A Vasas Bp. Stars a szövetség elnökségének hétfői ülésén bejelentette: a következő idényben nem a Mol Ligában, hanem a szlovén ligában kíván indulni. Kangyal Balázs klubigazgató blogunknak megerősítette: a klubot működtető gazdasági társaság tulajdonosai vasárnap este úgy döntöttek, a bizonytalan helyzet miatt nem a magyar–román, hanem a szlovén bázisú versenyt választják. Tovább után az okok.
"Ott van előttünk az Alba Volán példája, látjuk, hogyan kell egy klubot évek munkájával fejleszteni. Jövőre divízió 1-es vb-t rendezünk, a tulajdonosaink kérése az volt, próbáljunk előrelépni mi is. Korábban jeleztük szándékunkat, hogy a Mol Ligában indulunk, de sajnos ebben a kérdésben június elején még semmi konkrétum nincs. Egyelőre egy biztos a magyar jégkorongban: hogy lesz OB I.-es bajnokság, valószínűleg hat csapattal.
Tavaly két helyen érdeklődtünk, ezt nem is titkoltuk. Megkerestük a Slohokej Ligát és a Nationalligát, milyen feltételekkel lehetne csatlakozni hozzájuk, és mit kínálnak. Mindkét helyen elkéstünk, de jelezték, idén visszatérhetünk a kérdésre. Az osztrák másodosztályú bajnokság nagyon udvarias levélben arról tájékoztatott minket, hogy a nevükben is foglaltak szerint egyelőre nem kívánnak külföldi csapatok felé nyitni, ellenben a szlovénok jelezték, ha továbbra is úgy gondoljuk, számítanak ránk. Átbeszéltük a keretfeltételeket, és azt kérték, minden további tárgyalás előtt kérjük meg a szövetségünk engedélyét, mert ez alapfeltétel. Ezt a kérelmet hétfőn benyújtottam az MJSZ-hez.
A Slohokej Ligában hat-hét szlovén csapat mellett játszik az osztrák Graz, a horvát Medvescak és a szerb Partizan Beograd. Négy EBEL-csapat farmja verenyez itt, és ne feledjük, ez egy A csoportos ország bajnoksága. Sok fiatal játékos van, a legjobbak azonnal az EBEL-keretekhez csatlakoznak. A vb-n ellenünk is remeklő Ziga Jeglic például itt nőtt fel, tavalyelőtt még ebben a ligában játszott. Egyre több pénz van a horvát és a szerb hokiban, fejleszteni akarják a ligát. 3-4 kimondottan erős csapat van itt. Hogy szakmailag előrelépést jelent-e a Slohokej Liga a Mol Ligához képest, azt a szezon végén tudjuk megmondani, de reményeim szerint igen. Ám hangsúlyozzuk: azért próbálkozunk, mert jelenleg úgy tűnik, nincs más lehetőségünk az előrelépésre.
Hiszen mi van, ha néhány héten belül kiderül, mégsem lesz Mol Liga? Akkor lehet, hogy már késő lesz. Személy szerint is felelősséggel tartozom a ránk pénzt költő embereknek és a játékosainknak is, hogy megfelelő versenyeztetést biztosítsak számukra. Erre a helyzetre reagáltunk. Hangsúlyozom, még nem dőlt el, hogy a Slohokej Ligában szerepelünk, jelenleg az engedélyre várunk, utána tárgyalunk a felvételünkről.
Természetesen fontos, hogy a hamarosan felálló új elnökség milyen alternatívát kínál. Nem akarunk mindenáron elmenni, de jelenleg nincs konkrétum a magyar–román közös bajnokságról. Márpedig a Volán példája alapján azt gondoljuk, meg kell próbálnunk eladható terméket létrehozni, minél magasabb színvonalú jégkorongot kínálni a nézőknek.
Mivel a Mol Liga sorsa bizonytalan, a jégkorongra saját pénzüket áldozó tulajdonosaink úgy döntöttek, az OB I.-es szereplésre nem érdemes 80-90 millió forintot költeni, oda az ifjúsági és junior játékosainkból álló csapat is elegendő, jóval kisebb költségvetéssel. Még egyszer mondom, a bizonytalan helyzet miatt nem tudtunk tovább várni."
Kangyal hozzátette: "Az OB I.-ben indulunk, minden mérkőzést lejátszunk, ha kell, szezon közben is, párhuzamosan a szlovén ligával." Mint ismeretes, az előző szezonban az FTC tájékozódott a Slohokej Liga kérdéseiben, más klubok másfelé tapogatóztak.
Külföldi bajnokságokba csak a szövetség engedélyével távozhatnak az MJSZ-tag csapatok. Mivel a Fehérvár EBEL-szereplését engedélyezte a testület, kevés esélye van annak, hogy a további elvándorlást megakadályozza. Ennek amúgy sem adminisztritív eszközökkel kell útját állni, hanem vonzó, versenyképes bajnokságot kell kínálni a kluboknak. Ehhez a kluboknak is partnerekké kell válniuk. Blogunk álláspontja szerint a jelenlegi helyzet alapos elemzést és gyors cselekvést kíván a jövő hét végén megválasztandó új elnökségtől.
A Mol Ligával kapcsolatos bizonytalanságot fokozta, hogy a három romániai csapat nem jelent meg a hétfői ligaülésen, ahol a Mol Liga kilenc lehetséges szereplője meghozta volna a végső döntéseket. Erről pénteken kora délután telefonon tájékoztatták a magyar partnereket. Radványi Róbert ligaelnök a tárgyalás egyhetes halasztása mellett döntött, tehát csak a jövő héten kerülhet sor erre a fontos találkozóra a hat magyarországi és a három romániai klub között.
Morgó Muki 2010.06.01. 10:37:30
FRee · http://www.amatorhoki.hu 2010.06.01. 10:40:37
Csak a Sportklub 2010.06.01. 10:43:43
vaze 2010.06.01. 10:45:02
vaze 2010.06.01. 10:45:46
kerusz 2010.06.01. 10:51:45
Vincenzo90 2010.06.01. 10:56:26
Csak a Sportklub 2010.06.01. 10:58:50
kerusz 2010.06.01. 11:00:02
Szekig 2010.06.01. 11:00:24
Nem azon kellene ilyenkor gondolkozni, hogy hany csapat lesz, meghat lesz-e egyaltalan. Ehez mar keso van. Ezt meg feruarban kellet volna kitalalni, hogy a klubbok tudjanak ra keszulni.
A dontes pedig ertheto. A jovo pedig majd megmutatja mennyire lehet a Volannal parhuzamot vonni.
Egy delibab bajnoksagba nem fog senki beinvesztalni lovet, sem sokat sem keveset. Mar pedig jelenleg a MOL liga csak egy delibab.
FRee · http://www.amatorhoki.hu 2010.06.01. 11:07:27
Csak a Sportklub 2010.06.01. 11:11:27
Gaudi 2010.06.01. 11:17:14
Mehet ám MINDENKI, aki erről tehet tudjátok hová.
demizson bobby 2010.06.01. 11:17:57
Ezt úgy kell érteni, hogy azért a juniorbajnokságban is elindulnak? (Már ha lesz).
exL:1 2010.06.01. 11:18:31
FRee · http://www.amatorhoki.hu 2010.06.01. 11:20:18
Azt elismerem , hogy a Stars nem lett toronymagasan a legjobb csapat, de látszik, hogy fejlődni akarnak és jó úton járnak. Nem akarnak megtorpanni,ezért keresik a lehetőségeket. Ha a Mol liga helyzete kilátástalan, miért ne indulhatnának egy erősebb, stabilabb bajnokságban. Adjon rá okot a Mol Liga,hogy maradjanak. A cím is erről szól "Nem akarunk mindenáron elmenni".
Mindenkinek az lenne a legjobb, ha egy erős hazai bajnokság lenne, de mint láthatjuk bizonytalankodás van...sajnos :(
2010.06.01. 11:20:27
FRee · http://www.amatorhoki.hu 2010.06.01. 11:22:02
hüjeliba 2010.06.01. 11:23:07
Utóirat :
A MOl jelenleg elképzelt menetrendje a két külön bajnoki szakasszal nekem sem tetszik, nem kell külön OB1. De ezt már megvitattuk.
horivan 2010.06.01. 11:23:14
Szerintem ez a kulcs mondat: „Korábban jeleztük szándékunkat, hogy a Mol Ligában indulunk, de sajnos ebben a kérdésben június elején még semmi konkrétum nincs.”
Ez csak egy nyomásgyakorlás….a töketlenkedés minden normális klubvezetőt idegesíthet. Nem igaz, hogy évente ugyanabba a folyóba lépünk….június eleje van, de még nincs semmi.
Legyen már fix mag, fogjanak össze a normális távlatokban gondolkodó klubvezetők. (Hogy fordulhat elő, hogy nem jelennek meg??? Csató Imi mi történt?) Legyenek világos nevezési határidők… aki eddig jelentkezik indul, aki nem az nem. Ha utána nevezni akar, akkor szigorúbb feltételeket kell hozni. Biztosítékokat kérni (pénz letét, bankgarancia)…., nevezési díjat meghatározni, ami folyamatosan emelkedik…
Hogy lehet úgy csapatot építeni, hogy nem tudom, hogy milyen feladatra szerződtetem a játékost.
A fő probléma a MOL Liga menedzselésének hiánya. Ezt Jó lenne egy olyan vállalkozó, aki kiszervezi a MOL Ligát a szövetség égisze alól, és végre profi menedzselést folytat. Veszek egy lottó szelvényt, ha megnyerem ez lesz az első dolgom… 1 milliárdom lesz rá!
horivan 2010.06.01. 11:28:49
Ezt nem bántásból kérdezem. Nem kellene a távlatokba gondolkozó csapatoknak egységbe tömörülni....és kizárni a töketlenkedőket.
kerusz 2010.06.01. 11:38:23
check 2010.06.01. 11:38:43
a Zamboni nem egy tészta 2010.06.01. 11:38:55
fabot 2010.06.01. 11:39:08
Igaza van, hogy töketlen loserek szervezik a MOL ligát, ezt láttuk már tavaly is. De azért van más megoldás is, próbáljon bekerülni a döntéshozók közé, oldja meg a problémákat. De nem, a 2 éves menedzser egyből veszi a játékait és elmegy a homokozóból.
A szponzorokra hivatkozni meg egyenesen álságos. Szerintetek mire menne ki több néző: egy Stars-Fradi, Stars-Újváros vagy Stars-Belgrád esetleg Stars-Zagreb II. meccsre???
Szánalmas és átlátszó érvelés egy botcsinálta menedzsertől. Az alaptételt, hogy egy jó játékosból nem biztos hogy jó edző lesz, azt ismerjük. Most Kangyal Elnök Úr bebizonyítja, hogy ez a szabály a klubelnökség viszonylatban is érvényes.
fabot 2010.06.01. 11:40:26
kerusz 2010.06.01. 11:43:28
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.06.01. 11:45:18
nem baj ez, remelem felebrednek a csipkeMJSZozsikak mar vegre...
kurvara abba kene hagyni a bohockodast...
veghist 2010.06.01. 11:46:34
Csináljon már valaki valamit. Esküszöm, segítek, ha hagyja.
Miért csodálkoztok, ha az aki fejlődni akar, az nem b*ssza az idejét olyasmivel, amiennyire bizonytalan? Jóniusban nem tudjuk kik és hogyan játszanak a ligában? Nevetséges! Ennek márciusra le kellett volna zajlania! Miért van ez az amatőr bénultság? Szerintetek meddig adja effez a nevét a MOL? Ha elmnegy a Stars, a DABnak sincs értelme maradni. Persze akkor az utésok meg a fradisták jóhangulatú derbikkel ellesznek, de a kiscsapatok (Miskolc, később Debrecen stb) sansztalan hogy előre lépjenek, Székelyföldi csapatok dettó.
És senkinek ne legyenek illúziói, ha elmegy a Stars a DAB és a Volán, itt mégegyszer normális bajnokságot indítani, elég lehetetlen dolognak tűnik.
MOL liga élt két évet.
De elk*rtuk.
veghist 2010.06.01. 11:47:55
veghist 2010.06.01. 11:49:40
kerusz 2010.06.01. 11:50:02
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.06.01. 11:51:20
veghist 2010.06.01. 11:52:05
kerusz 2010.06.01. 11:54:27
Egyébként Te mit látsz most a következő szezon Slohokej Ligájából?
kerusz 2010.06.01. 11:55:05
kerusz 2010.06.01. 11:55:59
fabot 2010.06.01. 12:01:37
peterszky 2010.06.01. 12:03:28
Megköszönném!
veghist 2010.06.01. 12:04:20
Gondolom, Bill nyilatkozatában van jó adag provokáció meg zsarolás is, de mégsem kárhoztatom érte. De lehet, hogy több konkrétumot kapott délről.
A MOL liga jelen állapotában egy nagyon amatőr szinten megrendezett sorozat volt, és nem látszik, hogy merre megy tovább. Szerinted, mi a fejlődés útja egy olyan csapatnak, aki mindenkinél többet foglalkozik az utánpótlásneveléssel, és Magyarországon a Volán mellett egyedüliként tűnik olyannak, akinek van terve, hogy hol szeretne lenni öt év múlva, és szerintem a mostani MOL ligában a legsanszosabb, hogy egy minőségileg jobb szintre jusson?
Kergesse tovább a terveit és fejlődjön és ehhez találja meg a lehető legjobb terepet, vagy fogakat összeszorítva tapicskoljon a sárban a nyájjal együtt, várva, hogy egyszer majd nő fű a legelőn, és közben jó sok időt és pénzt elvesztegetve?
Szerinted?
veghist 2010.06.01. 12:06:30
Ha lesz, én kint leszek magyar mezben, már csak azért is mert Pesten van.
vaze 2010.06.01. 12:10:38
kerusz 2010.06.01. 12:11:47
tiriakos 2010.06.01. 12:13:30
Az induló csapatok önrendelkezésen szerintem is nagyon gyorsan túl kell nőni, mert különben minden évben ez lesz, ami most.
De mivel magyarok vagyunk rögtön kezdődne a vita, hogy ki választja és kit választ menedzsmentnek...
Az induló csapatok választják? Mi van, ha az MJSZ-nek, vagy a Molnak nem tetszik?
Az MJSZ választja? Mi van, ha a 9 csapatnak nem tetszik... és így tovább...
Önhatalmúlag valaki elkezdi kiszervezni, mert pénzt lát benne? Mi van, ha senkinek se tetszik és mindenki kihátrál belőle?
Nehéz dolgok ezek. :(
De egy nagyon extrém javaslatom azért van:
Én pl simán egyetértenék azzal, hogy ezen cikk szerzői legyenek a liga irányítói!
jegkorong.blog.hu/2010/05/14/mol_liga_2
Akár fő állásban is! A munkájuk lenne a hobbijuk!
Alulról jönnének. Nincsenek elhagyott csontvázak mögöttük. (Leszámítva néhány meccsen készült kompromittáló fényképet...;););)) És talán a magyar hokitársadalom minden tagja el tudná fogadni őket, mint ahogy az általuk szerkesztett blogot is elfogadja és elismeri. (Mind MJSZ, klub, játékos és szurkolói szinten) Fontos a marketing és a szurkolóknak megfelelés? Náluk jobban senkik nem tudják, mik az igények!
Na erre varrjatok gombot!!! :)
U.i.: Könyörgöm végre dőljön már el, hogy mi lesz a következő szezonban!!!
kerusz 2010.06.01. 12:14:40
F. Kapus 2010.06.01. 12:16:36
Fugeute 2010.06.01. 12:17:46
Be kell vallanom, nagyon aggódom a magyar hokiért. Már nem csak arról van szó, lesz-e Mol Liga, arról is, hogy visszalépünk oda, amikor két-három csapat küzdött a bajnokságban. A DAB szívhatja a legnagyobbat, és nem vennék mérget rá, hogy egy ilyen elbaszott szezon után, mint ami előttünk áll, kitartanak a csapat mellett azok, akik a csapatot felépítették. Mi benevezünk egy csikócsapatot, a Fradinál is csak a szómágiával élnek a vezetők, Miskolc örül, ha a tavalyi szintet hozni tudja.
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.06.01. 12:17:54
peterszky 2010.06.01. 12:19:38
tiriakos 2010.06.01. 12:19:59
Csak itt nem vétó jog van, hanem felállás és megköszönés: "Megyek máshova."
F. Kapus 2010.06.01. 12:21:20
Lacquo 2010.06.01. 12:23:49
Kedvelem a csapatot, jó lenne együtt játszanának a Volánnal majd!
Hajrá Volán!!
veghist 2010.06.01. 12:26:01
Tgabor 2010.06.01. 12:28:23
2) Ha igen, nagyságrendileg mekkora ez az összeg? (vajon lehet-e belőle nívós, marketingértékkel bíró, határokon átívelő, regionális bajnokságot szervezni?)
3) Ha nem, mire vár?
veghist 2010.06.01. 12:30:15
peterszky 2010.06.01. 12:31:38
Annyira régi csak nem lehet, mint amilyen "régen" az ankét volt.
Nagyon szeretjük, amikor a pofánkba hazudnak. De lehet, hogy ezt is csak félreértelmeztük, mint anno a talán itt megjelent nyilatkozatot...
Na mindegy, majd meglátjuk mi lesz :/
veghist 2010.06.01. 12:31:41
2010.06.01. 12:32:26
veghist 2010.06.01. 12:33:08
kerusz 2010.06.01. 12:39:15
Mondjuk ami engem sokkal inkább elgondolkodtat, az az, hogy miközben a csapatok a magyar-romániai bajnokságban való részvételt a Mol támogatáshoz kötik, aközben önként és dalolva vállalnának be semmivel sem olcsóbb, és szakmailag semmivel sem jobb bajnokságban való indulást szponzori hozzájárulás nélkül máshol.
kerusz 2010.06.01. 12:42:28
progmet 2010.06.01. 12:43:19
Ha nem tudjuk azt a szekeret egyfelé tolni,mit akarunk mi az A csoportban? Mert nem érdemeljük meg!!!
veghist 2010.06.01. 12:45:50
2010.06.01. 12:45:57
Fugeute 2010.06.01. 12:48:48
kerusz, ez tavaly sem volt másként, az Újpest, a Fradi akkor is tartotta a markát, és belengették, hogy ők (mi) akkor inkább külföldön nevezünk. Szerintem abban, hogy itt tartunk, nem csak a csapatoknak van szerepe. A Mol is "gondolkozik", jobban, mint tette azt tavaly.
veghist 2010.06.01. 12:49:07
kerusz 2010.06.01. 12:49:54
veghist 2010.06.01. 12:57:55
Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.06.01. 13:04:18
kerusz 2010.06.01. 13:04:53
benö51 2010.06.01. 13:06:40
2 Egy megbeszélésre miért nem ér ide a csapatok 1 része?
3 90 nap múlva már játszani kellene a meccseket.
4 Az elnökséget miért nem április 25.én választották, hisz addigra vége volt a szezonnak?
Tgabor 2010.06.01. 13:06:45
Tehát: a MOLnak nagyjából tudnia kell mit kaphat a ligától, még akkor is ha a csapatok képtelenek negegyezni. Amúgy ez egyéves szerződés vagy valahol útközben vagyunk? Ha meg azt tapasztalja, hogy töketlen a szövetség, kijelölheti egy emberét hogy segítsen. Szerintem neki s lehetne bolt benne. Regionalitás rulez ugye? :) Ha már ott van szinte minden környékbeli országban. Azt már meg se merem pendíteni, hogy a MOL/CEZ kapcsolatban tán még hoki ügyben is lehetne mit kapirgálni.
kerusz 2010.06.01. 13:06:59
Ha a München nem lesz DEL-tag, "na sag mal schon", mondják majd a németek, akkor is lesz 14 csapat a DEL-ben, 18 a Bundesliga 2-ben, több száz az Oberligákban és a tartományi ligákban.
Ha nálunk elmegy egy csapat a hatból, akkor azárt egy kicsit más a vége.
benö51 2010.06.01. 13:09:39
Üdv Benő
Fehérvár Ördögi Kör
kerusz 2010.06.01. 13:09:50
www.mol.hu/hu/a_molrol/tarsadalmi_szerepvallalas/
szittyavezír 2010.06.01. 13:16:00
1-3. HSC; Brassó, Buki: a 3 héttel ezelőtt tudott ligaülést az utolsó munkanap mondtak le. Ez komlyotalan.
4. Ute: a múlt heti ankéton elhangzottak alapján 2-3 ifi sorral a felnőttben
5. Ftc: ??? - lassan a bajnokság esélyeseivé válnak. 2-3 jó + sok amatőr státuszú játékossal
6. Miskolc: a tavalyi legponterősebb soruk nélkül, valszeg a 2 évvel ezelőtti szint
7. AV farm: no comment
...
8-9.: Stars / Dab: akiknél komolyan lehet látni, hogy szeretnének előrelépni. Ebből az egyik most úgy tűnik megunta a fent leírtakat. Kétségtelenül a Dab van a legrosszabb helyzetben. :(
Azaz kb. Fügével értek egyet.
Az felmerült bennem, hogy miért nem lehet ülésezni az erdélyiek nélkül? Szerintem az Ebel nem halasztott volna, ha a Volán küld egy 'sajnálomnemérekrá' levelet. Legfeljebb hoznak 1-2 döntést, ami kicsit hátrányos lett volna nekik.
Tgabor 2010.06.01. 13:17:05
akár a MOL is vagy a támogatásukkal a szakemberek
veghist 2010.06.01. 13:18:10
eradam 2010.06.01. 13:19:17
"minél magasabb színvonalú jégkorongot kínálni a nézőknek" nem a Mol liga miatt vannak 30 egy Vasas meccsen, ez ugye stimmel?
Ha meg akkor királyok mint ahogy érzik, ki lehet tűzni szép célokat ám. pl.: minden hazait megnyerni, vagy 95% teljesítmény az alapszakaszban, vagy címvédés. Nem kell mindjárt világgá szaladni, ha valami nem a szánk íze szerint alakul.
Nekem több sebből vérzik ez a sztori.
veghist 2010.06.01. 13:24:13
veghist 2010.06.01. 13:25:52
kerusz 2010.06.01. 13:33:37
veghist 2010.06.01. 13:36:30
Tgabor 2010.06.01. 13:39:54
Fugeute 2010.06.01. 13:45:32
De az is igaz, hogy lakva ismerni meg egymást.
Ha emlékeim nem csalnak, a Mol-nak a romániai (illetve erdélyi, mielőtt Imi nekem esik:) leánya hajtotta a támogatást, az ottani piaci jelenlét erősítése miatt volt ez fontos. Időközben változhattak a dolgok, mostanában a horvát piac az érdekes nekik, de onnan nem nagyon lehet csapatot fogni.
Vagyis a Mol saját jogon is agyal, nem csak a csapatok töketlensége miatt.
Fugeute 2010.06.01. 13:48:40
Az is kiderült, hogy horvát csapatot akarnának behozni a Mol Ligába. Induláskor a román piac volt érdekes, most a horvát.
csatoimi 2010.06.01. 13:54:03
Morgó Muki 2010.06.01. 13:58:05
Morgó Muki 2010.06.01. 13:59:26
AG 2.0 · http://albertgazda.blog.hu 2010.06.01. 14:04:42
"nem a Mol liga miatt vannak 30 egy Vasas meccsen, ez ugye stimmel?"
a stars meccseire többen járnak, mint a nagy hagyományú klubokéra. azon is el lehetne gondolkodni, hogy vajon miért
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2010.06.01. 14:06:41
Voitih 2010.06.01. 14:08:02
Egyébként nézőszám szempontjából nekünk is van felelősségünk, én akárhány embert vittem Fehérvárra vagy Stars meccsre, mindenki rákattant.
Jövőre DIV I, ebben az évben meg lehetne alapozni
a következő pár évet, a feljutásról nem is beszélve...
Tgabor 2010.06.01. 14:16:18
jól értem?
(ha igen - félreértés ne essék ennek is örülni kell - de tényleg annyira önzetlen boltot csinált a MOL?)
csatoimi 2010.06.01. 14:19:59
F. Kapus 2010.06.01. 14:20:47
F. Kapus 2010.06.01. 14:21:24
2010.06.01. 14:24:12
pár hét múlva jelentkezem, hogy mi lett.
veghist 2010.06.01. 14:27:30
Ceterum censeo terméket kell csinálni a hokiból meg a ligából, vagy maradunk itt.
veghist 2010.06.01. 14:28:28
eradam 2010.06.01. 14:33:59
2010.06.01. 14:36:07
ezt mire alapozod? miért adna többet, ha ugyanannyi pénzért is ő lehet a névadó? ez azért nem a zsebpénz esete. -nahát, megint egy ötös, fiam. tessék itt egy százas, vegyél belőple fagyit...?
veghist 2010.06.01. 14:36:39
Morgó Muki 2010.06.01. 14:37:16
MOL-ról én is azt gondolom, hogy nem kell őket baszogatni. Gyanítom, nem tolonganak a névadó szponzorok.
kerusz 2010.06.01. 14:39:03
kerusz 2010.06.01. 14:40:40
2010.06.01. 14:46:25
AG 2.0 · http://albertgazda.blog.hu 2010.06.01. 14:49:41
F. Kapus 2010.06.01. 14:49:54
kerusz 2010.06.01. 14:51:17
M.Lac 2010.06.01. 14:53:42
kerusz 2010.06.01. 14:54:50
kerusz 2010.06.01. 14:55:51
Tgabor 2010.06.01. 14:56:11
gondolom a számol(gat)ás nem a csesztetés kategóriája
senki nem mondta hogy önzetlennek kell lennie de ezt a társadalmi szereplvállalós dumát azért ne együk már meg (nem vagyok multiellenes, ott vagyok 20 éve)
ezzel a 20 millával (vagy ok szorozzuk meg 2vel) egy közepes vidéki focicsapat büdzséjének a negyedét lehetne állni. megéri?
amúgy veghistnek teljesen igaza van, termék alapon ennél többet ki lehet(ne) hozni belőle
marketingszakmázni már csak azért sem akarok mert pénzügyes vagyok, de nyilván se a molnak se másnak nem fog implicite nőni a bevétele mert olvassák az újságban a nevét (ezzel az erővel egy kanyi ráfordítást nem kéne tennie, mert a mol értékesítési bevétele gyakorlatilag nem függ a mol reklámoktól)(ja, az nhlben is van lukoil reklám, gondolom nem az azonnali olajértékesítés növelése motiválta az oroszokat :)
viszont névreklámként nem volt nekik rossz bolt, továbbra is úgy gondolom
M.Lac 2010.06.01. 14:57:10
kerusz 2010.06.01. 14:59:22
F. Kapus 2010.06.01. 15:02:31
shootka 2010.06.01. 15:03:46
Kénytelenek s nem csak ők, hanem sok-sok utánpótláskorú is kénytelen..., ha valamit komolyat akarnak elérni.
Morgó Muki 2010.06.01. 15:04:46
kerusz 2010.06.01. 15:04:48
M.Lac 2010.06.01. 15:07:12
vaze 2010.06.01. 15:10:08
vaze 2010.06.01. 15:15:02
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2010.06.01. 15:19:53
---
Szerintem meg a klubokknál az a baj, hogy mindig csak egy évre van meg a szükséges összeg majdnem egésze, és holtszezonban rohangálnak begyűjteni a szükségeset a következő évre. És ameddig nem tudod, hogy mennyi pénzed van vagy lesz nehéz bármit is szervezni.
2010.06.01. 15:26:27
kerusz 2010.06.01. 15:32:37
vaze 2010.06.01. 15:33:32
facsipesz 2010.06.01. 15:40:36
Így lehet aztán hosszú távon építkezni, ezt nevezik stratégiának...
Engem nem zavar, szinte hazamegyek Ljubljanába a vendégszektorba (majd a Félcsöcsűbe):)
Csíkszeredában pedig azért kezdtek el gőzerővel építkezni, mert "kinőtték" a MOL-ligát, és csak saját bajnokságban gondolkoznak? (Mert hogy ennyire veszik komolyan?)
csatoimi 2010.06.01. 15:41:14
budaijegesmedve 2010.06.01. 15:42:59
Az idő azonban úgy tűnik azok véleményét igazolja,akik szerint komoly bajnokságot se Mol-lal, se nélküle az adott keretek között, a jelenlegi pénzügyi-gazdasági válság miatt nem lehet rendezni.
Újpest, Fradi, Miskolc szinte csak negatív hírek érkeztek, az erdélyi csapatok a Csikszeredát kivéve gyengék, akkor most miről beszélünk. Nagyobb pénzt komoly szponzortól nemigen lehet remélni, akinek meg még van, az meg szabadon dönthesse el mire költi!Örüljünk neki, hogy egyáltalán hokira fordítja, ne oktassuk ki arról, hogy ezt "szakmailag" hogyan lenne helyes tennie...
Egyébként meg szabad a pálya, bárki beszállhat szerintem bármelyik magyar csapatba némi/évi pár tízmilliós/ támogatás fejében és akkor lehet a /magyar hoki/világot megváltani.
kerusz 2010.06.01. 15:47:12
OliBLOOD 2010.06.01. 15:47:30
Nagyon sok minden elhangzott már, szerintem a leglényegesbb dolgok:
-szövetséget hibázatni ezért a helyzetért hülyeség, ugyanis ha a csapatok vezetői megállapodtak volna, akkor most nem lenne miről beszélni. Az ő oldalukon pattog a labda.
-Ez a nyilatkozat egyértelműen egy ócska fenyegetés. Támogatás nélkül egy több utazással járó, nem magasabb színvonalú ligába miért menne bármelyik fejlődni akaró csapat?
-Sajnos a klubok még mindig nem képesek maguktól együttműködni. Bármit képesek megtenni azért, hogy jobb pozícióba kerülhessenek. Ezt láthatjuk most a Starsnál, de a Fradinál is.
-Több évre nem nagyon gondolkodnak előre. Nem látják mekkora érték is ez a MOL liga. Nehogy csak akkor vegyék észre ha már megszűnik.
-Ha a MOL nem támogatná a ligát akkor is el kell indítani a közös bajnokságot. Más út nincs. Nem szabad, hogy a támogatási összeg számítson egy csapatnál a liga indulásában. Ha jól gondolom, akkor a támogatás mérete nagyjából egy légiós bére.
kerusz 2010.06.01. 15:49:19
kerusz 2010.06.01. 15:50:45
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2010.06.01. 15:57:58
Szentmihály_ 2010.06.01. 16:07:49
Amúgy a magyar hokitársadalom tele van nagyképűsködéssel.
Nem lenne baj a "törj a csúcsra" szemlélet, de a Starts ezzel most nehéz helyzetbe hozza a többi csapatot.
Amúgy az MJSZ szerintem (a többi sportághoz képest különösen) jól működik. Nincsenek lenyúlások, közönségbarát, jól lobbizik, stb... de eréllyesebben és hatékonyabban kéne szervezni a MOL Ligát. Ez igaz.
Elgondolkodtató, hogy a magyar hokisport még sose volt ilyen magasságokban, és mégis szinte az összes csapat (Fradi, Újpest, Miskolc...) fenyeget azzal, hogy lehúzza a rolót. A DAB is csak vegetál...
Össze kőne fogni. Vagy valami.
Bubu42 2010.06.01. 16:26:44
Ha marad a MOL liga akkor a Stars sem megy máshova, meg gazdaságosabb itt játszani.
De ennek akkor sem látom az értelmét!
A ligaülésen mért nem a magyar; román szövetség és a MOL küldöttsége vesz részt?
A csapatok megbeszélik, hogy mit is akarnak...ez abszolút amatőr dolog. Mint a grundon kitalálnék meccs előtt a játékszabályokat. :D
A Volán és a MJSZ segítségével azt a 6 csapatot be kéne szervezni az osztrák másodosztályba. Vagy valahova ahol van rendszer és 10 csapat feletti bajnokság van.
Az MJSZ-nek jó hogy van ez az erdélyi vonal mert nem kell foglalkozni a felnőtt bajnoksággal. De ez a vonal szerintem nem valami életrevaló, és hogy itteni kifejezéssel éljek ebből nem lesz termék. Az EBEL meccseket sem igazán lehet eladni itthon nem hogy akkor a MOL ligát. Ahhoz még több tíz év szervezett kemény munka kell.
kerusz 2010.06.01. 16:28:54
Uteapu 2010.06.01. 16:30:57
Kivárni amig a csapatok különböző igényeinek megfelelve kiirhatnak egy bajnokságot, maj persze azt kivánság szerint, mint mindig, változtatgatni?
Egy tökös és hosszútávon tervező, felelős szövetség szigorú ki és előirásokon alapuló tervet készit, csapatokkal szemben pontos elvárásokat fogalmaz meg és a konkrét tervhez támogatót szerez. Manapság a jég már nem -10 fok függvénye,de a jégkorong irányitás még mindig "időjárás" függőnek tünik, legalábbis hozzáállásban.
2010.06.01. 16:37:34
@Uteapu: lehet, hogy félrértem, amit írsz, de szerintem az mjsz-nek nem dolga a szponzor felhajtása. szervezési feladata van, a csapatok dolga, hogy az mjsz által szervezett bajnokságban részt vegyenek, saját forrásból. főleg ezért nem értem a pénzért rinyálást/fenyegetőzést minden oldalról. az, hogy van egy névadó szponzor afféle bónusz. pici plusz forrás, van neve a gyereknek. oszt ennyi. de hogy mindenki ezen a csecsen akar lógni, az nekem furcsa.
kerusz 2010.06.01. 16:38:27
budaijegesmedve 2010.06.01. 16:39:36
kerusz 2010.06.01. 16:39:39
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2010.06.01. 16:40:49
kerusz 2010.06.01. 16:41:00
Uteapu 2010.06.01. 16:51:36
vaze 2010.06.01. 16:52:15
vaze 2010.06.01. 16:53:21
OliBLOOD 2010.06.01. 16:54:41
Nem is olyan régen volt itt vita arról, hogy mennyi is lehetett a Vasas előző évi költségvetése. Most itt kiderült. Idénre 80-90 millióval terveznek, itt (icezone.hu/hir.asp?id=857) pedig 20%-os csökkenést írnak. Vagyis 100-112,5 millió lehetett.
Uteapu 2010.06.01. 16:54:53
Enzo Molinari 2010.06.01. 16:56:25
kerusz 2010.06.01. 17:02:39
vaze 2010.06.01. 17:02:52
OliBLOOD 2010.06.01. 17:04:11
jegkorong.blog.hu/2010/06/01/bogdan_jakopic
Még ott sem tudják kik fognak játszani, csak hétvégén vannak meccsnapok, ráadásul fizetni kell az ellenfélnek is.
horivan 2010.06.01. 17:04:29
Ugyan úgy kellene nevezési díj, mint a szlovénoknál. Amely emelkedhetne sávosan…… Aki áprilisig jelentkezik az X-t fizet, aki májusban annak 2X-t, aki júniusban annak 3X-t, és egyéb biztosítékokat is kérnék a kluboktól, amit az évvégén visszakaphatnak, ha kötelezettségeiket teljesítették. Például a JT felé sem lehetne tartozás.
Amíg nincs egy "független" gazdasági társaság addig zajlik a töketlenkedés...
Bubu42 2010.06.01. 17:23:29
Mert valamilyen oknál fogva csak elénk rangsorolják őket. :(
lines 2010.06.01. 18:07:57
A baj az, hogy a többi csapatnál nincs olyan szponzor, aki odacsapjon, hogy kér is valamit a pénzéért, mert egyébként nem fogja adni. A klubvezetők pedig ezt úgy tűnik nem látják be, mert ellenkező esetben már rég elmondták volna, hogy milyen lesz a közös bajnokság a magyar meg az erdélyi csapatokkal. Mindezt MOL-támogatástól függetlenül, jól tudja mindenki, hogy attól hogy kimondom hogy lesz közös bajnokság 9 csapattal, csak jobb lehet nekem mint így, akár van MOL, akár nincs, mert legalább a csapatok tudják hogy mi lesz. Ahogy a DAB-nál is mondták: nem tudják hogy mi lesz, így hogy igazolják le pl MacSweynt? Csak így lehet hogy késő lesz. Marketing és hosszútávú gondolkozás kell, és akkor egy idő után nem a csapatvezető fog a szponzor után szaladgálni, hanem fordítva. Ez így senkinek nem jó.
SZVSZ elképzelhető, hogy nem csak üres szavak azok amiket Bill mondott, hanem komolyan is gondolják hogy a Slohokejben indulnak, mert ott a szponzor fogja megmondani hogy mi lesz. Az meg hogy a magyar hokinak mi jó, bocsánat, de a szponzor le fogja szarni, és az ő szempontjából ebben teljesen igaza is van.
kerusz 2010.06.01. 18:10:53
Kb. ezért. Nagy tételben le merem fogadni, hogy a két, Mariborból Brianconba igazolt szlovénnél klasszisokkal jobb Magosi és Hegyi illetve Szirányi is.
kerusz 2010.06.01. 18:24:55
Szegény Stars-honlapszerkesztőt fogom sajnálni, mert nem lesz könnyű beharangozót írni. "Holnap az a Mladost Zagreb látogat hozzánk, amelyik a legutóbbi mérkőzésén javuló formát mutatva 15-3-ra kapott ki a bledi fiataloktól, izgalmas csatára, komoly összecsapásra számíthatnak tehát az IceCenterbe kilátogatók." Vagy valami hasonló...
Bubu42 2010.06.01. 18:25:35
De azért engem nem győztél meg teljesen, mivel válogatott tétmeccsen általában kikapunk.
Ez szerintem összetettebb probléma. De ha ebből a szempontból nézzük akkor jó a közös liga velük, mert mikor nézik a beajánlott szlovén tehetségeket akkor láthatják hogy a magyar játékosok milyen játékerőt képviselnek és a statisztikákba is benne lennének.
A MOL ligában ez elég valószínűtlen, csak a válogatott adott eddig kiugrási lehetőséget, de azért egy div. I-ben nyújtott jó szereplés még egyáltalán nem garancia a szerződésre.
defó 2010.06.01. 18:26:39
szeretem az ilyen okosokat!
sajnos, még sok van belőlük. és ez nem politikai hovatartozás, hanem hülyeség. :(
defó 2010.06.01. 18:28:39
lines 2010.06.01. 18:30:29
Nyilván azért vesznek fel marketingest, hogy ne ezt írja, hanem azt hogy a nagymúltú, mindenki által ismert Mladost látogat majd hozzánk, akikkel mindig nagyot csatáztunk minden sportágban stbstb.
Nem biztos, hogy kevesebben lesznek mint a Volán B vagy a Brassó ellen. SZVSZ mindenhol van egy minimum, ami alá akkor sem fog esni a nézőszám, ha moldáv B liga kiesőjével játszik a csapat. A kérdés, hogy mennyire vagyunk közel ehhez a minimumhoz.
2010.06.01. 18:41:20
kerusz 2010.06.01. 19:00:15
Spigott 2010.06.01. 19:56:45
"A szlovén bajnokság mellett az szól, hogy közel 30 meccset tudnánk játszani, erősebb csapatok ellen, mint amilyenekkel a MOL-ligában találkozunk. A szlovén jéghoki mégiscsak A-csoportos, míg a román divízió II-es. Ráadásul a MOL-ligával kapcsolatban semmi nem biztos, a tegnapi ligaülés is elmaradt. A szlovénok választ várnak, így lépéskényszerben vagyunk. Szponzort és nézőt találni az ob I-re gyakorlatilag lehetetlen, arra senki nem ad egy fillért sem. Leadtam a kérvényünket a szövetségbe, egyelőre formai kiegészítéseket kértek, amelyeket pótoltam, szerintem egy héten belül megszületik a válasz" – mondta Kangyal."
OliBLOOD 2010.06.01. 20:14:06
Roham Billy 2010.06.01. 20:33:52
Az ugyanis teljesen nyilvánvaló, hogy a magyar mezőnyből csak a DAB és a Stars az, aki határozottan előre akar lépni. A másik végén ne beszéljünk másról, csak az újpesti hokit nagyívű szárnyalással és a végén orbitális pofáraeséssel amatőrtől amatőrig ezüstérmeken keresztül tíz éven át vezető Joós-féle társsaságról. Ők az első években sok jót tettek, talpra állították az újpesti hokit. Aztán meg a saját kapzsiságuknak lettek az áldozatai, a 17 szlovákkal, a juniorok, ifik elzavarásával, a teljes koncepciótlanságot kifejező évenkénti koncepcióváltással, erkölcsileg leamortizálódott vezetőkkel (pl. Ancsin Jani) és egy mára a felsőbb korosztályokban teljesen kiürült egyesülettel.
Szóval, nem csoda, ha ezt a társaságot annyira nem kamázzák Billék. Csak akkor mondjuk az lett volna a jobb, ha megpróbálnak szövetségeseket találni és valami konstruktív javaslattal előrukkolni. Mert ez minden, csak nem az.
Az pedig, hogy annak a ligának is beleszarik Bill a fészkébe (A Mol Ligában semmi sem biztos - nem mintha bármiről is döntött volna bárki is Szlovéniában), amelyiknek ő is tagja, önmagában minősíthetetlen.
terminatrix 2010.06.01. 21:05:18
Ez a nyilatkozat... lol
Rock me Amadeus 2010.06.01. 21:17:47
OBI-et és a MOL-ligát felszámolni, mindenki játsszon külföldön, így lesz ám fejlődés.
csatoimi 2010.06.01. 21:36:33
horivan 2010.06.01. 21:41:55
Mi van a háttérben, miért nem jött el a 3 csapat a Liga ülésre?
Nekem olyan érzésem van, hogy ez a szlovén próbálkozás, valamiféle kicseszés az erdélyi csapatokkal. Nem lehet véletlen, hogy egyik csapat se jött el. Valami konfliktus lehet a háttérbe?
Ha a komoly távlati tervekkel rendelkező csapatok (HSC, Brassó, Dunaújváros, Stars) összefognának nem hiszem, hogy a kicsiknek lenne választásuk. Nem igaz, hogy nem lehet legalább a sarokpontokba hosszú távon megállapodni, és ezeket a kereteket betartani. Nem lehetne egy gazdasági társaságot alapítani a Liga működésére? Ha ezt 6 csapat vállalja, akkor 6 csapattal. Így nem lehet hosszú távú szerződéseket kötni! Hogy lehet így szponzort szerezni?
terminatrix 2010.06.01. 21:45:40
Semmi rendkivuli nem tortent ket klub vezetojenek nem volt alkalmas az idopont, ennyi, igy jovo hetfon lesz...
kerusz 2010.06.01. 21:45:51
[Roller] 2010.06.01. 21:50:16
Nincs kedvem visszanézni a kommenteket, nagyjából ugyanezek mentek tavaly is (minek, hogyan, mit akarnak ott?) csak más csapatokhoz kapcsolodó posztnál.
Csak azt nem értem, hogy egy visszatérő problémát miért nem lehet megoldani... A kérdés azért visszás, mert a klubvezetők is ott vannak, mint döntéshozók (javítsatok ki ha rosszul tudom) és mégis panaszkodnak
horivan 2010.06.01. 21:51:53
Mi az ami fontosabb lehet egy klubvezetőnek a következő évi versenynaptár, lebonyolításának a tisztázásánál? A közös liga számára milyen üzenet, hogy a Román Jégkorong szövetség égisze alá tartozó csapatok egységesen nem jelenek meg?Nem lehet megoldani a helyettesítést a mobiltelefon korában?
terminatrix 2010.06.01. 21:52:57
Majd ha A csoportos ország állampolgárai leszünk időben elindulunk :)
Mondom semmi rendkívüli nem történt, tudomásom szerint a Csíki javaslatok rendben, írásban elküldődtek időben, lehet a blog olvasóival is ismertetni kéne, illetve azt is milyen magyar javaslat van, no meg Gyergyót is piszkáljuk, hogy álljon be, nem fog lefele kilógni a sorból...
csatoimi 2010.06.01. 21:58:17
kerusz 2010.06.01. 21:58:47
A harmadik főnökkel mi történt?
kerusz 2010.06.01. 22:00:24
Jobb helyeken ha valaki későn jön, onnan kapcsolódik be a dolgokba, ahol megérkezik.
terminatrix 2010.06.01. 22:01:36
Ráduly Róbert
Javaslat a MOL Liga 2010/11 idényének lebonyolítására.
A minden tekintetben komoly erőpróbát jelentő, mindvégig izgalmas kiirásnak a következő elvárásokra kellene épülnie:
a) minél több és főleg: minél több kiegyensúlyozott mérkőzés,
b) a továbbjutási hányadot legkevesebb 2/3-nál kell meghúzni,
c) a rájátszást legkevesebb ötből három alapon kell megszervezni.
Az előreláthatólag körvonalazodó kilenc csapat (AVS, Vasas Bp. Stars, Újpest, Dunaújváros, Ferencváros, Miskolc, Csíkszereda, Brassó, Bukarest) esetében, a legkézenfekvőbb megoldás, ami a versenynaptárba is egészen jól beilleszthető:
a) 36 játéknapos csapatonként 32 mérkőzéses alapszakasz szeptember 10 és december 14 között, egy egyhetes megszakítással a válogatottak összetartása érdekében, ahonnan az első hat csapat a felső, a maradék három pedig az alsóházba kerül.
b) A felsőházban tíz (oda-vissza kör), az alsóházban nyolc mérkőzéses (oda-vissza párosmérkőzések) középszakasz, december 17 és január 9 között (ezt követően egy teljes hét a válogatott összetartására, amely nyílván rugalmasan csúsztatható a pontos kiírás szerint). A felsőházi középszakaszban a csapatok az alapszakaszban megszerzett pontjaikkal indulnak, a végső sorrend a rájátszás sorrendje is egyben. Az alsóházi rájátszásban az alapszakasz hetedik helyezettje hat, a nyolcadik pedig 3 bónuszponttal indul, az első kettő jut a rájátszásba.
c) Negyeddöntők, ötből három alapon, otthon kettő, idegenben kettő, otthon a döntő, ha szükséges, a következő párosítás szerint: KSZ FH 1 – KSZ AH 2, KSZ FH 2 – KSZ AH 1, KSZ FH 3 – KSZ FH 6, KSZ FH 4 – KSZ FH 5.
d) Elődöntők, ötből három alapon, otthon kettő, idegenben kettő, otthon a döntő, ha szükséges, a következő párosítás szerint: a továbbjutók közül KSZ legjobb helyezett – KSZ leggyengébb helyezett, KSZ második legjobb helyezett – KSZ második leggyengébb helyezett.
e) Kisdöntő, ötből három alapon, otthon kettő, idegenben kettő, otthon a döntő, ha szükséges, a KSZ jobb helyezettje kezd pályaelőnnyel. (Alternatíva: a KSZ jobb helyezettje a harmadik, a másik pedig a negyedik.)
f) Döntő, hétből négy alapon, otthon kettő, idegenben kettő, otthon kettő, idegenben egy, ha szükséges, a KSZ jobb helyezettje kezd pályaelőnnyel.
Mérközések száma:
i) alapszakasz: csapatonként 32 mérközés, összesen 144 mérközés,
ii) felsőházi középszakasz: csapatonként 10 mérközés, összesen 30 mérközés,
iii) alsóházi középszakasz: csapatonként 8 mérközés, összesen 12 mérközés,
iv) negyeddöntő: 3 + (2) mérközés, összesen 12 + (8) mérközés,
v) elődöntő: 3 + (2) mérközés, összesen 6 + (4) mérközés,
vi) kisdöntő: 3 + (2) mérközés, összesen 3 + (2) mérközés
vii) döntő: 4 + (3) mérközés, összesen 4 + (3) mérközés, mindösszesen 207 + (17) mérközés.
Minimális mérközésszámok helyezésenként:
i) alsóházi középszakasz utolsó helyezett: 40 mérközés,
ii) alsóházi középszakasz első két helyezettje: 43 mérkőzés,
iii) negyeddöntőben búcsuzó felsőházi középszakaszba jutott csapatok: 45 mérkőzés,
iv) elődöntőben búcsuzó felsőházi középszakaszba jutott csapatok: 48 mérkőzés,
v) döntős felsőházi középszakaba jutott csapat: 52 mérkőzés,
A javasolt kiírás legfontosabb hozadéka a folyamatos, végsőkig tartó versenyhelyzet, hiszen az alapszakasz mérkőzései két részre osztják a mezőnyt ugyan, de a felsőházba jutottak számára minden alapszakasz pont fontos lehet a végelszámolásnál. Az alsóházba kerültek esetében új esély kinálkozik a kapaszkodásra. Ebben a szakaszban joggal számíthatunk nagyon sok, izgalmas és éles küzdelmet hozó mérkőzésre. Innen pedig a célegyenesbe fordulunk. A jégkorong sava-borsa a rájátszás. Ezúttal – történetében először – a MOL Liga is sok-sok ki-ki párharcot hoz, ahol ugyebár már minden gól, kiállítás, megingás vagy kapusbravur döntő lehet. Ez az aminek a Ligára leginkább szüksége van.
OliBLOOD 2010.06.01. 22:08:34
kerusz 2010.06.01. 22:10:17
terminatrix 2010.06.01. 22:11:39
1. Ez nem cinizmus
2. A magyar jégkorong div 1-es
3. A harmadik miért menjen 1400 km-et egy érvénytelen gyűlésre
4. Tavaly és tavalyelőtt is egyeztetett állásponttal jöttek a Mo-i csapatok
5. A költségtérítéses cucc sem tőlünk származik...
6. A Stars már a szlovén vbn bejelentkezett...
7. Minden klubvezetőnek, aki csapatot tart fenn maximális riszpekt jár, ha hibázik akkor is
8. A magyar javaslat nem hasonlít a mienkhez...
9. Nem kell leckéket adnod viselkedésből, pénteken szóltunk, hogy nem tudunk menni, nem az történt, hogy ültek egy teremben és várták, hogy nyíljon az ajtó
10. Bosszantásként, és miért nem Bukarestben volt az ülés?
11. És miért nem volt Csíkszeredában?
12. Unió Erdéllyel
terminatrix 2010.06.01. 22:12:42
Ki beszél itt Gyergyóról, ha jönnek jönnek, ha nem, nem, nem egy ligaülésen múlik.
Theutus 2010.06.01. 22:34:48
@OliBLOOD: az ebelben sem sokkal több csapat van a 8 rájátszást érő helyre, a normális mérkőzésszámra minden játékosnak szüksége van, aki fejlődni akar
bár momentán azt gondolom, hogy nem a fejlődés a fő kérdés, hanem az, hogy milyen hosszú agónia után veszik le a gépről a magyar hokit...
kiralyfi 2010.06.01. 22:38:39
OliBLOOD 2010.06.01. 22:40:27
lines 2010.06.01. 22:46:39
Egy mozdulattal megoldható a probléma: szeptember 31-ig lehet légióst igazolni és kész. Ehhez persze azoknak a kluboknak a hozzájárulás (is) kéne, akiknek ez nem érdekük, de kell valami megoldás a kérdésre, mert hosszú távon csak az a járható út, ha minden rendezett, és nem alakulnak át az erőviszonyok a rájátszásra azért, mert valaki hoz 3 légióst. Arról nem beszélve, hogy azok nem feltétlen lesznek túl minőségi játékosok, mert akkor decemberben lenne csapatuk...
Theutus 2010.06.01. 22:51:11
azt egy szóval sem mondtam, hogy nem értek egyet a blogos elképzelésekben szereplő menetrenddel, csupán a tények miatt említettem meg, hogy majdnem mindegy a 10/8 vagy a 9/8 rájátszást érő hely
de erről felesleges addig beszélni, amíg az nem dől el, hogy lesz-e egyáltalán Mol liga
horivan 2010.06.01. 22:51:27
Na itt a lényeg. Gratulálok, mint az óvodások! Sértődjenek meg egymásra a klubvezetők!
„Pénteken szóltunk, hogy nem tudunk menni” (Nem pénteken egyeztettek a „romániai” csapatok?)
Ezért alkalmatlan a liga a döntéshozatalra. Ligába 2 erdélyi (Brassó 1 éve indult) és egy bukaresti csapat van (tavaly nem indult), de a „romániai” „magyar” frakciók mentén folyik a harc…” Tavaly és tavalyelőtt is egyeztetett állásponttal jöttek a Mo-i csapatok”
Magyarországi csapatok már 6-an vannak! Ha verekedés lesz ők győznek.
Ezért kellene egy külső független moderáló erő. Többségi döntéshozatal egy Gazdasági Társaságba, ahol a mondjuk külső befektetők, mondjuk jegkorong.blog.hu olvasói birtokolják a szavazatok 20%-t (befektetőként)+ szponzornak is lenne 10%-a….+ 70% a befektető csapatok.
Akinek nem tetszik a többségi döntés, mehet a görög bajnokságba, duzzogni.
Theutus 2010.06.01. 22:56:34
horivan 2010.06.01. 23:07:49
Nem, mert azt a lehetőséget jővőre kilőnénk egy közös rájátszással mondjuk egy oda-visszavágós meccsel Slohockej liga 2 – Mol 1 és Slohockej liga 1 – Mol 2 és utána döntő. Vagy hasonlóval. Így mehetnének 2 országgal arrébb. :-) Mert úgy már nem lenne igazi a dozzogás.
lines 2010.06.01. 23:09:46
Mármint a Slohockej-MOL közös döntőt
Theutus 2010.06.01. 23:10:51
horivan 2010.06.01. 23:15:50
Én is!!!
De ehhez egy jól szervezett MOL Liga kellene. VB után már sarok dátumokkal. Sőt szerintem az utánpótlás bajnokságokban is össze lehetne fogni a szlovénokkal.
lines 2010.06.01. 23:22:35
Utánpótlásban szerintem a költségek miatt meredek az összefogás, nem hinném hogy pl az újvárosi vagy a debreceni szülők tudnák ezt fizetni. Szponzor meg a felnőttben sincs, nemhogy utánpótlásban (McDonald's kivétel).
Mr. Whisky 2010.06.01. 23:22:51
nos most akkor a stars a szemétláda?
horivan 2010.06.01. 23:28:12
Mondjuk egy hétvégi torna Mariborban, egy hétvégi torna Zalaegerszegen. U-16-ban, U-14, U-18. Meccs szám növelés érdekében.
Theutus 2010.06.01. 23:31:33
csupán szigorúan szakmai érvek alapján eldöntötték, hogy elmennek egy erősebb bajnokságba, miután a mol ligát kinőtték:P
Roham Billy 2010.06.01. 23:32:46
manisenmaki 2010.06.01. 23:36:50
pontonként tudnám cáfolni a mondandódat (majdnem mindet), de te is tudod, hogy csak provokálni akartál főleg
Bubu42 2010.06.01. 23:44:48
Az utazási költségekre meg keressenek szponzort, elvileg most van kettő is, meg kell tartani azokat.
De mondjuk nekem eléggé szúrja a szemem az hogy egy sokszoros válogatott játékosról így beszélnek. Ez szomorú, ne legyünk olyanok mint a futball "szurkolók" akik csak anyázni tudnak!
Mr. Whisky 2010.06.01. 23:56:47
zsiraf gyt 2010.06.02. 00:09:42
zsiraf gyt 2010.06.02. 00:11:45
M.Messier 2010.06.02. 04:00:45
Ám ha nem államtitok, esetleg azt is megtudhatnánk végre hogy MIÉRT?
Amúgy ebben a szomorújátékban benne van az egész ország. Ezért is tartunk ott, ahol.
Mindazonáltal lesz ám happy end, az új elnökség szerződik az olajcéggel, lesz MOL-Liga méghozzá a Sztárokkal. Ha komolyan veszem a klubigazgató által elmondottakat, egy dolog azért végtelenül elszomorít. Jelesül hogy az ob 1-re ifistákkal és juniorokkal kívánnak kiállni. Balázs, ugye viccelsz?
benö51 2010.06.02. 09:31:23
vaze 2010.06.02. 09:46:11
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2010.06.02. 09:57:30
vaze 2010.06.02. 10:01:39
csatoimi 2010.06.02. 10:07:03
1885* 2010.06.02. 10:07:25
vaze 2010.06.02. 10:20:39
1885* 2010.06.02. 10:25:01
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2010.06.02. 10:29:23
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2010.06.02. 10:31:08
Mihaly Arpad the best 2010.06.02. 10:39:41
csatoimi 2010.06.02. 10:44:09
barnabas7 2010.06.02. 10:48:52
csatoimi 2010.06.02. 11:02:54
lines 2010.06.02. 11:21:36
vaze 2010.06.02. 11:44:15
mordok 2010.06.02. 13:09:26
Magyarázza már el nekem valaki, hogy a tetves kurva anyámba működik nálunk bármilyen sport, vagy annak nevezett képződmény.
Van egy ötletem, ne legyen kibaszott OBI, hanem minden magyar csapat induljon valamelyik másik ország bajnokságában...nem kell nekünk Studniszky meg MJSZ, mi a szarnak...csak a pénzt viszi el. Nem kell nekünk semmi sem. Legalább elmondhatjuk, hogy olyanok leszünk, mint az örmények, hogy nem lesz nemzeti bajnokságul, viszont lesz válogatottunk.
Ebben az országban minden szarul megy???DE miért?
Végre kezdtem örülni, hogy 10 csapatos lesz a Mol liga, a 10-es szám olyan szám, ahol már komolynak mondható versenyeztetés folyhat, normális fordulókkal, nem úgy mint tavaly (7 csapat...:S).
Miért mostoha gyerek nálunk a hoki?
A szlovénok miért tudták megcsinálni azt, amin mi még csak rágódunk, hogy meg kellene csinálni...miért van több fedett pályája szlovákiának? Miért van komolyabb bajnokság lassan már a szerbeknél is vagy a horvátoknál...de komolyan mi a fasz van velünk?
Felvázolom a Mol ligát: egy ebeles csapat B csapata, egy pályanélküli, ezért igazán eredményekre sem képes fradi, egy teljesen új szakosztállyal rendelkező ute ahol a nézettség a legrosszabb, egy olyan újváros, ahol a mol liga beindulását várják és akkor tervezik majd meg ,hogy milyen erős legyen a keret (tiszta vicc), egy pillanatnyilag újonc bukarest, egy full amatőr miskolc, ahol van jég csak pénz nincs (magyar betegség), egy szintén amatőr brassó és egy jelző nélküli szeredai együttes...és az általam legjobbnak tartott Stars meg nem lesz valszeg...nem bajnokság ez hanem LÓSZAR!
De komolyan így, hogyan várhatja valaki is a magyar hokitól, hogy fejlődjön, és jobb legyen...ha nem invesztálnak bele pénzt akkor nem lesz jobb...
És mi van a többi vidéki csapattal? Ott van például Jászberény, lassan 15 éve nincs pálya, pedig meg van a mag, az akarat, a kedv...most van pálya, ugyan szociális helységek nélkül, de meg van. Csak épp csapat nincs. Nem hiszem el, hogy ha egy város egy szövetség egy ország akarja, hogy a lehelnek megint legyen csapata, akkor miért nincs még mindig. Megmondom, mert senki nem is akarja a játékosokon és szurkolókon kívül. Mert kurvára nem akarja senki sem.
Miért nem lehet létrehozni egy kibaszott normális vonzó ligát...de komolyan???
Egy minimum 10-14 csapatos Mol ligát...egy komolyat...
Megmondom én mi hiányzik: SOK SOK PÉNZ, AKARAT, POLITIKA....csak ennyi.
Nem is írom tovább kommentem mert még jobban dühös leszek és már így is...ááá...
mordok 2010.06.02. 13:18:32
vaze 2010.06.02. 13:21:42
qx92 2010.06.02. 13:33:36
vaze 2010.06.02. 13:35:20
mordok 2010.06.02. 14:05:42
mordok 2010.06.02. 14:06:56
mordok 2010.06.02. 14:09:20
akkor azt áruld el nekem, hogy miért van ausztriában jó liga.....?
mi miért nem tudunk ilyet csinálni?
tudom a válaszodat...ott van pénz, akarat, összefogás...de nálunk miért nincs?
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2010.06.02. 14:25:02
Ha meg annyira profi vagy, keresd fel Sherot, hátha beférsz Crosby mellé. Én őszintén szurkolok neked, hogy sikerüljön, esetleg ha nem jön össze, talán visszavehetnél az arcból.
qx92 2010.06.02. 14:52:43
Az ,hogy nincs meg Mol liga az a csapat vezetok felelosege leginkabb.
Azzal ,hogy megmondod ,hogy penz kell egy jol szervezet ligahoz azzal ezen a blogon nem leszel megvalto es nagyon okosnak sem fogsz tunni mert ezt kb 2500 leirtak elotted bele ertve az ugyancsak hozzaerto es jol informalt szerkesztoket is, az pedig ,hogy a Mol ligat az NHL-hez hasonlitod inkabb ostobannak fog beallitani.
mordok 2010.06.02. 14:53:39
mordok 2010.06.02. 14:58:03
nm hasonlítom az nhl-t a mol ligához, de akkor ne nevezzünk egy olyan csapatot profinak-és itt nem bántásból irom az ujvarost-aki attol teszi lehetove az igazolast, hogy milyen szintu lesza bajnoksag...ebben az esetben akkor ne is beszeljunk profi bajnoksagrol...akkor ez egy komolyn amator bajnoksag inkabb...de akkor hogy megerstd, erdekes lenne ha a KAC attol tenne fuggove az igazolasait hogy pl. lesz e bovites az ebelben...
durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2010.06.02. 15:00:40
richy80 2010.06.02. 16:09:18
terminatrix 2010.06.02. 16:43:24
1. Nem ok, hogy nem volt gyűlés, de nem dőlt össze a világ
2. Innentől az összeesküvéselméletekig hosszú az út és fölösleges bejárni
3. A klubvezetők többsége nagyon elfoglalt ember, rossz volt az időpont, ennyi
terminatrix 2010.06.02. 16:47:36
És ha bosszantasz elmondom mi lesz holnap a sajtótájékoztatón :)
bonsay 2010.06.02. 19:11:55
Te agyhalott!
Legalább egy olyan csapatott mondj a világból, ami 30 éves múltal rendezkezik megszületése után!!!
vaze 2010.06.02. 20:07:23
egyébként ha majd a MOL Liga is olyan stabil és kiszámítható rendszer lesz, akkor nyilván ez a gyakorlat is meg fog változni. az nhl-es és ebel-es "párhuzamaid" éppen ezért gyerekesek.
vaze 2010.06.02. 20:10:22
ad1: komolyabban kéne venni
ad2: kiafaxom gyárt itt összeesküvés-elméleteket? :o
ad3: mindháromnak egyszerre? és a helyetteseknek is? cöcö
Ezzel én a "Miért nem jöttetek hétfőn?" dossziét lezártnak tekintem, tényleg vegyétek már komolyabban, lécce!
FGSuperman 2010.06.02. 20:29:10
ez egyáltalán nem rossz
a Starsos felnőtt csapat erősebb ligában fog szerepelni - emiatt fejlődnek
a Starsos fiatalok a MOLban tolják, és emiatt fejlődnek - úgyis folyamatosan probléma az a magyar jégkorongban, hogy a fiatal játékosok nem kerülnek be a csapatokba és abbahagyják inkább a játékot - legalább lesz egy csapat ahol nem ez történik
a MOL ligánál a Szlovén látatlanban is erősebb
és ha az erősebb ligába megy a Stars akkor ők fognak többet fejlődni, mint a Szlovén ellenfelek
de várjuk meg mi lesz
én mindenesetre örülnék ha sikerülne nekik és Fradi szurkolóként is járnék meccseikre
vaze 2010.06.02. 20:48:11
Lazlee 2010.06.02. 21:04:04
kerusz 2010.06.02. 21:20:33
manisenmaki 2010.06.02. 22:06:38
kerusz 2010.06.02. 22:51:39
vaze 2010.06.02. 23:02:32
Csak a Sportklub 2010.06.02. 23:24:31
kerusz 2010.06.02. 23:32:39
Csak a Sportklub 2010.06.02. 23:37:44
kerusz 2010.06.02. 23:52:22
FGSuperman 2010.06.03. 14:49:51
ez tény
várhatóan nagyobb erőbedobással kell játszaniuk az ottani ellenfelek ellen, mint az itteni egy darab DAB ellen, Fradi, UTE nem ellenfél nekik sajnos
én azt mondom, hogy a játékosoknak jobb lesz ha egy új sorozatban kipróbálhatják magukat
az meg vicc, hogy a MOL liga így szerveződik, hogy nem lehet tudni ki akar, tud, stb indulni a következő szezonban
vaze 2010.06.03. 15:23:30
2010.06.03. 15:39:29
a stars kinőtte a mol ligát, a slohokej pedig erősebb a mol ligánál.
aki ezek után is kételkedni fog, az menthetetlen hülye.
vaze 2010.06.03. 15:50:46
2010.06.03. 16:21:29
erosebbslohokej.blog.hu
Lazlee 2010.06.03. 16:30:13
kerusz 2010.06.03. 16:40:12
2010.06.03. 16:47:15
Hi, I'm bill, ööö balázs kangyal, would like to play icehockey with you....
:)
kerusz 2010.06.03. 16:55:16
"le fogom írni százszor a következőket:
a stars kinőtte a mol ligát, a slohokej pedig erősebb a mol ligánál."
qx92 2010.06.03. 17:38:52
vaze 2010.06.03. 17:46:48
De persze az is lehet, hogy nem akarunk mindenáron blogot indítani! :)
2010.06.03. 23:21:00
amúgy a nyájas olvasókért mindent.
@vaze: de:)
richy80 2010.06.04. 15:09:24
2.Ezzel azt akartam mondani csak hogy,minden alap nélkül felesleges csapatot csinálni!Már az indulásnál látszott hogy nem húzza sokáig,a szlovén bajnokság meg visszalépés!De egy agyhalott aki 10 éve jár korongra ne is szóljon bele!Biztos te vagy az okos!Mindenesetre kiváncsi vagyok,milyen néven látjuk viszont a starst!Volt már Nove Zámky,Vasas!Mi jön még?Honvéd,MTK,Taktaharkány?
Lazlee 2010.06.04. 18:38:44
bonsay 2010.06.04. 19:41:39
Persze, nem engem bántottál hanem a fiamat aki itt hokizik!
Nem minden alap nélkül csináltak csapatott!
Neked az számit hogy egy csapatnak mi a neve?
Létrejött a semmiből egy csapat ami két év alatt megnyerte a MOL ligát és ha gebei művészúr nem kap zsíros állást Űjvárosban akkor az OB 2. hely is meglett volna.De légyszíves mond már meg nekem a nagy tradiciokkal rendelkező FRADI vagy ute mikor nyert utoljára valamit.........De legyen neked igazad, megkell szüntetni a STARSt és még a Macikat és a akkor három csapatból biztos dobogon végeztek!!! Igy is el lehet sikereket elérni.Remélem fiam minnél elöbb menekül ebből a mocsokból valahova külfödre.
OliBLOOD 2010.06.04. 20:39:51
Csak azt nem tudom miért vagytok ilyen fene büszkék a MOL ligára, amikor inkább megszüntetnétek az alacsony színvonala miatt.
vaze 2010.06.04. 20:56:28
gogosz 2010.06.04. 21:05:40
És ha nem sikerül külföldre mennie, akkor hagyod a mocsokban? Eleve minek vitted oda? :)
vaze 2010.06.04. 21:08:32
OliBLOOD 2010.06.04. 21:24:15
Azt elképzelni sem tudom, hzogy hogyan számoltad össze az 5 meg nem adott Vasas gólt. De úgy látom azokról elfelejtkeztél amelyeket az újvárosiak lőttek és nem adták meg nekik.
Kangyalon kívül ki nézi le a MOL ligát? Én csak azt nem értem, hogy miért büszkélkedtek vele, ha szerintetek színvonaltalan.
Na de én itt befejezem, egyesekkel nem éri meg egy bizonyos szint után vitázni. Az estémet így is elég viccessé tetted :)
bonsay 2010.06.04. 22:00:37
Sze@vaze:
Szerintem nevetni nekem volt okom!
Kérdez meg gebeit, mikor kapta meg az állás ajánlatát!
Nekem nem fáj a lemaradt döntő, mert legalább nem vertek minket szarrá......
csatoimi 2010.06.04. 22:03:14
Ez is Mol ligás hír.
OliBLOOD 2010.06.04. 22:42:48
vaze 2010.06.05. 03:11:06
munkagep 2010.06.05. 10:35:00
Ja, és ha esetleg itt hagynád ezt a mocskos országot, a másik országban majd figyelj oda a helyesírásra egy kicsit jobban.
kerusz 2010.06.05. 11:10:48
1885* 2010.06.05. 11:46:19
2010.06.05. 12:14:39
még annyi jutott eszembe, hogy a stars kapcsán egyetlen egy darab szimpatikus megnyilatkozást nem olvastam kangyal részéről. hol a politikai vonalat igyekszik elzárni nagyon agresszíven (ami elev gyanús, mármint a stílus), hol fenyegetőzik, hol izzadságszagú magyarázatokat ad. elhiszem, hogy több támadás éri őket, mint az összes többi együtt, de ritka szar a válságkommunikációjuk. szlovéniában talán ebben is tudnak javulni.
vaze 2010.06.05. 19:03:47
1885* 2010.06.06. 09:13:55
kerusz 2010.06.06. 11:11:50
1885* 2010.06.06. 11:48:26
Ja meg a kézilabdás Nagy válogatottsága volt még téma. Nem ekézték nagyon, csak hogy mondja meg magyar v. spanyol akar-e lenni. Nagyjából ennyi, Starsról nem volt szó, ha erre voltál kiváncsi. Vagy csak arról lemaradtam.
1885* 2010.06.06. 11:53:33
Heti helyzet (ism) vagy hétfő 9.30. Sport1.
kiralyfi 2010.06.06. 16:15:01
richy80 2010.06.08. 14:57:16