HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Újabb finn edző érkezik a MAC-hoz

2010.06.04. 15:39 Hblog

Iiro Sutinen augusztus 1-jén érkezik a budapesti utánpótlás-nevelő klubhoz, folytatódik a hagyomány, Kalle Valiaho és Lasse Viitasaari után ismét finn tréner dolgozik a felsőbb korosztályoknál. A 28 éves új edző nevezettek évfolyamtársa volt a vierumäki egyetemen. A fiatalember négynapos látogatás után döntött a magyarországi munkavállalás mellett. Sutinen az elmúlt szezonban a finn ifjúsági válogatott mellett dolgozott másodedzőként. A MAC szakosztályvezetése továbbra is a finn modell szerint kíván dolgozni, a hangsúly az egyéni képességek fejlesztésén, a játék tanításán van. Ahogy a MAC honlapján írják: "Az útválasztás helyességét mi sem igazolhatja jobban, mint hogy a májusi korosztályos teszteken a 95, 96 és a97-es korosztályokban MAC-osok végeztek az első helyen."

86 komment

Címkék: mac sutinen

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Éljen a finn-magyar barátság!!!!!!
a machoki.hu-n is fent van az írás,csak van még egy része,amit érdemes elolvasni.Amúgy a finn srác ha jól tudom író és golfozó is(Lasse Viitasaari börtönőr és békefenttartó volt).Úgy látszik egy újabb érdekes,ám kitűnő szakember fog dolgozni a MAC-nál.
Persze, hogy ők végeztek elöl, hisz éjjel nappal a teszteket gyakorolták, mig a többiek meg egy hónapja nem is láttak jeget...................Remekül kitalálták, hogy szezon után egy hónappal legyen felmérés.
Mivolna ha egyszer bajnokságot nyernének, és nem teszteket........
Ha már a 95,96,97-es korosztályról van szó, említsük meg, hogy ebben a szezonban kik lettek a szezon legponterősebb játékosai.
95: Vincze Péter (Sapa Fehérvár AV19)
96: Vokla Roland (Zalai Titánok)
97: Szlama Dániel (UTE)

Hogy ne csak mindig a MAC-osokat fényezzük.
Teljesen egyetértek bonsay-jal, a felmérő időzítése igazságtalan volt, a gyerekek többsége nem tudta a legjobbat kihozni magából, mert nem voltak jégen több mint egy hónapja.A
Az őszi felmérő reálisabb lehet.
Azt már tudjuk ki lett az első a teszten a további sorendről tudnál írni valamit? '95
@hokinyuszi: @bonsay: Igazatok van, van olyan, hogy a MAC-os kölkök még éjszakánként is a teszteket gyakorolják, különösen így volt ez augusztustól-novemberig.
@bedipapa:
Ha nagyon szerettek volna jégen gyakorolni lett volna rá mód....
Maradjunk annyiba, hogy a mac-ból kevesebb teljesitmény is elég a válogatott keret tagsághoz.
@bonsay: hehe. masik topik alatt sirni, itt meg megmagyarazni a tutit ejjjjjj :)
@fradigy:
Lehet hogy két külömböző téma????
Lehet hogy két külömböző korosztály???/felnőtt utánpotlás/
Lehet hogy feltaláltad a spanyol viaszt?
@bonsay: a tema a jegkorong.

csak olyan ez kicsit mint az izomlaz. kinek itt faj, kinek ott faj.
de faj. es kurvara leszarjuk a masik fajdalmat, hisz nekunk ott epp nem faj...

hagyjuk...
@blokkoló: minden egyesület megkapta a hozzájuk tartozó játékosok teszteredményét, vagyis a korosztályos edzőket kell kérdezni ezügyben.
@bonsay: @hokinyuszi: szerintem ti testvérek vagytok! Stan és Pan!
Csak az a kérdésem, hogy a többieknek ki tiltotta meg a felkészülést? Volt rá bő egy hónapjuk. Ami pedig a MAC-os jeges edzéseket illeti, nem nehéz utánanézni.
MAC kölyök és serdülő edzések heti lebontásban a teszt előtt:
machoki.hu/index.php?option=com_phocadownload&view=sections&Itemid=64
Ahogy látható a kölyöknél bő egy hónap alatt volt 7 jeges edzés, míg a serdülőknél ugyanannyi idő alatt kemény 3 jeges edzés.
Csak és kizárólag azért néztem utána, mert bicskanyitogatóan hangzott a fenn említett úriemberek (hölgyek) hozzászólása. A MAC honlapja pedig úgy fényezze magát, ahogy nem szégyelli. Mások is azt teszik/tennék, ha lenne mit. Ráadásul éppen csak tényeket közölnek.
Egyébként a cikk arról szól, hogy a MAC-nál immáron harmadik éve próbálnak követni egy koncepciót. A magyar hoki érdekében, lehetőleg jó irányt követnek. Minden tisztelet az övék, tessék követni a jó példát.
bonsay és hokinyuszi hölgyeknek/uraknak pedig nyugodalmas jó éjszakát!
@Ringleader: kölyöknél 15-19, serdülőnél 16-20 edzésig bezárólag figyeld!
Bár azt is el tudom képzelni, hogy ezek a fránya macosok direkt visszadátumozták az edzéseket, hogy aki esetleg rákeres lássa milyen álságos állapotok uralkodnak. :D :D :D
sziasztok
még jó hogy a finn edző a blog témája...
A staroknak, a fehérvárnak, a farkasoknak még a múlt héten is volt jég..miről beszéltek?
Éjjel nappal gyakoroltak..nevetséges és kicsinyes
@bonsay: "Mivolna ha egyszer bajnokságot nyernének, és nem teszteket........"
A MAC három olyan utánpótlás bajnokságban vett részt amelynek az eredményét közzéteszik és amely korosztályban vannak sportolói.
A kölyök korosztályban a Kercsó Árpád vezette csapat ellen bukták el az aranyat.
A serdülőknél bronzérmet szereztek, míg az U18-ban az UTE-MAC szoros csatában maradt alul a Stars ellen. Mi ez ha nem a szakmai munka gyümölcse?
Legalább annyit engedjünk meg ebben az országban, hogy egy picit fürödjön a dicsfényben az aki megérdemli és ne rögtön az érdemei jogosságát kérdőjelezzük meg. Érdekes, hogy évek óta másról nem szól az EBEL és a felnőtt válogatott játékosértékelése, hogy majdnem mindenki dunaújvárosi nevelés. Senkinek nem jut eszébe megkérdezni, hogy hová tűnt Dunaújvárosról a szakmai stáb, mert a kiöregedő korosztályon kívül az utánpótlás bajnokságokban még a final four közelébe sem jutottak!!!
@angol68:
Stars-nak egy hónap alatt 50 perc..........
@hokikori:
Az azért hogy szoros kicsit tulzás........
Elöször is vegyes csapat állt fel, ami eleve egy kicsit elgondolkodtató.
Egész szezonban 7 meccset játszottak egymás ellen és ez 7 zakót eredményezett.
A döntőben meg csak az eredmény volt szoros a játék nem.
Én nem akarom az egészet túl lihegni, csak bántja a szemem mikor valaki sokkal kevesebb eredménnyel fényezi magát.
@hokikori:
a kölyök korosztályban a MAC egyáltalán nem volt kiemelkedő, az Újpesttel és a Csíkszeredával volt egy szinten.
a serdülő korosztályban az első négy helyezett körülbelül egyforma 4 csapat volt, az Újpest a végére elfogyott és nem volt szerencséjük, ezért tudta a végén a MAC megszerezni a 3.helyet.
az ifi korosztályban meg a stars messze kiemelkedett a többi csapat közül, veretlenül nyerték a bajnokságot.

Én csak azt mondom, hogy egyáltalán nem csak a MAC-os gyerekek a jók, és nem csak őket kéne fényezni.
És én csak tényeket írtam le: ebben a három korosztályba egyik legeredményesebb játékos se MAC-os lett, és egyik bajnoki arany sem lett a MAC-é. (:
@MeLa: Köszi. Nem értem miért titkolják annyíra az edzők ezt a listát, mind érdekeség közzélehetne tenni mindenki csemegézen rajta(akár itt is)!
@hokinyuszi: BM!!! Van egy hat összetett mondatos poszt, aminek a legvégén éppen csak említést kapnak a teszt eredményei (ráadásul idézet a MAC honlapról, akik aztán a saját honlapjukon úgy fényezik magukat, ahogy akarják, főleg, ha tényeket állapítanak meg), amiről szól a poszt már fentebb @Ringleader: leírtam, olyan nehéz értelmezni?
@bonsay: a Stars-nak ki tiltotta meg, hogy jégidőt kapjanak? Nem vagy egy csöppet elfogult a saját csapatoddal? :-(
Szomorúan konstatáltam, hogy egy alapvetően pozitív hír kapcsán is megint csak egymás zrikálása megy! Ráadásul mindenki nagyon ért a hokihoz és egyáltalán nem elfogult vagy irigy. Bizonyára ez viszi előre a magyar hokit! Két tényt azért megosztanék mindenkivel: 1. A MAC kölyök egy jeges és két száraz edzésen gyakorolt a tesztelésre. 2. A feladatok már jóval korábban ismertté váltak, tehát csak a csapatok és edzők akaratán és a hozzáállásán múlt minden! (Kiegészítésként megjegyzem: az én fiam például felment a megadott linkre, megnézte a feladatokat és egyedül is "elpróbálta" azokat!)
@hokinyuszi: "És én csak tényeket írtam le: ebben a három korosztályba egyik legeredményesebb játékos se MAC-os lett, és egyik bajnoki arany sem lett a MAC-é. (:"
A tények ismerete nélkül tényeket leírni érdekes... Nagy Krisztián például 94-es létére az ifi bajnokság gólkirálya lett. És MAC-os...
(:(:(:
@hokifamily: Igen, tudom...elnézést, én 97,96,95-ös korosztályra gondoltam.
Nagy Krisztiánt elismerem, ő egy kirobbanó tehetség (:
@bonsay: Stars nevelésről inkább ne beszéljünk az ifi korosztályban...
A döntőben meg nemtudom te mit láttál, mert teljesen kiegyensúlyozott volt...
Az UTE-MAC azért volt vegyes felállás, mert igy volt meg a csapat. Enélkül egy csapattal kevesebb lett volna a bajnokságban...
Az a nagy felkészülés abbol állt, hogy 2X futottunk 1500-at és 2X 400-at meg minden más száraztesztet 1X. Jégen egy eddzés volt erre szánva ahol fenntvolt 96-93-igy az összes MACos. Az 40! ember egy jégen szerinted hányszor jutott sorra egy ember? Nemhiszem, hogy ez sokkal több lenne a többinél. Ha nincs valahol jég akkor az bajos, de ahogy @Jaromír: emlitette az ő fia egyedül elment és a szárazteszteket végigpróbálta...
@hockeyman68: @Ringleader:
Csak szólok, hogy egy másik topicban ez áll "
"kerusz 2010.06.05. 11:10:48
Bonsay egy hónapig pihen."
@1885*:
Kár érte igazán szórakoztató őt olvasni:)
@1885*: köszi szépen, de ahogy tapasztalhattad Te is néha, a blogmotor furcsán viselkedik...ami a blogon 2010.06.05. 12:47:46-kor jelent meg azt én valójában egy órával korábban küldtem el és azelőtt egy óráig nem frissítettem, ezért abban a pillanatban, ahogy elküldtem már láttam is a másik topicban, hogy bonsay "bahátunk" nyaralni ment :-)
Inkább az az érdekes, hogy hokinyuszi is ráérzett a lényegre, csak éppen nem akarja tartani magát hozzá, tovább szurka-piszkál ;-) Ő dolga!
@hockeyman68: a baj az, hogy ilyen embereknek nem érdemes magyarázkodni, mert úgysem a lényeget akarják megérteni, hanem csípőből gyűlölködnek! :-( "Szár" lehet nekik!
@Kivago Ivan Györgyné: @Ringleader: :D
igen, én is tapasztaltam, néha tényleg vicces a blogmotor. +hokinyuszi is. ;)
@Ringleader: na ezt megint jól látod.
@1885*: "há" persze, mert szemüveget viselek :-))) Segítséggel könnyű!!!
@Ringleader: rózsaszín? Amúgy nem értem mi bajuk van a MAC-cal? Vagy mindenkivel bajuk van aki nem elég nagy sztár?
Ez a jégkorong-utánpótlásos (tudom, sokan nem szeretik ezt az utánpótlás kifejezést, de jobb most nem jut eszembe) dolog egy külön regényt megérdemelne. Ha a blogon megjelenik egy cikk, ami érinti a fiatalabb korosztályokat, - függetlenül a szurkolói hovatartozástól - már a harmadik hozzászólás süt a gyűlölettől. Nem olyan rég vagyok "hokis apuka", de elég visszataszító, ami néha itt folyik. Remélem soha nem is leszek olyan, mint itt egy páran.
@Ringleader: csatlakozom. ilyen soha. csak hat a szokasos nagymacska-szuloi-vedelmezo-efektus....
undorito...
@1885*: keress csak vissza a régebbi posztokra (akár utánpótlás, ifjúsági, junior, kölyök, serdülő címkékre, de a legjobb címke a kercsó, ott mi szokott lenni) megér egy misét mindegyik. Véletlenszerűen ráklikkelsz egy posztra, odagörgeted a 3.-4. kommenthez, és indul a kabaré. Tegyél egy próbát!
Elküldtem egy hsz.-t, "oszt" már megint nem jelent meg. Futúlymórcimöszí...
@fradigy: néha az edzéseken is fura még nekem a közösség, nem állítom, hogy hasonlít ehhez, (egyáltalán nem!) csak előtte nem ilyennek képzeltem (megfigyelő álláspont :-))
@Ringleader: Tudom, egyrészt olvastam korábbi témák kommentjeit is, másrészt van némi tapasztalatom. Ilyen tipusú szülők minden sportágban vannak, tudod van az a kategória aki gyerekében akarja megvalósítani saját el nem ért álmait. Na ezeknek leginkább a gyerekeit sajnálom.
Osszák az észt többi szülönek, edzőnek, mindent jobban tudnak. Lehetőleg életükben nem voltak élsportolók. Az egész tesztügyről csak annyit, a gyerekek nem lineárisan fejlődnek, úgyhogy ekkora jelentőséget én nem tulajdonítanék neki. De most egy hosszabb edzéselmélet és módszertanba nem mennék bele. Lehet, hogy a jövő Godója, vagy Palkója most ott van valahol a középmezőnyben. Aki meg az élen, az jövőre abbahagyja, mert elege lett mondjuk a szülői nyomásból. De ezek csak szélsőséges, hirtelen vett példák, a lényeg nagyon sok múlik edzésmunkán, edzőn /pedagógia is/ szorgalmon...és még X tényező.
Ne aggódj, a szülők többsége azért normálisan áll hozzá. :)
@Ringleader: aaaaaaaz semmi :)

majd a tornakon... mikor "szurkolnak" :D

van 1-2 olyan h fejreallsz. volt olyan h atmentem kisstadionon masik oldalara mert nem birtam az anyuka vinnyogasat :) mennyeeeeeeeeeeee uuuuuuuuugy usseeeeeeeeed gyerunkmaaaaaaaaa micsinaaaaaaaaaalsz koriiiiiiiiiiiz micsinaaaaaaaaaalsz....

:D
@fradigy: na megjött a másik normális hokisapuka :D
@Ringleader: már megvolt korábban:)
@1885*: blogmotor, ;)szóval olvastam a Kercsós eseteket. Én a magam részéről elismerem az eredményeit, a módszereivel meg nem tudok egyetérteni. Főként pedagógiai szempontból.Vessenek az oroszlánok elé :D :D :D
@1885*: ezt a témát jobb lenne kerülni, mert hamarosan zárolva lesznek a kommentek... ;)

Azt meg csak halkan jegyzem meg, hogy a majd 50 kommentből nem túl sok foglalkozik a cikk eredeti tartalmával... :(

Az utánpólással kapcsolatos hozzászólások nem véletlenül kerültek "száműzetésbe", a blog gazdáknak már sem idejük, sem türelmük nem volt a gyomlálásra.

Igaz, sokkal szerényebb formában, de még most is működik az alábbi címen:

forum.index.hu/Article/showArticle?t=9195332&la=93653335
@MeLa: Mondtam, írtam valami etikátlant? Ha igen, elnézésést kérek. Tudom, hogy "száműzetésbe" kerültek az UP témák és hogy a "gazdák" erejükön felül gyomlálgatnak. Nem is értem, hogy csinálják ezt a blogot és minden elismerésem a ővéké. A Te ezzel a témával kapcsolatos kommentjeid is olvastam :)odaát is. Sokkal régebb óta olvasom, mint amióta regisztráltam a blogra.
OK., kiszálltam a témából. Miattam aztán ne kelljen zárolni egy alapvetően jó hírről szóló témát.
@1885*: hehe, front van??? Én csak annyit jegyeztem meg, hogy ha egyes kommentek között feltűnik Kercsó Árpád neve, akkor arra többen pro és kontra rávetődnek, s ugye tudjuk hova vezetnek azok a parttalan viták... Sehova, olyan mint a hitvita, egyik sem tudja igazáról meggyőzni a másikat.
@MeLa: :D mindig front van. KÁ. ja, ahogy mondod, hitvita. Én nem is akarok meggyőzni senkit, se kontra, pláne pro. Jó éjszakát!:)
@MeLa: unnepronto vagy, olyan jol elbeszelgettunk :P:P:P
@fradigy: amit küldtem linket, ott szabad a pálya, nincs moderáció, mondjuk az is igaz, hogy szerintem az olvasók száma sem haladja meg a 10-et... :)
@MeLa: Valld be, az ottani forgalmat akartad fellendíteni :) legközelebb hova küldesz, msn-re? :D
ps. értem én a viccet csak nem szeretem :D :D :D
@MeLa: nemakarunk mi vérszülőkkel verekedni, csak megbeszeljuk a dolgokat ugy, mintha ertenenk hozza :P

@1885*: miota konyorgok mar a blogosoknak h csinaljunk egy chat szobat ahol el lehetne dumalni a sok bloggerhaverrel... sot, mar meg is csinaltam, de nem lett foganatja... bar annyi elonye volt h Thomas_AVval dumaltunk rajta egy fel napot :)
@1885*: méghogy MSN-re... akkor én honnan fogom tudni, hogy miről folyik a beszélgetés??? ;)

@fradigy: "vérszülők" ez jó. Még nem hallottam, de a szülői típusokról tudnék mesélni, immár több, mint 7 év tapasztalattal a hátam mögött...
@1885*: Nekem az apám mostanában kért elnézést az 5-6-7-8 évvel ezelőtti szülői "segítségekért" a lelátóról. Mert kinntvolt egy szupermini meccsen a KS-ben és nembirta végignézni a sok magát eddzőnek képzelő anyukától,apukától.
@hockeyman68: :D ez aranyos. Kívülről nézve mindig más azért. ;)
@MeLa: én meg egy kötetre valót tudnék írni a szülői produkciókról, csak halkan mondom újabb 10 offal gyarapítottuk a topicot. ;)
@fradigy: ja, látod mindenki itt szereti osztani az észt. :D szegény MeLa is frászt kapott, hogy lemarad valamirőől :D :D :D
Az az anyuka durva lehetett, üssed????
@1885*: azert van a kommentlehetoseg, h osszuk az eszt. s kesz :)
az az anyuka az durva igen :) hires szurkolo ;) amugy az ussed a korongra vonatkoztt nem a verekedesre :D:D:D:D
@fradigy: JAAA, korongra? akkor is nehéz lehet a gyerekének lenni ;)
@1885*:
Minden jégpályán látható 3 plakát, amely szülői viselkedéseket mutat be mérkőzések közben.
Én kértem ebből otthonra, de nem kaptam, mert csak annyi érkezett, ahány jégpálya van:-(
@MeLa: ezek jók :D
és igazak
@Tillasz: otthonra miért???
@MeLa: köszi, jó plakát ;)
@1885*: hat hogy sose felejtse el a plakat mondandojat :)

amugy nekem is van ezzel egy kis bajom, most volt a gyereknek az elso "hivatalos" meccse, es hat olyan dinka, h sorcserenel meg ott almodozott a palyan es hat kiabalnom kelett neki h heeeeeeeeeee mennye ma leeeeeeeeee :) meaculpa :P
@fradigy: :D :D :D elképzelem ahogy álmodozik...
majd belejön. Meccs előtt apukák-anyukák fogadalmat tesznek a plakát előtt, nem üvöltök a gyerekkel, nem anyázom a bírót, nem verem meg a másik gyerek szülőjét, meccs után nem mondom meg az edzőnek, hogy kellett volna csinálni :) :) :)
@1885*: BOCS-os szulok kedvence volt :) meseltek, h naluk is volt egy, a fiamhoz hasonlo sor. ugy hivtak hogy az ALOMSOR, mert felmentek a palyara es semmi kozuk nem volt a meccshez :) na Hunor is ezt csinalja :) mikor elkezdett hokizni (3,5eves volt) panaszkodott h az edzes vegen tartando jegkorongozasokat nem szereti, mert hat sosem fer a koronghoz mindig felrelokik. mondtam nembaj, szarjal bele te addig korizz korbe korbe. megfogadta a tanacsom :) a baj csak az, hogy meccs kozben most is ezt csinalja, folyik a harc a korongert a MAC kapuja elott, o meg valahol a kozeppalyanal kering mint a golyafos a levegobe :):):):)
latszik rajta h VARJA h arra pattanjon 1 korong :)
mondjuk az teny, hogy 2 ilyen elpattano korongal ugy rastartolt az ellenfel kapujara h csak neztuk hogy mivan :) szegenykem azt hitte egyszer hogy be is ment ott ujongott :)
na de sebaj, a torna vegen halistennek mindenki aranyermet kap, igy mindenki boldogan tavozik, hisz ok voltak a legjobbak ;)

Ime az aranycsapat: hphotos-snc3.fbcdn.net/hs601.snc3/31670_1426954267505_1042235333_1262467_868520_n.jpg
@fradigy: ÁLOMSOR :D :D :D
látod Te vagy a hibás, szegényke meg rád hallgatott. hasonló story exsportoló apuka kislánya "röplabdázik" vagyis ácsorog a pályán, utána apuka mondja figyeltem, egyszer sem értél labdához, válasz hát nem jött hozzám a labda ;)
így van, lényeg az arany!
Nagyon aranyos az aranycsapat. gondolkodtam melyik lehet az "álmodozó"?
@1885*: alomsor jah, mert csak almodozni mentek fel a palyara :)

az alomcsatarom a kapus valla folotti fekete bezbolsapkas fulesbagoly. mutatja az aranyat, emeli az ajandekos szatyrot :P

amugy filmeztem, majd ha lesz ra energiam leszedem/megszerkesztem :P
@fradigy: vágom én, hogy miért álomsor ;)
Tényleg álmodózónak tűnik a "fülesbagoly", ő volt az egyik tippem meg a mögötte álló kisfickó is álmodozónak tűnik, aztán lehet, hogy tévedek :)
@fradigy: álmodozásban is van tapasztalatom... :) Az én fiamnak sem tetszet, hogy elveszik tőle a korongot.

Ilyen volt:
machoki.1101.hu/1/DSC00002

Ilyen lett:
indafoto.hu/smiles/image/7419861-736fea12/276413
@1885*: apjafia, johogy almodozo :)

@MeLa: Gratz :) Kep alapjan o is 3-4 evesen kezdte ugye? :)

Ez az elso edzesek egyiken keszult. Biciklis buko, sinadrag, muanyag kori, es a Zsuzsineni utoje :P

sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2189/54/105/1042235333/n1042235333_312527_9575.jpg
nézd már...pár napja kipenderít innen, hogy offolunk, aztán meg átveszi a helyemet :-)))
@MeLa: okos gyerek...mit harcolni annyit a korongért, korizni, gürcölni...inkább házhoz hozatja...feltéve, ha Ő a kapus ;-)))
@fradigy: eddig is gondoltam, hogy Te lehetsz fradigy, de most már biztosra veszem...majd egyszer lepacsizunk. A "fiamnak" olyan polója van, mint amilyenre éppen licitálsz ;-)
@Ringleader: szojjal mindenkepp ha latsz :)

amugy a mezzel nem segitettel 3 mezre licitaltam, dallas/newjersey/kanada igaz, elso kettot mar megvettem. abba kell hagynom licitelest azt hiszem...... :P
@fradigy: de miért van fordítva a mez a fiadon? Már most babonás :D?
@durex26: ha a kek 33asra gondolsz, az nem jegkorongmez, egy turkaloban talaltam, nem tudom milyen sporthoz nyomhattak, de mivel azt irja a hatan h KICK ASS meglattam, felrohogtem h hogy fog ez majd kinezni a torpen es azt hordta jo ideig. mostmar a falon figyel mint ereklye :P
Úgy tűnik nem "csak" a felnőtt csapatnál adódtak problémák az UTE-nél:

utehoki.hu/index.php?m=101010&cid=881
@fradigy: :)) komoly.
Én erre az érmés képre mondtam, hogy az ő mezén nincs logó, és ezért gondoltam fordítva van rajta.
@durex26: aaaaaaaaaazon meg azert nincs, mert azt hiszem ez a legkisebb sarga meze a MACnak, es hat ezen nincs semmi csak a hatan es a karjain a 64es. ezt dobta a gep :D

na en elmentem novarockra. metaaal :P
sziasztok :D
@Ringleader: ugye? hogy beszólt, azóta is itt offol!/unk/
@fradigy: hát ezen a képen nagyon
komoly!!! :) :) :) :)
@MeLa: kösz, már láttam, ne linkeld be mindenhova pls. :( :( ja ez nagyon off! ;) tudod a téma újabb finn edző érkezik a MAChoz :D :D :D
@fradigy: a képről lehet, hogy ez derül ki, de valójában 5 éves volt, amikor jégre lépett.
@MeLa: kozben mar rajottem h epp terdel, azert tunt olyan torpenek :P
@fradigy: jé Te nyelvújító is vagy?
@1885*: ugye de kurvajo vagyok? kar h nem fizetnek az ilyenekert... :P
@fradigy: :D :D ja, meg az offolásért is fizethetnének nekünk ;) látom ma nagyon aktív vagy...
@1885*: netuddmeg, siman van ilyen ismerosom ami ilyensmiert kapja a penzt... es tessek, csak most valaszoltam h ne legyek tul aktiv :P:P:P
@fradigy: :D akkor nekünk is valami ilyen bizniszben kéne gondolkodni;) mindig is erre vágytam, röhögve keresni sok pénzt. Jaj akkor meg majd azé szólok be, hogy passzív vagy :P:P
süti beállítások módosítása