Pék György szövetségi edző készségesen állt rendelkezésünkre, és tőle szokatlanul hosszasan értékelte az ijesztő eredményű magyar–olasz mérkőzésen látottakat.
"Ez az olasz csapat minden csapatrészében, a játék minden momentumában jobb volt nálunk. Nem lehet azt mondani, hogy kicsúszott eredmény volt, azt sem, hogy nekik ment, nekünk meg nem. Egész egyszerűen úgy tűnt, 3-4 gól különbség bármelyik pillanatban van a két ország U20-as válogatottja között.
A hatgólos különbség teljesen megérdemelt. Kicsit meglepő talán az első két mérkőzés szoros eredménye után, de lélektanilag egyértelműen nagy különbség volt a dán, az osztrák és a mai mérkőzés között. Nem mindegy, hogy azzal mennek ki a fiatalok a jégre, hogy próbáljunk meg szoros meccset játszani az ellenféllel, vagy pedig azzal, hogy nincs mese, győzni kell.
Bármennyire akartuk levenni a tétet a vállakról, már a melegítés alatt remegett kezük-lábuk, aztán falfehér arcal ültek a kispadon. Hiába készítettük fel őket, hogy az olaszok a pálya minden négyzetméterén letámadnak, ilyen nyomás alatt kijön, hogy a játékosaink többsége nem játszik éles mérkőzéseket év közben. A válogatott idén két ulibuli meccsen volt együtt a lengyelek ellen, és a nyári felkészülés után háromszor játszottunk a franciákkal. Az összes több ország két-három komoly tornán indul egy szezonban.
A sebességet főleg védőszempontból volt lehetetlen kezelni. A védelmünk annyira nem tudja kezelni a divízió 1-es színvonalat, hogy rossz nézni. Csatárposzton úgy-ahogy versenyképesek lennénk, de a csatárok lehetőségeit elvágta, hogy hátulról nem érkeztek a korongok. Az egész meccsen 19-et lőttünk, ami gyakorlatilag semmi. Ráadásul a két gólon kívül helyzetünk sem nagyon volt. Ha őszinték vagyunk, megjegyezzük, hogy a második gólunk is hatalmas szerencsének volt köszönhető, az elsőt pedig kettős előnyből lőttük. Sorra kapjuk a tornán az emberelőnyös gólokat. Az a csapat, amelyik ellen többször is elmegy a hátrányban lévő ellenfél szólóban, nem érdemel győzelmet.
Letámadással kezdtük mi is a mérkőzést, négy sorral, a terveknek megfelelően. Aztán változtattunk, inkább védekező taktikát játszottunk, átálltunk három, majd két sorra, majd ismét vissza háromra, variáltuk a figurákat. De mindenki gyengén muzsikált a csapatból. Szépíthetjük jobbról-balról, de kivégeztek minket az olaszok.
A gyors gól után lett volna esélyünk húzni a vezetést, de két nagy egyéni hibából fordítottak az olaszok. 2-1-nél a csapatom játékosainak kevés hite is megingott, nem voltak, akik átsegítették volna a társaságot a nehéz helyzeteken. És ha egy csapatban az első sor sem tudja magával ragadni, húzni a többieket, ott sok jó nem várható.
A divízió 1 ereje nagyon közelít a világ élvonalához, eközben nekem 25 játékos közül kell kiválasztanom a 20 fős keretet. Ráadásul a 25-nek a fele ifi korú. Amikor erről beszélünk a részt vevő országok szakembereivel, nem hiszik el, amit mondok.
Hári János megérkezett, bemutatkozott. Nem tudott pluszt hozzátenni a mai játékhoz, mondhatnám, se jobb, se rosszabb nem volt, mint a többiek. Látszott, még erősödnie kell a divízió 1-es juniormezőnyhöz. El kell mondjam, nem volt a legrosszabbak között.
Mi más maradt volna hátra, mint hogy holnap megpróbáljuk az ukránokat lemészárolni? Ha sikerülne, még mindig maradna izgulni valónk a többi meccs eredménye miatt. Bár azt hiszem, az ukránok legfeljebb ellenünk lehetnek képesek pontot szerezni.
Ki kell heverni ezt a traumát, ha bármiről is beszélni akarunk a folytatásban. Az ukrán csapat az első háromhoz képest nem tud sokat. Ha a kapusaink összeszedik magukat, szerencsével nyerhetünk. De nem mi vagyunk az esélyesek pénteken."
Stommy 2008.12.18. 17:27:43
Nem köthetünk bele mert 8percel a mérkőzés vége előtt már lehozzuk a kapust?
Nem köthetünk bele mert letámadással próbálkozik egy sokkal erősebb válogatott ellen ahelyett hogy védekezésre állna be és kontrákból élne a csapat?
Na neeem... ezek komoly hibák!
@@@@ 2008.12.18. 17:44:13
nazgul 2008.12.18. 17:45:24
@@@@ 2008.12.18. 18:09:34
– Az elmúlt héten ellenfélnézőben volt Olaszországban. Kiket sikerült meglesnie?
– Vb-ellenfeleink közül az olasz és az osztrák válogatott vett részt egy négyescsapatos felkészülési tornán, ahol még a franciák és a szlovének képviseltették magukat.....
– Információink szerint – minket nem számítva – ebben a mezőnyben az osztrák és az olasz csapat a leggyengébb, de ez távolról sem azt jelenti, hogy gyengék. A norvégok, a dánok és az ukránok pedig egyértelműen jobbak náluk.
Most akkor hogyis van ez?
gm 2008.12.18. 18:11:01
Nem elcsüggedni! Mi szurkolók úgy látjuk, hogy a magyar válogatott csupa tehetséges, és ütőképes játékosból áll. Vegyétek fel a kesztyű! Ez egy rossz nap volt. Holnapra elmúlik és nincs más út, mint menekülés a győzelembe! Hajrá Magyarok!
b.gabó 2008.12.18. 18:43:40
quovadis 2008.12.18. 19:07:12
A szöv.kapitány:Hát lássuk csak:Kivitte azt az 1.sz kapust aki egész szezonban összesen nem védett alig 20 percet.Ifibe nem véd, a Mol ligában elvétve kap lehetőséget..Mitől menne jól a védés?zárojelbe jegyzem meg:egy kapusnak jobb sokat védeni vesztes csapatba, mint nyerő csapatban üldögélni..Rossz döntést hozott szezon elején.Itthon hagyta azt a srácot aki vezeti a kanadai táblázatot ifiben !!és nagyon jólment a játék neki idén!=nem csak őt hagyta itthon=És ezek csak porszemek!!!Taktika: hát enyhén szolva nem jött be.Igy név nélkül jó lesz?Bár igy is tudja mindenki, h kikről van szó!Várom a moderálást.Hajrá fiuk!Hajrá magyarok!
OliBLOOD 2008.12.18. 19:26:08
Ukránok ellen remélem sikerül a bravúr.
eGFR 2008.12.18. 20:04:38
Gratulálok!!Nem sok embernek sikerül mindig a toppon lenni.Hiszen mi "csak" emberek vagyunk.Nem szabad elfelejteni ,hogy ezek a gyerekek nem 19-20 évesek hanem 16-17 évesek .Tavaly Ők megnyerték nekünk az IFI vb-t Feljutottak a divizió I-be. Akkor ha jól tudom a kapusok nagyban hozzájárultak ehhez.Mindenki tudta, itt nem sok esélyünk lehet.Kevés a 89-90 es játékosunk.Azért én még drukkolok nekik.Ha most nem, majd áprilisban sikerül! Hajrá fiúk!
Thoma1 · http://www.hockeyarena.net 2008.12.18. 20:15:04
Azért hajrá srácok!
kispufi 2008.12.18. 21:17:48
banyszi 2008.12.18. 21:48:05
Szasza#19 2008.12.18. 21:52:39
pakkk 2008.12.18. 21:59:11
Szerintem eléggé gyengusz az ifi bajnokság színvonala és nem hinném,hogy olyan nagy sztár aki itt vezeti a góllövő listát.
Szerinted mondjuk a MAC ifi kapusát kellett volna kivinni a vb re??Láttad a meccset vagy miért támadod le a kapust??Szerintem ma Rajna Miklós a bevethető legjobb kapus ebben a korosztályban és az ifiben is!!!
Sajnos nincs junior bajnokságunk ,ifi bajnokságban 16-18 NEM TÚL ERŐS meccset játszottak idáig.
EZ A SOK FIKÁZÁS GUSZTUSTALAN!!MAGYAR JUNIOR VÁLOGATOTTRÓL van szó!! Nem akarom Péket védeni sőt…de butaság ráhúznia a vizes lepedőt .Szerintem ma Pat Cortinával sem nyertünk volna
korong 2008.12.18. 21:59:12
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2008.12.18. 22:26:37
lines 2008.12.18. 22:51:56
zsilett 2008.12.18. 22:55:50
Nekem ez a nyilatkozata Pék úrnak szímpatikusabbá tette Őt számomra, a sértődött szülők edző fikázása meg szánalomra méltó.
Nincs Magyarországon juniorbajnokság!!
Mit képzelnek kedves ifis szülők!
exL:1 2008.12.18. 23:04:18
roostand (törölt) 2008.12.18. 23:35:57
kerusz 2008.12.18. 23:42:08
Nálunk volt kilenc ifi játékos, az olaszoknál kettő. Az osztrákoknál egyetlen egy sem. A dánoknál három. A norvégoknál sem lesz háromnál több. És az ukránoknál sem.
Nálunk volt öt 1989-es játékos, az olaszoknál tizenkettő. Az osztrákoknál tizenkettő. A dánoknál tizenhárom. A norvégoknál is lesz tizenhárom. Az ukránoknál pedig tizenegy.
A nagyokos hozzászólók szerint Pék bűne, hogy az 1989-90-es korosztályból nem lehet egy fél juniorválogatottnál többet kiállítani? Gusztustalanok ezek a fikázó kommentárok. Eddig a csapat tisztességesen játszott, kikaptunk, hát kikaptunk. Előre tudtuk, hogy bravúr kell a bentmaradáshoz. Amikor Pék ezt megmondta, akkor az volt a baj, hogy miért nem akar mindig nyerni. Most, hogy Pék igyekezett nem a szerencsére alapozni az egyik legfontosabb meccsünket, hanem
igyekezett támadni (a győzelemhez több gólt kell ütni, mint az ellen, ugyebár), akkor meg ő a barom, hogy ilyen taktikával játszik. Van rajta sapka - nincs rajta sapka. Bravó.
Az MJSz adatbázisban van összesen 29 regisztráció, 1989-en született játékosról. MAC-os, Tisza volános, debreceni, mindenki együtt, beleszámítva a dupla regisztrációkat. 1990-es regisztráció van összvissz 51 darab, de ebből pl. Rosztocsil Tamás egymaga 4-szer van regisztrálva. Ez a junior korosztály. Ki képzeli azt, hogy ezzel csodát lehet tenni?
zsilett 2008.12.19. 00:14:06
A bejegyzésed olvasását ott abbahagytam, hogy pék.
Tanulj meg helyesen írni!
Amennyiben nem tiszteled annyira sem a bírálatod alanyát, hogy le tudjad írni a nevét, annyit sem érdemelsz, hogy valahol keress egy iskolát a hiányosságod kiküszöbölésére!
Van, hogy nekem sem sikerül helyesen leírni,amit gondolok, de mások nevét is nagy betűvel írom.
Gondolataid ettől kezdve számomra ezeknek a hiányosságaidnak a terhével csökkentik nullára a kinyilatkoztatásod igazságtartalmára vetített bármilyen témával kapcsolatos véleményed totális ürességét.
Ne írj ide be, írd ki a fára, intelligenciát keresek:)
Stommy 2008.12.19. 00:21:42
Nem végig olvasva a kommenteket, szerintem senki sem támadja a csapatot, vagy a játékosokat. Biztos vagyok benne hogy ők mindent beleadnak.
De az edzői döntések, taktikák erősen megkérdőjelezhetőek szerintem, de ahogy látom megint ott tartunk hogy Pék urat nem szabad bántani, mert szép sikereket (is) ért már el. Ez nem így megy a világban. Ha hibázik valaki akkor azért vállalja a felelősséget!!!
Jön a kérdés nyilván, hogy eddig persze jó volt a munkája?! Így van! De azt ne felejtse el senki, hogy eddig az utánpótlásban dolgozott és nem volt egy profi felnőtt csapat is rábízva.
Prince09 2008.12.19. 00:31:24
kerusz 2008.12.19. 00:31:27
avessik 2008.12.19. 00:35:35
És abba kéne hagyni már a Pék fikázást VB közben. Tavaly ugyanez ment folyamatosan és a csapat 4. lett. Lehet szeretni és nem szeretni, de az elmúl évek eredményei Őt igazolják. Hozhat rossz döntést hiszen Ő is csak ember, Cortina és a többi sztáredző is hozott már rossz döntést, még sem akarta senki sem meneszteni egy-egy elvérzett mérkőzés után.
Buzditásra van szükségük, nem sárdobálásra!
Hajrá fiúk, szedjétek össze megatokat, bizzatok magatokban és a szakvezetésben!!!!
Stommy 2008.12.19. 01:27:26
Sajnálom ha megsértettelek, biztosíthatom hogy nincs semmilyen konfliktusom, vagy okom neheztelésre Pék Györgyel kapcsolatban. Egyszerűen csak nem értek egyett a döntéseivel és elmondtam a véleményem.
"Ha azt mondja, kevés az esély és mindenki sokkal erősebb nálunk, az a baj"
Ez nem baj, de ha úgy vezeti ki a fiúkat hogy úgysincs esélyünk az már baj. Ha fanatizálni tudná őket elhitetni hogy képesek a csodára, nos az lenne a helyes.
"Ha bevállalja, hogy lehozza a kapust előnyben egygólos hátrányban egy sokkal erősebb csapat ellen, az a baj"
Egy állítólag szoros meccsen 8 perccel a vége előtt? nos igen.. ekkora baromságot nem szoktak csinálni sehol a világban és tudod miért? Mert tétmeccs és még van kb 7perc amíg bármi történhet, és úgy az 59.perc tájékán ellehet gondolkozni a kapus lehozatalán. Biztosan láttad az Ukrán-Magyar vb meccset szapporoból... egy gólos hátrányban marha nagy tétnél az 52.percben hol volt az ukrán kapus?!
"Ha felvállalja a támadást azon a meccsünkön, ahol mindenki szerint meg kell próbálnunk nyerni, az a baj"
Lehet támadni taktikusan és lehet öngyilkos módon... hosszú éveken át a felnőtt válogatott úgy tudott eredményeket elérni nála sokkal erősebb csapatok ellen, hogy beállt védekezni és kontratámadásokból veszélyeztetett.
"Kurva könnyű okosnak lenni otthon a számítógép mellől névtelenül"
Te honnan vagy okos? Nem otthonról a számítógép elől? De ha szükséges szívesen bemutatkozok, csak nem tudom hogy attól mi változna...
Nem a csapatot kritizálom, nem a sértődött szülőket képviselem, nem a játékosokkal van bajom,még csak nem is Pék személyével, egyszerűen nem értem a döntéseit, és merem kritikával illetni. Bocsánat!
A fiúknak pedig nagyon szorítok! Hajrá Magyarok!
Thoma1 · http://www.hockeyarena.net 2008.12.19. 03:14:41
Ide bárki leírhatja a véleményét!
Pacak 2008.12.19. 04:17:55
Sajnalattal olvastam az Olaszok elleni eredmenyt, gondolom senki sem szamitott erre az edzoi beharangozas utan.
Ez a jegkorong es egyet ertek a hozzaszoloval aki azt irta nem lehet mindig 100% nyujtani. Minden merkozes teljesen mas, ujra es ujra fel kell kesziteni a csapatot es a jatekosoknak onmagukat, lelkileg es mentalisan is.Ilyen szinten a jatekosoknak mar tudni kell mentalisan felkeszulni minden egyes merkozesre, igaz ehez kell az edzoi segitseg is.
A letamadasos taktikarol csak annyit, hogy az tenyleg jo ha gyengebb az ellen de ha ekkora korcsolyazasbeli kulonbseg van a csataraink es a hatvedeink kozott ahogy azt a szakvezetes is allitja akkor nem biztos, hogy jo dontes volt mivel ezt mindenki tudja, ehez korizni kell. Ha a szakvezetes tenyleg megnezett nehany Olasz meccset elotte akkor 2 lehetoseget latok a vereseg okanak. Az egyik az az, hogy az Olaszok, meccsrol-meccsre javultak es nem adtak ki 100%-ot magukbol az erosebb cspatok ellen, mert tudtak, hogy semmit sem er a szoros eredmeny az Osztrakokkal ha kikapnak a Magyaroktol es kiesnek. A masik lehetoseg pedig az, hogy nem sikerult rendesen felterkepezni az Olaszok jatekat ami tenyleg erdekes abban az esetben, ha kint jart a kapitany Olaszorszagban, illetve ha megtekintettek az Olaszok elozo VB meccseit. Sajnalom a sracokat de igy senki sem fog arra emlekezni, hogy majdnem elkaptuk Daniat es milyen jol jatszottunk Ausztria ellen...hacsak el nem kapjuk az Ukranokat.
Amugy ez a csapat felelossege nem csak egyes jatekosoke vagy edzoke. Konnyu lenne mindent az edzo nyakaba varrni de ha a jegyzokonyvet nezzuk, ennyi kiallitassal nem lehet meccset nyerni 1 teljes harmadnyi kiallitas plusz egy 10 perces fegyelmi az nagyon sok. Igy nem is lehet letamadni vagy eppenseggel golokat utni. A fejekben kelle rendet tenni es akkor van esely a bentmaradasra.
Sebaj, fel a fejjel es MEG KELL VERNI UKRAJNAT!!!!!!!!!
Udvozlettel,
Kovago Kristof
M.Messier 2008.12.19. 04:59:10
Szerintem fogadjuk el Pék Györgytől - akit nem bátorkodnék minősíteni - hogy egy JOBB csapattól kaptunk ki. Lehetett volna szorosabb? Lehetett volna. És? Gyerekekről van szó és már most kérek mindenkit, ha netán kiesnének, ne bántsuk őket, mert nem tehetnek róla hogy egy gyakorlatilag nem létező korosztály nem létező válogatottjában szerepeltek. Ne feledjük azt sem, hogy majd a feljutásért játszó dánok és osztrákok ellen szoros mérkőzést játszottak!
S akik most lefújják a padról a kapitányt és külföldi szakembert követelnek, azoknak mondom, ismét a pénzről beszélgetünk.
Megnyugtatásul, van rá igény a szövetségben, jövőre talán majd fussa is.
vaze 2008.12.19. 07:05:22
(bocs, hogy nem kezdtem minden mondatot nagybetűvel)
hokikori 2008.12.19. 07:17:35
Évek óta arról beszélgetünk, hogy a védekezéssel gondok vannak. Nosza rajta szituációk elemzés miegymás. Videókat elő! Lapozzuk fel újra a kritikus helyzeteket, de kikockázva ám, majd nézzük meg, hogy mi miért jövünk ki rosszul bizonyos helyzetekeből, amiből más csapatok nem jönnek ki rosszul.Két dolgot válasszunk ám külön, de ne álljunk meg csak az egyiknél!!!Egy szituációnál hajlamosak vagyunk megállapítáni, hogy személy szerint ki hibázott.Ez XY gólja volt.Menjünk tovább és nézzük meg a legközelebb álló játékosok helyezkedését. Területet , szöget még egy 180 kilós ember sem tud 360 fokban eltakarni.
Hogyan is mozgott egy olyan csapat játékosa aki nem jött ki rosszul a szituból, na és mellesleg nézzük meg azt is, hogy a társai hogyan helyezkedtek és mozogtak!!!
Csapatsportnál ez így dukál!
Prince09 2008.12.19. 07:28:01
Pacak 2008.12.19. 07:29:08
Ami a kulfoldi edzot illeti, tenyleg ertelmetlen azon vitazni, hogy egy EX-NHL edzovel nyertunk volna-e vagy sem. Sportban nem letezik a "ha" o jatszik, ha o ved, ha o az edzo...
Azt is el kell ismerni amit a szov. kapitany mondott, a hazai bajnoksagunk szinvonala nem merheto az ellenfelekevel, illetve a felkeszulesi merkozeseink szama sem.
Messiernek abban is igaza van, hogy talan majd jovore futja tobbre is ha a szovetseg megkapja azt az igert szazvalahany millios tamogatast az utanpotlasnevelesre. remenykedjunk, hogy igy lesz!!!!!!
kapusLaci 2008.12.19. 07:45:18
Minden meccset ugy kell kezdeni hogy pontot pontokat szerzünk,persze ehez kell a megfelelö taktika is,ez pedig az edzö feladata.
Nem tudom ki ez a Pék György,nem ismerem,de szerintem jobb lenne ha azt a szakmát választaná ami a neve is,menjen kenyeret sütni talán ehez jobban ért.....
celebesz 2008.12.19. 08:17:56
A srácok meg harcoljanak egy nagyot az ukránok ellen. Gyerünk!
Tátra 2008.12.19. 08:31:43
korongos4 2008.12.19. 08:56:50
roostand (törölt) 2008.12.19. 09:16:30
Gondolom ezt kerested,mivel magadban hiába kutattál ,nem találtad meg.))Megkértél engem a magad bunkó módján,nem mondhatod,hogy nem segítettem!)) Olvasgasd,minél többször,de azt gondolom te ezt hejába teszed,mert az intelligencia az genetikailag is kódolt. Te ebből nem igazán kaptál:)) Szerintem sem tudok helyesen írni!!))Van itt egy-pár dolog viszont ami belőled hiányzik.))Megemlíteném:"a gondolatok és nyelvek megértésenek képessgét" Valamint:"személyiség,jellem vagy bölcsesség"
Na ezeket viszont te nem tudod pótolni,így maradsz egy életlen,kopott borotva!! Méghogy zsilett?? ))))D
Az intelligencia fogalma alatt általában az érvelés, tervezés, problémamegoldás, absztrakt gondolkodás, tanulás, valamint a gondolatok és nyelvek megértésének képességét értjük. Bár a szó hétköznapi értelmében bővebb jelentést is kaphat, a pszichológia nem tekinti azonosnak olyan sajátosságokkal, mint a kreativitás, személyiség, jellem vagy bölcsesség.
zsilett 2008.12.19. 10:25:40
Beutallak a 3-as sz. kórterembe egy alapos kivizsgálásra!
Tudod a wc mellett a folyosó végén található.
Mielőbbi gyógyulást!
roostand (törölt) 2008.12.19. 10:39:46
Alias: doktor és nyelvtanár!! Olvasd ,újra,újra, és újra!!
Ezek aztán a meggyőző érvek.))Nem tudom ,mert én nem jártam ott,viszont ahogy elnézem te alaposan ismered a terepet:))D
Már kopott penge sem vagy ,hanem az a fadarab,amivel őseink az állatokat és néha egymást ütötték le! Hogy is hívják??))) Ja, igen!!! Bunkó! Szerintem erre kellene változtatnod a blog neved:)))DD Mivel ez a legjellemzőbb tulajdonságod!!:))D
alpec 2008.12.19. 10:40:39
"Gondolataid ettől kezdve számomra ezeknek a hiányosságaidnak a terhével csökkentik nullára a kinyilatkoztatásod igazságtartalmára vetített bármilyen témával kapcsolatos véleményed totális ürességét."
Mivaaaa'?
celebesz 2008.12.19. 10:46:22
Nem lehetne, hogy inkább a hokiról beszéljünk? Szerintem ahhoz az ittlévők mindegyike kicsit jobban ért...
alpec 2008.12.19. 10:56:09
Hajrá fiúk, Hajrá Gergő!
Zöldy Áron 2008.12.19. 11:22:34
Fugeute 2008.12.19. 11:55:19
avessik 2008.12.19. 12:05:44
avessik 2008.12.19. 12:09:23
Nézzük már meg, hogy a Heraklész válogatott mérkőzésein a most kiutazottak közül hányan játszottak a szezonban! És lehetne még sorolni.
Ha annyir felelőst akartok keresni akkor azt itthon kell keresni, nem pedig a játékosokat vagy az edzőket hibáztatni!
hokikori 2008.12.19. 12:24:19
Nem illik ennek a blognak a hangulatához ez a letargia. Ted Sator nem az a személy akit mi érdemben kritizálhatnánk.
Több észak-amerikai csapatot és a szlovéneket is így átverte volna ez a "kuruzsló"???
Fokozatosan jobb és jobb csapat az ALBA.
Már most így az ismert akadályozó tényezőkkel is dimenziókkal jobb, mint tavaly és ha hagyják dolgozni akkor jövőre a most harmadik negyedik soros fiatalok beépülésével esetleg újabb fiatalokkal, az értékes légiósok megtartásával a kevésbé értékesek cseréje után egy EBEL középcsapat lesz.
Az edzők szerepérőlúgy általában:
Ausztriában, Németországban és Svájcban egy picit hamarabb elkezdték a mi sportágunkat felpörgetni, de még manapság is majd minden elit klubnál észak-amerikai szakvezető írányításával dolgoznak a klubbok. Újabban a finnek és a fehéroroszok is követik ezt a példát!!!Még a KHL-ben is fel fel bukkannak holott az orosz szakemberek igazán kitűnőek.
Lehet, hogy van benne ráció. Ha az említett országok is kevés saját rátermett szakembert tudnak felmutatni akkor miért is szégyeljük mi is követni ezt a vonalat???15-20 év még kell amíg a hazai szakemberek dominanciája indokolható lesz.
Addigra hagyják abba az aktív játékospályafutást azok a magyar jégkorongozók akik több erős esetleg KHL és/vagy NHL csapat légkörét munkamódszerét megismerhetik és edzői ambicióval rendelkezve készek implementálni a tudásukat.
Addig maradhat a külföldiek dominanciája és mellettük a képet színesítve egy-két rendkívül tehetséges ambiciózus magyar szakvezető
Fugeute 2008.12.19. 12:32:18
Örülök, hogy így ráéreztél arra, mennyire abszurd támadni egy edzőt, csak, azért, mert Péknek, vagy Satornak hívják. Erről szólt ugyanis - bevallom, cinikus -hozzászólásom. Mindkét edző olyan játékosanyaggal dolgozik, ami neki jut. És mindkét edző követ el hibákat, valóban. Továbbá mindkét edző fel tud mutatni sikereket (még ha más dimenziókban is). Egyszóval: butaság elhamarkodottan pálcát törni a fejük felett. Ráadásul Pék esetében ez már elég hosszú ideje folyik, "bizonyos körök" állandó offenzívában keresik a megbuktatása lehetőségét. Most, hogy "végre" az eredmények sem jönnek, megint hangos lett a papagájkórus.
Sportbaráti üdvözlettel
Füge
korongos4 2008.12.19. 12:53:15
avessik 2008.12.19. 13:02:54
Kissé rosszak az infoid, Ancsin László Budapest Stars, és Géczi Gábor is Budapest Stars. Pék György UTE
korongos4 2008.12.19. 14:29:49
gm 2008.12.19. 15:15:47
Ne legyél már szánalmas! Akiket említesz, az Újpesti Dózsa egykori sokszoros bajnok csapatának tagjai. Ide tartozik még sok egykori bajnok: Pl: Flóra Péter, Kovács Csaba, Eperjesi Miki, Ancsin Jani, Szabó Coca, Farkas József és még jónéhány egykori kiváló játékos. Ők egymással semmilyen üzleti kapvsolatban nem állnak. Nekem elhiheted. :)
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2008.12.19. 15:39:08
tessek, sogorekat is bedaraltak.
gabe63 2008.12.20. 01:10:59
"Hári János megérkezett, bemutatkozott. Nem tudott pluszt hozzátenni a mai játékhoz, mondhatnám, se jobb, se rosszabb nem volt, mint a többiek."
És az, hogy 4-ből 3-szor elhozta a bulit? Hányszor volt fent, amikor a bíró bedobta a pakkot?
hokikori 2008.12.20. 07:39:06
A bemutatkozott szó valóban muris, mert a jegyzőkönyv alapján úgy tűnik, hogy nem ez a világbajnokság az ahol ő megcsillogtathatja fényes tudását.Na nem azért, mert formán kívül lenne, csak egészen egyszerűen a cserepadról keveset tud hozzátenni az ember.A szakvezető döntése és felelőssége, hogy adott szituációban kit küld a jégre és kit pihentet.Igyekszem azonban hangsúlyozni, hogy ezzel még véletlenül sem kívánom azt a látszatot kelteni, hogy Hári János játéka lett volna a záloga csapatunk csoportban maradásának.A tisztánlátás azonban megkívánja, hogy nyilvánosságra kerüljön az a tény, hogy az általad említett bulielhozatali számmal jellemezhető az a játéklehetőséáget amelyet ő ezen a világbajnokságon kapott.A 75%-os korongelhozatali mutatóval magasan az egész VB első helyén állt, de a kevés alkalomból elért eredményre való tekintettel mára lekerült a listáról.Janikán kívül azonban sok játékosra igaz ebből a magyar csapatból, hogy még két alkalommal is lesz lehetőségük U20 VB-n bizonyítaniuk.
F. Kapus 2008.12.20. 07:50:33
hokikori 2008.12.20. 08:10:03