Az Újpesti TE nehéz helyzetben levő csapatának próbál segítséget nyújtani az a szurkolói kezdeményezés, amely mindenkit a Megyeri útra hív. A rivális csapatok szurkolótáborai közös meccsnézéssel próbálják meg segíteni az anyagi gondokkal küszködő szakosztályt.
Dömötör Róbert szakosztály-vezető blogunknak elmondta, az Újpest szurkolói, játékosai és vezetői a fenti akciót köszönettel fogadják és szeretettel várják valamennyi klub, illetve a magyar jégkorong 2010. október 31-én csarnokukba kilátogató szimpatizánsát. A kezdeményezés azt is szimbolizálja, hogy a bajban a magyar jégkorong-társadalom képes az összefogásra. E téren az elképzelésnek hagyományteremtő szándéka is van: a későbbiekben is tervezik megünnepelni a magyar jégkorong összefogásának napját. Mindezzel a Magyar Jégkorong Szövetség is egyetért, és mind az ez évi akciót, mind a hagyományteremtést támogatásáról biztosítja.
A sorsolás is szerencsésen segíti az elképzelést. Mivel a Megyeri úton vasárnap délután rendezendő focimeccs miatt az Újpest–Brassó mérkőzést déli fél egykor kell kezdeni, bárki, aki részt kíván venni az akcióban, ráér, átér vagy hazaér, és kedvenc klubjának aznapi mérkőzéséről sem kell lemondania.
A hírek szerint az újpestiek más szakosztályai is képviseltetik magukat, a jégkorongozók pedig kis figyelmességgel várják a vasárnapi nézőket. Jegyárkedvezmény nem lesz, mert pont a szolidaritás kifejezése a cél, és a klubnak most a pénzre is égető szüksége van. A 150 cm alattiak számára a belépés a szokásos módon ingyenes.
Rock me Amadeus 2010.10.28. 23:11:51
Tán még egy utat is Fehérvárig.
Szoljanka 2010.10.28. 23:16:28
Rock me Amadeus 2010.10.28. 23:36:15
Teemu 2010.10.28. 23:49:21
Ez a sok nagylelkű hol volt, mikor visszazavartak minket a kisstadionba? hol voltak, mikor totál leégve, tényleg fillérekből tengődtünk?
Jah tényleg... nekünk van önbecsülésünk, és nem mentünk le kutyába, egy önkampányt csinálva...
check 2010.10.29. 00:01:59
Szoljanka 2010.10.29. 00:04:33
Ha igen, akkor azt mondom, sok ilyen ember kéne még a jégpályák mellé!
Teemu 2010.10.29. 00:09:51
AG 2.0 · http://albertgazda.blog.hu 2010.10.29. 00:11:05
Teemu 2010.10.29. 00:20:19
check 2010.10.29. 00:34:36
check 2010.10.29. 00:35:23
Lazlee 2010.10.29. 00:38:36
Nagyon szép, meg nagyon egyetértek az ideológiájával, meg satöbbi.
De miért is tesszük ezt? Mert szegény újpest meccseire kevesen járnak? Halló, évek óta néhány marok nézője volt a csapatnak, ha szarul ment, ha jól. Hogy ez miért van ez az ország dobogós szurkolótáborlétszámú klubjánál?.. Meg hogy mindenki szinte menekül(t) a klubtól? És akik szerint ez történt, azok a szezon elején még a klubnál voltak, illetve ma is ott vannak, és még ők sírtak, hogy jajjajjaj?
Melyik klubnak esne rosszul egy kis plussz bevétel? Na, jelentkezzen már vki!! Igenis, KÖVETELEM, hogy legyenek a többi csapatoknál is is ilyen összeborulásos meccsek, mert mindenkinek szüksége lenne a pénzre.
u.i.: mentem volna, de aztán máshogy alakult a programom.
Vincenzo90 2010.10.29. 00:40:35
Disznóvágási Feri · http://apalyaszelen.blog.hu 2010.10.29. 00:57:24
Disznóvágási Feri · http://apalyaszelen.blog.hu 2010.10.29. 01:04:15
Ez az egész nem az Újpestről szól, hanem arról, hogy a magyar hokiszurkolók szolidaritásukat fejezik ki a messze a legnagyobb ganéban lévő csapattal.
Ha majd a Dab lesz ekkora szarban, gondolom, a többiek nevében is ígérhetem, oda is megyünk. De inkább ne legyen.
Lazlee 2010.10.29. 01:42:01
Egyébként elég antiszociális vagyok, de nem érzem támogatandónak ezt a jégkorongklubot (nem a csapatot).
Egyébként kérdezd meg a pécsieket náluk mekkora a szar. (remélem nagy, ha már hasból mondtam :D)
Egyébként nevetségesen kevesen járnak idén Dunában is meccsre, szal gyertek sokan!
check 2010.10.29. 07:04:48
Btw le kéne szoknod az éjszakai huhogásról, mert ilyenkor drámaian csökken a hsz-d minősége...
u.i.: ezt úgy értsük, hogy vasárnap a kontrollcsoport aktív? :))))) wtf :)
canadien 2010.10.29. 07:55:12
Slapshot 2010.10.29. 07:55:45
Csak megjegyzem, hogy amikor a te csapatodról van szó miért nem kommentelsz kedves 1885? Gondolom azért mert itt nincs kit szidni:)
lakota 2010.10.29. 08:10:44
Az egyetlen gond, h nincs csarnok. Esetleg kalákában felhúzhatnánk a Blog Jégkorong Csarnokot... :)
aeroan42 2010.10.29. 08:11:00
Én biztosan ott leszek vasárnap.
Lehet, hogy én vagyok rosszul informálva de konkrétan mivel támogatja a szövetség ezt a kezdeményzést?
"Mindezzel a Magyar Jégkorong Szövetség is egyetért, és mind az ez évi akciót, mind a hagyományteremtést támogatásáról biztosítja"
OliBLOOD 2010.10.29. 08:18:45
Bennem sok a kérdőjel ezzel a kezdeményezéssel kapcsolatosan, de ettől függetlenül megyek.
check 2010.10.29. 08:40:58
1885* 2010.10.29. 08:46:53
Nos, nem azért nem írtam mert nem lehet senkit szídni, hanem nyilván megbocsáthatatlan a bűnöm, a szóban forgó időtartamot alvásra használtam.
Az ötletgazdának már akkor amikor kipattant a fejéből és még közel sem volt biztos, hogy lesz belőle valami én megköszöntem, hogy egyáltalán ilyen eszébe jutott.
Aki eljön annak köszönet érte, akinek meg nem tetszik valamiért az ötlet, az meg nem jön, ez azért nem kéne, hogy ekkora gondot okozzon.
A kezdeményezés egyébként NEM a vezetés hanem a fiatal játékosok bíztatására született.
Szóval szerinted én csak szídni szoktam mindig mindenkit, ez biztos? Most akkor mi legyen? Kitiltsam magam? És mennyire időre szeretnéd, 1 hónap, 1 év, örökre?
Egyébként már tegnap akartam írni, hogy Gangxta is promotálta az eseményt a TV-ben csak visszafogtam magam. :)
Végül, nyilván ma este is ki fogunk kapni a HSC-től de azért HAJRÁ LILÁK! :D
strcprst 2010.10.29. 08:47:21
OliBLOOD 2010.10.29. 09:08:51
a. Bárd 2010.10.29. 09:24:08
Ti hirdetitek, hogy (bocs, ha rosszul idézem)
"Mindenkit Gyűlölünk!"
a. Bárd 2010.10.29. 09:34:39
Ekkor mondta Theutus, hogy próbáljuk megtölteni a csarnokot egy Bukarest elleni meccsre, ezzel is adva egy kis pluszt a fiatal játékosoknak. Ebből nőtte ki magát (szervezte meg) Október 31-et.
Nem élek álomvilágban, sztem mindössze max 2-300 "külsős" szukoló lesz ott a meccsen (azé' remélem több), mindenképp a liláknak kell odatenniük magukat és a normálisabbja közül kijönni 8-900 nézőnek.
Hirdessétek csak az igét :)
Disznóvágási Feri · http://apalyaszelen.blog.hu 2010.10.29. 09:39:57
Azért egy Újpest ott van 55 éve a magyar jégkorongban, egy picit csak hiányozna pár embernek, ha eltűnne. Akárcsak a Dab, az Alba Volán, a Miskolc, a fejlődő Debrecen és még sorolhatnám. Nehéz lenne elérni nálad, hogy legalább a távolból örülj annak, ha kiállnak egymás mellett az emberek? :)
shootka 2010.10.29. 09:45:22
Lazlee 2010.10.29. 09:46:45
Valóban nonszensz, kb mintha egyet kiemelnénk. A szövetségre meg kiváncsi leszek jövőre kit választ úgy, ha én nem megyek be. :P Vagy Oli most megadta a paramétereket? :D
Nem az éjszakán múlik, 2 hete is ezt mondtam volna neked játék után, mikor mondtam, hogy majd leírom; meg amúgy is hülye vagyok, tudom...
u.i.: nem hozzá van köze.
@lakota: igazából ebben reménykedtem, smost szívből örülök neki. (bocsánat a kiemelésért, és a helytelen szóhasználatért)
kommunista dózsa 2010.10.29. 09:49:02
Lazlee 2010.10.29. 09:49:27
Lazlee 2010.10.29. 09:50:39
kommunista dózsa 2010.10.29. 09:53:39
Rock me Amadeus 2010.10.29. 09:54:07
1885* 2010.10.29. 09:56:01
kommunista dózsa 2010.10.29. 09:59:48
1885* 2010.10.29. 10:15:07
strcprst 2010.10.29. 10:31:24
a. Bárd 2010.10.29. 10:37:19
Ha tényleg csak ennyi jut el hozzád, nagyon sajnálom...
kerusz 2010.10.29. 10:39:04
kerusz 2010.10.29. 10:42:28
kerusz 2010.10.29. 10:46:31
Raon 2010.10.29. 10:50:45
Szerintem Theutusnak nagy respect jár az ötletért, meg a szervezésért, meg persze a többieknek is, akik segítettek életre hívni ezt a kezdeményezést. Remélem minél többen el fognak jönni, és végre mindenki számára egyértelművé teheti a magyar jégkorongtársadalom, hogy a jégkorong közeg mitől más, mint mondjuk a foci. Nem utolsósorban nemhivatalosan ez lehet az első olyan blogtalálkozó, ahol megismerhetik egymást blogos emberek, ez szerintem külön jó ebben az egészben. :)
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
peterszky 2010.10.29. 10:58:12
strcprst 2010.10.29. 10:58:46
Teemu 2010.10.29. 11:04:55
check 2010.10.29. 11:07:41
Teemu 2010.10.29. 11:08:37
Szerethető csapat ide vagy oda, mindenki egye meg azt, amit az ancsin meg a pék sütött..
Amúgy pedig, baromira nem lehet ez a csapat szerethető, ha átlagban 150 ember jár mérkőzésre...
check 2010.10.29. 11:12:34
check 2010.10.29. 11:15:01
kerusz 2010.10.29. 11:15:22
Raon 2010.10.29. 11:20:44
Nem, természetesen nem erre gondoltam, az egy remek megemlékezés volt Csicsóról, az mlsz húzásait tekintve extra elismerés járt érte (ahogy meg is tettem a magamét annak idején).
Értem én, hogy ha a focis közeggel kapcsolatos kritikát vagy példálózást a lehető legkönnyebb élből magatokra venni, de az a helyzet, hogy a világ nem ennyire fehér vagy fekete. Akinek van némi esze, és lát is, nem csak néz ki a fejéből, az tudja, hogy a focis szurkolói életnek is vannak értékei, ezt ostobaság lenne tagadni, kisebbíteni vagy nem tudomást venni róla.
Viszont ezzel a hozzászólással épp azt bizonyítottad, hogy nem csak érték van ott, hanem olyan, nehezen átlátható attitűdök is, amelyek felett szimpla sportbaráti jégkorongos szemlélettel nézve bizony eljárt már az idő.
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
peterszky 2010.10.29. 11:27:11
Raon 2010.10.29. 11:34:09
djsanyi · http://borbanavigasz.blog.hu/ 2010.10.29. 11:34:47
perverz kisdobos (törölt) (törölt) 2010.10.29. 11:39:38
@djsanyi: ne játszd túl.
djsanyi · http://borbanavigasz.blog.hu/ 2010.10.29. 11:48:23
Raon 2010.10.29. 12:01:06
Szerintem ez a különbek vagyunk dolog a jégkorongos közegben nincs hangoztatva - ebből a focis ultrák (vagy az efféle dolgokat szeretők) csinálnak problémát. Ahogy én látom, a feszültség odaátról jön, mintha azt látnák, hogy van valami, ami a focis-ultrás elvek szerint nem oké, mégis egyre inkább teret nyer, és ez szerintük nem oké.
Értem én, hogy ezek túl kényes kérdések ahhoz, hogy elvek és világszemlélet mentén csak úgy elbeszélgessünk róluk, de az efféle közegeket az ilyen beszélgetések is jelentősen formálhatják, tehát ennek meglenne a maga értelme.
De visszakérdezek: ha ki tudunk indulni abból, hogy az efféle témafelvetéseknek sosem a másik közeg kritizálása és pocskondiázása, hanem a saját közeg javítása, építése, támogatása a célja, akkor szerinted az őszinte véleménycsere vagy a hallgatás a jobb megoldás?
Tény, hogy a kényes témák néha feszültséget generálnak, előfordulhatnak félreértések, de ezeket kellő szándék esetén könnyű tisztázni is. Szerintem pl. kimondottan jó, hogy mi erről itt és most beszélünk, mert talán rávilágíthat arra, hogy kettőnk álláspontja talán nincs is olyan messze egymástól.
Az egyéni választásban meg igazad van, de szerintem ezt a múltkor már megbeszéltük az ultrás értekezés kapcsán.
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
tiriakos 2010.10.29. 12:16:15
aeroan42 2010.10.29. 12:28:46
Nem csak a profi jégkorong van nehéz helyzetben az országban, hanem a támogatás nélkül egyik napról a másikra élő klubok, közösségek is vért izzadva népszerűsítik ezt a sportot!
perverz kisdobos (törölt) (törölt) 2010.10.29. 12:50:35
a focira fókuszáló ultra közeg szerintem nagy ívben leszarja, hogy mi történik a csarnokokban. és ezzel együtt ezt az "odaát már látják, hogy itt valami nagy dolog készül" teóriát is elfelejthetjük, én semmi ilyet nem érzek. én azt látom, hogy a magyar jégkorong szurkolók egy része szeretné a saját kis milliőjét béke szigetének beállítani, ahol együtt sörözik piros, sárga, lila, zöld, türkiz. csak ugye az a helyzet, hogy ez ennyire nem homogén, és mivel egyesek attól félnek, hogy így az egész értelmét veszti, és a varázs is eltűnik. és ha megnézzük az nhl meccseket, akkor azt látjuk, hogy ül 19ezer kuka a helyén, és semmi nem történik. tényleg rossz látvány, és ennek semmi köze ahhoz, ami a pályán történik.
én bármikor bárkivel szívesen megiszom egy sört, de ha meccs van, akkor játsszuk azt, hogy külön szektorban állunk, és ha az események hevében felkorbácsolódnak az indulatok, akkor ne essünk kétségbe, nem történik tragédia.
viszont én igenis úgy érzem, hogy néha addig hajtogatjuk magunknak ezt a béke szigete milliőt, amíg el nem hisszük. persze értem én, hogy a hülye fradisták a kerékkötői a dolgoknak, de azért mégis humoros,a mikor havonta beírja valamelyik okostojás, hogy már csak normális szurkolókat kíván a Fradinak. a Fradinak nagyon jó tábora van. elszánt, jó mentalitású, szenvedélyes. megjegyzem, szerintem néha a saját csapatunk sem érti (vagy legalábbis nem mindenki), hogy mi miért történik a lelátón. de ez nem baj. ők csak lőjjék a gólokat. nem kell mindig mindenkinek mindent érteni.
az én igazi bajom, hogy néha a bolhából sikerül elefántot csinálni, és telehányni a blogot, mert ad absurdum a kiállított játékost páran elküldték az anyjába. és ebből egyenesen következik, hogy hokimeccsre járni veszélyes. ez többet árt annak, amit itt már közös ügynek neveztem, mintha elhangzik pár hangosabb szó egy meccsen.
Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2010.10.29. 13:21:40
kishege 2010.10.29. 13:37:35
Hajrá Magyar Jégkorong!
solarys 2010.10.29. 14:09:29
Én is kimegyek, pedig alapvetően nem kedvelem az UTE-t, mivel fradista vagyok. Igaz nem véresszájú, balhés, csak amolyan szolidabb típus. Ez a nap szóljon a kedvenc sportágunk, a jégkorong szeretetéről, s ne arról ami szétválasztja az embereket, a szurkolókat.
Persze ettől még igaz, Harvey K. mondása: "Ne sz....k egymás f...t!" :D
benö51 2010.10.29. 14:15:55
Üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör
Teemu 2010.10.29. 14:28:59
acs63 2010.10.29. 14:43:15
@szorgalmas: "...a Fradinak nagyon jó tábora van. elszánt, jó mentalitású, szenvedélyes. megjegyzem, szerintem néha a saját csapatunk sem érti (vagy legalábbis nem mindenki), hogy mi miért történik a lelátón. de ez nem baj. ők csak lőjjék a gólokat. nem kell mindig mindenkinek mindent érteni."
Lehet, hogy agyilag zokni vagyok, de nekem azért szükségem van egy mérkőzéshez legalább két csapatra is. (Vessetek a mókusok elé, de a játékvezetők ottléte sem zavar.) Szurkolók nélkül lehet mérkőzést tartani, de furcsa gondolkodásra vall, ha egy csapatnak kell(ene) játékával követni a szurkolókat!
Javasolhatnám esetleg az ilyen "szurkolóknak", hogy béreljenek ki egy pályát, kimennek "szurkolni" 2,5-3 órát és ebben sem más drukkerek (pláne semleges, közömbös nézők), sem az adott sportot elkövető értetlen emberek nem zavarnák Őket.
Tipikus "nyúl viszi a vadászpuskát" gondolatmenet.
Csak én nem értem?
Raon 2010.10.29. 14:50:14
Én végig a vasárnapi összefogásról beszéltem, te viszont eljutottál odáig, hogy mi a bajunk a fradistákkal. Nekem például semmi. Pár dologgal nem értek egyet, amit csináltok, de ezzel együtt tudok élni. Nektek miért nem megy az, hogy nem kéritek ki magatoknak? Ez a nap most tényleg nem erről szólna.
@benö51: teljesen igazad van, testvér, ezt pontosan így kellene csinálni (és szerintem esélyes, hogy így több pénz is jönne be, mint a jegyárakból).
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
horivan 2010.10.29. 14:54:40
Ennek te tudsz örülni. Csak gratulálni tudok…ez is a kultúra egy szintje.A hokinak, mint sportágnak is az lesz a legjobb, hogy ha ilyenek távol maradnak.
„Az A csoportos VB-n mikor láttál a nézőtéren szurkolói atrocitást, balhét? Pedig ott ülnek egymás mellett a különböző, javarészt európai, országok drukkerei!”
Ezt ki kell egészíteni. Addig, amíg pár idióta meg nem jelent 2009-es VB. Addig nem volt balhé.
LBogár 2010.10.29. 14:56:58
solarys 2010.10.29. 15:00:19
Sajnos ezzel jól leromboltuk, a fantasztikus szurkolásunk miatt kialakult, kedvező képet. Hiába volt az csak néhány "szurkoló" akciója, az általánosítás törvényszerű. A rossz hír pedig mindig gyorsabban terjed, mint a jó!
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2010.10.29. 15:06:36
Mivel a hokit szeretem, meg ez itt egy normális társaság, hát igyekszem kimenni... Még azt is fogom mondani, hogy "Hajrá UTE!", mivel nem tudom miért esne nehezemre...
kiralyfi 2010.10.29. 15:08:08
rrichy 2010.10.29. 15:09:27
Még egy fontos kérdés...mindenki odaáll a meccsen ahova szeretne, vagy el lesznek itt is szeparálva egymástól a szurkolók?
Nem akarok vészmadárkodni, reméljük a rendezvény eléri a valódi célját.
perverz kisdobos (törölt) (törölt) 2010.10.29. 15:19:32
@acs63: természetesen a szurkoló van a klubért, és nem fordítva. és nem kell a csapatnak követni semmit. de míg én tevékenyen szeretnék közreműködni abban, hogy a csapatom jól szerepeljen, tekintéllyel bírjon, és régi fényében tündököljön, és teszem ezt évtizedeken keresztül, addig néhány játékos pillanatokat tölt el a klubomnál, és kb fogalma sincs, hogy mit jelent ebben (abban) a klubban játszani. bizonyos szempontból hadd helyezzem a szurkolót az ilyen játékos elé. aztán ha ilyen kifordult, egoista, életszerűtlen gondolkodásom van... hát, így.
budapestijeti 2010.10.29. 15:21:59
Hajrá Magyar Hoki!
Hajrá Fradi!
Ja, és Világbéke!
gabute 2010.10.29. 15:25:48
rendszervaltas.mti.hu/Pages/News.aspx?se=1&wo=csekk&sd=19890101&ed=19901029&sp=0&ni=109672&ty=1
1989. január 5. csütörtök (MTI) - Szerdán a Kisstadionban az FTC - NSZE bajnoki jégkorong mérkőzésen sok szurkoló töltötte ki a 521-245716 számu postai utalványt, amelynek hátoldalára a következő volt irva: ,,a jégkorong szakosztály támogatására,,. Nem nehéz kitalálni, hogy a kritikus helyzetbe került zöld-fehérek rendeznek
gyüjtést a csapat fenntartásáért, hiszen, mint Szepeshelyi István megbizott szakosztályvezető elmondta, minden forint sokat segithet.
A ferencvárosiak megmentéséért az egész sportág megmozdult, ezt mi sem jellemzi jobban, mint hogy Szeles Dezső, az U. Dózsa vezetőedzője is hajlandó áldozni az örök riválisért.
- Most nem csak egy csapatról, hanem az egész magyar jégkorongról van szó - nyilatkozta a lila-fehérek mestere. - Biztos vagyok benne, hogy minden ujpesti hasonlóan gondolkozik, mivel mi
sem hagyhatjuk megszünni a Fradit. A régi nagy ellenfél nélkül ugyanis nem sok értelme lenne a hazai hokinak.
rendszervaltas.mti.hu/Pages/News.aspx?se=1&wo=csekk&sd=19890101&ed=19901029&sp=0&ni=110699&ty=1
1989. január 9. hétfő (MTI) - Jelképes ,,ajándékozással,, kezdődött hétfőn az FTC - U. Dózsa jégkorong örökrangadó a Kisstadionban: kikorcsolyázás után, az üdvözlésnél a zöld-fehérek
egy-egy csekkel köszöntötték az ellenfeleket. A postai utalványon a veszélybe került szakosztály megsegitésére lehet pénzt befizetni...
check 2010.10.29. 15:32:25
@Teemu: ?
eszel59 2010.10.29. 15:32:43
(Nekünk persze könnyű volt a választás:egy utazással részt veszünk először az összefogás napján,aztán átszambázunk a Vasas elleni derbyre bíztatni a Jegesmedvéket.HAJRÁ MACIK!!!)
Teemu 2010.10.29. 15:51:15
@solarys: Maradjunk annyiban, hogy a svédek, finnek, dánok meg olyan matt részegre itták magukat, hogy azt sem tudták hol vannak, láttam őket kitessékelni bárokból... ne legyünk már ennyire szenteskedőek...
@gabute: Ezennel megkövetem a szervezőt! Viszont még mindig nem az a baj, hogy támogatják a dózsát, hanem a körítés...
Ahogy szorgalmas írta: ez nem a béke szigete! Nem holmi mesevilág, amiben mindenki egymás kezét fogva virágot dobál maga után... Mindenki fanatikus a maga módján, aztán hogy békében tud-e állni a másik mellett, az már más dolog.
Kint voltam Svájcba, ráadásul Dózsás és Kispest fanatikusokkal...egy MAGYAR VÁLOGATOTT mellé állni természetes, kötelező dolog, viszont klub szinten ne legyünk már puszipajtások, nyalakodóak... meccs előtt és után 1-1 sör, zrika természetesen belefér, sőt kell is! Lehetünk barátok is... viszont ne magyarázzunk már bele dolgokat a másikba... ne akarjuk már meggyőzni, hogy ha nem hajlandó támogatni az eseményt, sőt, véleményt is nyilvánít róla - most akkor szólásszabadság van, vagy sem? - akkor egy rohadt féreg...
budapestijeti 2010.10.29. 15:57:31
Jégkorong 2010.10.29. 16:01:25
benö51 2010.10.29. 16:02:10
Vasárnap találkoZzunk és NAGYON REMÉLEM, HOGY SOK SZÍNŰ LESZ A LELÁTÓ!!!!
Üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör
remenyhalmegutoljara 2010.10.29. 16:33:51
budapestijeti 2010.10.29. 16:44:11
horivan 2010.10.29. 16:45:36
Ne kezdjük: Nem Ancsint védem, de a gyergyói a csarnok nem alkalmas a MOL Ligára, és nem is akartak, nem is tudtak indulni. Egy korábbi cikkben írtam
A gyergyói csarnok a fő probléma, és a csapat minimális költségvetése. Porhintés, hogy a MOL Ligában akartak indulni. Nem tudnának...
UTE-nak van normális pályája, van 30-40 milliós költségvetése, mellyel tudják fedezni az utazást stb.
Mindenki boldog lenne, ha Gyergyó megfelelne a MOL Liga feltételeinek…gyorsan csak ezeket a cikkeket találtam. Ezek nem magyar újságok…..
„A pálya jelenleg még nem rendelkezik azzal a működési engedéllyel, amely a hivatalos mérkőzések megrendezését lehetővé teszi. Augusztus elején a csendőrök, a tűzoltók, a tiszti orvosi szolgálat és a Hargita Megyei Sportigazgatóság szakemberei is ellenőrzést folytattak a pályán. Az észlelt hiányosságok pótlására szeptember harmadikáig kaptak haladékot. A tűzoltók a tűzcsapok működőképességét, poroltók elhelyezését kérik számon, a csendőrségnak a bír.ói öltöző megközelítésével vannak kifogásolnivalói. A játékvezetők biztonságának érdekében el kell érni, hogy a nézők ne férhessenek közel hozzájuk.”
Csak remélni lehet, hogy végig kibírja a jeges szezont a gyergyószentmiklósi műjégpálya. Súlyosak a gondok a létesítményben, gyors közbelépésre volna szükség. Ehhez pedig nagyon sok pénz kellene. A Progym, Hargita megye és gyergyószék önkormányzati vezetői csütörtükön a hogyan továbbra keresték a válaszokat – ilyenek egyelőre nincsenek.
Mint elhangzott, legalább egymillió euró értékű beruházásra lenne szükség, de mivel se a kormánynak, sem a tanácsoknak nincs pénzük erre, különböző túlélési intézkedésekre van szükség.
horivan 2010.10.29. 16:47:48
www.szekelyhon.ro/sport/jegkorong/gyergyoban-is-elkezdodott-a-jeges-szezon
www.szekelyhon.ro/sport/jegkorong/kerekasztal-a-gyergyoi-hokiert
www.szekelyhon.ro/sport/jegkorong/megyei-tamogatas-a-progymnek
remenyhalmegutoljara 2010.10.29. 17:22:55
LBogár 2010.10.29. 17:34:35
Tsoresz 2010.10.29. 17:44:17
horivan 2010.10.29. 17:45:27
A MOL támogatása nem fedezi ezeket a költségeket!
remenyhalmegutoljara 2010.10.29. 17:56:22
Raon 2010.10.29. 17:59:43
@suzuka: te ezt most komolyan mondod, hogy egy klub azért lépett vissza egy bajnokságtól, mert hallott pár elutasító nyilatkozatot a többi cspatvezetőtől és olvasták a kemény kritikákat a blogon? Ha a gyergyói elnök lennél, sem hinném el ezt neked. :)
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
Tsoresz 2010.10.29. 18:10:45
remenyhalmegutoljara 2010.10.29. 18:13:49
Raon 2010.10.29. 18:14:04
banyszi 2010.10.29. 18:42:53
banyszi 2010.10.29. 18:45:48
Mr. Whisky 2010.10.30. 00:58:48
Ezt kaptam, pedig csak le szerettem volna írni Vincenzo 90-nek és a hasonló embereknek, hogy miért is kell ide összefogásnapja... meg minek is... meg az elmúlt 10 évben miért nem fogott össze senki a trutyiban lévő Ferencvárosért... meg még annyit, hogy oldják meg a kedves dózsa szurkolók házon belül a dolgot, ott vannak a felelősök, ezernyi forma van ahogy meg lehetne oldani a kérdést, de nekik jobb ha Őket sajnálja ez egész világ...
meg még annyit, hogy ha mi megszűntünk volna akkor a teljes mai OB1 rajtunk röhögött volna hogy lám ezek végre kihaltak...
és tudnék még írni bőven, de ezt se hiszen hogy átengedi a szűrő...
Mr. Whisky 2010.10.30. 01:00:28
Én inkább csendben röhögök, és kívánok még 5 ilyen csodás évet a dózsának...
Mr. Whisky 2010.10.30. 01:01:42
Lesz ezért is valami?
kerusz 2010.10.30. 02:10:22
Rock me Amadeus 2010.10.30. 14:32:58
Rock me Amadeus 2010.10.30. 14:34:05
Raon 2010.10.30. 15:05:05
Én szeretném elismerésem kifejezni mindenkinek, aki olvasta, és megállta, hogy kommenteljen!
Szerintem beszéljünk jobb dolgokról. Mindenki másnak: innen a blogról kik fognak eljönni?
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
Rock me Amadeus 2010.10.30. 15:10:28
Ha már a holnapi meccs:
Az első 500 jegyvásárló ajándékot fog kapni, úgyhogy érdemes időben kimenni:)
Rock me Amadeus 2010.10.30. 15:42:50
Rock me Amadeus 2010.10.30. 15:56:54
benö51 2010.10.30. 17:52:05
n
Theutus 2010.10.30. 20:21:26
néhány félreértést tisztázandó:
korábban valamelyik blogos anyag kommentjeiben polemizálgattunk többen az Ute jelenlegi helyzetéről
felvetettem, hogy minden szurkolótáborból akinek van kedve menjen el egy meccsre, az újpesti fiatalok iránti megbecsülésünk kifejezése jeléül
többen mondták, hogy jó az ötlet csak meg kellene szervezni a dolgot
ebből született a Magyar Jégkorongszurkolók Összefogásának Napja (kvázi nem csak az Újpestről szól), amelyet minden évben megrendeznénk főváros/vidék rotációban, a terveink szerint jövőre Miskolcon
a szervezésben részt vettek: liladínó, raon, szurkolói busz, Mlac, vostyarr, moszkvicssluszkulcs, miskolcfan Décsei Gergő, Firtos Áron, Csató Imi (mivel meghívtuk a Szeredaiakat is a rendezvényre)
felkarolta az ügyet Kovács Zoli a szövetségtől
a blog szerkesztősége, a telesport, Ganxta Zolee
a klubok honlapjai, a DH-online és az UTE sportclub vezetősége is
ha valakit kihagytam volna a felsorolásból attól elnézést kérek
(halkan és szomorúan jegyzem meg, hogy Gyergyóról megfeledkeztünk)
kvázi a rendezvény közvetlenül rólunk JÉGKORONG SZURKOLÓKRÓL szól és csak közvetve az Újpestről
Theutus 2010.10.30. 20:24:53
a mérkőzés után lesz egy össznépi közös fotózás, így megkérek mindenkit, hogy ne siessen haza a lefújás után
hogy hol készülne a fotó azt a meccs ideje alatt a hangos majd bemondja
a szervezésben részt vevőknek 11:45kor lesz egy fotózás a bemelegítés után az UTE csapatával
1885* 2010.10.30. 20:36:34
HAJRÁ LILÁK!
b.a29 2010.10.30. 20:37:34
Theutus 2010.10.30. 20:56:00
a szövetségtől nem érdemes és nem is kell semmit sem számon kérni, és ez igaz az újpesti klubra is
mivel szurkolói kezdeményezésről van szó, ők csak értesítve lettek ennek tényéről
ők pedig teljesen pozitívan álltak hozzá az elképzeléshez
nem kértünk tőlük SEMMIT sem, ezzel is hangsúlyozva, hogy spontán szurkolói kezdeményezésről van szó
más... mint korábban kerusz írta: Egy új kezdeményezés indulásakor roppant egyszerű azzal érvelni, hogy korábban miért nem volt ilyen.
bocs kerusz pontosabban nem tudtam volna megfogalmazni, így inkább idéztelek
forestjr 2010.10.30. 21:01:01
Theutus 2010.10.30. 21:03:55
polemizálgattam és jöttek a pozitív visszacsatolások
kvázi mindazon szurkolók érdeme lesz ez a holnapi rendezvény, akik pozitívan állnak hozzá a kezdeményezéshez és holnap ott lesznek a csarnokban
szóval holnap megmérettetünk és remélem hogy nem találtatunk könnyűnek:)
ez egy "tanuló" rendezvény lesz és őszintén remélem, hogy a jövőben a tanulságokat levonva egyre jobb hasonló találkozókat tudunk tartani
1885* 2010.10.30. 21:11:51
Theutus 2010.10.30. 21:22:27
jómagam örvendetes dolognak tartanám, ha a lelátó "színkavalkádjából" nem hiányoznának a zöld-fehér színek
bízom benne, hogy vannak olyan Fradi szurkolók, akik a Magyar Jégkorongszurkolók halmazában is jól érzik magukat
Rock me Amadeus 2010.10.30. 22:52:04
Mr. Whisky 2010.10.30. 23:57:43
És javaslom keressetek valamilyen tót tábort is akivel jóban lehettek! És azért még elmehettek bukarestbe is verni a dobokat akármelyik magyar csapat ellen.
Ezek vagytok Ti!
Brigade Verde
2005
Ferencváros
1899
Budapest
Magyarország
Európa
Univerzum
Mr. Whisky 2010.10.31. 00:01:01
Jövőre biztos jobb lesz, fel ne adjátok srácok, talán nem csak 7el kaptok ki tőlünk, hanem mondjuk csak 5el...
Holnap meg nyerjen az aki jobb...
Mr. Whisky 2010.10.31. 00:02:06
a. Bárd 2010.10.31. 00:08:32
Mr. Whisky 2010.10.31. 00:45:30
Várom már ezt a vasárnapot...
Mr. Whisky 2010.10.31. 00:46:24
Raon 2010.10.31. 01:04:47
Raon 2010.10.31. 01:50:13
Azt gondolom, a rivalizálás és a sértegetés egy dolog, ez bárkinek szíved joga. Nemzeti érzelmű meggyőződést megkérdőjelezni és gyalázni viszont már egy másik prioritási szint, és aki nem tíz éves, annak talán egyértelmű, hogy ezek miért NEM JÁTÉK dolgok.
Tehát ha már a Brigade Verde jelzés szerepel az úr aláírásában, szeretnék tisztán látni ebben a kérdésben: a teljes csoport vállalja ezt a véleményt, amit itt olvashattunk (különös tekintettel a bukaresti/tót okoskodásra)? Azt hiszem, a válasz alapján a csoportotok megítélése is egyértelműbb lehet minden itteni nemzeti érzelmű ember számára.
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
Theutus 2010.10.31. 02:20:07
hogy a Mandelbrot féle fraktálhalmaz elméleti okfejtésem nem volt megnyerő arról pedig nem mi tehetünk:P
Mr. Whisky 2010.10.31. 05:33:15
Mr. Whisky 2010.10.31. 05:42:44
kiralyfi 2010.10.31. 06:29:17
ne csak nézz , láss is:)
Video Tóni 2010.10.31. 07:59:05
advocatusdiaboli 2010.10.31. 08:22:17
2010.10.31. 09:01:02
Te melyik vagy a három közül?
Theutus 2010.10.31. 09:21:13
b.a29 2010.10.31. 09:33:33
a. Bárd 2010.10.31. 09:52:29
Már nagyon sokszor le lett írva, senki nem várja el egy Ferencváros szurkolótól, hogy segítsen az Újpestnek bármilyen szinten (akár azzal is, hogy megjelenik), fordítva is biztosan lenne sok hasonló komment. Ha nem akartok kijönni, nem jöttök, legyen egy szép vasárnap délutánotok, este meg egy jó meccsetek a Szeredával. Ennyi
Ahhoz pedig, hogy a Volán szurkolói barátkoznak a Zágrábbal, qrvára semmi közöd(tök), ők sem akarják megérteni például, miért nem utáljátok a zalaegerszegieket, ha már "mindenkit gyűlöltök"
kerusz 2010.10.31. 10:17:57
kicsibuk78 2010.10.31. 10:33:18
qx92 2010.10.31. 11:09:24
de tévednek neketek hármatoknak nincs annyi eszetek.
forestjr 2010.10.31. 13:23:14
forestjr 2010.10.31. 13:43:24
progmet 2010.10.31. 16:33:20
Fennen hangoztatjátok,hogy gyűlöltök mindenkit. De tesztek is róla,hogy titeket se szeressen senki...
check 2010.10.31. 17:22:05
a. Bárd 2010.10.31. 17:28:39
(bocs, magas labda volt)
1885* 2010.10.31. 17:45:53
HAJRÁ MACIK!
HAJRÁ DAB!
HAJRÁ HSC!
HAJRÁ BORBI!!!! :)))))
1885* 2010.10.31. 17:53:15
köszi :)
1885* 2010.10.31. 17:54:34
Ringleader · http://sahic.inda.hu 2010.10.31. 21:07:57
Óriási respekt minden szurkolónak, aki ma jelen volt Újpesten, különösen a miskolci különítménynek. EXTRA hangulatot varázsoltak...SZUPER volt! Köszönjük!
1885* 2010.10.31. 21:09:54
rendszervaltas.mti.hu/Pages/News.aspx?se=1&wo=csekk&sd=19890101&ed=19901029&sp=0&ni=110699&ty=1 ahogy fentebb már
Gabute belinkelte.
Tudod ki az a Szeles Dezső :D ?
ünnepélyesen megígérem én veszek jegyet, ha sor kerül rá, értetek is. Remélem nem mostanában kerül rá sor.
forestjr 2010.10.31. 21:13:55
budapestijeti 2010.10.31. 21:25:14
budapestijeti 2010.10.31. 21:26:37
1885* 2010.10.31. 21:27:18
Rock me Amadeus 2010.10.31. 22:09:50
A tantum verde ennyit ér.
check 2010.10.31. 22:26:30
quitz · http://bodicsek.blog.hu 2010.11.01. 01:06:48
kiralyfi 2010.11.01. 06:59:24
1885* 2010.11.01. 10:12:48
kiralyfi 2010.11.01. 11:03:41
Lazlee 2010.11.01. 13:21:00
www.youtube.com/watch?v=R2DBT0G8luQ