HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

1 éves a jégkorongblog

2008.11.08. 13:53 Hblog

2007. november 8-án 13:53 perckor élesítettük a jégkorongblogot. A születés pillanata azonos a Vagyunk kik, akarunk mit című írásunk publikálásának pillanatával, noha korábbra dátumozva feltöltöttünk más szövegeket is, hadd legyen mit olvasni a legelejétől. A napokban elgondolkodtunk, kell-e külön készülnünk születésnapunk megünneplésére. Végül azt mondtuk, elég ünnepnek, hogy pont zajlanak az olimpiai selejtezők.

Felmerült az is, célszerű-e írni újabb alapvetést, Vagyunk kik, akarunk mit 2.-t. Megint csak arra jutottunk, fölösleges, elég, ha nagyon röviden összeszedjük, szerintünk hol járunk, merre megyünk. Hiszen amit 365 nappal ezelőtt leírtunk, azt tartjuk. A hangsúlyok talán eltolódtak itt-ott, de ez nem annyira nekünk, mint inkább a magyar válogatottnak, a Mol Liga létrejöttének és az Alba Volánnak köszönhető.

A magyar válogatott közben feljutott az A csoportba, a magyar–román bajnokság sokkal izgalmasabb, mint a tavalyi OB 1, az Alba Volán sokkal jobb, mint egy évvel ezelőtt volt. Nem kérdés, indokolt sokkal többet foglalkoznunk velük, mint az elején. Igyekszünk nem elhanyagolni a nemzetközi jégkorongot sem, az NHL és a szintén menet közben összehozott KHL híreinek ismertetése napi rendszerességű, és tőlünk telhetően fordítunk figyelmet a nemzetközi tornák interpretálására is.

Annak idején – néha úgy érezzük, mintha nem is 1, hanem 10 éve csinálnánk – hárman csaptunk bele. Azóta majd tucatnyian segítik munkánkat, írnak, szerkesztenek, videót vágnak. Új munkatársaink mindegyike olvasóból lett szerző. Mindegyiküknek nagyon köszönjük. Mint ahogy minden egyes olvasónknak, kommentezőnknek is köszönünk mindent. A hozzászólásokat is, meg azt is, hogy egyszerűen csak itt vannak, visszatérően, nap mint nap. Hogy egyre többen vannak itt. Az elmúlt egy évben 1,1 millió olvasó látogatott el hozzánk, akik 3,5 milliószor olvastak bele posztjainkba. Ez az 1,1 millió persze úgy adódik össze, hogy a rendszer naponta összesít – a lényeg, hogy stabil táborunk sok ezerre tehető. Ami hátborzongatóan jólesik: a legtöbben szeretnek, dicsérnek, biztatnak bennünket. Mérhetetlenül hálásak vagyunk ezért, akkor is, amikor nem győzünk reagálni minden szép szóra. És ez is milyen érdekes: legelső kommentezőink jó része köztünk van ma is, talán nem adtunk okot arra, hogy lemorzsolódjanak.

Biztosak vagyunk benne: sokkal többet értünk el, mint amire számítani mertünk. Hátha nem szerénytelen kijelentenünk: úgy érezzük, a magyarországi – sőt az erdélyi – jégkorong egyik fontos fóruma lettünk. Közösséget kovácsoltunk.

Azon is morfondírozunk egy ideje, hogyan lehetne, kellene tovább lépnünk. Tartalmilag is, de főként szerkezetileg, formailag. Hogy strukturáltabbak, dinamikusabbak, izgalmasabbak, szórakoztatóbbak legyünk. Ám a továbblépés ideje ezen a téren még nem jött el. Pontosabban aprókat lépdelünk, de az ugrás odébb van.

Egyvalamit mindenesetre erősen remélünk: azt, hogy lesz második, harmadik és sokadik születésnapunk. Csak bírjuk szusszal. Még egyszer: hálásak vagyunk minden segítségért, hálásak vagyunk minden kattintásért.

Maradjanak velünk, visszajövünk. Napjában többször is.

58 komment

Címkék: szolgálati közlemény

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boldog születésnapot!További,sikerekben gazdag "öregedést"!
... én is visszajövök! Napjában többször is. Jó csapat vagytok - vagyunk. :)
Sok sikert kivanok a tovabbiakban nektek,ez egy nagyszeru oldal ha eddig barkit megsertettem szemely szerint mindenkitol elnezest kerek.Sok erot a folytatashoz,szurkolok nektek de azert csendbe ugye megjegyezhetem hogy HAJRA SPORTKLUB!Nekem a fel eletem ez a csapat,eddig sok oromet szerzett nekem es mindhalalig kitartok mellettuk!Mindenesetre nektek koszonhetoen ugy erzem sokretuen vagyunk informalva ami a jegkorongot illeti.HUJ HUJ HAJRA!
Köszönjük, és csak így tovább!!
HAJRÁ MAGYARORSZÁG!!!!!
Isten éltessen mindenkit, aki létrehozta, eltartja és továbbviszi ezt a fórumot!!
Kedves jégkorongblog!
[hízelgés on] Öröm olvasi a bejegyzéseiteket, olyan alapos, tárgyilagos, kreatív munkát végeztek. A vérbeli újságírók 98%a elbújhatna mögöttetek, sugárzik ebből a blogból az intelligencia. :) [hízelgés off:)]
Sikerült engem megnyernetek a jégkorongnak, és valószínű több más laikust is.
Ősriszpekt.
De jó! Én is kommenteltem a legelső post-hoz :D
Nagy pacsi srácok, végtelenül szimpatikus, amit csináltok, valamint az, hogy mindezt ilyen elánnal, odaadással teszitek. Így tovább, kitartást, egészséget mindenhez.
lemieux
Isten éltessen sokáig.

Magamat inkább a csendes olvasótáborba sorolhatnám de mondhatom azt, hogy kevés napot hagytam ki Jégkoronblog nélkül, max amikor nem voltam net közelbe.

Kitartást a csapatnak, igazi profik vagytok, le a kalappal előttetek.

Üdv nektek Erdélyország közepéből CSIKSZEREDA. (SK)

Remélem marad még a szülinapi tortából.
Élje, éljen! Boldog Születésnapot!
Boldog Születésnapot! Az esti meccs közben rátok is iszom majd. :)
Boldog Születésnapot!
Köszönöm nektek, hogy egy éve még közelebb kerülhetek kedvenc sportomhoz.
Boldog születésnapot!
Most gyújtok egy szál gyártyát!!
További sok sikert kivánok.
"hálásak vagyunk minden segítségért
hálásak vagyunk minden kattintásért."
Mi is hálásak vagyunk minden egyes szóért, amit erről a csodálatos játékról írtok nekünk.
Valamikor márciusban "keveredtem" ide a blogra sokáig csak olvasóként, nem éreztem hogy jogos lenne ha kommenteznék az áprilisi VB alatt azokkal akik már rég itt vannak (mint egy divat szurkoló),"csak" együtt örültem Veletek.
Most szembesülök azzal hogy még csak egy éves a blog.
Ezek szerint lehet FELNŐTTNEK SZÜLETNI!
Köszönjük, csak így tovább! Mi itt leszünk.
Én is beállnék a gratulálok sorába.. Gratulálok nektek fiúk! Azt hiszem, már mindent leírtak előttem, így ismételni tudnám őket.
Viszont azt hozzátenném mindenképp, hogy Én 10 éve majdnem minden Volán meccsen ott voltam: mentem Dunaújvárosba és Pestre is. Az utolsó jégkorong meccs, amin kint voltam, Dunaújvárosba volt. Azaz emlékezetes 5-4es meccs, amelyen Kangyal beütötte a hosszabításba a gólt, és megszereztük annyi év után ismét a bajnoki címet. Utána, egészen az idei évig nem voltam kint meccsen. Nem a kedvem ment el jégkorongtól, hanem így alakult, amit most nem részletezek. De idén tavasszal reaktiváltam magam. És azóta, ha nem is minden meccsen, de újra kijárok. És az újbóli meccsekre járáshoz az első lökést ez a blog adta meg. Ezt köszönöm nektek!:))
gratulálunk az 1 évhez!!!
Örök hála, amiért ilyen színvonalon informáltok minket kedvenc sportágunkról! Én ez év elején találtam a blogra, de csak később regisztráltam. Ritkán kommentezek, de mindig felnézek, nem hagyok ki egyetlen napot sem. Lelkes olvasó és szurkoló vagyok és nektek köszönhetem, hogy folyamatosan képben tudok lenni mind a hazai, mind a nemzetközi jégkorong terén. Mégegyszer hatalmas köszönet!
Most pedig tv bekapcs és HAJRÁ MAGYAROK!!! :)
Holnap viszont már élőben...
Köszönjük srácok!!- apropó, csak srácok vannak köztetek?
Emléxem a szapporói ukránok elleni meccs alatt rátok kattintgattam, mint a hülye Németországból, félpercenként 2,5 órán keresztül! Szép munka, csak így tovább!
Sok- sok boldog szülinapot kívánok!
Grat. Boldog születésnapot!!!!
BOLDOG SZÜLINAPOT!!! :DDD
HAJRÁ MAGYAROK!!
meg sok Boldog Szulinapot, es sok jo cikket, kedvet a sok munkahoz. Udv Csikszeredabol.
Boldog, boldog, boldog születésnapot Kívánjuk, hogy legyen még sok ilyen szép napod! Rajongóid.
ez a blog a legjobb a világon. De hokiban biztos... :-) Objektív, naprakész és intelligens. Csak így tovább még sok évig!
Boldog szülinapot! Magam vagyok az egyik bizonyíték, hogy a legelső kommentelők, azóta is itt vannak! :) Biztosan az egyik, ha nem a legjobb tematikus blog a tiétek! Gratulálok hozzá! Remélem, a 10 éves szülinapotokat is kommenttel ünneplem! ;)
Csak gratulálni tudok nektek,nagyon jó munkát végeztek.És sok-sok szűlinapot nektek!Nagyon nagy szűkség van rátok.
Éljen novemner 7!!! ööö 8... :D
Boldog születésnapot! Jó kis blog ez! Nincs mit ragozni. Ami meg hiányzott nekem belőle, az arra késztetett, hogy megírjam. Köszönöm!
quitz! A Te blogod is megérdemelné a nagyobb nyilvánosságot! Sajnos én is ritkán járok arra, ám ha igen, akkor örömmel olvasom.
Köszönjük az elmúlt 1 évet, amit a magyar jégkorongért tesztek!!!
Még sok ilyen évfordulót kívánok!
Fehérváriként állandó nézője vagyok az Alba Volán meccseknek(már 10 éve)! Egy ideje pedig a jégkorongblog állandó olvasója(ez az első kommentem)! Köszi szépen,hogy ehhez a színvonalas játékhoz ennyire színvonalas oldal készítetek! Gratulálok
Fasza ez a lap, meg a jégkorong, ja és a mai meccs is az volt! Legjobbakat!
Köszönet a működésért,köszönet az információkért!Minden nap olvasom a blogot ez az első,mikor leülök a gép elé.További sikeres munkát kívánok!
Nagyon jó a blog én a feljutás óta olvasom naptonta többször. Cak így tovább!
Egyetlen olyan blogg a magyar jégkorong történésekről, ahol nem ma kell megtudnom, hogy mit tudtam már 2 hete:)
Azon kívül a tájékoztatás is tárgyilagos, a hozzászólások meg szubjektívek.
Így van ez rendjén.
További jó munkát, mert színvonalas, nem olyan, mint pl...az összes többi!
Gratula a csecsemőnek! Gyereknél az egy év még baba, ez itt nagyon BABA!! Csak így tovább, legyen meg a mindennapi betevő olvasnivalónk!
Az embernek komolyan feláll a szőr a hátán, olvasva a születésnapi gratulációkat.
Azt hiszem, ennél szebb ajándékot nem is kaphatnának az urak, mint az őszinte elismerő szavakat. Igaz, meg is dolgoznak érte kőkeményen.
Nem is értem, honnan van ennyi energiájuk munka, család mellett az ünnepeltre. Hacsak úgy nem, hogy imádják ezt a varázslatos játékot, mint oly sokan közülünk.
Hanem most már nincs visszaút, kedves F.Kapus, D.Gromov, Ryan O'Brian és valahányan, mert túl sokan lettünk blogfüggők, "and the show must go on"!
Úgyhogy hajrá és a jég legyen veletek!!!
Ha icipicit megkésve is, de Boldog Születésnapot kívánok Nektek!
Én is szeretném megköszönni a szerkesztőknek hogy létrehozták és működtetik ezt a remek blogot! Én csak április óta vagyok "aktív" résztvevő itt, előtte csak olvasgattam. Nagyon átfogó és alapos tájékoztatást adtok az aktuális hírekről, eseményekről, az utánpótlástól kezdve a felnőtt válogatottig, az NHL, KHL ligákig bezárólag. Remélem még nagyon sokáig így is lesz! Köszönet érte!
Boldog szülinapot! Nagyon klassz amit csináltok, igazi interaktív "2.0"-ás újságírás!
BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT JÉGKORONG BLOG!!!

Végtelen Köszönet jár mindennapos, áldozatos munkátokért!

Ollé, ollé, ollé-ollé-ó-ollé, Jégkorong Blog, Jégkorong Blog, Jégkorong Blog é-ollé :)))
MI IS HÁLÁSAK VAGYUNK NEKTEK!!!!
KÖSZÖNJÜK HOGY VAGYTOK!!!! :)
Boldog szülinapot a Blognak! Ha hokis hírekre vagyok kíváncsi, elsőre mindig ide kattintok. Najó, ha bekapcsolom az internetet, mindig ide kattintok elsőként. :)
Sok boldog szülinapot! Nekünk, olvasóknak is merre előrelépnünk, ezt - nekem kissé nyálasan :) - KCs foglalta össze valamelyik hozzászólásában!
Köszönjük és gratulálunk, még sok ilyen eseménydús évet mind a magyar hokinak, mind a jégkorongblognak!
Kőszőnet a sok munkáért és kitartás a tóvábiakhoz
További sikerekben és olvasókban gazdag szülinapot kívánok Nektek!!! Fantasztikusak vagytok! Nem ismertek lehetetlent!:-)
Talán nem véletlen, hogy a magyar hoki soha nem látott magasságokba emelkedése épp a jégkorong.blog megjelenésével egybe esik :-)
Isten éltessen Benneteket, sok sikert további munkátokhoz, az eddigiekért pedig vastaps és köszönet! Maradjatok sokáig, addig én is maradok!
Szépen köszönjük a sok-sok jókívánságot.
Boldog születésnapot, további jó munkát, sok sikert, nekünk pedig jó szurkolást! Isten éltesse a blogot és a magyar jégkorongot!
Még sok szép évet kívánok a blognak!
Ej, a selejtezők miatt lemaradtam erről a postról, de nyilván:
BOLDOG SZÜLINAPOT JÉGKORONGBLOG! :)
Hát előttem már mindent elmondtak, királyok vagytok!!!! És jó látni, hogy sokan vagyunk megszállottak a hoki iránt.
süti beállítások módosítása