Most már biztos, hogy a bukaresti Mol Liga csapat a tavalyi alapszakaszgyőztes mumusa. A Dab.Docler nemrégiben kétgólos vezetést adott le hazai jégen, ezúttal pedig már 4-1-re vezetett idegenben, onnan fordítottak sorozatban lőtt öt góllal Georgescuék, a vége 6-5 lett. Nem járt jobban a Csíkszeredában próbálkozó Vasas, a találkozón csupán három gól született, mindet a HSC szerezte, 3-0. A Ferencváros szépen belekezdett a Brassó ellen, a 3-1-es első harmadot azonban két 0-2-es követte, 3-5-nél szólalt meg a duda utoljára. Egyszerű a matek: mind a három romániai csapat győztesen vonulhatott le a jégről a mai fordulóban. A nap negyedik mérkőzésén a Miskolc a Fehérvár-farmot fogadta, és alaposan megszenvedett a sikerért. A forgatókönyv hasonlított a bukarestihez, 4-1-re megléptek Mereteiék, de ők sem tudták megőrizni előnyüket, a sorozatban bekapott ötösre már nem volt válaszuk, 6-4. A Miskolc pontelőnnyel második a ligában.
A Steaua mínusz háromról verte a Dabot
2010.10.10. 20:40 Hblog
238 komment
Címkék: mol liga
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
aknakereső 2010.10.10. 20:47:50
lakota 2010.10.10. 20:48:29
krotchy 2010.10.10. 21:04:44
1. nem játszottunk jól, kínosan kiszenvedett győzelem volt, de legalább megvan.
2. varjú egyre hülyébb
3. kógernek szvsz gyorsan keríteni kéne egy jó pszichiátert.
HAJRÁ MACIK!!!
terminatrix 2010.10.10. 21:06:07
LBogár 2010.10.10. 21:06:26
Miskolcifan 2010.10.10. 21:08:15
Ennél sokkal több alázat kell,mert 50 percig végigröhögte a fél csapat a meccset megkockáztatom voltak akik jól is érezték...
Miskolcifan 2010.10.10. 21:09:57
Miskolcifan 2010.10.10. 21:10:44
qwertzuiop05 2010.10.10. 21:20:37
Mi szörnyen rosszak voltunk, de legalább küzdöttünk.
Ennél csak jobb jöhet.
Ilyen rossz játékkal 6 pontot szerezni egy hétvégén nem semmi!:o)
Kóger viselkedését nem értem.
Hajrá Macik!!!
kriga 2010.10.10. 21:22:58
Miskolcifan 2010.10.10. 21:24:15
leonov 2010.10.10. 21:25:27
Négyen-öten leordították a miskolciakat.
A meccsről inkább nem írok semmit.
budapestijeti 2010.10.10. 21:26:40
Szurkolunk Nektek Pestről is, csak akkor nem, ha Erzsébetre jöttök! :)))
qwertzuiop05 2010.10.10. 21:27:26
Csatlakozom: a fehérvári szurkerek előtt le a kalappal!
Nagyot alkottatok srácok!
moszkvicssluszkulcs 2010.10.10. 21:32:35
Azoknak akik a miskolci kiállítási arányokon ironizálnak, a következőket mondanám:
Éveken át folyamatosan szidtuk a bírókat, hogy mennyire ellenünk fújnak. Akkor mindig az volt a válasz, hogy azért van sok kiállítás, mert elfáradunk, gyengék vagyunk és szabálytalanságokkal kompenzáljuk a hiányosságainkat.
Most van egy olyan csapatunk, ahol a játékosain egy részét, nagyon gyakran csak szabálytalanul lehet szerelni. Mert gyorsak vagyunk, meg kombinatívak, meg veszélyesek, meg erősek.
És az ellenfeleink gyakran csak szabálytalanságokkal tudják kompenzálni a hiányosságaikat...
Varjún meg mind a két oldal (szokás szerint) számon kérhet néhány ítéletet.
Ja, a fehérvári szurkereknek remélem azért kellemes lesz a hazaút.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.10.10. 21:33:38
Miskolcifan 2010.10.10. 21:34:08
krotchy 2010.10.10. 21:34:55
LBogár 2010.10.10. 21:39:33
moszkvicssluszkulcs 2010.10.10. 21:41:48
Mint ahogy az is amikor 5 perccel a vége előtt 2 fehérvári srác felugorva, könyökkel lebontotta Weddellt a palánknál, aztán ebből páros lett...
Miskolcifan 2010.10.10. 21:42:19
EisHockey 2010.10.10. 21:45:34
EisHockey 2010.10.10. 21:46:13
MP69 2010.10.10. 21:52:58
Szörnyű érzés azt látni hogy a kedvenc csapatom vergődik. szóval csak reménykedem hogy ez valami taktika ,hogy félrevezessék a többi csapatot, és majd belehúznak valamikor. mert ez siralmas!!!
brainska (törölt) 2010.10.10. 21:55:22
1-4-ről...fejben van nagy baj...
leonov 2010.10.10. 21:58:02
szóval nagynagy riszpekt
eszel59 2010.10.10. 22:06:06
@EisHockey: lengtek a zászlók,szimpatikusan nyomták a szurkerek,tényleg sajnálom,hogy nem győztes meccs után utaztak haza.
@terminatrix:ha ez így megy tovább Varjú az összes játékvezetői tiszteletdíját(költségtérítését)az új sípok beszerzésére fordíthatja.Nem fújt tendenciózusan a Kisvolán ellen,inkább érthetetlenül ötletszerűen(Ő kiötlötte,mi meg nem értettük)mindkét oldal számon kérhet rajta néhány furcsa ítéletet.
@krotchy:valahol megértem Kógert,nagy diadal lett volna hazai pályán legyőzni a Miskolcot,viszont jól láthatóan feltúráztatta magát olyan szituációkban is,amikor nem volt igaza(pl.játékkésleltetésért reklamált kétpercet,amikor egyértelműen volános ütőről pattant ki a korong stb.)Mi is megszenvedtük a szimpatikus vesztes szerepét jópárszor,úgyhogy érzem én az elkeseredettséget,de azért a meccs végi történések és a nyilatkozat már ellenszenves volt!Azért azt el kell ismernie,hogy uraltuk az egész meccset,az 1:4 a kapushibáknak(is)köszönhető,a Jegesmedvék-minimum-ennyivel jobbak a Kisvolánnál.
HAJRÁ MACIK!!!
budapestijeti 2010.10.10. 22:09:38
jepe 2010.10.10. 22:15:49
Viccet félretéve, olyan nagy baj azért még nincs, de az tény, hogy most kell még megfogni a dolgot. Remek lehetőség lesz erre a keddi Miskolc elleni meccs, szóval mindenki írja be a kis naptárába, mert szüksége lesz a srácoknak a szurkolásra!
mannisenmaki_ 2010.10.10. 22:20:59
Ettől függetlenül, grat a maciknak!
prozak01 2010.10.10. 22:35:02
Az biztos hogy ha nem változik valami, sima zakó lesz a vége Fehérváron.
prozak01 2010.10.10. 22:38:36
cornwall 2010.10.10. 22:40:45
aknakereső 2010.10.10. 22:41:44
peterszky 2010.10.10. 22:44:20
Ravic83 2010.10.10. 22:45:39
Miskolcifan 2010.10.10. 22:58:57
A Fradival kapcsolatban mindig Szilágyi Levit emlegetjük.Kiteszi a szívét-lelkét,a pontokat is elég jól hozza,20 éves sincs,ő nem kellett,ehelyett leigazoltátok fél Európát...
lidmark 2010.10.10. 23:00:51
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.10.10. 23:01:38
Azert rendeltem ebbol a gyonyoru mezbol, max nem tarsulnak majd hozza szep emlekek...
Thomas_AV 2010.10.10. 23:52:54
BLL on TOUR! :)
Elöször is köszönjük a Macis vendéglátást, kellemesen éreztük magunkat a MEDVE barlangban magunkat Szoljanka testvérrel, és a hozzánk csatlakozott Miskolc-Fehérvár tengelyen mozgó egyetemista párral. :)
Hazautunk jól telt, most jön a pálinka-negró-sálbanalvás kombinációja, mert rég üvöltöztünk át 60 percnyi izgalmas meccset!
Egyre jobb a MOL liga , érdemes volt eme kellemes öszies napon útra kelni.
a meccs értékelését holnapra hagyom , mert most asszem pihenni kell! :)
HAJRÁ VOLÁN , Hajrá Macik! ;)
...::: BLL :::...
Ilthis (törölt) 2010.10.11. 00:07:39
Miskolcifan 2010.10.11. 00:10:28
csatoimi 2010.10.11. 00:15:35
Szoljanka 2010.10.11. 00:22:18
A meccsről, Varjúról ma délután, korán van már..:)
HAJRÁÁÁ AV19!!!
_-_ BLL _-_
Ilthis (törölt) 2010.10.11. 00:26:53
Sajnos egész meccsen érzékelhető volt részükről, hogy fejben elég ideggyengék, pedig megítélésem szerint egyik csapat sem foghatja arra, hogy most ezért vagy azért az ítéletért nem jött ki a lépés. Miskolc sem hisztizett meg vergődött és durvult, ha számukra kedvezőtlenül alakultak a dolgok.
A végén Kóger különszáma gyanítom azért volt, hogy levegye a csapatról a terhet vagy elvonja a figyelmet a végleges kiállításról. Minden hájjal megkent fickó, simán kinézem belőle, hogy megpróbálja vinni a balhét.
csatoimi 2010.10.11. 00:42:48
Akkor nem csak én és a svéd edzőnk látja azt, hogy a Macik legjobb játékosa nem kanadai. Maximális tisztelet Kóger úr, hogy ön is megmondta az igazat.
cornwall 2010.10.11. 01:03:54
kerusz 2010.10.11. 06:33:32
benö51 2010.10.11. 06:47:22
üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör
benö51 2010.10.11. 06:48:48
forestjr 2010.10.11. 06:53:27
csatoimi 2010.10.11. 07:09:50
forestjr 2010.10.11. 07:17:13
benö51 2010.10.11. 07:27:44
forestjr 2010.10.11. 07:34:50
benö51 2010.10.11. 08:32:27
csatoimi 2010.10.11. 08:34:29
"Két góllal is vezetett már a múltkori kétgólos vereségért visszavágni akaró HSC Csíkszereda, de Magosi duplájával döntetlenre hozta a rendes játékidőt az addig sokat emberhátrányban játszó vendég Dab.Docler. "
A tegnap ugyanez volt Miskolcon, sőt, de ezt így láttátok:
"A nap negyedik mérkőzésén a Miskolc a Fehérvár-farmot fogadta, és alaposan megszenvedett a sikerért. A forgatókönyv hasonlított a bukarestihez, 4-1-re megléptek Mereteiék, de ők sem tudták megőrizni előnyüket, a sorozatban bekapott ötösre már nem volt válaszuk, 6-4. "
eszel59 2010.10.11. 08:49:34
Ajánlom,hogy a felajánlott sípot fényes nappal dobszó mellett, ünnepélyes keretek közt látványosan dobd ki,október 31-én pedig az UTE-Brassó meccs előtt Kógerral együtt közösen csalózzátok Varjút a kezdőkörben!Vegyétek be a svéd edzőtöket is,aki szerint a Jegesmedvék csak játékvezetői segédlettel tudnak győzni..!Uff,én beszéltem!
HAJRÁ MACIK!!!
forestjr 2010.10.11. 08:53:10
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2010.10.11. 09:09:39
csatoimi 2010.10.11. 09:52:45
Miskolcifan 2010.10.11. 10:06:40
Akkor senki nem tudott éveken át telefonálgatni,mikor semmibe nézték a Miskolci hokit és nevetségesebbnél nevetségesebb meccseket fújtak még hazai pályán is,nemhogy idegenbe.Kezdem azt látni,hogy amellett,hogy sokan örülnek annak,hogy vmi elindult itt vannak akik nem igazán bírják elviselni,hogy Miskolc már nem 6-8 meg 10 gólos győzelmet jelent.Azt hiszem személy szerint már csak jó kedvvel fogom nézni a hozzád hasonlókat...
centreville 2010.10.11. 10:20:44
Szándékosan kis betűvel írtam a neved, mert számomra egy nevetséges figura vagy!Kinek képzeled magad?A Miskolc idegenben is 2-2-t játszott veletek,csak a hosszabbításban emberelőnyből tudtátok megszerezni a győztes gólt.A MOL liga kanadai táblázatának első kettő helyezettje nem csíkszeredai hanem miskolci.Szerinted erről is a bírók tehetnek.Egyszerűen full nevetséges vagy.A kommentjeid pedig a Ludas Matyiba valók.
sikorcinforprez 2010.10.11. 10:25:25
razi · http://razi.blog.hu 2010.10.11. 10:28:02
csatoimi 2010.10.11. 10:30:37
Csak a Sportklub 2010.10.11. 10:31:36
@centreville: A játékosaitok vezetgessék egyelőre a kanadai táblázatot, amíg mi vagyunk elől a listán addig nem érdekel, hogy te éppenséggel nem állitasz szobrot a játékosaidnak, csapatodnak.
csatoimi 2010.10.11. 10:38:14
Miskolcifan 2010.10.11. 10:42:36
(Gondolom akkor nem hívogattad a brassóiakat,mikor ők nyertek ellenünk és 2-szer annyi kiállításunk volt,mint nekik.Az biztos a korrekt kategória volt.)
PeTTeR 2010.10.11. 10:54:50
El kéne fogadni azt, hogy a szuper csapat HSC is kikaphat...
rihiranta&rantasila 2010.10.11. 10:56:09
PeTTeR 2010.10.11. 11:05:55
Ahogy pár miskolci szurker társam is már megemlítette, amikor annak idején 8-10 gólokkal vertek minket, tényleg senki nem telefonálgatott, hogy milyen volt a játékvezetés.
Persze kedves Csató Imi, tudom, hogy sokat áldozol a sportra és eredményeket szeretnél látni, ezért minden apróságba belekötsz, de ez a miskolci csalásokról alkotott idiótaságod már-már túlmegy a rágalmazáson és semmiféleképpen nem objektív a megközelítésed.
Az, hogy egy vesztes meccs után megkérdezel egy brassóit, hogy vajon, hogy fújt a bíró és az, a Ti meccsetek utózöngéjének fényében azt mondja, hogy kicsit a hazai oldalra, hát hogy is fogalmazzak...
Komolyabb embernek gondolna téged, az átlagos néző, de ezek után...
A rágalmazással meg csak óvatosan, megunhatja ezt mind a jég korong szövetség, mind a vezetőink. ;)
Miskolcifan 2010.10.11. 11:08:12
A viccet félretéve a Vasas tudta,hogy mit kell csinálni ellenünk,nem is volt nagyon sanszunk...
Szoljanka 2010.10.11. 11:09:22
Az elején egyenlő erők küzdelmét láthattuk, mezőnyben egyik csapat sem kerekedett a másik felé. Aztán a középső harmad elején nem tudom, hogy mi történt a Miskolciakkal, kb. 7 perc alatt ütöttünk hármat, de egy percig sem gondoltuk azt, hogy megvan a meccs. Ezután elindult a miskolci henger, helyenként kemény, de szerintem sportszerű küzdelem folyt a jégen. Csak idő kérdése volt, hogy mikor lesz egál, a helyzet nagyon hasonlít arra, ahogy a nagyVolán áll fel mínusz 3-4-ről az osztrák csapatok ellen.
Idén már láttam az összes hazai EBEL, MOL-Liga meccset melyet a Volán játszott(1-2X idegenben is voltam) és elképesztő a különbség a bíráskodás között. Amíg az EBEL bírok folyamatosan koriznak, megpróbálják a legjobb helyről látni a korongot. addig itthon legtöbbször a támadó kék vonalnál a palánk mellett támaszkodnak, és akkor még csodálkozik, hogy a Hetényi Peti elsdorja. És ezt még befújja véglegesnek, sportszerűtlen játékért... Vicc... Ha egy mondattal kéne jellemezni a bírói ténykedést: a következetettség teljes hiánya. ..:(
Kár volt a végén az a palánkra lökés, abból emberhátrány, majd az ötödik miskolci gól következett.
Ahogy olvasom Hete nagyot védett Salzburgban, Bálizs előtt is le a kalappal, hatalmasakat védett.
A hangulat jó volt, megérdemelné a miskolci csapat a szervezettebb bíztatást, az nagyon gyenge lábakon áll.
PeTTeR 2010.10.11. 11:11:06
Amikor a két fehérvári a palánk mellett könyökkel ráugrott az egyik kanadai játékosunkra, azok után talán még kiállítást sem fújt a bíró, vagy épp amikor Hajós full agyatlanul, hátulról beleszállt Ládába, ezeket senki nem látta, vagy épp nem rója fel.
A kiállítások időtartamát, pedig megdobja Hetényi agymenését követő 25 perc, illetve Hajós 10 perce...
Ilthis (törölt) 2010.10.11. 11:11:19
Gyanítom mind az edző, mind a játékos keményen kérdőre lesz vonva.
Nem történt olyan eget rengető tévedés, vagy egyesek kedvenc szavaival élve csalás, ami miatt ilyen cirkusz kellene legyen a meccsből. Voltak kiállítások, amit nem értettek sokan, de ha csalást véltek felfedezni, akkor ki kell vizsgáltatni, műhiba nem történt, szóval kár ezen rágódni. A valós kiállítási arány 10-23, ebből 2 páros. Farkas játékkésleltetése olyan, amiért csak 2 percet kaphat, ebből a hátrányból kezdtek felzárkózni a macik. Az első 6percet olyankor szedték össze, amikor szárnyaltak és elhúztak 1-4-re. A meccs képe alapján teljesen jogos ez az arány.
csatoimi 2010.10.11. 11:12:31
"Persze kedves Csató Imi, tudom, hogy sokat áldozol a sportra és eredményeket szeretnél látni, ezért minden apróságba belekötsz"
Elsők vagyunk, ennél jobb eredmény nem kell.
Szoljanka 2010.10.11. 11:16:03
Szerintem ezt te sem gondoltad komolyan...
Ilthis (törölt) 2010.10.11. 11:17:09
PeTTeR 2010.10.11. 11:19:00
Fugeute 2010.10.11. 11:21:37
Csatóimi, fogsz te még lehajtott fejjel hazakullogni a Megyeriről egy súlyos vereség után. De én nem fogom így minősíteni a csapatodat. Vagy mégis? Újpest nélkül nincs magyar bajnokság, nevezzük bárhogy a kiírást.
Ilthis (törölt) 2010.10.11. 11:21:45
Szoljanka 2010.10.11. 11:22:06
Ez az amiben feltűnő a különbség, az osztrák, szlovén, cseh bírók javára...
PeTTeR 2010.10.11. 11:24:26
Szoljanka 2010.10.11. 11:25:56
Ilthis (törölt) 2010.10.11. 11:31:50
Az említett nemzetek meg azért hokiban cseppecskét előrébb járnak tölünk...
Amúgy játékvezetőknek úgy oktatják, hogy a palánk melletti sáv (hat szög külső része) az övék, a többi a játéké. Az edzőknél úgy oktatják, hogy a valós játéktér,ahol eredményes hokit lehet játszani, az meg pont a belső hatszög, tehát nem a palánk mellett :)
Azért hasonlíts össze egy MOL Ligát egy osztrák vagy cseh bajnoksággal és nézd meg, hogy a játék hol zajlik, nem a palánknál tötymörögnek folyamatosan, meg betuszkolom palánk mellett a kéken a túl aztán lesz, ami lesz.
Ilthis (törölt) 2010.10.11. 11:36:11
moszkvicssluszkulcs 2010.10.11. 11:37:52
Hallottam a Brassóiak cirkuszát a meccs után, szidták Halassit. Én akkor jöttem rá, hogy ő vezetett, mert a jégen észre sem vettem. A Brassóiak 50 percig azt sem tudták, hogy merre van a kapunk, nem tudták összekaristolni a jeget a kapunk előtt, tízet kellett volna ütni nekik, ehelyett szorossá tettük az utolsó 10 percet. És erre a meccsre csalóztak a Brassóiak. Mint székely testvérek minden tiszteletem a tiétek, de a jégpályán történtekkel kapcsolatban teljesen fordított világban éltek. És nevetségessé teszitek magatokat...
Szoljanka 2010.10.11. 11:40:51
Igen az osztrákok, szlovének valóban csak cseppecskét járnak előttünk, hál ' Istennek..:)
Összehasonlítom az általad említett ligákat, mert oda akarunk eljutni, ez szolgálja a magyar hoki érdekét, hogy egy olyan jól szervezett bajnokságunk legyen mint pl. az EBEL, és ne csak olyan jól szervezett legyen hanem olyan játékerőt is képviseljenek a csapatok.
Én sem a palánk mellett betuszkolóst, sem a korong belövőst nem szeretem, jobb az ha gyors korizással, gyors passzokkal kerül a pakk a támadó harmadba..:))
csatoimi 2010.10.11. 11:44:41
csatoimi 2010.10.11. 11:48:09
csatoimi 2010.10.11. 11:53:42
Hun_64 2010.10.11. 12:00:00
benö51 2010.10.11. 12:00:10
Üdv
Benő
Fehérvár Ördögi Kör
blackiii 2010.10.11. 12:22:32
A Brassónak meg gratula, ők összeszedettebbek voltak fejben, és a védekezésük is jobb volt, még, ha sztem azért volt néhány olyan kiállítás, ami a hazai pálya előnye miatt történt.
Ja és a Ferencváros felajánlását csak most olvastam: "A mérkőzés jegybevételét csapatunk felajánlotta a vörösiszap károsultak javára, így ezért is lesz érdemes ma kilátogatni a mérkőzésre, hiszen a játék mellett segíteni is lehet a katasztrófa sújtotta területeken. "
Fugeute 2010.10.11. 12:33:00
Este gyere a Megyerire, olyat látsz, mint soha. Godó a lilák csarnokában, avagy megtört a jég!
csatoimi 2010.10.11. 12:57:08
Ilthis (törölt) 2010.10.11. 13:00:34
Visszatérve a meccsre, még mondtam is mellettem álló ismerősömnek, hogy azért le a kalappal a fiatalok előtt, hogy így helyt tudnak állni. Kár volt néhány játékosnak elrontani ezt a képet.
Mindettől függetlenül örvendetes, hogy egy magyar város két ilyen jó csapattal rendelkezik, követendő példa.
vicente1975 2010.10.11. 13:03:00
Te egy elképesztően rossz természetű ember lehetsz.
Régóta olvasom már a hozzászólásaidat, Nálad nem létezik más, csak, hogy a csapatod a király.
Miskolc-témában nagy keggyel elhinted, hogy ilyen, meg olyan jó csapatunk van, aztán csalózol még akkor is, ha nem is a csapatod ellen játszottunk.
Fogd már fel, megvertünk Titeket itthon, és még ha ez annyira fájt is és számodra csalással történt, utána pár nappal rögtön ikszeltünk rendes játékidőben Csíkban.Úgy, hogy meg is nyerhettük volna rendes játékidőben azt is.
Szóval miről beszélsz?
Meg egyébként is, egyszer és mindenkorra szállj már le azokról a csapatokról, akik nem érdemtelenül vannak olyan alattomosak, hogy meg merik verni a Te csapatodat.
Nem Ti vagytok egyedül a bajnokságban, mindenki elismeri, hogy jók vagytok és megérdemelten álltok az élen, de fogtok Ti még kikapni nálunk is és gondolom Dunaújvárosban és akár a Vasasnál is.
És ez mindent el fog árulni arról, hogy csalók vezetik-e a meccset vagy szimplán jobb az ellenfél aznap.
Ilthis (törölt) 2010.10.11. 13:06:34
Egyébként az lenne a legjobb, ha minden mérkőzésen készülne egy olyan videó felvétel, ami rögzített helyen van és a pálya minden pontja jól belátható a bemelegítéstől kezdve a csapatok utolsó levonulásáig. Vagyis nem csak a helyi TV-k által készített felvételre lehetne támaszkodni, mert azokból sok minden kimaradhat, mert a játékot illetve a korong útját követik.
Ilthis (törölt) 2010.10.11. 13:12:50
Amúgy szerintem Egri Pista Bá álmában sem gondolta pár évvel ezelőtt, hogy majd a csapata mérkőzései után olyan hangok jönnek, ami azt sugallja, hogy Miskolcon csak bírói segítség nélkül lehet nyerni :)
csatoimi 2010.10.11. 13:22:25
"A tisztes helytállás reményében jöttünk ide, és a csapat fegyelmezett játékkal nagyon jó teljesítményt nyújtott. Az egyoldalú bíráskodás miatt azonban nem győztünk, hiszen részlehajló az a bíró, aki a mi vérző, sérült játékosunk ellen szabálytalankodó miskolcit nem állítja ki. A mérkőzés végén jegyzőkönyv felvételét, és azt kértem, hogy a játékvezetői testület vizsgálja ki a mai mérkőzésen történteket. Ezt a játékvezetőt a mi mérkőzésünkön még nézőként sem akarom látni."
de még sok ilyen rossz természet van, csak nem merik megmondani az igazat. :)))
SC4ever 2010.10.11. 13:24:27
csatoimi 2010.10.11. 13:25:32
Ilthis (törölt) 2010.10.11. 13:34:14
OliBLOOD 2010.10.11. 13:40:31
SC4ever 2010.10.11. 13:44:28
centreville 2010.10.11. 13:48:38
A Brassó játszott otthon a Miskolc ellen, úgy hogy a második harmadban a 20 percből 14 percet emberhátrányban töltöttünk.Akkor mért nem hívtad fel telefonon a Miskolciakat,hogy sajnállak Titeket, biztos csalt a bíró.Ezen a meccs után nézzd meg az edzőnk nyilatkozatát.Nem a bírókat emlegette, pedig a kiállítási arány eléggé beszédes volt.A csapatunk szponzorai sem kezdtek a blogban sírni meg vádaskodni.Ezzel a viselkedéssel saját magad járatod le.Egyszerűen nevetséges vagy.Szerinted Kóger csapatát tegnap csak csalással verhettük meg.Ajánlom figyelmedbe, hogy előtte 10-2-re és 5-3-ra vertük őket úgy, hogy 6 EBEL játékos is játszott közöttük.Most már azt is megkérdőjelezem hogy értessz a jégkoronghoz.Próbáld ki a csörgőlabdát, ott még lehet hogy nagyot alkothatsz!
kerusz 2010.10.11. 13:48:41
csatoimi 2010.10.11. 13:48:49
SC4ever 2010.10.11. 13:53:26
csatoimi 2010.10.11. 13:53:27
vicente1975 2010.10.11. 13:53:45
Akkor nagyon erősen ajánlom a figyelmedbe az utolsó perceket, 2-2-nél.
Volt egy ziccerünk, egy szóló, csak kimaradt.
És most ne gyere azzal, hogy összességében akkor már rég több góllal kellett volna vezetnetek.
Mert az mindegy, ha bemegy a ziccer a végén.Mert akkor már nem tudtatok volna válaszolni.
Látjátok, ez a baj nálatok, hogy csak ezt látjátok a kritikában és ezt tudod belőle kiolvasni.
kerusz 2010.10.11. 13:54:51
SC4ever 2010.10.11. 13:55:55
Nem jövök én semmivel csak nevetek, jó kis délutáni stand up comedy...
csatoimi 2010.10.11. 13:56:10
vicente1975 2010.10.11. 13:57:12
Igen, és Te pont az az ember lehetsz, aki leül játszani a gyerekekkel Ki nevet a végén-t, aztán szétcsap mindent, mert sajnos 10-ből nem nyerhetett csak kilencszer.
Félelmetes vagy, mindenkin röhögsz, ha megmondja Neked a frankót, és támadsz, ha értelmetlenül is szükségét érzed.
Hát inkább ne érezd, mindenki jobban jár, Te is...
csatoimi 2010.10.11. 14:03:23
kerusz 2010.10.11. 14:06:31
vicente1975 2010.10.11. 14:09:11
Írtam Neked az eléjén, hogy régóta figyelem a hozzászólásaidat.Nem figyeltél.
Abszolút újonc vagyok a beírás terén, nem régi ember újabb nick nevekkel.
Soha nem szidtalak, de most már pár hete nagyon elég lett belőled.
Úgy látom, nem csak keveseknek.
Szóval nem huszárkodok, attól, hogy néhány hsz-em van csak.
Egy 20 éve miskolci meccsekre járó szurkoló vagyok, semmi több.
Raon 2010.10.11. 14:11:13
Egyébként ezek a hozzászólások kezdenek összképet kiadni. De igen! De nem! De igen! De nem! Igen! Mondom nem! Te szemét! Nem igaz, te kezdted! De nem! De igen! Rohadééééék!
Amúgy innen is egy üdv az újonnan regisztráltaknak/megszólalóknak. :)
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
SC4ever 2010.10.11. 14:11:26
csatoimi 2010.10.11. 14:14:47
nehogy elkenjetek, ha legközelebb Miskolcon járok. :)
vicente1975 2010.10.11. 14:25:20
Hát az biztos, hogy kíváncsi lennék már Rád.
Meg arra, ha megint elverünk Titeket, mi lesz a reakciód.
A helyszínen és utána itt.
Vincenzo90 2010.10.11. 14:28:01
Raon 2010.10.11. 14:28:33
csatoimi 2010.10.11. 14:30:54
Vincenzo90 2010.10.11. 14:33:15
valaki nem játszik: jól, küldjük el, négyeljük fel
másnap jól játszik: ő az isten
a csapatom alattomos, szabálytalan: köcsög bíró
az ellenfél alattomos, szabálytalan: köcsög bíró, buzi
ellenfél
valaki nem ért velem egyet: utállak, és mindenki más is
valaki egyetért velem: akkor én már nem is úgy gondolom
kb ide jutottunk, és a vélemények mind fekete-fehérek, sehol egy árnyalat. javaslom, hogy mindenki gondolkodjon legalább 5 percet azon, amit leírna... ;) XD
Szoljanka 2010.10.11. 14:36:37
Sajnálom, ha ezt nem sikerült kihámozni a kommentemből, lehet, hogy le kellett volna ezt írnom már korábban így, feketén-fehéren.
csatoimi 2010.10.11. 14:45:21
kerusz 2010.10.11. 14:47:54
Mindezek mellett pedig minden olyan lépés ellen, amely a legkisebb elmozdulást is jelenthetné egy számonkérhetőbb játékvezetői rendszer irányába, azok hadakoznak a legerőteljesebben, akik aztán a játékvezetői tévedések közvetlen áldozatai lesznek, vagy annak érzik magukat (igen, a klubok).
Azt hiszem, hogy erre az egyetlen megoldás tényleg csak az lehet, ha mindenki, aki úgy érzi, tudná jobban csinálni, megpróbálja. A játékvezetéssel szemben olyan nagyok az előítéletek, hogy szinte tökmindegy, mit csinálnak a jv-k, mindig ők lesznek a hibásak. Hogy ezzel az edzők, játékosok a saját részbeni felelősségük alól akarják sokszor felmenteni magukat, az meg általában senkit nem érdekel.
De köszönöm a leckét, az egyest az ellenőrzőmben aláíratom a szüleimmel.
Raon 2010.10.11. 15:03:45
A nyilvánosságnak óriási formáló ereje van, pláne, ha nem az indexes stílusú kattintáshajhászás (ami ugyan nem minden részére igaz, de sajnálatos tendencia), hanem őszinte, építő gondolatok vezérlik a cikk íróját (ahogy ezt ezen a blogon már megszokhattuk), akkor abba még belekötni sem könnyű.
Persze tény az is, hogy aki efféle interjúkat készít, az bizonyos körökben nem feltétlenül lesz népszerű... és esetenként nem érdemes vállalni ezért az árat.
Szóval szerintem az odamondogatás és a csináldjobbanhanemtetszik hozzáállás helyett az ismertetés, tájékoztatás lehetne az előrelépés útja - és igen, ebből végeredményben jól jöhetnének ki a teljesítményükön javítani szándékozó, fejlődni akaró, de jelenleg még sokat hibázó bírók is.
üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör
Raon 2010.10.11. 15:24:08
aeroan42 2010.10.11. 15:49:43
Szerintem a bírói tévedéseket el kell fogadni, tudom néha nehéz, de a bírói tévedések hozzá tartoznak a hokihoz. A sportolóknak és vezetőknek ezt higgadtan illene kezelni, tudon néha nehéz... De ha azt látja egy szurkoló, mint például én is, hogy a játékosok folyamatosan reklamálnak, a vezetők sorozatosan a bírókkal foglakoznak különböző megnyilatkozataikban, akkor előbb utóbb egy fradiújpest foci meccshez fog hasonlítani a körítés! Nem azt mondom, hogy úgy is fog viselkedni mindenki, de kilóg a lóláb... A volánt tudnám felhozni példának. Sorozatosan küzdenek az osztrák (néha szlovén) bírók nem éppen etikus ítéleteivel, de nem nagyon halottam, hogy téma lett volna komolyabban a meccs után. Persze emlékszem, hogy a mester ütötte a palánkot, de nem folyamatosan "célpontok" a bírók! (pedig az ő esetükben lehetnének!)
Nem robotok vezetik a meccseket. Szerintem minden bíró próbál makulátlanul vezetni, de higyjétek el ez a játékvezetés még nem a legrosszabb. Nézzetek meg egy vizipóló meccset: hiba-hiba hátán, nem győzik kompenzálni az itéleteiket a meccsek alatt. Rengeteg póló meccsen voltam már, ezzel kapcsolatban sok tapasztalatom van. Hoki meccsre is sokat járok, összetudom hasonlítani.
Természetesen bosszantó egy-egy hiba, de benne van... Igaz több gól esik egy vizilbada meccsen, könnyebben lehet javítani egy elfújt ítétletet, de nekem akkor is az a véleményem, hogy felesleges ezekkel sokat foglalkozni!
Egy híres, már-már szállóigévé vált idézet jut eszembe:
"kicsi, savanyú de a MIENK!!!"
b23 2010.10.11. 15:54:13
check 2010.10.11. 15:58:10
csatoimi 2010.10.11. 16:03:49
check 2010.10.11. 16:04:41
Alapvetően van, aki alkalmas jv-nek, van aki meg nem az. Ez nem szabályismereti kérdés, hanem mentális. Az, hogy ki az alkalmas a testületnek magának kell determinálnia (vagy akár egy arra hivatott grémiumnak). Onnantól kezdve a szétfújt, egyoldalú, következetlenül fújt, stb. meccsek egyértelműen a jv-k felelősségei. A gond, hogy annyira kicsi a merítési lehetőség, hogy egy zűrösebb forduló után előfordulhatna, hogy egyszerűen nem lesz bíró a következő meccsre, mert annyit kellene pihentetni.
vula2005 2010.10.11. 16:31:49
kerusz 2010.10.11. 16:47:36
kerusz 2010.10.11. 17:02:02
De még sokkal jobb lenne, ha a játékvezetők (tulajdonképpen elegendő lenne első körben a Mol Liga JV-kereténél elérni ezt) meccsnapja úgy telhetne, hogy reggel nem kell menniük dolgozni, és akkor egész nap nyugodtan tudnak készülni az esti "fellépésére".
Tillasz 2010.10.11. 17:32:09
Oda az IGAZSÁG!
Megjött CSATOIMI
Újra van IGAZSÁG!":-)
Ez ami itt megy, tényleg komolytalan.
Olyanok mondanak véleményt, akik nem látták a meccset, fogalmuk sincs, ki, mit tesz fel a hokira és mindezt a tévedhetetlenség ruhájába öltöztetve.
Az hab a tortán, hogy egy Miskolc-SAPA Farm meccsről mindenkinek minden eszébe csak maga a meccs nem. (Tisztelet a kivételnek!)
De majd, ha valakit a meccs is érdekelné, leírom azt is.
csatoimi 2010.10.11. 17:37:08
check 2010.10.11. 17:51:38
Az, hogy ki/hogyan/mikorra képes vhova odaérni csak technikai jellegű kérdés szerintem, tudomásul kell venni, hogy Miskolc pl. 200 km Budapesttől és kész. Ezt a dolgot a jv-nek kell vállalnia és megoldania (miután nincs olyan hazánkban, hogy profi jv). Ellenben ha vállalja a dolgot, akkor az elvárás vele szemben is ugyanaz, mint aki 10 km-ről megy és előtte nem kellett dolgoznia. Ez alapvetés. Ne haragudj, de ilyenek mögé nem szabad elbújni. Lehet, hogy újdonság, de vannak a jv-i működésben objektivitások is, ilyen pl. a következetesség vagy a fegyelmezőképesség. Az nem távolság vagy fáradtság kérdése.
Jégkorong 2010.10.11. 17:55:23
kiralyfi 2010.10.11. 17:56:38
kerusz 2010.10.11. 17:57:24
A példádban szereplő Miskolc is akkor lépett egy kategóriát feljebb, amikor a csapat amatőrből profivá vált.
Az, hogy Neked lövésed nincs arról, mit keres meg egy játékvezető pl. az UP-meccsekkel, és mennyiben fedezi az a költségeit, ne zavarjon. Hogy fingod nincs arról, hogy a JV-k is maguknak veszik a felszerelésüket, szintén ne zavarjon. Hogy még sosem hallottál arról, hogy maguk fizetik a szezon előtti többnapos, bentlakásos edzőtáboruk költségeit, az nem lényeges. Hogy azért is fizetnek, hogy eleget lehessenek jégen a meccseken kívül, az is csak felborítaná a koncepciódat. Úgyhogy ne is tegyünk ezekről említést.
Nem tűnt még fel, basszus, hogy Magyarországon egyetlen játékvezető sincs, aki meg tudna élni abból, hogy a magyar bajnokságban meccseket vezet?
Évi hány forintot kellene kötelező jelleggel saját zsebből invesztálniuk a játékvezetésbe ahhoz, hogy elégedett legyél?
Smits41 2010.10.11. 17:58:15
horivan 2010.10.11. 18:01:59
Theutus 2010.10.11. 18:02:36
Miskolc hazai meccsein a kiállítási arány:
145:256
ha az 5-10-20 perces büntiket nem számolom akkor:
95:156 - ez kb 30 kisbünti többlet, amit azért sokallok jómagam is, bár nehéz megítélni a dolgokat úgy, hogy nem látta az ember a mérkőzéseket
a kisebb számok a Miskolci, a nagyobbak a vendégek kiállítási percei
A Miskolc idegenbeli meccsein:
93:119 - szintén a Miskolciaké elöl
68:74, ha nem számolom a nagyobb tételeket
a Varjú vezette Miskolci meccseken:
54:135 az összesített kiállítási arány, ami 4 meccset jelent a 13-ból
a hazai meccseikből szándékosan nem a kirívóakat kiragadva a következő volt a helyzet:
Vasas elleni vesztes meccsen volt 12:20+10
a Fehérvár elleni 10:2-n 6:16
Miskolc - Fradi 6.5-n 10:18
Mis-Dab 6:3-n 17+20-20+25
szóval a számok tükrében mindenki ítélje meg a dolgokat úgy, ahogyan akarja, de azt nagyon halkan jegyzem meg, hogy nem csodálkozom azon, ha néhányan ki vannak akadva a bíráskodáson
és ezt Miskolci részről egyáltalán nem kell személyes támadásnak venni, mert nem a csapatuk ellen szól
ha a blogon is közzétett kimutatás az NHL-es átlag felé menne el azt gondolom senkinek sem lenne semmi problémája a játékvezetéssel
/mielőtt bárki betámadna leírom ide is, hogy tudom nagyon jól a DAB idén rohadtul fegyelmezetlenül játszik és szed össze felesleges kiállításokat, tehát nem a saját mundérunkat szeretném védeni/
ha véletlenül 1-2 percet tévedtem volna mialatt összeszórtam ezt a kis statisztikát előre elnézést kérek érte - a lényegi dolgokon azt hiszem nem változtat
Miskolcifan 2010.10.11. 18:05:35
Theutus 2010.10.11. 18:07:23
ezzel viszont az lenne a probléma, hogy keményen kérhetnének is érte következetességet, egységes szemléletmódot, stb
egyébként tiszta szívből kívánom a játékvezetőknek, hogy éljenek meg ezen tevékenységükből
nem bántani akartam egyébként őket
Theutus 2010.10.11. 18:10:37
az sem tetszett amikor Imi lecsalózta Varjút - említettem is neki - de az sem tetszik amikor Imit vádoljátok butaságokkal
azonban ha megnézed a hevenyészett statisztikámat asszem elismerheted, hogy pár vendégcsapat vezetője, játékosa, szurkolója, szponzora, akárkije kiakad...
és még egyszer mondom: nem a csapatotok ellen szól, aki ezen dohog
kerusz 2010.10.11. 18:14:36
Könnyű azt mondani, hogy aki vállalja, az azt is vállalja, hogy meló után megy bíráskodni. Majd kérdezd meg Retyétől vagy Vladótól mondjuk, hogy van-e különbség akkor, ha egy konfliktusokkal terhelt munkanapod után fúj, vagy ha pihenten érkezik a meccsre vezetni. És ha egyszer testületileg nem vállalják, és ezért azt mondja neked a Versenybíróság, hogy a holnapi meccs JV hiányában elmarad...?
A 10 km és a 200 km meg pl. azért érdekes, mert adott, hogy kiknek van játékvezetői vizsgájuk és hol laknak, hol dolgoznak. Hogy érezd, hogy milyen a helyzet: két éve még nem volt egyszerű a teljes fordulók lebonyolítása a MOL Ligában a létszámgondok miatt. Pont ezért fontos, hogy mit lehet biztosítani a JV-k számára.
És persze, igen, nyilván a javuló körülményekhez emelkedő elvárások is kell, hogy tartozzanak.
De az, hogy itt rendszeresen csalóznak (ez az én értelmezésemben szándékos, egyoldalú, rosszindulatú tévedések sorozatát jelenti), mindenképpen nagyon meredek.
Itt van néhány Miskolci játékos tavalyi és idei produkciója. Van köztük első, második, és harmadik soros is.
17. Egri Gergely 12 0 2 2 12 0 2 17 -15 Miskolci JJSE
9. Egri Gergely 13 3 4 7 28 10.7 10 10 0 Miskolci JJSE
8. Láda Balázs 24 3 7 10 37 8.1 18 32 -14 Miskolci JJSE
8. Láda Balázs 13 3 4 7 33 9 13 11 2 Miskolci JJSE
12. Láda Péter 24 0 5 5 46 0 19 29 -10 Miskolci JJSE
10. Láda Péter 13 0 7 7 17 0 8 9 -1 Miskolci JJSE
Theutus 2010.10.11. 18:15:10
de azért nem érdemes részünkről a bíráskodásra szót pazarolni, mivel teljesen amatőr hibákból származó gólokat kaptunk és teljesen megérdemelt vereséget szenvedtünk ellenetek
azonban mások érezhetik úgy egy szorosabb meccsen, hogy a bírók miatt lett olyan az eredmény, amilyen
Miskolcifan 2010.10.11. 18:15:27
"Valamit tenni kell ez ellen, mert elhiszem azt, hogy a ti támogatóitoknak minden, illetve ilyen áron is kell az eredmény, de ez tönkreteszi a más csapatok befektetéseit, szorgos munkáját. "
A játékvezetést pedig én is ismerem,eddig tendencia volt,hogy mi hőbörögtünk a bírókra,most fordult a szerencsénk.
kerusz 2010.10.11. 18:20:11
Theutus 2010.10.11. 18:20:48
kijelenthető, hogy a magyar jégkorong színvonal emelkedésének alapfeltételei közé tartozik az is, hogy a bírók főállásban fújják a sípot
ez a Szövetség és a klubok érdeke, kvázi fizessék meg
azonban abban checknek igaza van, hogy nem igazán jó hivatkozási alap a munka utáni fáradtságra hivatkozni és jelentősen lerontani avagy teljesen tönkretenni egy-egy csapat mérkőzését
Jégkorong 2010.10.11. 18:21:55
Theutus 2010.10.11. 18:24:52
kíváncsi lennék rá, hogy a klubok vezetői hogyan vélekednek erről a problémáról - ezt esetleg egy körkérdés formájában megszűrhetnétek
ha egyértelműen elzárkóznak, akkor a szurkolóknak és edzőknek sincs miért háborogni, menjen tovább ilyen langyosan a dolog
azonban valszeg mindenkinek jobb lenne, ha rövid úton történne valamilyen pozitív változás
pl a Mol Liga rájátszásában ki lehetne próbálni, hogy tisztességes javadalmazásért mely bírói kör alkalmas főállásban erre a pályára
aeroan42 2010.10.11. 18:27:22
További jó bloggolást! :D
Theutus 2010.10.11. 18:27:50
kerusz 2010.10.11. 18:30:10
Továbbá nem profi bírókról beszélek, hanem olyan bírókról, akik nem úgy esnek be meló után a meccseikre.
Theutus 2010.10.11. 18:30:23
szóval van az a szint, ahol bírónak lenni komoly kihívás és társadalmi elismerés jár érte
erre van példa az NFL, NBA, foci, stb is, szóval egyáltalán nem elrugaszkodott a valóságtól
check 2010.10.11. 18:30:42
Ezzel együtt mondom azt, hogy az ilyen kellemetlen dolgokat vállalni kell. Azonban, HA azt mondja, hogy igen, így is akarom, akkor az elvárás vele szemben ugyanaz, mint azzal szemben, akit nem terhelnek ilyen tényezők.
Azt azért látni kell, hogy a fejlődéshez nélkülözhetetlenek tárgyi feltételek is, én ebben körben látom azt, hogy segítséget nyújthatna nekik valaki (szövetség!!!).
A csalózás természetesen nem szép dolog, az esetek döntő hányadában nem is igaz (bár azért van rá élő példa!!!) viszont kiszűrni, visszaszorítani a súlyos, eredményt befolyásoló tévedéseket, hibákat csak magas, keményen és következetesen megkövetelt követelményekkel lehet. Csak ez vezet pozitív irányba.
Theutus 2010.10.11. 18:34:44
valamit érdemes lenne tenni azért, hogy jobb legyen (szerintem a bíráknak is jobb lenne)
nem vagyok az a fajta fanatikus, aki akkor is a bírót anyázza, ha a játékos elesik a kék vonalban
relatíve kevés meccsen akadtam ki teljesen a bíró ténykedésén
azonban az a fajta következetlenség, meccs szétfújás ami nem ritkán zajlik az már-már nevetséges (személyeskedés nélkül)
Jégkorong 2010.10.11. 18:35:31
Theutus 2010.10.11. 18:41:53
azonban addig, amíg a játékosnak fingja sincsen arról, hogy X megmozdulását miért büntették amikor előtte hasonlót vele együtt elkövettek már 5-6 alkalommal, addig ne várjunk csodát
a másik kérdés pedig az, hogy rendezett viszonyok között lehet, hogy az edzők is díjaznák a teljesen feleslegesen, buta módon szabálytalankodókat
de valahol el kellene kezdeni, mert ez így nem vezet sehova sem
Jégkorong 2010.10.11. 18:47:43
kerusz 2010.10.11. 18:52:18
Theutus 2010.10.11. 18:52:43
szerinted mennyire kell indiszponáltnak lennie az egész magyar bírói karnak ahhoz, hogy elnézzék a Stars/Vasas mezein a C/A betűk hiányát x idő óta?
szerinted, ha ezt a kis nüansznyi problémát nem tudják kezelni, akkor mit várhat el tőlük bárki is?
vagy ez nem is indiszponáltság kérdése?
ha nem indiszponáltság, akkor következetlenség?
vagy a bírói kar egységesen eldöntötte, hogy ezen szabály a Vasasra nem vonatkozik, mert egyenlőbbek?
szóval értem én, hogy gőzgép...de addig, amíg alapjaiban teljes a következetlenség ne csodálkozzon senki sem, hogy néhányan lecsalózzák a bírókat, még akkor sem, ha tudjuk, hogy igazából nem szándékosan teszik
kerusz 2010.10.11. 18:56:23
Theutus 2010.10.11. 18:58:04
vagy itt van a timföldgyár vezetőinek felelősségvállalása, stb
(bocs egyáltalán nem akartam politikai felhangot kelteni és rasszista sem vagyok)
az a helyzet, hogy kis hazánkban a legtöbb ember menekül a problémák feltárása elől és azt gondolja, ha nem beszél róla, akkor azok nincsenek is
a problémák nagyobb része magától azonban csak nagyon szerencsés esetekben oldódik meg
Jégkorong 2010.10.11. 19:02:07
Theutus 2010.10.11. 19:03:33
tulajdonképpen még a vége az lesz, hogy én érezzem szarul magamat amiatt, amit mások követnek el vagy nem csinálnak meg...
megismétlem: nem a bírókat akartam bántani, piszkálni egyetlen hozzászólásommal sem
nem sajnálnám tőlük, ha Mol Ligás meccsek közmegelégedésre történő vezetéséből normálisan megélnének
tudom van hiba a játékosokban, edzőkben és szurkolókban is bőven
de a dolgok agyonhallgatása illetve olyan irányú elintézése, hogy fáradtak, meg munkából mennek meg büdös a lábuk, de nem értek rá megmosni az nem vezet sehova sem
illetve minden második meccsnapon többen lesznek akik csalóznak, buziznak, kurvaanyáznak stb.
Jégkorong 2010.10.11. 19:08:43
kerusz 2010.10.11. 19:09:06
Jégkorong 2010.10.11. 19:13:11
kerusz 2010.10.11. 19:17:46
De tényleg, vannak sokkal fontosabb problémák ennél, pl. egy rapid módon döntésképes fegyelmi eljárási rend bevezetése még a mostani szezon közben, mert a Gergely Csaba és Kiss Dániel-féle többhetes hercehurcák mindenkinek ártanak (a következő forduló előtt dönteni kellene tudni az eltiltásokról videó és jegyzőkönyv, eseménynapló alapján).
kerusz 2010.10.11. 19:18:50
Jégkorong 2010.10.11. 19:24:45
kapusLaci 2010.10.11. 19:24:55
Nem akarok kötekedni senkivel,sajnos csak azt a kevés meccset látom a MOL ligábol amit a tévé mutat,igy véleményem is szerény.
Ha lejár az alapszakasz,megvannak a rájátszásra bejutott csapatok,külföldi birokat kell hozni,hogy ne legyen az hogy most a Miskolcnak csalnak,vagy a Fradinak vagy a Csikszeredának.
A play off-ba igy is ugy is a legjobbak jutnak be,mivel hogy hosszu a bajnokság,annyit ugy se lehet a jobbak ellen csalni,hogy ne jussanak be.
Véleményem szerint ez a legjobb megoldás,és nem lehetetlen megfizetni öket,lehet Ukrajnábol,Csehországbol,vagy Szlovákiábol hozni öket.Igy aztán kuss lessz,mert egyiküknek se lessz érdeke csalni.
Jégkorong 2010.10.11. 19:27:32
kapusLaci 2010.10.11. 19:33:34
Elég nehéz az egész ügy,de dolgozni kellene rajta hogy oldodjon meg a játékvezetöi probléma.
kerusz 2010.10.11. 19:35:05
Mindazonáltal felhívnám a figyelmet arra, hogy a tavalyi debreceni U20-as VB-n egy szlovák bíró vezette a magyar-brit meccset. Lehet, hogy nem azt kellene nézni, honnan való a JV, hanem azt, hogy kiről van szó. Nyilván van alkalmas magyar bíró és alkalmatlan cseh is.
És elsőként le kellene már végre szokni a "csal" szó használatáról.
Jégkorong 2010.10.11. 19:36:28
kerusz 2010.10.11. 19:36:32
Jégkorong 2010.10.11. 19:45:24
Theutus 2010.10.11. 20:00:55
igaz ugyan, hogy nem mindegy, hogy az alapszakasz helyezés alapján ki kivel meccsel a POban, de asszem aki nyerni akar annak édes mindegy, hogy mikor ver meg pl bennünket
@kapusLaci: lehet igazad van a külföldi bírókkal
azonban én mégis örülnék neki, ha a hazai bírók tisztességes fizetésért illetve annak elmaradásáért fújnák a sípot, mert örökké nem lehet mindent külföldről hozni
valahogyan kell fejlődnie a hazai sporiknak is
@kerusz:tudom, hogy teljesen pitiáner dolog amit példaként felhoztam, azonban érzékeltetni szerettem volna, hogy alapvető gondok vannak
a "csal" szó használata mindaddig megmarad, amíg ilyen rémesen következetlenül fújnak (legalábbis szerintem mindig lesznek olyanok, akik csalózni fognak - a Fradi elleni idegenbeli meccsek kivételével alapvetően fel szoktam erre-arra bukkanni, kvázi látom, hallom a szurkolói reakciókat...enyhén szólva mosolyogtató dolog, amikor a "csőlátású" fanok - akár a sajátjaink is - teli tüdőből kiállításért ordít, amikor az ellen elesik a vonalban
vagy, hogy saját vonatkozású példánál maradjak: egyszerűen átsiklik azon tény felett, hogy a rájátszásban Pesten Retye óriásit hibázott, amikor nem adott meg egy Starsos gólt
és a klubvezetőkkel, játékosokkal is baj van, lásd pl Gergely esetét avagy az edző vagy a klubvezető kínos hallgatását az esettel kapcsolatban...szóval tényleg van minden téren tennivaló és azt gondolom csak akkor javulhat ez a helyzet, ha beszélnek egymással a JT, a bírók, a klubvezetők)
természetesen azt elismerem, hogy a bírónak is lehet abszolúte rossz napja, ahogy a tiszavirágnak is, ami ugye azért meglehetősen peches dolog:P
Theutus 2010.10.11. 20:02:07
nincs kedvem újra megfogalmazni
kapusLaci 2010.10.11. 20:02:09
Igaz az hogy téved jobban hallatszik,de a végeredmény ugyanaz:))
Theutus 2010.10.11. 20:06:42
és itt megint visszakanyarodhatunk arra:
ha az szarral harcolsz, ha megbírod is, ha megbír is szaros lészesz.
Jégkorong 2010.10.11. 20:10:52
igaz ugyan, hogy nem mindegy, hogy az alapszakasz helyezés alapján ki kivel meccsel a POban, de asszem aki nyerni akar annak édes mindegy, hogy mikor ver meg pl bennünket..." Bár lenne igazad... A bíráskodás kapcsán az általam leírtakat az elmúlt 40 év "rossz" tapasztalatai mondatták ki a sok jó mellett... Örülök neki, hogy ilyenben még nem volt részed, sem játékosként, sem edzőként, sem pedig szurkolóként. Szerencsés vagy...
Theutus 2010.10.11. 20:11:36
és még valami: ami a legjobban fel tud bosszantani: oké hibázzon a bíró, de könyörgöm ne próbáljon utána kompenzálni
vállalja be a tévedését és legalább csak az egyik oldalon fogják szidni:)
Theutus 2010.10.11. 20:14:02
Jégkorong 2010.10.11. 20:15:50
kerusz 2010.10.11. 20:22:27
Na látod, pontosan ezért nem ugyanaz a "téved", "hibázik", mint a "csal"...
csatoimi 2010.10.11. 20:36:48
Miskolcifan 2010.10.11. 18:15:27
@Theutus: Hát ezt nem tudom máshogy érteni,csak úgy,hogy a támogatóink fizetnek a bíróknak:
"Valamit tenni kell ez ellen, mert elhiszem azt, hogy a ti támogatóitoknak minden, illetve ilyen áron is kell az eredmény, de ez tönkreteszi a más csapatok befektetéseit, szorgos munkáját. "
Ezért kár volt annyi új nick nevet csinálni. :) Nagyon rosszul értelmezted, ha így értetted, de hát csak ennyi baj legyen. A lényeg az, hogy változzon valami, illetve mozduljanak el a dolgok pozitív irányba.
Miskolcifan 2010.10.11. 20:47:36
Jégkorong 2010.10.11. 20:55:18
Miskolcifan 2010.10.11. 21:00:24
Jégkorong 2010.10.11. 21:07:09
Miskolcifan 2010.10.11. 21:12:59
szekus (törölt) 2010.10.11. 21:19:26
Jégkorong 2010.10.11. 21:28:42
Miskolcifan 2010.10.11. 21:39:48
Jégkorong 2010.10.11. 21:44:53
Miskolcifan 2010.10.11. 21:46:16
check 2010.10.11. 21:46:51
Az, hogy milyen felszerelés, hogyan meg mennyiért egy másik kérdés, bár az OB1ben van jv-szponzor.
csatoimi 2010.10.11. 22:06:31
Theutus 2010.10.11. 22:35:49
A skizofrénia vagy hasadásos elmezavar kóros állapot, a gondolatok, érzések és cselekedetek közötti összhang felbomlása. Az ennek nyomán elterjedt "tudathasadás" kifejezést tévesen használják a skizofréniára és disszociatív személyiségzavarra is, összekeverve a két fogalmat. A valóságban a skizofrénia nem azonos a többszörös személyiséggel.
Csak az ojjektivitás miatt:P
Theutus 2010.10.11. 22:48:44
továbbra is fenntartom azt, hogy nem azt olvastad amit Imi írt, hanem amit akartál
értsd meg, hogy Iminek semmi baja sincs a csapatotokkal, még akkor sem, ha ezt te így értelmezted
csatoimi 2010.10.11. 22:50:13
Jégkorong 2010.10.11. 23:04:26
JV-k karbantartását ? Lehetséges, hogy van ilyen, de én erről még nem hallottam.
Jégidő biztosítása ? Zsebbe kell nyúlni, hetente többször, éveken át, és akkor lesz ... Akár még több is, mint amire a pénz futja...
Miskolcifan 2010.10.11. 23:07:41
@Theutus: Akkor magyarázzátok már el nekem,hogyan kell azt a mondatot érteni,mert nekem csakis egy jelentéssel bír.
Miskolcifan 2010.10.11. 23:09:03
csatoimi 2010.10.11. 23:13:14
Miskolcifan 2010.10.11. 23:14:12
csatoimi 2010.10.11. 23:19:30
Miskolcifan 2010.10.11. 23:24:11
csatoimi 2010.10.11. 23:41:11
"Valamit tenni kell ez ellen, mert elhiszem azt, hogy a ti támogatóitoknak minden, illetve ilyen áron is kell az eredmény, de ez tönkreteszi a más csapatok befektetéseit, szorgos munkáját. "
Egy átlagos támogatót aki nem vesz részt a hokis élet mindennapjaiban, csak ránéz a tabellára és arra, hogy mire adta ki a pénzt, nem igazán érdekli, hogy a támogatott csapata miként érte el ezt az eredményt, gondolván itt az esetleges bírói tévedésekre is, a lényeg neki, hogy az elvárt eredmény lehetőleg meglegyen.
Miskolcifan 2010.10.11. 23:49:59
Illetve még annyit,hogy a játékvezetőkkel kapcsolatos problémák nálunk is előjöttek már bőven,attól,hogy te arról nem tudsz.Szóval nem vagyunk mi sem kivétel,fújtak már el itt is meccset elég durván nem is egyszer.Ezért nem értem,miért kellett ezt ennyire ránk kihegyezni (tippem van :P ).
csatoimi 2010.10.11. 23:52:25
Miskolcifan 2010.10.11. 23:55:44
csatoimi 2010.10.12. 00:11:14
Miskolcifan 2010.10.12. 00:17:13
csatoimi 2010.10.12. 00:32:32
Popovics nagyon jó játékos lehetne, csak kicsit fejben kéne javuljon még, na meg több alázat is elvárható lenne részéről.
a. Bárd 2010.10.12. 00:45:29
@csatoimi: Millió köszönet a pénteki meccs utáni vendéglátásért, a hazaútra kapott sörök gyorsan elfogytak, céljukat elérték :)
Tervbe volt véve a vasárnapi HSC-Vasas meccs megtekintése, de aztán győzött a jó idő és a Hargita hívó szava :)
Volt az újvárosi szurkolók között 1-2 jégkorong szűz is, akiknek a pénteki volt az első meccse, a kívánt eredményt elértük, holnap utaznak le Pestről Újvárosba a Kohász-Miskolc mérkőzésre.
Sok mindent nem láttunk még, így hamarosan visszatérünk!
csatoimi 2010.10.12. 01:15:04
csatoimi 2010.10.12. 01:23:31
check 2010.10.12. 09:42:24
kerusz 2010.10.12. 09:54:21
Tillasz 2010.10.12. 11:58:28
Korrekt hozzászólások.
Csak ne lenne HSC és Brassó meccs - idegenben! - , meg az a rohadt igazságmondásozás, meg csalózás!:-)
Jégkorong 2010.10.12. 12:12:35
@kerusz: ott vagyunk ahol a part szakad. A nem akarásnak nyögés a vége... Egyrészt vannak korai, illetve késői órákban szabad időpontok. ( Sejtem, ilyenkor jön az, hogy munkába kell menni, pihenni kell, család, stb...) Másrészt van közönségkori. ( Ebben az időpontban mérkőzést vezet, stb... ) Beszéljék meg, és kérezkedjenek fel az iskolai oktatásra. ( Tudom, délelőtt dolgoznak, vagy nem lehetséges. ) Ami viszont megoldás lehet, összedobják a jégidő árát, és normálisabb időpontban jeget bérelnek. Gondolom erre is lesz kifogás ( sokba kerül, stb..). Ha már itt tartunk, kérdeznék néhány dolgot. Hány alkalommal jelentkeztek pénzzel a zsebben a bírók a kluboknál, hogy jeget akarnak bérelni heti 2-3 alkalommal ? Amikor van több jégidő - felkészülési időszak, bajnokság vége, stb... - akkor hány hétre foglalták le a jeget ? ( Kivétel az edzőtábor. ) Sorolhatnám tovább, nincs értelme. Nincs szabad jég, nincs annyi szabadidő, nincs elegendő pénz a bérlésre. Mi a megoldás ? Mivel a támogatásból erre nem futja, szponzor nincs, jégidő sincs, megy az élet tovább…
tiriakos 2010.10.12. 13:34:16
De azért még egyszer: köszönjük!
kerusz 2010.10.12. 14:34:36
vaze 2010.10.12. 14:50:50
csatoimi 2010.10.12. 16:06:57