A Sapa Fehérvár AV 19-ben kezdheti a szezont Vas János, tudtuk meg a Nemzeti Sport híréből. Az NHL-draftolt hokis az előző szezont a Brynasban töltötte, inkább kevesebb, mint több sikerrel harcolt a svéd Elitserienben. Az elmúlt hetekben többször részt vett a fehérváriak, illetve nevelőegyesülete, a Dab.Docler edzésein, hétfőtől pedig intenzíven bekapcsolódik a magyar EBEL-résztvevő tréningjeibe, kedden jégre is léphet a Fehérvár felkészülési meccsén a szlovák Zvolen ellen. A sportlap szerint Vas még nem írta alá szerződését, amelyben azonban benne lesz, hogy megfelelő külföldi ajánlat esetén távozhat. Mint ismert: Vas Márton, János testvére ugyancsak nyáron igazolt Fehérvárra.
Vas János az Alba Volánban
2009.08.30. 20:43 D. Gromov
100 komment
Címkék: átigazolások alba volán vas jános
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Thomas_AV 2009.08.30. 21:34:57
Horiko 2009.08.30. 21:45:46
Thoma1 · http://www.hockeyarena.net 2009.08.30. 21:59:54
waldy71 2009.08.30. 22:05:45
Lassan ki lehet írni egy EBEL meccsen:
Magyar válogatott-Linz.
Ilyen kerettel tényleg a legjobb 8 közé kerülés lehet csak a tét.
FrankK 2009.08.30. 22:17:08
A góllővéssel nem lesz gond, de hátul nekem nem tűnt stabilnak a védelem, bár ez csak 1 mérkőzés volt...
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2009.08.30. 22:17:47
Horiko 2009.08.30. 22:20:45
SzDaniel 2009.08.30. 22:27:00
FrankK 2009.08.30. 22:29:58
Más , ha Jankó az idén az osztrák Ligában hozza a meccsenkénti 1 pontot még jól is jöhet neki ez az év.
fekete8 2009.08.30. 22:31:09
Raon 2009.08.30. 22:42:49
stero:
Vas Jankónak nemigazán jött össze a tavalyi szezonja, pedig sokkal jobb játékos annál, ami sikerült neki. Hidd el, ha ebben a szezonban üt a Volánban 20-25 gólt, akkor
- az neki is jót tesz,
- az EBEL azért van annyira jó bajnokság, hogy innen is simán el tudják vinni,
- a válogatott is jobban járhat egy harcedzett Jankóval,
- és nem ilyen teljesítmény mellesleg a Volánnak sem jönne rosszul.
Szóval szerintem ez akár még jól is elsülhet, minden tekintetben.
Hajááááá Voláááán!
Raon 2009.08.30. 22:44:03
jágör68 2009.08.30. 22:44:39
Rock me Amadeus 2009.08.30. 22:47:34
Thomas_AV 2009.08.30. 22:50:33
max a Sapa Fehérvár AV 19 lehet bajnok ;)
1116001 2009.08.30. 23:02:04
solarys 2009.08.30. 23:07:49
Horiko 2009.08.30. 23:09:08
Borsy 2009.08.30. 23:09:54
Ha megtalálja a formáját, akkor nagyon nagy erősítés lesz számunkra. Egy kérdés van még, hogy hátvéd poszton elég jók leszünk-e? A következő cél az lenne(igaz ez két év), hogy Flinta és Mihály megkapják a magyar állampolgárságot. Ha jól tudom Mihály még nem volt román válogatott, így egyből tudna játszani nálunk is. Flintának ki kell várni, ő legközelebb talán 2014-ben lehet magyar válogatott.
Amúgy 5-7 év alatt lehet állampolgárságot szerezni, ebből jönnek a mentességek, így lesz becslésem szerint 2 év.
jágör68 2009.08.30. 23:29:26
Csak nehogy befürödjünk ezzel is, mint májusban Kloteni Csarnokban, amikor 6-ot vágtak nekünk a sógorék..
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2009.08.31. 00:10:31
Horiko 2009.08.31. 00:11:46
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2009.08.31. 00:21:48
a válogatott??? ezzel nem lesz előrébb lesz egy közepestől jobb johnnyja és ennyi.
és mit csináljak a 60 volt AHL játékossal, semmit nem jelent. nyilván nem fértek be nem ütötték meg a színvonalat ő viszont igen csak a fejében hatalmas gondok vannak. és a menedzserében is. azért feltennék nekik néhány kérdést.
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2009.08.31. 00:25:31
a volánnak jó lesz neki aligha. olyan játékosok között fog játszani akik vele egy szinten vannak nem jobbak tőle. ergo így a fejlődés elmaradása boritékolható.
ne essek már hasra 20-25 EBEL góltól amikor sokkal többre képes.
harcedzett jankó??? LOL. kezdem úgy érezni, hogy itt mindenki elhiszi, hogy az EBEL jobb bajnokság mint az AHL.
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2009.08.31. 00:29:28
semmit nem írt. ez csak puszta találgatás.
azt fogja befutni amit szuper. ott állt egy lépésre aztán visszasüllyedt ide és 2004 óta hét csapatot járt végig. akkor lehet, hogy leviben kellene keresni a hibát? közel 30 évesen visszakerült a DEL-be és valszeg ez lesz most már neki a csúcs.
vaze 2009.08.31. 00:38:46
Hogy ebből miképpen jöttél rá arra, hogy a fejében hatalmas gondok vannak, számomra rejtély...
Horiko 2009.08.31. 01:22:56
"olyan játékosok között fog játszani akik vele egy szinten vannak nem jobbak tőle" szerintem most sok volán játékos magasabb szinten van mint ő!
"azt fogja befutni amit szuper" mi az, hogy fogja? Már befutotta! Ki hisz itt olyat, hogy egyáltalán van esélye visszakerülni?
Te komolyan azt hiszed hogy majd az NHL-es csapatok kapkodni fognak Vas Jankoért? Mert azt te sem gondolod, hogy egy 30 év körüli formán kívüli magyar játékos kell majd egy NHL-es csapatnak. Persze örülnék neki ha nem lenne igazam! Én is drukkolok neki, hidd el, de jelen esetben ennek semmilyen esélyét nem látom. Inkább EBEL mint ECHL! Az ECHL-ben elszürkülne.
Azt, hogy anno miért így döntött az azt hiszem maximálisan érthető.
Olvasd el Vaze hozzászólását.
Horiko 2009.08.31. 01:26:01
Nem, csak logikusan és következetesen gondolkozik!
Gabberboy 2009.08.31. 01:29:19
Az, hogy ez most jó, vagy nem, inkább nem megyek bele, mindenki eldönti. valószínű fehérváriaknak jó, többieknek nem.
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2009.08.31. 01:29:37
"Jankó eljött az Iowa-ból, mikor mellőle már lényegében mindenki fel nem került az NHL-be"
hát pont ezért nem kellett volna eljönnie. ha ott marad a sérülések miatt ő került volna sorra nem azok akik svédországban vagy európában játszanak. valóban jó döntés volt :-PPPPP
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2009.08.31. 01:34:39
"olyan játékosok között fog játszani akik vele egy szinten vannak nem jobbak tőle" szerintem most sok volán játékos magasabb szinten van mint ő!
hát pontosan ez a nagy baj. vas magasan felettük állt AHL szinten, most sehol nincs és majd eléri az ő szintjüket, az EBEL-ét meg a magyar bajnokságét. hát ez aztán q nagy előrelépés a karrier szempontjából. aki ezt elhiszi az vagy nem ért a hokihoz, vagy ennyire elfogult vagy szimplán hülye.
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2009.08.31. 01:43:05
vas egyszerűen hülye. "mintha a premiership középcsapatából két év alatt újpestre kerülne. hátha így érthetőbb. lehet ez az újpestnek jó neki viszont tönkre is tette a karrierjét.
befutotta ugyanazt mint szuper? túróst. 24 évesen eljött az usaból azóta a közelébe sem került.vas detto 24 éves és elhagyja az iowat. mindkettő a legjobb korban volt egyszerűen hülyék voltak. és aki szerint okosan csinálták az kezet foghat velük :-PPPP
Lazlee 2009.08.31. 02:26:03
kiralyfi 2009.08.31. 06:32:19
ez bénaság volt a Jankótól, a Volán persze nem mondja, hogy ne gyere. a saját nevelésnek egy pillanat alatt flutty, nincs motiválva a süldő játékos, ha kapar bekerülhet akár az EBEL-be is. lassan már mindenki igazolás lesz, arról nem is beszélve, hogy valakinek menni kell a pontérték miatt.
szerintem sem jó, ha a válogatott 90 %-a egy csapatban játszik, Godóék tudnának erről sokat mesélni, amikor állandóan Dunaferr-Alba döntőt játszottak, akkor volt is erről szó.
kiralyfi 2009.08.31. 06:34:29
2009.08.31. 06:58:30
Ne legyen igazam, de hazai szinten ekkora neveket (ilyen mennyiségben)még a Volán sem tud eltartani a megfelelő szakmai szinten, pláne, hogy nincs farm... _Kérdés, hogy kik lesznek ennek a rendszernek az áldozatai?
Mind1 hajrá SAPAV19 !!
FrankK 2009.08.31. 07:03:48
ECHL mint valami nagyon nívós liga -csak kb. 5-6 erősebb Liga van Európában .
FrankK 2009.08.31. 07:09:50
Ha nézted volna a tegnap befejeződőtt salzburgi tornát amelyen egy EBEL csapat győzőtt megelőzve 1 KHL, 1DEL , 1 SM-liiga, 1 NLA (svájc) és a cseh bajnokot.
Szekig 2009.08.31. 08:14:09
A volan miert vasarol ossze egy relative jol mukodo csapatot (valogatott nagy resze)?
A valasz egyszeru: Mert valoszinuleg a meglevo, es leendo szponzoroknak fel kell mutatni valami eredmenyt. A nyomas nem kicsi, mert azert lassuk be, hogy az EBEL koltsegvetese elegge komoly egy itthoni csapat szamara. Most egy kicsit a klub erdek dominal, de egy felelos vezeto nem is donthetne mashogy. Azt pedig, hogy a volan mennyit fejlesztett a hoki kulturan itthon, azt ne vitassuk mert szerintem sokat. Neha a klub is megerdemelhet egy kis onzozest.
Ezt most kivulallokent irtam. Bar nem szeretek belefolyni az ilyen jellegu vitakba.
yeti46 2009.08.31. 08:19:21
lilu17 2009.08.31. 08:23:19
Persze egggész biztos hogy TE zseniális, és sokkal megfontoltabb döntést hoztál volna a helyében, jól fizető, magas rangú ligában játszanál, Te lennél a válogatott legponterősebb csatára. Sőt Te le sem sérültél volna az előző szezonban - mert hát az tényleg nagy baromság volt ettől a hülyétől.
Csak hát sajnos te a számítógép előtt ragadtál... :PPP
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2009.08.31. 08:28:15
de itt nem egyszerűen arról van szó, hogy az AHL vagy svéd liga. ahhoz, hogy valakit a svéd ligából hívjanak vissza NHL csapathoz annak nulla az esélye ahhoz forsberg szintűnek kell lenni. két dolog lehetséges: egyszerűen türelmetlen volt nem bírta kivárni azt, hogy őt hívják fel a dallashoz vagy pedig rájöttek két év után a vezetők, hogy nem is fogja megütni ezt a színvonalat.
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2009.08.31. 08:36:33
az a baj, hogy nem ő dönt hanem a manager akinek szintén feltennék pár kérdést, hogy miért is jó ez. de megválaszolhatod te is, hogy szakmailag ennek mi értelme volt. és igen 25 éves spormúlttal tanultam annyit magamtól és sportmanager apámtól, hogy ne hozzak ilyen szar szakmai döntést. de nyilván nekem a q anyámat mert nem eset hasra vas előtt mint a többi napellenzős drukker.
Pink 2009.08.31. 09:04:27
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2009.08.31. 09:06:06
Bertuzzi 2009.08.31. 09:12:10
Oli18 2009.08.31. 09:12:52
Azaz a Dallas szóba sem jöhetett. Az AHL meg már derogált Vas-nak. Azaz ő is nyakig benne van, hogy idáig jutott a karrierje.
FrankK 2009.08.31. 09:15:10
Nokedli tornáról csak annyit hogy a tegnapi cseh csapatban (döntőben) mindenki játsztott pl. Martin Rucinsky, David Viborny... CSKA -ban az új szerzemény Nikos Dimitrakos (NHL), de itt nem is az a lényeg ,hogy RBS nyert (akik szintén felkészülési szakaszban vannak) hanem , hogy végig partiban voltak mindegyik csapat ellen.
Leo945 2009.08.31. 09:41:49
Vas Jankó teljesítménye "jóhogy" visszasett Japánhoz képest, szerencsétlen AHL játékos volt, de ha a jégen töltött időd vetjük össze a 6 asszisztal, már nem is olyan rossz a mutató... Inkább hajtson és legyen jégen folyamatosan az EBEL-ben, mint üljön a kispadon (ha odaülhet egyátalán) az AHL-ben...
Kemény csapatunk lesz, de sajna pl a döglöttbikák nagyon durvának tűnnek... és hogy kicsit a pénteki edzőmeccsre is kitérjek, azthiszem, meglesz a következő olyan csapat, ahol Sofi meg Foci kibontakozhat pár taslival... :D:D:D
Horiko 2009.08.31. 10:36:49
Nem értem minek ragadtunk le ennyire a múltjánál, hiszen most nem erről van szó.
"hát pontosan ez a nagy baj. vas magasan felettük állt AHL szinten, most sehol nincs és majd eléri az ő szintjüket, az EBEL-ét meg a magyar bajnokságét. hát ez aztán q nagy előrelépés a karrier szempontjából. aki ezt elhiszi az vagy nem ért a hokihoz, vagy ennyire elfogult vagy szimplán hülye."
Felettük állt! Így van állt! De most nem áll! Mert én a jelenről beszélek. Ki érdekel,a mi lett volna ha marad az AHL-be. Nem maradt, pont.
Lépjünk már túl ezen.
"befutotta ugyanazt mint szuper? túróst. 24 évesen eljött az usaból azóta a közelébe sem került.vas detto 24 éves és elhagyja az iowat. mindkettő a legjobb korban volt egyszerűen hülyék voltak. és aki szerint okosan csinálták az kezet foghat velük :-PPPP"
Miért nem ugyanazt futotta be? Erről beszélek, mind a ketten otthagyták Amerikát.Megpróbálták, eddig jutottak, én örülök neki. Ezt is nagy dolognak tartom, hogy egyáltalán idáig eljutottak. Én úgy gondolom naivitás azt hinni, hogy Szuper vagy Vas bekerülhetett volna. Gondolkozz egy kicsit Amerikai fejjel!!
Jó példa erre az, hogy nemrég beszéltem egy sráccal aki Kanadába él, állást keres magának. Sajnos elég sok helyről elutasítják, és milyen indokkal? Azt mondták neki azért nem veszik fel mert Magyarország túl közel van Oroszországhoz!:)
Nem csak a tehetségen múlik! Sok összetevője van annak, hogy valaki NHL-es szerződést kapjon. ECHL-be talán kaphat még de ennyi. Azért meg nem mennék vissza Amerikába, inkább a hazafiság. Szóval szerintem ez nem ilyen egyszerű. Nagyon sokan be akarnak lépni azon az NHL-es kapun, valakinek megadatik valakinek nem. Amerikában más a mérce szerintem. Nézd NHL-be kb 900 játékos kell a földön több 1000 profi jégkorongozó van Finnek, csehek svédek stb... te kit választottál volna?
Biztos, hogy a két magyart? Ne európai fejjel gondolkozz.
Tudom vannak, kivételek, de nagyon kevés.
Hagyjuk ezt, nem vagyunk egy véleményen de nem baj. Sőt.
bojl 2009.08.31. 10:41:37
Ocskay Gábor, a Volán szakosztály-igazgatója ehhez annyit tett hozzá, hogy Vas János szerződtetésével a keret EBEL-összpontszáma a megengedett 60 fölé emelkedett, így valakitől el kell majd búcsúzniuk.
Horiko 2009.08.31. 10:46:21
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2009.08.31. 10:59:48
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2009.08.31. 11:10:24
gondolj már bele. egy cégnél dolgozol van lehetőség előre lépni, jól keresel de nem inkább hazajössz mert eleged van vagy mert derogál elmenni coloradoba. ez normális????
"Felettük állt! Így van állt! De most nem áll! Mert én a jelenről beszélek. Ki érdekel,a mi lett volna ha marad az AHL-be. Nem maradt, pont.
Lépjünk már túl ezen."
pont ezen nem kellene túl lépni. miért jó az, hogy egy gyengébb ligában szerepel?? vakok között félszemű a király....
ugyanazt futotta be negatív irányba. ott állt a legnagyobb lehetőség kapujában erre visszalép. európai módon?? érdekes, hogy van lengyel, dél-afrikai, sőt kapaszkodj meg brunei!! születésű játékos a ligában a többiről nem is beszélve. magyar miért ne lehetne?? szóval itt megbukott az elméleted meg az európai gondolkodás módod.
ha én ott vagyok megdöglök a pályán és bármit megteszek, hogy az álmom a célom valóra váljon. mentalitás kérdése az egész.
a legszomorúbb mert ocskay meg röhög a markában mert ő maximálisan tisztában van azzal, hogy ez marha jó a volánnak viszont vas és a magyar hoki szempontjából lófaszt sem ér.
BöszmeBivaly 2009.08.31. 11:23:57
Így meg tuti a mélyrepülés: AHL->Elitserien->EBEL
És 25 évesen már nagyon nehéz lesz ezt az utat visszafelé megtenni.
Kár érte, én nagyon drukkoltam neki :(
KCs 2009.08.31. 11:25:05
Horiko 2009.08.31. 11:35:22
AHL-ből AHL-be lépni ez előrelépés?
pont ezen nem kellene túl lépni. miért jó az, hogy egy gyengébb ligában szerepel?? vakok között félszemű a király....
mert nincs most másra lehetősége.... ha lenne nem a volánhoz jönne.
ugyanazt futotta be negatív irányba. ott állt a legnagyobb lehetőség kapujában erre visszalép. európai módon?? érdekes, hogy van lengyel, dél-afrikai, sőt kapaszkodj meg brunei!! születésű játékos a ligában a többiről nem is beszélve. magyar miért ne lehetne?? szóval itt megbukott az elméleted meg az európai gondolkodás módod
Írtam, vannak kivételek! De úgy gondolom akkor abban az időben egy magyar játékosnak NHL-ben szerepelni... szóval 1% esélyt adtam volna... jó hogy nem fogadtam. És ennek a genrációnak most sem adnék többet, talán Hárinak és Nemesnek féle generációnak több esélye van.
Azt, hogy Ocskay röhög a markában!? Hát biztosan örül neki, ki ne örülne egy ilyen játékosnak. A magyar hoki szempontjából érhet sokat, ezt még nem tudhatjuk. Én nem hiszem azt, hogy olyan sokat érne ha Vas az ECHL-ben kergetné a pakkot még 4 évig. Az mivel lenne jobb? Mivel lenne jobb neki és nekünk?
Oli18 2009.08.31. 11:54:54
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2009.08.31. 12:09:37
"AHL-ből AHL-be lépni ez előrelépés?"
nem b+ de szintentartás. minden más visszalépés kivéve khl.
leülhetsz fiam egyes.
KCs 2009.08.31. 12:11:44
Horiko 2009.08.31. 12:14:04
Sok nála jobb mutatóval rendelkező játékos, nem kerül be az NHL-be. Szerencse is kell hozzá, hogy valaki bekerüljön, mint az élethez úgy álltalában. Most így 4 év elteltével ezzel foglakozni, hogy mi lett volna a HA... szerintem nincs értelme. Utólag könnyű okosnak lenni... akkor kellett dönteni, így döntött kész..de ettől még nem hiszem azt, hogy jelen pillanatban az EBEL visszalépés lenne, a jelenlegi helyzetét figyelembe véve.
Raon 2009.08.31. 12:16:12
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2009.08.31. 12:16:25
fejben feladta a manager meg elkúrt. nem kicsit nagyon.
"Mivel lenne jobb neki és nekünk?" neki jobb lett volna a válogatottnak aligha. lett volna egy jó játékos aki a tengerentúli bajnokság miatt nem tud eljönni. most lesz egy magyar bajnokságba és EBEL-be beleszürkült játékos. ez igen! előre! és itt döglünk meg! ezért röhög a markába ocskay a volánnak jó és szarik mindenre.
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2009.08.31. 12:21:07
a személyeskedést meg hagyjuk. nem vitatkozok idiótával mert letalálok süllyedni a szintjére ahol legyőz a rutinjával.
Horiko 2009.08.31. 12:26:32
Ha jó játszol és kitűnsz, teljesen mind1 hogy azt Svédországban vagy az AHL-ben teszed, hidd el észereveszik. Legalább annyira figyelik a Svéd bajnokságot a játékosmegfigyelők mint az AHL-t. Nézd én nem akarok káromkodni és nem vágok hozzád csúnya szavakat, megtisztellek azzal, hogy elfogadom a véleményed, nem értek egyet vele de elfogadom.Egy kicsit tényleg lenézed az európai ligákat!
Raon 2009.08.31. 12:30:15
Mondd, sportoltál te már életedben aktívan? Nem kell, hogy komolyan, akár csak amatőr szinten?
Meglepődnék, ha a lengőtekeszakosztályon túl lenne valami - ha meg igen, egyszerűen korlátolt vagy.
Egyáltalán nem törvényszerű, hogy Jankó beleszürkül a mezőnybe - sőt, igazából csakis rajta áll, hogy él a lehetőséggel. Mert ha azt vesszük, hogy igaz, amit írsz a visszalépésről, a másik oldalról nézve meg az a helyzet, hogy az EBEL nem egy totál névtelen bajnokság, hanem valahol jegyzik (a sor végén, ez kétségtelen). Tehát ha valaki itt üt 20-25 gólt (ami azért még Jankónak sem lenne egyszerű!), akkor az már valami.
Jankó előtt a lehetőség, hogy megmutass,a többre hivatott annál, mint amit az elmúlt pár évben elért. Könnyen lehet, hogy Amerikába soha többet nem jut vissza (erre nagy az esély), de egy-két év szisztematikus kapaszkodással az aurópai topligák valamelyikébe még visszaverekedheti magát (ami azért nem rossz, nem sok magyar játékos érte ezt el).
Ehhez pedig tökéletes kiindulópont lehet egy jó EBEL szereplés.
> ez igen! előre! és itt döglünk meg
> ezért röhög a markába ocskay a volánnak jó és szarik mindenre.
Gondolkozzál már, miket írsz, nagyokos...
Raon 2009.08.31. 12:34:38
A kocafanért meg... taníccs, Mester, epekedve várom igazzy bölcsességgel átitatott szavaid! Remélem eccer maj' én is elérem azt a szintet, ahol illyen bőcsen tudok bunkón beszé'ni! :)
Leo945 2009.08.31. 13:00:22
Szóljak az óvónéninek? :D
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2009.08.31. 13:04:57
Floki 2009.08.31. 13:06:48
De sok okos ember. Milyen feltételezések....:)
Nem jó a sportnak , hogy egy helyen játszanak, jó a sportnak....lehet bármi ebből, van negatív és pozitív oldala is. Nem kell találgatni, majd kiderül. Addig felesleges, úgysem változtattok meg ezzel semmit. A szerződése Jankónak pedig úgy áll, hogy ha kap jobb ajánlatot bármikor mehet. Tehát nem kell lehüjézni senkit. Ne akarjatok már az ő fejükkel gondolkozni. Azt csinálnak amit akarnak senkinek semmi beleszólása nincs!!!!
Floki 2009.08.31. 13:09:01
killerbee 2009.08.31. 13:24:10
Az meg hogy jo e a magyar hokinak ez vagy sem ugyis majd jovore derul ki a vb-n. EBEL miatt is ment a Volan fikazas anno, aztan megiscsak jol sult el.
Szerintem Szuper sem banta meg, hogy egy evet itthon jatszott, gondolom Vasnak sem ez a vegallomas.
ekanai · http://www.hangositas.com 2009.08.31. 13:49:59
vaze 2009.08.31. 15:16:42
OliBLOOD 2009.08.31. 18:59:04
"KI TUDJA MELYIKBEN
2009. August 31. Monday 11:57
Kedves olvasók!
Páran már hallották közültek a "Ki tudja melyikben" című dalt. A történet nagyon rövid és egyszerű. Jópár fotó alapján le sem tagadhatnám, hogy kedvelem a jégkorongot és magamhoz képest sok meccsen meg is fordultam az utóbbi 2 évben. Nemrég megtudtam, hogy ifj. Ocskay Gábor előszeretettel hallgatta a dalaim és ez furcsa érzelmeket indított meg bennem. Talán sokan tudtok róla, hogy Gábor hozzáállása milyen legendás és milyen odaadással szolgálta a "pirosfehérzöld" jégkorongot, valamint mennyi honfitársunk ajkára csalt mosolyt időről időre. Egy pár héttel ezelőtti estén készült el a "ki tudja melyikben" című dal. A címet könnyen meg fogják érteni, akik már láttak a jég felé replő mackókat, akik pedig nem tudják miről van szó, majd utána néznek, ha érdekli őket. Mindannyian példát vehetünk ifj. Ocskai Gáborról, ezért készült el ez a szám. Ifj. Ocskay Gábor családját érthetően mélyen érintette a dal, amire nehéz mit mondani. Persze örülhetnék neki, de itt nyilván más minőségjelzőket kell használni. A most induló új magyar márka amely a RIA nevet viseli és a jégkorong sportot is támogatja szintén úgy gondolta, hogy többeknek kell hallani ezt a dalt és ezért készül belőle kézzel fogható verzió is. Az ifj. Ocskay Gábor emléktornán Székesfehérváron e hét szombatján és vasárnapján már megvásárolható lesz a gyönyörű tokban heverő CD korong, amely bevételének 2/3-át az Ifj. Ocskay Gábor alapítványnak ajánlottam fel és természetesen semmilyen további költsége nem volt a családnak. Ezúton is köszönjük a RIA támogatását a család, a cél és jómagam nevében is! A CD ára 990 magyar forint lesz és a megszokott minőségű tokban adjuk közre! Jómagam is szeretném megköszönni mindenkinek aki támogatja a hazai jégkorongot!
Kőházy Ferenc"
www.salatamagazin.com/
check 2009.08.31. 20:30:53
Az egy dolog, hogy én nagyon nem értek egyet a magyar válogatott klubszintű összegyűjtésével, de az, hogy az eddig nevelgetett tehetséges srácoknak most lényegében elveszik a játéklehetőségük az több, mint aggasztó (ugye korábban többen leszögezték, hogy sérülésre, eligazolásra nem lehet alapozni). Az is sokat mondó, hogy a leigazolták a 4 pontos Flintát Maklári konkurenciájának (Flinta egyébként nagyon jó). Semmilyen újdonság nem tapasztalható tehát, sem szemléletben sem stratégiában.
KCs 2009.08.31. 21:06:34
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2009.08.31. 22:10:23
check 2009.08.31. 22:12:19
Közülök jópáran kiesnek a keretből létszám/pontok/mindkettő miatt, akik maradnak, azok is perememberek lehetnek maximum.
moszkvicssluszkulcs 2009.08.31. 22:58:52
check 2009.08.31. 23:29:10
moszkvicssluszkulcs 2009.08.31. 23:44:57
kerusz 2009.09.01. 00:06:53
jeges a maci 2009.09.01. 06:55:03
Ha a miskolci fiatalok(Korpos, Túróczi, Radványi) akkor valljuk be öngólt lövünk vele valamilyen szinten. Mert nekünk az az érdekünk, hogy akik jövőre is itt maradnak azok szerezzenek meccsrutint.
moszkvicssluszkulcs 2009.09.01. 07:07:54
check 2009.09.01. 09:12:45
A fejlődésre vonatkozólag van igazságod, de azért - nem lebecsülve a MOL Ligát és az OB I-t - nem ugyanaz...
@durex26: Flinta talán még úgy is megérné, ha fizetni kellene neki, szerintem jó játékos nagyon (nem ezt vitatom).
kerusz 2009.09.01. 09:44:40
Azért az utánpótlással kapcsolatosan az utóbbi három-négy évben komoly cikázásokat láttunk a Fehérvártól.
Kezdődött azzal, hogy volt egy juniorcsapat, meg egy juniorbajnokság. Ebből a Volán a Titánok projektet létrehozva távozott, és részben ennek is köszönhetően három évig nem volt juniorbajnokság. A Titánok projekt már a második évben egy olyan öszvérmegoldásba fordult, amelynek köszönhetően ugyan a komplett Volán-ifi is felnőtt bajnoki címmel rendelkezik, de mondjuk úgy, hogy egy végigbohóckodott év végén a nagycsapat nyerte meg nekik ezt a címet. A harmadik évre sikerült az anomáliákat felszámolni, ismét elvált a farmcsapat és a nagycsapat, a fiatalok fejlődhettek volna kedvükre, de valljuk meg, könnyűnek találtattak.
Idénre meg aztán a Titánok projekt megpusztult, a Volán újra indít juniorcsapatot, és részben ennek is köszönhetően van újra juniorbajnokság.
Négy év alatt leírt tehát a Volán a fiataljaival egy baromi nagyívű kört, majd visszajutott oda, ahonnan elindult, közben minden évben más és más történt a fiatalokkal. Egy dolog nem változott: évente átlagosan egy vagy kettő fiatal kapott játéklehetőséget az EBEL csapatban, és azok között is többen nem fehérvári nevelésűek, hanem innen-onnan igazolt játékosok (pl. Nagy G., Jobb, Maklári). Tehát az EBEL-re hivatkozva nem nagyon érdemes szomorkodni az öt vagy hat játékos kölcsönadásán.
KCs 2009.09.01. 10:14:39
Most kevesebb a feltörekvő tehetség, ezért más megoldást kell találni. Mivel nincs egy csapatra való hokis, a célzott kölcsönadás a jó megoldás az OBI-es rutin megszerzéséhez.
Lehet, hogy szerinted ugyanottt tart a Volán, ahonnak három éve elindult, de szerintem meg messze nem így van.
kerusz 2009.09.01. 10:30:36
forestjr 2009.09.01. 10:37:22
KCs 2009.09.01. 11:02:52
forestjr 2009.09.01. 11:08:32
KCs 2009.09.01. 11:13:05
forestjr 2009.09.01. 11:22:22
kerusz 2009.09.01. 11:28:35
Amúgy meg a Volán éppen most kezdi elherdálni a Titánok Projekt eredményeit. Mondjuk arra a "közel 10" névre is kíváncsi lennék, de a jelenlegi csatárdömpingben az éppenhogy fehérvári nevelésű Hegyi Ádám helye is kevésbé lesz biztos, mint eddig volt.
check 2009.09.01. 11:48:52
check 2009.09.01. 11:56:56
Amennyiben a Titán projekt (vagy akármi) stratégiai lépés lett volna, nem itt tartana Volán ahol: szezonról szezonra feltölti a keretét az elérhető legjobb hokisokkal, kiszorítva a saját projektje által kiérlelt (vagy ahhoz közel került) játékosait. Elnézve a jelenlegi Volán keretet kíváncsi leszek, hogy a Fehérváron különösen kedvelt fiatalok hova férnek oda...
Én nem konkrétan azon szomorkodok, hogy jelenleg mi lesz 5-6 fiatallal - bár személyüket illetően ez nem túl jó - hanem a folyamatot látom folytatódni, ahogyan 15 éve megy. És mivel a keret nagy részének a potenciálja igencsak véges, ezért nem látom a jövőre vonatkozó intézkedéseket.
Persze akkor is lehet ugyanezt csinálni, amit 15 éve...
Devo209 2009.09.01. 17:03:19
Tudja valaki esetleg, hogy a mai zólyomi meccsről van-e valahol online közvetítés?
M.Lac 2009.09.01. 18:06:35
hokihari 2009.09.02. 18:13:46