HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Horváth felépült, de nem teljes a Volán

2009.01.02. 16:52 F. Kapus

Horváth András felépült, itt van velünk, játszik a Villach ellen – kezdte Énekes Lajos, az Alba Volán edzője a 2009. év első EBEL-mérkőzése előtti helyzetismertetést. Kiderült, mégsem hátvéd maradt ki a keretből, és van egy beteg is a csapatban.

"Nem tudunk teljes csapattal felállni, Benk András ma reggelre megbetegedett, nem utazott velünk. A csapatból a pontszámok miatt rajta kívül még Fodor Szabolcs maradt ki. Horváth visszafoglalja helyét Tokaji mellett az első sor védelmében, előttük a Palkovics, Ocskay, Fekete trió szerepel. A második sor Martens, Bonni, Guerriero, Martz, Kovács összetételben lép jégre, míg a harmadikban Byström, Jobb, Forsyth (balszélsőként), Nagy és Sofron játszik. A negyedikben Vaszjunyin, Hegyi és Ondrejcik vár bevetésre. Felépült Hetényi, ismét ő lesz Szuper mögött a cserekapus.

Jó mérkőzést szeretnénk játszani, reményeink szerint hasonló mentalitással lépünk pályára és hasonló játékot produkálunk, mint az előző, Klagenfurt elleni találkozón. Ebben az esetben van esélyünk pontot vagy pontokat szerezni."

A hírek szerint a Villachban a Volán ellen bemutatkozik az új 23 éves csatár, Benoit Mondou. Sérülés miatt Markus Peintner, Mickey Elick és Thomas Pfeffer játékára nem számíthatnak az osztrákok. Ezen ne bánkódjunk, jó játékosok egytől egyig. Megtekintésre ajánljuk közülük Peintner sporttárs fizimiskáját, amely garantáltan nem újévi tréfa.

215 komment

Címkék: énekes alba volán ebel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Sequence1: Ez olyan Dead Bull kategória, egyébként tetszik... :)
@Sequence1: igen, én is úgy gondolom, ahogy edudus, de Köszi!!
Miért van az, hogy a mi meccseinken soha nem sietnek a statisztikával?
szerintem elég lenne egy "thank you" felirat, mindenki tudná miről van szó!
Az innsbrucki lesz a valaha volt legrövidebb EBEL jegyzőkönyv... :)
@edudus: Ha nem lesz hosszabbítás. Nekünk az lenne a legrosszabb.
@mike80: az hogy is van ausztriaiul? :))
@gah: Akkor lenne az igazi, ha a csapat 3:0-ra menne ellenük és úgy felhúzni a deglett bikákat.
@M.Lac: öööööööööööö danke sehr majdnem rekormájszter
@Sequence1: nekem ez is tetszik, úgy látszik ma formában vagyok.
@M.Lac: Danke Schön RED BULL :)

@Dachstein: Danke Schön Dachstein :)
Bakker, kaptunk egyet. Sebaj, megyünk tovább előre!!!
Ahogy számolgatom úgy fest, hogy mind a kettőt csere közben kaptuk! :(((
A mai napi statisztika szerint most egy Süti gól jön! :)
HAJRÁ VOLÁN!!!! és innsbruck :P
Ez a mai forduló nem a vendégcsapatoké , az 5 gárda 4 gólt ütött.
@FrankK: Kivéve Fehérváron :((
Fehérváron 0:10 és még nincs vége...atyám... :(
Ettől féltem! Innsbruckban mindenki kap majd pontot.
olimpija beírta a hatodikat
Nah Foci gólt lőtt...kár, hogy nem odakint.. Az még menthető lenne..
Hát ez a Martens is csak bakancsból jó fajta....
Jesszusom 10:1-re kikapott a kis volán?
Én valahogy abban bízok, hogy Palkó még ha csak az utolsó pillanatban is, de visszahozza a meccset. Ez az ő stílusa...
Ha jól olvasom kaptunk még egyet, de a bíró nem adta meg.
Én sem látom, csak a főtáblán!
Nem értem. Azt is írják hogy nem adták meg, meg azt is hogy 3:1
de sajnos megadta!
még van 10 perc!
harcoljatok! harcoljatok!

HAJRÁ VOLÁN!!!
Tor für Alba Volan! 3:2

Na, na, muködj :)))
a live-ticker szerint nem adták meg a Villach 3. gólját... tudja valaki h most akkor mi is van?
na én is mondom hogy legyen gól
Süti
Nyert az innsbruck
@M.Lac: Csak azt nem értem... Írták, hogy gól a 48. percben, aztán mégse gól és akkor most ugyanaz gólt üt az 51. percben??? Kééééssszzzz.
Eddig 8-at kapott a Ljubljana
Ja és a Livetickerben meg nem is írják...pff........végem van.
Az első hármas (KAC-VIC-BWL) szépen elmegy...
Kezd szorossá válni az Caps-OLI még Banham vág hetet aztán....:-))
Már csak mi küzdünk
Már mi sem... Ennyi :(( 3:1
Vasárnap veletek élőben!!!

Hajrá Volán
Hát ennyi...nagyon várom a meccsről az értékelést...ezt a gól, mégse gól, mégis gól helyzetet nem igazán értem.
már mi sem!
3:1 lett a vége.

Majd vasárnap megverjük a teheneket!:)))

HAJRÁ VOLÁN!!!
Ez van, sebaj! Majd itthon! Remélem, hogy a közönség kiáll a csapat mellett eredménytől függetlenül és ahogy valaki fentebb írta: olyan szurkolás lesz, mint a harmadik harmadban. Csak most legyen így az egész meccsen!!! Jó éjt mindenkinek!
@edudus: Ha jól látom 48-nál nem adtak meg egy gólt, aztán 51-nél kaptunk egy érvényest.
59:40??????????
Grazban 3 mp-el a harmad vége előtt!!!!!!!

EZ NEM NORMÁLIS DOLOG!
HA BELEFÁRADT HÚZZON!

A baj az,hogy a Graz csak hosszabbitásban kapott ki,ami megint+1 pont.De azért mindent bele,vasárnap!!
@nazgul: Én is így látom...csak éppen nem értem.. :D Főleg úgy, hogy ugyanaz ütötte az 51. percben, akiét nem adták meg a 48-ban. Nem baj, majd vasárnap!

HAJRÁ VOLÁN!
én ugyan nem tudok németül, de nem az van, hogy a 3 szabályos gólon kívül volt egy meg nem adott gól is?

Majdenem reménytelen a helyzetünk, a direkt meccseken mindenképpen vitézkedni kellett volna.

Ki a francot érdekel, hogy az Olimpia kap egy laza nyolcast bécsben, ha végül ők örülhetnek?

Hajrá, Volán!

@M.Lac: Figyeljetek oda vasárnap, úgy hallottam egy csomóan készülnek Szfehérvárra (újpest, fradi, stb.) remélem nem lesz semmi baj, csak szurkolni mennek. Jó éjszakát, jó munkát, vasárnapra meg jó szurkolást (beteg vagyok), sziasztok!
a francba!

Vasárnap nyerni kell és nyerni fogunk!
Idézet a Volán honlapról a Volán-Dab 1:10 okán:
"A régi rangadók hangulatából nem sok maradt, de azért tiszteletét tette Székesfehérvárott egy maroknyi dunaújvárosi drukker. Szinte már törzsvendégnek számítanak csarnokunkban, hiszen EBEL-meccsekre is gyakran jönnek - igaz, elmondásuk szerint azért, hogy a Volán ellen szurkoljanak..."
Szánalom.... Soha ne jöjjenek többé...
@banyszi: odafigyelünk, Köszi! Te pedig gyógyulj meg! Mindjárt rájátszás, Te meg majd az ágyat nyomod? Na ne hogy mááá! :))
@banyszi: valóban, csak szurkolni. ;)
@zetterberg: Én ilyen szurkolóval még nem találkoztam. Olyannal többel aki újvárosból jópár EBEL meccsen szorított már a Volánnak. Jó lenne tudni jhonnan ez az információ...
Az egyik újságíró az egyik szünetben szóba elegyedett néhány újvárosi drukkerrel, és neki mondták el. Kérdeztem tőle, hogy nem vicceltek-e, de abszolút komolyan mondták neki.
Amúgy elnézést kérek az általánosításért, pontosítottam a mondatot.
Pedig én azt gondolom,hogy a Volán a magyar jégkorong kirakat csapata és minden magyar hokidrukker az osztrák bajnokságban neki szurkol.Ennek az ellenkezőjét nem tudom még elképzelni sem.
@KCs: Egy helyszínen lévő újvárosi reakciója az indexről:
"Érdekes, ott voltam ma a meccsen és én több újvárosi szurkolóval is beszéltem, akik bizony folyamatosan a Volán meccs eredményét kérdezgették, s nem azért, mert a vereségükért drukkolnának. Szánalmas kis iromány ez, mindenki láthassa..."
Nem értem miért kell hangulatot kelteni. Az lenne a korrekt ha az erre utaló részt teljesen eltüntetnéd a cikkből.
@banyszi:
Újpestisek vasárnap inkább az Újpest-Alba Volán meccsre mennek szerény véleményem szerint
Én úgy vagyok a szurkolással, hogy ha belföld, akkor a saját csapatomnak szurkolok, már amennyiben van a két szereplő közül :) Ha meg magyar játszik külföldi ellen, akkor a magyarnak, és majdnem mindegy, melyik az a csapat.
@M.Lac: Azért az ágyat nem nyomom, vírusfertőzésem van, nem akarok emberek közé menni, mert megfertőzőm őket. Ami pedig az előző hozzászólásokat illeti, részemről az egésznek szurkolok (újpest, volán, fradi, dab, miskolc, stb. nekem mindegy), tehát a magyar jégkorongnak. Azt is azért írtam M.Lac-nak, hogy figyeljenek oda, mert óvni szeretném a csapatot, nehogy valami "ostoba" magyar megint pénzbüntetésre hajszolja. A vitákról pedig csak annyit: istenem magyarok vagyunk.
@KCs: mióta hiteles forrás egy újságíró? :)
@OliBLOOD: Újvárosból szoktak jönni, én is ismerek jópárat... meg persze az ex-újvárosiak rokonai és barátai )))
süti beállítások módosítása