HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Pilcsik Tamás is Amerikába megy

2009.08.01. 14:00 F. Kapus

Jó néhány fiatal hokisunk után a 18 éves Pilcsik Tamás is a tengerentúlon folytatja. A következő szezonban egy amerikai egyetemi csapatban játszik. A Hoosac School neve ismerősen hangzik idehaza, a szintén utánpótlás-válogatott Pavuk Attila két éve itt jégkorongozik, ráadásul a korábban a Bp. Stars-os Sean Jenkins is a csapat tagja.

"Eldöntöttem, nem játszom tovább Szlovákiában, másfelé akarom folytatni pályafutásomat – értékelte a helyzetet az ifjúsági válogatottságot a múlt nyáron személyes okok miatt lemondó, majd februári felépülése után azért újra harcba induló támadó. – Szüleim, néhány barátom, Dragomir György és Sean Jenkins segítségével eljutottam az Egyesült Államokba. Július 23. és 26.  között részt vettem a Chowder Cupon, amit minden évben megrendeznek. Itt a New England Stars színeiben léptem jégre, összesen négyszer. Úgy érzem, háromszor jól teljesítettem, gólokat lőttem, pontokat szereztem. A tapasztalatokat az edzőm elmondta leendő csapatom trénerének, jó ajánlólevelet adott. A Hoosac School vezetőedzője jelezte, helyem lesz a jövő évi csapatban, ösztöndíjjal is kecsegtet."

Pilcsik az FTC-ben kezdte pályafutását, majd játszott az UTE-ban és a Bp. Starsban. Szlovákiában többek között a Slovanban és Érsekújváron hokizott. Tavaly a HK Gladiators Trnavához igazolt. Az U18-as Extraligában szeptemberben két mérkőzést játszott, ekkor súlyos vállsérülést szenvedett. Hosszú kihagyás után februárban léphetett ismét jégre, 8 mérkőzésen 5 pontot szerzett, 3 gólt és 2 gólpasszt ért el.

Mindenképpen szeretne visszakerülni az utánpótlás-válogatottba, a következő szezontól már a juniorkorosztály tagja lesz. "Augusztus 9-én okvetlenül részt veszek a szokásos felmérő tesztelésen. Mióta meggyógyult a vállam, egyfolytában a lemaradásomat próbálom ledolgozni, felkészülésem során egy napra sem álltam le."

36 komment

Címkék: utánpótlás pilcsik hoosac school

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem ide tartozik.
Nézzétek meg, várom a véleményeket!

www.albavolanhockey.hu/index.php?pg=news_1_2053

Nekem egyik se tetszik. Az ördög nem jó.
@Borsy: off: ezekhez képest az a nagyorrú Fletó-utánzat még jobban tetszik


Tamásnak sok szerencsét a tengerentúlon!
off:Talán a 3. az jó lenne, de az a figura benne nagyon nem tetszik. A tavalyi ördög az jobb lenne.
off:Talán a 3. az jó lenne, de az a figura benne nagyon nem tetszik. A tavalyi ördög az jobb lenne.
jo oke de ez a cikk nem errol szol!!!!!!!!!!!!!!!!!sok sikert tomi))mutasd meg nekik hogy kell csinalni!
Hajrá Tomi !

Remélem sikerül a visszatérés a válogatottba is !
Sok sikert a tengerentúlon!

Off...
Ronda mindegyik logo. Az ördög iszonyú béna, az egész mintha az - amúgy jópofa - Acél Bikát akarná utánozni...
Gratula sok sikert!

Off: slendrián összecsapott munka, égne a pofám ha ez lenne a mi jelünk:(:( hol lehet szavazni h egyik se legyen???
télleg elég cinkes ez az ördög ! olyan semmilyen az egész!
no és ez ugyanaz a tákolmány hét köntösben, nem 7 logó
Látom senkinek nem jött be a logó, ami tulajdonképpen egy és ugyanaz. Nagyon szörnyű az egész, ha ez lenne, az maga lenne egy óriási csúfság.
@Borsy: Ez nem igaz. Az, hogy itt egymást hergelitek, egy dolog.
@KCs: Lehet, hogy valakinek bejött, de szerintem az ördög elég béna. 7 db logó ugyanaz többféle ruhában.
@KCs: Nincs itt szüó hergelésről, mindenki megmondta a véleményét, hogy nem tetszik neki a a leendő klubcímer. Remélem nem lesz az.
Na akkor ide is belinkelem az általam készitett és a KCS által elvből(mert nem profi csinálta meg úgyis az lesz amit ő mond alapon) elhasított terveimet.
Igaz mivel az egyesület nem inditott logo terv pályázatot így ezt nem is fogják figyelembe venni.

1: kep.ivpicture.hu/156973.jpg
2: kep.ivpicture.hu/156196.jpg
3: kep.ivpicture.hu/156720.jpg

Üdv:Zoli
@brunzwik:
1: nem elvből, hanem technikai okokból
2: nem az lesz, amit én mondok
@KCs: 1. mi a technikai ok????
2 , pedig nagyon úgy néz ki.
@brunzwik: Sokkal jobbak, mint ami a klub honlapján volt. Az első tetszik nekem a legjobban.

Az én javaslataim az első változathoz:
- az ördögnek túl brutális a feje, egy kicsit legyen "kedvesebb"
- a csapat teljes nevét próbáld belecsempészni, ne csak a kezdőbetűk legyenek (a többi maradjon és a Székesfehérvár is, hogy ezzel öregbítsük Fehér hírnevét.

Amúgy nagyon jó, szerintem érdemes lenne a klub felé beajánlani. Nagyon jó munka, hajrá! Javasold a klub vezetése felé, szerintem megéri, ráadásul sokkal jobb, mint ami beállítottak egy szuper munkának, közben egy gyorsan összecsapott semmi.

@KCs: Ez szerintem tiszta hülyeség, hogy technikai okai vannak. Ilyen nincs, Zolitól el kell kérni és szerintem ingyen és bérmentve odaadja a klub részére.

Ha a klub honlapján lévő 1 tervet -7 köntösben- valami profi csinálta, akkor szerintem azonnal adja vissza az erről szóló képesítését, vagy vonják vissza a róla kikiáltott profi jelzőt.
@Borsy: még el sem kell kérni, jobb klikk a egérrel és mentés másként. :D

Amúgy a terveket elküldtem a hivatalos oldalon található email-re is, de gondolom azt is KCS felügyeli így esély sincs, hogy a vezetők elé kerüljön.
@brunzwik: A javaslataim alapján próbáld módosítani, lássuk úgy mi jön ki belőle!
A blog szerkesztőségének javaslom, hogy ezzel az Alba Volán arculatváltással kapcsolatban írjanak egy összeállítást. Szerintem egy logópályázat, valamint szavazás sem lenne rossz ötlet.
@brunzwik: Azt gondolom, hogy ez a megjegyzésed nemcsak sértő, hanem bunkó is.

Azon dolgozom, hogy a szurkolók ötleteit a lehető legteljesebb mértékben becsatornázzam a folyamatba, illetve a blogon próbálom elmagyarázni, hogy mik azok a feltételek, amelyek mentén ez a munka megvalósul, erre kapom a személyeskedő támadásokat és az erőszakos nyomulást.

Örülök a kreativitásnak, a lelkesedésnek, de nem szimpatikus számomra az a meg nem értés, amellyel a helyzethez közelítesz.
@KCs: Vállalom,hogy bunkó vagyok.
De egyetlen dolgot áruljál el, miért nem lehetett egy olyan opció , hogy egyik sem????
Vagy az nem egy jelzés???
pedig ez többeknek is a kívánsága volt.
@brunzwik: Szűk a határidő, és semmire nem megyünk azzal, hogy "Egyik sem". Adottak a lehetőségek, ezek közül kell választani. Minden módosulhat és fog is, a kérdés az volt, hogy melyik koncepció tetszik a leginkább. Nem az, hogy milyen legyen az ördög orra vagy a betűtípus. De ezt le is írtuk a cikkben, sajnálom, hogy nem sikerült felfogni.

A témát befejeztem a magam részéről.
@KCs: Tudod én már csak ilyen bunkó nehézfejű vagyok. Vitát én is lezárom.
Sziasztok!Nem szoktam írni csak olvasni de ezek a logók szörnyűek!Nézem a képeket és azon gondolkodtam hogy ez valami vicc?mert ez még annak is rossz!Ilyet egy 10 éves gyerek csinál!Ilyen logót még a jégpálya környékén sem szeretnék látni!Rajtunk fog röhögni mindenki!
Ilyen rossz koncepciókból nem lehet választani.
@KCs: Gyors munkának nincsen alja!
@EisHockey: Igen, kb. ez a legjobb kifejezés. Az egész alapötlet rossz, ahogy van. Ilyennel és EHHEZ HASONLÓVAL nem szeretném szemben találni magam.
@Borsy: Átnéztem a honlapra. A logóval kapcsolatos hozzászólások ott is mind negatívak. Hol van az a sok támogató?
@EisHockey: Nincs. Valaki csókos ezt összedobta 5 perc alatt, aztán ezt akarják lenyomni a közvélemény és a szurkolók torkán.
@Borsy: @EisHockey: Értsétek már meg ez van és kész...... :D
süti beállítások módosítása