HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Két meccs Finnországgal, áprilisban

2008.06.07. 12:08 F. Kapus

Jövőre megint jön topválogatott Magyarországra. 2007-ben Svédországgal kettőt játszottunk, 2009 tavaszán ugyanezt tesszük a finnekkel. Ez már tény, az északiak aláírták a szereplésről szóló szerződést. A válogatott jövő évi programja igen sűrű lesz.

Április 2-án a Papp László Arénéban, 3-án a tervek szerint egy vidéki városban mérkőzünk a világbajnoki bronzérmes finn válogatottal. Korábbi hírek szerint ez a vidéki város Miskolc lehet. Kovács Zoltán, a magyar jégkorongszövetség főtitkára blogunkat arról tájékoztatta, hogy bár korábban többször is tárgyaltunk a finnekkel, és 2008-ban is csak kevésen múlt a látogatásuk, ezúttal maguktól jelentkeztek be, alá is írták a kontraktust.

Mi több, soha nem látott érdeklődés mutatkozik Pat Cortina csapata iránt, szerte a világból. Sorra szeretnének velünk olyan országok megmérkőzni, amelyeknek korábban nekünk kellett könyörögnünk. A finnek mellett szinte biztos, hogy két mérkőzést játszunk, szintén Magyarországon, a kanadai A csoportos világbajnokság meglepetéscsapatával, a nyolcadik helyezett Norvégiával. Ezeknek az összecsapásoknak a dátuma április 6-7.

Hosszú idő után az osztrák szövetség is érdeklődést mutat a magyar válogatott iránt, de az általuk preferált március végi időpont nem megfelelő számunkra. Az olaszok és a britek is kilincseltek az MJSZ-nél, velük valószínűleg nem találkozunk.

A szakmai vezetés elképzelése szerint a svájci vb előtti héten két mérkőzést játszik válogatottunk. Ez ügyben a dánokkal és a lettekkel vette fel a kapcsolatot a szövetség. Válasz egyelőre nem érkezett. Ezeknek a találkozóknak a helyszínei a tárgyalások során derülnek ki, tehát korántsem biztos, hogy itthon játszanánk velük.

Annyi megállapítható, nem akármilyen év vár a csapatra és a szurkolókra. Novemberben olimpiai előselejtezőt rendezünk, ha ezt nyerjük, februárban Lettországba utazunk az utolsó körre, ahol két A csoportos csapat játszik, az egyik a mienk. Áprilisban két-két meccs jön itthon a vb 3. és 8. helyezettje ellen, a vb előtt még két találkozó komoly A csoportosokkal. A végén a világbajnokság hat mérkőzése koronázza meg a sorozatot.

És akkor az utánpótláscsapatokról, és arról, hogy Európa legjobb klubcsapatai Budapesttől 200 kilométerre játszanak rendszeresen a BL-ben, még nem is beszéltünk.

34 komment

Címkék: magyarország finnország válogatott

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igazán nagyszerű dolog, hogy klasszis csapatokkal vívhatunk edzőmeccseket! És azt is jó érzés tudni, hogy nagyobb hoki nemzetek keresnek bennünket és nem kell nekünk "kilincselni".
Igen, ez nagyon jól hangzik :) Remélem telt házas meccs lesz a BS-ben :) NEm is beszélve az olimpiai selejtezőkről. Azon is ott szeretnék lenni.
Az icehockey.hu-n volt egy szavazás, hogy "Melyik 'nagy' csapatot választanád felkészülési mérkőzésre a svájci világbajnokság előtt?" és ezt a finnek nyerték. Gondolom nem ezért hívták meg pont a finneket, de én rájuk szavaztam és elég jó érzés :)
Én csak abban bízok, hogy nem ismétlődik meg ugyanaz, mint amire már volt példa a Papp László Arénában.

Magyarország-Kanada meccsen az Isten tudja hány MAGYAR ember jött kanada mezben. Na az nem volt semmi. Ráadásul mögöttem ült néhány hasonló hazafi, akinek lövése sem volt a magyar játékosokról. Az egész meccs alatt az NHL-ről pofáztak. Rohadtul idegesített!

Kinek nem inge, ne vegye magára!!!
Régi álmom válik valóra azzal, hogy a finnek ellen játszunk a BS-ben. Tuti ott leszek!
a 2 kedvenc csapatom játszik! asszem mind2 meccsen ott leszek!
De ahogy a magyar hoki lesz egyre népszerűbb itthon, ugyanúgy lesz az NHL egyre felkapottabb Magyarországon (ezért kéne nagyon nagyon nagyon egy magyar NHL-es, ahol összekapcsolódhatna a két világ).

M.Lac, biztos, hogy sok finn mezes magyar lesz, elég sok magyar szereti a finneket. Ganxsta Zolee, aki nagy finn rajongó azt mondta, hogy csináltat egy olyan mezt, ami középen elválasztva félig magyar és félig finn :)
Amúgy átérzem én is a problémádat. Én pl a svédeket eléggé szeretem, de eszembe nem jutott, hogy értük szorítsak az Arenaban.
1nf3rn0: most örüljünk, hogy jönnek a finnek. A kocaszurkolókra is szükség van, hogy előbb-utóbb rendszeres látogatói legyenek a 'szerényebb' hokimeccseknek is.
Annyit tehetünk, hogy magyar mezben kimegyünk és szurkolunk a fiúknak, aztán hátha vesznek maguknak egy magyar mezt is.
Geriszu: pontosan ezt gondolom én is és nagyon örülök, hogy jönnek a finnek, amikor tegnap meghallottam annyira feldobott, hogy most is alig férek a bőrömbe!

és abban biztos vagyok, hogy rengeteg magyar mezt fognak eladni a következő évben!
M.Lac:Én kint voltam az Arénában azon a bizonyos tornán. Igaz, csak a Kanada-Szlovákia meccsre kaptam egy jegyet egy közeli hozzátartozómtól. Nagyon nagy élmény volt ez számomra. Viszont meglepően volt a sok "divatdrukker", ami ma jellemzi ezt a világunkat. :( Kár! De én bízom, hogy az ilyen idénydrukkerekből nem lesz több, mint most van.
Na nem offolok!
sok volt...volt sok...sorry!
nem érteni madzsart. :)))
M.Lac: szégyen és gyalázat, ha magyarként egy magyar meccsen az ellenfélnek szurkolsz. Én is imádom a finnek és svédek játékát, de eszembe nem jutna nekik szurkolni, ha van hazai! Úgyhogy veled egyetértve reménykedem, hogy a sok idióta divatkoca inkább azért a hazai csapatnak szurkol! A valódi drukkekekből sajnos nem lenne teltház :(
Kicsit én is offolnék.

Láttátok a Madonnások mezkínálatát tegnap a Symában? Nem Hungary, hanem Magyarország! :) Eszméletlen!
Mi volt, senki semmit? Annyira rossz volt, kevesen voltak, hogy mindeki hallgat, vagy mi történt?
remélem az a vidéki meccs a főnixben lesz
Akárhol is lesz, megyünk :) 2009.04.03. péntekre már most foglalja le mindenki a szabit :) Én azonban nem bánnám, ha Fehérvárra hoznák a meccset.

bruins> a tegnapi Syma bulira gondolsz? Gondolom beszámolnak a blogosok az eseményről. Én tegnap írtam pár sort a honlapunkra, a gondolod olvas el.
Fú tud valaki képet mutatni a MAgyarország feliratú mezről? :)
bruins! Egy előző postban már szóvá tettem, hogy ha péntek du. 3-ra szervezik az ünneplést, amikor a legtöbbünk a munkahelyén van, kevesen lesznek. Azt a választ kaptam, 19-kor volt a szponzori vacsi és emiatt kellett korán kezdeni. Minden tiszteletem a PGSM-é, de gyanítom, hogy a szponzori ebéd esetén pont ugyanannyira ráért volna az a néhány felsővezető (gyanítom, egy ilyen szponzori vacsin nem a help-deskesek képviselték a mobilcéget) és akkor sokkal többen lehettünk volna ott.

Igazatok van a kanadai mezesekben. Én a cseheket szeretem, de ha jönnének, eszembe se jutna cseh mezben feszengeni. Ugyanakkor megértem, ha valaki tiszteli a másik nemzet válogatottját. Azt hiszem a problémát legjobban a Ganxsta verzió oldja meg. :) Egyébként azon a tornán, amikor itt volt Kanada meg Szlovákia, gondolkodtam, hogyan lehet üzenni ezeknek a csapatoknak. Biztos örülnek, ha például meglátnának egy molinót, amin kb. ez lenne a felirat: Szeretjük a kanadai csapatot, de a sajátunknak fogunk szurkolni.
Bruins: Hát, nem volt teltház. És akkor finoman fogalmaztam. A kissrácoknak, akik aláírásokat gyűjtögethettek, a kislányoknak, akik Godóékkal fényképezkedhettek mindenesetre nagy élmény lehetett! Aranyosak voltak.
OFF
Bruins: Te Miskolc v. Boston szurkoló vagy?
geriszu: átmenet nem lehetséges?

elvileg rokonai a bocsoknak (bruins) a jegesmedvék :)
Végre láthatom a kedvenc csapataimat egymás ellen játszani! Tuti jó lesz!
Nagyon remélem, h Fehérvárra hozzák a vidéki meccset :)
És azért is jó, hogy a finnek ellen, mert ilyen meccs valószínű, hogy nem lesz a vb-n.

Jó-jó, most mielőtt elkezdenétek írni, hogy milyen pesszimista vagyok, rácáfolok gyorsan!

Optimista vagyok! Lehet, hogy Finnország is jön a relegations roundba játszani velünk :DDDDD
Sose gondoltam, hogy egy szép napon még Finnország ellen fogok szurkolni...
nem Finnország _ellen_ fogsz szurkolni, hanem a magyar csapatnak... :-)
M.Lac:
> Láttátok a Madonnások mezkínálatát tegnap a Symában? Nem Hungary, hanem Magyarország! :)
-------------
En vettem is egyet, de nehany kek-feher polos huligan osszefirkalta filctollal! Sot, volt ott egy idosebb szemuveges-szakallas foszer is, akit azert erettebbnek gondoltam annal, mint, hogy ilyen gyerekes csinyeket csinaljon. Raszoltam, de nem nagyon beszelte a magyart.
Kar ezert a jo kis mezert, meg egyszer sem volt rajtam! Hogy fogom ezt most kimosni belole???

Lehet, hogy eladom; valakinek talan igy is jo lesz meg valamire
:-)
Én annyira utálom a finneket mint a .....!!! De annak örülök,hogy jönnek! Remélem megfáznak itt mint a sévédek anno!!
Jó, hogy ilyen utálatos csapatok ellen játszhatunk... :-)
Az jó is! Én nem mondom,hogy nem! Csak ilyenekkel kéne játszani! De soha nem szerettem őket!
Kerusz!

A 90-es években ('94,'95-ben) iszonyatosan szurkoltam a finneknek, mert a mieink annyira sehol sem voltak, hogy a tv még a vébéinket sem közvetítette... Aztán 98-tól megváltozott a helyzet (ott voltam a BS-ben), "szívem" már abszolút a mieinkké, a finneket most is meg szoktam nézni, de már nem igazán "hevesek az érzelmek". Most meg eljutottunk odáig, hogy "vért szeretnék látni". És azt se felejtsük el, hogy ez - kis túlzással - mindkét csapatnak felkészülési meccs. Még mindig nehezen hiszem el, köszönet érte a fiúknak!
Amikor legutóbb egy jó nevű skandináv válogatottal játszottunk szintén kétszer akkor a norvégok pár napra rá jól elpáholtak minket.Most azért remélem nem ismétli önmagát az élet.
A debreceni arána csak azért kérdőjeles számomra, mert ezen az emlékezetes legutóbbi skandináv mérkőzésen, ha jól emlékszem se teltház, se hangulat nem volt.
...se jég nem volt.
A debreceni magyar-svéd meccs jégminősége katasztrofális volt. A svédeket jellemzi, hogy egy szót sem szóltak, illetve csak annyit hogy mibdkét csapat számára egyformán rossz a jég.
süti beállítások módosítása