HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Fehérvár–Csíkszereda 3-1

2010.08.17. 21:37 kerusz

Nehezen szerezte meg a vezetést és csak sokára biztosította be győzelmét a Sapa Fehérvár AV19 a HSC Csíkszereda ellen. A második harmad legvégéig kellett várniuk a nézőknek az első gólra, Ladányi Balázs szerezte Nagy Gergő és Palkovics Krisztián átadásából. Az utolsó harmad elején Vaszjunyin emberelőnyből lőtte a második gólt, de erre néhány perc elteltével Molnár Zsolt szintén előnyből válaszolni tudott. Alig több mint három perc volt hátra a mérkőzésből, amikor a hazaiak Vas Márton góljával ismét kettőre tudták növelni az előnyüket. Több találat már nem is esett a meglehetősen sok kiállítást hozó mérkőzésen, maradt a 3-1. Folytatás holnap este.

73 komment

Címkék: felkészülés alba volán hsc csíkszereda

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kellene még egy kis erősítés! Valami infó ezügyben? Egyébként minden győzelmet meg kell becsülni. Gratula
Nem hiszem, hogy ennyi kiallitas lett volna...
Nagyon gyenge játék az ebelbe ennél több kell, nem tudom, hogy mi az a figura amit emberelőnyökre kitalált az új edző, de nem látok semmi javulást.
A letámadásos taktika ma nem működött, az egész csapat nagyon idegesen és tudása alatt teljesített.
Nem tudom Sofit miért nem próbálja ki más társakkal látni, hogy nem találja a helyét abban ahol van.

A másik miért kell egy felkészülési meccsen MINDKÉT csapatnak ilyen alattomosan és durván játszania, nem hiszem, hogy bármelyik félnek is jó lenne egy sérülés(talán nálunk Martz már áldozatául is esett).

És a végére:
Så dåliga spel = flygbiljetter
@brunzwik: Gondolod,hogy Sofi nem találja a helyét?
Még össze kell szóknia a Fiúknak az biztos!
Több variációt ki kéne próbálni és a legjobbat meghagyni!!! Az látszott,hogy idegesek voltak!
Martzról tudtok valamit?
@brunzwik: Teljesen igazad van, ez a csapat jelenleg nagyon nem EBEL szintű. Az igazolásainkról annyit ,hogy az már látszik,hogy jóval gyengébbek vagyunk a tavalyinál, sajnos. Nagyon messze vagyunk a playofftól...54 mérkőzésnyire. :)
Tokajinak miért Balu a párja???? Ezt már tavaly sem értettem.
@terminatrix: Hidd el csak nyugodtan, nagyon forró hangulatú mérkőzésen még így is a sípban maradt egy-két kiállitás. (itt is, ott is)
a Csíki kapus elött le a kalappal!
Vas Marci Felső kapuvasa az első harmad végén... :)
@AVfan: Nem kell azért annyira bántani Balut , mert azért még jelenleg a 2. legmegbizhatóbb magyar védőnk.
@brunzwik: Elképesztő ez a vonzódásod a repülőjegyekhez.
@FrankK: Kérdezhettem volna úgy is, hogy Balunak miért Tokaji a párja?
Vagy: Tokaji és Balu miért alkotnak egy bekk párt?
Mondták, hogy tüskés meccs volt, csodálkozom, lehet a harmadik meccs fáradtsága jött ki rajtunk, mi milyenek voltunk ?
@terminatrix: Simán hülyék voltak a bírók- amit lefújtak annak a fele bohóc volt.
Néha meg elnéztek durvákat, de abból kevesebb volt - inkább a duma ment rendesen a játékosok között.
@terminatrix: Úgy gondolom , hogy a szlovák játékosok nagyszerűen segítik majd a csapatotokat.
Novak és Hurtaj (nem semmi igazolás) egészen jó kis játékosok, de nekem tetszett még Hruby és Kozuch játéka is .
@AVfan: Tényszerűen csak annyi , hogy az elmúlt 20 évből 15-öt egymás mellett játszottak.
A szombati meccset volt szerencsém megnézni élőben. Ugyanazok a hibák mint a tavaly. Emberelőny kihasználás egyenlő a nullával stb. stb. Ez nem lesz elég.
@FrankK: Még van egy szűk hónap. Reméljük, hogy az itt lévők is erősödnek és még tudunk igazolni előre és hátra is.
Szerintetek Volan szurkolok, hogy mozgot a Csikszereda ?:)Oszinten ;)
Szerintem nem mozogtak rosszul, nekem Márton játéka is tetszett. De azért látszott rajtatok a fáradtság.

@kerusz: Eddig mindig bejött amit mondtunk. Sajnos.
@sportclub: a MOL ligában ennek elégnek kell lenni.
Márton tényleg jó volt
Marton, amugy Hurtaj nevu sylovak :)
@sportclub: nekem tetszett a HSC jateka. a kapus akkorakat vedett h uramatyam. kemeny lesz ez a mol liga basszameg :D
nem most kell ugyan formában lenni, de eddig ez nagyon gyenge, sokan a valós tudásuk alatt játszanak. különösen feltűnt (hétvégén és most is), hogy paran, mintha kevésbé lennének motiváltak. és nem a nagy öregekre gondolok.
emberelőnyben ma kb 1x sem tudtunk felállni egy mol ligás csapat ellen. eddig sem voltunk jók, de itt egyelőre nagy a visszalépés. ma is 1x rávezették 1-1ben Zolikára, szerencsére mellé ment (München ellen is kaptunk SH gólt).
emberhátrányban az látszik, h aggresszívabban kijjebb jövünk, letámadunk, többet zavarunk. nekem ez a strat nem annyira szimpi, de ez ízlés kérdése :)

HSC jó csapat, bár játéka ma meglehetősen alattomosnak tűnt. tisztelet a 3 (4) nap / 3 meccsért. nekem a kapusuk és Novak tetszett, aki 1 elrontott formáció után elég idegesen ment le cserébe. akár szorosabb is lehetett volna.

nekem 3 kérdésem lenne:
Mi vna Martz-zal, mennyire súlyos a sérülése?
Ki beszélgetett a végén a középkörben lámpaoltáskor a HSC edzővel (?) ?
mikor lesz kész az új mez?
félig off: csak nekem volt furcsa ez az új biztonsági szolgálat a csarnokban? fülhallgatók a fül mögött ,meg robotos mozgásterek a bizonyos területeken... gondolom ez a cég nyerte el idén, furcsa volt most már nem a régi "security" arcokkal összefutni...
@Trailblazers1: én is ezt gondolom, már hónapok óta kérdezgetem, kifejtettem ezzel kapcsolatos véleményemet... de nem baj, majd megint jön Raon és F. Kapus kolléga és leoltanak, hogy "mit képzelünk" magunkról, meg hogy "mit sírunk", örüljünk a tavalyi szezonnak, mert az erőn felüli volt és egyébként sem könnyű a csapatnak. De majd most gondolom megint leírják, hogy milyen hülyék is vagyunk...
@Thomas_AV: Beszélgettem még szombaton egy régi sráccal, ő mondta, hogy ez a cég valami támogató, úgyhogy már ők lesznek ebben a szezonban, a régiek egyáltalán nem. Hát furcsa, furcsa, majd megszokjuk. Mindenesetre elég érdekes, hogy szólnak az embernek a bejáratnál, hogy tegye el a jegyét a meccs végéig.. :DDDD
@edudus: Neked is szóltak? :-) De amúgy rendesek a bejáratnál, köszönnek oda-vissza vigyorogva mindenkinek. Kíváncsi vagyok, majd ha 3800-an leszünk akkor is így fognak-e vigyorogni az ajtóban -10 fokban! :-D A meccs sztem gyenge volt, a csiki kapus jó volt, az alattomosságok feleslegesek voltak, a birók meg hurkatöltők, én is levezethettem volna akár. Ma remélem jobb meccset láthatunk! Ez a produkció egy stabil EBEL 10. helyre elég...
Ez egy felkészülési meccs volt.
@Fedayn: mit sírtok, örüljetek, hogy lyuk van a seggeteken, és szelel :)))
@brunzwik: Mármint mi jött be eddig? Ugye jól emlékszem, hogy tavaly az ötödik-tizedik forduló után arról diskuráltál, hogy a negyeddöntőben a Viennát idegenben veri a csapat? :)
@Fedayn: Jaj, jaj, hányszor írtam olyat, hogy hülyék vagytok. Az, hogy nem értek egyet veletek, egy dolog. De ilyen alapon te is azt írod, hogy mi hülyék vagyunk.
Hááát én direkt aludtam rá egyet, hogy leírjam a tegnap látottakat.
Íme szolídan és röviden: ritka szar meccs volt.
@mike80: menj nhl meccsre, biztos jobb lesz ! -:)
@Csak a Sportklub : Tényleg nem volt hű de jó meccs...
@sutyi2: Nem láttam a meccset. innen követtem, de ti kipihenve voltatok, nem utazott a csapatotok, a miénk meg igen.mára szabadnapot kaptak a fiúk, kiváncsi leszek este mit produkálnak!
Hajrááááááááá Szereda !!
@Csak a Sportklub : ma elkapjuk az ördög farkát.
:)))
@székely hokis: elel-:)))) 5-3ra porozzuk öket -:))
@Csak a Sportklub : Az, hogy rossz meccs volt, nem a Szeredán múlott, és az utazás meg nem igazi kifogás, a Volán is csomót buszozott Ausztriába, Szlovéniába, Zágrábba, mégsem azért kaptunk ki. Mindegy, remélem ma tényleg pörgősebb hoki lesz, és kevesebb alattomosság mindkét oldalon!
@sutyi2: Pedig hányszor olvastam, hogy az miatt kaptatok ki... :-)
@Csak a Sportklub : ha szeredai szemmel nezzuk, szerintem jo meccs volt. en szeretek mindig a gyengebbel tartani, tegnap is igy voltam kicsit, es nekem kifejezetten tetszett amit a HSC produkalt. a kotelezo kulombseg megvan a 2 csapat kozott azt nem mondom, ill a Volan jatekaval en sem voltam megelegedve, de a MOL-ban ez a HSC oda fog csapni kemenyen. es ha van egy eros HSC, egy eros Fradi, eros DAB, eros Misckolc (Vasasrol/Uterol meg nem mondok semmit) akkor olyan parazs ligank lesz nekunk itt, hogy mind a 10 ujunkrol nyalogatni fogjuk a zsirt!
@Csak a Sportklub : Ha az általam leírtakból Te azt vetted le, hogy a HSC-t fikáztam, akkor nagyon eltévedtél barátom. Mind1, fradigy és sutyi kolléga leírta már, hogy én spec. mire értettem azt, amit írtam.
@mike80: Nem azt vettem le, de nehogymár 10el kellett volna verjetek minket, hogy jó legyen neked. a barátom szót ne használd, hisz nem vagyunk azok! köszi :-)
@Csak a Sportklub : nem ertem miert csodalkozol? igen, az az elvaras (szurkoloi reszrol) h siman verje az ebeles csapat a molosat. hsc reszrol meg az, h ezt megakadalyozzak.

a meccs volanos szemmel nem a 3-1 miatt volt szar, hanem azert mert a jetekosokban nem azt lattak amit szerettek volna. meg amit igert az edzo.
@JámborMalac: A HSC edzőjével Oscar beszélgetett! Ha jól tudom, valamikor az Ő edzője is volt... De hülyeségből meg is jegyeztem, hogy "Mi van Oscar, már igazolsz Szeredára?" :) Amúgy a csapatból szerintem ő bírja legjobban a töményet, szóval igazi tenyeres-talpas Székelylegény lesz belőle... :D :D :D
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Szia.
Evárás az lehet, hogy az Ebeles verje a Moligást de ez nem a tavalyi Volán eggyezünk ki ebben és abban is ,hogy ez egy sokkal erösebb csikszeredai csapat a tavalyinál legalábbis szerintem.

A meccset nem láttam véleményt mondani nem tudok a fontos az ,hogy a jobbik gyözzön és fair play legyen a mérközés.
Hajrá Szereda
@székely hokis: kezdjuk ott, hogy en most csak a szep hokiert szurkoltam, mivel mind2 csapatot nagyon kedvelem. ezert mondtam el mind2 fel elvarasait. igazad van, ez a volan meg nem tunik eleg erossnek, de van meg hatra 1 honap a fejlodeshez/javulashoz. es igen a hsc erosebb lett.

en csak azt probaltam magyarazni h miert ereztek _szerintem_ a volanosok nagyon gyengenek a tegnapi meccset.
@Csak a Sportklub : Hagyjuk, nem egy malomban őrölünk... Ezentúl eszembe se jut a barátom megszólítás alkalmazása, mert úgy látszik részemről ez is sértő. Furcsa egy ember lehetsz annyi szent, legközelebb pedig akkor alkoss véleményt egy meccsről, ha látod azt plíz.
Azt hittem (pedig a szombati meccset is láttam), hogy nagyobb lesz a különbség a két csapat között, és hogy a Volán az emberelőnyöket sokkal jobban kihasználja. Az igaz, hogy Kozuch sokszor és nagyokat védett. Amúgy is gyorsan jár az esze, remek kapus, fel fogja adni a leckét mindenkinek. A Szeredán erősen látszottak a fáradtság jelei: legalábbis én ennek tudom be a sok egymásnak korizást, korong fölötti elütéseket, teljesen homály passzokat. Ezek nélkül a hibák nélkül a Szereda fogós ellenfél lesz.
@F. Kapus: Értem én mire gondolsz de ettől még a tény tény akinek megjósoltuk, hogy nem tölti ki az idejét az nem is tette.
Persze ettől még a nyertes lottó számokat ne tőlem kérjétek, mivel nem vagyok jós.
De amit ígért eddig nem sok látszik vissza a játékban. Se nem lettünk jobbak emberelőnyben se nem működik a letámadás.
A Szeredai csapat előtt meg le a kalappal, mert ennyi meccs után fáradtan igenis feladták a leckét a mi fiainknak akik valami miatt nagyon idegesen és rosszul játszottak.
Én a meccset nem láttam,de a elözö szezont is 1-6-al kezdtük a Graz ellen,aztán szépen lassan hozta a csapat a kötelezöt,inkább várjuk ki aztán aki akar kritizálhat.
Gratulálok mindkét csapatnak,ugylátom hogy az idén a Csikszereda nagyon jo csapatot kovácsolt össze,sok sikert nekik.
Még valami,szombaton nyerünk a Medvék ellen,mivel hogy én is ott leszek:)))
@edudus: nektek még össze kell barátkozni velük, nekik meg nyilván ki kell ismerni a helyi viszonyokat, de nekem, vendégként ezek az új biztonságiak teljesen profiknak, udvariasaknak tűntek mindkétszer!
@brunzwik: Abból kell főzni, ami van. Majd ha a Volán is tud olyan spílereket igazolni, mint a Medvescak legutóbb (pl őt: eliteprospects.com/player.php?player=8953 ), akkor majd egyszerűbb lesz látványos javulást elérni.
@kerusz: igen, hihetetlen amit a macik csinálnak. minden ilyen igazolásnál előjön, h mennyi pénzük van, illetve h férnek bele a cap-be.
nevek alapján idén simán az egyik esélyesei is az ebelnek.
@kerusz: @JámborMalac: Ismét egy nyeretlen ötéves a macik közt... :-) Majd ha a sógorokat is kipicsázzák, csak jövőre csak kitalálnak valami szabályt, vagy korlátozást, ami visszafogja ezt a fajta "fejlődést", erősítést, igazolás-hullámot.
Meg tudjátok mondani mennyi a jegy? most is 500 a diák 1000 a felnött mint a EHC ellen?
nekem még mindig a csoda kategória, h ilyen erősségű csapatokat és játékosokat láthatunk hétről hétre. ezért attól függetlenül, h minden egyes ilyen hír a konkurensek (jelentős) erősítéseiről, vagy sikereiről (lásd RBS European Trophy szereplése) büszkeséggel tölt el. mi ennek részesei lehetünk :)

tudjátok, miért lesznek idén 17 perces a szünetek? eze csak EBEL-t érinti vagy IIHF módosítás?
@Hedu1: igen annyi. és ülőhelyre is be lehet vele menni.
@brunzwik: már megbocsáss, de a kommented alapján az a tény, hogy rossz a memóriád, az előző szezon fő repjegytulajdonosa kitöltötte a szerződését, mi több, teljesítette a célokat
őszintén szólva nekem elsőre nagyon szimpatikusnak tűnt az új edző de ezeket az elsö meccseket látva nem sok javulást látok lsd:emberelönyök... Remélem azért a szezon elejére összeszedik magukat és betanulnak pár jó figurát! Az pedig igaz hogy nincs meg a keretünk a túl nagy átigazolásokra de azért szerintem az ideieknél jobbakat is be lehetett volna ruházni főleg védők terén... bár Holéczy elött le a kalappal:P
BIZA arrol miert nem esik egy szo sem, hogya meccs elott felcsendult a SZEKELY majd a MAGYAR himnusz. VEGIG, nem a roviditett sportvaltozatok. Oriasi elmeny volt. Volt par legios aki nem tudtam mire velni ezt a sok alldogalast ;)
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: tényleg nagy élmény volt, köszönet érte id. Ocskaynak.
@kerusz: Vas Jankótól egy fokkal gyengébb kategória.
@kapusLaci: Szia este 8 kor lesz a meccs nem 7 kor.
Üdv Benő
Fehérvár Ördögi Kör
@F. Kapus: nekem is volt egy ilyen gyanúm, hogy mintha ő is repjegytulajdonos lett volna...
@benö51: Köszönöm szépen az értesitést.
Szombaton találkozunk.Jo szurkolást nektek!
De ebböl az alkalombol mindkét csapatnak szurkoljatok!Gondolom hiába is irom,mert ez igy van.
süti beállítások módosítása