HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Csókolják meg az aranygeneráció fenekét

2010.05.12. 13:54 F. Kapus

Szerdán befejeződnek a B és a D csoport küzdelmei a németországi világbajnokságon. Délután Dánia–Németország és Olaszország–Lettország, este Finnország–Egyesült Államok és Kanada–Svájc mérkőzésre kerül sor. Csehország keddi veresége komoly hullámokat generált, Jaromir Jagr keményen nekiesett a távol maradt cseh NHL-játékosoknak.

A norvégoktól elszenvedett 3-2-es vereség után csúnyán kiakadt a csehek 38 éves legendája, és alaposan odaszólt a válogatottságot lemondó NHL-es játékosoknak. Az aranygenerációsok fenekét kéne csókolgatniuk a mostaniaknak címmel jelent meg az interjú, amely a közvetlenül a mérkőzés után elhangzott gyorsértékelést idézi, és amelyet a teljes nemzetközi sajtónak adott a jelenleg a KHL-ben szereplő csatár. Gyorsan tegyük hozzá, Jagr joggal kritizál, ő a múltban amikor csak tehette, ment a vb-kre.

"Természetesen csalódott vagyok a vereség miatt, de nem szabad elfelejteni, hogy a norvégok már nem azok, akik tíz éve voltak. Teljesen más erőt képviselnek most. Az olimpián majdnem legyőzték Szlovákiát. Remek csapatuk van. Ezért a győzelmüket meglepetésnek már nem is nevezhetjük. Persze arra számítottam, hogy nyerünk, de másként alakult. Elmúltak azok az idők, amikor a hozzájuk hasonló válogatottak ellen 7-8 gólt tudtunk lőni. Mi is fiatal, tapasztalatlan csapattal vagyunk itt. Ezután úgy kell játszanunk minden mérkőzésen, mintha a rájátszásban lennénk."

Egy újságíró megjegyezte Jagrnak, hogy láthatóan dühös. Ez váltotta ki az őszinteségi rohamot, ekkor hangzott el a cikk címét adó fenékcsókolgatós mondat is. "Utálom, hogy sok jó játékosunk megtagadja a vb-szereplést. Azoknak, akik az NHL-ben szerepelnek, meg kéne érteniük, hogy köszönettel tartoznak azoknak, akik kitaposták nekik az utat. Többek között Vyborny, Patera, Dopita, Reichel, Procházka, a Kaberle testvérek, Rucinsky tett azért, hogy a maiak ott játsszanak, ahol. A felsoroltak amikor tudtak, jöttek a válogatottba. Volt időszak, amikor a cseh jégkorong az egyik legjobb volt a világon, a maiak ezért tudnak jó helyeken játszani, ezért van annyi NHL-es játékosunk. Az előző generáció sikerei nélkül a mostani NHL-eseink fele nem játszhatna a tengerentúlon. Ez a valóság. Szégyen, hogy ezt elfelejtik."

Ebben a szezonban 48 cseh játékos volt az NHL-ben, közülük néhányan még játszanak a rájátszásban. A világbajnokságon összesen négy cseh NHL-es szerepel, Pavelec, Rozsival, Vokoun és Voracek.

Roy Johansen, a norvégok szövetségi kapitánya a cseh mérkőzés előtt elmondta, hogy ezúttal nagyobb esélyük lesz, mint a svédek ellen volt. Igaza lett, óriási meglepetést okoztak. "Remekül védekeztünk, nagyon jók voltunk a semleges zónában. Ez volt a siker alapja, no meg kapusunk remek teljesítménye. A húzóembereink egytől egyig jó formában vannak, a sorok összetétele is remek volt. De már a franciák elleni mérkőzésre kell gondolunk, mert ismét nyernünk kell."

A szerdai mérkőzésekre visszatérve, a B csoportból Kanada és Svájc már a középdöntőbe jutott, de kettejük mérkőzése fontos, itt dől el, melyikünk hány pontot visz a következő szakaszba. Amelyik csapat hat ponttal kezd a 12 között, az nagyon jó eséllyel eljut a negyeddöntőig. A lettek az olaszok ellen harcolhatják ki a továbbjutást, de ehhez Iannonééknak is lesz néhány szavuk, ebben ezen a vb-n biztosak lehetünk.

A másik ágon cifrább a helyzet. Itt az eddigi négy meccsből egy papírforma-eredmény született, igaz, előzetesen azon is meglepődtünk volna, hogy a finnek csak 1-0-ra verik a németeket. De hogy a dánok két győzelemmel legyenek túl a csoport két favoritján, arra senki nem számított. Ha a németek délután nyernek a dánok ellen, az egyik nagy csapat az alsóágon lesz kénytelen folytatni. Hogy melyik, az kettejük esti meccsén dől el. Az biztos, hogy az Egyesült Államok nem kaphat ki hatvan perc alatt, mert akkor kiesik a felsőházi csatákból. A Finnország–USA találkozót a Sport1 Tv élőben közvetíti.

Végül egy hír a tengerentúlról: a Sedin ikrek a Vancouver kiesése után lemondtak a vb-szereplés lehetőségéről, nem segítik a svéd válogatottat, a 2006-os olimpiai bajnok Mikael Samuelsson viszont talán jön. A veterán, többszörös vb-győztes Michael Nylandert ugyanakkor már be is nevezték.

A csoport

Időpont Hely Párosítás
Eredmény
2010.05.09. 16.15
Köln
Fehéroroszország-Kazahsztán 5-2 (0-0, 2-2, 3-0)
2010.05.09. 20.15 Köln Szlovákia-Oroszország
1-3 (0-1, 0-1, 1-1)
2010.05.11. 16.15
Köln
Oroszország-Kazahsztán 4-1 (1-0, 2-0, 1-1)
2010.05.11. 20.15 Köln Fehéroroszország-Szlovákia
2-4 (2-0, 0-2, 0-2)
2010.05.13. 16.15
Köln
Oroszország-Fehéroroszország 0-0 (0-0, 0-0, 0-0)
2010.05.13. 20.15 Köln Kazahsztán-Szlovákia
0-0 (0-0, 0-0, 0-0)

A csoport állása

H
csapat m gy hgy hv v g p
1
Oroszország 2 2 0 0 0 7-2 6
2
Szlovákia 2 1 0 0 1 5-5 3
3
Fehéroroszország 2 1 0 0 1 7-6 3
4
Kazahsztán 2 0 0 0 2 3-9 0

B csoport

Időpont Hely Párosítás
Eredmény
2010.05.08. 16.15
Mannheim
Kanada-Olaszország 5-1 (2-1, 2-0, 1-0)
2010.05.08. 20.15 Mannheim Svájc-Lettország
3-1 (1-0, 1-0, 1-1)
2010.05.10. 16.15
Mannheim
Svájc-Olaszország 3-0 (0-0, 1-0, 2-0)
2010.05.10. 20.15 Mannheim Lettország-Kanada
1-6 (0-2, 0-4, 1-0)
2010.05.12. 16.15
Mannheim
Olaszország-Lettország 0-0 (0-0, 0-0, 0-0)
2010.05.12. 20.15 Mannheim Kanada-Svájc
0-0 (0-0, 0-0, 0-0)

A csoport állása

H
csapat m gy hgy hv v g p
1
Kanada 2 2 0 0 0 11-2 6
2
Svájc 2 2 0 0 0 6-1 6
3
Lettország 2 0 0 0 2 2-9 0
4
Olaszország 2 0 0 0 2 1-8 0

C csoport

Időpont Hely Párosítás
Eredmény
2010.05.09. 16.15
Mannheim
Csehország-Franciaország 6-2 (2-0, 2-0, 2-2)
2010.05.09. 20.15 Mannheim Norvégia-Svédország
2-5 (0-2, 1-0, 1-3)
2010.05.11. 16.15
Mannheim
Csehország-Norvégia 2-3 (0-1, 1-1, 1-1)
2010.05.11. 20.15 Mannheim Svédország-Franciaország
3-2 (1-0, 2-0, 0-2)
2010.05.13. 16.15
Mannheim
Franciaország-Norvégia 0-0 (0-0, 0-0, 0-0)
2010.05.13. 20.15 Mannheim Svédország-Csehország
0-0 (0-0, 0-0, 0-0)

A csoport állása

H
csapat m gy hgy hv v g p
1
Svédország 2 2 0 0 0 8-4 6
2
Norvégia 2 1 0 0 1 5-7 3
3
Csehország 2 1 0 0 1 8-5 3
4
Franciaország 2 0 0 0 2 4-9 0

D csoport

Időpont Hely Párosítás
Eredmény
2010.05.07. 20.15
Gelsenkirchen
Egyesült Államok-Németország
1-2 (0-0, 0-1, 1-0, 0-1)
2010.05.08. 20.15 Köln Finnország-Dánia
1-4 (1-2, 0-1, 0-1)
2010.05.10. 16.15
Köln
Egyesült Államok-Dánia
1-2 (0-0, 1-1, 0-0, 0-1)
2010.05.10. 20.15 Köln Németország-Finnország
0-1 (0-0, 0-1, 0-0)
2010.05.12. 16.15
Köln
Dánia-Németország 0-0 (0-0, 0-0, 0-0)
2010.05.12. 20.15 Köln Finnország-Egyesült Államok
0-0 (0-0, 0-0, 0-0)

A csoport állása

H
csapat m gy hgy hv v g p
1
Dánia 2 1 1 0 0 6-2 5
2
Finnország 2 1 0 0 1 2-4 3
3
Németország 2 0 1 0 1 2-2 2
4
Egyesült Államok 2 0 0 2 0 2-4 2

70 komment

Címkék: vb a csoport jagr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A detroiti svédekkel mi a helyzet?
Amúgy meg igaza van Jagr-nek,túl el vannak kényelmesedva a mostani NHLesek(nem csak a cseheknél):|
@SweFan: 7-ből 1 alapon J. Ericsson vállalta a vb-t, de a rosszmájúak szerint csak azért, mert legutóbb kb. 10 évesen játszott együtt a testvérével.
És ki vezeti a pontlistát.......
@székely hokis: nem kérdeztem, csak hangsúlyozom, hogy nem hiába mondja a seggcsókolós dolgot :)
Én egyébként azon röhögöm,hogy ha ma az amcsik kikapnak a finnektől rendes játékidőben, akkor a relegation roundba kerülnek a kazahokkal és a franciákkal együtt. A lett- olasz meccs meg sztem közel 50-50%. Én úgy vagyok vele,hogy a kazahoknak jobban örülnék jelenleg , mint a franciáknak.
Minden tiszteletem a Jagr pajtásé. Már rendelem is a mezt vele.
Na ma este finn meccs, eddig egy meccset se láttam rendesen, kicsit a német finn meccsből, de az alapján megint beleszaladunk egy méretes pofonba mint az olimpián :D. Bár a Amik is gyengébbek, hátha nagy meccs lesz :D. Hyva Suomi.
@Fradi-Mate: Lett-olasz 50-50%? Komolyan gondoltad? Egy olimpiai résztvevő egy frissen feljutó ellen? Egy svájciakkal szoros meccset játszó lettek ellen van esélye az olaszoknak? Sok érdekes volt már a vébén, de ez nekem erős lenne, ha 50-50 lenne az esély.
@kovacsistvan:

Emlékezz vissza,legutóbb ezen a párosításon az olaszok hosszabbításban nyertek 4:3ra és a lettek mehettek a relegation roundba.Pedig akkor az előző évben 8. voltak.
@Fradi-Mate: Így igaz, 2007-ben. De szerintem ebből nem érdemes kiindulni. Nem a 2007-es eredmény dönt, és nem is a világranglista-helyezés. Hanem az a 60 perc. Két óra múlva kiderül.
@kovacsistvan:

Ezért mondtam az 50-50%, meccs kezdés előtt mindenkinek 50% esélye van. XD

Jó,akkor úgy mondom ,hogy benézhet meglepi :)
Közben elkezdődött a dán-német a német sportcsatornán, de a két meccs streamjei:
DEN-GER: myp2p.eu/broadcast.php?matchid=75871&part=sports
ITA-LAT: myp2p.eu/broadcast.php?matchid=75872&part=sports
Azért Ruzicka is ludas rendesen. Hudlert elzavarta az olimpiáról, Haseket innen. Szerintem annyit ér ő is mint Jagr.
A német-dán meccsen most teljesen más a játékvezetés, mint a finn-németen, ebből adódik, hogy az elején kétszer is kettős emberelőnybe kerültek a dánok. Most minden (európai) szabálytalanságért kiállítás jár.
ITA - LAT 1:1 elso harmad után!
@Fradi-Mate:

A helyedben annyira nem örülnék egyetlen utódállam csapatának sem.

Jagrt nagyon nagyra tartom és most természetesen nem a játéktudása miatt. Hanem az országa és a játék iránti alázata miatt. Ő legalább nem zsoldos. Még egyszer megjegyzem, a VB-nek ebben a formájában semmi értelme sincsen. Sajnos. Engem mindig jobban érdekelt mint az NHL, dehát ez van. A jenkik döntenek.
@Rothstein:

Az olaszok az olimpiai selejtezőn simán leléptek minket 4:1re. A franciák tavaly a németeket ejtették ki a csoportjukból és egész jól tolják most is. Egyáltalán nem biztos, hogy jobban járnánk velük.
@Rothstein: Teljes mértékig egyetértek Veletek:
imigyen az évenkénti VB-knek semmi értelme, hiszen ez - ki kell már végre mondani! - a luzerek bajnoksága.
Mindennap két hoki meccset nézünk (ESPN), ahol pl. a Canucks-Hawks csatában vagy húsz válogatott játékos lépett a jégre, és akkor még ott van a másik három párharc. Azaz hiányzik a német jegekről közel száz játékos a legjobbak közül...
@FLI: tehát - mivel az európai bajnokságok befejeződnek a vb. előtt -, összefoglalhatjuk a mondandódat úgy is, hogy mindenki vesztes, aki nem az nhl-ben játszik (vagy az első kör után kiesett a rájátszásból)?
@Fradi-Mate:

A lettek hugyosra vernének minket (lásd még olimpiai selejtező), a kazahoknál attól függ ki tud/akar eljönni. De nekem nagyon rossz emlékeim vannak az olyan meccsekről ahol utódállamokkal játszottunk (kivéve Ukrajna ugye). A vége mindig jókora zakó volt. Nem fekszik nekünk a stílusuk.
@FLI: kimondtad. és? attól igaz lett? ugyan már
@голубой вагон: Nagyon sok jó játékos hokizik az NHL alatt is...
Csak a legjobbak játékát láttuk februárban az Olimpián vagy mostanában az NHL rájátszásban és szembeötlő a különbség, ami a német VB-n történik.
Sokszor az az érzésem, mintha másik sportágat néznénk - nemde?

- Mégis: Hajrá Magyarok! Hajrá Fradi!
Ha motiváció, akkor Sergei Fedorov. Példaértékű, ahogy 40 évesen három vb-arannyal a zsebében még a válogatott rendelkezésére áll.
@FLI: Nagyon kíváncsi lennék, ha a hozzád hasonló vájt szemű hokiértőknek leszerveznénk egy cseh, de akár csak egy szlovák bajnoki döntőt, és NHL-es gúnyát húznánk a játékosokra, tiltakoznátok-e a színvonal ellen. Hogy egy svédről vagy oroszról ne is beszéljünk, vagy mondjuk egy dögös OHL-rangadóról. Ugyanígy nem lesz csalódás a német vb egyenes kiesés szakasza sem.
@F. Kapus: annyi kiegészítéssel, hogy legyen kisebb a pálya és a riporter percenként mondja el, hogy Hossa és Pálffy az NHL-ben láttak először korongot közelről :-). Még néhány gyors megjegyzés: 1. "A legjobb csapat mindig az, amelyik pályára lép" (Baróti Lajos). 2. "A szovjet tea a legjobb a világon. A többi legfeljebb finomabb" (Hofi) 3. A futballon és a kosárlabdán kívül minden csapatsportágban évente van VB és senkit nem zavar. Nonszensznek tartom azt, hogy egy olyan sportágban, ahol van egy rakás európai bajnokság és az észak-amerikai bajnokság, folyamatosan az utóbbi érdekeihez kellene igazodni. Ugyanilyen nonszensznek tartanám azt, ha az egész világnak mondjuk a KHL-hez vagy a svéd bajnoksághoz kellene igazodnia (utóbbiak részéről viszont soha nem merült fel ez az igény).
@masterroofs: Kézilabdában és röplabdában, vízilabdában sincsen évente VB. De engem nem zavar, hogy a hokiban így van, ha két évente lenne, akkor a divizió 1 is és én szeretem minden évben látni tétmeccseken a magyar válogatottat.
Az USA-Finnország meccsen az lesz a tét, hogy ki megy a kiesés elkerüléséért. Azért szerintem senki nem gondolt ilyet a vébé előtt.
@Henry The Navigator: jogos, azt akartam írni, hogy nem csak négyévente van, köszönöm a javítást.
@FLI: Én mondjuk szívesen nézem az Ovecskin, Kovalcsuk, Stamkos, Perry, Afinogenov, Weinhandl és a hasonló szintű lúzereket. Van belőlük bőven a vb-n.
@masterroofs: Egyébként kéziben és pólóban az EB színvonala szinte azonos, sőt gyakran jobb egy világbajnokságnál, így azért olyan nagyot nem tévedtél, évente megmérettetnek a legjobbak ott is.
@csatoimi: Én emellett meg szívesen nézek egy olyan Vb-t ahol a legnagyobb különbségű győzelem, egy 6-1, az is egy Kanada-Lettországon.Most miért lenne jobb, ha mindig az esélyesebbek nyernének, 6-8 góllal? Az USA-Finn meg nem lesz semmi, lehet, hogy este kihagyom Geráékat? Nagy dilemma...
@kovacsistvan: Öröm lesz egyiküket a szopóágon látni. :) Remélem az USA lesz az.
@ecs:
Annyira nem vicces, mert ha kiesnének még hozzánk is kerülhetnek jövőre. Inkább a digók vagy a francik-
na a kazahoknak se nagyon örülnék, mert első harmados letámadással úgy elbánnának velünk, mint a szlovének
Kíváncsi lennék, hogy jövőre(vagy inkább 2 év múlva) mennyire vennék komolyan az amcsik és az NHL-es szupersztárok a VB-ket ha most kiesnének. Na, de szerintem ez a szégyen nem esik meg velük, még ha a kieső ágra kerülnek, akkor sem.
Érdekes, hogy minden egyes vb-n felmerül ez az NHL téma :). Meghogy azok nélkül szar az egész :D. Én nem értem akkor minek kell nézni? Az NHL egy rendezvény, a VB egy más, az olimpia egy harmadik, a MOL liga az n-edik :D. Mindegyik úgy jó ahogy van, semmi szükség szerintem párhuzamot keresni és vonni. Max kiindulni az eredményekből, hogy melyik ország mennyit fejlődött előre-hátra a mutatott játék alapján, nem abból, hogy kik lehetnének ott. Régebben volt nem is kevés eu-ban játszó jó cseh meg szlovák, lehet itt romlottak ők, de az is lehet, hogy a többiek fejlődtek annyit, hogy ezek a játékosok már kevesek. Inkább erről érdemese vitázni, mint bezzegezni naphosszat :D.
@durex26: Vitatkozzon ilyenekről a fene, inkább a meccsekről beszéljünk majd! :)
@kovacsistvan: azokat nem láttam :D. Szorosak a vizsgaidőpontok. De ma megnézem a finneket.
@kovacsistvan: Na, Balogh ma Vehanent fogja ekézni...
na jól belekezdtünk :). Szar évet zárok idén :D.
"magas bottal lökésért" :)). Szép szabály. Be kéne vágni.
Nem értem a fanyalgókat. Jó meccseket látunk szerintem. Az meg örvendetes, hogy zömmel nhl játékosokból álló csapatokat európai csapatok megszorítanak, megvernek. Nincs szégyenkezni valójuk az európai ligágnak sem. Inkább a nagyképű nhl hokisok szégyenkezzenek, hogy hazájuk válogatott mezét nem húzzák fel. Az nhl kicsit túl van értékelve, a 3.-4. soros játékosok nem tudnak dominálni egy világbajnokságon sem.
juj Szuperlevi :S. Szerinte finnek euban a legütközősebbek... Hááát, akkor milyen a svájci pl?.
És a vicc: nem értik a sport tv-sek (és sajnos Balogh Tibi se), hogy miért csak 5 amerikai játékos volt benn a végén, amikor időkérés is volt.
Jujj, de csúnya, Svájc el3,14csázza Kanadát,
az amcsik meg mennek a kiesőkörbe...
És ez utóbbinak most nem örülök...
Hopp Schwiiz!
@BöszmeBivaly: Ez az átka annak, ha nem a helyszínről közvetít a riporter hanem a stúdióból, ezért ugyanazt a képet látják csak amit a nézők! Mondjuk azért a kiállítást lehetett volna figyelni!
@jágör68: Én egy dologra gondolok már napok óta; ha teszem azt az amerikaiak kiesnek - szerintem egyébként nem fognak - akkor lehet, hogy egy egyetemi csapattal jönnének a divízió I-es vb-re és hatalmas nagy arccal! Ebben az esetben pedig meglephetők!
Hangsúlyozom; mindez feltételes módban!
Hát a merészebb szerencsejátékosok akik a dánok finn usa a norvégok cseh és a svájciak canada elleni sikerei fogadtak azok holnaptól biztos karibi luxus villájukat rendezgetik. Megdöbbentő ugyanakkor jó érzés látni, hogy a "nagyok" ugyan 3. 4. számú de mégis csak a nagyok válogatottjait a második vonalba tartozó válogatottak verni tudják így még izgalmasabbak lehetnek a világesemények.
Svájcra fogadtam volna, ha nem vesztek el az olimpián 6 számjegyű összeget, de egy tipp:
elődöntőig min. eljutnak a helvétek
Ez pontosan azt jelenti, hogy a nagy mágikus NHL-ben a nem túl sok szupersztáron kívül bizony a csapatok többi tagja nem jobb az európában játszóknál.
48-ból négyen voltak olyan "bátrak" a cseh NHL-esek közül, hogy vállalni merték a játékot a VB-n? (Leszámítva a PO-ban szereplőket.)

Nem csodálom, hogy Jagr pipa volt, ez azért elgondolkoztató.
@jágör68: Upsz, és min sikerült ekkorát hasalni? Ha nem titok.
@ecs: LOL. Kivéve, hogy a svéd és finn ligák legjobbjai megjelennek az NHLben, és aztán hamarosan az AHLben kötnek ki.

Fabian Brunnström, Ville Leino.

Más szint.
@jágör68: azzal engem is megszivattak. 100 dolcsiból kb 1800 lett volna, minden más meccsem bejött, csak a kanada-svájc nem. Nem voltam idegbeteg :D
@MacPhisto: Inkább más stílus. Az Nhl es 3-4 soros játékosok se lennének az első két sorban a svéd / finn bajnokságban (kivétel mindíg van pro-kontra), sőt, lehet hogy ki is szorulnának. Rengeteg a különbség a stílusok között.
@sziszi_15: Lockout alatt azért azt láthattuk, milyen egyébként fakezűnek számítók aratták a babérokat európai bajnokságokban. Egyébként megdöbbentő, de élőben jön ki igazán az a technikai és sebességfölény, ami az NHLt jellemzi - mellbevágó.
@MacPhisto: Leino saját magának cseszte el. Első éve alapján simán benn volt 2-3. sor. PK-ban is jól nyomta, kapart. Nekem tetszett játéka :D. Aztán idén teljesen más játékot mutatott, nem hajtott, könnyen elválasztották a korongtól, egy jó passza nem volt. Szerintem több van a gyerekben mint amennyit mutatott idén.
@durex26: Kijött, hogy más 15 meccsen játszani, meg más 100 tétmeccsen jónak lenni...ha megszokja, jó lehet, csak mi nem bírtuk kivárni.
@MacPhisto: Vagy csak éppen elfogyott a pénz a kluboknál. Ha ugyanis a játékos az AHL-ben játszik, akkor sokkal kevesebbe kerül a klubnak. A sebességkülönbség meg egy városi legenda. A múltkor már direkt mértem néhány tetszőlegesen kiválasztott játékos sebességét, marhára nincs különbség közöttük, akár VB, akár NHL. Ha kisebb a pálya, gyorsabbnak tűnik a játékos, mint nagyobb pályán. Már Carl Brewer megmondta (van, ki e nevet nem ismeri?), hogy néhány játékos csak azért tűnik gyorsnak, mert baromira kaszál a kezeivel.
@masterroofs: Nincs ennek pénzhez köze. Ezek az európai sztárok sorra buktak - Cajanek, Dopita, Reichel, Czechmanek, Brunnström, folytassam?

A sebességkülönbség a gondolkodásban rejlik, meg a technikai különbség is látványos - úgy veszik le bottal a 100 mérföldes korongot, hogy rutin. Ilyen nincs Európában.

Nem tudom, miért fáj bevallani, hogy az NHL a krém? Plusz látom korongot is a jégen, nem tűnik el a hirdetések között.
@MacPhisto: Muhaha, Reichel 70-80pontokat csinált éveken keresztül, Cechmanek Vezina-Trophy jelölt volt.(bár igaz a play-offban összeomlott mindig), Cajanek sem igazi bukta 40 pontot termelt szezonban. Dopita az egyetlen igazi bukta, magányos volt, túl idősen ment ki, inkább pszichika , mint tudás. Az olimpián vagy Kanada-kupán nem vetted eszre , hogy nem ott játszik.
@jardajagr: Nézd majd meg a playoffstatjaikat is :-DDD mindegyik csalódás volt az elvárásokhoz képest.
@ecs: Ezen azért még elmélkedj egy kicsit, szerintem.
@MacPhisto:

hát azt tényleg elképesztő nagy hülyeség lenne elvitatni, hogy az nhl a világ legerősebb bajnoksága, és ott játszanak a legjobb hokisok

gond a _csak az nhl számít, minden más szar_ hozzáállással van, mert aki ezt mondja, az lenézi más szórakozását

ahogy már írtam másutt, számomra egy bizonyos szint fölött nincs különbség a játék okozta élmény - és nem a játék színvonala - minőségében. magyarul: én személy szerint jobban izgulok-szórakozok a volán bármely ebel-meccsén vagy akár most a vb-n pl. az oroszok meccsein, mint bármilyen nhl-playoffmeccsen. még ha tudom is, hogy utóbbin nagyobb ászok teszik a korongot nagyobb tempóban. egyszerűen nekem ehhez van kötődésem -- nektek meg inkább ahhoz
@AG 2.0: Egyetértek,igaz nekem egy Partizan-Cibona vagy egy Pana-Olympiakosz kosármeccs is sokkal élvezhetőbb, mint mondjuk egy Lakers-Celtics, hogy ne csak hokis példát hozzak fel.
@AG 2.0: Nem szarozott senki, ez volt a kiindulási alap:

"@ecs: Ez pontosan azt jelenti, hogy a nagy mágikus NHL-ben a nem túl sok szupersztáron kívül bizony a csapatok többi tagja nem jobb az európában játszóknál."

Eszem ágában sincs szarozni, örülnék, ha egy C csoportos csapat 4. soros játékos szintjén játszanék, hidd el.
Ez igen ! 20 eve a kedvenc jatekosom, de most sem csalodtam benne.Nagyon IGAZA van Jagrnak hogy megszidta az elkenyelmesedett honfitarsait, mert aki megtanult nyerni annak nagyon nehez vesziteni.Egy Norvegiai vereseg utan meg tul szepen fogalmazott szerintem! De sebaj ott vagyunk a negy kozott most ez a fontos ! Cseski DATAHA !!!
süti beállítások módosítása