HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Legyen Magyarország az NHL-ben!

2008.11.27. 09:40 F. Kapus

Ötletgazdag blogbarátunknak adunk posztnyi esélyt nagy terve megvalósításához. Tesszük azért is, mert Lazlee régi kedves kommentezőnk, részben neki köszönhetjük a magyar válogatott új vb-mezét. Annak idején ő találta ki, legyen meztervezés a Nem Hungary, Magyarország mezfelirat témakörben. Olvassák szeretettel levelét.

"Új év, új remények. Aztán jön a keserű valóság, de legalább van mivel elüsse az időt a magyar atyafi. Idén is új résszel jelentkezett az EA Sports Canada NHL-sorozata.

Gondolom, sokunk számára ismerős a játék, egykoron többünknek ez volt az első kapcsolat a jégkoronggal. Ha valaki mégse lenne képben: ha jól számolom, idén ünnepelte 15. kiadását, pc-re évek óta ez az egyetlen jékorongsport-játék. Játszhatunk vele NHL-, valamint válogatott-, svéd, finn, cseh, német, orosz bajnoki és egyéb meccseket.

Míg az úgynevezett Next Gen játékkonzolok miatt létezik a játéknak konkurenciája, és folyamatos fejlődés látszik, a számítógépes változat ellenlábas nélkül alig mutat fejlődést, immár negyedik éve. Ezért a lelkes felhasználók arra szorulnak, hogy házilag sufnituningolják játékukat, szebbé-jobbá téve azt.

Magyar szemmel a legnagyobb hiányosság, hogy a játékban nem szerepel a magyar válogatott. Eddig azt gondolhatta az ember, azért, mert nem jutottunk fel a legmagasabb osztályba. Mivel ez megtörtént, most már ez sem magyarázat a szerkesztők hanyagságára. Állítólag Magyarország nem akkora piac, hogy benne legyünk.

Jómagam a 2002-es verzió óta foglakozok a játék eme hiányosságának felszámolásával. Bár az utóbbi két évben csökkent az aktivitásom, idén újra megfogant bennem a gondolat, jó lenne megcsinálni. Sőt megfelelő szakembergárdával akár Mol Ligát is játszhatnánk kedvenc játékunkkal. A poszt célja a csapat összeverbuválása. Aki kedvet érez, klikkeljen rám, azaz a piros betűs Lazlee névre az első kommentnél, és a részleteket levélben megtárgyaljuk. Aztán a végeredményt közkinccsé tesszük.

Amilyen képességekre, tudásokra szükség lesz a sikeres akcióhoz: Photoshop-kezelés, némi angolnyelv-tudás, idő, elhivatottság.

Addig is kedvcsinálónak néhány eddigi művet mutatok, mozgókép és állókép formájában.


Fotólink 1.

Fotólink 2.
Fotólink 3.

Itt pedig van egy szakportál.

Mindenkit üdvözöl: Lazlee"

52 komment

Címkék: játék nhl

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

no szóval itt kell ráklikkelni a nevemre, és levelet küldeni
Én kb. az 5 hete megjelent IIHF Projekt bétával nyomom (680MB). Igaz, az NHL08-hoz van. Az AHL összes csapatát átírták nemzeti csapattá. Többek közt a Magyar csapat is megtalálható. A jégpályákat is áttextúrázták, és tették be pl. a luxemburgi és a csíki csarnok hű mását. A gameplay is realisztikusabb lett, és nehezebb! :)
Sok sikert hozza Lazlee
azok a kepek nagyon nagyon jok Lazlee csak gartulalni tudok es kitartast hogy tud veghez vinni
Nagyon nagy ötlet és nagyon nagy grat!
Sok sikert hozzá!
Milyen játékokban van benne a magyar válogatot XBOX 360ra?
Én a 99-es verzió óta tolom az EAs játékot és ezeken az újakon tényleg alig dolgoznak valamit, ráadásul difficulton is túl könnyű a játék. Szerencsére defó (örök hála) mondta, hogy léteznek fórumok, ahol a játékokat feljavító kiegeket készítenek játékosok, így az én 08 verzióm is fel lett turbózva egy-két addonnal, és nagyon jó lett, szóval már csak a realistic gameplay boostot várom a 09-hez (defó, én is feltettem az iihf projektet, de nekem nem tetszett).
Fotó 3: tényleg nagyon durván lejt a csíki pálya ;D
meg kellene szolitani Mate Palit es Spillert a magyar kommenthez :)
eurocat:))) Úgy lenne az igazi! Jó 5let!
1nf3rn0: Micsoda meglátás (lejt). :)))
Jo otlet, remelem mihamarabb kiprobalhato lesz.

Addig is akit erdekel esetleg: fbl.jatekok.hu/nhl/index.php
1nf3rno!
Én ezt az AI-t használom a 09-hez "erősíteni":
www.hockeydownloads.com/forums/downloads.php?do=file&id=1079
Elég jó.
Tatavs, köszi a linket!!!
Én le sem merem írni, de a 1994-es volt az első EA NHL-em. Még megvan, cd-re írva a régiekkel együtt. Asszem, olyan 200 MB az összes.
Tatavs:Na ja, de ez a 09. Mi a 08-ról írtunk (szerintem). :)
Lazlee! Én ehhez maki vagyok... de ez a Megyeri úti pálya a youtube-on sirály!!!! :D
defó:
Jaja, értem, de a 08-as cuccok nagyrészt jók a 09-hez is, hiszen alig változott valami. Az IIHF projektet 09-re nem próbáltam, csak 08-ra. Ezzel az a baj, hogy a válogatottak faszák, de az NHL csapatokhoz elég szar felállást csinál. Egyébként az előbbi oldalon (www.hockeydownloads.com) elég sok kiegészítőt lehet találni.
Ami a poén, hogy a bemutatott darabok közül 1et se én csináltam, na majd linkelek olyat is. :D
A photoshopos (Pait Shop Pros) munkák: tulajdonképp minden ami grafikai felület a játékban megváltoztatható. De az is nyugodtan jelentkezhet, aki mondjuk képi anyaggal tudna segíteni (régi mezek, csarnokok kinézete például). Vagy akit inkább a 3d modellezés (az a csarnok kb annyira hasonlít a Vákárra, mint a szobámra), vagy a csapatok rosterének elkészítése, stb.
Spillerék: szerintem megoldható lenne, de az akkora munka, hogy elöször legyen meg a optikai feljavítás. :)
Tatavs:Kössz a linket. :) Én már vagy 2-3 éve ismerem.
Kicsit off, de más is úgy gondolja, hogy az NHL 95 verhetetlen?
Az a csúcs! :)
defó:
Bocs, a linket nem csak neked ajánlottam :)
Németül tudóknak regisztrálás után és bejelentkezéssel www.playerworlds.de/forum/portal.php?page=forum/portal.php?page=nhl az osztrák- német honlapon raknak majd fel valszeg a NHL 09 hez is EBEL- pakkot, addig is a jobb oldali menüsorban ott a NHL 08, benne Team Hungary és teljes EBEL- pakk. A fenti cyberface- eket Lazlee sztem hozzácsaphatod, ha van NHL view-d.
Azért a sógorok az Alba Volánt is királyul megcsinálták.

www.youtube.com/watch?v=3MqA9I9dQFg

A legjobb az Innsbruck csarnokában lévő palánkreklámok: Fehérvár címer és magyar cégek :)))

További videók:
www.youtube.com/watch?v=8j-dKKmduSY
és
www.youtube.com/watch?v=89lwFcN825U

Lazlee, sok sikert a nagy munkához! Időnként beszámolhatnál a dolgok állásáról! Köszönjük!!!
jágör!
Amikor regisztrálni akarok nem engedi ezt írja ki:
Die Antwort auf die gestellte Frage war nicht richtig.
Mit jelent?? Segitsen aki tud. Előre is köszi
a válasz a feladott kérdésre nem volt jó
És ez: Nimm das vierte Wort dieser Frage als Antwort, aber ohne den ersten Buchstaben des Wortes
volanfan: "a kérdés 4. szavát írd be a válasz rubrikába, de az első betűje nélkül!" Hajrá!
oh nagyon köszönöm:DDDD
Nekem is el kélne egy kicsike segítség! Erre az osztrák oldalra, milyen néven van feltöltve maga az EBEL kiegészítő?
Én segítek szívesen Lazlee, ha kell valamit Photoshop-olni és meg is tudom csinálni.
Vazze! Ezzel a német oldallal én nyáron szívtam! :( Mindig tanul az ember! :)
Zsoldos: a jobb oldali menüsorban ráklikkelsz az NHL 08 ikonra, belépsz, ott lesz, hogy "EBEL" először azt installáld ahol ez van "Zu Beginn"- ezeket először, aztán az "EBEL" pakkok jöhetnek. Meg a "Roster" menüből az EBEL- eset még 2.ként. Amúgy meg sztaki.szotar.hu német
ebbe az EBELes izéba a VOLÁN miért nincs benne??
Vagy csak én vagyok ennyire hülye?
Benne van, de mindent installálj fel- közös pakkban van a HCI/Volan. Amúgy azért írtam, hogy némi német tudás sem árt, mert néha nem egyszerű az egyes pakkok fórumait se árt elolvasni!!!
Volanfan: keresd a Volant az AHL- ben, ott lesz valahol! Dynastyban úgyse tudsz játszani. De amúgy az NHL06-7-8-9 egy nagy kalap SZ*R PCn.
jágör68! én is köszi:)
Érdekesebb nevek az NHL09-ben:
Vas János - Rochester (AHL), Derek Couture - Quad City (AHL), Johannes Alanen - TPS (SML), Juhamatti Yli-Junnila - Lukko (SML).
az itt említett ebel kiegészitő holnap megjelenik az NHL 09be is elöször a roster meg egy pár dolog majd holnap kiderül hogy mit takar úgyhogy aki tudja szedje le és ott játszon a Volánnal
Norbee00!
Mikor jelenik meg, mert én még nem találom sehol??
volanfan most lehet már szedni
egyenként
A meztervezős posthoz jobban menne, de akkor nem ezt hoznám fel. :D
Szóval nem hittem volna, hogy a magyar válogatott fogja megváltoztatni a Nike mezterveit.
Saját szégyenem, hogy nem néztem a (női) junior világbajnokságot, ahol az oroszok már egy új típusú mezben játszottak.
xs135.xs.to/xs135/09033/rus540.jpg
hem.bredband.net/jacob84/russia-home.jpg
hem.bredband.net/jacob84/russia-away.jpg


Ez meg egy -hát nem annyira jól sikerült- cyber:
i367.photobucket.com/albums/oo114/Synergy1415P3/JanosVasPreview.png
Sziasztok!

Tavaly Lazlee-vel elkezdtük csinálni az OB1-et, csak sajnos az érettségi miatt félbeszakadt. Részemről én elkezdem csinálni jan.20-tól (utolsó vizsgám időpontja a tervek szerint :D ), és kezdem a Miskolci Jegesmedvékkel.
A legjobb az lenne szerintem, ha minden csapat szurkolói közül jelentkezne valaki, mert ő ismeri a saját csapata játékosainak képességeit, hogy nagyjából valós erőviszonyok legyenek a csapatok között. Lazlee-t vagy engem keressetek légyszi ezügyben!
Örülnék, ha összeverbuválódna egy jó fejlesztőgárda, és hamar megcsinálnánk a Mol Ligát, és mindenki ezzel nyomná x héten, hónapon belül!

Hajrá Magyar Jégkorong!
Hajrá Macik!
Lazlee:

Szia. Bocs, kicsit eltüntem. A TVN-es e-mail-re vagy a gmail-re írsz nekem? Üdv
Tulajdonképp msn lenne a legjobb. :)
honan lehet megszerezni azt az iihf bétát??

A másik azért nincs benne mert nincs rá kereslet,????

miért kazahztánban van???

vagy a fifánál szenegá is benne meg nigéria ott nagyobb a kereslet ezekre a játékokra???
hellosztok, lehet tudok segiteni ha megmondjátok hogy mibe segítseg. Mezeket sajnos nem tudok csinálni de lehet rostert meg próbálok asszem a nhlview programmal kell. Köszi várom a válaszokat
süti beállítások módosítása