HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Jánosi Csaba: Óriási élmény volt ott lenni

2009.05.08. 09:44 F. Kapus

"Elgondolkodtam a jövőmről, de amíg nincs konkrét ajánlatom, marad minden a régiben, munka mellett jégkorongozom" – mondta blogunknak Jánosi Csaba. A Ferencváros hokisa kiváló teljesítményt nyújtott a vb-n, nem lenne meglepő, ha profinak hívnák.

Ferencvárosi TC csatára sokak meglepetésére került be a világbajnokságra utazó keretbe. A svájci vb egyetlen amatőr státusú jégkorongozója nemrégiben még maga sem bízott ebben. A torna hat mérkőzése alatt a szurkolók egyik kedvencévé vált, remek védekezésének is köszönhetően a vb második legjobb játékosának szavazták olvasóink. A nagy kérdés: testnevelő tanár marad-e a válogatott csatár?

A válasz: "A Fradinál lejárt a szerződésem, nemsokára leülünk tárgyalni a folytatásról. Elgondolkodtam a jövőmről, de amíg nincs konkrét ajánlatom, marad minden a régiben, munka mellett jégkorongozom." Jánosi Csaba a világbajnokság és a felkészülés alatt fizetés nélküli szabadságot vett ki munkahelyén. A válogatott kedden repült haza, ő szerdán már be is ment az iskolába, igaz, még csak egy-egy óráját tartotta meg. "Csütörtöktől már teljes értékű munkát végzek – tette hozzá. – Az iskolában most már olyanok is követik a jégkorongot, akik idáig nem tették. Mindenki tudott arról, hogy az A csoportos világbajnokságon játszottam, még a lányok is." Jánosi nagyon jól érezte magát Klotenben és Bernben. "Óriási élmény volt ott lenni, megtapasztalni, milyen légkör uralkodik az elitben. Összességében pozitívan gondolok a történtekre, de a kiesés miatt van némi hiányérzet bennem."

A magyar bajnokságban nagyon ponterős támadó elsősorban hátul ügyeskedett, de amikor futotta erejéből, az ellenfél harmadában is igyekezett zavart kelteni. Fegyelmezetten játszott mindvégig. "Amit elvártak tőlem, azt többé-kevésbé teljesíteni tudtam. Elsősorban a védekezőmunkából vettem ki a részem, emberhátrányban sok feladatot kaptam. Örülök, hogy a szakvezetés nem csalódott bennem. Az egy hónapos felkészülésnek köszönhetően fizikailag is feljöttem a kívánt szintre. Bár Pat Cortinától olvastam valahol, hogy az utolsó két mérkőzésen fáradtabbnak látott, én úgy éreztem, végig bírtam a terhelést."

25 komment

Címkék: vb válogatott jánosi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy Gratula!
Köszönöm !
:-))
Jah és Fradi 4EVER!
Nekem is kellemes meglepetés volt, nagy gratula a teljesítményéhez! Szigorúan magánvélemény: nem lepődnék meg, ha kapna egy ajánlatot a Volántól.
Azért ez nem semmi, amatőr vagy inkább nevezzük fél-profi játékosként egy A csoportos vb-n játszani a jégkorong elitje ellen. :D Hatalmas grat Jánosi Csabának!
Nagyon nagyot játszszottál a vb-n!

Reméelem, maradsz nálunk, bár személy szerint megértem, ha egy jobb ajánlatra nem mondasz nemet...
Szerintem nem marad a Fradiban. Pedig jó lenne egy erős FTC a MOL ligának, meg az OB1-nek is. Az egyeduralom sehol nem jó.
Kíváncsian várom egyébként is az átigazolási híreket, remélem, lesznek kellemes meglepetések. Jánosi távozása is várható a Fraditól, ami nagy érvágást jelethet a csapatnak.
Szerintem nem is védekező játékos volt hanem all around player. Minden hol ott volt, korong szerzett korcsolyázott, hajtott megállás nélkül elől hátul. Engem nagyon lenyűgözött, remélem kap egy vaskos szerződést, megérdemli.
Remélem a Volánba megy, ő sokat fejlődhet az EBEL-ben....
Amennyire örültem, hogy kivitték a vbre (és tudtam, hogy megállja a helyét), annyira szomorú leszek ha elmegy a Fradiból... persze érthető, csak nehéz lesz nélküle.
Gratulálok! VB előtt ő volt akit az itthon maradottak közé soroltam. Nagyon kellemes csalódást okozott játékával, és max. tisztelet a fél-profi státusz miatt. (Meló után sokszor megmozdulni nincs kedve az embernek, nemhogy ilyen szinten sportolni.)
Nemhogy kellemes csalódás volt, de én rá szavaztam, mint legjobb emberre.
@@dika: azért az egy kicsit barokkos tulzás volt, nemde? :)
igazi sportemberhez melto hozzalas!!!
tud valaki valamit 20014 ről?
Jánosi Csabi kinőtte a mai Ferencvárost itt az idő a fájó bucsúra.
Jánosi, ha nem is a legjobb játékos volt, de mindenképpen az, aki nekem a legpozitívabb csalódást okozta. Vagyis aki az előzetes elvárásaimhoz képest legjobban szerepelt*. Nagy-nagy gratula, le a kalappal előtte!

(*Ez persze nehezen összemérhető, mert pl. Godótól eleve a csodát vártam el - és hozta is.)
@cévitamin: Ma délután 3-kor várható a végleges döntés...
Hátt... kedves kedves magyar 'profi' fotballisták. Van mit tanulni...

Gratula Csaba! Büszkék vagyunk rád, mint ahogy az egész csapatra!!
Érdekes szinfolt volt a VB-n, nem tőle vártuk a "megváltást", mégis sokszor lehetett hallani a nevét olyan szituációkban (emberhátrányos támadás, stb.), ami elvileg a "kemény mag" feladata lenne...
Nagy gratula, Csaba!
En is Janosira szavaztam mint legjobb ember.Gratula neked Csaba es kivanom hogy igyekezetedet majd siker koronazza klub szinten is
Gratulálok Csaba! Így kell példát mutatni a mai fiataloknak, remélem, hogy sok tanítványod kerül ezáltal közelebb a jégkoronghoz, vagy csak úgy a sporthoz általában. Sikeres profi karriert kívánok, és azt, hogy te is segítsd hozzá a válogatottat a mielőbbi A csoportos tagsághoz!!!
Csabi, gratulálok! Igazán nagyot alkotott az egész válogatott és te is. Irtóra örültem, amikor olvastam, hogy bekerültél az utazó keretbe, és élőben is jó teljesítményt láthattam.

Remélem, karriered innentől kezdve meglódul felfelé!
Kedves Csaba!

No Sacrifice, no Victory:)
Remélem ősztől a Volánban... megérdemelnéd.
Köszönjük.
Zsír arc vagy Csabi, nálam te voltál a legnagyobb!
Nagyon sajnálom, ha elmész a Fradiból, de sajna szükséges, mert bennes még nagyon sok van, kellesz a válogatottba!
Gratulálok Csabi, örülök,megmutattad, hogy a válogatottban a helyed. sokunk örömére!
süti beállítások módosítása