HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Vegyenek jegyeket a Telenor-tornára

2010.10.28. 21:00 Hblog

Kedden megkezdődött a jegyek árusítása a Telenor Hoki Kupára. A székesfehérvári Ifj. Ocskay Gábor-jégcsarnok pénztárában a következő időpontokban van lehetőség az elővásárlásra: október 30., szombat, 18.00–20.00; november 2., kedd, 17.00–20.00, november 6., péntek, 18.00–20.00. Ezenkívül Budapesten, az oktogoni IBUSZ-irodában lehet jegyet rendelni, a nyitva tartási időt itt találják. Az IBUSZ-ban ülőjegy nincs, és csak a torna nyitónapját megelőző napon, azaz november 11-én lehet átvenni a belépőket. A jegyek egy napra érvényesek, az adott nap mindkét mérkőzésére. Az állóhelyre 1500, az ülőre 2500 forintért lehet bejutni, a diákok és a nyugdíjasok 750 forintért léphetnek be. A háromnapos rendezvényre bérlet is vásárolható, amelyek az álló szektorba 3500, a diákok és nyugdíjasok számára 1500 forintba kerülnek. Ülőbérlet nem lesz helyek korlátozott száma miatt. A Sapa Fehérvár AV19-bérlettel rendelkezők 20 százalék kedvezményt kapnak ezekből az árakból. Aki nem vált elővételben jegyet, az a mérkőzések napján a pénztárakban természetesen még megteheti. A programot itt olvashatják.

59 komment

Címkék: válogatott eihc telenor kupa

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@edudus: és honnan tudattad hogy lehet kedden venni?
Jó lett volna ha valahol meghirdetik!
@OTeR: Ja és hogy válaszoljak is, odasétáltam a pénztáros nénihez és megkérdeztem. Azt mondta 10 perc múlva lehet. 10 perc múlva megvettem. :)
Nem mintha mennék rá (egyéb Fradi eseménnyel ütközik), de azért szerintem korrektebb lenne, ha minden magyar csapat szezonbérletére kedvezményt adnának.
Ibusz irodába nem fognak kinevetni egy sapás bérlettel?
@peterszky: Papp Lászlóba milyen szezon bérletre adtak már kedvezményt, pedig az nem Fehérvár?
@edudus: mondjuk ha 4 jegyet akarok venni akkor be kell mutatni mind a 4volán béleltet és úgy adják a kedvezmény?
Bibiii, nekünk is megvannak a jegyek!:) Irány innen Debrecenből pénteken!!! Juppiii:D
Elnézést: le van foglalva:D Egy ember kedvéért: november 12-én pénteken!
@OTeR: Passzolom, gondolom semelyikre.
A rendező dönti el, kinek ad kedvezményt. A Fradinak lenne csarnoka, ami alkalmas egy ilyen eseményre, akkor lehetne ott is meccs, és akkor a Fradi bérletért járhatna kedvezmény.
érdekes... én is vasárnapra vettem meg, de senki nem mondta a kedvezményt...
@Metal_Storm: A fehérvári csarnokban állítólag bemondták(bár az visszhangos, mint tudjuk, és érthetetlen), meg mindenhova ki van írva, már a fülemen folyik ki, ahányszor hallottam, és két nap alvás a szemmozgatóizmaimnak, ahányszor olvastam.
@Vincenzo90: ott lóbáltam az ülőhelyes bérletem, a számait is felírta, de amikor vettem a 3*3 jegyet nem kaptam kedvezményt. leszurkoltam 2500*9-et

nem mintha sajnálnám, mert ott marad egy része, csak ha már jár :)
Senkit nem akarok megbántani és minden tiszteletem az egyetlen komoly szintet képviselő magyar klubcsapatnak, de azért engedtessék meg, hogy legyen Székesfehérváron kívül is olyan kedves szurkoló, aki imádja a magyar válogatottat! Ha pedig Ő Fradi, Újpest, Vasas, Dunaújváros, Miskolc, de akár - megkockáztatom - Csíkszereda bérlettel rendelkezik, akkor az Övé miért ér kevesebbet mint a Volánosé? Nekem az a véleményem, hogy hosszú távon nagyon nagy bajban lesz a magyar hoki, ha ennyire egy csapatos marad! Kéne még kettő-három hasonló szintre feljövő klub. Talán az új sporttámogatási rendszer segíteni fog!
@juhati: az enyém is kevesebbet ért, mint más volánosé... volt (volános, ülőhelyes), de mégse kaptam kedvezményt, pedig felhívtam a figyelmet
@juhati: abban igazad van hogy nagyon jó lenne még 2 hasonló szintű csapat! De most a válogatottról van szó! És nem hiszem hogy ez a bérlet kedvezmény segítene ebből a szempontból! 3500Ft így sem sok szerintem!
A V.B. jegyekről a leghamarabb mikor lehet tudni valamit????
nem baj... már hangolok :) HAJRÁ MAGYAROK... csak úgy, mint legutóbb a ljubljanai VB-n :)
nem tudja valaki; "Dobj egy macit" akció lesz valamelyik meccsen?
Jó hír: az UTE bérletesek a VB-n ingyen mehetnek be!
@Wihar: ugyanilyen "persze" ez a volános dolog.
Írok is az egyenlő bánásmód hatóságnak.
Megint a Volán minden bajnak az okozója...
Kérdezzétek már meg otthon, hogy Ti miért nem pályáztátok meg a rendezést? A fehérvárin kívül egy pályázat sem érkezett a szövetséghez...
Támogatom a rendezvényt, a kiküldött 23.- Ft-os számlájukkal..........
@Wihar: november 9-10. környékén
Jól értem, hogy csak egy, azaz egy darab IBUSZ-ban lehet jegyet rendelni? Micsoda hülyeség ez?
@juhati: szívemből szóltál.

Hajrá magyarok!
Ha holnap kimegyek megnézni a Volán-Sztelit, akkor gondolom tudok venni pénztárnál... nem-e?
@juhati: @Skandinávia-mánia: Értsétek már meg, hogy csak a Volán pályázta meg a szervezést. Szervezőként pedíg annak nyújt segítséget, akinek akar. Nem a mi hibánk, ha másnak nem jut eszébe. Ébresztő, csak azért ellenségeskedtek, mer' irigykedtek. A Volán lett a patásördög, mert máshol nincs normális vezetés, és tudatos építkezés.
@Vincenzo90: Segítség=kedvezmény. Elírtam.
@Vincenzo90: Ezt gondolom nekem nem akartad címezni! :)
Bérletes vagyok, és arra vagyok kíváncsi, hogy ha holnap megyek a pénztárhoz és nem szombaton, akkor tudok é venni bérletet!?
@Vincenzo90:

"A Volán lett a patásördög"
Na, te is megismerkedtél a csapat kabalájával?

:)
@Skandinávia-mánia: Igen a Farm meccs alatt meg tudod venni a bérletet.
Üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör
@Metal_Storm: Szerintem, csak ha bérletet veszel arra jár a kedvezmény. A 22 csapdája, hogy ülőbérletet nem adnak ki ezért te nem tudtad érvényesíteni azt.
@edudus: Most vasárnap is lehet majd venni a VSV elleni meccsen?
@medvid: Támogatnám!!! :-)

@F. Kapus: Nem indítványozzátok, h hivatalosan dobálhassunk be mackókat? Mehetne a vörösiszap-károsult kis lurkóknak! Hm?
@medvid: Szintén támogatnám! :)
@Szoljanka: @Vincenzo90: Nem, ez nem "Volán-fóbia", én ilyennel még semmilyen válogatott meccsen nem találkoztam, hogy a "rendező" szurkolói kedvezményt kaptak volna. És nem is irigység, mert mint említettem, úgyse megyek. Egyszerűen ez nem korrekt eljárás szerintem.
@peterszky: Javaslatok:

1.) Légy Volán-szurkoló, és vegyél 16.000 ft-ért éves bérletet, és kapsz 20% kedvezményt erre a tornára!

2.) Tényleg ne gyere ki, ha ennyire csípi a szemedet a dolog!

3.) Pályázzon más is a rendezésre!

4.) HAJRÁ MAGYAROK!
@peterszky: A rendező klub a saját pénzéből ad kedvezményt a saját szurkolóinak. Ez tényleg baromira inkorrekt. Bár soha nem éltem a lehetőséggel, az erzsébeti büfében van azt hiszem 15% kedvezményük a Farkasos-szülőknek, mert a büfés fia ott játszik. Ez nagyon inkorrekt a közönségkorcsolyázás szendvicsezőivel szemben?
online nem lehet jegyet venni? :-(
@sutyi2: @F. Kapus: Az én észjárásom úgy működik, ha rendező lennék, akkor egy válogatott meccsen, ha kivételeznék, akkor mindenkivel, nem csak a sajátjaimmal. És ilyenkor jön elő, amit állandóan itt hangoztatnak sokan, hogy előbb vagyunk válogatott szurkolók, mint klubszurkolók. Akkor most mégsem? :)
Egyetértek peterszkyvel. Ez válogatott meccs. Egyáltalán nem szerencsés egy klub szurkolóit kiemelni 20%-os kedvezménnyel, mert nem biztos, hogy mindenki tisztában lesz az amúgy teljesen korrekt dologgal, hogy a volán, mint klub a saját bevételéből (zsebéből) adja a 20%-ot.

Attól, hogy egy klub a szervezője a tornának, attól még ezek még válogatott meccsek. És a válogatott rendezvénye a szövetség égisze alatt kell hogy megvalósuljon, még akkor is, ha a szervezést kiadták egy klubnak.
Egy szónak is száz a vége:
A válogatott meccs az válogatott meccs.
A krumplileves meg krumplileves. :)

(A szitura rávilágító, elvonatkoztatott kérdés: Ha a MJSZ a tavaszi Div-I-re a magyar állampolgároknak 20%-kal kevesebbért adná a jegyet, mi lenne ebben az esetben az IIHF álláspontja?)
@peterszky: jogos az utolsó érvelés, ott a pont :)
@peterszky: Ja, persze, én sem kivételeznék senkivel. Azt hittem, hogy eddig nem arról volt szó, hogy mit tennénk, ha mi lennénk a rendezők. Ettől még nem feltétlen inkorrekt az, ha más nem úgy csinálja, ahogy mi csinálnánk.
@F. Kapus: Maga az ötlet, hogy kapjon kedvezményt az, aki egész évben követi a jégkorongot a csarnokokban egyáltalán nem elvetendő, sőt teljesen jó ötlet. De szerintem a mostani kivételezés nem korrekt.
@tiriakos: Akkor aki a div. I. BP-i VB-re bérletet vesz, az se kapjon 20% kedvezményt?

Én azt mondom, hogy ezen felesleges vitázni, mert ahogy F.Kapus is írta: "A rendező klub a saját pénzéből ad kedvezményt a saját szurkolóinak."

Viszont ami SOKKAL SOKKAL SOKKAL SOKKAL FONTOSABB!!!!!!!!!!!!!

LEGYEN MACKÓDOBÁLÁS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

perverz kisdobos (törölt) (törölt) 2010.10.29. 11:09:11

bocsánat, látom, hogy a téma lefutott, de F.Kapussal kell egyetértenem, és mivel ez nem volt jellemző, hadd világítsam meg egy más aspektusból a dolgokat.

ha egy zsúron a vendéglátó gyerek kétszer akkora sütit kap, mint az összes többi, és ezt még hangoztatja is a vendéglátó anyuka, akkor a többi szülő valószínűleg nem kezd el patáliát csapni, hanem egy szolid félmosoly kíséretében levonja a konklúziót, és bízik benne, hogy az ő gyereke ebből semmit nem vett észre, és hazafelé nem kell magyarázkodnia. szóval ti se vegyétek észre, és mindenki jobban jár.
@szorgalmas: ...és minden marad a régiben a legközelebbi alkalomra is...
Fogjátok fel úgy, hogy a bérlet ára tartalmazza azt a 20% kedvezményt.

MACKÓDOBÁLÁS! Vagy csak engem érdekel ez a téma ennyire? :-(
@szorgalmas: Tényleg lezárom már én is, de a jelen helyzetben ugyanarra a sütire fizetnek be a szülők és nem meghívásos alapon megy a buli :)))

perverz kisdobos (törölt) (törölt) 2010.10.29. 11:42:33

@peterszky: ez részletkérdés, van az a szülő, aki akkor is többet ad a saját gyerekének, ha közben összedobatja a torta árát a többiekkel. ezt szóvá tenni a szülőnek primitív ocskay ligázás:)
Eleve nem túl drága a bérlet, a kedvezménnyel még olcsóbb.

Azért miért nem korteskedik senki, hogy legyenek európai szintűek a jegyárak, hogy ezzel is támogathassuk a magyar hokit?
@szorgalmas: Van még egy aspektusa a dolognak.
A torna rendezése gazdasági vállalkozás. Annak marketing értéke van, hogy a bérletesek kedvezményt kapnak. Ezzel is szeretnék elérni, hogy minél több bérlet fogyjon.
Nekem soha nem lesz Volán bérletem, de szerintem teljesen rendben vannak ezek a dolgok.
@sutyi2: engem is baromira érdekelne, hogy lesz-e MACKÓDOBÁLÁS, hát hiszen ezért is dobtam be a MACKÓDOBÁLÁS témát, hátha olvassa valami illetékes. mármint, hogy lesz-e MACKÓDOBÁLÁS? :))
@medvid: Akkor most lesz MACKÓDOBÁLÁS, vagy mi van? :-D
süti beállítások módosítása