HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Jégkorong a BNV-n

2010.09.10. 10:26 Hblog

A BNV területés szerdától vasárnapig tartják az úgynevezett Kölyökparádét, ezen belül a Modell, Játék, Hobbi Kiállítás és Vásárt, ahol a jégkorongszövetség is képviselteti magát. Saját tervezésű standot állítottak fel a G pavilonban. A fő attrakció egy hatméteres palánkszakasz, amelyet kívülről magyar jégkorong-történelmet áttekintő, jól kivitelezett molinó fed. Az eseményen mód van kipróbálni a kapura lövést, és nyereményjátékkal is várják a látogatókat: a novemberi Telenor-kupára lehet VIP-belépőket nyerni.

15 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Első!
Jó kezdeményezés!
Az volt ám a csapat (70-es évek Fradi). Büszke vagyok rá, hogy élőben láthattam őket varázsolni. Az Újpesttel vívtak nagy csatákat. Emlékszem, hogy a Megyeri úton (talán '78-'79-ben), az utolsó meccsen dölt el a bajnoki cím sorsa. Szoros volt végig a bajnokság, aki itt nyer az a bajnok (azt hiszem az Újpestnek elég lett volna a döntetlen is). Mivel a Fradi már az előző években sorozatban nyerte a bajnokságokat, az újpestiek nagyon fogadkoztak, hogy idén megállítják a Fradit. Ennek érdekében még a BM is a segítségükre volt. Elintézték, hogy szabadnapos (irányított szabadidőnek nevezték abban az időben a seregben, amikor megmondták, hogy mit tegyél "szabadidődben", nekem is volt részem később benne), sorkatonákat buszokkal hoztak a mérkőzésre, hogy megtöltsék a stadiont és minél kevesebb Fradi szurkoló buzdíthassa a csapatát a döntő mérkőzésen (ezt az egyik volt kollégista társamtól tudom, aki a kivezényeltek között volt és egy pár szót sikerült vele váltanom). Nekem sem sikerült bejutnom, pedig volt egy 20 Ft-os jegyem (kéz alatt szereztem), de akin zöld-fehér szerelést láttak azt egyszerűen nem engedték be. Nagy tolongás alakult ki a bejáratnál és a felháborodott Fradi szurkolókat lovas rendőrök, kardlap használatával is akár, tartották távol. Emlékszem az akkor még aktív focista Nyilas Tibi is belekerült a rendőr attakba és a mai napig sem tudom, hogy neki sikerült e bejutnia a lelátóra. Én és a barátaim még tettünk egy gyenge kisérletet, hogy esetleg az öltöző tetejére felmászva jussunk be a pályára, de ezt az én esetemben egy kutyáját rám úszító rendőr akadályozta meg (vagyis a kutya, aki arra volt betanítva, hogy a szájkosarának ütésével ártalmatlanítson). Utóbb kiderült, hogy még én jártam jól, mert aki bejutott az épületbe az mind csapdába esett és a tejszínű üvegen át láttuk amint a bent rekedt társainkat az akkori rendfenntartó erők kezelésbe veszik (azok az idők nem az azonosító számokról és nem is a "sün"-ről szóltak). Én végül a szemközti malom épületére felmászva néztem az első harmadot, ahonnan később úgy gondoltam, hogy jobb lejönni, mert erre is felfigyeltek a rendőrök és nem volt kedvem velük az újabb testi kontaktusra. De legalább láttam az első három Fradi gólt. A meccset végül 7-2-re a Fradi nyerte és ráadásul a mérkőzésre kirendelt sorállományú katonák nagy része a Fradit buzdította.
Ezt érzékeltetésképpen írtam, hogy alátámasszam miért is vagyok én mindig optimista a jelenlegi magyar jégkoronggal kapcsolatban. Nekem Salzburg, Vienna, stb... csapatokat magyar csapattal mérkőzni, "A" csoportos magyar jégkorongot nézni akkora élvezet, mikor sorkatona koromban a hosszú hónapok bezártsága után egy női biciklit láttam.
A mai fiatalok (habár még én is annak érzem magam), akik koruknál fogva nem lehettek tanúi ezeknek az időknek, nem tudják értékelni, hogy a jelenlegi jégkorong a Magyar Hoki eddigi csúcsa (azért én is optimista vagyok és remélem lesz még részünk csúcs döntésben).
Hajrá AV19 (őket azért emelem ki mindig, mert jelenleg klubszinten a legjobb magyarok, de mindig hozzá gondolom a többi magyar csapat nevét is, még a fradisták által legkevésbé kedvelt Újpestet is)! Hajrá Magyar Hoki!
Természetesen Nyilasi Tibi. Bocsi.
@DominiKing: igen, az az igazi, amikor magyar-magyar meccseken van telt ház.
@DominiKing: köszi az élvezetes beszámolót, a konklúzióban meg egyetértünk!
mint ahogy a kezdeményezés ötletével is.
@DominiKing: Azon a mérkőzésen én is pályán voltam és egyik legnagyobb élményem volt.
Gratulálok a szép hoki történeti kiállításhoz, aki csak teheti nézze meg.
@Tejpalkó: Pályán voltál? Csak nem játékosként?
@DominiKing: Az egyik legjobb magyar bíró volt Tejpalkó-Tejfalussy.
@Henry The Navigator: Tejfalussy Béla? Minden tiszteletem az övé. Sajnos koromnál fogva, játszani nem láttam, de játékvezetőként nagyon tiszteltem.
@Henry The Navigator: @DominiKing: Köszönöm.
Akkor már játékvezető voltam, mert 1970-ben feloszlott a Bp. Építők csapata ahol játszottam.
@Tejpalkó: Nagy idők voltak. Rengeteg egészséget Neked.
@mistene: Köszönöm, szerencsére még ma is jégen vagyok, de az utóbbi időben sokat foglalkoztam írással is, hogy mentsünk át valamit a fiatalok részére.
süti beállítások módosítása