HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Vegyenek jegyeket a Pannon-gálára

2010.02.19. 10:02 Hblog

Elkezdődött a jegyértékesítés a Pannon Hoki Gálára. A Papp László Budapest Sportarénában április 10-én, szombaton, hatkor Ausztria, másnap 16.30-kor az A csoportos, jelenleg az olimpián szereplő Norvégia lesz ellenfelünk. A magyar válogatott ezzel a két találkozóval zárja vb-felkészülését. Jegyek a TicketA és az Interticket rendszerén keresztül és irodáiban, 990, 1990, 3990 és 4990 forintos egységáron kaphatók, a VIP-belépők 7990-be kerülnek. A magyar tábornak végül nem lesz külön helyfoglalása a rendszerben, de megvan a lehetőség, hogy alant a kommentekben olvasóink konszenzust alakítsanak ki.

26 komment

Címkék: válogatott jegyek pannon gála

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Válasszunk szektort! Én nem mernék szavazni! Többség döntsön!

www.jegyvilag.hu/data/t69_1.png
Indításként pénteken, 9-én este Káposztáson nyomják a norvégok és az osztrákok. Annak van valami komoly díjazása? Hátha esetleg nem...
Habár én speciel utálok kapu mögül meccset nézni, de szerintem az lenne a legkézenfekvőbb. 109-114 szektorokban 1990 Ft a jegy. Az még bevállalható, és nincs bazi messze a pályától. Mások elmondása alapján a felső karéjokról nem sok mindent látni. Én eddig a 104-ben és a 112-ben ültem. A 104-es az zsír, csak drága, a 112-es az olcsó viszont mint már említettem kapu mögül utálós meccset néznem. Összevetve szerintem a kapu mögötti lehet az arany középút, ráadásul a felső szektorok 990-ért vannak, így a vékonyabb pénztárcájúak is tudják adni a hangjukat a szurkoláshoz. :)
Jó lenne minél előbb tudni, melyik szektor lesz, mert holnap már veszem a jegyet... és a 205-ös szektor nem jó????
Én a 104ben ültem eddig mindig de ez most kegyetlen drága 1 meccsért!!!

Lehet,hogy inkább marad a T.V.!!!!
Szerintem inkább rakták volna a Románokat is erre az eseményre és összrakhatak volna egy normális (3napos nap 2meccses) Pannon kupát!
De ez az ár szerintem rohatt' nagy lehúzás!!!

csá
En mindig a 105-ben ultem... Nem olcso... De hat ez van. Viszont hangszalakra meg gyurni kell...
Az arakat fogjatok fel ugy, hogy megtamogatjatok ennyivel a MAGYAR valogatottat, ekkora "aldozatot" igazan mindenki hozhat, csak kozosen lehet sikereket elerni.
Pofátlanul lettek beárazva a jegyek!! Azt hiszem lehet,hogy inkább kihagyom, pedig menni szerettem volna, de ha nem csak magam mennék, már igen húzós összeg lenne... Nagy kár.
@galmat: Én is barátnővel mennék de kettőnknek jegy + utazás = 24.000Ft-körül 2db meccsért!
Ja és szódavizet + zsíroskenyeret nem engednek bevinni!
Én is szerettem volna elmenni de ez így nagyon drága!
@galmat: @Wihar: Nem ugyanazt a rendszert nézzük? A felső karéj jelentős része mozijegyár körüli, mi ebben a pofátlan?
@F. Kapus: a mozijegyár 2x-ese. 2000 ft a felső karéjba, egy tétnélküli bulimeccsre, messziről sasolni a korongot 2000 forintért... Kösz inkább nem. Asszem mások is lesznek még így.

A Futsal-EB döntőjére olcsóbban tudtam bejutni.
Nem pesti lévén még jelentős utiköltséggel is számolni kéne. Ez meg egy felkészülési meccs csak, és nagyon rossz jegyárpolitika. Az olimpiai selejtezőkre nagyjából reális árak voltak belőve. Ott legalább még tét is volt.

Na mind1, gondolom a többiek lazán kipengetik a sokezer forintos belépőket, és csak pár embernek nem tetszik a dolog...
@galmat: 990 forintért ülhetsz a felső karéj aljára, remekül látni onnan, több meccset is a 213-asból néztem, 1990-ért pedig a legjobb helyről nézheted a meccset. Az útiköltség gondolom adott, nem a szövetség tehet róla. Gondolom, sok embernek nem tetszik, hogy majdnem egy mozijegy áráért lehet bejutni egy A csoportos ellenféllel szembeni mérkőzésre, dehát ez egy ilyen világ, na.
@ifjvit: Mi az előselejtezőkön a 109-ben ültünk, és nem vészes, egész jól látni, igaz annak a felső részén voltunk. Sztem az a környék jónak tűnik, aki szeretne hangosan szurkolni, végre kialakulna vmiféle tábor. én megyek, ez fix.
Akkor mondok még jobbat!:) Mi legutóljára a 205-nek az első sorában ültük, ami nem éppen elől van, és tökéletes volt, élvezhető és jó volt a rálátás is, most is oda megyünk, ez még teljesen belefér a "látási viszonyokba";) szerintem...
Iminek és F.Kapusnakigaza van, nem gondolnám drágának, akinek az, az pedig tekintse támogatásnak. Egyébként a mozinál maradva, egy kommersz, borzalmas ZS-kategóriás filmért kérnek ennyit, bármelyik rosszhangulatú műanyag plázában.. Járjatok hokimeccsre és Art-mozikba!
114es szektor, tökéletes rálátás, 1990ért. akkor mi a gond?
Én már megvettem, a 205-ös szektorban, tök jó hely...
Csak neten lehet jegyet venni? Mert mi mennénk 10-en, de a kezelési költség igy plusz 2500 ft, meg még menjek is el érte...akkor már inkább megvenném saját kis kezemmel, spürolva 2500-at... Tudtok erröl mondani valamit?
@Ysbryda: A kezelési költség nálam 59,7ft volt jegyenként a ticketa-nál. Elmenni nem kell érte, mert pdf-ekben kapod meg a jegyet, amit magadnak kell majd kinyomtatni.
Holnap veszem a jegyet magamnak, meg a gyereknek.
Ha már valamelyik dobos szekció megvette a jegyét, jelezze gyorsan, hova, a közelből akarjuk erősíteni őket.
@facsipesz: még mi sem vettünk jegyet. Infernót pedig nem tudom, előrébb jár-e már, mint mi.
Mondjuk ez a kezelési költség dolog engem kissé mellbevágott! Nem kevés jegy volt rám bízva (kollegák,haverok,család),pénz kiszámoltam,aztán néztem bután,amikor rászámolták... Talán itt-ott feltüntethették volna,hogy van ilyen:(
@Ysbryda: Én a Sportcsarnoknál vettem a jegyket és nem számolnak rá semmit.
@M.Lac: Laci, mivel nem akarom azt a szitut átélni, amit a tavalyi finn meccsen - már csak a VIP-szektorbak kaptunk jegyet, ahol viszont sikeresen ellopták mindkét sálamat, amikor előre mentünk megtapsolni a csapatot a meccs végén - inkább kivárok.

Dobjátok be ide, ha már megvan a helyetek. Kösz.
@facsipesz: Az Ausztria elleni meccsre a 109-es szektort választottuk.
süti beállítások módosítása