A magyar válogatott eddig 27 fős kerete első körben csak 26 fősre szűkült. Énekes Lajos edző arról tájékoztatta blogunkat, hogy Sofron István, az Alba Volán fiatal támadója nem lesz tagja a csapatnak az A csoportos világbajnokságon. A tornára 25 hokis nevezhető, az utolsó kimaradóról csak vasárnap reggel dönt a szakvezetés.
Sofron István nem utazik Svájcba
2009.04.18. 14:24 Hblog
77 komment
Címkék: vb énekes válogatott a csoport sofron
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
defó 2009.04.18. 14:27:36
Hunhockey29 2009.04.18. 14:33:04
drlaa 2009.04.18. 14:34:01
Leo945 2009.04.18. 14:50:37
Az egyik leggyorsabb...
ez űber nagy baromság volt... szerintem...
Rock me Amadeus 2009.04.18. 14:54:08
vaze 2009.04.18. 15:05:41
bdan 2009.04.18. 15:06:21
Ati_ur 2009.04.18. 15:18:15
Fradi-Mate 2009.04.18. 15:18:18
Leo945 2009.04.18. 15:19:33
Fradi-Mate 2009.04.18. 15:24:19
Jozsmag25 2009.04.18. 15:26:51
Fúúú de ideges vagyok emiatt.
Ezt a szart:S
Ati_ur 2009.04.18. 15:28:59
Jozsmag25 2009.04.18. 15:37:55
hogy hogy mire?:)
Háá most mér' a Pistát kellett kirakni??:(
veghist 2009.04.18. 15:39:25
Idáig nem nyúlt soha mellé, ezért teljes a bizalmam benne, hogy ez a helyes döntés
Rock me Amadeus 2009.04.18. 15:40:18
Nagy Gergő 1,8
Majoross 1,2
Jánosi 2
Palkovics 500
I'm a Ranger! 2009.04.18. 15:41:15
iceice 2009.04.18. 16:00:28
a fiataloknak meg van legalabb egy jo par evuk arra, hogy megmutassak, hogy mit tudnak nyujtani egy vilagbajnoksagon...le kell ezt nyelni es tovann kell lepni nem azon morfondirozni ki miert maradt ki....Kangyal Balazs nemcsak mint hatved hanem csapatkapitany is...jo lenne ha Ot vegre beken hagynank...nem kell kiakadni...nem kell kritizalni e snem kell okoskodni...nem mi vagyunk a szov.kapitany....Hala az egnek...mert azt hiszem a mi donteseinket is sokan biralnak...szerintetek, hogy esik ez a sok "szakertoi"velemeny a sracoknak????????
Hajra magyarok....hajra oregek!!!!!!!!
Megerdemlik, hogy ott legyenek...az alazat es a kitartas amit Ok eddig a sportert tettek az elmult 10-15evben peldat mutattak mindenkinek...meg nekunk.is.....
Ati_ur 2009.04.18. 16:00:50
@I'am a Ranger! : azt hiszem most sokaknak a véleményét mondtad most ki. Számíts sok bírálóra!!! :-)))
Igen konkrétan fogalmaztál, sok igazság van abban amit írtál. Igencsak kellenének a gyors, fiatal, erős emberek a VB-re...
Mindenki mondja, hogy így a rutin, úgy az érdemek, de nem erről szól a történet.
Én pl. szó nélkül kiraktam volna a Sillét, mert egyszerűen már nem üti meg a szintet!
Ettől függetlenül remélem a fiatalokban nem okoz törést, hogy kimaradtak - lásd 2 újvárosi fiatal nyilatkozata!
HAJRÁ MAGYARORSZÁG!!!!!!!!
jegib 2009.04.18. 16:01:39
Hunhockey29 2009.04.18. 16:03:14
Az én szubjektív véleményem szerint annak kell learatnia a babérokat, aki ültette...
Ati_ur 2009.04.18. 16:08:02
DE...
ezt már nem így mérik!
Akik bekerültek a csapatba, remélem, hogy nem a hűség, meg a rutin meg a kitartás miatt kerültek be, hanem mert a teljesítményük A csoportos VB-re való lesz!!!!!!!
Sajnos egy-két öreg már a meccsek végén azt sem tudta, hogy mi van!!! És ezek csak felkészülési meccsek voltak!
Habs 2009.04.18. 16:08:42
A jövő(-jük), és a sportág magyarországi jövője szempontjából mindenképpen szükséges lett volna hogy megmutahassák magukat a világ legjobbjainak, és azok ellen !!! Legalább 5-6 20 év körüli játékost vinni kellene ! Magyarországnak ugyebár a Vb nincs vesztenivalója(!) ,nincs teljesítmény kényszer...,nem éremért mennek a fiuk hanem a bentmaradásért ,de ha nem jön össze az se nagy gond !?
A fiatalok az "eladható" kategóri(!)...fejlődésük pedig külföldön (netán NHL-ben(?)) sokkal jobban biztosítot lenne !!!
Sajnos figyelembe kellene venni, hogy ha kiesnek(ami elég elképzelhető) ,nem olyan biztos hogy azonnal visszakerülnek , lehet 3-4 évet is újból D1-ben tölthetnek (sűrü a mezőny, ezt azthiszem mindenki tudja)!!!
Remélhatőleg a kiesés nem következik be, és jövőre ,már egy frissített keret harcolhat tovább a legjobbak között !!!
Dachstein 2009.04.18. 16:10:30
krumplee 2009.04.18. 16:13:50
jegib 2009.04.18. 16:13:59
altero 2009.04.18. 16:15:13
Nagy dolog volt kiharcolni a szereplést, szinte csoda, és sokminden kellett hozzá a teljesítmény mellett (csoportbeosztás, szerencse). Lehet, hogy megint 20 évet kell várni rá. (Elnézve az idei divizio 1-es csoportokat, idén egy bronzérem is nagy dolgo lett volna bármelyikben) Én akkor sem látnék több esélyt az A csoportban maradásra, ha most a fiatalok játszanának, a csodára ugyanannyi sansz van így is. De jó lenne!
gödi hokirajongó 2009.04.18. 16:17:40
nyugosztalja,bár így is a csapattal van/lesz.
Nagyon bízom a csapatban, de a csoportkörben nincs
esély.Majd a végén nyerünk két meccset!!!
freddyD 2009.04.18. 16:19:48
kerusz 2009.04.18. 16:20:40
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2009.04.18. 16:22:35
Ezt még az olimpiai selejtező előtt írtam, de még mindig aktuális...
jacint.blog.hu/2009/02/06/mikor_fiatalitson_cortina
krumplee 2009.04.18. 16:23:31
kerusz 2009.04.18. 16:23:32
vaze 2009.04.18. 16:26:31
Fradi-Mate 2009.04.18. 16:28:25
A fiataloknak még kell idő, Galanisz,Hegyi és Kiss nyilatkozatából is láthattuk ,hogy ők is azt monddták még erősödniük kell ehhez a szinthez. Sofi jó játékos ,de nem biztos ,hogy ah helyzetbe kerül akkor betudja lőni. A jó helyzet kihasználásunk lehet az egyik nyerő tényezőnk .Emlékezzetek ,hogy lőtte pl.: a norvégok ellen Sofi a büntetőt. Azt se tudta szegény merre húzza még a pakkot. Egy kicsit idősebb játékos meg magabiztosabb az iylen szitukban és nem feltétlen a szerencsére van utalva. A fiatalok jövőre biztosan többen lesznek a válogatottban akár kiesünk akár nem. Eljön még az Ő idejük ,de msot kell a többiek tapasztalata és mentális ráhatása a többiekre.
ezzelkommentelek 2009.04.18. 16:34:56
Mindenki nagyon jó ebben a keretben, de az, hogy a fiatalok még nem kapnak annyi lehetőséget, csak erősítheti őket, persze csak akkor, ha kitartóan megvan bennük az alázat.
Mindamellett szerintem nagyobb ügyet csinálunk belőle, mint az érintett játékosok - szerencsére.
zsirK15 2009.04.18. 16:51:15
hüjeliba 2009.04.18. 17:33:17
Két hete vannak együtt egy teljesen új szisztémát építve, emlékezzünk mekkora vihart kavart az U18 válogatása is , aztán mégis jól sült el.
Nyugi .. kiabálni a vb után kell, (meg közben:)))
Skyblue 2009.04.18. 17:39:30
Én maximálisan megbízom Cortinában, amit eddig csinált, az őt igazolta. Szerintem megtudja ítélni, hogy melyik az a társaság, amely Svájcban CSAPATKÉNT a legjobb lehet.
És ha esetleg mégsem, mert érdemeikre hivatkozva kicsit jobban súlyoz, ha a régiekről van szó? Akkor is. Ők harcolták ki a feljutást. Megérdemlik. Olyan oltári nagy különbség nincs a kihagyottak és a bentmaradottak között, hogy ez végzetes mód megbosszúlhatja magát. Mert mint, ahogy oly sokan írtátok előttem. Svájcban nincs veszíteni valónk!
kaloda99 2009.04.18. 17:52:13
Sille a legtöbbet játszó és legrutinosabb hátvédünk. Nálam ő biztos pont.
Kiss, Hegyi, Galanisz korrektül nyilatkozott, de Galanisz azért azt is mondta, hogy "...de Németországba szerintem utazott nálam gyengébb játékos" Ezt nem kellett volna.
www.dh-online.hu/fooldal-legfrissebb/20090418_elore_neznek
Jozsmag25 2009.04.18. 17:53:34
Miért ne lehetne véleményünk akármiről.
Az h nekem ez nem tetszik ez a hír, az még nem egyenesen arányos azzal h nem bízom Cortinában, és a szakmai stábban.
Mert sokan itt hajlamosak elfelejteni h nem egyedül van a Szöv. kap. Scandella nem egy niemand, és Lajos is nagyon jó szakember szerintem. Ahogy a Csapatunk, ők is nagyon együtt vannak.
DE... Akkor is a hideg futkos a hátamon h a Sofron nem lesz ott, és nem láthatom ahogy odabassza a palánkhoz a nagy világsztárokat, mert az a gyerek nem fél senkitől. Személyeskedés nélkül de nincs sok ilyen játékosunk, sőt.
Jók leszünk mint csapat, megtesznek mindent majd azok akik kimehetnek ez sem kétséges, tudom h mint mindig büszkék lehetünk majd rájuk. Eredménytől függetlenül is.
Szóval Cortina for President:)
Jozsmag25 2009.04.18. 17:56:51
Az a mondata elég vicces a Galanisznak, mert ha Ő még gyenge az A vb- re és ebbe a válogatottba, akkor h a fenébe mehetett nála gyengébb játékos Münchenbe? De nagyon korrektek voltak az újvárosi srácok.
Morgó Muki 2009.04.18. 17:58:00
Nincs jó megoldás! Sokan megérdemelnék, hogy ott legyenek, de nem lehet ott mindenki. Bízzunk Cortinában, mert Ő már bizonyított. Talán szerencsésebb, ha a fiatalítást nem a VB-n kezdi.
waldy71 2009.04.18. 18:01:58
brunzwik 2009.04.18. 18:09:46
Video Tóni 2009.04.18. 18:15:37
bdan 2009.04.18. 18:16:49
Video Tóni 2009.04.18. 18:29:16
Habs 2009.04.18. 18:33:06
Igen ,ez nagy dilemma...bizony ez ez jutalom játék a hősoknek(én sem szívesen hagynék otthon senkit) !!!
Csak egy észrevétel amit megjegyeztem, mert sajnos hiába hisszük ,hogy felfigyelt a Magyar válogatottra a világ("szakmán" kívül)...sajnos annyira ez nem így van !?
Itt Montrealban még a Vb se érdekli annyira az embereket amíg tart az NHL !
Pl.: Fehéroroszországot azt se tudta senki ,hogy létezik (nekik az orosz az orosz) ,míg a Kostitsyn fivérek ide nem jöttek !!!
Ettől függetlenül úgygondolom, bármi is tőrténik ,bárki is van a csapatban most és késöbb ,csak maximum odázzuk az elkerülhetetlent !!!
Magyarország 10 éven belül stabil A csoportos lesz...:)
ui.: persze csak ha nem fojtjuk meg egymást egy kiskanál vízben !?:)
Bencito 2009.04.18. 19:03:19
Rock me Amadeus 2009.04.18. 19:40:57
scip_ 2009.04.18. 19:57:18
Knapp 2009.04.18. 20:21:30
Egyébként meg Cortina azt nyilatkozta, hogy nincs egyetlen "A" csoportos sorunk sem. Azt hiszem, sajnos jól látja.
Az olimpiai selejtezőkön még ott lehetett Ocskay és úgy is alárendelt szerepet játszottunk, szóval nem ezen fog múlni...
De azt is tudom, hogy ha az ismert alázattal játszik a csapatunk, akkor egy kis szerencsével és egy nagyszerű Szuper Levivel megszerezhetjük azt az 1-2 bentmaradáshoz szükséges győzelmet!
Egyébként örülök, hogy 3 kapussal megyünk, mert legalább nem kell a "Hetényi kontra Budai" üzeneteket olvasgatni! ;)
Mert ugye nem mindegy, hogy ki ül Levi mögött a padon...
vaze 2009.04.18. 20:35:25
Ezt ki mondta? Másrészt azok a sztárszos fiúk, akik semmilyen szinten nem tűntek ki az OB1 mezőnyéből, mitől lennének jobbak? Félre ne érts: én nem vitatom Cortina döntéseit, és 1-2 név kivételével amúgy is lehetett előre látni, hogy kiket fog vinni, de ne vegyük már el senkitől a jogot, hogy elmondhassa véleményét! Annak meg kifejezetten örülnék, ha a 10 millió jégkorongos szövkap országa lennénk, ennél nem sok jobb dolog történhetne idehaza a hokival.
Skyblue 2009.04.18. 20:48:49
Annak meg kifejezetten örülnék, ha a 10 millió jégkorongos szövkap országa lennénk, ennél nem sok jobb dolog történhetne idehaza a hokival.
De ennél sokkal rosszabb sem történhetne (lásd: foci).
"Másrészt azok a sztárszos fiúk, akik semmilyen szinten nem tűntek ki az OB1 mezőnyéből, mitől lennének jobbak?"
Mármint mikor nem tűntek ki? Anno, vagy most? Mert Hári, Hentes, Galló már jó néhány éve nem itthon játszik, és Hardi meg a többiek jó része is szlovák utánpótlásbajnokságban nyomja. Mondjuk ezért lennének jobbak.
Skyblue 2009.04.18. 20:52:29
Az általam említett Hári vonulatos dologért meg boccs, mert rossdzul képzettársítottam az idézeted miatt.
Föld-lét 2009.04.18. 20:56:05
Azért azt remélem, hogy monjuk csak másodlagos szempont, hogy a "régi hősök" jutalomból menjenek a csoportos vb-re
Az első helyen jó lenne ha a teljesítmény állna.
ne vicceljünk már...
Nagy szükség van a tapasztalt játékosokra, de akkor egy alapszinten azért bírják az iramot.
A többséggel nincs is baj , és remélem, hogy ez a döntés azt is jelenti, hogy csupa friss embereket látunk, majd a jégen.
Amúgy is gyors támadásokra lesz szükség az edzők szerint.
Van karrier és van rengeteg lelkes ember, egy egész ország akiket ez a csapat képvisel, ez két különböző dolog.
és nagyon szükség volna a bentmaradásra, mert mint az előző kommentekben is írták ha most kiesünk, akkor pár évig nem valószínü, hogy az a csoport közelébe kerülünk. Sajnos ez a helyzet.
Várjuk ki a végét, mert Cortina biztos tudja a dolgát.
Hajrá Magyarok!!!
vaze 2009.04.18. 20:59:13
facsipesz 2009.04.18. 21:05:21
Így két poszt keletkezik, külön-külön lehet szapulni Cortina-t és megírni, hogy ki kit küldött volna haza, és miért nem XY-t, mikor ő (XY) olyan hihetetlen szuper, és mekkora igazságtalanság ettől a Cortina-tól ("akit pedig még soha nem kritizáltam"), mert ZX sokkal, de sokkal sz@rabb (bocs), és ő az aztán, aki megérdemli, hogy kivágják, mert a múltkor is pl., de nyilván ő (ZX) a szövkap. kedvence, vagy Énekes kegyeltje, és ezért maradhat benn, vagy ajándék neki Sapporo-ért és stb. stb.
Nem unalmas (vö: szánalmas)?.....
"Cortina-liga": RmA: na ez viszont tuti:))
facsipesz 2009.04.18. 21:13:36
Lehetne idézni ezekben a szitukban Kemény Dénest: a kerettel kapcsolatos személyi döntéseimet az általam kigondolt stratégiának megfelelő legjobb csapat összeállítása érdekében hozom meg, mely döntéseket segítők bevonásával, de egyedül én hozom meg, és ezen döntésekért a felelősséget egyedül én vállalom.
(Vö: Nagy Viktor kikerülése a későbbi olimpiai bajnok csapatból az Európa-bajnokság után..)
Nem értem, mit kell ezen vitázni. Szerintem utólag már lehet mindenki okos, előre meg honnan lehetne tudni, mit is akar a szövkap??
Arról beszéljünk inkább, hol lehetne Budapesten nagy létszámban, szervezetten, kivetítő előtt nézni a nyitómeccset, pl. Ez szerintem sokkal nagyobb gond..
Föld-lét 2009.04.18. 21:37:26
minden posztra azt kéne kommentelni, hogy nagyon szuper totál rendbe van minden királyjók vagytok ez isteni volt huh de örülök maximálisan egyetértek. nem lenne ez is unalmas a végén?
Vagy monjuk a második posztra nem kéne írni semmilyen kommentet...
Vagyunk néhányan akik ilyen unalmas szórakozásból irogatunk néha.
Persze kell legyen egy közös nevező, és ez sokszor hiányzik, de mért kell mindig leszólni ha valaki kritikát fogalmaz meg?
Mindenkiben kialakul egy vélemény ha leírja ha nem, ha ért hozzá ha nem, ha szubjektív ugyan úgy mint ha kevésbé az.
Vagy nem kéne valahogy lejöjjön az emberek tudatában ha olvasnak valamit?
Minden ok csak értsd meg ,hogy néha a nálad butábbaknak is van egy véleménye és ezt leírják.(ezt természetesen csak magamra értettem):))
Föld-lét 2009.04.18. 21:46:24
Azért, mert egyedül ő dönt és ő vállalja a felelősséget ami nagyon helyes, még mondjuk a végén vagy valamikor azért elmondhatja, hogy mért döntött így szerintem nem olyan nagy titok ez.
munkagep 2009.04.18. 21:46:47
Egyébként pedig Sofi valahol magának köszönheti ezt, nem kéne abszolút tétnélküli meccseken is az 58. percben állandóan összeverekedni valakivel, főleg amikor tudja mindenki, hogy a szöv. kapitány kifejezetten alergiás az ilyesmire.
D. Gromov 2009.04.18. 22:05:12
zsolt007 2009.04.18. 22:11:03
jegib 2009.04.18. 22:52:14
Abban pedig teljesen egyetértünk hogy 10 éven belül lehetünk stabil A csoportosok, látva az ifjak eredményeit, hozzáállását.
tom40 2009.04.18. 22:54:21
ja, és hajrá Sofi, jövőre ott a helyed, mert nagyon király vagy !!!!!!
Ice cube 2009.04.19. 00:08:02
Miért nincs döntés az utolsó személyéről ma ? (tegnap)
Szerintem : Kóger, Nagy, Jánosi, Fodor, Majoross és Vaszjunyinból kerül ki az utolsó ember. Mind megérdemelné,(Sofi is) hogy ott legyen Svájcban !
pokerface (törölt) 2009.04.19. 01:23:04
advocatusdiaboli 2009.04.19. 03:29:34
pokerface (törölt) 2009.04.19. 04:08:24
emu11 2009.04.19. 08:33:52
A most kimaradó fiataloknak akkor lesz esélyük újra A-csoportban játszani, ha most bent maradunk. Az pedig most még csak a fiatalokkal biztos nem menne, de még a rutinosabb csapattal is csoda lenne, de legalább meg van rá az esély!
Ez az én véleményem. Hajrá Magyarok!!!!
PMilan83 2009.04.19. 09:01:13
kapusLaci 2009.04.19. 09:25:59
Gondolom azért mert nagyun fiatal.
Fel a fejjel Sofi,Te még hosszu éveken válogatott leszel!!!
russia 2009.04.19. 11:32:40
russia 2009.04.19. 11:43:19
Boby80 2009.04.19. 19:02:05
Bejelentkezés : 061 3590200