HTML

Jégkorong

A világ legjobb sportja a határokon innen és túl, és mindenütt, ahol van.

Címkék

ahl (66) alba volán (453) átigazolások (243) ausztria (86) a csoport (408) bajnokok ligája (42) bajnokság (226) bajnokságok (82) bartalis (53) bp. stars (52) brassó (64) briancon (72) cortina (67) csehország (98) dab (43) dab.docler (315) divízió 1 (231) divízió 2 (49) döntő (128) ebel (1139) eht (76) eihc (93) elitserien (49) énekes (363) extraliga (59) fehéroroszország (50) fehérvár (609) felkészülés (183) felkészülési mérkőzések (182) finnország (145) fotók (45) franciaország (73) ftc (213) gömöri (43) hári (76) hc csíkszereda (85) hetényi (70) horvátország (40) hsc csíkszereda (87) ifjúsági (285) iihf (80) inline (109) interliga (44) játékvezetők (64) jégkorongmagazin (51) jesenice (42) junior (90) juniorok (200) kanada (97) khl (663) kóger (82) kölyök (55) kontinentális kupa (104) ladányi (105) légiósok (131) ljubljana (46) magyarország (561) magyar kupa (80) miskolc (187) mjsz (143) mol liga (975) nationalliga (132) németország (46) nhl (1598) női (96) nők (127) norvégia (45) ob 1 (173) ob i. (206) ocskay (107) olaszország (68) olimpia (119) olimpiai selejtezők (85) oroszország (132) pakk (41) playoff (137) primeau (55) rájátszás (360) románia (119) sator (53) sc csíkszereda (107) serdülő (78) sport tv (42) stanley kupa (40) steaua (41) svájc (77) svédország (161) szavazás (57) szavazások (43) szélig (75) szlovákia (193) szlovénia (105) szuper (107) thurston (43) u16 (61) u18 (291) u20 (168) ukrajna (57) utánpótlás (122) ute (185) válogatott (984) vasas (53) vas jános (111) vb (1471) videó (148) videók (494) világbajnokság (107) winter classic (51) Címkefelhő

Az Ak Barsz elvette az MVD pályaelőnyét

2010.04.15. 21:27 kovacsistvan

Csütörtökön rendezték a Gagarin-kupa döntőjének első mérkőzését. Az első harmadban nem volt gól, a másodikban kétszer is vezetést szereztek a házigazdák, de mindkétszer gorsan egyenlítettek a címvédők. A harmadik harmad egyetlen gólja a 45. percben esett, Obuhov volt eredményes. Válasz már nem jött, így a vendégek kerültek előnybe a négy győzelemig tartó párharcban. Folytatás pénteken, ugyanott, Balasihában.

MVDAk Barsz 2-3
G.: Ugarov (Kokarjev, Derljuk), Trahanov (Kokarjev, Bojkov) ill. Sztyepanov (Jemelin), Kapanen (Panyin), Obuhov (Badjukov)
K.: 2-4
Kapusok: Garnett
Vehanen

Keleti főcsoport, negyeddöntők

Szalavat Julajev (1.)-Avtomobiliszt (8.)
3-1
4-1 8-1      
Metallurg Magnyitogorszk (2.)-Traktor(7.)
3-1
3-1 3-2 (h.u.)    
 
Ak Barsz (3.)-Barisz (6.)
3-0
4-2  
 
 
 
Nyeftyehimik (4.)-Avangard (5.)
3-0
6-2  
 
 
 

Keleti főcsoport,  elődöntők

Szalavat Julajev (1.)-Nyeftyehimik (4.)
4-2
1-2 (h.u.) 1-0 2-1 (h.u.)
   
Metallurg (2.)-Ak Barsz (3.)
2-4
2-3 2-1 1-3  

Keleti főcsoport, döntő

 Szalavat Julajev (1.)-Ak Barsz (3.)
2-4
 

Nyugati főcsoport, negyeddöntők

SZKA (1.) - Dinamo Riga (8.)
1-3
1-3 2-4
 
 
 
MVD (2.)-CSZKA (7.)
3-0
4-2  
 
 
 
Dinamo Moszkva (3.)-Szpartak (6.)
1-3
0-1 0-4
 
 
 
Atlant (4.)-Lokomotiv (5.)
1-3
4-3 (h.u.) 1-2 (h.u.)
 
 
 

Nyugati főcsoport, elődöntők

MVD (2.) - Dinamo Riga (8.)
4-1
2-0 1-3 3-2 (h.u.)
 
 
Lokomotiv (5.) - Szpartak (6.)
4-2
2-3 (h.u.) 2-3 2-1  

Nyugati főcsoport, döntő

 MVD (2.) - Lokomotiv (5.)
4-3

Gagarin-kupa, döntő

 MVD (nyugat, 2.) - Ak Barsz (kelet, 3.)
0-1ny
04.16.
04.19.
04.20.
04.23.
04.25.
04.27.

42 komment

Címkék: rájátszás khl

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem volt teljesen megérdemelt a kazanyiak győzelme. Jól játszott az MVD, csak semmi szerencséjük nem volt.
@Szoljanka: Boom Sport, egy román sport tv, adta élőben ma is és holnap is fogja adni.
@csatoimi: ha nem lennék elfogult :D akkor is azt mondanám: a győzelem teljesen megérdemelt. az MVD-nek mindkét gólja elég malacos volt, az első egyenesen disznó :D és amúgy sem tudták tartani magukat kb 5 percnél tovább sosem, jött mindig az egyenlítés..
@priest_: :) Sok sikert a Kazanynak, én sem tartok a rendőrökkel, csak így láttam a mai meccset.
Balasihában már annyit álltam dugóban, hogy nem lehet nekik drukkolni :) Az egész csak egy körgyűrűn kívüli alvó-lakótelep amúgy, de vagy negyedmilliós.
@priest_: en is lattam de csak a 2 harmadot sajnos a boom sport1-en hat azert az Ak barsz elso egyenlito golja az volt szerintem piszok nagy szerencse
A lövések száma 16-26 volt. Most csak mezszám alapján tudom megismerni a játékosokat, mert a latin betűs angol névátirat nekem értelmezhetetlen :)
@kovacsistvan: Én meg úgy éltem meg ezt, hogy megjött az eszük. :)
a KHL-blogon van link a streamre
Nem tudja valaki, hogy KHL-s mezeket hol lehet venni vagy rendelni? Ha lehet ne cirill betűs oldal legyen. :)
@bouba: Van egy moszkvai nagykövetségen dolgozó kedves ember, ő szokott mezt hozni, kérésre, ha tud :)
Melyik csapat érdekel?
@bouba: Az ebayen tudsz angolul keresni, sok KHL-csapatnak van fent meze.
Riga, Szalavat, Kazany. Egyelőre érdeklődés szintjén, mennyibe fájna ez nekem stb... :)
@bouba: Az nehezíti a dolgot, hogy nyár óta nem adhat el a mezgyártó cég, a Lutchsport mezeket, mert a tavalyi szezonban könnyű volt még beszerezni. Azóta viszont csak a csapaton keresztül lehet. Így fordult elő, hogy idén többségében Dinamo Moszkva és CSZKA-termékek jöttek.
Árban egyezik az NHL-lel, 80 euró. Viszont van egy bolt, ahol kb. 7000 forintok a mezek, de replikák.
@F. Kapus: Ebay-ről még nem is hallottam. Most szólsz? :) De hogy a fenébe vannak ebay-en KHL-es cuccok?
@kovacsistvan: Köszi! Fel tudom venni a kapcsolatot a nagykövetségi úriemberrel? Merre található az a bolt?
@kovacsistvan: Már a szuperliga idején is voltak cuccok. Egy német úriember árulta :D.
@bouba: @bouba: Ak Barsz-mez itt van 990 rúbelért:
fansport.ru/section/item62/page1.html
Szalavat-sál ugyanitt 250 rúbel.
Itt a Szalavat-mez 1560 rúbel: bashmarka.ru/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=379&category_id=17&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=36
Rigai cuccban én is gondolkodtam, csak náluk nincs ár kiírva, és kérdés, van-e postai rendelés.
www.dinamoriga.eu/en/sites/view/26

Az orosz posta állítólag elég bajos, egy Szalavatos baseball ha jól emlékszem két hónap alatt jutott el Ufából Moszkvába.

Ha jól tudom, most itthon van, szokott blogolni ecs.

@durex26: Miből maradtam én ki? Rendeltél tőle vasutas cuccot? :D
@kovacsistvan: A moszkvai nagykövetségen dolgozó kedves úriember szerintem megunta ezt a rendelősdit, így én is lemaradtam Filatov mezéről. :(
@csatoimi: Ennek utánanézek. Erről nem tudtam.
@kovacsistvan: A Dinamo Riga oldalát én is néztem, nem nagyon találtam rendelésre utaló nyomokat. :)
Köszi az infókat!
@kovacsistvan: Csak gondolkodtam úgy egy évig :), és mikor már eldöntöttem, hogy megveszem, a magyar nagykövetségen dolgozó úriember :) felajánlotta, hogy elhozza ingyen, és akkor megspórolt nekem sokat :). De akkor még nem lehetett sehol KHL-es mezt venni, így az enyém még szuperligás.
@csatoimi: Kár :(, éppen most akartam a koronggyűjteményebe rendelni :(. Remélem meggondolja magát :).
@durex26: mármint a lokonak a KHL-es mezét nem lehetett sehol venni.
@csatoimi: Nekem még jutott egy Szalavatos sál..:)
@csatoimi: Nagyon nem szeretném, ha lemaradnál a Filatov-mezről, itt van egy csomó KHL-es mez, lehet rendelni ezt is:
www.russianhockeyjerseys.com/proddetail.php?prod=redarmyfilatov
@priest_: A kazanyiak még tartják magukat! :)
Vendég-emberelőnyben más dimenzió a két csapat.
@csatoimi: Ami késik nem múlik. Gondold el mennyivel jobban fog esni egy kis várakozás után kézbe venni azt a mezt, mintha már másnap ott lett volna. :)
@kovacsistvan: úgy ahogy van más dimenzió a 2 csapat.. :)

Vasutas te meg ahelyett, hogy meghatódtál volna attól, hogy nektek drukkoltam korábban és nem az MVD-nek, itt ízetlenkedsz nekem! :D remélem etted a csokit! :D
@ecs: vicceltem csak, tudtam én, hogy Te komoly ember vagy és szent dolgokkal nem játszol :)
@priest_: Mondjuk ha logikusan gondolkodsz, akkor az MVD-nek kell szurkolnia, hogy azt mondhassa: "Bezzeg mi a bajnoktól kaptunk ki!"
De nem kell ilyet mondania :P
@kovacsistvan: Á nem kell nekem semmit mondani, ezekkel a gyerekekkel ez is szép eredmény volt, kicsit inkább az idegesít, hogy az MVD vert meg, de idén többször is tették, egyszerűen nem fekszik a játékuk. Jövőben jobbak leszünk, főleg ha nem szívjuk be mint idén a tradeket, és nem fog lelépni megint mindenki a tengerentúlra :D.
--
Az kazánt ki szponzorálja? Olvastam, hogy Kolvaltsuknak megajánlották a 11 millás szerződést is, gondolom Morozovék se gombért játszanak...
@durex26: Ki lépett le a tengerentúlra? Egyedül Varlamov ment át, Jasin a SZKA-ba, Kudasov pedig pont az MVD-be. Vasicek, Irgl, Visnyevszkij, maradtak, Tjärnqvist jött.

Kazanyban a TatNyefty a fő pénzforrás. De nagyjából pont emiatt jött szóba egy nagy moszkvai csapatfúzió. Mert Magnyitogorszkban, Ufában és Kazanyban a város és a szponzorok egy csapat köré tömörülnek, míg Moszkvában megosztottság van. Sőt, ha azt nézzük, Balasihában szép számmal jelen voltak a moszkvai Ak Barsz-drukkerek. Nem hinném, hogy a fővárosi csapatoknak vidéken arányában többen szurkolnának a lokálpatriótizmus miatt.
@kovacsistvan: Honnan tudod, hogy azok moszkvai AK Barsz drukkerek voltak? Én is csodálkoztam, hogy milyen sokan elmentek Kazanyból, Moszkvába.
@kovacsistvan: Kulikov a Pantershez. Meg Loktionov, és Klementyev, igaz ők csak prospectek voltak, de befértek volna idén, MHL-be nagyon. Meg még jött Bonk is, kasszát fúrni, Zednik még tanulja az orosz hokit :). Jövőre, ahogy nézem senkit nem fognak elvinni, akik viszonylag pontgyárosok voltak, egyikse volt draftolva, és kiemelkedőt se nyújtottak, viszont a jókat időnként felhozhatnánk az MHL-ből főleg keleti csapat ellen, hogy szokják.

Itt van szerződésük a kicsiknek? Entry level mint az nhl-ben?
süti beállítások módosítása