HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Nehezebb helyzetben még nem voltunk

2008.12.09. 15:36 F. Kapus

Újabb játékossal szűkült az Alba Volán kerete, Nagy Gergő hétfő óta a juniorokkal készül a divzió 1-es világbajnokságra. A csapat csak 46 pontot tud jégre küldeni Ljubljanában.

"Négypontos mérkőzés vár ránk az Olimpija ellen – állapította meg Énekes Lajos edző. – Nehezebb helyzetben még nem voltunk. Hétfő hajnalban értünk haza Salzburgból, azóta egy rövid edzést és egy hosszabb beszélgetést tartottunk. A mai mérkőzés fontosságáról volt szó, és átvettük a Red Bull elleni mutatott, nem túl pozitív játék tapasztalatait.

Nagy Gergőt nem tudjuk pótolni, személyében egypontos játékos távozott, úgyhogy Fodor és Ondrejcik továbbra is kimarad. Így 46 pontot tudunk a pályára küldeni, öt rubrika üresen marad, tehát 15 mezőnyjátékossal utazunk. Csak két centerünk maradt, ezért a második és a harmadik sort át kellett alakítanunk. Palkovics, Ocskay és Vaszjunyin  együtt marad az elsőben, a második trióban Hegyi játszik a jobb szélen, Kovács és Martz társaként, míg a fiatalok sorában Fekete lesz a center, mellette Sofron és Benk szerepel. A kapuban Szuper Levente kezd, a többi a jégen dől el.

Nehéz a helyzet, ezt mindenki érzi a csapatban. Ha valamelyik játékos fáradt, vagy nem megfelelő a formája, nem tudunk változtatni. Így nehéz a csapatban játszani, és nehéz a csapatot irányítani. De innen lehet szép sikereket aratni."

123 komment

Címkék: énekes alba volán ebel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon szépen köszönöm! :)
Palkó a mi emberünk :-))
góóóóóóóóól PALKÓÓÓÓÓÓ egy bejött :D assist Csicsó
Vezetüüüünk !!!!
na ee. 1/1 eddig jó de persze rögtön kiküldenenek vkit tölünk miért is ne
már megint milyen sportszerűtlenül játszunk. Még gólt is lőttünk.. tényleg tenni kellett valamit.
Az milyen, hogy Nagy Gergő végleges fegyelmit kapott a lengyelek elleni U-20as meccsen?
1-0 ide Palkovics Ocskay
Hajrá csakazértis mutasúk meg!!!!!!!!!!!!!
Meg is fogjuk mutatni!!!

SZÉP VOLT PALKÓ!!!

HAJRÁ VOLÁN!!
Úgy legyen rágom a kőrmőm
vége az 1. harmadnak eddig jó az eredmény lehet még jobb is csak rosszabb ne legyen
Valaki tud valamit a vasárnapi Jesenice elleni M1 közvetitésről? Hogy ki jön ki közvetiteni szerintem Somos Zoli mert ő úgy is itt lakik Fehérváron
Norbee: nem töltöttem le még az NHL 09-t se. Már unalmas, h 6 jára adják ki ugyanazt a játékot. Persze az EBEL miatt érdemes egyedül játszani... Meg a gépem is xaraxik
ja értem tavaly én indultam a osztrák ligába a volánnal persze a 4. lettem
Az kemény, h már dynasty- ban is lehet nyomni az NHL 08- ban az EBEL-t.
Amúgy erről a qrva pontrendszerről tud valaki részletes és teljes felvilágosítást adni? Már tavaly is próbáltam felfogni, de csak az jött le, hogy bonyolult, és a sógorék "szakértői" kényükre- kedvükre ítélik meg a játékosokat
Én ma töltöttem le az NHL 09-hez az EBEL-t:))
Szerintem tök jó, és dynasty-ban és lehet nyomni a VOLÁNNAL:))

kezdődik a 2. harmad!!

HAJRÁ VOLÁN!!!
Ha nem néztem el akkor 11:5 a kapura lövési arány nekünk?:D
Csak igy tovább. Hajrá Volán
Ez a pontrendszer kérdés engem is érdekelne, pláne, hogy a csapatok költségvetése között óriási különbség van, akkor mégis, hogy lehet ugyanolyan pontértékű csapatokat pályára küldeni? Hajrá Volán!!!
eddig minden rendbe,remélem nagy meglepetést okoznak a fiuk a szerény keretükkel!!
volanfan: honnan töltötted le a kiegészítőt?
Kettős. Ez a bíró is vezethetne inkább mást...
Balu biztos valami csajszlival dumált a bünti padon, azért sietett vissza ilyen hamar:) Csak húzzuk ki még 2 percig...
Ez a pontrendszer tényleg érdekes, már csak azért is pl. mert a Salzburgban is volt eltiltás, nem csak a Volánnál, és Jeremy Rebek biztos nem egy pontot ér, de ennek ellenére mindig tudtak mindegyik szabad helyre játékost beírni, a csökkentett pont ellenére is...
kezdődik a kozmetikázás:

27:08 2 Min. 27:08 - 4 - HORVATH Andras (Holding)
26:51 2 Min. 26:51 - 24 - PALKOVICS Krisztian (Tripping)
24:46 2 Min. 24:46 - 4 - HORVATH Andras (Elbowing)
Nem bírták tovább, hogy vezetünk! Bele kellett pöcsölniük!
Nem baj, lövünk helyette másikat. :-)
HAJRÁ VOLÁN!!
www.playerworlds.de/forum/downloads.php?do=cat&id=111

De először regisztrálni kell!!


Nem baj!! Most a CSICSÓ jön a góllal PALKÓ átadásából:)))

HAJRÁ VOLÁN!!!
Azért ezt már nehéz szó nélkül megállni. Majdnem 1 percig sikerült 5/5-ben játszani
miután kivédekeztük az újabb hátrányt... :(
Volanfan segíts légyszí!

Én is letöltöttem amit kellett, viszont ugyanúgy jártam mint a 08 esetében: a Volán logo megjelent de más a csapatnév és a játékosok sem találhatóak meg sehol a programban, pedig mindent feltelepítettem. :(((
Mit ronthatok el?

Köszi előre is!
Pumukli bevágta ... 2:1 :(
A három jóbarát helyre is állította a világ rendjét. Én most kicsit neheztelek rájuk, de biztos nincs igazam.
na vazze 2-1 nem sikerült a szimlát se kivédekezni reméljük 3. harmadba a biró ugyanezeket befúja majd nekik is
Óóóó és következik is a kompenzáció.
kezdődik na most sorba lesznek a olimpija kiállitások
Összes teampack, logopack, arenapack letöltve telepítve de mégsem...
Oda telepítsd fel őket ahova a 09-et raktad, vagyis abba a mappába amibe crackkelted!
Azokkal kezd amik a ZU BEGINN- ben voltak, utána azzal folytasd ami a ROSTER-ben van. Utána jöhet a többi az ERSTE BANK EISHOCKEYLIGA-ból, én onnan felraktam mindent!
Én az ELITSERIEN-ben találtam meg az osztrák csapatokat
Én így csináltam!
nekem jó minden úgyhogy sajnálom de visszatérve a meccsre HAJRÁ VOLÁN
volanfan irtam a pm-t de akkor leirom ide is gondolod majd valamikor játszhatunk egy meccset?
A szlovénoknak bankjegy-nyomda van a pincéjében??? Ez négy kanadai biztos nem két fillérbe (bocs, euro-ba) került...
Be kéne ütni végre az elönyöket mert muszály nyerni
ja peddig jól indult 1/1 de most egyre szarabb
vége a 2. harmadnak mindent bele a 3.ba
Remélem fizikálisan birni fogjuk a 3 harmadot Mindent Bele
Hogy azért valaminek örüljünk... vesztésre áll a Graz!
Addig hiába sírunk, amíg ilyen ótvarul játsszuk az emberelőnyös helyzeteketek.

Hajrá, Volán!
Norbee00!
válaszoltam rá de én már csak holnap játszok!

HAJRÁ VOLÁN!!!
akk majd vegyél fel akár most is aztán majd megbeszéljük
3. harmad!

HAJRÁ VOLÁN!!!
Én ezt nem is értem. Magyar pályán én egyedül a Ladányi féle Dunaferr sort láttam jó emberelőnyös játékot produkálni. Pedig azt hinné az ember, hogy ezt lehet gyakorolni...

hajrá, hajrá
hajrá volán!!!!!
GYERÜNK FIÚK és persze a kedvencem HAJRÁ SÜTI
azért az kemény lehetet a villachi 2. gól
gyanús nekem ez hogy sokáig tart ez a 2. perc
42:20 10 Min. 42:20 - 52:20 2 - MITCHELL Kevin (Misconduct)

húha! Valami sztori volt...
Kéne az az 1 pont is! Főleg, h a Graz is lemaradásban van
10 perc, meg kell fordítani. Egy gólt lőttünk, az nagyon kevéske...
Most aztán szórnak kifelé minket a bírók
Na, ezt a meccset már nem engedik megnyerni!
3:1 :((

Hát nem akarok vészmadár lenni, de ez lehet hogy már elúszott, de még lehet javítani!!!

HAJRÁ VOLÁN! HAJRÁ VOLÁN! HAJRÁ VOLÁN!
Qrva életbe, a f*sz ki van! Sz*rházi Dead Bull, Pazsé, Couture meg Salzburg Eishockey Liga Strafsenat!
Nem nehéz, lehetetlen. Vége a meccsnek. Be kell verni egy-két előnyt, aztán ha így sem megy, akkor lehet sírni, hogy megveretnek a bírók. Ebben mindenképp javulni kell, mert ezen a szinten itt dőlnek el a meccsek.

Hajrá, Volán
Be kell ütni az előnyöket
Az elmúlt 2 hétben már volt felállás 1:4-ről is asszem... Igaz, az itthon volt.
itthon és nem nyolc perc alatt. Adja Isten!
nem fújták még le.
Kedves F. Kapus! megköszönném, ha megkérdeznétek az edzőket, hogy miről ismerszik meg a jó emberelőnyös játék? nem csak gyakorlás és tudatosság? mi hiányzik nekünk ezekben a helyzetekben? tényleg érdekelne...

hajrá, Voláááán
Az a baj hogy mi ilyenkor nem találunk egy gólt hogy sanszunk legyen az egyenlítésre....
Bár ne lenne igazam
2,5 sorral milyen emberelőnyös játékot akartok a 3. harmadban egy 4 teljes sorral játszó csapat ellen? Majd ha visszajön Bonni meg sikerül végre leigazolni azt a "titokzatos" légióst!
Több gólt akarunk( szeretnénk) látni....
Valoban engem is érdekelne,hogy miért nem tud a volán emberelőnyös helyzeteket kihasználni hosszú hosszú évek óta. A Dunafernek ment öröm volt nézni persze ha nem velűnk jatszoták hogy hogyan meg lehet keverni az ellenfelet paszolgaták keverték és majnem mindig beverték nálünk valahogy egyik edző sem tudta ezt megtanitani
Hát ezt megszívtuk:(((
Ha az emberelőnyökkel nem tudunk semmit csinálni akkor annak semmi jó vége nem lesz!
De majd pénteken meg vasárnap a TV-s meccsen!!

továbbra is HAJRÁ VOLÁN!!
Miért 2.5 sor? Amúgy az emberelőnyös játékunk az eltiltások előtt, de továbbmegyek tavaly is kalap sz.r volt, már bocsánat. A titokzatos légióssal megszakadtak a tárgyalások, ha jól olvastam itt néhány napja.

Kogert miért messzelték el 2 hónapra leköpte a birót?
Igaz, h korábban se sziporkáztunk előnyben, de jól is védekeztünk! Nem sok ész kell hozzá: 4sor az több,mint 2,5 vagy 3. Ha az 1.- 2. sor van csak bent állandóan előnyben- hátrányban, a 3. meg tartja az eredményt.
Amúgy meg még 2 meccs 52 ponttal, ha jól számolom. 3,14csába
Most sem tudtunk 52 pontot a jégre küldeni mittől fog javűlni a helyzet?
Milyen sor volt ez a 3. gólnál? 4,11,12,24,32,31, Martz, Benk, Palkovics, Lehet megint elcseréltük magunkat?
Jagör68, jársz te meccsre (csak, hogy én is magas lóról kezdjem)? csak mert szten
előnyben és hátrányban sem csak az első két sor van bent. Más kérdés, hogy a 3 az kevesebb, mint a 4, de ez még nem mentség arra, hogy a ligában alles zusammen mi játsszuk a 2. legrosszabbul az emberelőnyt. Ha meg meccsre jársz, akkor azt is látod, hogy ritka a (ellenfélnél sokszor megcsodált) sakk-matt helyzet: akkor is, amikor sikerül gólt lőni a PP helyzetekből inkább begyömöszöljük a korongot a kapuba.

Ez nem azt jelenti, hogy nem szeretem a csapatot eredménytől függetlenül, de a tény az tény. És én úgy gondolom, hogy ezen lehet és kell javítani.

Hajrá, Volán!
Én úgy vettem észre, hogy elég pontatlanok a passzok emberelőnyben (is). A játékos nem tud kapáslövést csinálni, le kell kezelni a korongot, de addigra már reagál az ellenfél. Persze már ha bejutunk a támadó harmadba.
Igen még csak 1x voltam idén meccsen, mert elég messze lakom. Láttam, h keverte kicsit a sorokat a mester előnyben, hátrányban is. Amúgy a hátvédgólok/ kapáslövések a ritkák nálunk. Viszont nem kell elégedetlenkedni, a kapu előtti beleérések elég gyakoriak. Mikor láttunk ennyit korábban? Sator érkezése azért nagyot lendített rajtunk, a válogatott meccseken is a belepiszkálós gólok, amik igazán bejöttek nekem
süti beállítások módosítása