HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Minden a játékosok hozzáállásán múlik

2010.12.09. 12:00 F. Kapus

"Furcsa a helyzet, 24 évesen majdnem én vagyok a legfiatalabb az öltözőben. De úgy érzem, teljesen elfogadnak. Féltem a felkérés után, vajon hogy viszonyulnak hozzám a keret tagjai, de mindenben partnerek, hallgatnak rám, csinálják, amit kérek" – mondta blogunknak Fekti Bálint, az FTC vezetőedzője. A 24 éves szakember 2009 nyarán hagyott fel a versenyszerű hokizással. Az előző szezonban a Fehérvár-utánpótlást vezette, 2010-ben igazolt a fővárosi zöld-fehérekhez, ahol november végén átvette a felnőtt csapat irányítását. A csapat felfelé indult, megverte a Brassót oda-vissza, hazai pályán legyőzte a Dab.Doclert, a Miskolcot, a Steauát. A Mol Liga alapszakaszában az 5. helyen zárnak, az OB I.-ben versenyben vannak a bónuszpontot jelentő harmadikért. 

"Csak az utánpótlás-nevelésben gondolkodtam, ennek az összefogása szerepelt a terveimben, amikor Finnországból hazajöttem az edzői diplomámmal. Nagy kihívás egy régit újjáépíteni vagy egy újat felépíteni. Ez akkora feladat, ami nagyon tetszett nekem, ezért jöttem a Ferencvároshoz, amikor Csabai Gábor hívott.

Továbbra is a kicsik nevelése a fő célom, ez az orientációja a pályámnak. A felnőtt csapat mellett is foglalkozom velük, az is legalább annyira fontos része napjaimnak. Elkezdtük a szezont, nem nagyon szeretnék változást menet közben ezen a téren. Szeretem ezt csinálni, ebben hiszek, látom a fejlődést a változást azokon a srácokon, akiket ránk bíznak szüleik.

A felnőtt csapathoz jó pillanatban tudtam csatlakozni. A nehéz helyzetben, a krízis közepén a játékosokat nem szétlökte, hanem ellenkezőleg, összefogta az az időszak. Pont ekkor kerültem a csapat élére. A játékosok fizikailag jó állapotban vannak, ez az engem megelőző edzők munkáját dicséri. Hakan Nygren és Prakab Gábor jó munkát végzett a csapattal, kár, hogy sem az edzőknek, sem a játékosoknak nem volt kellő szerencséjük a jobb eredmények eléréséhez.

A szerencsefaktor érkezésemkor átbillent a jó oldalra, ezért tudtunk ötből öt mérkőzést nyerni. A sikerben meghatározó szerepem nincs, sokkal inkább számít a játékosok felkészültsége és az előző két edző szakmai behatása. Ami nekem tulajdonítható, hogy sikerült egy kicsit a mentális terhet levennem a játékosainkról, hozni tudják formájukat. Hogy én még valamit hozzá tudok-e tenni, azt majd esetleg a rájátszás során meglátjuk. Akkor látszódhat valami abból, ami esetleg már nekem köszönhető.

Általában is, de jelen helyzetben végképp minden a játékosok hozzáállásán múlik. Egy edző sosem képes csapatából 110%-ot kihozni. Arra képes, hogy hagyja és segítse: a játékosok 100%-ot adjanak ki magukból. A Ferencváros jégkorongozói jó irányba törekszenek, segítek nekik abban, hogy a legjobb utat megtalálják. Az a tapasztalatom, hogy a csapatban mindenki profi módon viselkedik, csak dicsérni tudom őket.

Furcsa a helyzet, 24 évesen majdnem a legfiatalabb vagyok az öltözőben. De úgy érzem, teljesen elfogadnak. Féltem a felkérés után, vajon hogy viszonyulnak hozzám a keret tagjai, de mindenben partnerek, hallgatnak rám, csinálják, amit kérek. Természetesen én is partnerként állok hozzájuk, meghallgatom, amikor fontos dolgot mondanak, van, amiben meg tudnak győzni. Sok mindent átbeszélünk, de a nyitottsággal nem él vissza senki.

Jégkorongedző vagyok, nem jós, nem tudom megmondani, meddig tart a jó sorozatunk. De annyit ígérhetek, mindent megteszünk, hogy a rájátszásban minél tovább versenyben legyünk, és nem adjuk olcsón magunkat. Szívvel-lélekkel küzdünk majd az utolsó sípszóig, ahogy eddig is tettük. Ígérhetem, érdemes lesz Fradi-meccsre járni."

Szólj hozzá!

Címkék: ftc mol liga fekti bálint

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása