HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Megverték a Dunaújvárost is

2008.03.27. 21:33 D. Gromov

A magyar bajnok Alba Volán a szuperkupa döntőjében is bizonyította, hogy mostanában a legjobb csapat hazánkban, tartalékosan is simán verte a kupagyőztes DAB-ot.

Túlontúl sokat a meccsről mesélni nem lehet, az első harmadban a hazai pályán játszó dunaújvárosiak vezetést szereztek, le a kalappal lelkesedésük előtt, a második felvonásban azonban az EBEL-ben edződött fehérváriak egykettőre eldöntöttek mindent, ütöttek négy gólt, onnan már nem volt visszaút, a vége 5-3 lett.

Korábban felmerült, micsoda dolog, hogy a két szomszédvár nem randevúzik a szezonban erős kerettel. Ez is megvolt, jöhet a vb-felkészülés. Az Albában kellemes meglepetésre Gröschl teljesítménye tetszett, ráfért, hogy mutasson valamit, a DAB-ban Galanisz iparkodása volt meggyőző.

Az utolsó percekre jutott két adrenalingyarapító verekedés is, Fodor nekiment a nehézsúlyú Vargyasnak és felrepesztette a halántékát, nem sokkal utána Horváth és Sofron is ütötte Sekulát. Az előbbi eset egyáltalán nem tűnt visszatetszőnek, az utóbbi eleje annál inkább.

Ennyi, vége a 2007/08-as klubszezonnak, gálameccsnek megfelelt, neki lehet feküdni a vb-felkészülésnek istenesen. A tv-ben azt hallottuk, a szövetség elnöke dobogóra várja a válogatottat. Mi magasabbra tennénk a lécet, aztán vagy sikerül, vagy nem. Ha nem, akkor sem fogunk köpködni. Folytatása következik.

16 komment

Címkék: szuperkupa dab alba volán

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem láttam sajnos, milyen volt Erdősi Peti visszavonulása? Egy pár sort légyszives írjatok róla! Köszi
Láttam a bunyót a tv-ben, Horváth csak meg akarta védeni a Sofit. Nem tudom mi volt ebben a visszatetsző? De biztosan Te jobban láttad.
sok sikert Erdősinek a "civil" életéhez!
banyszi: én is úgy láttam, ahogy írod, de kétségkívül volt egy pillanat, amikor egyszerre ketten mozdultak Szekulára, és ebből a szempontból az újvárosinak esélye sem volt észbekapnia. Balu amint látta, mi a helyzet, visszavonult, és hagyta Sofit kibontakozni, aki győzött is - de gondolom ezekután biztos vannak, akik úgy gondolják, hogy Sofi egymaga ezt nem tudta volna így elintézni. Én mondjuk azért nem szekálnám Balut ezért, mert a szezon végére végre láttam tőle olyat, hogy megvédi a játékostársait, és ezt is ennek tudom be, mégha most kicsit tévedett is.
Ez az összefoglaló nagyon gyenge színvonalú. Pl. a Sihvonen lőtte a gólt, a Volánt senki nem zárta ki az MK-ból...
Raon én a tévében láttam a meccset, a szlovák folyamatosan kóstolgatta a Balut. Amit a Sofi verekedése előtt osztott ki pofont, az már a második volt és le lehetett olvasni a szájáról, hogy szólt neki, hagyja békén! Amikor pedig leültették a büntetőpadra sörösdobozzal dobálták (természetesen félig telve) és folyamatosan pofáztak Neki a kultúráltnak éppen nem nevezhető dunaújvárosi szurkolók. Igaza van, hogy nem hagyja annyiban. Sztem. Aztán mindenki úgy ítéli meg a dolgot, ahogy látta, vagy ahogy gondolja.
Bent álltunk a dunaújvárosi szektorban.
Mivel én szorítottam egész bajnokságban a DAB-nak, hogy jól szerepeljen. Úgyanúgy tapsoltam a DABnak mint ahogy a Volánnak, ugyanúgy megtapsoltam a szép cseleket a DABnál mint a Volánnál. Az előttem álló kopasz 40kgos fogatlan DABos szurkoló kedvesen megjegyezte, hogy "rossz szektorba vettetek jegyet", majd a mellette nem messze álló 5 -6 fős kemény mag (akik összesen voltak 200 kg) a meccs utolsó 5 percét kellemes "f@sszopók" kiáltással ünnepelték a Volán felé!
Köszönjük a kultúrált vendégfogadást és a szurkolást!
Persze a normális és sportszerű szurkolókra ez nem vonatkozik!
Ahogy kiveszem a B-közép közepében sikerült beállnod .Szerintem sehol sem veszik jó néven, ha a tábor közepére beáll valaki, majd a vendégeknek (is) szurkol. Kaptál egy megjegyzést, de úgy látszik már ez is sérti a lelkivilágod.

"a meccs utolsó 5 percét kellemes "f@sszopók" kiáltással ünnepelték a Volán felé!"
Ezt nem igazán értem. Meccs utolsó 5 percében ezt kiáltották folyamatosan? Erősen csúsztatásnak érzem a hozzászólásodat.
Én arrébb álltam, de én úgy hallottam, hogy a hazai szurkolók akkor foglalkoztak a vendégekkel, amikor azok jaj szegény kohászozásba kezdtek.
Persze hülyék mindenhol vannak, de az sem normális aki 5 fő alapján ítélezik, amikor kb 2000 néző volt kint.
Mint azt olvashattad, én nem az egész tábort minősítettem őt fő alapján, hanem azt az 5 főt!
Ha félreérthető volt akkor így talán tisztább.
Én nekem azért fura az ilyen beszólás olyan embernek akiről nem is lehet eldönteni kinek szurkol, mert mi mellettünk ült már mindenféle szurkoló "otthonunkban" és bárkinek szurkolt sosem szóltunk neki egy rossz megjegyzést sem. A sport nem erről szól!!!
De mindenkinek más a véleménye, ezért vagyunk emberek, és ha mindenki ugyanúgy gondolkozna akkor unalmas lenne az élet!
Jóvannna! Az egy "special team", szélsőjobb, bármilyen fiatalok is, ott vannak mindenhol, ahol balhét lehet csinálni, 2 éve mikor az egyik kölyköt nálánál nagyobb megafonnal láttam, én is röhögtem...

Másrészt én is magyaráztam volánosnak, hogy a 16-os nem a Rajz, aki 20 éve 17-esben játszik... szal ennek nem sok teteje van!

Erdősi Petya a legnagyobb király! :)
Erdősi Petya biztosan ügyes játékos, de ez a mecs Horváth Andrásról is szólt. Nem csak a verekedés miatt , de a +- mutatója több mint impozáns volt.
+4 és semmi minusz !!!
A dunaujvárosiak egy dologra büszkék lehetnek: Talán ez volt az utóbbi időkben az egyetlen olyan ALBA VOLÁN mérkőzés ahol a bajnok kevesebbet ütött kapura, mint az ellenfele.
Már megbocsáss, de hülyeségeket beszélsz... :)
Floki a B-Közép azért van, hogy a saját csapatát buzdítsa... ne a volánnak tapsikoljon, főleg amikor a B-Középhez vitte mutogatni Kangyal a kupát ... biztos te is jól megtapsoltad :) Ha nem a B-középben állsz, lehet h ez teccene a többi szurkolónak, h te mindenkit megtapsolsz .. :) HAJRÁ KOHÁSZ
süti beállítások módosítása