Levette műsoráról a Mol Liga csíkszeredai elődöntőinek közvetítését a Sportklub Tv. Tíznapos tárgyalássorozat végén csütörtökön döntött így az alapszakasz romániai mérkőzései közül több mint félszázat sugárzó adó. Az okok tovább után következnek.
Hesz Máté, a magyar Sportklub Tv főszerkesztője a jégkorongblogot arról tájékoztatta, az egész szezon során jó eggyütműködés alakult ki a négy romániai csapat és a társaság között. Ahogy eddig, úgy az elődöntők közvetítése kapcsán is jó előre, hetekkel ezelőtt megküldték a feleknek az időpontot, amikor számukra alkalmas lett volna a közvetítés.
"Román szerkesztőségünkből kedden kaptunk egy levelet, amelyben arról tájékoztattak minket, hogy az érdekelt felek nem hajlandóak az általunk megjelölt időpontokban játszani. Jelezték, hogy napok óta egyeztetnek, de nem jutnak dűlőre. Mivel mi mindenképpen adni akartuk a meccseket, szerdán háromfős küldöttségünk, köztük a Sportklub Tv német igazgatója, kiutazott Erdélybe, hogy a román szövetség és az érdekelt klubok illetékeseivel tárgyaljon. A tárgyalás nem vezetett eredményre, ezért a Sportklub Tv főnökei csütörtökön azt a döntést hozták, hogy nem közvetítjük a mérkőzéseket."
A tévécsatorna már a Mol Liga-szerződés előtt jó néhány programot megvásárolt, köztük jelentős nézettségű focieseményeket, mint a Bundesliga és az angol FA Kupa. Ezek élő közvetítése prioritást élvez, ezt az első tárgyalásokon is jelezte a Sportklub a közvetítési jogokat eladó romániai félnek. Azóta működött a történet, minden klub meghozta a kompromisszumos döntést, és a tv-nek is megfelelő időpontokban játszott.
A most következő hétvégén torlódnak a fociközvetítések, ezért a Sportklub Tv mind szombatra, mind vasárnapra délelőtt 10-11 óra körüli kezdést javasolt az egyik mérkőzésnek, este 8 óra utánit a másiknak. "Mint egykori élsportoló megértem a játékosokat. Vasárnap reggel pályára lépni nem kellemes, mi is utáltuk, amikor az MTV 2 sportsávjában szerepeltünk. De azt is figyelembe kell venni, hogy sok sportágnak örülnie kell, ha képernyőre kerül, és sok csapatnál akkor van pluszpénz, ha a tv közvetíti a meccseit. Mi mindenben partnerek vagyunk, de ezen a hétvégén csak az általunk megajánlott időpontokban volt hely a műsorstruktúránkban."
A két érintett csapat az SC és a HC Csíkszereda. Mint a Mol Liga alapszakaszának első helyezettjei, ők a pályaválasztói az első két elődöntőnek. Ismert, hogy a két csapat között feszült a viszony, ez az ügy mégsem ezen feneklett meg.
Az SC Csíkszeredától kapott tájékoztatás szerint ők egyből jelezték, nem hajlandóak délelőtt játszani, és ehhez az álláspontjukhoz mindvégig ragaszkodtak. Véleményük szerint sokszor szerepeltek az idényben jégkorongozásra alkalmatlan időben, az elődöntőben nem lépnek pályára délelőtt, mert egész szezonban arra készültek, hogy délután-este játsszák le a sorsdöntő meccseket.
A HC Csíkszereda a közvetítés mellett volt. Tájékoztatásuk szerint azt ajánlották, hogy az egyik nap ők, a másik nap az SC játsszon délelőtt. Amikor látszott, hogy megfeneklenek a tárgyalások, és a szeredai jégcsarnok időbeosztásával is gondok lehetnek, felvették a kapcsolatot a gyergyói pályával, a közvetítésért hajlandóak lett volna ott játszani.
Az ügy vége az lett, hogy, többszöri módosítás után a találkozókat magyar idő szerint 15.30 és 19.00 órakor rendezik meg, és azokat csak a Vákár Lajos-jégpályára kilátogatók tekinthetik meg.
sisti 2009.01.23. 10:19:12
freddyD 2009.01.23. 10:23:18
Valamelyik Szeredai honlap nem adja a találkozót véletlenül?
Fugeute 2009.01.23. 10:26:05
defó 2009.01.23. 10:38:47
KCs 2009.01.23. 10:42:32
OliBLOOD 2009.01.23. 10:58:49
Azért elgondolkodtató, hogy egyes csapatok miérrt nem szeretnék a szponzoraikat minnél jobban kiszolgálni.
freddyD 2009.01.23. 11:00:10
freddyD 2009.01.23. 11:01:07
kerusz 2009.01.23. 11:08:24
drukker60 2009.01.23. 11:09:02
1; Miért is lett a MOL liga elindítva? Több mérkőzés a csapatoknak, több a nézőknek- hát ez megbukott ezzel!
A magyar csapatok fejlődését szolgálja.., a gyerekek látva a meccseket , tódulnak jégkorongozni...stb- ez is megbukott!!!
Kinek is jó ez a lebonyolítás? Gondolkozzunk el rajta.......
defó 2009.01.23. 11:12:25
Bencito 2009.01.23. 11:23:40
qx92 2009.01.23. 11:24:22
kerusz 2009.01.23. 11:29:32
A magyar csapatok (és játékosok) fejlődése miért bukott meg?
Mi köze ennek a lebonyolításhoz?
Mit javasolsz a MOL Liga helyett?
defó 2009.01.23. 11:31:44
celebesz 2009.01.23. 11:51:06
Pentele · http://ppm.powerplaymanager.com/hu/online-sport-menedzser-jatek.html 2009.01.23. 12:02:24
Szerintem fogalmuk sincs és nem is értik, hogy kicsinyes önzésükkel az egész MOL-ligát teszik komolytalanná.
Szegény Antal úr /Isten nyugosztalja/ aki a MOL-liga egyik ötletadója most forog a sírjában. A csapata elhalasztja majd nem játssza le a mérkőzéseket a végére még az elődöntő közvetítését is megtorpedózza. Nem is foglakozik azzal, hogy esetleg érdekelt volna másokat is a Csíkiakon kívül.
Nem is beszélve a főszponzorról, ha kiszáll mert még TV-s közvetítés sincs akkor a következő szezont az SC szponzorálja???
Simán megérdemelné az SC, hogy jövőre zárják ki! Jöjjön helyette a Brassó még ha színvonal esés is lesz, de komolytalanul senki nem merné venni a ligát. Ezzel a hozzáadással nem lehet komolyan építkezni.
Köszönjük SC!!!
scsziv.urfi 2009.01.23. 12:03:50
blackiii 2009.01.23. 12:25:48
Remélem azért a ma esti meccset még leadják,
múlt héten az összeset megnéztük amit a 2-3 csatorna tolt és érdekes volt mind.
Szerintem a SportKlubbal van inkább a gond, bár a lehetetlen időpontok tömkelegét mindhárom adó jól produkálja... pl: 13:00 Alba Volán-Black Wings Linz
Jégkorong (EBEL), ism. ... a nyugdíjas néniknek, vagy a babázós mamáknak szánták ezt az időpontot vajon?
Nem szívügyük? Bezzeg S.Kapusék milyen lelkesen nyomnák a közvetítést ;) :)
celebesz 2009.01.23. 12:28:29
poraszabolcs 2009.01.23. 12:30:35
Video Tóni 2009.01.23. 12:32:51
munkagep 2009.01.23. 12:36:12
Máskülönben felvételről leadhatná a Sportklub TV amikor akarja.
munkagep 2009.01.23. 12:37:37
F. Kapus 2009.01.23. 12:42:49
OliBLOOD 2009.01.23. 12:44:11
defó 2009.01.23. 12:47:15
Nem gondoltam volna, hogy egyszer még Léderer Ákos után fogok sírni. :)
munkagep 2009.01.23. 12:49:06
dattila 2009.01.23. 12:49:32
Amugy felvetelrol kozvetithetnek legalabb...
celebesz 2009.01.23. 12:50:24
SC: "Az SC Csíkszeredától kapott tájékoztatás szerint ők egyből jelezték, nem hajlandóak délelőtt játszani"
munkagep: "Csak szeretnék mindenkit emlékeztetni, hogy mennyire fel voltunk háborodva (jogosan), amikor az olimpián kitalálták, hogy az amerikai televíziós jogok jobb értékesíthetősége miatt délelőtt legyenek a döntők és szívhattak a sportolók"
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2009.01.23. 12:51:22
ANNYIRA tudtam hogy ez lesz a vege a nagy idopontharcnak!!!
tenyleg belehaltak volna egy reggeli merkozesbe????
na kenjetek a hajatokra az elodontoiteket
amilyen boldog voltam a MOL liga letrejottekor, pont olyan kiabradito a vege.
gabrielli 2009.01.23. 12:52:58
Video Tóni 2009.01.23. 12:53:44
defó 2009.01.23. 12:55:05
celebesz 2009.01.23. 12:56:17
Egy játékos sem halt volna bele a délelőtti meccsbe... DE az érdeklődőknek tv nélkül, neten követni sem halálos a meccseket.
celebesz 2009.01.23. 12:58:03
razi · http://razi.blog.hu 2009.01.23. 12:58:08
drukker60 2009.01.23. 12:59:22
@kerusz:
a kiábrándultság az ami bennem is található, hogy ki mit vesztett? Hát az aki nem tudja megnézni, nem tudja a fiának azt mondani, hogy láttad a MOL liga döntőben milyen szépen játszottak, milyen szép gólokat ütöttek? Aki nem Csíki az ne is álmodjon róla? Hát erre írtam azt, hogy kié a MOL liga illetve csak ennyit a lebonyolításról !!!!!!!!!!!!
celebesz 2009.01.23. 13:02:15
kiralyfi 2009.01.23. 13:08:44
Mi az hogy egy csapat ne akar jatszani?
ez a fo alapkerdes. meg hogy sirunk mert ekkor nem jo meg akkor nem jo. en ugy tudtam itt profi sportolok jatszanak akik ebbol elnek. ugye azt nem kell mondani hogy a vilagon a tv a legnagyobb ur mert eleg jol tesz az adott merkozesert cserebe a kasszaba. tehat eddig meg mindig a sportolok alkalmazkodtak a tvhez. gondolkodjunk mar egy kicsit azert ott csikban: teljesen sikerul ledegradalni ezt a kupat es nem a magyar csapatok teszik. csak egy kicsi kis pelda: liverpool talan mond ez a nev valamit mindenkinek. ha kell delutan egykor jatszanak ha kell este tizkor. mindegyikre volt mar pelda. es miert? mert a tv ekkor kozvetitett es hat mast is erdekelt ugye nem kizarolag azt a negyven otvenezer liverpooli nezot. ja es a tv csengetett a meccsert. egyszeruen nem ertem ami itt folyik es mielott jonnetek azzal hogy en jatzsanek e ekkor meg akkor erre azt tudom mondani 23 evig sportoltam es nekem ha azt mondta az edzo hogy ekkor jatszunk akkor jatszottunk. es boldog lettem volna ha a tv is kozvetit...
kiralyfi 2009.01.23. 13:10:15
nem kotelezo nezni a tvkozvetitest
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2009.01.23. 13:10:59
amugy meg a netes kozvetites nem halalos, csak elvezhetetlen...
@drukker60: errol van szo, minel tobb jegkorongot probalok mutatni a gyereknek, asszonynak. erre ezek elszarjak...
@razi: majd ha a MOL liga NHL/KHL szinten lesz, elvarhatod h a media loholjon a kozvetitesert. de addig amig alig kerul (magyar) jegkorong a kepernyore igenis ugy gondolom hogy a sportnak kell megalazkodnia. onmaga erdekeben...
defó 2009.01.23. 13:13:03
Ez a versenynaptár el lett kapkodva. Miért kellet ezt így? Jövőre én így tervezném a 2009-2010. évi MOL Ligát.
Résztvevő csapatok: a mostani 10 + 1 (Brassó)
Alapszakasz meccsek: 4 oda-vissza...tehát csapatonként 40 meccs.
Kezdés: 09. Szeptember 11. (péntek) rajt
Vége: 10. Január 29. (péntek)
Rájátszás: 10. Február 2. (kedd) /1.-8., 2.-7., 3.-6., 4.-5.)
4 közé: 2 nyert meccs
döntőbe: 3 nyert meccs
döntő: 4 nyert meccs
-effektív marad a 3 leggyengébb csapat, akiknek februárban lesz kb. 2-3 hét szünetjük, hogy a "direkt" rájátszásra készüljenek. Ehhez az is kéne, hogy mind a magyar, mind a román bajnokság alapszakaszbeli tabbelája a MOL Ligában elért eredményt tükrözze (mármint a hazájában lévő csapatok ellenit). Így tulajdonképp februárban már csak rájátszásos meccsek lennének, egészen március közepéig.
Na nem offolok tovább.
defó 2009.01.23. 13:16:18
Ezek csak 5letek.
Na, tényleg off! :)))
defó 2009.01.23. 13:19:06
Tudom, naív vagyok. De így közel 40 felé már...legalább ez legyek e téren...ha már világgazdasági válság van.
Pumukli00 2009.01.23. 13:52:17
egyébként meg a közvetítésekről annyit, hogy nem lehet kérni egy csapatni játékost arra hogy ilyen lehetetlen időponokban játszanak színvonalas eredményes hokit! másik dolog nem nyugaton vagyunk! Ez mol liga és nem NHL/KHL. ne hogy már a TV pofázzon bele a meccsekbe. lassan a Tv mondja meg hogy ki mikor hol és hány gólt lő. ÉBRESZTŐ EMBEREK! kétségtelen hogy nem jó az sem hogy nem lehet TV-ben nézni a meccseket de ez van!
HAJRÁ SZEREDA!!! HAJRÁ SPORTCLUB!!!
celebesz 2009.01.23. 13:59:46
Az viszont nagyon igaz, hogy jobb szervezéssel, előrelátóbb tervezéssel, konkrétabb időpontokkal jövőre remélhetőleg elkerülhetők lesznek az ilyen haccacárék. A szövetségnek, kluboknak, tv-knek is jobban oda kell figyelniük erre, amikor megállapodnak a közvetítésekről.
celebesz 2009.01.23. 14:05:31
szekely gobe 2009.01.23. 14:05:55
sisti 2009.01.23. 14:11:19
ájszhoki 2009.01.23. 14:11:47
Akit igazabol erdekel a hoki az ugy is kimegy Vakar Lajosra. Ezt ugyanugy megteszi az igazi csikszeredai hokibarat, mint a regioban tartozo gyergyoi, sepsiszentgyorgy, udvarhelyi, stb. szurkolo is. Az a teny, hogy a merkozeseket csak visszajatszasban fogja latni a tulceai vagy craiovai tv nezo, igazabol nem fogja semmi fele keppen sem befolyasolni a MOL Liga nepszeruseget.
Itt igazabol a magyarorszagi es mas tavolabb eso erdelyi drukkerek vannak picit hatranyosabb helyzetben. Nekik pedig azt tanacsolom amit jomagam is tennek hogyha az elodontok magyarorszagi helyszinnel lennenek megrendezve: tartsanak ki a csapatuk mellett es kiserjek el oket egy ilyen fontos meccsre idegenben is!
Hajra HC!
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2009.01.23. 14:14:28
szekely gobe 2009.01.23. 14:24:30
Pentele · http://ppm.powerplaymanager.com/hu/online-sport-menedzser-jatek.html 2009.01.23. 14:28:04
Az SC -nek sikerült az egyik szimpatikus csapatból a létező legellenszenvesebb egyesületté válnia.
Szerintem fogalmuk sincs és nem is értik, hogy kicsinyes önzésükkel az egész MOL-ligát teszik komolytalanná.
Szegény Antal úr /Isten nyugosztalja/ aki a MOL-liga egyik ötletadója most forog a sírjában. A csapata elhalasztja majd nem játssza le a mérkőzéseket a végére még az elődöntő közvetítését is megtorpedózza. Nem is foglakozik azzal, hogy esetleg érdekelt volna másokat is a Csíkiakon kívül.
Nem is beszélve a főszponzorról, ha kiszáll mert még TV-s közvetítés sincs akkor a következő szezont az SC szponzorálja???
Majd, ha a MOL-liga hozza a főműsoridőben a legtöbb nézőt akkor lehet ugrálni, de addig a TV szabja meg az időpontot és a sport /liga/ hosszútávú jövője miatt el kell fogadni.
Engem nem érdekel, hogy az SC milyen erőt képvisel a ligában, de vannak írott és íratlan szabályok amiket be kell tartani a liga érdekében és nem a saját egyéni érdeket keresni mindenhol. Az hiszem a liga fontosabb mint az SC!
Megérdemelné az SC, hogy jövőre zárják ki! Jöjjön helyette a Brassó még ha színvonal esés is lesz, de komolytalanul senki nem merné venni a ligát. Ezzel a hozzáadással nem lehet komolyan építkezni.
Javaslóm jövőre ne a csapatok, hanem a liga rendelkezzen a TV-s jogokkal. Ha a liga azt mondja TV-s meccs lesz ekkor meg akkor ki kell állni és nem a csapatok határozzák meg mikor van kedvük játszani. Különben sosem lesz komolyan vehető liga, lehetnek bármilyen erős csapatok!
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2009.01.23. 14:37:30
persze lehet azzal nagyzolni, hogy miert nem nyertek meg az alapszakaszt a magyarorszagi csapatok, csak az a vicc, hogy erdelyikent nem biztos hogy nekik szurkoltam.
en csak egy kis szep jegkorongot akartam latni a hetvegen :(
de majd nezekunk bundyt, es majd mikor a kisfiam megkerdi hogy miert labda van korong helyett, megmondom hogy azert mert 11 ora az koran van.
naeztaztáneccerértemhejj 2009.01.23. 14:40:07
Sajnálatos dolog, h nem láthatjuk tévében kedvenceinket.Sok jó hozzászólás van, mindenkinek igaza van, csak külön külön.
Sc-t lehet szidni, lehet mocskolni, csak ne feledd pentele Úr hogy ebben az egész ligában még egyelőre a Sc meccseken vannak a legtöbben.Újváros Ujpest Volán Miskolc Steu stb. kb 200 embert számol meccseken, beleértve a tökmagost is.
Ami a holnapi meccset illeti, van megértem őket hogy kávézás után egyből nem kellemes elöndöntőzni, azt is h egész évben erre készültek, viszont probálom mindig a megoldást keresni.Eddig senki nem írta hogy az ujpest az nz a Hc is mindig délután meg este játszodtak. Tehát ahogy a Sc nek nehéz, ugyanolyan érzés az Ujpestnek is, ráadásul egy 700 kmes ut után és egy- két edzés Gyergyóban a jégveremben.Hajrráá Sc!!!
l.isti 2009.01.23. 14:40:44
felsh 2009.01.23. 14:41:10
felsh 2009.01.23. 14:43:21
terminatrix 2009.01.23. 14:44:04
2. Nem szeretnék nagyon belemélyedni, de mi itt nem pont így ismerjük az eseményeket
3. Aki úgy gondolja, hogy a csütörtök este lejátszott meccs után 650 kmet utazva másnap 11-től meccset tud rendesen játszani... (más kérdés, hogy végül a meccs törlődött) az menjen máshová
4. Röhejes azt állítani, hogy mi vagyunk a hibásak
5. Eleinte két esti időpont volt felajánlva, majd két reggeli, a két klub az SC és a HC megegyezett az esti közvetítések elfogadásában, le is egyeztetődött és el is fogadódott, aztán, hogy mi lett, ki hova utazott nem tudjuk, de egy biztos, minket senki sem keresett meg a sportklub tv részéről
6. Nagyon fontos az élő TV közvetítés, de nem minden, mi lett volna, ha... és itt jöhet ezer megoldás
7. Bocs, de nekünk a saját csapatunk az első..., ahogy gondolom mindenkinél
kiralyfi 2009.01.23. 14:44:20
guriga uram jr. · http://realujpest.blog.hu 2009.01.23. 14:48:42
szekely gobe 2009.01.23. 14:49:07
l.isti 2009.01.23. 14:49:39
gyuba 2009.01.23. 14:53:37
ovechkovo 2009.01.23. 14:57:39
naeztaztáneccerértemhejj 2009.01.23. 14:57:40
15:45
Futball, FA Cup
Kettering-Fulham - élő
18:00
Futball, FA Cup
Manchester United-Tottenham - élő
20:15
Veteran Rally 51st (ism.)
20:30
Class1 Powerboat (ism.)
(Dubai Mina)
21:00
Futball, La Liga
élő
Sajnos egy Berbatov, Ronaldo , Rooney triot nem lehet lecserélni egy Ramstedt, Szöcs, Wallenbergre, na meg a spanyolfocit sem, királyfi jól látja: akinél a pénz van, az diktál,és tisztában van saját nézettségével, bíztos nem bukik bele egy Sc-Ujpest meccs kihagyásába.Nekünk meg marad az online meg az sms.
Bertuzzi 2009.01.23. 15:00:44
Sportklub és SC Csíkszereda. Szerintem az a kérdés inkább, kinek a mondanivalójában van több igazságtartalom. Mostanában nehéz tolerálni, hogy állandóan a Sportclub körül zajlik az élet, az az ember érzése, hogy összevissza trükköznek. Játszani akkor kell, amikorra ki van írva a meccs. Sok VB-n játszott a magyar hokiválogatott vagy a magyar vízilabda válogatott reggel 10-kor, vagy 11-kor. Szerintem ez nem kívánságműsor. Tudomásul kéne venni, hogy a média diktál, aki nincs képernyőn, az nagyjából nincs is, vagy amatőrködhet. Nem jó hogy így van, de sajnos így van.
gabrielli 2009.01.23. 15:02:05
szekely gobe 2009.01.23. 15:05:35
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2009.01.23. 15:13:09
komolyan kivancsi vagyok hogy a MOL hogy fog erre reagalni... en a helyukben nagyon morcos volnek...
Bertuzzi 2009.01.23. 15:14:22
szekely gobe 2009.01.23. 15:18:17
Tsoma 2009.01.23. 16:16:02
mannisenmaki 2009.01.23. 16:37:46
defó 2009.01.23. 17:05:57
barcelinho 2009.01.23. 17:18:10
Szoval azert ne csaka Klubbokat tessek hibaztatni!
lacsek77 2009.01.23. 17:27:19
krumplee 2009.01.23. 17:44:22
-mert ugye egyrészt az SC nek sem lenne mindegy, hány ember látja őket, a szponzoraiknak meg pláne. Egyébként meg senki sem róhatja fel nekik, hogy nem vasárnap délelött akarnak elődöntőt játszani.
-másrészt ugye a Sportklubra is lehet haragudni, csak nem érdemes. Ez ugye nem egy közszolgálati Tv, nyilván azért is láthatunk rangosabbnál rangosabb sporteseményt, a nézettség, és a pénz dönt. Ámde. Kíváncsi vagyok egy átlagos, évközbeni bundesliga mérkőzés nézettséi adatjára, pláne ha nem a Bayern meccsel. Talán ez egyszer mérlegelhettek volna a csatornánál, valószínűnek tartom, hogy ügyes felvezetéssel nagyobb nézettséget hozna!
Siránkozni már nem érdemes, tanulságot meg a liga vezetőinek kellene levonni. Évad elején ha megvan a versenynaptár, talán már akkor le kellene tárgyalni a közvetítéseket, legfőképp a rájátszásbeli meccseket. Mert ha ugyanez el lesz játszva a döntővel is, hátbarúgok valakit.
kiralyfi 2009.01.23. 17:46:24
defó 2009.01.23. 17:51:22
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2009.01.23. 18:04:00
legar 2009.01.23. 18:09:39
sisti 2009.01.23. 18:18:44
OliBLOOD 2009.01.23. 18:24:37
Le kellene szállni a magas lóról, mielőtt a szponzorok fordulnak el egyesek kényessége miatt (nem akarják az utolsó meccset lejátszani, este 9-kor már nem kezdenek mérkőzést)
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2009.01.23. 18:43:17
bravo SC! vagy meg mindig nem az SC a ludas?
valaki irta, h ejfel utan ernekek haza a jatekosok, es reggel 7kor kelni az durva volna.
ezek szerint a delutan 4 is az volt...
maradok ott ahonnan reggel nekialltam, fel vagyok haborodva!
persze a lexebb az egeszben a MOLra vonatkozo paragrafus...
l.isti 2009.01.23. 19:35:29
Pentele · http://ppm.powerplaymanager.com/hu/online-sport-menedzser-jatek.html 2009.01.23. 19:44:34
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2009.01.23. 19:56:37
errol nem is beszelve, remelem erzodik a sulya...
"Hozzátette, a magyar kőolajipari társaság, a sorozat névadó szponzora elemzi, hogy a csapatok, valamint a FRHG eleget tett-e a MOL és a sorozatot szervező két szövetség között tavaly ősszel létrejött szerződésnek."
az h en nem latom le van sz@rva (nincs) de ha a MOL neadjisten visszatancol, akkor a hoppon maradt 10 (11?) csapat, a szurkolok, a jegkorongszobetsegek bunbakot fognak keresni...
l.isti 2009.01.23. 20:22:52
koszti 2009.01.23. 20:40:48
Én igazán sajnálom,hogy a tv nem közvetiti a meccseket,de mégis igazat adok a Spotclubnak.Egyszerüen nem engedhette meg magának,hogy ilyen időpontokba jégre álljon.Fontos az élő közvetités,a szponzoroknak meg az a legfontosabb.De szerintem még nekik is az-az első,hogy a csapat amelyet támogatnak a dobogó legfelső fokán végezzen.
Azt se feledjük el,hogy az SC kivivta magának a jogot,hogy az elődöntő első két meccsét ő rendezze.Ebbe bele tartozik a kezdési időpont megállapitása is.
Ismétlem én is nagyon sajnálom,hogy nem lesz tévés közvetites.
Ha lesz még 3. meccs is,vagy netán döntőbe jut valamelyik budapesti csapat,akkor mi,erdélyiek, fogjuk-e tudni követni a magyarországi mérkőzéseket?Kérdésemben semmi irónia nincs,csak érdeklődöm.Ugyanis a Sportklub még egy magyarorszagi MOL liga meccset sem közvetitett.
zsiguli001 2009.01.23. 20:45:45
l.isti 2009.01.23. 20:48:33
magyarhoki.hu 2009.01.23. 21:07:47
rangers64 2009.01.23. 21:49:06
zsolt777 2009.01.23. 21:53:15
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2009.01.23. 22:25:49
@rangers64: duma. nezd meg mit mondott tanczos. vagy o is hazudik?
fabot 2009.01.23. 22:38:19
szekelyek 2009.01.24. 00:12:22
- a sportklub tv kb 60 mérkőzést ad ro-ban a szezon végéig MOL Ligából, romániai OB1-ből és Kupából
- valóban több mint 200.000 euro-t raktak bele a hoki közvetítésébe, a gyatra minőség nem mindig az ők számlájukra írható
- alacsony nézettségi mutatók mellett is, a 60 meccs több mint 1 millió tvnézőt jelent (átlagosan 15ezer néző mellett már meg van a közel 1 millió)
- a szponzorok szerintem ezt tartják fontosnak és nem azt a 500-1000 nézőt, aki amúgy is otp-ben tartja a pénzét, ciuc (csíki) sört iszik és fortunába jár kaszinózni - vagy amúgy is a fenyő mellett megy be a jégpályára, szereti a skodát és tusnádi vizet iszik
- az időpontok tekintetében elégé világos a tánczos által vázolt forgatókönyv - volt egy du és esti verzió, a csapatok elutasították, jött a tv második ajánlata de-i és du-i időpontokkal, a csapatok elutasították, összeveszve, hogy ki játszon a legrosszabb időpontba - mire a tv azt mondta kap..be
- nincs közvetítés, így elúszott pár szászezer TVnéző, de lesz plussz 1000 néző a lelátókonn (gondolom a nagyságrendeket mindenki érzi) Kurkónak és Csergőnek ez a fontos. Nem a hoki népszerűsítése, hanem a saját szereplésük.
- az, h ki a hibás .... lehet, h kevésbé fontos, de itt vannak ezek a tények, ha csíkban ez így megy tovább, előbb utóbb baj lesz belőle. az azonnali eredmény hajszolása, a távlati elképzelések hiánya nem vezet semmi jóra.
de örök optimistaként még reménykedek
hajrá székelyek
kiralyfi 2009.01.24. 06:51:13
gabrielli 2009.01.24. 08:01:00
Ez a mai és holnapi helyzet már adott, ezt már bárki bárhogy kommentálja, megváltoztatni már nem tudja. Végigolvasva az egészet, az az érzésem, hogy itt teljesen másról van szó. Éspedig arról, hogy nehéz elfogadni sokaknak, de az alapszakasz eredményei után mindkét pályaválasztó csapat az elődöntőben történetesen Csíkszeredából van! Egyszerűen azért, mert ők ketten végeztek az alapszakasz első két helyén! Ha esetleg az egyik például az UTE lehetne, akkor már minden oké volna, megoszlana az érdeklődés, a tv-vel is könyebb volna kiegyezni, stb. Itt ugyanazon a pályán, ugyanazon napokon kell lejátszódjon két nap alatt négy mérkőzés, és nem is akármilyen, hanem a döntőbejutás a cél! Mostmár kezdem értegetni, hogy miért hibáztatjátok olyan sokan a Sportclub csapatát az egészért. Mert a HC már a rájátszás elején annyira elhúzott, hogy MO-i csapatnak mindvégig esélye sem volt őt befogni, a Sportclub viszont szintén nem akarta "megengedni" hogy bárki is utolérje és ezért van most ekkora bonyodalom. Tehát, ilyen értelemben tényleg a csíki csapatok rontották el a végét! És egy másik dolog: itt síratják egy rakásban a szegény szponzorokat és a névadó-szponzort, hogy mekkora nagyot veszítenek stb. Tudja valaki, hogy mennyit ad a végső győzelemért és attol lefele a MOL? A költségekhez képest egy bagót, szerintem. És minden csapatnak (és szponzorainak) a költségei (ill. befektetése) arányában megvannak a kitűzött elvárásai, van akinek a 7-ik hely, van akinek az első négy, és vannak akiknek csakis az első hely megszerzése tudja elfogadtatni a befektetést. Ezen nincs mit csodálkozni, ez mindenhol a világon így van. Minden csapat elindul egy objektívért és azt el szeretné érni minden áron, hogy jövőre is megkapja esetleg azt a támogatást vagy még többet mint amit eddig is megkapott! Tehát, legyünk komolyak, egy adott pillanatban egy szponzornak is ha feltennéd a kérdést, hogy mi a fontosabb neki, lehet, hogy pofára esnél, mert nem a tv közvetítést válaszolná egy lehetetlen, teljesítményt befolyásolható időpontban. Nem ekkor főzné inkább a befőtt a nagymamát?
Lehet, hogy nincs igazam, de valahogy nekem úgy tűnik, hogy inkább valamiféle frusztráltságot vélek felfedezni azok körében akik nem nézhetik sehogy sem a sajátjaikat. Tényleg sajnálom őket, de azért talán nem kellene ennyire kiabálni! Hajrá székelyek, Hajrá HC!
gabrielli 2009.01.24. 08:05:49
kiralyfi 2009.01.24. 09:34:32
szoval gyerunk csiki hoki mutassatok meg es gyerunk szekely legenyek en nektek is szurkolok.
de legfokeppen hajra magyar hoki.
llorant 2009.01.24. 09:39:17
Wazowski 2009.01.24. 12:08:13
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2009.01.24. 13:01:35
Szoval nem, nem szolo savanyu, barmennyire is konnyu rafogni, hanem az onzoseg csunya.
De hat szorakozzatok jol.
Majd talalok mas programot.
koszti 2009.01.24. 13:07:07
A magyarországi csapatoknak lehet,hogy fontosabb az OB1,mint a MOL liga,de mégis csak itt van/volt esélye a csapatoknak egy jó eredmény felmutatására,-mint pl. dobogó,döntőbe kerülés vagy teszem azt a liga megnyerése- és ez álltal hozni a szezont. + Ha jól emlékszem az idén a Magyar Kupa sem került megrendezésre.(Abban gondolom egyet értünk,hogy megnyerni az OB1-et a nagy Volán róvására,az már a csoda kategóriájába tartozik.)
A válogatottat meg ne sajátitsd ki magadnak,mert gyakorlatilag nem létezik olyan erdélyi magyar aki ne bujt volna ki a bőréből örömébe,mikor a magyar csapat feljutott a legnagyobbak közé.Az a mi válogatottunk is!
kiralyfi 2009.01.24. 13:39:59