HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Keressük a vb legjobb magyarját

2009.05.05. 10:05 Hblog

Itt az idő, megkérdezzük nyájas olvasóinktól, a válogatott mely játékosa nyújtotta a legkiválóbb teljesítményt a svájci A csoportos világbajnokságon. A győztesnek nem kell beérnie a puszta dicsőséggel, nem mintha az kevés lenne, ajándékot is kap blogunktól.

70 komment

Címkék: magyarország vb szavazások

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1. Szuper, 2. Ladányi, 3. Vas M.
1. Szuper, 2. Ladányi, 3. Tokaji
1. Ladanyi 2. Szuper 3. Vass M.

Nem lenne egyszerubb beilleszteni egy szavazomodult?
Szerintem meg valaki nagyon megérdemelne egy vigaszdíjat...
1.Ladányi 2.Szuper 3.Jánosi
@RCH: Van szavazomodul, csak lassan tolt be.
Budai miért szerepel a szavazómodulban? Elég nagy disznóság, hogy nem játszhatott egy percet sem.
A Budaira adott protestszavazatok inkább mókásan hatnak, mintsem az elégedetlenkedés kifejezőjeként...
1.Szuper 2.Ladányi 3.Hetényi/Tokaji
A harmadik helyet illetoleg kicsit elfogult vagyok :)
@kispufi: Egyetértek, ne ez a szavazás legyen a szimpátiatüntetés módja. HBlog, vegyétek ki a listáról!
1. Szuper 2. Holéczy 3. Jánosi

@altero:
szerintem meg ne vegyük már ennyire komolyan. meg kihagynátok budait, azért mert 3. kapusként nem kapott lehetőséget? ezt nemá. ha valaki így fejezi ki, hogy sajnálja, hogy Budai nem játszott, hát tegye.
Hát uraim, nem csak a hoki- és sportoldalak foglalkoznak ezzel a csapattal; ahol nem is igazán vártam volna, ott egy könnyfakasztóan győnyőrű írást találtam, tessék:
www.gondola.hu/cikkek/64966
1. Peterdi 2. Ladányi 3. Jánosi
Kis kitérő: IIHF Power rankingben 2 ponton is érinte vagyunk.

15. GERMANY
"AUS! AUS! AUS! Das Spiel ist aus! Deutschland ist Weltmeister, schlägt Ungarn 2 zu 1."

16. HUNGARY
See you next time (hopefully before 2079)


A másodikat lehet viccnek és lehet szívatásnak is felfogni... Mi vágjunk hozzá jó képet, szerintem
: ))
@Surdilovics:
See you next time (hopefully(!!!) before 2079)
én ezt egy kedves búcsúnak érzem
@Surdilovics: szerintem inkább vicc és kedveskedően próbáltak arra célozni, h tényleg remélik a mielőbbi viszontlátást, hiszen a magyar jelenlét a VBn olyan szintű szurkolói részvétet és élményt jelentett aminek szerintem mindenki örült aki szereti a hokit! szóval fogjuk hát fel viccként :)
@kaqxar: Mondjuk messze Budai hibázott a legkevesebbet a csapatból, de nem akarok ezzel viccelődni. Sajnálom, hogy nem került jégre, nyilván neki is élete álma volt, ráadásul ha azt mondjuk, hogy az első öt meccsen az eredménycentrikusság miatt nem mehetett be, a hatodik meccnél ez már sántít. Mert azért igaz az, hogy nem mindegy, hogy ponttal vagy pont nélkül fejez be egy csapat egy vb-t, de emberi szempontok is léteznek.
@kaqxar: Én is kifejezhetném így, mert bosszant, hogy nem játszott, de inkább komolyan vettem és Ladányira szavaztam.
@Tomi Kallio: Főleg úgy, hogy az játéktudásilag aztán marhára nem játszott volna szerepet, hogy Budai vagy Hetényi véd.

Nem értem, miért tették ezt vele
Én is protestszavazatot adtam le. Jánosira szavaztam, protestáltam a klubvezetők ellen, hogy nem fizetik meg rendesen, nem alkalmazzák teljes állásban.
@Rock me Amadeus: nekem tetszeni szokott. De ez most különösen.
@Tomi Kallio: @altero:
ennyi. mindenki úgy áll hozzá, ahogy gondolja. csak ne tegyük már meg budaival, hogy egyetlenként a magyar csapatból kimarad a szavazásból.
Önmagához képest egyértelműen Jánosi volt a legjobb, rá is adtam a szavazatomat.
Nem tartom helyénvalónak kritizálni Cortina mestert, de gondoljatok bele, úgy hazajönni, hogy még pályára sem léphettél! Budai ennél sokkal többet tett a Magyar jégkorongért, igazán megérdemelt volna mondjuk 1 harmadot (Ausztria vagy Dánia ellen). Harmadik harmadban mi történhetett volna ezeken a meccseken?
Azért valaki erre igazán rákérdezhetne?
Egyébként Jánosira szavaztam…
@HOKrI: Idegen gepen csatlakoztam be es ott abszolut nem jott be a szavazomodul. Elnezest a reklamacioert.
Ezért szavazzunk Budaira... kapjon tőlünk valamit :-)
@Atti74: Budai Dánia ellen nevezve sem volt, de a németek ellen járt volna neki egy harmad, bármilyen jól védett is Hetényi.
Nálam Ladányi, Szuper, Jánosi, Hetényi, Peterdi és a gólja miatt Holéczy is a "legjobb" volt ezen a vébén :)
Szuuuuper Levi, Szuuuuper Levi!
De, azért Budai tényleg megérdemelte volna, h pályára korcsolyázzon!
1. Szuper
2. Ladányi
3. Peterdi
Megmondom őszintén én nem értettem, hogy Jánosi mit keres a válogatottban, de ez a pár hét bebizonyította, hogy mekkora egy pancser vagyok és, hogy Jánosi tényleg egy remek játékos, nagyon tetszett a játéka, tényleg mintapéldánya azon játékosoknak akik miatt igazán lehet szeretni a válogatottunkat! Szívvel, lélekkel játszik és nem ijed meg senkitől. Remélem következő szezont már "profiként" fogja lehúzni.
Szerintem Szuper Levente és Pat Cortina volt a magyar csapat legjobbja. Jánosinak is nagyon jó ment, Ladányi néha szenzációs cselekkel hívta fel magára figyelmet. Sille hozta a rutinját és gólt is lőtt, nem is akárkinek (szerintem ez kárpótolja őt mindenért), Kangyal és Horváth is jól teljesített, Peterdi a várakozáson felülit hozott, Tokaji is jól küzdött... Palkovics Krisztiánon érezni lehetett valakinek a hiánya, ezt nem kell ecsetelni. Mindenkinek dicséret!
Ocskay Gábor nagyon hiányzik.

Ez az én sorremdem :-)
1. Szurkolók 2.Szuper 3. Cortina
1. Szuper, 2. Ladányi, 3. Cortina, a közönségdíj pedig a szurkolóknak :)
Részemről nem volt legjobb:) Ladányira böktem ,bár teljesen véletlenül csukott szemmel.
1. Peterdi, 2.Ladányi, 3. Holéczy (szerintem)
1.Peterdi 2.Ladanyi 3.Janosi
Holéczy, Hetényi, Szuper
Sztem a szurkolók egyértelmüen, de a Vb aranyat is odaadták volna szurkolásban- és ez nem hazabeszélés!
@Rock me Amadeus: És még miket olvasok, tessék, lassan felcsapok sajtófigyelőnek, pedig teljesen véletlenül és nem direkt a más fórumok hokitémájú cikkeit keresgélve bukkanaok az anyagokra, ez pedig szvsz nagyon-nagyon jó; ím:
konzervatorium.blog.hu/2009/05/04/jegvirag_5
örlülök, hogy Csabi játéka osztatlan elismerést aratott, szerintem is kiválóan helyt állt. mondjuk aki évek óta követi a pályafutását ilyesmire számíthatott.

ezek után már csak azt nem értem, hogy akik a vb előtt fanyalogtak, mi alapján ítélték meg?

no, de nem akarok ünneprontó lenni, jó volt így ez a vb, ahogy volt. nem vagyunk a világ legjobb válogatottjai között, de ami történt tökéletesen beillett az utóbbi másfél-két évtized fejlődésébe.

egyelőre nem látom a következő generációt, de talán Háriék pár év múlva Vasékkal kiegészülve már ütős csapatot alkothatnak.

Jánosi, önmagához képest és mindentől függetlenül is.
1, Szuper Levente 2, Szuper Levi, 3 Szuper.......egyedül ő ütötte meg az A csoport szintjét,mögötte hatalmas szakadék,és úgy jönnek a többiek. A szurkolás pedig nem is A csoportos ,hanem osztályon felüli volt.
1.Jánosi, 2.Szuper, 3.Ladányi
@exL:1: "egyedül ő ütötte meg az A csoport szintjét,mögötte hatalmas szakadék,és úgy jönnek a többiek."

szerintem kár ezt ennyire kihegyezni. nem ez volt a kérdés számunkra a vb-n.
Jánosi.Röviden, és tömören.
@szorgalmas: én csak a tényt közöltem, vb előtt is megírtam,hogy nemsok esélyünk van bentmaradni.Nem vártam vb címet.
Tratozom egy vallomással...
Amikor Sofi itthon maradt, kiakadtam, hogy miért Ő jön haza, miért nem Jánosi!
Most bevallom, akkora klikket nyomtam jánosira, hogy az asztal átszakadt! :):):)
Ocskay Gábort a Hall of Fame-be!
Kedves Gramov,Tőled kérdem ez lehetetlen?
Tud valaki torrent linkeket - vagy bármi mást - az első három meccsünkhöz? Az első hetet kint szurkoltam végig, és jó lenne közvetítésben is megnézni ezeket - és eltenni emléknek...

Köszi
@hird: Írj egy emilt és megbeszéljük. De csak ha megigéred, hogy visszatöltöd! =)
gretzky999@gmail.com
Budai mert nem hibázott
Jánosira ment a voks. Jól is játszott, hajtott is, sokkal többet hozott mint amit legtöbben(köztük én is), vártak tőle.
Hosszas töprengés után úgy döntöttem,hogy nem szavazok.A szurkolás közbeni 200 körüli vérnyomásom nem szolgálta az objektivitást.
@Gretzky99:
Ja elfelejtettem szólni, hogy ment az email.
@kispufi: köszi, tényleg érdemes volt elolvasni!
huha, ezt meg kell emésztenem: szuper, ladányi, pedro, és roger is megérdemelné szerintem, nagyon nehéz döntenem, bár sanszos hogy szuper fogja kapni a szavazatom, hacsak picivel is, de mégnagyobbat játszott mint a többiek... talán
@Üllői út 129: Azért nem szép dolog manipulálni
Nehéz rangsorolni a fiúkat. Nem mindegy kihez, mihez mérjük őket.
Az A csoporthoz illő teljesítményt Szuper Levi és Ladányi Balázs s talán Tokaji Viktor nyújtott. Csapatunk legeredményesebb tagja a két gólos Peterdi Imre lett. Az évközbeni formájához képest nagyot játszott Jánosi Csaba, Hetényi Zoli, Holéczy Roger.
Nehéz egy általános rangsort készíteni, nekem így sikerült:
1. Szuper Levi
2. Ladányi Balázs
3. Jánosi Csaba
4. Peterdi Imre
5. Tokaji Viktor
@freddyD: Ez nem igazi manipulálás, ha manipulálnánk, akkor már Csabi vezetne, de nem gondolnánk, hogy ez lenne a helyes út :)
Nálam Palkovics az első, persze nem akarok senkit se manipulálni, de kevesek lettek volna képesek az ő helyében egyáltalán a vb-szereplést vállalni.
1.Ladányi
2.Szuper
3.Peterdi
1.Szuper 2. Ladányi 3. Jánosi
@freddyD: Te nem tudod mi az a manipulálás...
4 óra alatt kinyomni 40.000 szavazatot Puskásra a zoznam.sk szavazásán, az manipulálás volt.
A magyar szurkolókat felhozni az iihf weboldalán az is az volt... Tudom, mert benne volt a kezem...
Ha manipulálni akarnánk, nem lenne gond fel óra alatt ezres nagyságrendben nyomni a szavazatokat. De mi tudjuk hogy Jánosi Csaba így nem szeretne nyerni ;)
Hát,hát,tisztelt blog szerkesztők,ez egyrészt hálátlan,másrészt "illetlen" kérés,h szavaztassátok meg a legjobb magyart... Egyrészt, Ocskay Gábor... Másrészt, milyen módon lehet Ladányi zseniális passzai és Szuper parádés védései,vagy éppen Peterdi 2 gólja és Sille remek szerelései közt különbséget tenni? Elárulom: SEHOGY! Ez a csapat nagyrészt együtt érte el,h itt lehettek,kellett hozzá Csicsó,Palkó,Szélig,Tokaji,Horváth,Ladányi,Peterdi,Vas-ék,vagy éppen a most kimaradók,mint Gröschl,Sofron,Fodor,vagy a régiek,Ancsin,Tőkési és a többiek,nomeg egy profi szakmai stáb,szóval MINDENKI!!! Itt nincs ilyen,h legjobb! A csapat bentmaradt volna,ha itt lett volna "A VEZÉR"! De nem volt itt... :( A mai napig sírok,ha Csicsóra gondolok,ISTEN NYUGASZTALJON,GÁBOR!!!
Szuper és Hetényi,- ha ŐK nem így védenek, sokkal több gólt kapunk!!!
@üveg: és ha nincs Ladányi? akkor kb. gólt se nagyon lövünk... :( sajnos... :(
süti beállítások módosítása