HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Sándor Szilárd rajzolta Hokkit

2009.03.23. 14:10 Hblog

Elkészült a 2014-es A csoportos világbajnokság magyar kabalafigurája. A hokizó ló megalkotója nem más, mint az SC Csíkszereda játékosa, a korábbi magyar válogatott jégkorongozó, Sándor Szilárd. Szurkoljunk együtt, hogy a világ megismerje Hokkit.

"Engedjétek meg, hogy bemutatkozzak. Hokkinak hívnak, és nagyon szeretném, ha én lehetnék a 2014-es magyarországi A csoportos jégkorong-világbajnokság kabalafigurája. Azért választottak engem, mert a lovak nagyon fontos szerepet játszottak a magyar történelemben. Az ősmagyarok az eurázsiai nomád közösség tagjai voltak. Életüket rendkívüli módon meghatározta a lótartás. A ló és a lovaglás miatt a magyart lovas nemzetnek tartják. Találkozzunk 2014-ben Budapesten és Székesfehérváron!"

Így mutatkozik be Hokki Svájcban, az április 24-én kezdődő A csoportos jégkorong-világbajnokságon, ahol a nemzetközi szövetség május 8-án dönt a 2014-es helyszínről. Magyarország mellett Fehéroroszország, Ukrajna és Lettország pályázik a rendezésért. Sikerünk esetén Budapest és Székesfehérvár adna otthont a vb-nek. A fővárosban a Papp László Sportarénában, Székesfehérváron a 2012-re elkészülő új csarnokban játszanák a mérkőzéseket. A tartalék helyszín a debreceni Főnix lenne. A rendezvény a számítások szerint a rengeteg szurkolónak köszönhetően nyereséges lenne, de a legnagyobb nyertes a magyar jégkorong és az egész magyar sport lehetne.

41 komment

Címkék: vb hokki vb pályázat

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

...egész "lópofa"... :)
Szerintem jócskán lefölözi Cooly-t, az idei évi kabalát. Jó lenne, ha az az "applicant" felirat eltűnne :))
@Leo945: @M.Lac: jo lett, azért svájcba is reklámozhatnánk.valmi polo formájában.
A rajz nagyon jó, de a nevén egy kicsit még gondolkodhattak volna.
Profi! Gratula Szilunak! Jó a bemutatkozás is.
Csak mi rendezhessük...
hát, a név valóban elég gyenge, de mivel Szilu az egyik kedvenc játékosom, nem is kérdés, hogy teljes mellszálességgel a paci mellett vagyok:)
Na,ez igen! Bravó Szilárd!!
@bojl: hű, visszakaptad a nickedet? :)) Szerintem is jó ötlet, ha valamit lobbiznánk az ügyért. Esetleg másnak van valami ötlete, javaslata?
Szép! Grat szilárd!

Szerintem valaki bebújhatna egy ló csuhába Svájcban, azt ráadnánk egy magyar mezt.
Bérelni lehet ló-jelmezt , biztosan. Az illetőnek más dolga nem lenne a meccseken, csak ugrálni, nyihaházni, meg járkálni körbe-körbe a csarnokban! :)))
Nagyon-nagyon szép!

A neve nem lehetne Kincsem? :-))))
Szerintem a Hokki név miatt a finnek is ránk szavaznak. Gratulálok Sándor Szilárdnak a nagyszerű műhöz :-)
@Dzsymm:

HoKincsem = Hoki + Kincsem
@EisHockey:
Az összetétel jónak tűnt, de ahogy kiejtem kínaian cseng.:(
Akkor inkább a rövid, frappáns, könnyen megjegyezhető!
Nagyon jó rajz :) Látszik, hogy a pakk is gólba tart!
OFF: valaki nem tud, két átruházandó MAGYAR-FINN jegyről? Vvő lennék reája, két későn ébredő haver számára.
ON
Hóóóó, Kííí! Szerintem béna. Kevés állat van, ami működik a jégen, és a ló biztosan nem tartozik közéjük. Másrészt még a lovaspólónál sem az állat kezében van az ütő. Lovas nemzet vagyunk... Ugyan már! Viszont a rendezés jogát jó lenne megkapni. Gyí, Magyarország, gyííí!
A rajz jó, a neve kevésbé:)!

@Bertuzzi: Elfogyott már az összes jegy?

@EisHockey: Kínai? Inkább tényleg finn! :):)
@bojl: basszus, jó az ötleted, csináljuk meg, gyártassuk le... 16-an tuti vgyunk! :):):) Igaz, mi a mieinknek csak a Szlovákok elleni meccsére megyünk, de ott tuti jó lenne... :)
Jópofa, bár én az ütőnek és a pacinak különböző színeket választanék.. kb ennyi amit módosítani kéne, szerintem.
@BON: A ló is kb annyit hokizik mint a jegesmedve, a cápa, a bika, vagy épp az Ördög! Max utóbbiról kiderül, hogy még érmet is akasztanak a nyakába... csak előtte fejét veszíti... :):):)
@Leo945:
A saját ötletemet torpedóztam meg. / Hokincsem /
@Úzó: nemrég jártam egy tiketes helyen, mert három marha haver eddig gondolkodott hogy jönne-e vagy sem. Egyet még tudtam venni a felső lelátóra (tök tudja melyik szektor), de a többi már a legdrágább kategóriások közé tartozott. 10E fölött, nem is jegyeztem meg a pontos árát.
Hát szerintem jó,tényleg lovasnemzet vagyunk!! Akkor miért ne lehetne ez???
Grat Szilárd, ez egy remek paci! Ami a Hokkit illeti, hát, de én sem tudok jobbat.
@EisHockey: Ehh... az leni valóban kicit kínyai...
A Hokki mondjuk könnyen kimondható... vagy... fessük át zebrára...
1) mintha spori lenne
2) a csík-ló név már egész jó... :):):)
Bertuzzi, ha tudsz nekem egy jegyet adni kettőért cserébe akkor én benne vagyok, nekem meg egy jegy épp a nyakamon látszik maradni.
206os szektor M sor 4-5, 3490 Ft.

Ja meg ne felejtsetek el medvét hozni és bocs az offért.
Bocsánat,hogy most nem témához illő kérdést teszek fel...deeeee valaki nem tud egy stream-ot a NDJ - PHI mecsre?
nekem inkább farkasnak tűnik :)
Nagyon jo tetszik!!

Stream meg itt van:

www.justin.tv/leafsfan92

Mi ez a paci? PANNON PUMA!
kicsit a tehénre hajaz
mondjuk én nem vagyok jó célcsoport, mert általában a hideg ráz minden sporteseményes kabalafigurától.
@Leo945: csik-lo :)) es mit mondana?? engem nyalogatni jo vagy mi ?? :))))
nemtom mennyire emlékeztek, sajnos jobb képet az interneten nem találtam, de a 2005ös debreceni Div-Ies VB pulykáját is Sziszi rajzolta, asszem:
kepfeltoltes.hu/view/090323/2005_20debr_20eml_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
@Rex: ... a nomegáljcsak-ból :D
Már látom a telt házas EBEL-s meccseket a Székesfehérváron!
@qx92: "nedvesebb vagyok, ha átmegy rajtam a rolba..." :):):)
@HAnonymus: köszi, de hamar megoldódott a kérdés! Megvan a két jegy, köszönet érte a felajánlónak. A társaságunk immár teljes létszámban a fedélzeten!
Sziasztok ! Gratulálok Szilárd ! Szuper ! Nem kell jobbat keresni . Hasonlít egykori zöld 18-as csapattársadra ! Gondolom ez nem a véletlen műve !!!! Remélem az ősszel találkozunk és majd megbeszéljük !!!!! Ihatunk is rá !!!
süti beállítások módosítása