehet, hogy a felkészülés alatti sikerek, a múlt heti torna győzelem túlságosan is magabiztossá tett mindenkit tudat alatt. Jobb csapatunk van mint bármikor és igen is egy kis idő múlva összefog úgy rázódni, hogy tökéletesen fog működni.
A bíró kérdésről meg annyit, hogy az nem ott a jégen dől el. Szerintem is voltak olyan momentumok, amik ugyan nem látványosak, de pont elegendők ahhoz, hogy egy csapatot megfogjanak vele. De ezzel csak úgy lehet kezdeni valamit, ha jégen kívül, vagy jégen belül szerzünk igen komoly tekintélyt és később ezzel élünk is.
Fel a fejjel még semmi nincs veszve, sőt szinte el sem kezdődött az egész. De ma egy verekedést azért hiányoltam 1-3, 1-4-nél. Talán fel lehetett volna rázni a társaságot. ;)
kapusLaci 2009.09.12. 03:19:53
Igaz ez nem jelenti azt hogy elégedett vagyok a Volán játékával.De hát ma ilyen szar napot fogtak ki a fiuk,van az igy.
Részbe jogosan vagyunk felháborodva mert persze azt szeretnénk hogy játszon jol a csapat,és ha lehet nyerjen is.
De egy dolgot nem szabad elfelednünk,hogy ök is emberek,még ha profik is,és a kenyerüket ezzel keresik meg,hibázhatnak ök is,senki se perfekt.
Biztos hogy nem akarattal teszik,de hát ezen az elsö meccsen ennyi fért bele,sajnos.
Szerintem ez a csapat még az idei szezonba nagyon sok örömet fog okozni,persze akorra már a mai gyenge teljesitményük el lesz felejtve,és hát mit csinál a szurkolo:ismét isteniti a csapatát.
Hát ilyenek vagyunk mi szurkolok,nekünk szabad tévedni hiszen mi nem vagyunk profik.
Szép álmokat mindenkinek,mostmár lefekszem én is.
Jo éjt
brunzwik 2009.09.12. 04:53:34
Lehet tegnap este vehemensebben fogalmaztam, de ma is tartom az általam leirtakat.
Aki ezért lehülyéz annak azt üzenem miért nekem nem lehet véleményem????
Mindig csak tapsolni kell???? Ezért tartunk itt ahol tartunk ország szinten is mert mindig mindenki csak tapsol ahelyett hogy megmondaná a véleményét.
Nézzétek csak boldogan ezt a szart amit tegnap produkáltak, de én nem fogom..
Azt hiszem ennyit megengedhetek magamnak 18 év jégkorongmeccsre járás után, én nem csak 2-3 éve járok ki mint egyesek..
Na már megint elragadtattam magam..
Bocs mindenkitől..
brunzwik 2009.09.12. 04:56:21
Ha jól emlékszem én csak annyit irtam, hogy ne Sator legyen az.
De azt hiszem ez a poszt most nem erről szól..
Thomas_AV 2009.09.12. 06:08:13
...beugrott a 10:1 e-s meccs ...amikor mi örültünk kb ennyire egy meccs gyözelemnek....
HAJRÁ VOLÁN!
AVfan 2009.09.12. 09:36:27
Föld-lét 2009.09.12. 09:44:24
Ez mindenképpen egy szerencsétlen helyzet, egyáltalán nem jó induláskor így kikapni.
Akkor most vagy a Graz a legjobb és toronymagasan nyeri az ebelt
vagy pedig a volán a legrosszabb és a 8 közé jutást felejtsük el
vagy a volánnak egy elképesztően rossz napja volt.
Remélem az utolsó verzió az igaz, de ez mindenképpen nagy gáz.
Amivel már megint szembesülhetünk az a magyar sportban oly gyakori hullámzó teljesítmény. Persze máshol is van de nálunk ez nagyon meghatározó tud lenni. És sztem az a baj, hogy szinte soha nincs helyesen lereagálva.
Ez a 9 periódusonként 6 pont vagy több, de aztán megint legalább 6 egy feltörekvő csapatnál nem a legjobb stratégia.
De hátha bejön majd.
beth01 2009.09.12. 09:44:26
KCs 2009.09.12. 10:14:18
A bíró szerintem két hibát követett el: Peterdi sérülésénél 2+2 percet kellett volna adnia magas bottal való játékért, utána pedig Horváth-ot túl szigorúan állította ki akadályozásért.
bojl 2009.09.12. 10:16:39
albavolanhockey.hu/hirkep_nagyit.php?hid=2108
.Anakin. 2009.09.12. 10:42:21
Túl sok a sztár aki viszont nem akar "melózni" !
A bírokra is max nagyon max egy gólt lehet fogni de NEM 6-ot.
Megérdemelten nyert a Grác , minden honnan nézve jobbak voltak ......... Sajnos....
De messze még a vége!!!!!
Hajrá volán ennél csak jobb jöhet mindent bele!!
miki78 2009.09.12. 11:46:57
bojl 2009.09.12. 11:51:37
kapusLaci 2009.09.12. 11:57:59
uprmedia 2009.09.12. 12:11:43
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2009.09.12. 12:31:11
Más, nem bírom ki, hogy ne írjam le, bár nem akartam hozzászólni ilyen témában. Pár dolog szúrja a szememet: senki, de senki nem mondta, hogy jól játszottak a fiúk, mindenki egy véleményen van, csak máshogy fejezi ki. Így is olyan viták alakulnak ki, hogy hihetetlen.
Csicsó emlékének meggyalázása...én konkrétan nem erre gondoltam. Inkább arra, hogy most jött ki mennyire hiányzik ő. Ő volt itt, aki ilyenkor is fel tudta rázni a csapatot, és meccs után elmondani nekik, hogy így nem lehet játszani. Meggyalázásnak nem gondolnám, ez azért kicsit erős. Egyszerűen itt (is) jön ki, hogy mekkora űrt hagyott maga után.
A másik, ami igen érdekes hozzáállás, hogy ki mióta jár meccsre. Őszintén megmondom, pontosan nem tudom, hogy hány éve. Biztos, hogy nem a tizenikszes kategóriába sokkal inkább a 4-5 éve kategóriába tartozom. Emellett nem érzem magam kevesebbnek senkinél, aki már tizen, huszon éve áll/ül a lelátón. Ja és lila köd sincs. Köszönöm.
AG 2.0 · http://albertgazda.blog.hu 2009.09.12. 12:37:36
miki78 2009.09.12. 12:53:23
egyébként még ez sem menti fel a klubot, hogy nem volt másik mezünk... szégyen..
beth01 2009.09.12. 12:57:34
EisHockey 2009.09.12. 13:00:21
A véleményem: a bírók belenyúltak ---> a csapat összezavarodott. Ez pszichikai vereség volt.
Egy dologról senki sem írt: az első harmad vége felé Alen / ha jól emlékszem / kapott egy kiállítást, amikor is belekorcsolyázott a támadó. A kéziben ezt simán belemenésnek tekintik. Itt büntették a védőt! Jól láttam vagy nem? Volt mégis szabálytalan akadályozás?
Egyébként elkeseredett vagyok a bírók miatt. Számunkra soha nem lesz korrekt bíráskodás az EBEL-ben?
A mai megyei lap meccs-értékelésével teljesen egyetértek.
Fiúk! Értékeljétek ki a tegnapi játékot! Rázzátok meg magatokat! Készüljetek fel arra is, hogy "tévedhetnek" a sporik! És aztán hajráááá!!
Csakazértis VOLÁN!
bojl 2009.09.12. 13:05:17
alpec 2009.09.12. 13:21:37
A lelketlenül-szívtelenülözőknek javaslom, hogy akárcsak 10 percet nézzenek végig egyszer közvetlenül a palánk mellől (a plexi mögül), onnan látszik igazán, hogy mekkora küzdelem zajlik a pályán és milyen odaadással vetik (vetették tegnap is) magukat a srácok a párharcokba.
Hajrá, Volán!
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2009.09.12. 13:22:39
A 2007-2008-as szezonban tény, hogy világosban játszották a hazait is, ekkor készültek külön mezek az OB I-re, szerintem ekkor csak világos készült.
SzDaniel 2009.09.12. 13:40:07
Jo ez a jatszoter, mindenki bejon homokozni kicsit, aztan hazamegy ebedelni.
Elso 40 hozzaszolas meg izgi aztan elkezded eszrevenni a semakat, es 70 utan azt latod, hogy 2 fajta homokvarat akar epiteni mindenki... :)
miki78 2009.09.12. 13:42:09
beth01 2009.09.12. 13:45:38
miki78 2009.09.12. 13:52:47
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2009.09.12. 13:55:41
miki78 2009.09.12. 13:55:46
bocs, ha már volt..
EisHockey 2009.09.12. 14:03:43
Ott minden másképp látszik: sercegnek a korcsolyák; úgy ütköznek a palánknak, hogy azt hiszed: áttörik; a pakk akkorát csattan, hogy önkéntelenül elugrasz; látod az elszánt tekinteteket és hatalmasnak tűnik a gyorsaság!
jágör68 2009.09.12. 14:07:29
ekanai · http://www.hangositas.com 2009.09.12. 14:26:32
Ez is Fehérvár Tv stream, állítólag adja és talán a rendszer is bírja. Ezt a tv-sek mondták, meg kell próbálni.
brunzwik 2009.09.12. 19:28:05
Lehet kicsit vehemensebben fogalmazok, de azért én is ott vagyok minden meccsen..
De nem tudom megállni azt ha valaki rosszul játszik.
Ilyen vagyok..
lepattanó korong 2009.09.12. 19:36:31
ulrik · http://ulrik.blog.hu 2009.09.12. 19:48:31
Egyébként (szerencsére) nem vagyunk egyformák, de van közös dolog: a jégkorong szeretete :)
ekanai · http://www.hangositas.com 2009.09.12. 20:08:46
Lazlee 2009.09.12. 20:13:10
Horiko 2009.09.12. 20:16:15
Azért ez nagyon rossz mutató.
Thomas_AV 2009.09.12. 20:33:16
kiralyfi 2009.09.12. 21:07:05
egyszer azt olvasom senki sem jatszott jól, aztán azt, egyesével mindenkinél más volt a legjobb ,és lassan fel van sorolva az egész csapat:)
a másik : szuper tökéletes volt a szurkolás, másnak még az életében nem volt ilyen gyenge:)
minden olyan ellentmondásos, vagy nem?
SzDaniel 2009.09.12. 21:20:03
jasek 2009.09.12. 22:30:42
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2009.09.12. 23:03:46
AG 2.0 · http://albertgazda.blog.hu 2009.09.12. 23:08:11
(bocsánat, ma este borozás volt)
scip_ 2009.09.13. 07:49:38
Yo 2009.09.13. 08:20:16
kelet-europa 2009.09.13. 10:24:06
AG 2.0 · http://albertgazda.blog.hu 2009.09.13. 11:03:44
Raon 2009.09.13. 11:33:25
De leírom még egyszer: a hang elsősorban előre terjed, és sok múlik az akusztikai hatáson is. Ha melletted ötven méterrel szinte megőrül a publikum, abból te csak keveset fogsz érzékelni, ha a közvetlen melletted lévők nem veszik át a szurkolást (a csarnok is akkor zeng nagyot, ha mindenki bekapcsoldik a szurkolásba).
Laciékkal beszéltem, az ottani szurkolás szerintük sem volt jó, de az állórész bal felén már rég hallottam ilyen bíztatást. Nem volt egységes, ez is lehetett volna jobb, de az első két harmadban nagyon jól szólt.
miki78 2009.09.13. 13:10:04
Szóval én éppen a középtől jobboldali kanyarban szoktam állni. Ott a 30 grazin kívül semmit nem hallottam belőletek. De nekem fura, amit írsz, mert többször néztem a dobost és gyakran csak nézte a meccset, de nem ütött. De ha üt, akkor szerintem lassabban és ütemesebben tegye, hiszen akkor könnyebb átvenni az ütemet tapssal. Ha ez a gyors, pergős "törzsi" ritmus meg, akkor mire elér a szélére csak káosz van belőle és abbamarad.. Ezt jó szándékkal írom!!!
Amit meg főleg hiányolok, hogy akkor is kéne zúgnia a HAJRÁ VOLÁNNAK, ha 4-1 az állás az ellennek.. és nem csendben állni..
Na, majd meglátjuk ma! Hajrá Volán!
Raon 2009.09.13. 13:26:27
Akkor te a Laciék (M.Lac, Blue Brothers) mellett álltál, és ott tényleg nem volt semmi, mert erre a BB is panaszkodott. Én középen álltam, és az állórész bal oldala zúgott rendesen. Akusztikai szempontból meg teljesen evidens, hogy ha a melletted álló Volánosok csendben vannak, a miénkból semit nem hallottál - a graziak meg amúgy is elég jól szurkoltak.
A jó szándékod amúgy nem vontam kétségbe - elvégre minden Volán szurkoló testvér valahol :) -, és abban is igazad van, hogy a hajrá Volán zúghatna többször is. A közép+szélek szurkolásának összehangolására múgy már van ötlet/kezdemény, csak még nem forrott ki a dolog.
Ami biztos, hogy a játékosok ezt nem így élték meg, mert a pályára már jól eljut mindenféle szurkolói hang.
De talán majd ma összejön a Dead Bull, és akkor nem maradhat el az össznépi szurkolás sem! Hajrá Volán! :)
miki78 2009.09.13. 13:39:02
Amúgy jó lenne valami koordináció a szurkolásban, remélem előbb-utóbb megvalósul! Az ember anyag szerencsére meg van hozzá :)
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2009.09.13. 14:39:34
miki78 2009.09.13. 15:01:48
Csak azért hoztam fel a szurkolást, mert azért tavaly volt ez jobb is, nem is egyszer! Arra számítottam, hogy első meccsen szétesik az Aréna majd.. igaz a csapat sem járult ehhez nagyon hozzá.. :(
Ennyi embernek pokolt kellene varázsolnia. Én sem értem azokat, akik nem akarnak szurkolni, de vannak ilyenek. Én viszont nem akarom áttenni a székhelyemet középre, mert az ismerőseim mind a szélén állnak, na meg onnan jobban belátni a pályát :)
scip_ 2009.09.13. 16:05:16