HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Benk: Nem mindenki lőhet gólt

2009.08.25. 08:09 F. Kapus

Benk András sosem volt a szurkolók kedvence. A nagy munkabírású erőcsatár kevés gólt lő, játéka nem látványos. 88 EBEL-mérkőzésen összesen 3 találatot szerzett, ehhez képest a felkészülés során eddig lejátszott öt mérkőzésen ötöt vágott, ezzel a magyar bajnok legeredményesebbje most éppen. Először vele értékeljük a sosnowieci tornát.

Négy hónappal ezelőtt súlyos vállsérülést szenvedett a világbajnokságon. Akkor azt mondta, valószínűleg nem zavarja majd a felkészülését a műtét. "Ez szerencsére így is történt – mesélte a válogatott csatár a sosnowieci torna után. – Rendesen dolgoztam végig, teljesen hibátlan a vállam, nem érzem az áprilisi sérülést, semmi fájdalmam nincs." Korábban nem volt jellemző a játékára a sok gól. Mint mondja, most sem történt semmi különös, csak jól jött ki a lépés. Vannak ilyen szériák minden játékos életében, hogy egy darabig nem megy, aztán egyszer csak jönnek a gólok. "Az új edzőnk szabad kezet adott eddig, semmilyen kötött feladattal nem látott el a lengyelországi tornán. Elmondta, mindenkinek meg akarja ismerni a játékát, de jelezte, nem első látásra dönt a fontos kérdésekben. Mindenesetre bátran támadtam, elvállaltam a lövéseket is."

Korábban többször is kikezdte a közönség. Észlelte a jeleket ő is, ambivalens érzéseket keltettek benne. "Természetesen rosszulesett, ha szidtak, vagy ha megjegyzéseket hallottam. De másfelől ösztönzőleg is hat rám az ilyen, még inkább próbálok javítani a teljesítményemen, hogy elégedettek legyenek velem, hogy megmutassam, mit tudok. A csatár azért megy fel a jégre, hogy betaláljon, de az is igaz, nem mindenki lőhet gólt a csapatból. Vannak a góllövő csatárok, és vannak olyanok is, akik a háttérmunkát végzik. A nézők például soha nem tudják, az edző melyikünktől mit kér az öltözőben. Ezzel együtt persze én is elégedetlen voltam az elmúlt két évben lőtt góljaim számával. Most leszek 22 éves, kezdek olyan korba érni, amikor már érett játékot kell mutatnom. Remélem, megtartom ezt a formát, és beindulok."

A sosnowieci siker értékes, de a játékon van mit javítani, mondja Benk. "Sok hiba és figyelmetlenség volt játékunkban, de az elején tartunk. Új játékszisztémát gyakorolunk, próbálgatjuk a sorokat, ezzel telt a torna. Én például az elején Nagy Gergővel és Kóger Dániellel voltam egy sorban, a végén Vaszjunyin Artyommal és Ladányi Balázzsal, menet közben megint másokkal. Közel sem csak az eredmény volt fontos számunkra."

Benk András jelzi, minden szezon előtti felkészülés más, de most az edző is új, a feladat is változott. Az edzések jók, a csapat testileg és lelkileg rendben van. "Harmadik szezonunkat kezdjük az EBEL-ben, teljesen egyértelműen most vágunk neki a legerősebb játékoskerettel a sorozatnak. Mindenki nagyon hajt az edzéseken és a mérkőzéseken is. Többen a csapatbeli helyükért vagy a szerződésért küzdenek, ennek ellenére jó a hangulat. Nagyon nehéz a játékospiaci helyzet, sok hokis nem talál magának csapatot Európában, ezért még jobban kell küzdeni és hajtani a játéklehetőségért. Nekem még 1+1 éves megállapodásom van az Alba Volánnal, a következő nyáron kell tehát tárgyalnunk a folytatás feltételeiről a klubvezetéssel."

10 komment

Címkék: alba volán benk

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A mentalitasa pozitiv nagyon. Sok sikert neked Benk, csak igy tovabb.
A tavalyi szezonban látottak alapján nekem sem volt meggyőző a játéka, de sok sikert kívánok úgy Benknek, mint a Volánnak!
HAJRÁÁÁ VOLÁÁN 19!
BLL
Nekem soha nem volt semmi bajom Andrissal... Nem egy nagy gólvágó, de játszik válogatott szinten és Svájcban is megmutatta. Hát nincs olyan csapat amiben csak góltermelők vannak. Volán-fan vagyok, de soha nem értettem azokat a szurkolókat, akik szídták. Én azokhoz a (let's go!)Rangers szurkolókhoz tudnám hasonlítani ezeket a Volán szurkolókat, akik utálják/szídják Avery-t, de amikor lő egy gólt, ők ugrálnak a legjobban! Inkább becsülni kéne, mert azért valamit tudhat, ha ennyi ideje a volánban van és azért már párszor volt rajta az a bizonyos címeres mez
Ő is biztos megbecsüli hogy rajta lehet az a bizonyos mez, és az többet ér, minthogy "hat trick"-et lőjön...
@PMilan83: Egyetértek! Nem egy látványosan hokizó, gólerős csatár, de a hozzáállására senki nem szólhat semmi rosszat. Én mindig azt láttam tőle, hogy küzd, brusztol a meccsen. Reméljük most már véglegesen megtalálta azt a góllövő ütőt és a fanyalgók is csendben maradhatnak! Illetve örülök, hogy sikerült a vállsérülésből felépülni!
Én nem járok ki Volán-meccsekre, ezért lehet, hogy nem jól látom, de én mindig azt láttam, hogy valamivel körülményesebb a koronggal, mint a többiek, viszont cserébe nem lehet felborítani:) És cserébe mindig az ugrik be, mikor pár éve Danny Heatley bekorcsolyázik a támadóharmadba simán, miközben két magyar hátvéd bottal próbálja visszahúzni. Szóval én becsülöm a játékát.
Kíváncsi hogy mennyire bolondítja meg a mester a sorokat az ebelre.
A hozzáállásával szerintem sincs probléma, bár soha nem tartozott a kedvenc játékosaim közé, bár soha nem is szidtam. Ő is kiveszi a részét ugyanúgy mint a többiek akár sikerről van szó, akár kudarcról.
Hajrá Andris!
Kiváncsi lennék, hogy Wowozik-e még?
Belefér-e kikapcsolódásképpen vagy nem.
Azt tudom, hogy anno svédországból tolta...
@Grundolf: Wow! ezt nem tudtam:-))
süti beállítások módosítása