2009 első hazai mérkőzését a Red Bull Salzburg ellen játssza az Alba Volán. Mindenki emlékszik, mi történt az utolsó fehérvári csata közben és után. Mindenki tudja azt is, hogy a január 4-ei találkozóra fel kell készülni, nemcsak a csapatnak, a szurkolóknak is. A Blue Brothers Szurkolói Klub Egyesületnek már vannak ötletei. Terveiket honlapjukon ismertetik, a szöveget egy az egyben közreadjuk mi is.
"Közeleg a nagy nap, a Red Bull Salzburg elleni visszavágó napja. A Blue Brothers mint az Alba Volán legnagyobb szervezett szurkolói csoportja a következő levéllel fordul a magyarországi jégkorongszeretőkhöz.
Az Alba Volán–Red Bull Salzburg mérkőzés alatt és után történtek nagy vihart kavartak nemcsak Magyarországon, Ausztriában is. Mi, Alba Volán-szurkolók joggal haragszunk a salzburgi csapat és Pierre Pagé vezetőedző eljárása miatt. De nagyon fontosnak tartjuk, hogy salzburgi ellenfeleink ne érjenek célt, ne sikerüljön elhitetniük, hogy amiket állítanak rólunk, igazak.
Úgy gondoljuk, nem kell messzire mennünk példaképekért, ez esetben is a csapatunkról vehetünk példát. Nem a múlttal kell foglalkozni, nézzünk a jövőbe. Lássuk be, csapatunk és a magyar jégkorong érdeke is azt kívánja, hogy hosszú időn át tudjunk az EBEL-ben szerepelni. Ehhez nekünk, nézőknek is bizonyítanunk kell. Meg kell mutatnunk, a mi csarnokunkban nincs senki veszélyben, a mi országunk nem nevezhető Balkánnak. Ennek egy útja van, ha mindenki kulturáltan viselkedik, nem dobál, nem köpköd. Aki megsérti ezt a normát, határozottan és látványosan távolítsuk el magunk közül, végleg.
Ne feledjük, az ellenfél játékosai a pályán nemes ellenfelek. Ők semmi olyat nem tettek, ami miatt haragudnunk kellene rájuk. Mi több, emlékezzünk, kettejüknek a mi játékosaink okoztak sérülést, még ha az egyik nem is volt olyan súlyos, ahogy azt a Red Bull Salzburg orvosi papírjai alátámasztották a fegyelmi tárgyalás során. Pierre Page legendás edző. Több mint tíz évet töltött az NHL-ben. Adjuk meg neki az ezért járó tiszteletet, de a velünk szembeni cselekedetei miatt tartsunk elé torz tükröt. Ha esetleg viselkedésünk és felirataink hatására sikerül meghasonlásra késztetnünk, az lesz számára a legnagyobb büntetés Székesfehérváron. Ha kifütyüljük, megdobáljuk, joggal mondhatja majd, hogy na látják, uraim, erről beszéltem.
Az eddig leírtak fényében azt javasoljuk, legyen ez a mérkőzés az irónia mérkőzése. Ne fütyüljük ki ellenfelünket, hanem lepjük meg vendégeinket jó kedvű fogadtatással, kitörő vastapssal, a Red Bull Salzburg és Pierre Pagé hangos éltetésével. Találjunk ki együtt vicces, de semmiképpen sem becsmérlő vagy durva transzparenseket. (Néhány gondolatébresztő példa: Székesfehérvár Red Bullt fogyaszt; Köszönjük, Pierre Pagé!; Üdvözlet a Balkánon; Vigyázat, életveszély!; Ne bántsátok Fodort!; 2500 EUR: mi okoztuk, kifizettük; Salzburg vége tábla.)
Ha a klubvezetés támogatja tervünket, elintézhetnénk, hogy Bonni és a megmozdulása miatt megsérült, remélhetöleg addigra felépülö Mike Siklenka a kezdés előtt kezet fogjon a jégen, vastaps kíséretében. (Mindeközben egy szurkoló ajándékcsomagot nyújhatna át Siklenkának, amelyben például 5 db Bomba! Energiaital lenne.)
Várjuk az ország összes szurkolótáborának képviselöit, akik saját csapatuk mezében érkezzenek a meccsre. Kérjük őket, szurkoljunk egy csoportban, közösen, együtt a magyar hokiért. Mutassuk meg, hogy külső támadás esetén egységesek tudunk lenni.
Teli torokból szurkoljuk végig a mérkőzést, akkor is, ha csapatunk hátrányba kerül. Hajrá, Volán! Hajrá, magyar jégkorong!"
b23 2008.12.08. 16:17:01
Cilacila 2008.12.08. 16:23:14
2008.12.08. 16:25:38
van egy szint ami alá azért nem kéne menni...
tomf 2008.12.08. 16:27:42
De jó ötletnek tartom.
milano69 2008.12.08. 16:39:34
vaze 2008.12.08. 16:42:54
exL:1 2008.12.08. 16:53:22
Cilacila 2008.12.08. 16:59:45
Vincenzo90 2008.12.08. 17:06:17
Rex · http://albavolanesen.blog.hu/ 2008.12.08. 17:12:06
Na szal, a szövegek tetszenek, meg beláttam azt is ez nem anglia, nem lehet Stand up if you hate Red Bull!-al fogadni őket! (bár annyira jó lenne, főleg ha 3000ember üvöltené) :DD , de ez így ahogy van, már egy kicsit sok szerintem. Én nem fogom kifütyülni, nem is tudok fütyülni, azzal is egyet értek, hogy nem kell dobálni meg köpködni őket, nem vagyunk mi balkán. Na de az ajándék, meg a kézfogás, ááá még a végén mi kérünk elnézést? Ez így teljesen jó lenne, ha ők kerestek volna meg minket hasonló szándékkal, de ha mi most ezt meglépjük, azzal valamilyen szinten elismerjük, hogy igazuk volt és én ezt nem akarom. Nem akarom, mert nem volt igazuk. A szövegeket meg a zászlókat, táblákat, jeleket meg kéne csinálni jó ötlet. De én nem fogok tapsolni mikor Bonni kezet nyújt annak a slazburginak aki eljátszotta a halálát és rá 3 cserére már a jégen volt. Akkor sem fogok tapsolni mikor ajándékot adnak annak a játékosnak aki miatt az egyik kedvenc légiósom kikerült a keretből, ráadásul nem volt az annyira vészes palánkralökés, simán eljátszotta az is. Ezt tőlem ne kérjék, én nem vagyok kétszínű és ezt nem tudom megtenni! És szerintem nem is kéne! Ezek nem mi vagyunk! Vagy ha igen, akkor én félreismertem valamit az elmúlt pár évben, mert nem ilyennek ismertem meg a Volánt!
Na megint kicsit elragadtattam magam, de a véleményem többé kevésbé leírtam. Én így állok a dolgokhoz! Én azt mondom legyen bennünk tartás!
2008.12.08. 17:17:42
munkagep 2008.12.08. 17:26:21
Szoljanka 2008.12.08. 17:44:24
Meg kellene találni valahogy az arany középutat, és nézhetnek majd a labancok, hogy lám-lám nem csak összefogtak, de még sportszerűek is! Mi ott leszünk 4.-ikén is, de holnap gooo Ljubljana...:)
Hajrááá Volááán!
Vincenzo90 2008.12.08. 17:48:59
advocatusdiaboli 2008.12.08. 17:54:25
1116001 2008.12.08. 18:01:34
Egy nagy habszivacs "Page down" billentyű ütne... "
Ez fájt:)))
advocatusdiaboli 2008.12.08. 18:01:48
- Bad Bull
- Dead Bull
- Fat Bull
- Mad Bull
feliratú póló/zászló/transzparens
hétvégén rázuhanok a photoshopra és összeütök valamit...
Vincenzo90 2008.12.08. 18:13:33
banyszi 2008.12.08. 18:15:57
KCs 2008.12.08. 18:16:59
Az egész tulajdonképpen nem más, mint képmutatásra való felhívás. Az egész abból a szemszögből íródott, hogy nekünk azon kell merengenünk, hogy mit gondol rólunk Pierre Pagé vagy a salzburgi csapat.
Ezzel pedig beszállunk a játszmájukba, ahol ők mondják meg, hogy mi kik vagyunk, és mi meg kétségbeesve próbáljuk bizonygatni, hogy nem úgy van az.
Álljon meg a menet!
A fehérvári tábornak nincs mit bizonyítania Pierre Pagé és csapata számára. A fehérvári tábor már bizonyított saját magának, amikor összedobta a pénzt a büntetésre, amikor telt ház van szinte mindig, amikor sportszerűen és remek hangulatban biztatja a csapatot - akár előnyben van, akár hátrányban.
A "meghasonlásra késztetés" alapötlete teljesen rossz, hiszen Pierre Pagé kiemelte, hogy a szurkolók 90%-ával nem volt semmi baj. Azt meg soha nem tagadta senki, hogy volt néhány drukker, aki dobált, leköpte meg leöntötte. Abban, ahogy az ok-okozati láncot felépítette, súlyosan tévedett, de néhány transzparens nem fogja erre rádöbbenteni.
Azt gondolom, hogy nekünk nem a Salzburggal kell foglalkoznunk, nem Pierre Pagéval, hanem a saját csapatunkkal. Mikor készültek a Volános fiúkat biztató transzparensek? Mikor volt erre való felhívás?
És el nem tudom képzelni, hogy megtapsoljam a Salzburgot vagy Pierre Pagét, pláne nem éltessem. Miért kéne ezek után? Nem fogok fütyülni vagy ilyesmi, de tapsolni sem. Pláne nem a meccs előtt. Ez nem irónia lenne, hanem szánalmas önalávetés.
Majd ha normálisan játszanak, akkor a meccs után talán kijár nekik a taps.
advocatusdiaboli 2008.12.08. 18:20:55
A zenéken is lehetne egyébként fiomítani erre az egy meccsre. Mert hát ugye Salzburg Mozart városa... ;-) Adjunk nekik egy kis hazait...
Sundin 2008.12.08. 18:20:55
advocatusdiaboli 2008.12.08. 18:21:42
woody74 2008.12.08. 18:42:28
Szóljon hangosan az ének (hogy egy klasszikust idézzek), legyen egy igazi katlan a csarnok.
milano69 2008.12.08. 18:44:09
HOKrI 2008.12.08. 18:53:56
Tessék a csapatot bíztatni, nem kisstílü poénokat elsütni.
Nagyot tévedtek, ha azt gondoljátok, hogy ettöl Page majd magába száll.
Rock me Amadeus 2008.12.08. 19:01:25
FRee · http://www.amatorhoki.hu 2008.12.08. 19:09:38
Mi itt nem ugrálhatunk , max bizonyítunk. Elismerem nem volt jogos , de a világ már csak ilyen. Hajrá volán , hajrá magyarok
jágör68 2008.12.08. 19:10:44
Sokkal inkább a csapat szeretete. Nem gyűlölködni kell-mégha jól ki i csesztek velünk- hanem példát mutatni és méltósággal bebizonyítani, hogy még így sem törtek meg minket. Ha belemennénk a gyűlölködésbe, akkor ők nyertek, mert mondhatják, h "lám- lám ezek csak ilyenek, megérdemelték"
cuceró 2008.12.08. 19:22:17
Maximum azt lehetne kinyilvánítani, hogy kicsengettük a büntit.
pakero 2008.12.08. 19:34:25
Rock me Amadeus 2008.12.08. 19:36:20
rihiranta&rantasila 2008.12.08. 19:36:40
Rex · http://albavolanesen.blog.hu/ 2008.12.08. 19:41:42
barney's 2008.12.08. 19:49:57
Minden további megmozdulással kapcsolatban abszolút egyetértek KCS-vel. Nekünk csakis a saját csapatunkkal szabad foglalkozni és minden kreatív energiát az ő biztatásukra fordítani.
Azt meg szinte megalázónak tartom, hogy transzparensekkel és műgesztusokkal akarjuk bizonygatni, hogy ez az ország az EU kultúrált része. Ezt mi tudjuk (bár egyes hazai történések néha bennem is kétséget ébresztenek) és ez legkevésbé sem azon múlik, hogy PP mit gondol erről, hanem, hogy mi magunk számára megfeleljünk ezen elvárásoknak.
Ja és még vmi. Szerintem munkagep kommentje egy sokkal fontosabb dolgot feszeget, a szlovák meccset a VB. Ott maximálisan van értelme azt demonstrálni, hogy a két ország értelmesebb többsége (ld. nem a politikusok és az általuk manipulált csürhe) barátságban tud egymás mellett létezni.
Vincenzo90 2008.12.08. 19:53:47
eleve lehetetlen 2008.12.08. 19:55:04
Ugyanakkor saját magunk közül meg ki kéne írtani azokat a barmokat, akik undorító viselkedésükkel (köpdösés, dobálás) szégyent hoznak a többi 99 százaléknyi normálisan szurkolóra. Kicsit rendet kéne tenni a fejekben! Valamelyik meccsen a mögöttem álló okostojás a német nyelvű zsűrizést hallva habzó szájjal üvölti, hogy kíváncsi lenne, hogy Linz-ben is bemondják-e magyarul az ítéleteket!? Amikor meg a mellette álló valaki közli vele, hogy ez az osztrák bajnokság, miért mondanák be magyarul, akkor meg még neki áll feljebb. Komolyan mondom, hogy egyre nehezebb olyan helyre állnom, hogy ne kelljen folyamatosan felbasznom az agyamat a sok idióta viselkedésén, okoskodásán. (szabályok ismeretének teljes hiánya, szotyi köpködése az alatta álló nyakába, stb.)
serra85 2008.12.08. 19:59:28
qx92 2008.12.08. 20:02:31
amugy szerintem kell biztatni a sajat csapatot es mindenkit akik provokal levegonek nezni nem mast sertegetni
Gabberboy 2008.12.08. 20:13:21
Thoma1 · http://www.hockeyarena.net 2008.12.08. 20:16:04
Volános zászlókat, transzparenseket!
Kéne valamilyen nagyon ütős szurkolói élőkép!
Pl.: szinte mindegyik szurkoló kezébe kék vagy fehér lap (ez talán nem olyan drága)
advocatusdiaboli 2008.12.08. 20:26:09
Én változatlanul azt mondom, hogy valami apró pici fricskával jelezni kellene, lehet, hogy megbocsátottunk, de nem felejtünk, Mr. Pagé...
Crossrock 2008.12.08. 20:34:47
Mindenképpen nyernie kell a CSAPATunknak ! Akkor mi is tudunk sportszerűen szurkolni .
Dachstein 2008.12.08. 20:42:45
jutti87 · http://albavolanesen.blog.hu/ 2008.12.08. 20:43:33
HAJRÁ VOLÁN!!!
jutti87 · http://albavolanesen.blog.hu/ 2008.12.08. 20:46:22
HAJRÁ VOLÁN!!!
jutti87 · http://albavolanesen.blog.hu/ 2008.12.08. 20:47:31
HAJRÁ VOLÁN!!!
jutti87 · http://albavolanesen.blog.hu/ 2008.12.08. 20:48:11
pic2 2008.12.08. 20:49:04
buzditani. Zúgjon a Hajrá Volán
milano69 2008.12.08. 20:53:33
HAJNAL 2008.12.08. 20:57:22
TURCO0814 2008.12.08. 20:59:39
Ebből az össze-visszaságból minden lesz, csak az nem fog látszani, hogy egységesek vagyunk.
Személy szerint én egyetértek BlueBrothersék alapgondolatával, de az már 1 hónappal a meccs előtt közfelháborodást vált ki, mi lesz később?!
Jelen pillanatban csak egy ötletem van, amire minden szurkolót rá lehetne venni: a Salzburg bemutatásakor ill. bevonulásakor legyünk néma csendben (a zenét is le lehetne kapcsolni, miután véget ért a bemutatás), és fordítsunk hátat a jégnek.
jutti87 · http://albavolanesen.blog.hu/ 2008.12.08. 21:02:22
jutti87 · http://albavolanesen.blog.hu/ 2008.12.08. 21:03:11
nagyon is jóó ötlet:D
F. Kapus 2008.12.08. 21:21:59
Még egyszer érdemes mindenkinek végigolvasnia a felhívást, azt gondolom. Turáni átok ide, trianoni sorscsapás oda, azért fontos lenne, hogy a humorérzékünket ne veszítsük el teljesen. Aki azt olvasta ki ezekből a sorokból, hogy ez a taps a Red Bull Salzburg és Pierre Page ünnepléséről, éltetésről szól, az szerintem nem jól dekódolta az amúgy nem túlzottan kódolt szöveget, már elnézést kérek mindenkitől.
A taps lehet, hogy primerben ünneplést jelent, ám sok kultúrában különböző tartalommal bír. Hogy messze ne menjünk, Olaszországban a temetéseken szokás vastapssal búcsúzni az eltávozott családtagtól, vitatható, hogy a történtek megünneplése okozná ezt. Ebben az elképzelt környezetben vajmi kevés esélye látszik annak, hogy ezt a salzburgiak az ő ünneplésüknek tekintenék.
Érdemes továbbá elolvasni, mit jelent az a szó, hogy irónia (hu.wikipedia.org/wiki/Ir%C3%B3nia). Ez az egész ügy kulcsmomentuma. Nyilvánvalóan szó nincs arról, hogy a székesfehérvári vagy bármely más magyar szurkolótábornak Page vagy az RBS felé kellene bármit bizonyítania. A külvilág felé kell demonstrálnia, ahogy a BB-cikk is írja, azt, hogy amit róla terjesztettek, nem igaz. Természetes és vitán felüli, más módja is lehet ennek a demonstrációnak, a jégkorongblog ennek a vitának kívánt helyet biztosítani a cikk közlésével. Azt gondoljuk, jelen poszt címében rejlik az egyik legfontosabb üzenete a BB-esek kezdeményezésének.
Kedvenc vitapartneremnek, Kcs-nak konkrétan is címzek egy megjegyzést. A Pierre Page által ajánlott 90%-os normális szurkolói arányt én Alba Volán-fanként elfogadhatatlan tartanám. Egy ember köpött, öt dobált, mondjuk lehetett max. tíz renitens. Ha ezt a háromezerhez viszonyítjuk, akkor 99,66%-ról kellett volna beszélnie. Mint írod, nincs miért megtapsolni. Az éltelés értelemben nyilván nincs. Viszont azt gondolom, van annyira harcias a te írásod is az ötletgazda ötletével szemben, mint amennyire ellenállhatatlanul tudatosítani kell Page mesterrel, hogy amit tett, az elfelejthetetlen.
Ha nem történik semmi különös a január 4-i meccsen, az lesz a "szánalmas önalávetés".
HAJNAL 2008.12.08. 21:45:12
kerusz 2008.12.08. 21:50:27
fecó19 2008.12.08. 21:51:03
TURCO0814 2008.12.08. 21:51:28
Rex · http://albavolanesen.blog.hu/ 2008.12.08. 21:55:34
TURCO0814 2008.12.08. 21:59:07
AZ TISZTÁN LÁTSZIK, HOGY MINDENKI EGYETÉRT A TILTAKOZÁS SZÜKSÉGESSÉGÉVEL, VISZONT A HOGYANJA OKOZ FEJTÖRÉST.
ALAPVETŐEN A LEGSZÉLSŐSÉGESEBB TILTAKOZÁSNAK AZ AUTÓFELBORÍTÓS-RENDŐRDOBÁLÓS-UTCAKŐFELTÉPŐS MÓDJÁT ISMERJÜK, EZ ALATT AZONBAN MÉG VAN SZÁMOS FOKOZAT, KÖZÖS BENNÜK, HOGY VESZÉLYEZTETI A CÉLPONT FIZIKAI ÉPSÉGÉT, ILL. EMBERI MÉLTÓSÁGÁT.
DEEE!!! A TÖRTÉNELEMBŐL ISMERT A PASSZÍV ELLENÁLLÁS FOGALMA, AMI A LABANCOK SZÁMÁRA SEM LENNE ÚJDONSÁG VELÜNK KAPCSOLATBAN. NA, ERRŐL VAN SZÓ A BLUEBROTHERS KEZDEMÉNYEZÉSBEN.
Komoly kérdés: a blogot max néhány százan követjük nyomon - hogyan értesül a többi 2000 néző az 'egységes' fellépésről???
KCs 2008.12.08. 22:01:01
Köthetitek az ebet a karóhoz, de azt hiszem, elegánsabb és bölcsebb lenne belátni, hogy ez nem volt jó ötlet, mert irónia ide vagy oda, az egész arról szól, hogy mi azt próbáljuk befolyásolni, hogy ő mit gondol rólunk.
De Pierre Pagé NEM a Volán-szurkolók referenciapontja, kérlek benneteket, értsétek meg!
A rövid idő alatt beérkezett hozzászólások ezt egyértelműsítik.
Még valami: azt hiszem, az összes hozzászóló közül én voltam az - két kolléga társaságában -, akinek Pagé a szemébe mondta azt, amit utána máshol is lenyilatkozott és a blogjában megírt. Azt hiszem, pontosan tudom, hogy értette: a 90% természetesen arra utalt, hogy túlnyomó többsége.
Felőlem az tapsol, aki akar, de biztos vagyok benne, hogy a Volán-szurkolók nem fognak egy emberként az ötlet mellé felsorakozni.
Hogy mire jó megosztani a szurkolótábort, fogalmam sincs...
damone 2008.12.08. 22:03:21
Most nézem az U20 vélogatott sikerét a lengyelek ellen. Ha jól számolom ott öt játékos esetében is azt olvasom hogy "Red Bull Salzburg" . Ebből Kóger Dani a nagycsapatban is játszik sokszor.
Nem mondom, hogy ez közvetlenül összefügg Page úr stílusával de mégis ugyanaz a klub. És ha jól látom más osztrák csapatnál nincsenek magyar fiatalok...
Rex · http://albavolanesen.blog.hu/ 2008.12.08. 22:06:00
D. Gromov 2008.12.08. 22:22:29
Vincenzo90 2008.12.08. 22:22:32
F. Kapus 2008.12.08. 22:23:13
milano69 2008.12.08. 22:43:23
rangers64 2008.12.08. 22:46:34
FrankK 2008.12.08. 22:55:34
És ez az amire a BB felhívta a figyelmet, ez a fontos a többi csak kőrítés.
EBBEN LEGYEN ÖSSZEFOGÁS, ez a lényeg!!!!!!!!
Vincenzo90 2008.12.08. 22:57:38
jutti87 · http://albavolanesen.blog.hu/ 2008.12.08. 23:22:27
Gabberboy 2008.12.08. 23:23:23
zsolt007 2008.12.08. 23:30:17
Raon 2008.12.08. 23:39:44
Lacik a jobb szélen már nagyon jól nyomják - a de baj az, hogy sokszor még nem olyan hangosak, hogy azonnal át lehetne venni a szurkolásukat (és ennek elsősorban akusztikai okai vannak, a hang oldalra nehezen nem terjed, amit hallani, az jobbára szemből jön vissza). A bal szélen is van egy csapat, akik rendre rázendítenek, de egység nélkül az egész nem sokat ér (főleg amikor baloldalt indul a Hajrá Volán, Laciéknál meg az 1-2-3-4).
Raon 2008.12.08. 23:41:10
mannisenmaki 2008.12.08. 23:46:09
Raon 2008.12.08. 23:46:25
Lehet, hogy velem van a baj, de én látok BB/Kcs közös metszetet. Egyetlenegy, egységes reakció a meccs előtt bőven elég jelzésnek - mondjuk egy vastaps Pagénál, vagy hátat fordítás, az szerintem bőven elég, mindenféle koreó, ami nekik szól, vsz baromi rossz ötlet, amilyen kevés koreó van, az inkább a csapatunkkal foglalkozzon -, utána meg lehet kizárólag a csapatunkkal foglalkozni. Azt mondjuk elismerem, hogy ezt nem egyszerű kitalálni, de talán el lehetne indulni ezen a vonalon. Aztán Pagé majd döntse el, hogy pl. az a taps mit jelentett...
advocatusdiaboli 2008.12.08. 23:51:29
Az alábbi lapokon bizonnyal szívesen látják fenti tartalmú hozzászólásait, kérjük a jövőben inkább ezeket látogassa:
realujpest.blog.hu/
www.steauahochei.ro/ro/
Köszönjük!
jutti87 · http://albavolanesen.blog.hu/ 2008.12.08. 23:51:33
tudod ott a nagy zászló alatt:D
Fejér Lilla 2008.12.08. 23:58:51
Egy bocsánatkérést elvárok Tőled.
Köszönöm.
Raon 2008.12.09. 00:02:17
jutti87 · http://albavolanesen.blog.hu/ 2008.12.09. 00:05:09
mert én a legelső sorban állok, kb a zászló közepénél és fölöttem áll Rex. de akkor te az én hangomat már tuti hallottad:)
advocatusdiaboli 2008.12.09. 00:06:19
zsolt007 2008.12.09. 00:11:18
Rex · http://albavolanesen.blog.hu/ 2008.12.09. 00:12:42
Raon 2008.12.09. 00:13:43
Én a legfelső sorban állok, általában a fehérvártv-s kamera alatt, ez a lelátóról nézve a felezőkorláttól balra pár méter. Ha ti Rexxel lent álltok az első sorban, akkor nagyobb esélye van annak, hogy ti hallhattátok az én hangom, mint fordítva. :)
advocatusdiaboli 2008.12.09. 00:13:47
Továbbra is javasolom a Steua honlapot...
zsolt007 2008.12.09. 00:18:17
jutti87 · http://albavolanesen.blog.hu/ 2008.12.09. 00:21:17
akkor majd pénteken felfele fogok kiabálni , de gyere le nyugodtan hozzánk, nálam az esetek 99%ában van zászló kis 1szer 1,5es:D és akkor beszélhetünk a szurkolásról. ja és én ugy kb a 4-5ik ember vagyok a korláttól az első sorban, és ha van látsz vkin szeretünk HETI feliratu pólót akkor a közelben vagyok én is, mert azt én gyártottam...és készül a többi is:D
Fejér Lilla 2008.12.09. 00:25:18
advocatusdiaboli 2008.12.09. 00:26:37
Fejér Lilla 2008.12.09. 00:40:40
2008.12.08. 23:51:29
Kedves Zsolt007!
Az alábbi lapokon bizonnyal szívesen látják fenti tartalmú hozzászólásait, kérjük a jövőben inkább ezeket látogassa:
realujpest.blog.hu/
www.steauahochei.ro/ro/
Köszönjük!
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2008.12.09. 00:42:08
Ja és nekünk ott a jobb oldalon van dobunk.. :P Szanival ketten osztozunk rajta :D Próbálunk odafigyelni arra, hogy mit kiabálnak a többiek, de tényleg elég nehéz, általában elég nagy csúszások vannak 1-1 tábor között akkor is, ha ugyanazt éneklik.
advocatusdiaboli 2008.12.09. 00:51:14
Korábbi hozzászólásomat félreérthetően fogalmaztam meg, amelyből némelyek netán arra a téves következtetésre juthattak, hogy Újpesten nem rajonganak úgy a Volánért, mint mifelénk! Bocsánat, tévedtem, Újpesten legalább annyira szeretik és tisztelik a Volánt, mint Fehérváron! Sőt még talán jobban. Ugyanezen kommentben, tévesen a Steua-val egy szinten említettem a fenti együttest. Ezúton is elnézést kérek minden Bukarest szurkolótól!
advocatusdiaboli 2008.12.09. 00:51:59
Fejér Lilla 2008.12.09. 01:00:30
Gondolom, idézni tudsz a Real Újpest blogról, ami alátámasztja, hogy más csapatokat basztató hozzászólásokat szívesen látunk ott. Ha nem, akkor továbbra is tartozol egy bocsánatkéréssel, annak a tisztességes formájában.
qx92 2008.12.09. 01:02:28
advocatusdiaboli 2008.12.09. 01:02:37
M.Lac 2008.12.09. 01:04:00
Nem tudok minden egyes hozzászólásotokra reagálni. Azonban a legfontosabbakra szeretnék egy kicsit kitérni, válaszolni. Egyben Köszönöm, hogy Benneteket is megérintett e téma. Kaptunk hideget, kaptunk meleget egyaránt.
KCs> Úgy érzem, hogy már az elején vakvágányra futottál valahol itt: "azon kell merengenünk, hogy mit gondol rólunk Pierre Pagé". Az még senkit sem érdekel, hogy az az ember mit gondol rólunk magyarokról, ha ezt nem tálalta volna úgy, ahogy az osztrák sajtóban. Innentől kezdve pedig már az "egy bolond százat csinál" elv tökéletesen működött.
Sokan leszólták az ötleteket. Kinek van jobb a tarsolyában? A kék-fehér papírok felmutatása tényleg jó és nincs különösebb anyagi vonzata sem. Legyen taps helyett hátatfordítás? Legyen. Csapatunk egységes, legyen az a szurkolótáboruk is. Nem kell mindenben egyetértenünk, viszont egy hajóban evezünk. Mi lenne ha egy irányba húznánk? Nem az a fontos, hogy a fent leírtakból minden megvalósuljon, viszont amit megvalósítunk, abban legyen egység. Kedvenc csapatunkról példát vehetnénk , hisz összetartásból minden akalommal jelesre vizsgáznak.
Elég sok "történész" is van a kedves olvasók közt. Árulja már el nekem valaki, hogy miért kell a "Ria-Ria-Hungária" rigmust kiabálni egy nem válogatott meccsen? Mindig is utáltam, amikor klub találkozón, de a hab a tortán az volt, amikor a HC Csíkszereda ellen tavaly a döntőn kezdte el skandálni a nagyérdemű.
Valóban problémát okoz jelenleg, hogy a kisebb szurkolói csoportok szétszórtan vannak a csarnokban. Mindegyik lelkesen szurkol, énekel ám egymáshoz nem jut el a hang időben. Hogy miért? Mert a csoportok közt lévők nem éneklik velük a dalokat, így aztán kánonban szurkolok egymás alá, de nem szándékosan. Egy ideje dobbal próbálunk javítani ezen és talán a kiabátor is messzebbre hallatszik. A kis, külön kolóniákat nem fogja tudni senki egyesíteni, hisz egyikőnk sem fogja feladni évek óta jól bevállt helyét.
Sokan azt írtátok, hogy a csapatot kéne éltetni és nem az ellenféllel foglalkozni. A Blue Brothers tagjai és szimpatizánsai minden mérkőzésen, melyen jelen vannak szinte megállás nélkül végig énekelnek, kiabálnak, szurkolnak, dobolnak. Soha nem hagyjuk el a lelátót a harmadok utolsó perceiben és mindaddig a helyünkön állunk, tapsolunk, csillagszórózunk, énekelünk, míg a csapat egyetlen tagja is a jégen van. A csarnokból szinte utolsóként távozunk. Játékosainkat minden alkalommal megvárjuk az öltözőből jövet, váltunk velük néhány szót, megköszönjük nekik a játékot, ők pedig nekünk a szurkolást. Ha valaki nálunk jobban élteti a csapatot, tárt karokkal várjuk lelkes csapatunkba!
advocatusdiaboli 2008.12.09. 01:05:03
M.Lac 2008.12.09. 01:05:17
Fejér Lilla 2008.12.09. 01:16:23
Lehet, hogy nem tűnt fel Neked, de egy olyan cikkbe okádtál bele egy idióta kommentet, ami arról szól, hogy a különböző szurkolótáborok megjelenésével egyfajta egységet demonstráljunk a salzburgiak ellen.
Nem kell, hogy tudj róla, de a leírtak erre vonatkozó részének van már egy pár hetes előélete, és éppenséggel pont a Real Újpest szerkesztői voltak ennek egyik kezdeményezői. Nem akartam volna ezt így leírni itt, mert nem azért csináltuk/csináljuk, hogy az ilyen szellemileg retardált fehérjehalmazok, mint Te bármiféle lelkiválságba kerüljenek ettől, de sajna - mivel a hülyeségedet még tetézed is - muszáj voltam leírni. Ha nekem nem hiszel, kérdezd meg a Blue Brothers vezetőit.
Csókollak.
Fejér Lilla 2008.12.09. 01:22:55
advocatusdiaboli 2008.12.09. 01:35:02
Megszólíttatásom okán még egyszer utoljára hajlandó vagyok veled foglalkozni:
1.) Ha normális hangnemben szólítasz meg, normálisan válaszolok. Ez meghaladta szerény képességeidet...
2.) Sajnálom, hogy nem érted az iróniát, és kizárólag útszéli kocsis stílusban tudsz reagálni.
3.) Ha szellemi képességeid meghaladnák egy közepesen fejlett szumátrai maki kapacitását, akkor látnád, hogy kedves zsolt007 rendkívül eszes hozzászólására reagáltam, amit neked sikerült véresen komolyan venni.
4.) Az azért köztudomású, hogy nálatok vannak akik nem igazán szívlelik a Volánt, (mint ahogy Fehérváron se sok a Lila-Fehér karácsonyfa)így kedves blogtársunk nálatok előbb talál beszélgetőpartnert mint itt...
5.) Ha visszaolvasod az előző kommentedet, látni fogod, hogy mi a problémám. Egyúttal remélem, hogy M.Lac-nak igaza van (miért ne lenne?) és tényleg lehet kellemesen csalódni a lilákban. Te sajnos az előző frappáns kis szösszeneteddel erről nem győztél meg.
Vincenzo90 2008.12.09. 01:41:32
Fejér Lilla 2008.12.09. 01:48:10
"Fejér Lilla 2008.12.08. 23:58:51
Kedves advocatusdiaboli! Kikérem magamnak ezt a megjegyzésedet.
Egy bocsánatkérést elvárok Tőled.
Köszönöm. "
Ennél kulturáltabban nem tudtam jelezni Neked, hogy túllőttél a célon. Nos, Neked erre válaszul sikerült még rátenni egy lapáttal. Tehát az 1.) pontod kilőve.
ad. 2.) az iróniát értem, Te viszont nem érted, hol a határ.
ad. 3.) ha nem ebben a posztban kommenteltél volna eképpen, én sem vettelek volna komolyan, de biztosítalak róla, ezután nem is foglak.
ad. 4.) az Újpest - Volán szurkolói csörték nem voltak sem a Te, sem pedig az én hozzászólásom témái, ne keverd ide. Te egy konkrét blogot emlegettél, csak nem jó helyre címezted a szurkát.
ad. 5.) a 4.) pontodra adott válaaszom alapján Te viszont még mindig nem érted, mi a probléma a Te szösszeneteiddel. És ez a nagyobbik baj.
de sebaj, én ezügyben többet nem
Fejér Lilla 2008.12.09. 01:52:37
tehát ebben a témában többet nem írok. Teljesen felesleges, hogy egy olyan ember fikáira reagáljak, aki szemmel láthatóan anélkül minősít site-okat, hogy akár egyetlen betűt is elolvasott volna a tartalmukból.
2008.12.09. 05:59:09
Egyébként tényleg jó látni szemből ahogy a BB szurkol! Határozott fejlődés látszik, és ez már valami amiből ki lehet indulni. A huszonegy- néhány év alatt megszokhattad, hogy inkább savazni szoktalak mintsem elismerni, de várom a folytatást, elvégre szűk egy hónap áll a rendelkezésre...
Grat az erőfeszítéseitekért!
promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2008.12.09. 07:19:06
Igazából szerintem egyikre sincs semmi szükség.
A baráti gesztus nyílvánvalóan nem lenne őszinte, senki nem is várja, csak magunkat aláznánk vele.
A gúnyos gesztusok pedig pedig csak olajat öntenének a tűzre. Provokációra csak provokáció jöhet válaszként és teljesen felesleges ingerelni a bikát, ez nem érdekünk.
Arról nem is beszélve, hogy kétfajta gesztus egyidejű megléte kioltja egymás hatását és minket tesz nevetségessé. Ha már mindenáron gesztusokat akartok, döntsétek el, melyik fajtát.
Viszont szerintem nem kéne egyik sem. Egyszerűen csak kulturáltan kell szurkolni. Lehet kicsit fütyülni egy itéletnél, ha nem tetszik, vagy akár a másik csapatra is, ha valami olyasmit csinál, ami nem tetszik. Ezek simán beleférnek. A provokációknak meg nem kell felülni. Fújolni lehet, köpködni, ütni, dobálni nem. Szerintem meg tudjátok csinálni. Csak egy-két forrófejűt kell visszatartani hozzá.
Jó szurkolást, és hajrá Volán!
Peeterson 2008.12.09. 08:30:19
Szerintem ezen a napon a másik konkurens szintén Osztrák energiaital gyártó cég termékével kellene csinálni egy promóciós napot.Az egész jégcsarnok sárga lenne és hostessek osztogatnák a cuccot.Nem csak energiaital,poló,stb..Még lehet,hogy jövőre beszállna hozzánk szponzornak ha elég ügyesek vagyunk,szerintem elég jó reklámlehetősége lenne a forgalmazónak.
Ui:A forralt bor,zsíros kenyér is fontos lesz aznap.
zsolt007 2008.12.09. 10:18:51
KCs 2008.12.09. 11:04:29
Teljesen egyetértek Promontorral: sem hamis baráti gesztusokra, sem provokatív transzparensekre nincs szükség.
Nekünk magunkat kell adni - mert a szurkolótábor igazi arca nem a dobálózós, köpködős, és ezt be tudja úgy is bizonyítani, ha őszintén nyilvánul meg.
2008.12.09. 11:05:29
Megnyugtatlak, én nem várom el tőled pedig Volán szurkoló volnék. Biztosan sokan vannak még így ezzel, úgyhogy nincs miért aggódnod ha nem jelensz meg az ominózus napon Fehérváron :-))
2008.12.09. 11:07:38
kerusz 2008.12.09. 11:14:39
qx92 2008.12.09. 11:18:14
2008.12.09. 11:29:24
Raon 2008.12.09. 11:34:31
Feltételezem, hogy erre gondolsz:
> Várjuk az ország összes szurkolótáborának képviselöit, akik saját csapatuk mezében érkezzenek a meccsre.
Ezt majd Laci megmagyarázza (szerintem is jobb lett volna máshogy megfogalmazni a dolgot), de én a BB tevékenységét ismerve úgy értelmeztem ezt a mondatot, hogy ezen a napon itt lenne a lehetőség, hogy azok a nem Volán szurkolók (újvárosiak, újpestiek, fradisták, stb.), akik amúgy is el szoktak jönni a Volán meccsekre, ezúttal nyugodtan jöjjenek a saját csapatuk mezében. Ez számukra egy szép gesztus (én legalábis annak értékelném - én mindig és mindenhol büszkén viselem a csapatom mezét, és ki nem hagynék egy alkalmat sem, ha viselhetem), kifelé pedig az az üzenet, hogy íme, van, amikor félre lehet tenni az ellenségeskedést, és egymás mellett szurkolhat volános, újvárosi, újpesti, fradista. Ezzel az lehet a cél, hogy szépen odavágjon Pagé balkános megjegyzésének.
Fugeute 2008.12.09. 11:37:01
Ami pedig M.Lac és társai kezdeményezését illeti, az csak akkor hatásos, ha a csarnok egységesen tart demonstrációt. Én speciel túlpörgetettnek, szétaprózottnak érzem a dolgot, a sok tapsikolás, meg játékoskézfogás közben elvész a lényeg. Elég lenne egy, de ütős nézőtéri akció.
celebesz 2008.12.09. 11:38:56
"Január 4 teljes Mol liga forduló minden jégkorong szurkoló a saját csapata meccsére lesz kiváncsi" - vagy pedig nem. Ne akarjad már te beosztani a nézőket, oké? Én pl. erősen vacillálok, hogy a Megyerin akarom-e nézni a kisVolánt, vagy inkább (főként) szolidaritásból Fehérváron a nagyot - ráadásul lila mezben :)
(És akár még ha a Fradi játszana is külföldön, akármilyen kupában - akárhol, én bizony még neki is drukkolnék! Unnndorííító, tudom, de ez van ;))
Önalávetés rulez :D :D :D Kérek belőle kettőt!!!(akármit is jelentsen.)
Raon 2008.12.09. 11:39:10
Én ismerek olyan fradi szurkolót, aki szívesen jönne, illetve valószínűleg jönni is fog. Ez a Pagé féle balkánozás valaki szerint a Volán belügye, valaki meg azt mondja, hogy a magyar szurkolókat ért sérelem.
Szerintem Kerusz mondta meg a tutit ezzel kapcsolatban: aki akar, él a lehetőséggel, és demonstrál, aki nem, az nem.
2008.12.09. 11:44:44
kerusz 2008.12.09. 11:54:34
celebesz 2008.12.09. 12:10:04
Gyün a karácsony, béke, pls!!!
murcicomp 2008.12.09. 12:26:15
Szanee · http://www.bluebrothers.eu/ 2008.12.09. 12:29:58
Muki76 2008.12.09. 12:30:51
Amúgy Zsoltnak sok mindenben igaza van,ami a Volánt iletti.
brunzwik 2008.12.09. 12:38:51
A BB kezdeményezése alapjaiban jó,de én is azt vallom,hogy nem kell nekünk mindjárt lefeküdni elöttük.(nekem ez jött le az ö javaslatukból)
Viszont támogatom azt ami arra irányul,hogy igenis Page mester érezze nem felejtünk. Ez lehet hátat forditás amikor ök jönnek be,vagy zászló vagy bármi más,de könyörgöm ne kérjenek meg,hogy megtapsoljam ez nem fog menni.
Akikkel mecsre járok őket igen mélyen sértette az amit Page nyilatkozott ,és ez nem érdemel tapsot,sem baráti gesztust.
A másik,hogy szét vannak szórva a szurkolók,egységes koreográfia,ehhez csak annyit füzök hozzá,hogy aki kijárt 93,95 környékén a meccsekre az még emlékezhet arra,hogy milyen látvány fogadta az ide érkező csapatokat az egész betonlelátó zászlókba és grafikai elemekbe öltözött, és aki kijárt az tudja kinek,kikknek volt ez köszönhető,és sajnos azt is tudhatja miért is lett ennek vége.
De ha szerveződik ismét ilyen egész lelátót betöltő koreográfia akkor rám számithattok. Csak ne kelljen elhagynom a megszokott helyemet :-D
Üdv:Zoli egy régi szurkoló.
zsolt007 2008.12.09. 12:53:34
vaze 2008.12.09. 12:59:49
lakota 2008.12.09. 13:24:47
murcicomp 2008.12.09. 13:26:45
murcicomp 2008.12.09. 13:38:57
M.Lac 2008.12.09. 13:53:36
Ma már jónéhány kommentben fellelhető a mélyebb mondanivalója a fenti írásnak, miszerint fájó és sértő, hogy Balkánnak nevezték Magyarországot.
Vannak, akik úgy érzik, ez a Volán belügye. Vagyis akkor ezek szerint a magyar jégkorong alatt a Volánt kell érteni? Ha így van, én kérek elnézést, amiért úgy éreztük: megosztjuk ezt Veletek, magyar jégkorong szerető emberekkel. Félreértés ne essék! Nem várjuk el, hogy bárki részt vegyen a mérkőzésen, ahogy azt sem, hogy szolidarítsatok velünk. Viszont ha úgy érzitek, hogy ezzel Benneteket is megbántottak: szeretettel várunk Mindannyiotokat!
Éppen Fehérváron esett meg a dolog, így talán bennünket mélyebben bánt a dolog, mint más csapatok szurkolóit. Tegye a szívére mindenki a kezét! Ha mindez a saját csarnokotokban esett volna meg, akkor is eképpen vélekednétek?
Mi felvetettük, hogy élhetnénk iróniával azon a meccsen. Hogy Szorgalmas nevű kedves olvasó kommentjéből idézzek: könnye
2008.12.09. 13:54:55
M.Lac 2008.12.09. 14:01:02
Szorgalmas nevű kedves olvasó kommentjéből idézzek: "könnyes szemmel fogoktényleg komolyan gondolta valaki, hogy én Fradi mezben könnyes szemmel fogok demonstrálni egy volánt ért sérelem miatt?"
-Nos pontosan tudja, hogy mi az irónia. Elveti az ötletünket, ám ellentámadásba lendül: iróniával.
A világért sem szeretnénk semmit elérni, pusztán azt, hogy egy kis figyelem felhívással közlésre adjuk: beletapostak a büszkeségünkbe. Ennek pedig olyan formáját kell alkalmazni, melyet a többség el tud és akar fogadni!!! Nem a 15-20 fős Blue Brothers csoport, hanem unblock a fehérvári közönség. Elnézést mindenkitől, amiért egy átlag 2-2,500 fős tömeg helyett beszéltünk, de érdekes módon eddig senki sem adott hangot sérelmeinek. Mi megtettük. Akár mellénk álltok, akár nem: mi továbbra is maradunk azok, akik vagyunk. Vállaljuk szavainkért, tetteinkért a felelősséget.
Nem hinném, hogy bármikor is szégyent hoztunk csapatunk, városunk vagy akár a magyar jégkorong jó hírnevére!!!
M.Lac 2008.12.09. 14:07:48
tom40 2008.12.09. 14:44:19
Én inkább összekapcsolnám egy döbbent csenddel és Bomba reklámmal.
2008.12.09. 14:44:39
Nem, nem fogom feltalálni a spanyol viaszt, előttem már leírták a lényeget. Egy jól kivitelezett egész lelátós koreó (nem kis munka!), ami azt fejezi ki, hogy a volán igenis európa része, szvsz jobban átadná az üzenetet, mint egy gyenge favicc (bomba energiaital-ettől tényleg visszhangot vártok?), utána meg jöhet a szurkolás izomból, ahogy sehol ausztriában. egyébként alapvetően nem értem, hogy mit rugóztok ennyit pagén? ez egy pökhendi f.sz. most tényleg meg akarjátok győzni bármiről is? minek? a volán sportdiplomáciája meg szükségszerűen gyenge lesz, tudjuk miért.
pénteken láttam, hogy van előénekes. nos, ez nagy előrelépés, ha inztenzívebb, és sokszínűbb lesz a szurkolás, olyan poklot lehet csinálni, amilyet a meccsek indokolnak. ehhez sok sikert.
KCs 2008.12.09. 14:52:23
"Egy civilizált országban, egy civilizált ligában, egy ilyen jégkorong-hagyományokkal rendelkező városban így nem viselkedhetnek a nézők."
Ezt mondta Pierre Pagé. Távol áll tőlem, hogy védjem, de ahogy mi zokon vettük a rágalmakat, úgy nekünk sem kéne őt rágalmazni.
edudus · http://albavolanszurkolok.com_http://hajramagyarok.eu 2008.12.09. 15:37:13
Nos ez elég kusza lett, de a lényeg érthető.. :D
M.Lac 2008.12.09. 15:47:51
M.Lac 2008.12.09. 15:56:56
jegkorong.blog.hu/2008/11/20/ocskay_nehez_nagy_hatizsakot_kaptunk
Idézem szó szerint id. Ocskay Gábor szavait: "...nem fogadhatjuk el, hogy bárki is lebalkánozzon minket, hogy azt terjessze, életveszélyben volt minálunk, és hogy meg volt félemlítve..."
Idéznék a cikkünk szövegéből is, mert azt suggalja, hogy nem olvastad el. Legalábbis figyelmesen biztosan nem: "Találjunk ki együtt vicces, de semmiképpen sem becsmérlő vagy durva transzparenseket"
Ennek ellenére mégis úgy állítod be a dolgokat, mintha arra bíztatnánk a jónépet, hogy rágalmazni kéne Pagé-t. Ez a szarkavarás tetőfoka (már bocsáss meg nekem a szóhasználatért), nem értem miért kell ez. Mindez egy fehérvári, ráadásul bizalmi szerepet betöltő Volán drukker szájából jön. Tényleg nem ért el hozzád az üzenet, mely szerint az a cél, hogy minden eddiginél nagyobb egységre biztassuk az embereket. Kicsit magadba szállhatnál olykor, de az is lehet, hogy én vagyok fordítva bekötve. Akkor viszont én kérek elnézést!
KCs 2008.12.09. 16:37:29
Szerintem nyitott kapukat döngettek az egységre biztatással, hiszen a szurkolótábor már az adakozással is bizonyította, hogy egységes. Ráadásul a javaslataitokkal megosztottátok a drukkereket.
Ahelyett, hogy ezt belátnátok, sértődötten vagdalkoztok, azt sugallva, hogy csak annak van joga bírálni az ötleteiteket, aki jobbat tud. Ami - ne haragudj - de nonszensz.
Vissza kéne lépni egy szintet, és megragadni azokat a pontokat, ahol tényleg energia van: Juttiék javaslatát az élőképről és ilyesmi. Ezeket a tapsvihart, ajándékozást, transzparensekkel provokálást meg el kéne felejteni.
F. Kapus 2008.12.09. 16:53:46
Akár indulhatnátok onnan is, ahol indítottad az első kommentedet: "Sok üdvözelendő felvetés van ebben a kiáltványban."
KCs 2008.12.09. 17:06:47
Thoma1 · http://www.hockeyarena.net 2008.12.09. 17:11:14
Innen lehet ihletet meríteni:
www.albavolanhockey.hu/index.php?pg=media210_hu
Már írt ide olyan kommentező, aki részt vett ezeknek az elkészítésében, biztos most is segítene!
Felőlem lehet egy finoman ironikus transzparens is az elején, ha utána a Volánt éltető szurkolói élőkép(ek) (minden harmad elejére:) következnek.
Kék-fehér lapos ötletem továbbra is fent tartom. A fehér lapokat biztosítani is tudom (800db A4-es).
Persze szívesen részt veszek másban is!
Hajrá Volán!
pakero 2008.12.09. 18:15:10
beth01 2008.12.09. 20:21:19
M.Lac 2008.12.11. 10:43:48
TURCO0814 2008.12.12. 18:16:25
Másodszor megismételt, átdolgozott hsz.:
ÚGY TAPASZTALTAM, HOGY A SALZBURG ELLENI MÉRKŐZÉSRE HANGOLÁS KÖZBEN A HÁTTALÁLLÁS-CSENDBENMARADÁS FELVETÉSRE 1 ELLENSZAVAZAT ÉRKEZETT, TEHÁT EZT TARTOM MEGVALÓSÍTHATÓNAK. TERMÉSZETESEN NAGYON FONTOS, HOGY A HANGSZÓRÓBÓL SE SZÓLJON SEMMI ZENE, CSAK A CSAPATOK BEMUTATÁSA, ILLETVE FONTOS MÉG, HOGY AZ ÜLŐHELYEN IS KÖVESSÉK A PÉLDÁNKAT.
ÉS AKKOR, MIKOR A CSAPATOK MÁR A JÉGEN VANNAK, MINDENKI NÉMA CSENDBEN, MEGFORDULUNK, ÉS VALAKI RÁZENDÍT A HIMNUSZRA!!!!
A SÓVÁRI LABANCOK ETTŐL ÚGY BEF@SNAK, HOGY A 3. PERCBEN MÁR 5:0 LESZ IDE (((-:
zalai 2008.12.29. 18:18:38