HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Jégcsarnokok és jégpályák

2010.07.02. 11:10 Hblog

Megint nagy fába vágtuk a képzeletbeli fejszét, elhatároztuk, hogy összerakjuk kedvenc sportunk világtérképét. Összeszedtük a szerintünk tényleg rém fontos linkeket, ezeket kategóriánként rendszerezve ajánljuk olvasóink figyelmébe. A napokban minden élesedik apránként, és kikerül a jobb oldali hasábba, amely amúgy is átfogó reformra szorult már. Hokivilágtérképről beszélni persze túlzás, magyar csapatok, intézmények, létesítmények és egyebek lesznek a középpontban. Akárhogy is, böngésszenek és szörföljenek kedvükre. Ha pedig ez vagy az kimaradt, esetleg frissítésre szorul, szóljanak ránk, intézkedünk.

Budapest

Szabványméret

Gyakorló Jégcsarnok
Icecenter
Kisstadion
Millenáris
Papp László Budapest Sportaréna 
Pesterzsébeti jégcsarnok
Újpesti TE
Városligeti Műjégpálya

Nem szabványméret

BHG Jégpálya
Kalap utca
Laborc utca
Marczibányi tér
Pólus Center
Széna tér
Weöres Sándor Általános Iskola és Gimnázium jégcsarnoka
Westend Jégterasz

Nem Budapest

Szabványméret

Debreceni Jégcsarnok
Dunaújvárosi Jégcsarnok 
Egri Műjégpálya
Főnix Csarnok, Debrecen
Nagyerdei Műjégpálya, Debrecen 
Győri Műjégpálya
Jászberényi Műjégpálya
Kaposvári Jégcsarnok
Kazincbarcikai Műjégpálya
Miskolci Jégcsarnok
Paksi Műjégpálya
Pécsi Műjégpálya
Pétfürdői Műjégpálya (üzemen kívül)
Soproni Műjégpálya
Szegedi Műjégpálya , Szeged
Ifj. Ocskay Gábor Jégcsarnok, Székesfehérvár
Szombathelyi Műjégpálya
Tatabányai Műjégpálya
Tiszaújvárosi TVK Szabadidőközpont (üzemen kívül)
Zalaegerszegi Jégcsarnok

Nem szabványméret

Bajai Jégpálya
Berettyóújfalu, Morotvaliget-Műjégpálya
Hódmezővásárhelyi Műjégpálya
Kiskőrösi Műjégpálya
Leányfalui Műjégpálya
Lőrinci Műjégpálya
Nyíregyházi Műjégpálya
Salgótarján, Jégterasz
Szekszárdi Jégpálya
Szentesi Műjégpálya
Szolnoki Műjégpálya
Táti Tó Jégsátor
Törökbálint, Cora-parkoló
Veresegyházi Műjégpálya
Veszprém, Intersport jégpálya

47 komment

Címkék: jégpályák jégcsarnokok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rosszul vagyok attól a szótól, hogy vidék. komolyan. városban lakom.
ha jégpálya akkor az első helyre a garden.
the world most famous arena. heart of new york.
@stero: gyönyörű golfpályával ami nagyon vonzza az ott játszókat :D.
@stero: orvosultuk a problémát, hogy ne legyél rosszul
@stero: ki nem szarja le a gardent meg a rangerst?
@LizardKing: A számból vetted ki a szót.
Nembudapest. Be lehetne vezetni nem? :D

udv

kazinczigy
@stero: @forestjr:
Témánál vagyunk!

Ismét felütötte fejét a gyógyíthatatlan megalomán született felsőbbrendű Pösti vagyok életérzés.
De ez már annyira így van hogy felesleges ezzel foglalkozni. Ha már a miniszter elnökünk is használja ezt a szót sokkal többet ne várjunk el el zsurnalisztától se.
Bár javították magukat, ami pozitív, de a végére azért oda biggyesztettek egy kis epét!

A cikk egyébként alapos, nekem tetszik, remélem lesz idő használni!
@Lazlee: Pétfürdői jégpálya már nem működik sajnos! :(
@stero: Szerinted szégyen ha valaki vidéki vagy falusi?
Én falusi létemre a Pestiekkel is jol megértem magam:))
Szerencsér hogy@F. Kapus: hamar reagált:))
@Calgary: Nem olvasol figyelmesen, vagy véletlenül kerültem a címzetteid közé?
@Szanee: ez szerepel a cikkben is, és én se állítottam mást.
Elkezdtem felrakni a pályákat a térképre, ha esetleg valaki így szertné megnézni:

maps.google.hu/maps/ms?ie=UTF8&t=h&source=embed&hl=hu&msa=0&msid=103232603046533679030.00048a64302e9c6e69517&z=11

Adatfeltöltés folyamatban van...
@Calgary: nem, ez az egészet nem a pösti felsőbbrendűség, hanem néhány vidéki hülye kisebbségi komplexusa generálja. én már laktam itt is, ott is, nem lettem más ember, nem éreztem magam szarabbank vidékiként. izomból vidékiző pestivel még nem sokszor találkoztam, izomból pestiző vidékivel sokszor.

és kis hazánkban, ami nem bp, az vidék. nem 'nembudapest', hanem vidék, és normális esetben ebben semmi pejoratív nincs, kivéve, ha valaki akarja, hogy legyen. ez nem lenézés, hanem tudomásul kell venni, hogy vízfejű ország vagyunk (részben trianon miatt), ahol a főváros valóban centrum, és nem adminisztrációs központ.

nagyon örülök, hogy ennyire konstruktívan, témába vágóan szólhattam hozzá a bejegyzéshez:)
@MeLa: Nagyon tuti, ezt is linkelni fogjuk, nyilván
@durex26: golfpálya nincs viszont metróállomás van a garden alatt. :-D
@LizardKing: örülünk, hogy láthattál. a témához hosszá tudsz tenni vmit?
Nem Budapest?? Mi van?? Ez az ország nem úgy épül fel, hogy van Budapest és Nem Budapest, még ha sokan így is látják. Tessék szépen átírni Vidék-re!! Mert az a helyes.
@kapusLaci: egyáltalán nem szégyen, hogy vki nem pesten vagy éppen faluban lakik. én városi vagyok és laktam pesten eleget de ennek a vidék szónak igenis van egy kis "parasztos, lenéző pejoratív" jelentése.

anno a sportban focielemzés szezon végén, bp vidék ellen kb tíz táblázatban. kicsit lenéző volt ott is a stílus.

egyébként meg nem gondoltam, hogy ez ilyen lavinát indít el.
Berettyóújfaluban is van nem szabványméretű, de tetővel védett jégpálya
@Leslieke: Elolvasva a kommenteket javítom magam:
Régiókra szerencsésebb bontani, és íme a megoldás:

lazarus.elte.hu/hun/maps/regio.gif

Ha már úgy hokitérképet szeretnétek összedobni!
@stero: hát abból is látszik, hogy mennyire fölöslegesen ugrottál, hogy ki fogta leginkább a pártodat. a helyedben elgondolkodnék ezen :)))
F.Kapusnak átküldtem az én excell táblázatomat. Abban vannak újak, és oylanok is ami már nem műxik.
@gydavidka:
Tudnál erről többet is írni? Pályaméret, üzemeltető, minden évebn működik-e, mióta stb. stb.
Nyilván ezek lehetnek személyes infók, ezért kereshetsz magánban.
Kösz
Sziasztok!
Ajánlom mindenkinek figyelmébe az alábbi linket:
www.hockeymonkey.hu/jegpalyak.html
Itt minden össze van gyűjtve, címekkel, telefonszámokkal és google map-el!
@hockeymonkey01: már majdnem megijedtem, hogy akkor feleslegesen csinálom az egészet...

Megnéztem a linket amit küldtél, ott sok esetben cím alapján van térképre helyezve, ezért elég pontatlan sok esetben.
@gydavidka: Ja és még esetleg annyit, hogy ha jól tudom akkor télen rendeztek amatőr tornát is, és szoktak rajta gyakorolni is.
Örömmel tapasztalom, hogy a 2008-as Magyar Hokisztori adatbankjában kevesebb jégpálya szerepelt, de a kecskeméti pályákat nem találom, pedig ott él Bálint Árpád, aki több pályát is épített az országban.
@gydavidka:
Köszi, akkor megkeresem Őket!
Azért érdekes, hogy hány pálya lehet még az országban, amiről nem tudunk.:-)
@Tejpalkó: A kecskeméti pályát kivettem a listából, mert Kecskeméten a fürdő területén összesen egyetlen évben volt egy amúgy nagyon bizarr alakú, 60x15 méteres pálya. Később egy télen keresztül a Malom bevásárlóközpont tetőteraszán volt, és tavaly pedig talán a főtéren. Egyébként valóban kecskeméti az a cég, amelyik elég sok helyen az országban épített már mobil pályát, de éppen a saját városukban elég nehézkesen látszik működni a dolog, bejáratott hely nélkül.
@kerusz: Köszönöm az informácíót, majd Bálint úrnál rákérdezek, hogy miként lehetne egy pályát véglegesíteni Kecskeméten.
@kerusz: gondolhattam volna, hogy nem nekem jutott először eszembe... :)
@MeLa: @kerusz:
Ilyen amikor a zsenik találkoznak!:-)
Kerusz térképe kis módosítást igényelne, szerintem Tónival egyzetessetek és akkor az MJSZ honlapon is jó térkép lenne.
Ő is csinált egyet.
Ha tudok, akkor segítek, és igyekszem megszerezni a többi pályát is.
@Tillasz: írd meg mailben, hogy mit módosítsak...
"képzeletbeli fejsze" helyett vágjátok a jégcsákányt, akkor a képzavar is képletesebb ;)
@F. Kapus: rosszul vagyok a "nem Budapest"-től:-)
@FGSuperman: Hosszasan gondolkodni fogunk a megoldáson :)
@FGSuperman:
Én meg szimplán rosszul vagyok.....:-(
süti beállítások módosítása