HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Magyarország–Lengyelország élőben

2010.04.18. 16:30 Hblog

A magyar válogatott második mérkőzését is adjuk online, ezen a felületen lehet követni szöveges közvetítésünket. A rendszer néhány apró hibától eltekintve működik, nyájas olvasóinknak jó szórakozást kívánunk, észrevételeiket ez alatt a poszt alatt várjuk.

148 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@jabka: én az m1-et csak a HD miatt propagálom:) (olimpia hihetetlen jó volt úgy)

..avagy legyen Sport1HD!:D
Még egy gól és szerintem utána már megvan. De nagyon kell vigyázni ám, mert bekotornak egyet, aztán vérszemet kapnak és akkor nagyon nehéz lesz. Vannak olyan jók a lengyelek, hogy vissza tudjanak még jönni ha mindent beleadnak

Hajrá
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
na ez gyors volt :) 3 ide
Vas Marci a legnagyobbkirály...
Így teljesüljön minden kívánságom:)
@Mark a meggy: Teltház csak a 23.-i pénteki meccsen lesz, ill. a hazai (szlovén) meccseken lehet. A keddi magyar-horvát és a szerdai magyar-angol meccsekre biztos kapsz még a helyszínen is jegyet.
Közben Vas Marci gólt szerzett!!! 3-0
@csatoimi: mar ahol van.. nalunk csak roman sport1 van
SILLE!!! Jó az öreg a háznál!!!
Ezaz 4-0!
Nagyon magabiztosan és jól játszunk!!!
Hajrá Magyarok!!!!
nekem a 4 megvan, mar csak a lengyel 3 hianyzik
Innen szarráverjük őket.
vege a lotto kivan zarva :P
A góllövőket eltalálta volna valaki??:)
lengyel baratainkat lassan alazzuk. es pont ezen a napon. de hat ez van.
Ez eddig káprázatos! Tartok tőle, ma sem lesz kiosztva mind a 3 Vas János bábú. :)
Szép volt! Most már lehet javítani a gólarányt. :)
ZSENIÁLIS A CSAPAT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeah:)
Na,ez már döfi!
Szerintem a szlovének (szlovénok?) egy kicsit el fognak ezen az eredményen gondolkozni.
A tegnapi meccsért jár a kritika, de ahogy sokan mondtuk, hogy nem kell messzemenő következtetést levonni abból a meccsből.

A mai már annál inkább kiinduló alap. :)
Jól mennek a fiúk.
Vajon nem lenne értelme beállítani a Rajna Mikit? Legalább szokná!
Zoli ilyen védéseket tartogass a végére is!!!
@Morgó Muki: Akkor Hete hivatalosan nem kapna "SO"-t :)
Magosi nagyon jó, megkövetem.
És Roger is,de ez nem meglepő.
Ha szerintem holnapig játszanának a lengyelek akkor se ütnének gólt!
Palkó "nélkül" is ennyi gólt ütünk, ez biztató.
6-2-re tippeltem, kell a fenének az a kettő, legyen inkább SO!!!
Fantasztikus a mai meccs, de itt minden meccsért vért kell izzadni, szerencsére, mert mi már 2-ből 2-őt hoztunk :)
Szép gesztus volt tőlünk a POLSKA, POLSKA! Le a kalappal!
Hete SO! :)) Nagyon jók voltunk, csak így tovább!
Hetenyi remelem az EBEL-ben is tobb lehetoseget kap! Mert itt bebizonyitotta, hogy fiatalon is mekkora kapus..
Megemelem a kalapom! Gratula!!! :)
végre "SO" Hetének!!!!!!!
Na ez már játék volt! Gratula a FIÚKNAK!
Háháháháhá! Ezzaz!
Pénteken megyünk!!!
Csak MAGYARORSZÁG!!!
25 perce még azt mondtam, a mai tippversenynek nem lesz 3 győztese, de most már azt gondolom, egy sem lesz. Hála Istennek!
Én is sajnálom szegény lengyel barátainkat, de ha ennyire jók vagyunk, igazán nem tehetnek ellenünk semmit! Megint egy pici politizálás; remélem az újonnan összeülő otrszággyűlés megszavazza a csapatnak azt a pénzt amit az előző nem!
Főleg, ha sikerül a feljutás és lesz Szapporoi csoda után Ljubljanai is! Bár szerintem ez a csapat már olyan szintre jutott, hogy nem lenne akkora csoda! Ezzel egyébként a tegnapi hozzászólásom miatt is megkövetem magamat! Boldog vagyok, hogy tévedtem a koreaiak elleni meccs utáni rossz hangulatomban!
Ja és; HETE SUTOUTOT CSINÁLT A LENGYELEK ELLEN!!!
@Skandinávia-mánia: azt hiszem! ;))))

Nagyon jól játszottunk és ezt nem csak a 6 gól miatt mondom!!!! HAJRÁ MAGYAROK!!!!!!
Vedomunka elott (is) le a kalappal!
Az egész csapatnak ÓRIÁSI gratuláció jár, de hadd legyek annyira önző, hogy azt mondjam az eddigi két meccs alapján, hogy ezért a teljesítményért és a szebb jövő ígéretéért ISTEN ÁLDJA A MAGYAR FIATALOKAT! Remélem, aki eddig amiatt aggódott, hogy mi lesz az aranygeneráció visszavonulása után, az most majd elgondolkozik azon, hogy mi lenne, egy új, másféle királyság jöhet majd! :)))
Gratulálok az egész csapatnak!Fantasztikus teljesítményt nyújtottak!A Magyar drukkerek meg egyszerűen csodálatossak voltak ma is!!!Hajrá MAGYAROK!!!
Én az U20-as focivébén az első meccs után lehordtam a magyar csapatot és kissé tegnap is ezt tettem, úgy látszik ez jó omen:D Na nem miattam nyertek nyílván de jó érzés, hogy anno menetelés követte a rossz 1. meccset:D
Úgy gondolom gyönyörű , nagy siker, de ezt is helyén kell kezelni mindenkinek...
@jabka: Epp a most hatalomra kerultek nem szavaztak meg. ;)
@Raon: előbb-utóbb szebb lesz a jövő, mindenhol:)
Én úgy emlékszem, hogy csak egy szoc szavazta meg, Székesfehérvár őszinte lelkű polgármestere.
@Raon: Vízilabdával lehet párhuzamot vonni, ott is jöttek a fiatalok, és látnak, és győznek!
@Morgó Muki: Kizárt dolog, hogy valaki sima 6-0-t tippeljen...
Nagy gratula a srácoknak, több klasszis javulást mutattak tegnap óta. Godó sora nagyon megy, Holéczyék is rendben vannak, Pedroék kicsit kevesebbet voltak bent, de veszélyesek viszont én nagyon halványnak látom Plakovicsékat. Ha fel tudnak javulni, akkor komoly ki-ki meccs lesz pénteken a szlovénokkal.
Ha a kormány meg akarta volna szavazni, miért ne ment volna? De mindegy, egy ilyen szép napon hagyjuk ezt inkább.
Hete is b*aszott jól védett!!!!!!
@jabka: majd az aranylábú focisták megint kapnak beléptetőkapukat, a hoki meg marad sajnos a mai szinten...támogatásilag...
@Skandinávia-mánia: vissza az agyarakkal! Sajnos ez a polák csapat alulteljesít. Remélem a horvátokkal nem lesz gond, aztán meg jön két éles meccs. A britek mindig megfuttatak minket a pontokért, a szlovénok meg papírforma szerint előttünk járnak.

OFF
Nagyon-nagyon sajnáltam, hogy tegnap nem botlottak :( De most már ez van.
ON

Hajár fiúk, ezt a turnét saját jogon kell megnyerni.
@Raon: Örülök, hogy örülsz, de azért kicsit jobban a helyén kell kezelni ezt a dolgot. :)
@kiralyfi: Fehérvár mellett a felcsúti akadémia már megvan, csak a profilt kell megváltoztatni :)
@kiralyfi: Na ez vicces lenne, annyi néző van a focimeccseken, hogy 2 jobb képességű biztonsági simán megszámolja őket...
@fabot: orbánfalván? hol élsz te?:)
@check: egyszer már történt így , amikor jóképességű deutsch für nemtudoméppenhogyhívják tomi volt a sportminiszter...
Srácok ne kezdjünk politizálni és pláne ne Orbánt szidni, mert a legutóbbi 8 évben, ha jól tudom, nem ő volt hatalmon.
@check: Péntekre van foglalva asztal a Guriba tv-vel szembe! ha gondolod gyere, ne otthon nézd a meccset
@SzDaniel:
Magyar Jégkorong Szövetség oldaláról, Studniczky interjú részlet: "-A kívülálló azt hihette, a pénzügyi témánál lesznek panaszos hangok, hiszen ahogyan ön is említette, a hokiláz ellenére a szponzorok nem tolonganak az ajtóban.

- Én inkább úgy fogalmaznék, hogy miközben a szövetségnek a Pannon révén megbízható, nagyvonalú és stabil főszponzora van, amíg a MOL-nak köszönhetően megrendezhettünk egy sikeres magyar-román közös versenysorozatot, s amíg az államtól a korábbiaknál lényegesen több (170 millió) támogatást kaptunk, addig a kluboknak olykor még mindig filléres gondjaik adódnak. S ez valóban lehangoló."
3 millió munkaképes korú ember nem dolgozik ma, én is remélem, hogy szebb jövő köszönt, de reálisan ez kemény évtized eredménye lehet.
@kiralyfi-val értek egyet, azért most nehogy átessenek sokan a ló túloldalára.Szerencsénk is volt ma, fáradtak is voltak a lengyelek, főleg a 3. harmadban és még van három kemény meccsünk. De ezt nyilván a fiúk és a szakvezetők is jól tudják. A dobogó szerintem viszont már megvan.
@sztenke: de ott ült, bár inkább nem ült a Parlamentben...
Ma minden összejött + Hetényi zseniális!!! - de ez is csak úgy 3 pont, mint a tegnapi. Még csak eztán jön a neheze.
@CTZ78: Már kedden is terveztem, hogy megyek (a hétvége nem volt jó). A pénteket megcélozzuk :D
@celebesz: felhívom a kedves újpesti szurkolók figyelmét ...:)
@kiralyfi: Szia Királyfi, mivanmivan???
@1885*: csak üdvözöltem celebeszt:)
@1885*: csak nem gondoltad, hogy egy ilyen szép napon bármi rosszat tennék?:)
szép volt, fiúk! a nap meglepetése számomra az éles, fegyelmezett védelem volt. őszintén szólva e téren látom a legnagyobb fejlődést a válogatottban, és bármi is lesz a vége, ezért már most köszönet jár a kapitánynak és a stábjának - ráadásul ez lesz az igazán elgondolkodtató a szlovénok számára is szerintem. nagyon örülök a negyedik sor hatékony és jó játékának, és természetesen nagy-nagy gratula Hetényi Zolinak az SO-hoz! (van egy spurim, hogy nem lesz ő Fehérváron cserekapus.) ja, és külön tetszett, hogy Sator mester menet közben is bátran váltogatta a sorokat, néha már túl is cifrázták, de így volt jó - nagyon kellett ez a győzelem, mentálisan is nagy lökést adhat a srácoknak. Spiller mondta az első harmad végén, hogy fejben más a csapat a tegnapihoz képest - maximálisan egyetértek. csak így tovább - Horvátország ellen jó lenne egy "biztonsági" győzelem, mert a britek nem adják olcsón az oroszlánbőrt, úgy sejtem.
de most nagyon-nagyon boldog vagyok - és nagyon-nagyon sajnáltam, hogy nem lehettem ott!
üdv
@fabot: ha jól emlékszem a lengyelek tavaly is eléggé maguk alatt voltak - bár lehet, hogy egyszerűen csak nem annyira erősek...
@kiralyfi: Dehogy, csak magamra vettem :D + még el is árultam a szupertitkos hovatartozásom ezzel :)
@1885*: mert a nevedből és figyelve eddigi írásaid, eddig ez nem derült ki:)
@kiralyfi: Hááát erre céloztam :D
@Nyuszí O_o: jaja, nekem Hegyi játéka volt a legnagyobb meglepetés, ment előre okosan és veszélyesen, Kovács Csabi meg nagyon jól kapcsolta le a lengyeleket :)

ez egy szép nap volt :)
Az én tippem is 6:2 volt. Még most sem térek magamhoz!!!!!
Az örök optimizmus miatt tippeltem 6 ütött gólt. 2-t a lengyeleknek, mert ekkora gólkülönbségre gondolni sem mertem. A 2. harmadban nyomtak is, de tanári módon védekeztünk és a kapus is tette a dolgát!!!!!
Remélem jár a bábu, mert legalább a 6-t eltaláltam :)))
Gratulalok a fiuknak ez igazi meglepetes eredmeny volt en sokkal szorossab meccsre szamitottam de kellemes meglepetes volt le a kalappal elottuk es kiemelten Hetenyi elott mert tenyleg nagyon jol vedett es keves korong jott ki rola.
szép volt fiúk! Nekem Hetényi védésein kívül nagyon tetszett Holéczy játéka, szenzációsan tartotta a korongot, a Sille gólban is nagy szerepe volt, (na meg tegnap a koreaiak ellen is ügyes vol) szóval remélem kitart ez a jó formája.
A Vas tesók is jól mentek, de az egész csapat ötös! Csak így tovább, nem kell elszállni, helyén kell kezelni ezt a nem mindennapi eredményt. A brittektől tartok....
Respect a kint szurkolóknak, hazai pálya volt!
Hajrá Magyarország!!!
A magyar-lengyel meccs innen letölthető:

thepiratebay.org/torrent/5502580
süti beállítások módosítása